|
|
|
|
|
|
|
Katarzyna Kieli poza radą nadzorczą TVN. Roanne Weekes za Rafała Ogrodnika w zarządzie Discovery Polska
Z zarządu spółki Discovery Polska odwołany został Rafał Ogrodnik (pozostaje w zarządach kilku innych spółek z TVN Grupy Discovery), a w jego miejsce weszła Roanne Lea Weekes. Ponadto Weekes została członkiem rady nadzorczej spółki TVN, zastępując tam Katarzynę Kieli.
więcej
|
TVN będzie testować DVB-T2 przez rok, w zasięgu nadajników ponad 10 mln osób
Telewizja TVN rozpoczęła już testową emisję pięciu kanałów w nowym standardzie DVB-T2/HEVC naziemnej telewizji cyfrowej w Gdańsku. Testy mają potrwać około roku, w zasięgu nadajników ma być w sumie ponad 10 mln osób - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Discovery z niższym przychodami i dużym spadkiem zysku. W dół wpływy reklamowe nadawcy
W 2020 roku koncern medialny Discovery zanotował niższe przychody niż rok wcześniej o 4 procent, zaś zysk netto spółki spadł o 41 procent do kwoty 1,2 mld dol. Wśród przyczyn słabszych wyników finansowych są między malejące wpływy z segmentu reklamowego.
więcej
|
Startuje platforma FilmBox+. 14,99 zł miesięcznie za dostęp do filmów, seriali i kanałów na żywo
Grupa Kino Polska TV uruchomiła serwis streamingowy FilmBox+. Na platformie pod adresem Filmbox.com będzie można oglądać filmy, seriale i kanały na żywo. Usługa będzie dostępna w cenie 14,99 zł miesięcznie na aplikacjach mobilnych, telewizorach oraz przez stronę internetową.
więcej
|
452 tys. widzów oglądało ,,Zacznij od nowa" w TVP2
Prowadzony przez Marzenę Rogalską i Kalinę Ben Sirę nowy program „Zacznij od nowa” oglądało średnio 452 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 607 tys. widzów.
więcej
|
Przed odcinkami "Muppet Show" na Disney+ pojawiły się ostrzeżenia
Serwis Disney+ wprowadził do swojej oferty 5 sezonów znanego na całym świecie serialu kukiełkowego „Muppet Show”. Platforma poprzedza jednak projekcje poszczególnych odcinków ostrzeżeniem o tym, że w serialu znajdują się stereotypy, które w obecnych czasach mogą uchodzić za szkodliwe i niezgodne z obowiązującymi dzisiaj standardami.
więcej
|
TVP Historia 2 nowym kanałem Telewizji Polskiej, emisja w internecie i HbbTV od 1 marca
Od 1 marca ruszy nowy kanał Telewizji Polskiej - TVP Historia 2 o tematyce dokumentalno-historycznej. Będzie dostępny w serwisie internetowym historia2.tvp.pl oraz na platformie hybrydowej. Za jego ofertę programową odpowiada Judyta Syrek.
więcej
|
TVN rezygnuje z korespondenta w Paryżu, odchodzi Anna Kowalska
TVN Grupa Discovery zdecydowała się zlikwidować stanowisko korespondenta w Paryżu, w konsekwencji zajmująca je Anna Kowalska żegna się z nadawcą. Niedawno firma zrezygnowała ze stałej placówki dziennikarskiej w Moskwie.
więcej
|
Polsat i TVN odrabiają straty, kanały TVP w dół. ,,M jak miłość" hitem tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Fakty” i „Sanatorium miłości”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gliniarze 10" od 1 marca w Polsacie, emisja w access prime-time (wideo)
Od 1 marca w dni powszednie o godz. 17.00 Telewizja Polsat emitować będzie dziesiąty sezon docu-crime „Gliniarze”.
więcej
|
Canal+ online z nową metodą płatności ,,Zapłać z Play"
Od poniedziałku, 22 lutego za dostęp do Canal+ online mogą płacić abonenci sieci Play.
więcej
|
W umowie z Episkopatem zapisano transmisje i programy religijne w ośmiu kanałach Telewizji Polskiej
Telewizja Polska na mocy umowy zawartej jesienią ub.r. z Episkopatem Polski zobowiązała się do nadawania wskazanych transmisji i programów religijnych w swoich siedmiu ogólnokrajowych stacjach, kanałach TVP3 oraz serwisie internetowym. Odpowiada za to redakcja audycji katolickich TVP.
więcej
|
Piąty sezon ,,Tom i Jerry Show" od marca na kanale Boomerang
Od 1 marca Boomerang będzie premierowo emitował piąty sezon serialu animowanego „Tom i Jerry Show”. Emisja – codziennie o godz. 16.00.
więcej
|
Platige Image o efektach prac nad Virtual Set Branża filmowa i reklamowa od zawsze poszukują coraz nowszych, kreatywnych sposobów na tworzenie spektakularnych wizualnie treści. W ostatnich dekadach produkcje filmowe i telewizyjne używały greenscreenów do przenoszenia planu w inne otoczenie. Od niedawna umożliwia to technologia Virtual Set, wykorzystana w serialu Disneya The Mandalorian. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W Polskim Radiu zaczęła działać komisja etyki, przewodniczącą Halina Ostas
Po półrocznej przerwie ukonstytuował się nowy skład komisji etyki Polskiego Radia. Zasiada w niej teraz siedem osób, nowymi członkami są Justyna Janas, Krzysztof Gottesman i Jan Bromski, a przewodniczącą została Halina Ostas.
więcej
|
|
Radiozet.pl ma 12 mln użytkowników. Mocno w górę Eska.pl i RMF.FM, TOKFM.pl wyprzedziło portal Polskiego Radia
W internecie zdecydowanym liderem wśród stacji i nadawców radiowych jest Radio ZET, jego serwis w styczniu odwiedziło 12,4 mln użytkowników. Duże wzrosty osiągnęły Eska.pl i RMF.FM, procentowo najwięcej zyskała Planeta.pl, natomiast znacząco zmalały wyniki witryn RMF Maxxx i Polskiego Radia.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Krakowie, TOK FM awansowało z 5. na 2. miejsce
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w okresie od sierpnia 2020 roku do stycznia 2021 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i RMF Classic - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Zmarł Janusz Majka, przez 40 lat dziennikarz Radia Rzeszów
W niedzielę w wieku 64 lat zmarł Janusz Majka, dziennikarz Polskiego Radia Rzeszów. Związany był z rozgłośnią od 1981 roku, w tym czasie m.in. kierował magazynami informacyjnymi, prowadził też audycje sportowe i motoryzacyjne.
więcej
|
|
|
|
31 proc. mniej na reklamy banków. PKO BP i Millennium mocno w dół, ING Bank Śląski i Bank Pekao ze wzrostami
W 2020 roku banki ograniczyły wydatki reklamowe o ponad 30 proc. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Największym reklamodawcą branży finansowej był ING Bank Śląski, który obok Banku Pekao jako jedyny z czołówki zwiększył w ub.r. budżet na reklamę.
więcej
|
Kinga Fedorowska: z agencji Apella na dyrektor marketingu w Grupie Lotos
Kinga Fedorowska została nową dyrektorką ds. marketingu w Grupie Lotos - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ostatnio stanowisko to zajmował Patryk Felmet.
więcej
|
Uniqa komunikuje połączenie z marką AXA kampanią ,,Pomyśl, ile można zdziałać razem"
Wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa ubezpieczyciela Uniqa, komunikująca połączenie z marką AXA. Wkrótce obie firmy będą już działać pod nazwą Uniqa. Kampanię przygotowały PZL, Papaya Films, Rio de Post, Arena Media i Value Media.
więcej
|
Play z najpopularniejszą reklamą na YouTube w styczniu
Styczniowe zestawienie YouTube Ads Leaderboard otwiera wideo marki Play z udziałem Agnieszki Chylińskiej. Podium uzupełniają reklamy De Agostini i Biedronka.
więcej
|
Sklep internetowy Morele.net z nową identyfikacją i platformą komunikacji "Zakupy online to pestka"
Sklep internetowy Morele.net po 20 latach zmienia logo i startuje z nową platformą komunikacji pod nowym claimem marki "Zakupy online to pestka". Nowa identyfikacja wizualna oraz platforma komunikacji została wypracowana wraz z agencją 180heartbeats + Jung v Matt.
więcej
|
Polski oddział Toyoty przygotował europejską kampanię Corolli
„Zakochaj się na nowo” to nowa kampania Toyoty w Europie, która została zrealizowana przez Toyota Motor Poland. Promuje Corollę w wersji GR Sport.
więcej
|
Bank BNP Paribas w rytmie ,,Born to be wild" zachęca do zmiany świata na lepsze (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa banku BNP Paribas, promująca instytucję jako "bank zmieniającego się świata". Akcję przygotowały Feeders, Papaya Films, Havas Media i Point of View.
więcej
|
Dastan Logistics, Kubenz i Recman z zarzutami od UOKiK. Podejrzenie fałszowania składu odzieży
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowania właściwe wobec podmiotów wprowadzających na rynek marynarki, garnitury i koszule. Firmom Dastan Logistics, Kubenz i Recman prezes UOKiK postawił zarzuty wprowadzania konsumentów w błąd, za co grozi kara do 10 proc. obrotów.
więcej
|
Tomasz Ossoliński w kampanii "Pierz, susz, noś dłużej" Electrolux
Ruszyła kolejna odsłona kampanii wspierającej linię pralek i suszarek Electrolux PerfectCare. Do akcji pod hasłem "Pierz, susz, noś dłużej" marka zaprosiła projektanta mody Tomasza Ossolińskiego.
więcej
|
Gatta rozwija współpracę z Biedronką
Standy z rajstopami i pończochami marki Gatta są dostępne w sklepach w całej Polsce. Klientki mogą wybierać dedykowane także na Dzień Kobiet serie, których dla sieci Biedronka (pod marką Tom&Rose by Gatta) wyprodukowano 365 tysięcy sztuk.
więcej
|
Justyna Szymaszek szefową działu digital w V&P
Justyna Szymaszek awansowała na stanowisko head of digital team w agencji reklamowej V&P. Z agencją związana jest od 2017 roku.
więcej
|
Drutex oficjalnym sponsorem Tour de Pologne
Producent okien z PVC Drutex po raz drugi z rzędu dołączył do grona oficjalnych sponsorów wyścigu Tour de Pologne UCI World Tour.
więcej
|
,,Pomaganie jest sexi!" - rusza akcja charytatywna w aplikacji randkowej Tinder
Fundacja "Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową" wystartowała z akcją pod hasłem „Pomaganie jest sexi!” skierowaną do użytkowników aplikacji randkowej Tinder. Twórcy namawiają randkowiczów, żeby pokazali dobre serca i przekazali 1 proc. podatku na leczenie małych pacjentów kliniki onkologicznej.
więcej
|
Lidl w nowej kampanii przekonuje, że oferuje "pracę na lata"
"Dla znających się na rzeczy, dla działających zespołowo, dla podejmujących wyzwania" - od takich słów zaczyna się najnowsza kampania pracownicza Lidl Polska, która ma na celu zainteresowanie kandydatów pracą w różnych obszarach firmy.
więcej
|
Redd's w wariancie Marakuja i Brzoskwinia
Kompania Piwowarska proponuje nowość w ramach oferty piw smakowych. Do rodziny Redd's dołącza kolejny wariant – Marakuja i Brzoskwinia.
więcej
|
CUK w nowej kampanii o oszczędnościach (wideo)
Ruszyła nowa kampania CUK Ubezpieczenia, której głównym celem będzie pokazanie klientom, jak wiele mogą zaoszczędzić dzięki porównywaniu setek ofert oraz wsparciu doradcy wspomaganego nowoczesnymi technologiami, uosabianymi przez brand hero: superCUK.
więcej
|
CCC reklamuje kapsułową kolekcja Gino Rossi Simple Chic
Ruszyła kampania reklamowa kolekcji Gino Rossi Simple Chic z udziałem rmodelki Birgit Kos.
więcej
|
Lirene promuje kosmetyki eko
Marka kosmetyczna Lirene rozpoczęła kampanię promocyjną nowej serii Jestem ECO. Agencja They.pl jest odpowiedzialna za przygotowanie konceptu kreatywnego kampanii.
więcej
|
Platige Image o efektach prac nad Virtual Set Branża filmowa i reklamowa od zawsze poszukują coraz nowszych, kreatywnych sposobów na tworzenie spektakularnych wizualnie treści. W ostatnich dekadach produkcje filmowe i telewizyjne używały greenscreenów do przenoszenia planu w inne otoczenie. Od niedawna umożliwia to technologia Virtual Set, wykorzystana w serialu Disneya The Mandalorian. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Microsoft wraz z wydawcami apeluje o wprowadzenie w Europie godziwych wynagrodzeń za korzystanie z treści
Europejscy wydawcy wespół z Microsoftem wezwali w poniedziałek do wprowadzenia w Europie mechanizmu arbitrażowego na wzór australijski. Chodzi o to, by firmy technologiczne godziwie wynagradzały wydawców prasy za korzystanie z ich treści.
więcej
|
Warszawski oddział SDP zarzuca Krzysztofowi Skowrońskiemu jedynowładztwo, w odpowiedzi sprostowanie
Krzysztof Skowroński jako prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich nie konsultuje ważnych posunięć z innymi członkami zarządu - uważają członkowie warszawskiego oddziału SDP. Jako przykłady wymieniają zwolnienie z czynszu firmy wynajmującej lokal w siedzibie organizacji. Krzysztof Skowroński nie chce komentować zarzutów, odsyła do sprostowania zamieszczonego w internecie.
więcej
|
Rozpowszechnianie dwutygodników poradnikowych zmalało o 22 proc., najmocniej w dół ,,Naj" i ,,Tina"
Średnie rozpowszechnianie płatne razem czterech dwutygodników poradnikowych (właścicielem wszystkich jest Wydawnictwo Bauer) w grudniu ub.r. zmalało rok do roku o 21,6 proc. Jeszcze większe spadki zanotowały „Naj” i „Tina”, a liderem pozostaje „Przyjaciółka”.
więcej
|
Prezes PMPG Polskie Media kupiła akcje spółki za 97 tys. zł
Ilona Weiss, od prawie dwóch miesięcy prezes firmy PMPG Polskie Media (właściciela tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”), kupiła prawie 18 tys. jej akcji za 97,5 tys. zł. Natomiast dyrektor zarządzająca spółki Katarzyna Gintrowska-Lisiecka zainwestowała w jej akcje 45,6 tys. zł.
więcej
|
|
|
Radiozet.pl ma 12 mln użytkowników. Mocno w górę Eska.pl i RMF.FM, TOKFM.pl wyprzedziło portal Polskiego Radia
W internecie zdecydowanym liderem wśród stacji i nadawców radiowych jest Radio ZET, jego serwis w styczniu odwiedziło 12,4 mln użytkowników. Duże wzrosty osiągnęły Eska.pl i RMF.FM, procentowo najwięcej zyskała Planeta.pl, natomiast znacząco zmalały wyniki witryn RMF Maxxx i Polskiego Radia.
więcej
|
Spotify pozwoli artystom wybierać, co powinni słuchać ich fani. Serwis zapowiedział nowe podcasty i dźwięk HiFi (wideo)
W poniedziałek wieczór podczas wirtualnego wydarzenia "Stream On" platforma Spotify zapowiedziała szereg nowości, w tym szeroką gamę nowych podcastów, nowe funkcje dedykowane artystom, dystrybutorom i wytwórniom oraz jakość dźwięku HiFi. Ponadto, serwis pojawi się na wielu nowych rynkach i w nowych wersjach językowych.
więcej
|
Play z najpopularniejszą reklamą na YouTube w styczniu
Styczniowe zestawienie YouTube Ads Leaderboard otwiera wideo marki Play z udziałem Agnieszki Chylińskiej. Podium uzupełniają reklamy De Agostini i Biedronka.
więcej
|
Szymon Baraniecki i Piotr Kowalczyk zajmą się w Grupie OLX obsługą reklamodawców z branży motoryzacyjnej
W biurze reklamy Grupy OLX utworzono zespół do obsługi klientów z branży motoryzacyjnej. Tworzą go Piotr Kowalczyk i Szymon Baraniecki.
więcej
|
Agora w ramach Content Studia oferuje klientom holistyczne kampanie marketingowe
Biuro reklamy portalu Gazeta.pl (Agora) rozbudowało ofertę Content Studia, włączając do niej nowe, usługi. Pozwalają one m.in. na lepsze pozycjonowanie treści klientów. Działania realizowane przez studio zostały właśnie połączone z ofertą sprzedażową portalu.
więcej
|
Onet Rano z Fundacją Anji Rubik SEXEDpl z akcją ,,Na co Cię stać?". Pieniądze za wyzwanie
Od poniedziałku ruszyła akcja „Na co Cię stać”? programu "Onet Rano" (Ringier Axel Springer Polska) oraz Fundacji Anji Rubik SEXEDpl. Znane osoby zadeklarują wykonanie jakiegoś zadania – wyzwania po uzbieraniu określonej kwoty, która zostanie przekazana na wsparcie projektu z zakresu szerzenia edukacji seksualnej.
więcej
|
Platige Image o efektach prac nad Virtual Set Branża filmowa i reklamowa od zawsze poszukują coraz nowszych, kreatywnych sposobów na tworzenie spektakularnych wizualnie treści. W ostatnich dekadach produkcje filmowe i telewizyjne używały greenscreenów do przenoszenia planu w inne otoczenie. Od niedawna umożliwia to technologia Virtual Set, wykorzystana w serialu Disneya The Mandalorian. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Anna Solarek nie pracuje już w Coca-Coli
Po prawie 15 latach z koncernem Coca-Cola Poland Services rozstała się Anna Solarek. Ostatnie 4,5 roku pełniła w firmie funkcję public affairs and communications director na Polskę i kraje bałtyckie.
więcej
|
Oppo wzmacnia zespół komunikacji
Oppo i obsługująca firmę agencja 24/7 Communication poszerzają swoje zespoły. Do działu PR Oppo dołącza Robert Sierpiński, natomiast szeregi teamu technologicznego 24/7 zasili Damian Grabiński.
więcej
|
|
|