|
|
|
|
|
|
|
Polityk partii Gowina ma wejść do zarządu Telewizji Polskiej
Wojciech Kasprowski, polityk Porozumienia ma zostać kandydatem na członka zarządu Telewizji Polskiej - potwierdziliśmy w swoich źródłach. Jego pojawienie się przy Woronicza 17 ma być elementem politycznej gry w Zjednoczonej Prawicy.
więcej
|
,,Magia nagości. Polska" pierwszym dużym show Zoom TV
W wiosennej ramówce Zoom TV pojawi się pierwszy duży show „Magia nagości. Polska”. Właśnie wystartowały poszukiwania uczestników do projektu.
więcej
|
Jacek Pałasiński odchodzi z TVN24
Dziennikarz Jacek Pałasiński odchodzi z Grupy TVN Discovery Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Szymon Jadczak po 13 latach odchodzi z TVN. ,,Dostałem bardzo dobrą ofertę"
Dziennikarz śledczy Szymon Jadczak po 13 latach pracy żegna się z telewizją TVN, w której ostatnio pracował w redakcji portalu TVN24.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Dostałem bardzo dobrą ofertę, grzechem byłoby nie skorzystać. Niektórzy się zmartwią, niektórzy ucieszą, ale zostaję w mediach - mówi nam Jadczak.
więcej
|
TVP2 pokaże ,,Walentynkowy Koncert Życzeń". Wystąpią m.in. Cleo, Eleni i Zenek Martyniuk
Telewizyjna Dwójka przygotowała i wyemituje 13 lutego specjalny „Walentynkowy Koncert Życzeń” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Wystąpią w nim m.in. Halina Frąckowiak, Cleo, Zenon Martyniuk, Radek Liszewski i Eleni. Transmisja od godziny 20.00.
więcej
|
TVP Sport pokaże Super Bowl 2021. Szkolnikowski jedno z największych sportowych wydarzeń na świecie
W nocy z 7 na 8 lutego odbędzie się Super Bowl 2021. W Polsce transmisję meczu będzie można oglądać w TVP Sport, na tvpsport.pl oraz w aplikacji mobilnej TVP Sport. - To jedno z największych globalnych sportowych wydarzeń na świecie i wielkie show - komentuje Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.
więcej
|
BBC wprowadza oszczędności
BBC wprowadziła kilka działań, które pozwolą zaoszczędzić nadawcy kwotę 951 mln funtów do marca 2022 roku - wynika z raportu nadawcy. Stacja zwraca jednak uwagę na niekorzystne warunki dla jej rozwoju w nadchodzącej przyszłości, co może doprowadzić do trudnych wyborów i rezygnacji z ważnych treści. Jeden z ostatnich pomysłów na uzyskanie dodatkowych pieniędzy to wprowadzenie modelu subskrypcyjnego w wypadku serwisów BBC Global News.
więcej
|
Chińska telewizja CGTN straciła licencję w Wielkiej Brytanii, Pekin grozi BBC
Brytyjski urząd nadzoru mediów odebrał w czwartek licencję chińskiej telewizji CGTN, uznając ją za sterowaną przez komunistyczne władze ChRL. W reakcji Pekin zagroził działaniami przeciw brytyjskiej stacji BBC, którą oskarżył o fake newsy na temat Covid-19.
więcej
|
Discovery Channel pokaże specjalny odcinek ,,Złomowiska PL" o Marku ,,Krzykaczu" Pawłowskim
Kanał Discovery Channel Polska w środę 24 lutego o godz. 21 nada specjalny odcinek serialu „Złomowisko PL”, poświęcony zmarłemu miesiąc temu Markowi „Krzykaczowi” Pawłowskiemu, jednemu z głównym bohaterów programu.
więcej
|
Kino Polska TV dzięki dywidendzie od Filmboxu podwoiło zysk netto
Według wstępnych wyników Kino Polska TV w ub.r. osiągnęło wzrost skonsolidowanych przychodów z umów z klientami o 6,4 proc. do 172,24 mln zł oraz zysku netto z 9,25 do 20,59 mln zł.
więcej
|
Na pięć lat zablokowano na Ukrainie telewizyjne stacje powiązane z prorosyjskim politykiem
Na Ukrainie zablokowano kilka stacji telewizyjnych powiązanych z jednym z liderów prorosyjskiej Opozycyjnej Platformy-Za Życie Wiktorem Medwedczukiem. We wtorek nałożono też sankcje na jego współpracownika Tarasa Kozaka i firmy zarządzające tymi telewizyjnymi kanałami.
więcej
|
Nowy program ,,Buddy Valastro: droga do zdrowia" wiosną w TLC
Od 7 lutego TLC emitować będzie nowy program „Buddy Valastro: droga do zdrowia”.
więcej
|
Ponad milion widzów Telewizji Pokolenia dedykowanej osobom 55+ Telewizja Pokolenia to pierwsza polska telewizja internetowa dedykowana osobom dojrzałym i starszym. Projekt tworzony przez Fundację Zaczyn wystartował 30 listopada 2020 r. i po dwóch pełnych miesiącach emisji ma już ponad milion niepowtarzalnych widzów. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radiowcy krytykują większy udział muzyki po polsku: słuchacze jej nie chcą, więc zyska streaming internetowy
W ramach ustawy o podatku reklamowym minimalny udział treści w języku polskim w radiu i telewizji ma zostać podwyższony z 33 do 49 proc. Według branży radiowej to ruch wbrew oczekiwaniom słuchaczy, którzy przeniosą się do platform streamingowych. - Nie można grać takiej ilości wartościowej polskiej muzyki, bo jej po prostu nie ma. Będziemy grać skończone shity albo disco polo - komentuje Leszek Kozioł.
więcej
|
|
Praktyki dla studentów Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Polskim Radiu
Polskie Radio i Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w ramach zawartego porozumienia o współpracy będą oferowali wspólnie możliwość odbycia praktyk studenckich w publicznym radiu. - Wierzę, że współpraca Polskiego Radia i Uniwersytetu, która otwiera się dziś na nowy obszar, przyniesie dobry owoc ze względu na łączące nas wartości oraz wspólną misję - komentuje Agnieszka Kamińska, prezes Polskiego Radia.
więcej
|
|
Wojciech Włodarski nowym prezesem Radia Szczecin
Wojciech Włodarski został wybrany na stanowisko prezesa Radia Szczecin. Zastąpi on Artura Kubaja, który najpierw został zawieszony przez radę nadzorczą, a następnie sam zrezygnował.
więcej
|
|
Magdalena Świerczyńska-Dolot odchodzi z Radia Gdańsk. ,,Nie znajduję miejsca na swobodną twórczość"
Reporterka Magdalena Świerczyńska-Dolot po niemal dziewięciu latach pracy odchodzi z Radia Gdańsk - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W czwartek złożyła wypowiedzenie, formalnie pożegna się firmą najpóźniej w połowie kwietnia. - Radio, które znałam i kochałam, właściwie już nie istnieje - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Zmiany w ramówce Trójki: nowa audycja Barona, Ciechański w porze LP3. Znikają "Myślidziecka 357" Stoparczyk
Od poniedziałku, 8 lutego, Trójka zmieni dość radykalnie swoją ramówkę: przesunięte zostanie popołudniowe „Zapraszamy do Trójki”, natomiast w piątki w godzinach, w których nadawana była Lista Przebojów, Łukasz Ciechański poprowadzi nową audycję muzyczną, pt. „Cztery strony dźwięku”.
więcej
|
|
Lux Veritatis dostała w ub. roku ponad 400 tys. zł od dwóch ministerstw
W 2020 roku Fundacja Lux Veritatis powiązana z o. Tadeuszem Rydzykiem dostała w sumie 413 tys. zł z dwóch ministerstw: Rodziny i Polityki Społecznej oraz Spraw Zagranicznych. Pieniądze przeznaczono na spoty i publikacje. Sprawę ujawnił poseł Nowoczesnej, Adam Szłapka.
więcej
|
|
Rekord FM liderem słuchalności w II półroczu. Duży wzrost Radia Radom
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w drugim półroczu ub.r. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Justyna Gościńska odchodzi z OTCF
Justyna Gościńska, senior dyrektor globalnego marketingu i e-commerce marek sportowych należących do OTCF (4F, Under Armour czy Outhorn), po niemal dwóch latach odchodzi ze spółki.
więcej
|
H2O Creative wygrała przetarg na obsługę marki Bakoma Gęsty Naturalny
Agencja reklamowa H2O Creative wygrała przetarg na obsługę reklamową marki jogurtów Bakoma Gęsty Naturalny. Umowę podpisano na dwa lata.
więcej
|
Partner of Promotion, ClickAd, Mastermind Media walczą o obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości
W przetargu Ministerstwa Sprawiedliwości na kompleksową obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości wpłynęło sześć ofert. Wśród uczestników są m.in. agencje Partner of Promotion, ClickAd, agencja reklamowa DSK - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Lidl i Biedronka z najpopularniejszymi markami własnymi produktów przemysłowych
Marki własne artykułów przemysłowych są postrzegane pozytywnie przez większość klientów supermarketów i hipermarketów. Mogą też być magnesem przyciągającym klientów do danej sieci - wynika z badania Inquiry. Klienci szczególnie cenią produkty marek własnych non-food Lidla i Biedronki.
więcej
|
Henkel kontynuuje współpracę ze Streetcom
Henkel Polska po zeszłorocznej kampanii marki produktów do zmywania naczyń Somat, zrealizowanej ze Streetcom, zdecydował się na rozszerzenie współpracy w 2021 r.
więcej
|
Apple będzie produkować autonomiczne samochody. Partnerem Hyundai-Kia
Amerykański koncern technologiczny Apple wchodzi w produkcję autonomicznych samochodów. Do współpracy zaprosił koreańskiego producenta aut Hyundai-Kia.
więcej
|
OMD zdobyło globalny budżet mediowy AliExpress, obsługa również w Polsce
Sieć domów mediowych OMD wygrała przetarg na globalną obsługę mediową internetowego sklepu detalicznego AliExpress, należącego do Alibaba Group. Roczny budżet marketera szacowany jest na 25 milionów dolarów. Dotyczy to również rynku polskiego.
więcej
|
Hit Ewy Bem "Podaruj mi trochę słońca" w reklamie preparatu Vigalex
Pod hasłem "Vigalex ... by nie brakowało słońca w naszych domach" ruszyła pierwsza telewizyjna kampania leku Vigalex firmy Biofarm. W spotach wykorzystano nową aranżację przeboju "Podaruj mi trochę słońca" Ewy Bem.
więcej
|
Funbox 6 i Orange Challenge w kampanii "Orange zbliża"
Wystartowały dwie nowe odsłony kampanii "Orange Zbliża". W ramach formatu komunikacji „Orange Challenge" operator zaprasza do wzięcia udziału w nowych wyzwaniach, promujących smartfony i modem Funbox 6. Za działania odpowiadają Leo Burnett, studio filmowe M5, studio produkcyjne Orka oraz Lunapark.
więcej
|
Nowe Ptasie Mleczko na 170. urodziny Wedla
E. Wedel z okazji 170. urodzin wprowadza na rynek nowość - pianki Ptasie Mleczko waniliowe w mocno gorzkiej czekoladzie 80%.
więcej
|
Ritter Sport nie może nazwać nowej czekolady czekoladą, bo nie ma w niej cukru
Niemiecki producent czekolady Ritter Sport wprowadza na rynek nową czekoladę - ale nie może jej tak nazywać. Z rozporządzenia ws. wyrobów kakaowych wynika bowiem, że w składzie czekolady musi być cukier, a w nowym wyrobie go nie ma.
więcej
|
Sport Brokers brokerem mediowym serwisu Meczyki.pl
Sport Brokers rozpoczęło współpracę z portalem sportowym Meczyki.pl (Online Venture) w zakresie obsługi oferty reklamowej serwisu jako broker mediowy.
więcej
|
Wezwanie do bojkotu produktów firmy Yves Rocher, z którą w sporze jest Aleksiej Nawalny
Internauci piszą, że francuska grupa kosmetyczna Yves Rocher nie może odciąć się od sprawy rosyjskiego opozycjonisty i przedsiębiorcy Aleksieja Nawalnego, choć uważa ją "za zamkniętą". Nawołują do bojkotu produktów firmy, a prawnicy braci Nawalnych złożyli na nią skargę w sądzie we Francji - podał dziennik "Le Monde".
więcej
|
Nationale-Nederlanden ze społeczną kampanią ,,Rak? To nie tak!"
Z okazji obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem ubezpieczyciel Nationale-Nederlanden inicjuje kampanię „Rak? To nie tak!".
więcej
|
Będzie kolejne śledztwo prokuratury ws. antyuchodźczego spotu PiS. Interweniował Adam Bodnar
Wyemitowany w 2018 roku spot wyborczy Prawa i Sprawiedliwości potęgował lęk przed migrantami i uchodźcami, więc nie zasługuje na ochronę konstytucyjną - orzekła Prokuratura Regionalna w Warszawie. Nakazując jednocześnie ponowne podjęcie śledztwa, umorzonego w 2020 roku. Sprawę pilotuje Rzecznik Praw Obywatelskich, Adam Bodnar.
więcej
|
,,Twój świat. Twoja wygrana" w esportowej kampanii STS
Bukmacher STS rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Twój świat. Twoja wygrana". Jest ona efektem wprowadzenia nowego pozycjonowania marki w komunikacji esportowej.
więcej
|
JZO klientem Nieagencji
Od początku br. Nieagencja odpowiada za wykorzystanie kanałów social media w działaniach marketingowych marki optycznej JZO.
więcej
|
Digitree Group liderem transformacji cyfrowej w Europie w 2023 roku. Nowa strategia rozwoju Grupy Technologiczna Grupa Kapitałowa Digitree Group ogłosiła swoją strategię na lata 2021-2023. Odpowiedzialność za sukces klientów Grupy w cyfrowym świecie, to motyw przewodni strategii. Segmenty Enterprise, SME oraz rynek agencyjny mogą liczyć na unikatowe i dedykowane rozwiązania. Kluczowy staje się rozwój w kierunku e-commerce, dzięki nowym inicjatywom, dającym polskim biznesom nieograniczone możliwości, także na rynku europejskim. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawca ,,Dziennika Wschodniego" w likwidacji, dziennikarze zaskarżą decyzję sądu
Spółka Corner Media wydająca „Dziennik Wschodni” decyzją sądu została postawiona w stan likwidacji, a na likwidatora wyznaczono radcę prawnego Leszka Kukawskiego, który poprzednio był jej kuratorem. To pokłosie sporu większościowego udziałowca firmy Tomasza Kalinowskiego i dziennikarzy mających resztę udziałów. - Zaskarżymy tę decyzję sądu, bo mamy dużo zastrzeżeń do pracy pana kuratora - zapowiada Agnieszka Mazuś, wicenaczelna „Dziennika Wschodniego”.
więcej
|
PKN Orlen ,,na dniach" spodziewa się decyzji UOKiK w sprawie przejęcia Polska Press
- Decyzji w sprawie przejęcia PKN Orlen spodziewamy się „na dniach”, realnie pod koniec lutego - odpowiedział podczas wideo konferencji na pytanie portalu Wirtulanemedia.pl Jan Szewczak, członek zarządu ds. finansowych PKN Orlen.
więcej
|
Ruch przez rok stracił 120 kiosków. Orlen za 65 proc. jego akcji zapłacił 130 mln zł
PKN Orlen potwierdził, że pod koniec listopada ub.r. na akcje stanowiące 64,94 proc. kapitału Ruchu wydał 130 mln zł. Aktywa netto kolportera tymczasowo wycenił na 25 mln zł. Na koniec ub.r. Ruch miał 1 209 kiosków i saloników prasowych, o 124 mniej niż rok wcześniej.
więcej
|
,,Polityka" sprzedażowo przed ,,Gościem Niedzielnym". ,,Newsweek" zyskał 20 proc., ,,Do Rzeczy" straciło 25 proc.
Tygodnik „Polityka” w listopadzie ub.r. pod względem średniego rozpowszechniania płatnego razem wyprzedził „Gościa Niedzielnego”. „Do Rzeczy” po spadku o 25,8 proc. zostało wyprzedzone przez „Sieci”, a „Newsweek Polska” osiągnął wzrost o 20,2 proc.
więcej
|
Marcin Makowski odchodzi z "Do Rzeczy", w WP będzie rozwijał nowe projekty
Dziennikarz i publicysta Marcin Makowski zdecydował się na odejście z „Do Rzeczy” (Orle Pióro) i podjęcie stałej pracy w Wirtualnej Polsce. Przez ostatnie pięć lat łączył pracę w obu redakcjach, teraz ma rozwijać nowe projekty w WP.
więcej
|
Paulina Klepacz nową redaktor prowadzącą Glamour.pl
Paulina Klepacz została redaktor prowadzącą Glamour.pl. Zastąpiła na tym stanowisku Ismenę Dąbrowską.
więcej
|
|
|