|
|
|
|
|
|
|
Konkurs na miejsce na MUX-1 nadal bez rozstrzygnięcia
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podczas czwartkowego posiedzenia ponownie nie podjęła decyzji, kto powinien otrzymać koncesję na nadawanie na MUX-1 naziemnej telewizji cyfrowej. - Głosowania nie wyłoniły zwycięzcy - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl przewodniczący KRRiT, Witold Kołodziejski. Tymczasem w najbliższą środę, 24 lutego wygasa koncesja ATM Rozrywka.
więcej
|
Igor Sokołowski kończy pracę w TVN24. "To już nie jest moje miejsce"
Igor Sokołowski, dziennikarz i prezenter TVN24, odchodzi z tej telewizji informacyjnej. W czwartek wieczorem wysłał pożegnalnego e-maila do kolegów z redakcji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat przejął producenta ,,Trudnych spraw" i ,,Drogówki". Zmienił jego nazwę i władze
Telewizja Polsat przejęła ok. 60 proc. udziałów firmy Tako Media, która produkuje dla nadawcy seriale (m.in. paradokumentalne) i programy. Spółka zmieni nazwę na Polot Media, do jej zarządu dołączą Katarzyna Wajda i Paweł Biniak, a do rady nadzorczej - Zygmunt Solorz i Stanisław Janowski.
więcej
|
TVP1 i Polsat liderami w DVB-T w styczniu, Polsat News zyskał najwięcej
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w styczniu br. w grupie 4+ była TVP1, a w 16-49 - Polsat. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat News, a najwięcej straciło Metro - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
WarnerMedia szykuje nowe programy dla dzieci. Trafią do Cartoon Network i HBO Max
WarnerMedia ogłosiło wprowadzenie Cartoonito, nowego bloku programowego dla dzieci w wieku przedszkolnym, stworzonego z myślą o wspieraniu unikalnego potencjału każdego dziecka. Blok zadebiutuje jesienią tego roku na antenie Cartoon Network i w platformie HBO Max.
więcej
|
,,Kochane pieniądze" nowością Czwórki na wiosnę
Od marca telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję premierowych odcinków seriali z wiosennej oferty. W ramówce stacji znajdzie się nowa produkcja „Kochane pieniądze”, a także nowe sezony „Policjantek i policjantów”, „Świętego” i „Sprawiedliwych - Wydziału Kryminalnego”.
więcej
|
1,12 mln widzów debiutu ,,Tajemnicy zawodowej", TVN wiceliderem rynku
Pokazany w środę wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego serialu „Tajemnica zawodowa” oglądało średnio 1,12 mln widzów.
więcej
|
Dziennikarki TV Biełsat skazane na dwa lata kolonii karnej
Sąd w Mińsku skazał w czwartek dwie dziennikarki Biełsatu Kaciarynę Andrejewą i Darię Czulcową na dwa lata więzienia w kolonii karnej za „organizację zamieszek”. Reporterki zostały ukarane za prowadzenie relacji internetowej z mitingu. Ich proces uznano za polityczny.
więcej
|
,,Chyłka - Inwigilacja" od 23 lutego w Playerze (wideo)
We wtorek, 23 lutego w Playerze zadebiutuje czwarty sezon „Chyłki”, zatytułowany „Inwigilacja”. W roli głównej ponownie wystąpi Magdalena Cielecka.
więcej
|
Nowy kryminalny serial ,,Mare z Easttown" z Kate Winslet w roli głównej od 19 kwietnia w HBO i HBO GO (wideo)
Od poniedziałku, 19 kwietnia w HBO i HBO GO będzie można oglądać nowy kryminalny serial „Mare z Easttown”. W głównej roli występuje Kate Winslet.
więcej
|
Wszystkie odcinki nowego serialu Polsatu ,,Komisarz Mama" w Ipla
W serwisie Ipla pojawiły się wszystkie odcinki nowego serialu „Komisarz Mama”. Produkcja w Polsacie emitowana będzie w środy o 21.05, począwszy od 3 marca 2021 roku.
więcej
|
"Ninja Warrior Polska" i serwis sportowy najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
Najwyższe ceny reklam mają w marcowym cenniku Polsatu program "Ninja Warrior Polska" i serwis sportowy w niedzielne wieczory. To wydatek ok. 60 tys. zł za 30-sek. spot.
więcej
|
Filmy Warner Bros. w Canal+ Polska
Canal+ Polska awiązało współpracę z Warner Bros. Entertainment, będącym częścią WarnerMedia. Produkcje wytwórni dostępne są w serwisie internetowym Premiery Canal+ oraz usłudze Premiery VOD+ dostępnej na dekoderach.
więcej
|
,,The Voice Kids 4" od 27 lutego w TVP2. Oliwier Szot zastąpi Jana Dąbrowskiego w roli komentatora (wideo)
W sobotę, 27 lutego 2021 roku telewizyjna Dwójka rozpocznie emisję czwartej edycji talent-show „The Voice Kids”. Nowym komentatorem będzie były uczestnik widowiska Oliwier Szot, który zastąpi w tej roli Jana Dąbrowskiego.
więcej
|
,,Random" - pierwszy polski serial łączący słuchowisko i film od 14 lutego w Storytel Doceniona przez krytyków, 21-letnia reżyserka Natasza Parzymies to jedna z najciekawszych polskich twórczyń młodego pokolenia. Jej internetowy serial „Kontrola” podbił świat, osiągając kilkadziesiąt milionów wyświetleń na jej kanale YouTube. Artystka powraca z nowatorskim projektem „Random”, który jest połączeniem coraz bardziej popularnej formy słuchowiska z filmem. Historia przedstawiona w audio w serwisie Storytel, kończy się finałowym odcinkiem wideo na kanale YouTube autorki. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iga Świątek w "rodzinie Rolex". "Niezręczność językowa to nie powód do nienawistnych wpisów"
Iga Świątek pochwaliła się w mediach społecznościowych, że „został częścią rodziny Rolex”, czyli jest ambasadorką znanej marki zegarków. Ten przekaz wywoła falę komentarzy, wiele z nich było negatywnych. Krytykował także publicysta Piotr Semka. - To specyfika naszego Twittera. Silna polaryzacja jest tutaj szczególnie widoczna, a trudność w przyporządkowaniu Igi Świątek, do którejś ze skłóconych grup sprawia, że każde jej słowo jest drobiazgowo analizowane - uważa Marcin Bratkowski z agencji marketingu sportowego Arskom Group.
więcej
|
KRRiT chce, żeby programy dla dzieci przerywano reklamami. "Ryzyko dla nadawców, bez dużo większych wpływów"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji chce umożliwić przerywanie programów dla dzieci dłuższych niż 30 minut reklamami. Zdaniem ekspertów z domów mediowych taka możliwość nie przyniesie jednak telewizjom znaczącego wzrostu przychodów. Może zaszkodzić zarówno nadawcom, jak i reklamodawcom, bo dzieci są szczególnie wrażliwe na komunikację reklamową i negatywnie reagują na przerywanie ich ulubionych programów.
więcej
|
McDonald's zmienia opakowania swoich produktów
McDonald's odświeża opakowania swoich produktów oferowanych w restauracjach. Nowe zawierają minimalistyczną grafikę sugerującą , jakie potrawy zawierają. Ich projekt przygotowała firma projektowa Pearlfisher.
więcej
|
"Ninja Warrior Polska" i serwis sportowy najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
Najwyższe ceny reklam mają w marcowym cenniku Polsatu program "Ninja Warrior Polska" i serwis sportowy w niedzielne wieczory. To wydatek ok. 60 tys. zł za 30-sek. spot.
więcej
|
Omnicom z 11,9 proc. spadkiem przychodów. Liczy na odbicie w II kwartale
Grupa reklamowa Omnicom (należą do niej m.in. agencje BBDO, DDB Worldwide) zanotowała w 2020 roku spadek przychodów o 11,9 proc. względem 2019 roku, do 13,2 mld dolarów. Spółka liczy na poprawę wyników w II kwartale br.
więcej
|
Facebook manipulował danymi o skuteczności reklam. Szefowie serwisu nie chcieli naprawić błędu
Menedżerowie najwyższego szczebla w Facebooku wiedzieli o tym, że w jego systemie reklamowym tkwi błąd związany z zawyżaniem skuteczności reklam, jednak nie podjęli żadnych działań by to naprawić - wynika z dokumentów ujawnionych podczas procesu toczącego się pomiędzy Facebookiem a reklamodawcami. Wśród osób zaangażowanych w sprawę jest między innymi Sheryl Sandberg, szefowa firmy ds. operacyjnych oraz prawa ręka Marka Zuckerberga.
więcej
|
Ruszyły prace nad 22. edycją Effie Awards
16-osobowy Komitet Effie Awards rozpoczął pracę nad 22. edycją konkursu poświęconego efektywności marketingowej.
więcej
|
KER: reklama piwa The Nurse obraźliwa, bo wykorzystuje stereotyp pielęgniarki jako symbolu seksu
Reklama piwa The Nurse produkowanego przez browar Brokreacja dyskryminuje kobiety wykonujące zawód pielęgniarki. Wykorzystuje wizerunek pielęgniarki w sposób, który można uznać za obraźliwe lub uwłaczające traktowanie – orzekła Komisja Etyki Reklamy w odpowiedzi na skargę Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych.
więcej
|
Rafał Jemielita i Jarosław Maznas ambasadorami Suzuki w Polsce. Rusza kampania ,,Suzuki Show. Czas hybryd"
Dziennikarze motoryzacyjni - Rafał Jemielita i Jarosław Maznas - rozpoczynają współpracę z Suzuki Motor Poland jako ambasadorzy marki. Równocześnie będą bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”.
więcej
|
Moja Biedronka ma już 10 mln użytkowników
Program lojalnościowy sieci Biedronka ma już ponad 10 mln milionów użytkowników.
więcej
|
Marcin Wojtulewicz za Krzysztofa Jagiełło dyrektorem kreatywnym Feno
Funkcję dyrektora kreatywnego w agencji kreatywno-strategicznej Feno objął Marcin Wojtulewicz. Wcześniej pracował m.in. w Hypermedia/Isobar, Wunderman Poland i San Markos.
więcej
|
UPC Polska reklamuje usługi komórkowe
Operator UPC prezentuje w nowej kampanii reklamowej usługi komórkowe. Działania przygotowały K2, OMD, Human Ark, Głośno.
więcej
|
Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA przy sklepach Carrefour
Na parkingach Galerii Carrefour w 8 polskich miastach, w specjalnie wydzielonej przestrzeni, działają Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA. Dzięki temu klienci łatwiej i bliżej domu mogą odebrać zakupiony towar.
więcej
|
Puma nawiązuje współpracę z piłkarzem Raphaëlem Varanem
Puma podpisała długoterminowy kontrakt z zawodnikiem Realu Madryt i reprezentacji Francji Raphaëlem Varanem.
więcej
|
More Bananas rozpoczyna współpracę z Mindre
More Bananas nawiązało współpracę ze sklepem internetowym Mindre.
więcej
|
Styczeń z nowym rekordem oglądalności w HelloZdrowie.pl. Ponad 3 mln użytkowników W styczniu serwis HelloZdrowie.pl odwiedziło łącznie, według danych Google Analytics, 3,17 mln unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 4,5 mln odsłon. Obecnie serwis jest jednym z najchętniej czytanych serwisów o tematyce zdrowotnej skierowanych do kobiet. materiał partnerskiwięcej |
|
|
"Mein Kampf. Edycja krytyczna" bestsellerem. "Nie spodziewaliśmy się takiego zainteresowania"
W połowie stycznia nakładem wydawnictwa Bellona ukazała się książka "Mein Kampf. Moja walka. Edycja krytyczna" pod redakcją i w tłumaczeniu Eugeniusza Cezarego Króla. Wiadomość o jej ukazaniu się od początku wzbudziła sporo kontrowersji. Mimo dość wysokiej ceny - obecnie w księgarni TaniaKsiazka.pl nowe egzemplarze będą dostępne dopiero pod koniec lutego.
więcej
|
Przedsiębiorcy chcą uregulowania pracy zdalnej
W połowie marca minie rok, odkąd wielu Polaków - w związku z wybuchem pandemii koronawirusa - przeszło na tryb pracy zdalnej. Do tej pory nie udało się jednak uregulować przepisów w tym obszarze. Rada Przedsiębiorczości podkreśla, że konieczne są elastyczne przepisy, które będą efektywne dla obu stron: pracownika i pracodawcy.
więcej
|
Onet, RMF FM i TVN24 najbardziej opiniotwórcze w styczniu. Wysoko Wirtualnemedia.pl
W styczniu br. media najczęściej powoływały się na informacje z portalu Onet - wynika z nowego rankingu Instytutu Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają RMF FM i TVN24. W czołówce mediów internetowych kolejny miesiąc są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Aleksandra Pajewska-Klucznik zastępcą dyrektora rozrywki w Interii
Do zespołu portalu Interia (Cyfrowy Polsat) dołączyła Aleksandra Pajewska-Klucznik, która objęła stanowisko zastępcy dyrektora rozrywki internetowej. Dyrektorem tego obszaru jest Tomasz Słoń.
więcej
|
Facebook manipulował danymi o skuteczności reklam. Szefowie serwisu nie chcieli naprawić błędu
Menedżerowie najwyższego szczebla w Facebooku wiedzieli o tym, że w jego systemie reklamowym tkwi błąd związany z zawyżaniem skuteczności reklam, jednak nie podjęli żadnych działań by to naprawić - wynika z dokumentów ujawnionych podczas procesu toczącego się pomiędzy Facebookiem a reklamodawcami. Wśród osób zaangażowanych w sprawę jest między innymi Sheryl Sandberg, szefowa firmy ds. operacyjnych oraz prawa ręka Marka Zuckerberga.
więcej
|
Google ma globalną umowę z News Corp. Będzie płacił wydawcy za korzystanie z treści
Google oraz należący do rodziny Murdochów koncern medialny News Corp. zawarły umowę dotyczącą współpracy. W ramach partnerstwa Google będzie płacił wydawcy za wykorzystanie treści pochodzących z tytułów należących do News Corp., a także dzielił się z koncernem Murdochów przychodami reklamowymi.
więcej
|
Rzecznik Facebooka: zablokowaliśmy treści w Australii ze względu na niejasność prawa
Rzecznik Facebooka oznajmił w czwartek, że firma zdecydowała się zablokować na swoim serwisie treści publikowane przez media w Australii ze względu na niejasne przepisy w procedowanym przez parlament tego kraju projekcie ustawy dotyczącej płatności za treści newsowe.
więcej
|
Cinkciarz.pl może wejść na giełdę. W ub.r. 24 mld zł z wymiany walut, w planach nowa aplikacja
Conotoxia Holding, właściciel internetowych platform finansowych Cinkciarz.pl i Conotoxia, osiągnął w ub.r. wzrost obrotów z wymiany walut o ponad 30 proc. do 24,5 mld zł, a wartość transakcji na rynku Forex wzrosła kilkukrotnie. Firma planuje pozyskać inwestora, nie wyklucza debiutu giełdowego.
więcej
|
Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA przy sklepach Carrefour
Na parkingach Galerii Carrefour w 8 polskich miastach, w specjalnie wydzielonej przestrzeni, działają Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA. Dzięki temu klienci łatwiej i bliżej domu mogą odebrać zakupiony towar.
więcej
|
Sieć stacji bp partnerem Pyszne.pl
Firma bp dołącza do Pyszne.pl jako pierwsza sieć stacji paliw. Pilotażowy projekt został rozpoczęty w czterech miastach.
więcej
|
,,Random" - pierwszy polski serial łączący słuchowisko i film od 14 lutego w Storytel Doceniona przez krytyków, 21-letnia reżyserka Natasza Parzymies to jedna z najciekawszych polskich twórczyń młodego pokolenia. Jej internetowy serial „Kontrola” podbił świat, osiągając kilkadziesiąt milionów wyświetleń na jej kanale YouTube. Artystka powraca z nowatorskim projektem „Random”, który jest połączeniem coraz bardziej popularnej formy słuchowiska z filmem. Historia przedstawiona w audio w serwisie Storytel, kończy się finałowym odcinkiem wideo na kanale YouTube autorki. materiał partnerskiwięcej |
|
|