|
|
|
|
|
|
|
TVP zorganizuje ,,Sylwester Marzeń" w Ostródzie
Tegoroczny „Sylwester Marzeń z Dwójką” zostanie zorganizowany w Ostródzie na Mazurach. Od poniedziałku ekipy telewizyjne budują w tamtejszym amfiteatrze scenę, prace mają skończyć się po Bożym Narodzeniu - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Player.pl kręci drugi sezon serialu ,,Szadź", premiera w przyszłym roku
Na początku grudnia rozpoczęły się zdjęcia do drugiego sezonu serialu „Szadź”, który jest produkcją własną player.pl dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że premiera produkcji planowana jest na przyszły rok.
więcej
|
,,Królowa piękności" kolejnym rosyjskim serialem w TVP2. Emisja od 4 stycznia
W poniedziałek, 4 stycznia 2021 roku telewizyjna Dwójka emitować będzie nowy rosyjski serial „Królowa piękności”. Regularnie produkcja będzie emitowana od poniedziałku do piątku o godz. 21.50, ale w pierwszym tygodniu pojawią się dodatkowe odcinki w zastępstwie za „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”.
więcej
|
Małgorzata Łupina po 20 latach odchodzi z TVN Discovery Polska
Małgorzata Łupina, dyrektor działu kanałów tematycznych lifestylowych w TVN Discovery Polska odchodzi z firmy. Z nadawcą była związana przez 20 lat.
więcej
|
Beata Ryczkowska executive programming director w Kino Polska TV
Kino Polska TV SA zmieniła strukturę działu programowego, w ramach zmian Beata Ryczkowska awansowała na stanowisko executive programming director. Będzie odpowiadała za strategię programową kanałów telewizyjnych Grupy Kino Polska.
więcej
|
Aleksandra Majda po 14 latach odchodzi z TVN do zarządu Zieleni m.st. Warszawy
Szefowa internetowego Magazynu TVN24 Aleksandra Majda odchodzi po 14 latach z TVN Discovery Polska. Jak wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl w styczniu rozpocznie nową pracę jako zastępca kierownika działu komunikacji społecznej zarządu Zieleni m.st. Warszawy.
więcej
|
TVP przez cztery miesiące wyda 450 tys. zł na maseczki, rękawiczki i przyłbice dla pracowników
Telewizja Polska wybrała firmę Zarys International Group do dostarczania przez cztery miesiące materiałów chroniących przez zakażeniem covid-19. Nadawca zapłaci za to 453,4 tys. zł.
więcej
|
"M jak miłość", "The Voice Senior" i skoki najdroższe w styczniowym cenniku TVP
W opublikowanej przez Biuro Reklamy TVP ofercie handlowej na styczeń 2021 roku najdrożej kosztują spoty emitowane w blokach reklamowych przy serialu "M jak miłość", rozrywkowym programie "The Voice Senior" w TVP2. Kosztują ok. 70 tys.zł.
więcej
|
TVP Info ujawniło, że liderka Strajku Kobiet ma koronawirusa. ,,Ważny interes publiczny"
W środę TVP Info ujawniło, że Marta Lempart, liderka Ogólnopolskiego Strajku Kobiet, uzyskała pozytywny wynik testu na koronawirusa. Upublicznienie tej informacji skrytykowała Lempart i niektórzy dziennikarze. - Publikacja o zakażeniu koronawirusem u organizatorki i uczestniczki protestów, podczas których miała kontakt z setkami innych osób, jest istotna z perspektywy ważnego interesu publicznego - tłumaczył Daniel Liszkiewicz, wiceszef publicystyki TVP Info.
więcej
|
1,1 mln zł z emisji bloku reklamowego na rzecz akcji #TVNpomagajmysobie
Szacowane wpływy z wyemitowanego w sobotę, 12 grudnia bezpośrednio po głównym wydaniu „Faktów”, charytatywnego bloku reklamowego wyniosły 1,1 mln zł.
więcej
|
,,The Voice Senior 2" od 2 stycznia w TVP2, emisja w soboty o 20.00
Od 2 stycznia telewizyjna Dwójka emitować będzie drugi sezon „The Voice Senior”. Talent-show będzie można oglądać w soboty o godz. 20.00.
więcej
|
Jacek Kurski poprowadził debatę w TVP o znaczeniu Grudnia'70. ,,W drodze absolutnego wyjątku"
W środę wieczorem TVP1 i TVP Info wyemitowały debatę o sensie i znaczeniu Grudnia’70 w historii Polski. Debatę poprowadził prezes TVP Jacek Kurski. - W drodze absolutnego wyjątku - podkreśla w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kurski. - Grudzień 1970 roku był dla mnie inicjacją świadomościową, więc jasnym dla mnie było, że powinienem ją poprowadzić.
więcej
|
,,GPC" nagłaśnia apel do TVP, by z koncertów świątecznych wykluczyć artystów popierających Strajk Kobiet
„Gazeta Polska Codziennie” (Forum) informuje o popartym przez tysiące osób apelu do władz Telewizji Polskiej, żeby z bożonarodzeniowych koncertów nadawcy wykluczyć artystów, którzy wsparli Strajk Kobiet. Kilka lat temu z powodów politycznych z TVP zniknęli Julia Kijowska, Wojciech Cejrowski i Krzysztof Skiba.
więcej
|
Sensacyjny debiut Tomasza Kota w Storytel Powieść „Lesio” w znakomitej interpretacji popularnego aktora Tomasza Kota, rozpoczęła serię audiobooków Joanny Chmielewskiej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Podsumowanie roku 2020 w branży eventów, perspektywy na 2021
W ramach podsumowań roku na łamach naszego portalu prezentujemy opinie przedstawicielek i przedstawicieli agencji zajmujących się eventami. Komentują przedstawiciele agencji Grupa S/F, Mea Group, Plej, Live Age i El Padre, a ponadto branżowych organizacji: Klubu Agencji Eventowych przy SAR oraz Stowarzyszenia Branży Eventowej.
więcej
|
Grupa K2 chce rosnąć o 20 proc. rocznie i zarabiać więcej za granicą, inwestuje w K2Bots.AI
W strategii do 2023 roku grupa kapitałowa K2 zapowiedziała średnioroczny wzrost przychodów o 20 proc. oraz 15-20 proc. rentowności EBITDA (bez kosztów nowych projektów). Firma chce rozwijać swoje obecne biznesy, m.in. chatbot K2Bots.AI, zwiększać udział przychodów segmentu software’owego z zagranicy oraz wypłacać dywidendy. Nie wyklucza przejęć.
więcej
|
Clear Channel Poland zaczyna sprzedaż reklam wg zasady zakupu widowni
Z początkiem nowego roku firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadza zmiany w polityce handlowej. Od 1 stycznia 2021r. sprzedaż będzie odbywała się według zasad tzw. zakupu widowni.
więcej
|
Dominika Majcher group account director w oS3, odchodzi Marta Bresińska
Dominika Majcher awansowała na stanowisko group account director w dziale w agencji reklamowej oS3. Zastąpi Martę Bresińską, która z końcem roku kończy pracę w agencji.
więcej
|
Starcom nadal będzie obsługiwać mediowo Grupę Żywiec
Mimo że Grupa Heineken wybrała do globalnej obsługi mediowej grupę dentsu, w Polsce nie dojdzie do zmian w tym zakresie. Za planowanie i zakup mediów dla należącej do Heinekena Grupy Żywiec będzie nadal odpowiadać dom mediowy Starcom (Publicis Media).
więcej
|
Facebook krytykuje Apple w reklamach prasowych. Chodzi o ograniczenia w śledzeniu użytkowników
Facebook zamieścił na stronach największych amerykańskich dzienników całostronicowe reklamy krytykujące Apple za zmiany w systemie iOS 14, które ograniczą możliwości śledzenia użytkowników w sieci i targetowania reklam. Największy na świecie serwis społecznościowy twierdzi, że staje w obronie mniejszych firm, w które w największym stopniu uderzą zapowiedziane zmiany.
więcej
|
"M jak miłość", "The Voice Senior" i skoki najdroższe w styczniowym cenniku TVP
W opublikowanej przez Biuro Reklamy TVP ofercie handlowej na styczeń 2021 roku najdrożej kosztują spoty emitowane w blokach reklamowych przy serialu "M jak miłość", rozrywkowym programie "The Voice Senior" w TVP2. Kosztują ok. 70 tys.zł.
więcej
|
The Digitals wygrała przetarg Vectry
Agencja The Digitals wygrała przetarg na ramową obsługę reklamową operatora telekomunikacyjnego Vectra.
więcej
|
Brand New Galaxy uruchamia agencję Voyager
Holding marketingowo-technologiczny Brand New Galaxy powołał do życia agencję Voyager, specjalizująca się w budowaniu rozwoju e-biznesu klientów. Dziesiątym podmiotem w portfolio BNG pokieruje z Paryża Lucie Dessarts.
więcej
|
PGE na święta z kampanią ,,Polskie - kupuję to!"
W okresie przedświątecznym, PGE Polska Grupa Energetyczna rusza z kolejną odsłoną kampanii „Polskie – kupuję to!” pod hasłem „Wspierajmy polskich Przedsiębiorców i Producentów... nie tylko od święta!”.
więcej
|
Polska Izba Mleka wybiera agencję do przyszłorocznej kampanii
Polska Izba Mleka zaprasza agencje do składania ofert na kompleksową realizację kampanii informacyjno-edukacyjnej pod hasłem "Mam kota na punkcie mleka" finansowanej z Funduszu Promocji Mleka. Z wybraną firmą będzie pracować przez cały 2021 rok.
więcej
|
BrandLift zdobywa obsługę marek Hortex i Pepco
Agencja marketingu influencerskiego BrandLift rozszerzyła portfolio klientów, dla których realizuje kampanie z zakresu marketingu rekomendacji. Do grona jej klientów w drodze przetargów dołączyły marki Hortex i Pepco.
więcej
|
Up&More obsługuje instagramowe konto DHL Parcel Polska
Agencja Up&More podjęła współpracę z firmą kurierską DHL Parcel Polska. Współpraca obejmuje pełną obsługę konta marki na Instagramie.
więcej
|
Poczciwy Krzychu, Magda Bereda, Gimper, Ania Wendzikowska i Kaja Soboń reklamują InPost
InPost przygotował internetową kampanię z okazji postawienia 10 000 Paczkomatów w Polsce. Za koordynowanie działań w ramach kampanii i dobór influencerów odpowiadała agencja GetHero.
więcej
|
Sensacyjny debiut Tomasza Kota w Storytel Powieść „Lesio” w znakomitej interpretacji popularnego aktora Tomasza Kota, rozpoczęła serię audiobooków Joanny Chmielewskiej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Anna Wintour globalną szefową "Vogue"
Wydawnictwo Condé Nast wprowadza zmiany w globalnej strukturze. Wyznacza globalne zespoły kierownicze dla swoich marek, aby nadzorować rynki międzynarodowe i amerykańskie. W ramach tych zmian Anna Wintour będzie teraz pierwszym globalnym dyrektorem ds. treści, a także globalnym dyrektorem redakcyjnym "Vogue", kontynuując jednocześnie nadzór nad "Vogue" US.
więcej
|
Pomorskie SDP oczekuje od Orlenu doinwestowania ,,Dziennika Bałtyckiego" i reaktywacji ,,Wieczoru Wybrzeża"
Kupując Polska Press, PKN Orlen kieruje się biznesem, a jako nowy właściciel umożliwi rozwój mediów regionalnych – piszą przedstawiciele gdańskiego oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich w oficjalnym stanowisku. Wcześniej nadzieję na „przełamanie dominacji wydawnictw zagranicznych” w związku z tą transakcją wyraził zarząd główny SDP.
więcej
|
Mikołaj Syska w zarządzie wydawcy ,,Krytyki Politycznej"
Do zarządu Stowarzyszenia im. Stanisława Brzozowskiego, wydawcy m.in. „Krytyki Politycznej”, dołączył Mikołaj Syska.
więcej
|
Adam Fijałkowski kupił akcje Agory za 121 tys. zł
Wiceprezes Grupy Radiowej Agory Adam Fijałkowski kupił w poniedziałek 17,4 tys. akcji Agory, wydając na nie 121 tys. zł.
więcej
|
|
|
Portal ,,Super Expressu" zwiększył przewagę nad Wyborcza.pl i Fakt.pl, mocno w dół serwisy ,,DGP" (TOP12)
W listopadzie portal „Super Expressu” SE.pl przy minimalnym spadku zasięgu zwiększył przewagę nad serwisami „Gazety Wyborczej” i „Faktu”. O ponad 20 proc. zmalała liczba użytkowników trzech witryn „Dziennika Gazety Prawnej”, a spore wzrost osiągnęły Rp.pl i Wyborcza.biz.
więcej
|
Allegro zakaże handlu kontami do gier, podwyższy prowizje w 11 działach
Od 4 stycznia na Allegro nie można już będzie handlować kontami z dostępem do gier wideo i muzycznych platform streamingowych. Natomiast w drugiej połowie stycznia platforma podwyższy prowizje dla sprzedawców firmowych w wielu kategoriach ze swoich 11 działów głównych.
więcej
|
Mariusz Zielke pokazał zwiastun dokumentu ,,Bezkarni" o pedofilii wśród artystów
Niezależny dziennikarz Mariusz Zielke zebrał potrzebne 100 tys. zł na film dokumentalny „Bezkarni” opisujący kulisy krycia pedofilii w show biznesie. Premiera jest planowana wstępnie na wiosnę 2021 roku, zdjęcia jeszcze trwają. - Pracujemy równolegle nad 14 odrębnymi historiami - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Zielke. W sieci pojawił się właśnie pierwszy zwiastun dokumentu.
więcej
|
Hirek Wrona dyrektorem programowym Popkiller.pl. Poprowadzi program ,,Magazyn Popkillera"
Dziennikarz muzyczny Hirek Wrona dołączył do redakcji serwisu Popkiller.pl, zajmujący się muzyką hip-hopową. Obejmuje tam funkcję dyrektora programowego i weźmie udział w pracy nad koncepcją rozwoju serwisu.
więcej
|
Książę Harry i Meghan Markle będą mieli podcast na Spotify
Platforma streamingowa audio Spotify podpisała umowę na wyłączność z byłą parą książęcą Sussex. W ramach współpracy do serwisu trafi autorski podcast Harry'ego i Meghan Markle.
więcej
|
Facebook krytykuje Apple w reklamach prasowych. Chodzi o ograniczenia w śledzeniu użytkowników
Facebook zamieścił na stronach największych amerykańskich dzienników całostronicowe reklamy krytykujące Apple za zmiany w systemie iOS 14, które ograniczą możliwości śledzenia użytkowników w sieci i targetowania reklam. Największy na świecie serwis społecznościowy twierdzi, że staje w obronie mniejszych firm, w które w największym stopniu uderzą zapowiedziane zmiany.
więcej
|
DM BDM podniósł cenę docelową Wirtualnej Polski do 94,8 zł/akcję
Analitycy DM BDM, w raporcie z 9 grudnia, podnieśli cenę docelową dla akcji Wirtualnej Polski do 94,8 zł z 87,5 zł poprzednio, podtrzymując rekomendację "kupuj".
więcej
|
Netflix przygotowuje serial dokumentalny na podstawie książki papieża Franciszka
W 2021 roku Netflix pokaże oryginalny serial dokumentalny autorstwa Simony Ercolani, oparty na książce papieża Franciszka pt. „Dzielenie się mądrością czasu”. Platforma ogłosiła tę informację w środę.
więcej
|
Pinterest idzie na ugodę z byłą dyrektorką. Zapłaci jej 20 mln dolarów odszkodowania
Serwis społecznościowy Pinterest zawarł ugodę z Francoise Brougher, byłą dyrektor operacyjną firmy. Kobieta oskarżyła Pinterest o bezzasadne zwolnienie z pracy ze względu na płeć. W ramach porozumienia dostanie od Pinteresta odszkodowanie w wysokości 20 mln dolarów.
więcej
|
TikTok pomoże w zwalczaniu fake newsów o szczepionkach na SARS-Cov-2
TikTok uruchomi specjalny tag, pod którym znajdą się wiarugodne informacje o szczepionkach na koronawirus SARS-Cov-2. Ponadto w swojej sekcji informacyjnej udostępni odnośniki do zaufanych źródeł wiedzy o szczepieniach.
więcej
|
Sensacyjny debiut Tomasza Kota w Storytel Powieść „Lesio” w znakomitej interpretacji popularnego aktora Tomasza Kota, rozpoczęła serię audiobooków Joanny Chmielewskiej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Narodowy spadek nastrojów. Doskwierają obostrzenia, polityka, ale także samotność
43 proc. Polaków zauważa u siebie pogorszenie nastroju i samopoczucia w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Ponad połowa z nich jako przyczynę podaje epidemię koronawirusa i związane z nią obostrzenia, sytuację finansową (36 proc.). Dla ponad jednej trzeciej badanych przyczyną obniżonego nastroju jest aktualna sytuacja polityczna w kraju - wynika z badania przeprowadzonego dla serwisu ciekaweliczby.pl na panelu Ariadna. 36 proc. badanych przyznaje się do odczuwania samotności.
więcej
|
|
|
Podsumowanie roku 2020 w branży eventów, perspektywy na 2021
W ramach podsumowań roku na łamach naszego portalu prezentujemy opinie przedstawicielek i przedstawicieli agencji zajmujących się eventami. Komentują przedstawiciele agencji Grupa S/F, Mea Group, Plej, Live Age i El Padre, a ponadto branżowych organizacji: Klubu Agencji Eventowych przy SAR oraz Stowarzyszenia Branży Eventowej.
więcej
|
Kryzys roku: postawa kościelnych hierarchów (raport)
Największy kryzys wizerunkowy 2020 roku w Polsce to postawa hierarchów Kościoła Katolickiego. Instytucja ta już drugi rok z rzędu znalazła się na pierwszym miejscu rankingu Kryzysometr autorstwa agencji Alert Media Communications.
więcej
|
Aleksandra Majda po 14 latach odchodzi z TVN do zarządu Zieleni m.st. Warszawy
Szefowa internetowego Magazynu TVN24 Aleksandra Majda odchodzi po 14 latach z TVN Discovery Polska. Jak wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl w styczniu rozpocznie nową pracę jako zastępca kierownika działu komunikacji społecznej zarządu Zieleni m.st. Warszawy.
więcej
|
|
|