|
|
|
|
|
|
|
Osiem kanałów walczy o miejsce na MUX-1, nadawcy czekają na decyzję KRRiT
Nadawcy telewizyjni czekają na decyzję KRRiT w sprawie zagospodarowania slotu na MUX-1, o który starają się m.in. Michał Winnicki, Telewizja Polsat, Wirtualna Polska i ATM Grupa, która w przypadku nieotrzymania koncesji na nadawanie dla ATM Rozrywki planuje zakończenie nadawania stacji. - Nasz kanał jest ustawiony pod profil widza telewizji naziemnej i tacy widzowie stanowią 90 proc. wszystkich naszych odbiorców - mówi Przemysław Kmiotek, wiceprezes zarządu ATM Grupy.
więcej
|
Większy zarząd TVP. RMN głosuje nad powołaniem Wojciecha Kasprowskiego, Braun i Kwiatkowski pytają o procedury
W piątek rano w trybie pilnym przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański zdecydował o głosowaniu nad powołaniem członka zarządu TVP. Jedynym kandydatem jest Wojciech Kasprowski. Juliuszowi Braunowi i Robertowi Kwiatkowskiemu z RMN nie podoba się taki tryb wyboru władz mediów publicznych, zażądali wyjaśnień.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 14" zamiast ,,Tańca z Gwiazdami" w wiosennej ramówce Polsatu
Od 5 marca w piątki o godz. 20.05 Telewizja Polsat emitować będzie czternastą edycję rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”, który przez wiele poprzednich sezonów pokazywany był w soboty po 23.00. Stacja wiosną nie pokaże kolejnej edycji „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, ale program może powrócić w kolejnych ramówkach - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora nowymi prowadzącymi ,,Dance, dance, dance"
Nowymi prowadzącymi w trzecim sezonie „Dance, dance, dance” będą Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora, którzy względem drugiej odsłony zastąpią Tamarę Gonzalez Pereę i Tomasza Kammela. Wśród uczestników znajdą się m.in. Roksana Węgiel, Stanisław Karpiel-Bułecka, Małgorzata Opczowska, Robert El Gendy, Damian Kordas i jedna z par „Rolnik szuka żony”.
więcej
|
Z TVN żegnają się dyrektor personalna Agnieszka Trysła i szef komunikacji Marcin Barcz, firma zacieśnia współpracę z Discovery
W nadchodzących tygodniach z TVN pożegnają się dyrektor personalna Agnieszka Trysła i dyrektor komunikacji korporacyjnej Marcin Barcz. Niedawno zostali odwołani z zarządu firmy. - Zmiany te są wynikiem trwającego procesu transformacji mającego na celu bliższą współpracę ze strukturami Discovery EMEA - tłumaczy nadawca.
więcej
|
PO chce likwidacji TVP Info i abonamentu rtv, zbiera podpisy pod projektem ustawy
W poniedziałek rozpocznie się zbiórka podpisów pod obywatelskim projektem ustawy dotyczącej likwidacji TVP Info i abonamentu radiowo-telewizyjnego - zapowiedział wiceprzewodniczący Platformy Obywatelskiej Rafał Trzaskowski. - Biorąc pod uwagę konsekwencję z jaką Platform realizuje swoje obietnice wyborcze jestem spokojny o przyszłość TVP Info - skomentował dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Jarosław Olechowski.
więcej
|
TVP1 liderem w 2020 roku, TVN24 najchętniej oglądaną stacją tematyczną (top 171)
Nowym liderem oglądalności w zeszłym roku została TVP1, która wyprzedziła Polsat, w grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN. W gronie stacji tematycznych najwyższe wyniki miał kanał TVN24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Eurosport pokaże Australian Open 2021
W poniedziałek, 8 lutego, zaczyna się pierwszy w sezonie turniej Wielkiego Szlema - Australian Open. Eurosport pokaże na żywo wszystkie najważniejsze spotkania zmagań, rozgrywanych od 8 do 21 lutego. Każdy mecz dostępny będzie na żywo i na żądanie w Eurosport Playerze.
więcej
|
Scripted-docu ,,Ten moment" od 22 lutego w Siódemce
Od 22 lutego w dni powszednie w access prime-time Siódemka emitować będzie kolejne 40 odcinków scripted-docu „Ten moment”, który został nagrany w 2015 roku. Pierwsze 20 odcinków oglądać można było w TVN jesienią 2015 roku.
więcej
|
,,It's my life! To moje życie 2" od 16 lutego w TTV
We wtorek, 16 lutego TTV rozpocznie emisję drugiego sezonu reality-show „It’s my life! To moje życie”.
więcej
|
Canal+ znów będzie transmitował mecze ligi francuskiej, oferty Amazona, Discovery i DAZN zbyt tanie
Canal+ przejął prawa do transmitowania rozgrywek francuskiej ligi piłkarskiej do końca bieżącego sezonu.
więcej
|
Mistrzostwa świata w narciarstwie alpejskim na żywo w Eurosporcie
Od 8 do 21 lutego w Cortina d’Ampezzo odbywać się będą mistrzostwa świata w narciarstwie alpejskim z udziałem Maryny Gąsienicy-Daniel. Każdą konkurencję sportowej imprezy będzie można oglądać w Eurosport 1 i Eurosport Player.
więcej
|
Nowy projekt Ultraliga Teamfight Tactics w Polsat Games, stacja zaczęła współpracę z Interia.pl
W poniedziałek, 15 lutego w Polsat Games pojawi się nowy projekt Ultraliga Teamfight Tactics. Na początku tego roku stacja zaczęła współpracę z portalem Interia.pl.
więcej
|
Telewizja Łużyce z cofniętą koncesją
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji postanowiła o cofnięciu koncesji na nadawanie Telewizji Łużyce na pierwszym multipleksie lokalnym programu Łużyce. Decyzja została podjęta na wniosek nadawcy.
więcej
|
Jeff Zucker za rok odejdzie z funkcji szefa CNN
Z końcem br. Jeff Zucker przestanie pełnić funkcję prezesa sieci telewizyjnej CNN należącej do WarnerMedia. Zarządza nią od 2013 roku.
więcej
|
Pierwszy sezon Polskiej Ligi Esportowej pokazuje ogromny potencjał komunikacyjny jaki niesie ze sobą ta dziedzina sportu Rozmowa z Pawłem Kowalczykiem, prezesem Polskiej Ligi Esportowej S.A. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agora pod lupą UOKiK. Od dwóch lat urząd bada czy powinna zgłosić przejęcie 40 proc. Eurozetu
Pod koniec stycznia br. prezes UOKiK nie wyraził zgody na przejęcie przez Agorę 60 proc. udziałów w Eurozet. Postępowanie w tej sprawie trwało ponad 14 miesięcy. Ale wciąż regulator bada jeszcze jedną sprawę dotyczącą wcześniejszego przejęcia przez Agorę 40 proc. Eurozetu. Rozpoczął ją w marcu 2019 roku. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl "sprawa jest w toku”.
więcej
|
|
RMF FM najchętniej słuchane wśród osób z wykształceniem wyższym w 2020 roku. Trójka ostro w dół
Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową wśród osób z wykształceniem wyższym jest RMF FM. Drugie miejsce zajęło Radio ZET, które wyprzedziło Trójkę. Stacja Polskiego Radia odnotowała zdecydowanie największy spadek w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Debata Jedynki" zawieszona do kwietnia, nadawca wydłuża ,,Muzyczny Ekspres"
Od poniedziałku, 8 lutego, aż do 1 kwietnia znika z ramówki Polskiego Radia codzienna audycja „Debata Jedynki”. Nadawca nie uzasadnił decyzji o zawieszeniu programu. W tym paśmie słuchacze usłyszą wydłużony "Muzyczny Ekspres".
więcej
|
|
Piotr Jedliński o sytuacji w Radiu Nowy Świat: ubywa patronów, spadają wpłaty, stacja się nie rozwija
Były prezes i współzałożyciel Radia Nowy Świat, Piotr Jedliński, od kilku dni ostro krytykuje w sieci rozgłośnię, osoby nim zarządzające, a także sposób, w jaki to robią. Zarzuca m.in. brak nowych inicjatyw, brak rozwoju, nie zatrudnianie nowych prowadzących, co przekładać ma się na odpływ patronów i spadek wpłat. Poproszony o komentarz, nie odpowiedział. Rozgłośnia podkreśla: nie ma konfliktu.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Toruniu w II półroczy, Radio Gra na podium
Liderem rynku radiowego w Toruniu w drugim półroczu ub.r. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Radio Gra - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Zmarł aktor Krzysztof Kowalewski
W wieku 83 lat zmarł Krzysztof Kowalewski - jeden z najpopularniejszych polskich aktorów. Największą popularność przyniosły mu role w filmach „Nie ma róży bez ognia”, „Brunet wieczorową porą” oraz „Ogniem i mieczem”, a także tytułowa rola w audycji „Kocham Pana, Panie Sułku” w radiowej Trójce.
więcej
|
|
|
|
Przy Super Bowl 2021 reklamowane Cheetos, Amazon, McDonald's, Toyota, M&M's, Uber Eats (wszystkie spoty)
Wśród marek, których reklamy pokazano przy transmisji z tegorocznego meczu Super Bowl, są Amazon, Bud Light, Chhetos, Jeep, Doritos, McDonald’s, Toyota, M&M’s i Uber Eats. Przedstawiamy wszystkie wyemitowane spoty.
więcej
|
Kina niezależne otworzą się w piątek. Helios zamknięty, Multikino i Cinema City czekają z decyzją
W najbliższy piątek ponownie otwarta zostanie zdecydowana większość kin niezależnych. - To, jak sobie poradzimy, w dużej mierze zależy od oferty dystrybutorów filmów - mówi Marlena Gabryszewska, prezeska Stowarzyszenia Kin Studyjnych. Helios nie zamierza otwierać swoich kin, a Multikino i Cinema City nie ogłosiły jeszcze decyzji.
więcej
|
Ze Ströer Polska odchodzi dyrektor finansowa Ewa Wiejas-Lipiecka
Ewa Wiejas-Lipiecka po 22 latach pracy żegna się z firmą reklamy zewnętrznej Ströer Polska - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W ostatnim okresie była w niej dyrektorem finansowym i członkiem zarządu.
więcej
|
Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera agencję reklamową, budżet 5 mln zł netto
Bank Gospodarstwa Krajowego rozpoczął przetarg na wybór agencji reklamowej wspierającej działania promocyjne, w tym reklamowe BGK. Będzie z nią pracować przez 2 lata. Budżet wynosi 5 mln zł netto.
więcej
|
Sklepy mocniej reklamują się w radiu niż telewizji. Lidl z największym budżetem, Biedronka ze spadkiem (Top5)
W 2020 roku najwięcej na reklamę spośród sieci handlowych wydał Lidl Polska, utrzymując pozycję lidera pod tym względem. Najbardziej wzrosły nakłady na reklamę Neonet Wrocław. Właściciele sieci handlowych w ub.r. znacząco ograniczyli wydatki w kinach, gazetach i na reklamę zewnętrzną w metrze.
więcej
|
Influencerzy mają nie używać "wprowadzających w błąd" filtrów upiększających
Filtry nie powinny być stosowane w reklamach w mediach społecznościowych, jeśli wyolbrzymiają efekt produktu - orzekł brytyjski urząd ds. standardów reklamowych ASA (Advertising Standards Authority).
więcej
|
Poznańskie Duszpasterstwo Akademickie przygotowało eksperyment społeczny z udziałem Jacka Jaśkowiaka i Jadwigi Emilewicz
Wspólnota Duszpasterstwo Akademickie z Poznania przygotowała eksperyment społeczny, który ma sprawdzić na ile mogą porozumieć się ludzie o bardzo różnych poglądach. Do projektu zaproszono m.in. polityków - prezydenta Poznania Jacka Jaśkowiaka i polityk Jadwigę Emilewicz.
więcej
|
Majonez Winiary z nową loterią
Marka Winiary (Nestlè Polska) powierzyła agencji Unique One całościowe opracowanie ogólnopolskiej akcji promocyjnej majonezu dekoracyjnego Winiary pod hasłem „Wybierz Majonez dekoracyjny, wybierz nagrody!”.
więcej
|
Marta Hildebrand odpowiada za marketing w Whites
W lutym Marta Hildebrand dołączyła do zespołu agencji digitalowej Whites. Ostatnio pracowała w Agorze.
więcej
|
Soki Kubuś już bez cukru
Maspex wyeliminował cukier ze swoich soków Kubuś. Zmiany komunikuje kampania reklamowa oraz nowa wersja opakowań.
więcej
|
Właściciel Żabki chce zainwestować w koszykarski klub NBA San Antonio Spurs
Fundusz CVC Capital Partners, do którego należy sieć sklepów Żabka, jest zainteresowany pakietem udziałów amerykańskiego klubu koszykówki San Antonio Spurs - podał Financial Times.
więcej
|
Amazon po raz pierwszy od 17 lat tnie wydatki na reklamy
Amazon, czołowy globalny reklamodawca zmniejszył wydatki na reklamę o około 100 mln dolarów w 2020 roku. Budżet reklamowy obniżono po raz pierwszy od 17 lat. To efekt pandemii, która zmusiła firmę do rewizji wcześniejszych planów marketingowych.
więcej
|
Wyzwania 2021 roku zdaniem Barbary Pijanowskiej-Kuras z Credit-Agricole
O wyzwaniach, jakie stoją przed branżą w 2021 roku oraz o tym, co było istotne i trudne w 2020 roku opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Barbara Pijanowska-Kuras, dyrektorka zarządzająca zintegrowaną komunikacją marketingową i korporacyjną w banku Credit-Agricole.
więcej
|
Kina i teatry będą mogły być otwarte od 12 lutego. Helios nie skorzysta, Multikino i Cinema City czekają z decyzją
Premier Mateusz Morawiecki zapowiedział, że od 12 lutego znów będą mogły działać w reżimie sanitarnym kina, teatry i filharmonie, a także hotele, baseny, aquaparki i stoki narciarskie - na razie przez dwa tygodnie. Sieć Helios nie zamierza otwierać swoich kin. - To absurdalna propozycja, której kosztów mogą nie udźwignąć operatorzy kin - uzasadnia jej prezes.
więcej
|
Tic Tac namawia na "Odświeżenie dnia delikatnością"
Ferrero prowadzi wizerunkową kampanię marki Tic Tac. Hasłem kampanii jest "Odświeżenie dnia delikatnością". Działania przygotowały Isobar Polska, Hand Made i Vizeum.
więcej
|
Rafał Ferber szefem sprzedaży w Tigers
Rafał Ferber objął stanowisko head of sales w agencji digital Tigers.
więcej
|
Wyznaj miłość na nośnikach AMS
AMS we współpracy z firmami Samsung i Polkomtel, operatorem marki Plus przygotował kampanię dla zakochanych. Na cyfrowych nośnikach AMS zlokalizowanych w centrach miast – Digital Citylightach i Digital Cityscreenach – będzie można wyrazić swoje uczucia z okazji Walentynek.
więcej
|
Wraca piwna promocja Biedronki 12+12 gratis
Tylko w piątek w sklepach Biedronka obowiązuje promocja na piwa wybranych marek. Wystarczy kupić 12 piw, by drugie dostać gratis.
więcej
|
Pierwszy sezon Polskiej Ligi Esportowej pokazuje ogromny potencjał komunikacyjny jaki niesie ze sobą ta dziedzina sportu Rozmowa z Pawłem Kowalczykiem, prezesem Polskiej Ligi Esportowej S.A. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Lokalni wydawcy niezadowoleni z kupna Polska Press przez Orlen. ,,Kapitał od spółki państwowej to nieuczciwa konkurencja"
Wydając zgodę na przejęcie Polska Press przez PKN Orlen, UOKiK powinien zapytać o opinię lokalnych wydawców, by mieć pełen obraz sytuacji. Wzmocnienie tej konkurencji przez kapitał spółki skarbu państwa jest nieuczciwą konkurencją w stosunku do gazet lokalnych - uważa Ryszard Pajura, prezes Stowarzyszenia Gazet Lokalnych. - Proszę zwrócić uwagę, że Orlen kupił 20 z 24 tytułów regionalnych właśnie, nie lokalnych. Nie wiem, jak można liczyć inaczej monopol - ocenia Andrzej Andrysiak, wydawca „Gazety Radomszczańskiej”.
więcej
|
Agora pod lupą UOKiK. Od dwóch lat urząd bada czy powinna zgłosić przejęcie 40 proc. Eurozetu
Pod koniec stycznia br. prezes UOKiK nie wyraził zgody na przejęcie przez Agorę 60 proc. udziałów w Eurozet. Postępowanie w tej sprawie trwało ponad 14 miesięcy. Ale wciąż regulator bada jeszcze jedną sprawę dotyczącą wcześniejszego przejęcia przez Agorę 40 proc. Eurozetu. Rozpoczął ją w marcu 2019 roku. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl "sprawa jest w toku”.
więcej
|
Kina niezależne otworzą się w piątek. Helios zamknięty, Multikino i Cinema City czekają z decyzją
W najbliższy piątek ponownie otwarta zostanie zdecydowana większość kin niezależnych. - To, jak sobie poradzimy, w dużej mierze zależy od oferty dystrybutorów filmów - mówi Marlena Gabryszewska, prezeska Stowarzyszenia Kin Studyjnych. Helios nie zamierza otwierać swoich kin, a Multikino i Cinema City nie ogłosiły jeszcze decyzji.
więcej
|
Adriana Rozwadowska na czele Solidarności w Agorze. Wojciech Orliński zostanie nauczycielem
Dziennikarka „Gazety Wyborczej” Adriana Rozwadowska została wybrana na przewodniczącą związku zawodowego NSZZ Solidarność w Agorze i Inforadiu. Zastąpiła na tym stanowisku żegnającego się z „GW” Wojciecha Orlińskiego.
więcej
|
Rusza ,,Fakt. Magazyn Śledczy". Redaktorem prowadzącym Wojciech Sroczyński
Od poniedziałku, 8 lutego w sprzedaży pojawi się miesięcznik "Fakt. Magazyn śledczy", który będzie wydawany pod marką dziennika "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska). Mają się w nim znaleźć historie kryminalne, materiały o zabójstwach, kradzieżach i porachunkach mafii. Jego redaktorem prowadzącym został Wojciech Sroczyński.
więcej
|
Wydalono chińskich dziennikarzy z Wielkiej Brytanii. "Pracowali jako szpiedzy"
Trzech dziennikarzy, którzy rzekomo pracowali jako szpiedzy dla Chin, zostało poproszonych w zeszłym roku o opuszczenie Wielkiej Brytanii. Brytyjskie ministerstwo spraw wewnętrznych odmówiło skomentowania tych doniesień.
więcej
|
Nie żyje Marian Marek Przybylski, wieloletni naczelny ,,Głosu Wielkopolskiego"
W wieku 75. lat zmarł w Poznaniu Marian Marek Przybylski - były redaktor naczelny „Głosu Wielkopolskiego”, i b. prezes Oficyny Wydawniczej Wielkopolski. W „Głosie” pracował od 1970 do 2005 roku. O jego śmierci poinformowali byli koledzy z dziennika.
więcej
|
"Gazeta Polska" ma przeprosić Włodzimierza Cimoszewicza i zapłacić 25 tys. zł na WOŚP za tekst o "dewastacji leśniczówki"
Warszawski sąd okręgowy wydał wyrok nakazujący "Gazecie Polskiej" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) przeproszenie Włodzimierza Cimoszewicza i wpłatę 25 tys. zł na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy za zniesławienie polityka. Sprawa dotyczyły tekstu z 2019 roku, w którym gazeta napisała, że Cimoszewicz zdemolował wynajmowaną leśniczówkę dzierżawioną od Nadleśnictwa Hajnówka.
więcej
|
Kina i teatry będą mogły być otwarte od 12 lutego. Helios nie skorzysta, Multikino i Cinema City czekają z decyzją
Premier Mateusz Morawiecki zapowiedział, że od 12 lutego znów będą mogły działać w reżimie sanitarnym kina, teatry i filharmonie, a także hotele, baseny, aquaparki i stoki narciarskie - na razie przez dwa tygodnie. Sieć Helios nie zamierza otwierać swoich kin. - To absurdalna propozycja, której kosztów mogą nie udźwignąć operatorzy kin - uzasadnia jej prezes.
więcej
|
Wojciech Orliński odchodzi z ,,Gazety Wyborczej", woli pracować jako nauczyciel
Z „Gazetą Wyborczą” (Agora) po 24 latach pracy żegna się Wojciech Orliński, dziennikarz i szef działającej w firmie NSZZ „Solidarności”. Zamierza pracować jako nauczyciel, chce dalej pisać do „Dużego Formatu”. - Inspiracją był dla mnie Jerzy Sosnowski, wyrzucony z Trójki za działalność związkową - stwierdził.
więcej
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" odpowiada na krytykę wywiadu ,,Jak karać kobiety" za aborcję
„Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) wywiad z działaczką pro-life Magdaleną Korzekwą-Kaliszuk zatytułował „Zastanówmy się jak karać kobiety”, za co został skrytykowany przez niektórych dziennikarzy i polityków, a także samą Korzekwę-Kaliszuk. - Dajemy głos ekspertom, ale też znanym aktywistom z obu stron sporu. Bo różne, w tym bardzo nawet odmienne, przekonania w życiu społecznym funkcjonują - tłumaczy naczelny „DGP” Krzysztof Jedlak.
więcej
|
UOKiK zgadza się na kupno Polska Press przez Orlen
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał bezwarunkową zgodę na przejęcie wydawnictwa Polska Press przez państwowy koncern PKN Orlen. - Planowana koncentracja nie wpłynie na konkurencję na rynku wydawniczym prasy lokalnej - podkreśla prezes UOKiK-u.
więcej
|
Zalecenia dot. informowania o szczepieniach przeciw COVID-19 od polskich naukowców
Zestaw strategii, które pomogą w rzetelnym informowaniu o szczepieniach przeciwko SARS-CoV- 2 przedstawili naukowcy związani z inicjatywą "Nauka przeciw pandemii". Wymieniają m.in. konieczność zaangażowania przekazujących fachową wiedzę niezależnych ekspertów, czy zwalczanie fake-newsów.
więcej
|
Liczba miejsc dla dziennikarzy i fotoreporterów na igrzyskach w Tokio ograniczona o połowę
Pojemność obszarów dla dziennikarzy i fotoreporterów obsługujących igrzyska i paraolimpiadę w Tokio została zmniejszona o mniej więcej 50 proc., zgodnie z zasadami bezpieczeństwa obowiązującymi w Japonii w dobie pandemii - wynika z przedstawionego protokołu.
więcej
|
|
|
Ekipa youtubera Friza ma połączyć się z giełdowym Beskidzkim Biurem Inwestycyjnym
Spółka Ekipa, której współwłaścicielem jest youtuber Karol Wiśniewski, lepiej znany jako Friz, zaczęła negocjacje dotyczące połączenia się z notowanym na giełdzie Beskidzkim Biurem Inwestycyjnym. Prawie 12 proc. akcji Ekipy objął JR Holding, który pomaga jej w debiucie giełdowym.
więcej
|
Patronite podwoiło wpływy, twórców wsparło 500 tys. internautów. Hitami zbiórki na Radio Nowy Świat, 357 i podcast Rosiaka
Na platformie Patronite zarejestrowało się już niemal 6 tys. twórców, a ich projekty współfinansowane były comiesięcznym wsparciem od przeszło 500 tys. internautów. W ub.r. najwięcej zebrano na projekty byłych dziennikarzy Trójki: Radio Nowy Świat, Radio 357 i podcastu „Raport o stanie świata” Dariusza Rosiaka. Zarządzająca platformą spółka osiągnęła wzrost przychodów o 100 proc. - W ostatnim roku, najważniejszą zmianą było rozwinięcie funkcji pozafinansowych, takich jak aplikacja Patronite Audio - podkreśla Marcin Skonieczny, prezes firmy.
więcej
|
Influencerzy mają nie używać "wprowadzających w błąd" filtrów upiększających
Filtry nie powinny być stosowane w reklamach w mediach społecznościowych, jeśli wyolbrzymiają efekt produktu - orzekł brytyjski urząd ds. standardów reklamowych ASA (Advertising Standards Authority).
więcej
|
Divante kupuje 70 proc. agencji Brand Active tworzącej e-sklepy
Firma Divante (należąca do grupy kapitałowej OEX) przejęła 70 proc. rzeszowskiej agencji Brand Active tworzącej sklepy internetowe na platformie Shopify.
więcej
|
Wykop i TikTok zyskały użytkowników, Twitter i Chomikuj ze spadkami (TOP10)
Twitter i Chomikuj miały w grudniu po ponad 15 proc. polskich użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej. Spore wzrosty osiągnęły natomiast Wykop, TikTok i Reddit. 10 czołowych witryn zanotowało 3 proc. odwiedzających mniej niż przed miesiącem.
więcej
|
Jeff Bezos mówi dość. Nie będzie wieloletniej "gry o tron"
Kończy się epoka Jeffa Bezosa w roli prezesa Amazona. Księgarnię internetową przeistoczył w rozpędzoną maszynę, która właśnie opublikowała najlepsze wyniki w swej historii. Firma pod jego kierownictwem stała się gigantem technologicznym. A jak przyznają eksperci - takie zmiany często pokazują, że nie trzeba być na stanowisku szefa by wciąż pociągać za sznurki.
więcej
|
TikTok dzieli się wiedzą w ramach webinariów TikTok Talks
Serwis społecznościowy TikTok zaprasza na serię spotkań edukacyjnych z serii „TikTok Talks – Porozmawiajmy o biznesie". Pierwsze odbędzie się 9 lutego.
więcej
|
Rafał Nachyna: kandydaci częściej niż przed pandemią pytają rekruterów o umowy o pracę
- Jawność widełek zarobków pozostaje dla wielu pracodawców tematem tabu, niektóre firmy w swojej polityce zastrzegają ich niejawność. Staramy się zachęcać pracodawców do większej otwartości, dostosowywać layout ogłoszeń do prezentacji wynagrodzeń, ale to długotrwały proces - przyznaje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Rafał Nachyna, dyrektor zarządzający Pracuj.pl.
więcej
|
JustWatch: "Chyłka" i "Gambit Królowej" serialami 2020 roku. "Joker" filmem roku
Polscy internauci w streamingu najczęściej sięgali w ubiegłym roku po serial Playera "Chyłka" i "Gambit królowej" Netfliksa. W kategorii filmów najczęściej wybierany był "Joker", dostępny m.in. w HBO GO - wynika z danych serwisu JustWatch.
więcej
|
Kto wierzy w fake newsy? Badacze będą zwalczać szkodliwe informacje jak epidemie
Aby skutecznie zapobiegać epidemiom kolejnych fake newsów, warto znać profil osób na fake newsy najbardziej podatnych. A wtedy skuteczniej dobierać narzędzia powstrzymujące rozchodzenie się nieprawdziwych informacji - uważają naukowcy z projektu #Cyber_odporność.
więcej
|
Spotify ma 345 mln użytkowników, w tym 155 mln premium
Serwis streamingu audio Spotify na koniec 2020 roku miał 345 mln użytkowników, z czego 155 mln to abonenci kont premium. Liczba płacących użytkowników wzrosła rok do roku o 11 mln. Platforma zapowiada podwyżki abonamentów na 25 rynkach.
więcej
|
WP Pilot z nową aplikacją do oglądania kanałów tv na LG Smart TV
WP Pilot udostępnił nową aplikację dla użytkowników LG Smart TV, która pozwoli na oglądanie ponad 100 kanałów telewizyjnych na żywo. Aby z niej korzystać, trzeba mieć połączenie z internet oraz pakiet premium WP Pilot.
więcej
|
Pierwszy sezon Polskiej Ligi Esportowej pokazuje ogromny potencjał komunikacyjny jaki niesie ze sobą ta dziedzina sportu Rozmowa z Pawłem Kowalczykiem, prezesem Polskiej Ligi Esportowej S.A. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Z TVN żegnają się dyrektor personalna Agnieszka Trysła i szef komunikacji Marcin Barcz, firma zacieśnia współpracę z Discovery
W nadchodzących tygodniach z TVN pożegnają się dyrektor personalna Agnieszka Trysła i dyrektor komunikacji korporacyjnej Marcin Barcz. Niedawno zostali odwołani z zarządu firmy. - Zmiany te są wynikiem trwającego procesu transformacji mającego na celu bliższą współpracę ze strukturami Discovery EMEA - tłumaczy nadawca.
więcej
|
Sukces WOŚP. "To nie fasadowa organizacja, która robi dużo szumu, ale realne działania"
Tegoroczny 29 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy znów przyniósł rekordowy wynik - ponad 127 mln zł, a to nie wszystko, bo liczenie, podobnie jak wiele aukcji, wciąż trwa. Według ekspertów od wizerunku, sukces WOŚP to efekt zaufania Polaków do Orkiestry, wzajemnej lojalności, transparentności tej fundacji, ale też umiejętności dostosowania się jej organizatorów do nowej rzeczywistości. To również siła formatu, który od lat daje poczucie stabilizacji, niezmienności i powtarzalności.
więcej
|
Szymon Hołownia liderem zaufania Polaków. "Wypełnia lukę"
Szymon Hołownia wzbudza zaufanie 50 proc. proc. Polaków. Lider ruchu Polska 2050 pod tym względem w styczniu wyprzedzał prezydenta Andrzeja Dudę i premiera Mateusza Morawieckiego - wynika z badania CBOS. - Szymon Hołownia wypełnił lukę, która od zawsze istnieje w polskiej polityce - komentuje dla Wirtualnemedia.pl prof. Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Warszawskiego.
więcej
|
LoveBrands Medical odpowiada za siódmą edycję kampanii "Recepta na sukces"
LoveBrands Medical, submarka agencji LoveBrands Relations, zajmie się obsługą komunikacyjną siódmej edycji kampanii "Recepta na sukces", prowadzonej przez firmę farmaceutyczną Gedeon Richter.
więcej
|
|
|