|
|
|
|
|
|
|
TVP i Polsat nie będą zwalniać zagranicznych korespondentów
Polsat zatrudnia czterech korespondentów zagranicznych, Telewizja Polska - siedmiu i nikogo nie zamierza zwalniać. TVN poinformował właśnie o rezygnacji z dwóch placówek zagranicznych. - W badaniach jakościowych wynika, iż ludzie bardzo chcą mieć materiały zagraniczne, natomiast w badaniach oglądalności to już nie wychodzi - komentuje Bartosz Wieliński, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Zygmunt Solorz na liście najbogatszych Polaków wyprzedzony przez twórcę Dino. Brzoska z 5,7 mld zł, spadek właściciela TV Puls
Mimo wzrostu wartości jego majątku o 10,2 proc. Zygmunt Solorz spadł na trzecie miejsce listy najbogatszych Polaków według „Forbesa”, został wyprzedzony przez głównego akcjonariusza Dino Polska Tomasza Biernackiego. Po debiucie giełdowym InPostu na siódmym miejscu pojawił się Rafał Brzoska. Główni akcjonariusze Techlandu, Playway i Ten Square Games zyskali dużo więcej niż współwłaściciele CD Projekt.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" liderem, ,,Dzień Dobry TVN" z największym wzrostem oglądalności
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w styczniu br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pierwszy był „Dzień Dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Paramount+ rusza 4 marca. Ceny od 4,99 dolarów
ViacomCBS 4 marca uruchamia serwis streamingowy Paramount+. Platforma opiera się na trzech filarach - transmisjach sportowych na żywo, programach informacyjnych oraz bogatej ofercie rozrywkowej - filmach, serialach, dokumentach i programach dla dzieci. W USA dostęp do serwisu na miesiąc będzie kosztować 4,99 dol. w wersji podstawowej i 9,99 dol. za opcję premium.
więcej
|
,,Czarno na białym" hitem TVN24
Program „Czarno na białym” na początku 2021 roku śledzi 463 tys. osób, o 76 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. TVN24 w czasie nadawania magazynu zajmuje drugie miejsce wśród kanałów newsowych, a w grupie 16-49 jest liderem - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Kobieta w biznesie" nowym programem TVP Kobieta, gospodynią Agata Konarska
Telewizja Polska pracuje nad nowym magazynem Agaty Konarskiej „Kobieta w biznesie”, który późną wiosną trafi do ramówki TVP Kobieta. Aktualnie kończą się prace scenariuszowe, zdjęcia mają ruszyć pod koniec marca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polska zamawia sprzęt emisyjny dla TVP Kobieta
W ramach przetargu Telewizja Polska chce kupić grupę urządzeń emisyjnych wraz z oprogramowaniem na potrzeby nowego kanału TVP Kobieta.
więcej
|
Piotr Jacoń z cyklem wywiadów ,,Bez polityki" w TVN24 GO
Na platformie internetowej TVN24 GO Piotr Jacoń prowadzi cykl wywiadów wideo „Bez polityki”. Kolejne odcinki są publikowane co tydzień.
więcej
|
Jacek Kurski o zabójcy prezydenta Adamowicza: Szkoda, że nie oglądał TVP
- Szkoda, że zabójca Pawła Adamowicza nie oglądał TVP Info, bo być może Paweł Adamowicz nadal by żył - miał powiedzieć prezes TVP, Jacek Kurski w czasie przesłuchania w sądzie w sprawie karnej, jaką wytoczyła telewizja publiczna prof. Wojciechowi Sadurskiemu.
więcej
|
Sławomir Szczęśniak jako syn Mariana Paździocha na stałe w ,,Świecie według Kiepskich"
Do obsady serialu „Świat według Kiepskich” w Polsacie na stałe dołącza Sławomir Szczęśniak w roli Janusza Paździocha. Grający jego serialowego ojca Ryszard Kotys zmarł miesiąc temu. Szczęśniak występował w programach satyrycznych TVP, współpracuje z agencją reklamową PZL.
więcej
|
Piłkarskie Mistrzostwa Europy w jakości UHD HDR dzięki współpracy Sony i EMG
Zaplanowane na czerwiec mistrzostwa europy w piłce nożnej odbędą się normalnie, mimo pandemii - zapewnia UEFA. Dzięki współpracy firm Sony i Euro Media Gruop, zobaczymy je w jakości UHD HDR.
więcej
|
Platige Image o efektach prac nad Virtual Set Branża filmowa i reklamowa od zawsze poszukują coraz nowszych, kreatywnych sposobów na tworzenie spektakularnych wizualnie treści. W ostatnich dekadach produkcje filmowe i telewizyjne używały greenscreenów do przenoszenia planu w inne otoczenie. Od niedawna umożliwia to technologia Virtual Set, wykorzystana w serialu Disneya The Mandalorian. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grupa Żywiec: Heineken i Desperados zapewniły wzrost wpływów, 10 proc. mniej na marketing
W ub.r. Grupa Żywiec, należąca do koncernu Heineken, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 5,1 proc. do 3,75 mld zł, głównie dzięki markom premium jak Heineken i Desperados. Firma zmniejszyła o 9,9 proc. nakłady na usługi sprzedażowe i marketingowe.
więcej
|
Liczba sklepów w Polsce spadła poniżej 100 tys.
W ubiegłym roku liczba sklepów w Polsce wyniosła 99,4 tys. To o ponad 1800 placówek mniej w porównaniu do roku poprzedniego - wynika z analizy NielsenIQ. Tempo spadku jest niższe niż w roku poprzednim.
więcej
|
Nowa sieć dyskontów w Polsce, Vollmart otwiera pierwszy sklep w Siedlcach
Sieć Vollmart, stworzona przez biznesmena Wiktora Sawosza, otworzyła swój pierwszy sklep w Polsce typu hard dyskont. Znajduje się w Siedlcach, a klienci znajdą w nim artykuły pierwszej potrzeby jak: spożywcze, kosmetyki czy chemię gospodarczą. Ceny mają być w nim niskie, bo firma m.in. oszczędza na gazetkach czy spotach reklamowych.
więcej
|
Omnicom i Interpublic zmniejszyły w ub.r. zatrudnienie o 10 tys. osób
Grupy reklamowe Omnicom (należą do niej m.in. agencje BBDO, DDB Worldwide) i Interpublic (należą do niej m.in. agencje MullenLowe, McCann, Initiative) zmniejszyły w 2020 roku zatrudnienie o ok. 10 tys. osób. W głównej mierze przyczyniła się do tego pandemia koronawirusa i jej wpływ na wyniki sprzedażowe obu holdingów.
więcej
|
Pięć agencji będzie obsługiwać Ministerstwo Finansów w internecie
Ministerstwo Finansów rozstrzygnęło przetarg na obsługę digitalową. Do współpracy wybrało agencje: ClickAd Interactive, Fabryka Komunikacji Społecznej, Fabryka Marketingu, Mastermind Media i Aplan Media - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę w nowej kampanii "LGBT+ja" wspiera nieheteronormatywną młodzież
Rusza kampania społeczna Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pod hasłem "LGBT+ja". Celem akcji jest zachęcanie nastolatków do okazywania sojusznictwa i wsparcia dla swoich nieheteronormatywnych i transpłciowych rówieśników. Akcja powstała we współpracy z agencją BBDO.
więcej
|
Decathlon klientem MediaComu
Do grona klientów domu mediowego MediaCom (GroupM/WPP) dołączyła sieć sklepów z odzieżą i sprzętem sportowym Decathlon. Ostatnio mediowo tę firmę obsługiwał dom mediowy MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Beko dalej sponsorem FC Barcelony, ale już bez logo na koszulkach
Koncern Beko podpisał nową umowę sponsoringową z klubem piłkarskim FC Barcelona. Nowy kontrakt zawarto na rok, zmniejszając nakłady o połowę. Marketer zrezygnował z logo na koszulkach piłkarzy.
więcej
|
Mały Głód gra w Fortnite
Marka Danio (Danone) wystartowała z gamingową aktywacją w świecie gry Fortnite.
więcej
|
5 artystów wykonało mural VW Caddy w centrum Warszawy
Na szczytowej ścianie jedenastopiętrowego budynku przy ulicy Chmielnej w Warszawie powstał mural będący połączeniem reklamy i street-artu, w całości poświęcony najnowszemu Volkswagenowi Caddy 5. Autorem projektu graficznego muralu jest Dawid Ryski, znany ilustrator, grafik i twórca plakatów.
więcej
|
Dominika Rokosz marketing managerem w Teads
Do zespołu internetowej sieci reklam wideo Teads dołączyła Dominika Rokosz, obejmując funkcję marketing managera. Wcześniej pracowała m.in. w Burda International Polska, Agencji Warszawa i Hiro Network.
więcej
|
Rośnie popularność marek sklepowych
Przybyło Polaków, którzy decydują się na zakup produktów marek należących do sieci handlowych tzw. „private label” - pokazują dane Deloitte.
więcej
|
KinAds obsługuje kino Atlantic w Warszawie
Broker reklamy kinowej KinAds poszerzył swoje portfolio o kolejny obiekt – kino Atlantic w Warszawie.
więcej
|
Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk w kampanii Columbus o bilansowaniu i tokenizacji energii
Ruszyła kolejna kampania reklamowa dostarczyciela usług z zakresu instalacji OZE Columbus. Po raz kolejny firma zaangażowała satyryka Mariusza Kałamagę.
więcej
|
Fiona Johnston globalną szefową rozwoju w IPG Mediabrands
Fiona Johnston, dotychczasowa szefowa UM Australia awansowała na stanowisko global Chief growth officera w grupie IPG Mediabrands, do której należą agencje mediowe UM i Initiative.
więcej
|
Jan Błachowicz ambasadorem marki Predator
Jan Błachowicz, mistrz federacji UFC, został ambasadorem gamingowej linii Predator należącej do firmy Acer.
więcej
|
Niecodzienny mural reklamuje Volkswagena Caddy 5
W Warszawie powstał mural w całości poświęcony najnowszemu Volkswagenowi Caddy 5. Autorem projektu graficznego muralu jest Dawid Ryski, a wykonawcami Good Looking Studio.
więcej
|
Dominika Chachuła w LVL UP Media
Dominika Chachuła dołączyła do zespołu LVL UP Media na stanowisko junior e-commerce specialist.
więcej
|
Trójmiejska agencja Beeffective zatrudnia cztery nowe osoby
Do zespołu agencji digitalowej Beeffective dołączyli Maciej Goś, Robert Skrobek, Michał Malinowski i Karolina Kumor.
więcej
|
Katarzyna Cichopek rozszerza własną markę perfum YA o nowy zestaw
Marka YA Katarzyny Cichopek pod koniec lutego br. powiększyła się o nowość, którą jest nietypowy zestaw perfum. Koncepcja zapachów pozwala na ich łączenie podczas aplikacji.
więcej
|
Platige Image o efektach prac nad Virtual Set Branża filmowa i reklamowa od zawsze poszukują coraz nowszych, kreatywnych sposobów na tworzenie spektakularnych wizualnie treści. W ostatnich dekadach produkcje filmowe i telewizyjne używały greenscreenów do przenoszenia planu w inne otoczenie. Od niedawna umożliwia to technologia Virtual Set, wykorzystana w serialu Disneya The Mandalorian. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Burda otwiera nowe tytuły
Wydawnictwo Burda Media Polska zdecydowało się na dystrybucję nowych tytułów prasowych: „Doktor Zdrowie” oraz wydań specjalnych: „Sól i Pieprz” - wydanie specjalne: „Ciasta na Wielkanoc”, „100 zdrowych przepisów” - „Dieta i cukrzyca” oraz wydania specjalnego „Ogrodu krok po kroku” - „Kocham ogród”.
więcej
|
|
|
Paramount+ rusza 4 marca. Ceny od 4,99 dolarów
ViacomCBS 4 marca uruchamia serwis streamingowy Paramount+. Platforma opiera się na trzech filarach - transmisjach sportowych na żywo, programach informacyjnych oraz bogatej ofercie rozrywkowej - filmach, serialach, dokumentach i programach dla dzieci. W USA dostęp do serwisu na miesiąc będzie kosztować 4,99 dol. w wersji podstawowej i 9,99 dol. za opcję premium.
więcej
|
Dostawa kurierem będzie przy wszystkich ofertach w Allegro Smart!, najtańsze produkty z Super Ceną
Od 6 maja wszystkie oferty w ramach Allegro Smart! od sprzedawców firmowych będą musiały zawierać jedną z opcji dostawy kurierskiej. W ramach promocji opłata dla sprzedawców do końca sierpnia będzie niższa o połowę. Natomiast przy ofertach z najtańszymi produktami Allegro zaczęło dodawać oznaczenie Super Cena.
więcej
|
Onet Poczta zapowiada nowości, łatwiejsze sortowanie i usuwanie wiadomości. ,,Najważniejsze bezpieczeństwo i wygoda obsługi"
Na początek marca 2021 roku Onet zapowiedział zmiany w funkcjonowaniu usługi Onet Poczta. Zgodnie z planem zostaną wprowadzona dodatkowe funkcje związane z obsługą wiadomości, mają one dotyczyć między innymi zarządzania i usuwania maili. - Wszystkie nowości mają podnieść poziom bezpieczeństwa i wygodę obsługi poczty, a proponowane zmiany użytkownicy mogą dostosować do swoich potrzeb - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Zbigniew Wierzchołowski, busines owner w Onet Poczta.
więcej
|
Facebook zainwestuje miliard dolarów w informacje
Facebook prowadzi negocjacje z australijskim rządem i mediami w sprawie opłat dla wydawców. Serwis zapowiedział odblokowanie dostępu do treści i po raz kolejny wyjaśnia swoje stanowisko w sporze. Facebook porównuje żądania mediów do wymagania od producentów aut by płacili stacjom radiowym za słuchanie muzyki w samochodzie. - Jesteśmy gotowi do współpracy. Od 2018 roku wydaliśmy 600 mln dolarów na wsparcie mediów, w ciągu trzech lat przybędzie kolejny miliard - zapowiada serwis.
więcej
|
YouTube szykuje nadzorowaną wersję serwisu. Nowe opcje treści przeglądanych przez nastolatków
Google poinformował o wprowadzeniu na YouTube wersji beta nadzorowanego konta w serwisie. Dzięki niemu rodzice otrzymają dodatkowe opcje pozwalające na zdefiniowanie jakie treści mogą przeglądać starsze dzieci oraz nastolatki. Rozwiązanie będzie dostępne także w Polsce.
więcej
|
Stracił 200 tys. zł przez oszusta internetowego
200 tys. zł stracił mieszkaniec Wrześni (woj. wielkopolskie), który został oszukany przez mężczyznę oferującego pomoc przy inwestowaniu w kryptowaluty. Oszust namówił poszkodowanego do zainstalowania aplikacji, dzięki której przestępca przejął dostęp do konta bankowego ofiary.
więcej
|
Po 22 latach Jeff Blackburn odchodzi ze stanowiska wiceprezesa Amazona. Był prawą ręką Jeffa Bezosa
Jeff Blackburn, starszy wiceprezes Amazona odszedł ze swojego stanowiska. Menedżer odpowiedzialny między innymi za przejęcia i reklamę był uważany za prawą rękę Jeffa Bezosa, który niedawno zapowiedział że przestanie kierować firmą. Blackburn nie zdradził dalszych planów zawodowych, jednak zastrzegł że nie odchodzi jeszcze na emeryturę.
więcej
|
Kanada wspólnie z Australią będą walczyć z Facebookiem
Kanada zapowiedziała, że będzie koordynować z Australią działania w sprawie internetowych gigantów i opłat za użytkowanie materiałów dziennikarskich pobieranych z mediów. Premierzy obu krajów porozumieli się w sprawie postępowania m.in. wobec Facebooka.
więcej
|
Platige Image o efektach prac nad Virtual Set Branża filmowa i reklamowa od zawsze poszukują coraz nowszych, kreatywnych sposobów na tworzenie spektakularnych wizualnie treści. W ostatnich dekadach produkcje filmowe i telewizyjne używały greenscreenów do przenoszenia planu w inne otoczenie. Od niedawna umożliwia to technologia Virtual Set, wykorzystana w serialu Disneya The Mandalorian. materiał partnerskiwięcej |
|
|