|
|
|
|
|
|
|
Kolekcja discovery+ debiutuje w Player.pl
W ciągu najbliższego roku platforma discovery+ zacznie działać w ponad 25 krajach, m.in. USA. W Polsce jej oferta została udostępniona w ramach serwisu Player.pl, należącego do TVN Grupy Discovery. Treści będzie można oglądać w ramach pakietu Start VOD.
więcej
|
Polsat zorganizuje "Sylwestrową Moc Przebojów 2020" z dwóch studiów jednocześnie
Telewizja Polsat mimo pandemii koronawirusa zdecydowała się na organizację „Sylwestrowej Mocy Przebojów 2020. Impreza ma odbywać się na żywo, jednocześnie będzie transmitowana z dwóch studiów Polsatu w Warszawie. Nie będzie mogła wziąć w niej udziału publiczność. Na scenie mają pojawić się m.in. Dawid Kwiatkowski, Alicja Majewska, Loony, Boney M. czy Maizie Williams.
więcej
|
,,Ludzie i bogowie" hitem TVP1. Powstanie drugi sezon
Nowy historyczny serial „Ludzie i bogowie” oglądało średnio 2,33 mln osób, o 70 tys. tys. widzów więcej niż trzecią odsłonę „Wojennych dziewczyn” pokazywaną rok temu w tym paśmie. Produkcja dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+ i trzecie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 14,56 mln zł.
więcej
|
980 tys. widzów serialu ,,Królestwo kobiet" w TVN. 16,03 mln zł z reklam
Serial „Królestwo kobiet” oglądało średnio 980 tys. widzów, o 280 tys. osób mniej niż emitowany rok temu w tym paśmie serial „39 i pół tygodnia”. Produkcja dała TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 16,03 mln zł.
więcej
|
Sykut-Jeżyna, Gilon, Kuszewski, Dowbor i Ibisz w świątecznym spocie Polsatu (wideo)
Polsat z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia przygotował specjalny spot wizerunkowy, w którym artyści i dziennikarze związani ze stacją śpiewają piosenkę „Święta marzeń jak co rok”.
więcej
|
1,72 mln widzów ,,MasterChefa 9", TVN liderem w 16-49. 46,21 mln zł z reklam
Średnia oglądalność dziewiątej edycji „MasterChefa” wyniosła 1,72 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 190 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 46,21 mln zł.
więcej
|
Jedenastą edycję ,,The Voice of Poland" oglądało 1,90 mln osób
Jedenastą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,90 mln osób. W porównaniu do dziesiątej serii widownia show wzrosła o 70 tys. TVP2 w czasie emisji programu była zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 17,16 mln zł.
więcej
|
Powstanie nowy kanał Red Top TV i platforma VOD RED-GO
Red Carpet Media Group chce uruchomić nowy kanał Red TOP TV, który ma mieć profil filmowo-serialowy, oparty o kultowe produkcje „classic” - kina amerykańskiego oraz europejskiego. Jego start przewidziany jest na połowę lutego 2021 roku.
więcej
|
Mikołajkowy Blok Reklamowy oglądało 5,82 mln widzów. 1,57 mln zł dla chorych dzieci
17. Mikołajkowy Blok Reklamowy pokazany w Polsacie w niedzielę, 6 grudnia oglądało średnio 5,82 mln widzów, o 1,63 mln osób więcej niż przed rokiem. Dzięki temu Fundacja Polsat na rzecz chorych dzieci zebrała 1,57 mln zł. Zdecydowanie wyższą widownię niż zazwyczaj miały pokazane tego dnia tuż po spotach „Wydarzenia”, które były najchętniej oglądaną pozycją dnia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 i Polsat liderami, udany tydzień TVP2. 4,81 mln widzów ,,Wydarzeń"
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: dziennik Polsatu „Wydarzenia”, serial „M jak miłość” oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji liderem w 4+ była TVP1, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jany Fruytier odchodzi z zarządu UPC Polska
Z firmą UPC Polska żegna się Jany Fruytier - dotychczasowy dyrektor finansowy i członek zarządu spółki. Od początku 2021 roku ma zacząć pracę w Sunrise UPC w Szwajcarii.
więcej
|
W TVN Fabuła filmy z Konkursu Filmów Krótkometrażowych
We wtorek, 8 grudnia rusza Festiwal Filmów Fabularnych w Gdyni - w związku z tym wydarzeniem TVN Fabuła (TVN Discovery Polska) pokaże dwa filmy z tegorocznego Konkursu Filmów Krótkometrażowych oraz trzy nagrodzone w poprzednich latach. Wszystkie zostały zrealizowane w ramach programu "30 minut" w Studia Munka.
więcej
|
Comedy Central Polska z wizerunkową kampanią ,,Dzienna dawka humoru"
Stacja Comedy Central Polska wystartowała z kampanią wizerunkową „Dzienna dawka humoru”. W jej ramach powstał dedykowany spot promocyjny oraz szereg działań na kanałach Comedy Central Polska w mediach społecznościowych.
więcej
|
Rewolucyjne podejście do wydawania muzyki MUGO wprowadziło polski rynek muzyczny na wyższy poziom. Już ponad 1000 artystów korzysta z wydawcy nowej generacji. Lata doświadczeń MyMusic pozwoliły największemu niezależnemu labelowi w Polsce zaoferować muzykom i menadżerom projekt innowacyjny nie tylko w Polsce, ale i w skali Europy. Jednym z najistotniejszych obszarów w ofercie MUGO jest dostęp do komunikacji z dziennikarzami i do licznych kanałów marketingowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Publiczne radio France Inter odmówiło emisji reklamy ze słowem "chrześcijanie"
Publiczna stacja radiowa France Inter ocenzurowała reklamę stowarzyszenia L’Oeuvre d’Orient, zawierającą słowo "chrześcijanie". Zdaniem dyrekcji stacji decyzja ta wynika z obowiązku przestrzegania neutralności religijnej - podał dziennik "Le Figaro".
więcej
|
|
Zielińska i Barciś z nagrodami Wielkiego Splendora, Splendor Splendorów dla Barbasiewicza
Barbara Zielińska, Artur Barciś, Marek Barbasiewicz oraz Wojciech Marczewski zostali w poniedziałek uhonorowani nagrodą Wielki Splendor, przyznawaną przez Teatr Polskiego Radia. Wyróżnieni zostali również debiutujący w Teatrze Polskiego Radia twórcy.
więcej
|
|
Michał Żebrowski przepytuje słuchaczy w jubileuszowej zabawie radia Chillizet
Stacja Chillizet (Eurozet) rusza z nową zabawą dla słuchaczy, pt. „Święty na chilloucie”. Okazją są zbliżające się święta Bożego Narodzenia i 12 rocznica utworzenia radia.
więcej
|
|
Redemptoryści tłumaczą się ze słów o. Rydzyka o "pokusach księży": Radio Maryja potępiało pedofilię
Prymas Polski, abp Wojciech Polak zażądał wyjaśnień od prowincjała Ojców Redemptorystów w sprawie sobotnich wypowiedzi o. Tadeusza Rydzyka, dyrektora Radia Maryja. W poniedziałek redemptoryści wydali oświadczenie w tej sprawie, w którym „potępiają grzech i przestępstwo pedofilii”.
więcej
|
|
Koniec Radia Disney
W pierwszym kwartale przyszłego roku nadawanie kończy Radio Disney. To między innymi przez ograniczenia związane z pandemią.
więcej
|
|
Tomasz Sekielski po słowach o. Rydzyka o "męczenniku mediów": może powinniśmy zrobić film o tym zacnym biznesmenie
Ojciec Tadeusz Rydzyk w sobotę skrytykował zarzuty tuszowania pedofilii przez byłego biskupa Edwarda Janiaka, określając go jako „współczesnego męczennika mediów”. Nawiązał do dokumentu braci Sekielskich „Zabawa w chowanego”, którego bp Janiak był negatywnym bohaterem. - Tak sobie pomyślałem, słuchając tego zacnego biznesmena, że może jednak dam się wam przekonać i może rzeczywiście w jakiejś przyszłości bracia Sekielscy powinni zrobić o nim film - stwierdził Tomasz Sekielski.
więcej
|
|
Rekord FM liderem słuchalności. Radio Radom tuż za podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od maja do października br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
FoodCare klientem Sigma BiS. Czy agencja pozyska do współpracy kolejne firmy prywatne?
Do grona klientów obsługiwanych przez Sigma Bis, wspólną agencję mediową PKN Orlen i PZU, dołączyła pierwsza firma, w której udziałów nie ma Skarb Państwa - FoodCare. Menedżerowie z domów mediowych uważają, że wzmocniona m.in. przez Marcina Deca Sigma Bis może pozyskać kolejnych klientów z sektora prywatnego, zwłaszcza jeśli będzie oferować atrakcyjne warunki cenowe.
więcej
|
W Polsce rynek reklamowy zmaleje o 9,3 proc., globalnie o 7,5 proc. Już 52 proc. budżetów w internecie
Globalnie rynek reklamowy zamknie 2020 rok spadkiem na poziomie 7,5 proc. rok do roku - wynika z najnowszych prognoz agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe). Sytuacja na rynku polskim jest nieco gorsza - najświeższe estymacje zakładają spadek wydatków reklamowych o 9,3 proc. względem roku poprzedniego. Reklama digital ma wzrosnąć w skali roku o 1,4 proc., a zaś globalne wydatki na reklamy w serwisach e-commerce wzrosną o 46 proc.
więcej
|
Ikea po 70 latach rezygnuje z drukowanego katalogu
Sieć Ikea zapowiedziała, że rezygnuje z wydawania swojego katalogu prezentującego co roku nowe produkty i projekty związane z meblami i aranżacją wnętrz. Firma zapowiada zastąpienie publikowania drukowanej i cyfrowej wersji wydawnictwa nowymi kanałami komunikacji, takimi jak aplikacje czy media społecznościowe.
więcej
|
Pracę w dentsu straci 6 tys. osób. 800 mln dolarów oszczędności
Sieć reklamowa dentsu International (w Polsce należą do niej m.in. agencje Carat, Vizeum, iProspect) poinformowała, że w ramach prowadzonego procesu transformacji planowana jest redukcja 12,5 proc.miejsc pracy w jej biurach na całym świecie. Oznacza to, że pracę może stracić ok. 6 tys. osób.
więcej
|
Krystyna Prońko i Dawid Kwiatkowski śpiewają bożonarodzeniową piosenkę Coca-Coli (wideo)
W ramach bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli opublikowano piosenkę „Coraz bliżej Święta”, którą śpiewają Krystyna Prońko i Dawid Kwiatkowski. Klip do niej przygotowały frmy White Paper Agency i F25.
więcej
|
PZU z kampanią wizerunkową ,,Chciałbyś być wszędzie"
Nowa kampania wizerunkowa PZU opiera się na obietnicy ubezpieczyciela „Możesz na nas polegać”. Przygotowały ją Leo Burnett, Prime Time i Sigma Bis.
więcej
|
UN Women z mocną kampanią o przemocy wobec kobiet i dziewcząt
Amerykańska organizacja UN Women ruszyła z kampanią społeczną poruszającą temat przemocy wobec kobiet w kontekście prawa.
więcej
|
Malwina Pawłowska odpowiada za marketing i komunikację w GTC
Deweloper GTC powołał Malwinę Pawłowską na stanowisko head of marketing & communication.
więcej
|
Pepsi wprowadza zestawy spa, aby złagodzić stres konsumentów
Koncern PepsiCo wprowadza do sprzedaży zestawy Pepsi Spa, aby pomóc konsumentom zrelaksować się w domu podczas pandemii COVID-19.
więcej
|
Bayer przedłuża współpracę z agencją Nekk
Bayer przedłużył umowę z agencją pharmamarketingową Nekk na rok 2021. Współpraca obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji z farmaceutami.
więcej
|
Sprite prezentuje unikalną edycję puszek i butelek inspirowaną grą Cyberpunk 2077 Sprite ugasi pragnienie graczy, którzy oczekują jednej z najgłośniejszych tegorocznych produkcji gamingowych - gry Cyberpunk 2077. We współpracy z CD PROJEKT RED marka zaprojektowała unikalną edycję puszek i butelek z postaciami z gry. Limitowana edycja napoju jest dostępna na rynku od listopada. Ponadto z okazji nadchodzącej premiery marka Sprite przygotowuje szereg aktywności dla fanów gry i nie tylko. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Orlen za 100 mln zł kupuje Polska Press. "Rusza repolonizacja mediów"
PKN Orlen ogłosił w poniedziałek kupno wydawnictwa prasowo-internetowego Polska Press. - Najważniejsze jest przejęcie aktywów online’owych, w transakcji jest sporo ryzyka - uważa Bogusław Chrabota, szef Izby Wydawców Prasy. Komentatorzy podkreślają też polityczne tło sprawy: kupno Polska Press przez państwową firmę to realizacja zapowiadanej repolonizacji mediów.
więcej
|
PAP może uruchomić dodatkowy newsroom przy Al. Jerozolimskich w Warszawie
Polska Agencja Prasowa dysponuje zapasowym newsroomem przy Mińskiej 65, który może zostać uruchomiony na wypadek zagrożenia ciągłości pracy redakcji w przypadku zakażenia koronawirusem u pracownika. Opcjonalnie może skorzystać także z pomieszczeń przy Al. Jerozolimskich, jednak na razie nie są jeszcze gotowe.
więcej
|
Orlen kupuje Polska Press. Obajtek: optymalizacja marketingu i rozwój big data
PKN Orlen poinformował w poniedziałek, że kupuje wydawnictwo prasowo-internetowe Polska Press od niemieckiej Verlagsgruppe Passau.
więcej
|
Verlagsgruppe Passau: zdecydowaliśmy się na sprzedaż Polska Press ze względów strategicznych
Zdecydowaliśmy się na sprzedaż Polska Press ze względów strategicznych - wyjaśnił Alexander Diekmann, dyrektor zarządzający i udziałowiec Verlagsgruppe Passau odpowiedzialny za działalność w Polsce. Na transakcję musi jeszcze wydać zgodę UOKiK.
więcej
|
Dziennikarze o kupnie Polska Press przez Orlen: repolonizacja tylnymi drzwiami wg scenariusza węgierskiego
Według wielu dziennikarzy kupno Polska Press przez państwowy PKN Orlen wpisuje się w zapowiadaną przez polityków Zjednoczonej Prawicy repolonizację mediów. Wątpią, czy koncern paliwowy potrzebuje wydawnictwa prasowo-internetowego, w przejęciu widzą podtekst polityczny.
więcej
|
Zmarła aktorka Katarzyna Łaniewska
W wieku 87 lat zmarła aktorka teatralna, filmowa i serialowa Katarzyna Łaniewska. Przez kilka lat współprowadziła program „Ziarno” w TVP, była felietonistką tygodnika „Sieci”.
więcej
|
|
|
Już 6 mln Polaków odwiedza Netflixa, Canalplus.com wyprzedził Iplę (TOP10)
W listopadzie przeglądarkowy Netflix osiągnął w Polsce rekordowy zasięg - 5,98 mln użytkowników. Spadki z miesiąca na miesiąc zanotowały Player.pl i vod.pl, a Canalplus.com dzięki dużemu wzrostowi wyprzedził serwis Ipla.tv.
więcej
|
Platforma Google Stadia startuje w Polsce. Gry w streamingu za 39 złotych miesięcznie
Google uruchomił na polskim rynku usługę Google Stadia, która udostępnia użytkownikom dostęp do gier w technologii internetowego streamingu. Serwis za 39 złotych miesięcznie oferuje możliwość grania w jakości 4K oraz pakiet darmowych tytułów, jednak większość gier trzeba zakupić do biblioteki oddzielnie. Wśród premier w Google Stadia znajdzie się między innymi Cyberpunk 2077 debiutujący na rynku w tym tygodniu.
więcej
|
Maciej Orłoś zebrał ponad 25 tys. zł na swój program "W Telegraficznym Skrócie" na YouTube
Maciej Orłoś osiągnął pierwszy próg zbiórki w serwisie Patronite.pl na realizację programu "W Telegraficznym Skrócie", dzięki czemu może przygotowywać wydania dwa razy w tygodniu. Kolejnym celem kampanii crowdfundingowej jest tworzenie materiałów reporterskich oraz zakup nowego sprzętu do realizacji, miesięcznie dziennikarz potrzebuje na to 15 tys. zł.
więcej
|
Mastercard kontra Pornhub. Chodzi o dziecięcą pornografię i sceny gwałtów
Mastercard, znany operator kart płatniczych zapowiedział własne dochodzenie w sprawie polityki prowadzonej przez Pornhub, popularny serwis internetowy z treściami pornograficznymi. Według podejrzeń platforma ma oferować między innymi materiały zawierające pornografię dziecięcą oraz sceny gwałtów. Reakcja Mastercard nastąpiła po alarmujących informacjach opublikowanych na łamach „New York Timesa”.
więcej
|
Szef Zalando zamierza odejść ze stanowiska. Postawił na pierwszym miejscu pracę żony
Rubin Ritter, współzałożyciel i co-CEO platformy modowej Zalando, ogłosił zamiar ustąpienia ze stanowiska. W najbliższych latach chce, by to praca jego żony była priorytetem.
więcej
|
Netflix zatrudni menadżera Disney+
Dan Silver objął stanowisko dyrektora ds. filmów dokumentalnych w serwisie Netflix. Ostatnio był wiceprezesem Disney+ ds. oryginalnych filmów niefabularnych.
więcej
|
Samuel Szczygielski w Meczyki.pl
Dziennikarz piłkarski Samuel Szczygielski dołączył do redakcji serwisu Meczyki.pl (Online Venture). Poprzednio był związany z Grupą Weszło, nadal współpracuje z firmą bukmacherską eToto.
więcej
|
Rewolucyjne podejście do wydawania muzyki MUGO wprowadziło polski rynek muzyczny na wyższy poziom. Już ponad 1000 artystów korzysta z wydawcy nowej generacji. Lata doświadczeń MyMusic pozwoliły największemu niezależnemu labelowi w Polsce zaoferować muzykom i menadżerom projekt innowacyjny nie tylko w Polsce, ale i w skali Europy. Jednym z najistotniejszych obszarów w ofercie MUGO jest dostęp do komunikacji z dziennikarzami i do licznych kanałów marketingowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|