|
|
|
|
|
|
|
Serial ,,Piękni i bezrobotni" wiosną w Polsacie. Za projekt odpowiada Robert Górski
Wiosną 2021 roku Telewizja Polsat pokaże nowy serial komediowy „Piękni i bezrobotni”. To autorski pomysł Roberta Górskiego - twórcy „Ucha prezesa” - który w produkcji wciela się w jedną z głównych ról.
więcej
|
Edward Miszczak i Dominika Stępińska-Duch w zarządzie nadawcy Metra
Do zarządu spółki Green Content (TVN Grupa Discovery), nadającej dostępny w naziemnej telewizji cyfrowej kanał Metro, zostali powołani członkowie zarządu TVN: Edward Miszczak i Dominika Stępińska-Duch.
więcej
|
,,Ucho prezesa" od 4 stycznia w Czwórce
Od 4 stycznia 2021 roku telewizyjna Czwórka będzie nadawać „Ucho prezesa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Serial emitowany będzie od poniedziałku do czwartku około godz. 23.00.
więcej
|
1,23 mln widzów ,,Ukrytej prawdy", TVN liderem
W jesiennej ramówce „Ukrytą prawdę” śledziło 1,23 mln widzów. Oglądalność docu-soap względem analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 220 tys. osób. TVN w czasie emisji produkcji był liderem rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Samuel Pereira przeprosił za bojkot Reserved, po tym jak połączył ubranka dziecięce ze znakiem Strajku Kobiet
Dziennikarz TVP Info Samuel Pereira opublikował zdjęcie spodenek i bluzy dziecięcej marki Reserved, na których według niego znalazły się znaki graficzne przypominające błyskawicę - logo Strajku Kobiet i zapowiedział bojkot sklepu. Sieć odpowiedziała, że ubrania z tym znakiem są dostępne w sprzedaży od 2018 roku. Na koniec Pereira przeprosił za swój wpis. - Otrzymałem dodatkową informację, która każe mi przyznać się do błędu - wytłumaczył.
więcej
|
1,38 mln widzów serialu ,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny". Czwórka liderem rynku
Jesienne odcinki serialu „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” oglądało średnio 1,38 mln osób. Czwórka w czasie jego emisji zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, wygrywając m.in. z tzw. „wielką czwórką” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
CNN wygrała wyborczy wyścig o widzów z Fox News
Amerykańska stacja CNN zanotowała średnią liczbę widzów swoich programów dotyczących wyborów w USA na poziomie 1,73 miliona miesięcznie - wynika z danych Nielsena. To oznacza, że nadawcy udało się w tej kategorii pokonać Fox News po raz pierwszy od grudnia 2001 roku, czyli w okresie emisji programów poświęconych zamachom z 11 września.
więcej
|
Sony kupuje Crunchyroll
Należąca do Sony spółka Funimation przejmie za ponad 1 mld dolarów Crunchyroll, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji filmów anime. Obecnie jej właścicielem jest AT&T, telekom i właściciel WarnerMedia.
więcej
|
Siódemka ze specjalnym programem na wieczór sylwestrowy z udziałem gwiazd stacji
W sylwestrowy wieczór stacja TVN7 wyemituje specjalny program „Szczęśliwa Siódemka - Sylwesterowa noc z gwiazdami”.
więcej
|
Od ubezpieczenia do gwiazdowych prezentów. Jak to możliwe? OC komunikacyjne jest w Polsce ubezpieczeniem obowiązkowym. Musi je mieć każdy poruszający się po naszych drogach samochód. Teraz część składki na OC może wrócić do klientów w postaci punktów ORLEN VITAY, które można wymienić na niebanalne prezenty gwiazdkowe. To wszystko dzięki współpracy ORLEN Usługi Finansowe i LINK4. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Apart tłumaczy apel do rządu o wsparcie: to dla naszych pracowników, reklamy świąteczne pozwalają niwelować straty
Firma biżuteryjna Apart jest mocno krytykowana w internecie za apel, jaki w imieniu branży jubilerskiej wystosowała do rządu o objęcie jej finansowym wsparciem w związku z pandemią. Firmie wytyka się, że jednocześnie prowadzi z rozmachem kampanię reklamową z udziałem Julii Wieniawy, Małgorzaty Sochy i Anny Lewandowskiej. - My prosimy o wsparcie dla naszych pracowników a nie dla firmy. Prowadzona przez nas obecnie kampania, która powstała w sierpniu pozwala nam niwelować straty poniesione w wyniku lockdownu, bo jej celem jest zwiększenie sprzedaży - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Stawecki, dyrektor marketingu Apartu.
więcej
|
Pantone wybrało kolory roku 2021. To jasnoszary i żółty
Pantone Color Institute wybrał kolory roku 2021 - "uspokajającą szarość" i "słoneczną żółć" jako wyraz nadziei na lepsze czasy dla wszystkich ludzi. - Ogłoszenie kolorów przez Pantone nie jest zaskoczeniem i stanowi swoiste domknięcie całego systemu komunikacji, która jest odpowiedzią na nową rzeczywistość - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Anita Kamila Sochacka, managing director agencji kreatywno-brandingowej Lotna.
więcej
|
Coca-Cola rusza z kompleksowym przetargiem na usługi marketingowe
Koncern Coca-Cola poinformował, że rozpoczyna globalny przegląd agencji świadczących dla niego szeroko pojęte usługi marketingowe. Obejmuje on m.in. strategię, kreację,obsługę mediową i potrwa do końca 2021 roku.
więcej
|
Debiutuje agencja Visual Crafters - z połączenia LAF AM i Masik Production
Łukasz Lewandowski i Mateusz Mizgalski założyli agencję Visual Crafters, która powstała połączenia z LAF AM i Masik Production.
więcej
|
Karol Kamas dyrektorem marketingu i rozwoju w Sodexo
Karol Kamas został dyrektorem marketingu irRozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services.
więcej
|
Sąd nadal nie rozstrzygnął sporu Poczty Polskiej i InPostu dot. marki Paczkomat
Poczta Polska podkreśla, że Naczelny Sąd Administracyjny nie rozstrzygnął dotąd, czy InPost może stosować określenie Paczkomat na zasadach wyłączności. Natomiast pełnomocnik spółki InPost Paczkomaty podkreśla, że ta nazwa „stanowi prawnie chroniony zastrzeżony znak towarowy, jest elementem nazwy firmy”.
więcej
|
Nielimitowany internet za darmo w T-Mobile Polska
Od czwartku 10 grudnia w aplikacji „Mój T Mobile" klienci operatora mogą aktywować nielimitowany internet za darmo na 2 tygodnie.
więcej
|
Wtręt od Świętego Mikołaja, karp Brian i słodkie zachcianki w reklamach Żabki (wideo)
Do emisji trafiły nowe spoty siei dyskontów Żabka z serii „Mały wielki sklep”. Jeden z nich promuje loterię dotyczącą piw Grupy Żywiec.
więcej
|
"Wzbogać świat swoich bliskich" w świątecznej kampanii Empiku
Wystartowała świąteczna kampania Empiku z towarzyszącym jej konkursem “Wzbogać świat swoich bliskich”. Za realizację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
więcej
|
Brooklyn Beckham, Jeremy Scott i Munroe Bergdorf w kampanii Zalando
W najnowszej odsłonie kampanii platformy modowej Zalando „Już niedługo znowu się przytulimy" wystąpili fotograf Brooklyn Beckham, projektant mody Jeremy Scott oraz modelka i aktywistka Munroe Bergdorf. W ramach kampanii Zalando wspiera Czerwony Krzyż w pomaganiu osobom, które są potrzebujące i mogą czuć się obecnie odosobnione.
więcej
|
"Dla różnych podróżnych" w kampanii Free Now
Rozpoczyna się pierwsza kampania brandingowa zrealizowana przez agencję Leo Burnett Warszawa dla Free Now (aplikacji do zamawiania przejazdów), do przygotowania której agencja została wybrana w wyniku przetargu. W ramach zaplanowanych działań równolegle prowadzone będą dwie kampanie: ogólnopolska i lokalna.
więcej
|
Nowi specjaliści w zespole Sotrendera
Do zespołu firmy analitycznej Sotrender dołączyli Aleksander Winciorek (insights lead), Bartłomiej Twardowski (senior machine learning engineer) oraz Magdalena Radomska (senior budget & controlling specialist).
więcej
|
Marta Górska w Independent Digital
Do zespołu cyfrowego dystrybutora muzycznego Independent Digital, firmy dostarczającej muzykę do platform muzycznych, dołączyła Marta Górska.
więcej
|
Looksoft Advertising dla marki Złote Wyprzedaże
Platforma sprzedażowe Złote Wyprzedaże wybrała agencję Looksoft Advertising do realizacji strategii wzrostu dla swojej aplikacji mobilnej.
więcej
|
Ronald Ng global chief creative officer w MRM
MRM, agencja marketingowa należąca do McCann Worldgroup, ogłosiła, że mianowała Ronalda Ng na stanowisko global chief creative officera. Ostatnio pracował w Isobar (dentsu).
więcej
|
Adam Gerhart globalny CEO w Mindshare
Amerykański dyrektor generalny Mindshare, Adam Gerhart, obejmie od stycznia stanowisko globalnego dyrektora generalnego Mindshare. Gerhart będzie łączył dotychczasowe obowiązki z nowym stanowiskiem do czasu powołania następcy.
więcej
|
Łukasz Dziedzic dołącza do Bluebird Artists
Impresariat twórców Bluebird Artists reprezentuje operatora Łukasza Dziedzica.
więcej
|
Od ubezpieczenia do gwiazdowych prezentów. Jak to możliwe? OC komunikacyjne jest w Polsce ubezpieczeniem obowiązkowym. Musi je mieć każdy poruszający się po naszych drogach samochód. Teraz część składki na OC może wrócić do klientów w postaci punktów ORLEN VITAY, które można wymienić na niebanalne prezenty gwiazdkowe. To wszystko dzięki współpracy ORLEN Usługi Finansowe i LINK4. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Rafał Trzaskowski chce współpracować z ,,niezależnymi dziennikarzami". "Bardzo szkodliwe myślenie polityków"
W porannej rozmowie Radia Zet Rafał Trzaskowski, prezydent Warszawy stwierdził, że „chce współpracować z niezależnymi dziennikarzami” i będzie ich namawiał do „odkłamywania tego, co robi PiS”. Te słowa licznie skrytykowali dziennikarze. - To zgubne i bardzo szkodliwe dla dziennikarstwa myślenie polityków powoduje, że z dużą rezerwą patrzę na wznoszone przez nich hasła o treści „wolne media” - komentuje Joanna Miziołek z „Wprost”.
więcej
|
Stowarzyszenie Prasy Lokalnej o sprzedaży Polska Press: niepokojące, może prowadzić do nieprawidłowości
Zarząd Stowarzyszenia Prasy Lokalnej jest zdania, że kupno Polska Press przez Orlen może rodzić nieprawidłowości podobne do tych, jakie uwidaczniają się w miejscach wydawania lokalnej prasy przez samorządy. - To zła praktyka, gdy za pieniądze podatnika władza reklamuje samą siebie - mówi Mateusz Orzechowski ze Stowarzyszenia.
więcej
|
Jacek Utko i Tomasz Bocheński nagrodzeni European Newspaper Awards za okładki dla Agory i Polska Press
„Gazeta Wyborcza” otrzymała 14 nagród European Newspaper Awards na najlepiej zaprojektowane gazety, których autorem jest Jacek Utko. Wyróżniona została także Polska Press - za okładki Tomasza Bocheńskiego dla „Polska The Times” oraz „Dziennika Zachodniego”.
więcej
|
Justyna Śliwowska-Mróz wygrała z PiS ws. bezprawnego wykorzystania jej wizerunku w spocie antyuchodźczym
Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił apelację Prawa i Sprawiedliwości w sprawie wytoczonej przez dziennikarkę Justynę Śliwowską-Mróz. Pozwała ona partię za naruszenie dóbr osobistych po tym, jak bez jej zgody wykorzystano jej wizerunek w spocie wyborczym w 2018 roku.
więcej
|
Bez głównej nagrody w konkursie NBP na najlepszego dziennikarza ekonomicznego
W organizowanym przez Narodowy Bank Polski konkursie im. Władysława Grabskiego dla dziennikarzy ekonomicznych nagrody przyznano m.in. osobom z TVP3, „Rzeczpospolitej”, Telewizji Republika i „Gazety Bankowej”. Nie wskazano natomiast Dziennikarza Ekonomicznego 2020 roku.
więcej
|
Andrzej Duda odpowiedział na nominację od ,,Dziennika Polickiego" do pomocowego challenge'u
Prezydent Andrzej Duda wziął udział w internetowej akcji zorganizowanej przez lokalny serwis internetowy „Dziennik Policki”. Challenge pod nazwą „Milion BOMBEK dla Ingusi” ma ułatwić zbiórkę pieniędzy na leczenie kilkumiesięcznej mieszkanki gminy Police. - Nie miałem nadziei, że prezydent się odezwie po nominacji, ale jednak się udało - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl wydawca portalu, Gracjan Broda.
więcej
|
Styczniowy numer "Twojego Stylu" w dwóch formatach
Od piątku, 11 grudnia do sprzedaży trafi styczniowy numer „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) w wersji standardowej oraz mini.
więcej
|
|
|
DAZN o strategii w Polsce: nowe dyscypliny w 2021, nie będzie sprzedaży sublicencji
"W tej chwili skupiamy się na boksie, a planujemy dodać dodatkowe sporty i programy w 2021 roku" - informuje platforma sportowa DAZN. Po pojawieniu się tego serwisu w Polsce zapytaliśmy jego przedstawicieli o plany dotyczące tego rynku.
więcej
|
Onet i WP ze spadkami, o2.pl i SE.pl przed Naszemiasto, TVN24.pl i Wyborcza.pl (TOP10 stron z informacjami i publicystyką)
W listopadzie czołowe serwisy informacyjno-publicystyczne miały prawie 8 proc. mniej użytkowników niż miesiąc wcześniej. Największe spadki zanotowały Naszemiasto.pl, Wyborcza.pl, Radiozet.pl i Fakt.pl, natomiast wzrosty osiągnęły o2.pl i SE.pl. Liderem jest niezmiennie Onet przed WP.pl.
więcej
|
Kotarski, Chajzer, Maffashion, Chodakowska, Pazura z aukcjami specjalnymi na WOŚP
W serwisie Allegro.pl ruszyło 2359 aukcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w tym aukcje specjalne proponowane przez gwiazdy internetu i celebrytów. Swoje sportowe auto wystawił youtuber Radek Kotarski, do wirtualnych puszek zbiera Maffashion, Filip Chajzer, Ewa Chodakowska czy Cezary Pazura.
więcej
|
Francja nałożyła ogromne kary finansowe na Google i Amazon
Koncerny Google i Amazon zostały ukarane przez francuskiego regulatora karami w wysokości 100 oraz 35 mln euro. Grzywny są związane ze stosowaniem przez obie firmy niedozwolonych praktyk dotyczących plików cookies i brakiem zgód użytkowników na ich stosowanie.
więcej
|
Polacy na Netfliksie najchętniej oglądają dramaty. ,,Gambit Królowej", ,,Dom z papieru" i ,,W głębi lasu" hitami roku
Wśród polskich użytkowników Netflixa najpopularniejszym gatunkiem filmów i seriali pozostaje szeroko rozumiany dramat. W br. mocno wzrosła popularność filmów fantasy, o miłości i musicali. W gronie tytułów najchętniej oglądanych przez Polaków są seriale „Gambit Królowej”, „Dom z papieru” i „Ostatni taniec” oraz film „W lesie dziś nie zaśnie nikt”.
więcej
|
Rząd USA oskarża Facebooka o praktyki monopolistyczne. Gigantowi grozi rozbicie na mniejsze podmioty
Rząd USA wraz z 46 stanami pozwał w środę Facebooka, oskarżając firmę Marka Zuckerberga o praktyki monopolistyczne. Gigantowi mediów społecznościowych grozi rozbicie na mniejsze podmioty.
więcej
|
Dariusz Wołowski przechodzi z ,,Gazety Wyborczej" do Interii
Z początkiem stycznia dziennikarz sportowy Dariusz Wołowski dołączy do redakcji Interii (Grupa Cyfrowy Polsat). Poprzednio pracował w „Gazecie Wyborczej”, przez kilka lat był już związany z Interią.
więcej
|
Potężna awaria Messengera w Europie, problemy także z Instagramem
W czwartek przed południem doszło do dużej awarii należącego do Facebooka komunikatora Messenger. Problemy pojawiły się głównie w Europie, także w Polsce, dotyczą również platformy Instagram.
więcej
|
Od ubezpieczenia do gwiazdowych prezentów. Jak to możliwe? OC komunikacyjne jest w Polsce ubezpieczeniem obowiązkowym. Musi je mieć każdy poruszający się po naszych drogach samochód. Teraz część składki na OC może wrócić do klientów w postaci punktów ORLEN VITAY, które można wymienić na niebanalne prezenty gwiazdkowe. To wszystko dzięki współpracy ORLEN Usługi Finansowe i LINK4. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Po pandemii wielu zatrudnionych chce nadal pracować zdalnie
Wybuch pandemii koronawirusa wymusił zamknięcie wielu biur i miejsc pracy. Dla milionów amerykańskich pracowników oznaczało to przejście na pracę zdalną. Wielu z nich chciałoby kontynuować taką formę zatrudnienia także po pandemii - wynika z badania Pew Research Center.
więcej
|
|
|