|
|
|
|
|
|
|
KRRiT wzywa nadawców i operatorów do stosowania zasady must carry, must offer
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wysłała pisma do nadawców i operatorów w sprawie naruszenia zasady must carry, must offer. Działania przewodniczącego KRRiT idą w kierunku zawarcia przez powyższe podmioty odpowiednich umów - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzeczniczka KRRiT.
więcej
|
Sylwester Polsatu także w Interii i Polsat News. Maserak nauczy tańczyć, Wróżbita Maciej przedstawi horoskop
Sylwestrowa impreza Telewizji Polsat, realizowana jednocześnie w dwóch studiach, będzie pokazywana także w Ipla.tv, Interii i Polsat News. Oprócz występów muzycznych zaplanowano m.in. naukę tańca przez Rafała Maseraka i horoskop od Wróżbity Macieja.
więcej
|
Cykl filmów dokumentalnych Anny Ferens ,,Geniusze i marzyciele" nowością TVP1, emisja od 13 stycznia
Od 13 stycznia w środowe wieczory telewizyjna Jedynka emitować będzie cykl filmów dokumentalnych „Geniusze i marzyciele” autorstwa Anny Ferens.
więcej
|
Turnieje WTA Tour z meczami Igi Świątek przez 6 lat w Canal+
Canal+ Polska podpisał umowę dotyczącą wyłącznych praw do transmisji w naszym kraju turniejów tenisistek z cyklu WTA Tour. Kontrakt będzie obowiązywał w latach 2021-2026.
więcej
|
Formułę 1 w Eleven Sports 1 oglądało 258 tys. widzów
Właśnie zakończony sezon Formuły 1 w Eleven Sports 1 oglądało średnio 258 tys. widzów, minimalnie więcej niż przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sky i Vodafone wprowadzą transmisje piłkarskie przez sieć 5G. Na początek mecze 2. Bundesligi
Telewizja Sky Deutschland zapowiedziała, że w ramach testów będzie transmitować rozgrywki 2. Bundesligi z wykorzystaniem technologii 5G. Dzięki temu obraz przekazywany do odbiorców ma zyskać na jakości. Partnerami technicznymi Sky są firmy Vodafone i Ericsson.
więcej
|
Ruszył kanał Sat Film, operator promuje się standardem 5G
Operator kablowy z Włocławka, sieć Sat Film w ostatnich dniach uruchomiła kanał informacyjny Sat Film dostępny dla mieszkańców miasta. Firma promuje się także oferując standard usług 5G przez sieć Plus.
więcej
|
ME piłkarek ręcznych w kanale Metro
Kanał Metro pokaże półfinałowe mecze oraz finał tegorocznych Mistrzostw Europy piłkarek ręcznych.
więcej
|
Sensacyjny debiut Tomasza Kota w Storytel Powieść „Lesio” w znakomitej interpretacji popularnego aktora Tomasza Kota, rozpoczęła serię audiobooków Joanny Chmielewskiej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marketing w wyszukiwarkach: jak upłynął 2020 rok, co wydarzy się w 2021?
O najważniejszych wydarzeniach i trendach kończącego się roku oraz prognozach na 2021 w marketingu w wyszukiwarkach mówią menedżerowie z największych agencji SEO/SEM. To pierwsza część naszego podsumowania tej branży.
więcej
|
Wavemaker: irytacja reklamami w serwisach VOD mocno rośnie
Irytacja reklamami w serwisach VOD po raz pierwszy w historii badania VideoTrack agencji Wavemaker, zrównała się z poziomem irytacji reklamą telewizyjną. Dla klientów serwisów subskrypcyjnych fakt, że nie ma w nich reklam, wyrósł na kluczową motywację do zakupu abonamentu. Zbliżający się debiut Disney + budzi zainteresowanie blisko jednej trzeciej badanych - w szczególności osób, które już płacą za wideo.
więcej
|
Bartosz Wierzchowski communication managerem w FoodCare
Do zespołu firmy FoodCare dołączył Bartosz Wierzchowski, gdzie objął stanowisko communcation managera.
więcej
|
Branża eventów szacuje, że straci w tym roku prawie 80 proc. przychodów
W branży eventowej średni spadek przychodów za rok 2020 r., w porównaniu z 2019r. przewidywany jest na poziomie 78 proc. Średnia strata agencji wyniesie 77 - wynika z ankiety przeprowadzonej wśród przedstawicieli branży przez SAR.
więcej
|
Marki punktują u klientów w czasie pandemii
Firmy w Polsce pomimo pandemii Covid-19 i zmiany formy interakcji z konsumentami skutecznie budują pozytywne doświadczenia klientów. Kolejny rok z rzędu respondenci lepiej ocenili doświadczenia oferowane przez marki - wskaźnik customer experience excellence w Polsce wzrósł o ponad 4 proc. rok do roku - pokazuje raport KPMG.
więcej
|
McDonald's "dowozi" śnieg do Szczecina
McDonald's Polska w ramach kampanii promocyjnej burgera Drwala przeprowadził niestandardową promocję, polegającą na "dowiezieniu" śniegu do Szczecina, gdzie statystycznie pada on w Polsce najrzadziej. Za akcję odpowiada agencja DDB Warszawa.
więcej
|
Awin testuje 4 dniowy tydzień pracy
Sieć afiliacyjna Awin (należy do Axel Springer and United Internet Groups, z ShareASale i Commission Factory) rozpoczyna testy 4-dniowego tygodnia pracy. Wszyscy pracownicy na całym świecie będą nadal otrzymywać pełne wynagrodzenie.
więcej
|
Auchan i Lidl najtańsze w listopadzie, podrożało w Biedronce
W listopadzie najniższe ceny miały sieci Auchan i Lid, najwyższe - sklepy internetowe oraz Tesco - wynika z raportu ASM Sals Force Agency.
więcej
|
Sebastian Jurczek producentem wykonawczym w Papaya Films
Sebastian Jurczek awansował na stanowisko executive producer w Papaya Films. Ze studiem związany jest od początku jego istnienia, czyli od 15 lat.
więcej
|
H&M wprowadza nową markę Singular Society. "Ubraniowy Netflix"
Szwedzka firma odzieżowa H&M wprowadza nową markę detaliczna - Singular Society, którą zagraniczne media określiły mianem "ubraniowego Netflixa".
więcej
|
Media Markt ze spadkiem przychodów mimo wzrostu sprzedaży online
Przychody sprzedażowe niemieckiej spółki Ceconomy, właściciela sieci elektromarketów Media Markt, spadły w skali roku o 1,8 proc., do 20,8 mld euro w roku finansowym 2019/20. Sprzedaż online wzrosła w tym okresie o ponad 40 proc.
więcej
|
Zofia Wawrzyniak zwyciężczynią 21. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS
Zofia Wawrzyniak z Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu wgrała 21. konkurs Galerii Plakatu AMS. Tematem przewodnim było hasło „Jedenaste: Nie produkuj śmieci”.
więcej
|
Nikki Lamba globalną szefową ds różnorodności w DDB Worldwide
Sieć reklamowa DDB Worldwide ogłosiła powołanie Nikki Lamba, która dołącza do sieci, aby przewodzić różnorodności i integracji na całym świecie. Ma odpowiadać za prowadzenie programów i inicjatyw wspierających różnorodność i praktyki integracyjne w całej sieci dla jej zespołów i klientów.
więcej
|
Agencja Boys+Girls autorem globalnej kampanii Škody
Irlandzka agencja reklamowa Boys+Girls wygrała konkurs koncernu motoryzacyjnego Škoda na przygotowanie globalnej, świątecznej kampanii reklamowej tej marki.Wkrótce działania reklamowe ruszą na wszystkich rynkach, na których obecna jest Škoda.
więcej
|
Karolina Chojnowska i Małgorzata Gruszczyńska w zespole Nieagencji
Karolina Chojnowska i Małgorzata Gruszczyńska objęły nowo utworzone stanowiska account manager w Nieagencji. Chojnowska wcześniej pracowała w LTTM jako client partner, a Gruszczyńska pełniła funkcję marketing managera w Estee Lauder.
więcej
|
Okocim z limitowaną edycją porteru na święta
Marka Okocim (Carlsberg Polska) przygotowała limitowaną edycja porteru - Mistrzowski Porter Sherry Oloroso Barrel Aged. Do sklepów trafi tylko 15 tys. butelek tego trunku.
więcej
|
Sensacyjny debiut Tomasza Kota w Storytel Powieść „Lesio” w znakomitej interpretacji popularnego aktora Tomasza Kota, rozpoczęła serię audiobooków Joanny Chmielewskiej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
KE chce ściślejszej kontroli nad gigantami internetowymi. Kara do 10 proc. rocznego obrotu, groźba podziału
Amerykańskie firmy technologiczne będą zagrożone grzywną w wysokości do 10 proc. rocznego obrotu, mogą też zostać podzielone jeśli nie będą respektować regulacji UE - wynika z projektu nowych przepisów ogłoszonych we wtorek przez Komisję Europejską.
więcej
|
Wavemaker: irytacja reklamami w serwisach VOD mocno rośnie
Irytacja reklamami w serwisach VOD po raz pierwszy w historii badania VideoTrack agencji Wavemaker, zrównała się z poziomem irytacji reklamą telewizyjną. Dla klientów serwisów subskrypcyjnych fakt, że nie ma w nich reklam, wyrósł na kluczową motywację do zakupu abonamentu. Zbliżający się debiut Disney + budzi zainteresowanie blisko jednej trzeciej badanych - w szczególności osób, które już płacą za wideo.
więcej
|
wRealu24 zablokowane na YouTubie przez tydzień za ,,nieprawdziwe informacje medyczne"
YouTube przez tydzień wstrzymał kanałowi wRealu24 możliwość publikowania nowych treści i usunął materiał o epidemii, jako powód wskazując zawarte w nim „nieprawdziwe informacje medyczne”. - Najwidoczniej cenzorowi z YouTube’a za sprawa WHO nie spodobała się czyjaś opinia a propos obecnej sytuacji pandemicznej - komentuje Marcin Rola, współtwórca wRealu24.
więcej
|
Friz i prezydencki "Ostry cień mgły" polskimi hitami 2020 na YouTube
YouTube zaprezentował listę najpopularniejszych filmów i teledysków oglądanych przez polską widownię w migającym 2020 roku. Największymi hitami okazały się "Przejmujemy jutuby" Ekipy Karola "Friza" Wiśniewskiego oraz #Hot16Challenge2 w wykonaniu Andrzeja Dudy. Muzycznie największą popularnością cieszył się Szpaku z "#Hot16Challenge2" i sanah z klipem "Melodia".
więcej
|
Pornhub kasuje większość filmów
10 z 14 milionów filmów zostało usuniętych z serwisu pornograficznego Pornhub. To reakcja właścicieli witryny na artykuł w "The New York Times", w którym opisano szereg zaniedbań dotyczących bezpieczeństwa treści w serwisie.
więcej
|
Wystawa "Beethoven Everywhere" na Google Arts & Culture
Na Google Arts & Culture przygotowano z okazji wypadających w tym roku 250. urodzin Ludwiga van Beethovena ekspozycję internetową pt. "Beethoven Everywhere". Kolekcja obejmuje m.in. serię nagrań koncertowych online pod wspólnym tytułem "Global Ode to Joy".
więcej
|
Wygoda przekonuje do zakupów online
Decydującym czynnikiem przekonującym do zakupów w internecie jest wygoda - pokazują dane agencji badawczej Inquiry. W ecommerce kuszą też ceny i szeroka oferta produktów.
więcej
|
Friz oferuje kurs dla twórców internetowych "Jak zostać nr 1 na YouTube". Standardowa cena: 999 zł
Twórca internetowy Karol Wiśniewski - znany jako Friz - oferuje dostęp do kursu "Jak zostać nr 1 na YouTube". W filmach wideo opowie o tym, jak zostać gwiazdą YouTube i zarabiać na tworzeniu treści. W przedsprzedaży dostęp kosztował 250 zł, obecnie w cenie regularnej to 999 zł.
więcej
|
Zhakowano profil facebookowy minister Marleny Maląg
We wtorek w godzinach południowych konto facebookowe minister rodziny i polityki społecznej Marleny Maląg zostało przejęte przez hakerów. - Do czasu kiedy nie poinformuję o odzyskaniu go, proszę traktować pojawiające się posty jako kłamliwą manipulację - poinformowała Maląg.
więcej
|
Sensacyjny debiut Tomasza Kota w Storytel Powieść „Lesio” w znakomitej interpretacji popularnego aktora Tomasza Kota, rozpoczęła serię audiobooków Joanny Chmielewskiej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Marki punktują u klientów w czasie pandemii
Firmy w Polsce pomimo pandemii Covid-19 i zmiany formy interakcji z konsumentami skutecznie budują pozytywne doświadczenia klientów. Kolejny rok z rzędu respondenci lepiej ocenili doświadczenia oferowane przez marki - wskaźnik customer experience excellence w Polsce wzrósł o ponad 4 proc. rok do roku - pokazuje raport KPMG.
więcej
|
Wygoda przekonuje do zakupów online
Decydującym czynnikiem przekonującym do zakupów w internecie jest wygoda - pokazują dane agencji badawczej Inquiry. W ecommerce kuszą też ceny i szeroka oferta produktów.
więcej
|
|
|