|
|
|
|
|
|
|
TVP1 i Polsat liderami lutego. ,,Wiadomości" hitem
Liderem oglądalności w lutym br. była TVP1. W grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „Wydarzenia”, „M jak miłość” i „Teleexpress” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowa oprawa i logo kanałów TVP. ,,Kwestia dwóch miesięcy, może półtora"
Telewizja Polska pracuje nad nową, spójną oprawą antenową stacji TVP1, TVP2 i TVP Sport, zmienią się też logotypy stacji. - Nowa oprawa zostanie wyemitowana po jej ukończeniu. Myślę, że to kwestia dwóch miesięcy, może półtora. Poszukamy jakiejś spektakularnej daty, ale intensywne prace trwają i widać, że to optymalny kierunek - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
,,Pracownicy TVN" skarżą się na władze firmy w liście do mediów. ,,Zwolnienia będą miały tragiczne skutki"
W poniedziałek grupa anonimowych „pracowników TVN” przekazała wielu redakcjom w Polsce i za granicą obszerny list, w którym zarzuca władzom firmy, na czele z Katarzyną Kieli, złe zarządzanie, m.in. niedawne zwolnienia. TVN Grupa Discovery na razie odniósł się do pisma.
więcej
|
902 tys. widzów nowego programu ,,Anything goes. Ale jazda!" w TVP2
Nowy program „Anything goes. Ale jazda!” oglądało średnio 902 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 8,82 mln zł.
więcej
|
,,Wielkie rodziny", skandynawskie kryminały i telenowele dokumentalne wiosną w TVP Dokument
W wiosennej ramówce kanału TVP Dokument będzie emitowany premierowy program „Wielkie rodziny”. Stacja wyemituje także cykl skandynawskich kryminałów, telenoweli dokumentalnych oraz pasmo Wytwórni Filmów Oświatowych.
więcej
|
1,12 mln widzów debiutu ,,Kabaret. Super show Dwójki" w TVP2
Pokazany w sobotę wieczorem w TVP2 pierwszy odcinek nowego cyklu „Kabaret. Super show Dwójki” oglądało średnio 1,12 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Udany tydzień TVP1, TVP2, TVN7 i Eurosport 1. ,,M jak miłość" hitem
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Sanatorium miłości” i MŚ w skokach narciarskich. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat, który wyprzedził TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wiosna w Polsat News. "Raport" także w soboty, pojawi się "Czysta Polska"
Od marca Polsat News wprowadza zmiany w ramówce. Codzienny magazyn reporterski „Raport” będzie emitowany także w soboty. Tego dnia będzie emitowany także program „Czysta Polska” poświęcony ochronie środowiska. Do grona prowadzących popołudniowe „Wydarzenia” dołącza reporterka Joanna Śpiechowicz.
więcej
|
,,The Crown", ,,Nomadland" i ,,Kolejny film o Boracie" wśród zdobywców Złotych Globów
Triumfatorem 78. edycji Złotych Globów, nagród Hollywoodzkiego Stowarzyszenia Prasy Zagranicznej, okazał się w niedzielę serial „The Crown” (Netflix), który zdobył cztery statuetki. „Nomadland” i „Kolejny film o Boracie” zdobyły po dwie, a najlepszym filmem zagranicznym został koreańskojęzyczny „Minari”.
więcej
|
Były angielski piłkarz Paul Gascoigne zostanie rozbitkiem we włoskim reality show
Znany z burzliwego stylu życia Anglik Paul Gascoigne już niedługo sprawdzi się w roli... rozbitka. 53-letni były piłkarz weźmie udział we włoskim programie reality show "Isola dei Famosi" ("Wyspa Sław").
więcej
|
Cztery nowości w wiosennej ramówce Adventure HD
W poniedziałek, 1 marca, ruszyła nowa ramówka stacji Adventure HD. Znalazły się w niej cztery programowe nowości.
więcej
|
Kreacja AżTuNagle nagrodzona na Polish Gaming Aces „Przeżywaj po swojemu” kampanią marketingową 2020 roku - tak zadecydowała kapituła trzeciej edycji Polish Gaming Aces, jedynych nagród przyznawanych w branży rozrywkowej w Polsce. Koncepcję kreatywną kampanii dla Fortuna Online Zakładów Bukmacherskich przygotowała agencja AżTuNagle. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzienniki 26 proc. mniej z reklam. ,,Fakt" najbardziej w dół, ,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet" ze wzrostami (Top 10)
Wpływy reklamowe dzienników zmalały w styczniu o blisko 26 proc. Spadki przychodów odnotowały wszystkie gazety z czołówki poza „Rzeczpospolitą” i „Parkietem”. Wydatki na reklamę w tym drugim tytule wzrosły o ponad 108 proc.
więcej
|
Brasil przez dwa lata będzie reklamować piwo Łomża
Firma Van Pur rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną marki piwa Łomża. Wybrała do współpracy agencję Brasil Warszawa.
więcej
|
Marcin Jeziorski CCO w Mediacap
Marcin Jeziorski objął dodatkową funkcję chief commercial officer w holdingu marketingowo-badawczym Mediacap, którego jest obecnie wiceprezesem.
więcej
|
Spark Foundry obronił budżet Salonów Meblowych Agata
Firma Salony Meblowe Agata rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Wybrała agencję Spark Foundry (Publicis Media), decydując się tym samym na dalszą współpracę z nią.
więcej
|
Vouchery o wartości połowy ceny w promocji kart Moja Biedronka (wideo)
W dyskontach Biedronka rusza kolejna promocja skierowana do posiadaczy kart Moja Biedronka. Tym razem vouchery są przyznawane przy zakupie wskazanych produktów, mają wartość 50 proc. ich ceny.
więcej
|
PFR promuje Tarczę Antykryzysową jako ,,pomoc na czas" dla hoteli i restauracji
Rusza kampania Polskiego Funduszu Rozwoju promująca tzw. Tarcze Antykryzysowe jako realne wsparcie dla branż najmocniej dotkniętych skutkami epidemii. Spoty, opowiadające o właścicielach hotelu i restauracji, w internecie są krytykowane jako propaganda mająca mało wspólnego z rzeczywistością. PFR podkreśla, że wbrew stwierdzeniom menedżerki warszawskiego lokalu, w której nakręcono spoty, jego właściciele otrzymali dotacje w tarcz pomocowych.
więcej
|
Simon Amor nowym prezesem Grupy Żywiec
Grupa Żywiec od marca ma nowego prezesa zarządu. Na prośbę poprzedniego prezesa Francois-Xaviera Mahot rada nadzorcza podjęła uchwałę o odwołaniu go ze stanowiska i powołaniu na jego następcę Simona Amora.
więcej
|
Klub CCC w nowej odsłonie
Od marca 2021 firma CCC rusza z nową odsłoną programu lojalnościowego Klub CCC. Forma wprowadza podział na trzy poziomy uczestników - dla każdego przygotowane są osobne pakiety korzyści.
więcej
|
MullenLowe MediaHub znów wygrał obsługę Majonezu Kieleckiego
Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał przetarg na obsługę digitalową Majonezu Kieleckiego, produkowanego przez WSP Społem w Kielcach.
więcej
|
Agencja Bardzo wygrywa przetarg na obsługę Virgin Mobile
Agencja Bardzo zwyciężyła w przetargu reklamowym P4 na obsługę sieci komórkowej Virgin Mobile Polska.
więcej
|
FoodCare przeniósł obsługę mediową z Sigmy Bis do Havas Media. Rusza kampania nowego Frugo Energy
Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii telewizyjnej marki Frugo, należącej do firmy FoodCare. Marketer przeniósł do agencji obsługę po kilku miesiącach współpracy z Sigmą Bis.
więcej
|
PGE stworzyła animację upamiętniającą kobiety niezłomne
Z okazji obchodów Narodowego Dnia Pamięci „Żołnierzy Wyklętych", PGE Polska Grupa Energetyczna przygotowała animację do utworu „Jedna chwila" w wykonaniu Kasi Malejonek i Maleo Reggae Rockers z projektu „Panny Wyklęte". W ten sposób spółka uhonorowała Kobiety Niezłomne.
więcej
|
Tatra wspiera loterię kampanią reklamową
Od marca ruszyła kampania wspierająca tegoroczną loterię promocyjną marki Tatra (Grupa Żywiec). Przygotowały ją Heart&Brain, Opus Film, Golden Submarine, Global Shopper Marketing, Starcom. Organizatorem loterii jest agencja G3.
więcej
|
Maspex zachęca, by pić Kubusia Immuno na odporność (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa promująca soki Kubuś Immuno na odporność. Przygotowały ją agencje Brainbox, DotPartners i Starcom (Publicis Media).
więcej
|
Polska Agencja Kosmiczna ma nowe logo
Od marca na stronie Polskiej Agencji Kosmicznej POLSA pojawiło się nowe logo.
więcej
|
Lexus wkracza w kulturę sneakerheadów dzięki butom inspirowanym samochodem
Marka samochodów Lexus sponsoruje dokumentalny film, który pokazuje w jaki sposób grupa projektantów uczestniczyła w dostosowaniu sneakerów inspirowanych przez samochód luksusowej marki IS sedan. Widzowie mogą obejrzeć trzyczęściową serię „Rubber & Sole” na specjalnej stronie internetowej utworzonej przez firmę rozrywkową Complex.
więcej
|
SOS Wioski Dziecięce apeluje o wsparcie 1 procentem podatku w kampanii "Zobacz mnie"
Nowa kampania SOS Wiosek Dziecięcych ma na celu zachęcanie do przekazania 1% podatku na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia, a także uwrażliwienie odbiorców na problem przemocy wobec dzieci i jej dramatycznych skutków. Akcję przygotowały VMLY&R, Wavemaker i Papaya Films.
więcej
|
Publicis Groupe z narzędziem do optymalizacji inwestycji w media mix marek
Publicis Groupe udostępnia swoim klientom narzędzie Vault, przewidujące wyniki biznesowe kampanii mediowych, w zależności od przyjętego scenariusza inwestycji w media. Działa ono w oparciu o modele ekonometryczne realizowane od ponad dziesięciu lat przez departament Data Sience grupy.
więcej
|
Kreacja AżTuNagle nagrodzona na Polish Gaming Aces „Przeżywaj po swojemu” kampanią marketingową 2020 roku - tak zadecydowała kapituła trzeciej edycji Polish Gaming Aces, jedynych nagród przyznawanych w branży rozrywkowej w Polsce. Koncepcję kreatywną kampanii dla Fortuna Online Zakładów Bukmacherskich przygotowała agencja AżTuNagle. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kolejna dziennikarka ,,Dziennika Wschodniego" zwolniona
Dziennikarka działu miejskiego „Dziennika Wschodniego” (Corner Media) Agnieszka Antoń-Jucha została w poniedziałek zwolniona przez likwidatora Lecha Kukawskiego zarządzającego spółką - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dzienniki 26 proc. mniej z reklam. ,,Fakt" najbardziej w dół, ,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet" ze wzrostami (Top 10)
Wpływy reklamowe dzienników zmalały w styczniu o blisko 26 proc. Spadki przychodów odnotowały wszystkie gazety z czołówki poza „Rzeczpospolitą” i „Parkietem”. Wydatki na reklamę w tym drugim tytule wzrosły o ponad 108 proc.
więcej
|
Wydawca ,,Daily Mirror" ze spadkiem przychodów i zysku. Efekt pandemii
W 2020 roku Reach, brytyjski wydawca dzienników „Daily Mirror”, „Daily Express” oraz „Daily Star” zanotował spadek przychodów o 14,6 procent, a zysk operacyjny firmy zmniejszył się do 133,8 mln funtów. Wydawnictwo wyjaśnia słabsze wyniki biznesowe kryzysem spowodowanym na rynku mediów przez pandemię, zamierza postawić w większym stopniu na segment cyfrowy.
więcej
|
Klub korespondentów: władze Chin drastycznie ograniczyły wolność mediów
Wolność mediów w Chinach gwałtownie się zmniejszyła, a władze drastycznie nasiliły działania przeciwko zagranicznym dziennikarzom, m.in. pod pretekstem pandemii Covid-19 - ocenił w poniedziałek Klub Korespondentów Zagranicznych w Chinach (FCCC) na podstawie ankiety.
więcej
|
Digital Now inwestuje 2 mln zł w w wydawnictwo Blue Whale Press
Holding Digital Now inwestuje 2 mln złotych w wydawnictwo Blue Whale Press. "Inwestycja jest zgodna ze strategią wspierania innowacyjnych przedsiębiorstw spółki" - podała firma.
więcej
|
|
|
Dominika Olszyna za Małgorzatę Ohme naczelną lifestyle'u w Onecie, Grzegorz Dobek szefem Plejady
W połowie marca Dominika Olszyna zacznie pracę jako redaktor naczelnej rozszerzonego obszaru lifestyle w Onecie (Ringier Axel Springer Polska). Przejmie obowiązki Małgorzaty Ohme i Katarzyny Janowskiej, które obejmą nowe funkcje. Natomiast Marcina Cejrowskiego na stanowisku redaktora naczelnego Plejady zastąpi Grzegorz Dobek.
więcej
|
Google usprawnia Workspace. Lepsze transmisje na żywo, ściślejsza współpraca i drugi ekran w Google Meet
Google zapowiedział wprowadzenie nowych rozwiązań na platformie Workspace przeznaczonej do zdalnej pracy biurowej i komunikacji zespołowej. Wśród nadchodzących nowości są rozwiązania dla pracowników „pierwszej linii”, transmisje na żywo z dodatkowymi opcjami, a także możliwość korzystania z drugiego ekranu podczas spotkań w Google Meet.
więcej
|
Netflix tworzy Fundusz na Rzecz Równości Twórczej. Przeznaczy na to 100 mln dolarów
Netflix uruchomił Fundusz na rzecz Równości Twórczej z budżetem w wysokości 100 mln dolarów. Będzie wspierał rozwój następnego pokolenia twórców reprezentujących różne kultury, społeczności i punkty widzenia - zwłaszcza z niedostatecznie reprezentowanych dotychczas kręgów.
więcej
|
Rekordowa sprzedaż książek Krzysztofa Stanowskiego. Ponad 2 mln złotych w 3 tygodnie
Wznowiona sprzedaż książek Krzysztofa Stanowskiego opowiadających o karierach polskich piłkarzy osiągnęła sukces komercyjny. W ciągu niecałych trzech tygodni tytuły sprzedawane w systemie self-publishingu za pośrednictwem własnych kanałów internetowych sprzedały się w liczbie ponad 28,5 tysiąca za kwotę przekraczającą 2 mln złotych.
więcej
|
Allegro wspiera polska modę. Ambasadorką projektu Ewa Minge
Allegro uruchamia program wspierający rozwój polskiej mody. Głównym celem akcji jest stworzenie marki “Allegro Projektownia”, która ma być symbolem polskich produktów oraz polskiego rzemieślnictwa modowego na platformie. Program powstał we współpracy z projektantką mody Ewą Minge.
więcej
|
Ruszyła francuskojęzyczna wersja serwisu Tysol.pl. Nad treściami czuwa Patrick Edery
Zespół portalu Tysol.pl uruchomił francuskojęzyczną wersję swojego serwisu. - Przestrzeń publiczna we Francji daje coraz mniej miejsca konserwatystom i katolikom - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Cezary Krysztopa, szef portalu Tysol.pl. Wydawcą francuskiej wersji jest Patrick Edery.
więcej
|
Kreacja AżTuNagle nagrodzona na Polish Gaming Aces „Przeżywaj po swojemu” kampanią marketingową 2020 roku - tak zadecydowała kapituła trzeciej edycji Polish Gaming Aces, jedynych nagród przyznawanych w branży rozrywkowej w Polsce. Koncepcję kreatywną kampanii dla Fortuna Online Zakładów Bukmacherskich przygotowała agencja AżTuNagle. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Fundacja Eryka Mistewicza z rekordowymi wpływami dzięki współpracy z PFN, szykuje nowy tytuł prasowy
Fundacja Instytut Nowych Mediów, założona i kierowana przez Eryka Mistewicza, w 2019 roku osiągnęła rekordowe wyniki finansowe: 7,57 mln zł przychodów i 251,8 tys. zł zysku netto. 6,54 mln zł wpływów pochodziło od Polskiej Fundacji Narodowej. - Pracujemy już od roku nad kolejnym tytułem prasowym, w papierze. Niestety zmiany na rynku dystrybucji prasy spowodowane pandemią utrudnia nam uruchomienie tego projektu - mówi Mistewicz portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Problemy z wizerunkiem Daniela Obajtka, prezesa PKN Orlen
Ujawnione przez "Gazetę Wyborczą" taśmy, pokazały konflikt interesów Daniela Obajtka (obecnie prezesa Orlenu), jako wójta Pcimia. Zdaniem ekspertów z branży public relations z tych publikacji wyłania się zły i negatywny wizerunek człowieka o niechlubnej drodze zawodowej. - Gdyby rządziły tu normalne, biznesowe zasady to Daniel Obajtek powinien ustąpić ze stanowiska. Bo w sytuacjach kryzysowych tak poważnego kalibru zasady są nieubłagane. Jednak nie tym razem. Tu liczą się nie tyle wizerunkowe potrzeby Orlenu, co samego PiSu, a z ich perspektywy Obajtek jest człowiekiem z aurą niemal tak jasną, jak ta otaczająca Kurskiego - uważa Barbara Krysztofczyk.
więcej
|
|
|