Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 2 Marca 2021
 
 
 
TVP1 i Polsat liderami lutego. ,,Wiadomości" hitem
 
Liderem oglądalności w lutym br. była TVP1. W grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „Wydarzenia”, „M jak miłość” i „Teleexpress” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Nowa oprawa i logo kanałów TVP. ,,Kwestia dwóch miesięcy, może półtora"
 
Telewizja Polska pracuje nad nową, spójną oprawą antenową stacji TVP1, TVP2 i TVP Sport, zmienią się też logotypy stacji. - Nowa oprawa zostanie wyemitowana po jej ukończeniu. Myślę, że to kwestia dwóch miesięcy, może półtora. Poszukamy jakiejś spektakularnej daty, ale intensywne prace trwają i widać, że to optymalny kierunek - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej
 
 
Fundacja Eryka Mistewicza z rekordowymi wpływami dzięki współpracy z PFN, szykuje nowy tytuł prasowy
 
Fundacja Instytut Nowych Mediów, założona i kierowana przez Eryka Mistewicza, w 2019 roku osiągnęła rekordowe wyniki finansowe: 7,57 mln zł przychodów i 251,8 tys. zł zysku netto. 6,54 mln zł wpływów pochodziło od Polskiej Fundacji Narodowej. - Pracujemy już od roku nad kolejnym tytułem prasowym, w papierze. Niestety zmiany na rynku dystrybucji prasy spowodowane pandemią utrudnia nam uruchomienie tego projektu - mówi Mistewicz portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Problemy finansowe Halo.Radia. Rozgłośnia wzywa do wpłat
 
Internetowe Halo.Radio w poniedziałek na trzy godziny przerwało emisję, by poinformować, że stacja nie ma pieniędzy na opłacenie prowadzących. - Jeśli słuchasz nas za darmo, to przyczyniasz się do niechybnego zakończenia nadawania - podano. więcej
 
 
Radio 357 rusza z serwisami, przygotowuje je 19-osobowy zespół
 
We wtorek Radio 357 zaczyna emitować codzienne serwisy informacyjne i sportowe. Przygotowywać je będzie kilkunastu dziennikarzy z Polski i ze świata, a prezentować na antenie będą Aleksandra Żaczek-Świstak i Krzysztof Tubilewicz. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Tekst naczelnego Polska Press sygnałem dla Orlenu, że redakcje nie zgodzą się na rewolucję więcej
 
Cyfrowy Polsat sprzedaje infrastrukturę sieci Plus za 7 mld zł. "Dobry biznes, pieniądze na nowe inwestycje" więcej
 
TVN zwalnia, bo Discovery ucierpiało w epidemii. Oszczędności w TVN24 ze stratą dla dziennikarstwa więcej
 
"Lelum Polelum" kontra "Na plasterki!". Czy "Kajko i Kokosz" podbiją serca widzów Netflixa? więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Sprzedaży Programatycznej TVN GRUPA DISCOVERY
Performance&Social Media Support Specialist Ringier Axel Springer
Specjalista SEO Ringier Axel Springer
Manager ds. sprzedaży reklamy Nextbike
Specjalista ds. sprzedaży sponsoringu sportu TVP
Specjalista ds. Sprzedaży Ringier Axel Springer
MONTAŻYSTA Telewizja Polsat
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP1 i Polsat liderami lutego. ,,Wiadomości" hitem

Liderem oglądalności w lutym br. była TVP1. W grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „Wydarzenia”, „M jak miłość” i „Teleexpress” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowa oprawa i logo kanałów TVP. ,,Kwestia dwóch miesięcy, może półtora"

Telewizja Polska pracuje nad nową, spójną oprawą antenową stacji TVP1, TVP2 i TVP Sport, zmienią się też logotypy stacji. - Nowa oprawa zostanie wyemitowana po jej ukończeniu. Myślę, że to kwestia dwóch miesięcy, może półtora. Poszukamy jakiejś spektakularnej daty, ale intensywne prace trwają i widać, że to optymalny kierunek - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

,,Pracownicy TVN" skarżą się na władze firmy w liście do mediów. ,,Zwolnienia będą miały tragiczne skutki"

W poniedziałek grupa anonimowych „pracowników TVN” przekazała wielu redakcjom w Polsce i za granicą obszerny list, w którym zarzuca władzom firmy, na czele z Katarzyną Kieli, złe zarządzanie, m.in. niedawne zwolnienia. TVN Grupa Discovery na razie odniósł się do pisma. więcej

902 tys. widzów nowego programu ,,Anything goes. Ale jazda!" w TVP2

Nowy program „Anything goes. Ale jazda!” oglądało średnio 902 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 8,82 mln zł. więcej

,,Wielkie rodziny", skandynawskie kryminały i telenowele dokumentalne wiosną w TVP Dokument

W wiosennej ramówce kanału TVP Dokument będzie emitowany premierowy program „Wielkie rodziny”. Stacja wyemituje także cykl skandynawskich kryminałów, telenoweli dokumentalnych oraz pasmo Wytwórni Filmów Oświatowych. więcej

1,12 mln widzów debiutu ,,Kabaret. Super show Dwójki" w TVP2

Pokazany w sobotę wieczorem w TVP2 pierwszy odcinek nowego cyklu „Kabaret. Super show Dwójki” oglądało średnio 1,12 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Udany tydzień TVP1, TVP2, TVN7 i Eurosport 1. ,,M jak miłość" hitem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Sanatorium miłości” i MŚ w skokach narciarskich. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat, który wyprzedził TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiosna w Polsat News. "Raport" także w soboty, pojawi się "Czysta Polska"

Od marca Polsat News wprowadza zmiany w ramówce. Codzienny magazyn reporterski „Raport” będzie emitowany także w soboty. Tego dnia będzie emitowany także program „Czysta Polska” poświęcony ochronie środowiska. Do grona prowadzących popołudniowe „Wydarzenia” dołącza reporterka Joanna Śpiechowicz. więcej

,,The Crown", ,,Nomadland" i ,,Kolejny film o Boracie" wśród zdobywców Złotych Globów

Triumfatorem 78. edycji Złotych Globów, nagród Hollywoodzkiego Stowarzyszenia Prasy Zagranicznej, okazał się w niedzielę serial „The Crown” (Netflix), który zdobył cztery statuetki. „Nomadland” i „Kolejny film o Boracie” zdobyły po dwie, a najlepszym filmem zagranicznym został koreańskojęzyczny „Minari”. więcej

Były angielski piłkarz Paul Gascoigne zostanie rozbitkiem we włoskim reality show

Znany z burzliwego stylu życia Anglik Paul Gascoigne już niedługo sprawdzi się w roli... rozbitka. 53-letni były piłkarz weźmie udział we włoskim programie reality show "Isola dei Famosi" ("Wyspa Sław"). więcej

Cztery nowości w wiosennej ramówce Adventure HD

W poniedziałek, 1 marca, ruszyła nowa ramówka stacji Adventure HD. Znalazły się w niej cztery programowe nowości. więcej

Kreacja AżTuNagle nagrodzona na Polish Gaming Aces

„Przeżywaj po swojemu” kampanią marketingową 2020 roku - tak zadecydowała kapituła trzeciej edycji Polish Gaming Aces, jedynych nagród przyznawanych w branży rozrywkowej w Polsce. Koncepcję kreatywną kampanii dla Fortuna Online Zakładów Bukmacherskich przygotowała agencja AżTuNagle. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Problemy finansowe Halo.Radia. Rozgłośnia wzywa do wpłat

Internetowe Halo.Radio w poniedziałek na trzy godziny przerwało emisję, by poinformować, że stacja nie ma pieniędzy na opłacenie prowadzących. - Jeśli słuchasz nas za darmo, to przyczyniasz się do niechybnego zakończenia nadawania - podano. więcej

 
Radio 357 rusza z serwisami, przygotowuje je 19-osobowy zespół

We wtorek Radio 357 zaczyna emitować codzienne serwisy informacyjne i sportowe. Przygotowywać je będzie kilkunastu dziennikarzy z Polski i ze świata, a prezentować na antenie będą Aleksandra Żaczek-Świstak i Krzysztof Tubilewicz. więcej

 
RMF FM najchętniej słuchane w Lublinie. Eska awansowała na podium

Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Rafał Mrowicki przeszedł z ,,Dziennika Bałtyckiego" do trójmiejskiej redakcji Radia Eska

Reporter „Dziennika Bałtyckiego” (Polska Press Grupa) Rafał Mrowicki po niespełna 1,5 roku odszedł z redakcji i od marca podjął pracę jako jeden z trzech trójmiejskich reporterów Radia Eska (Grupa Radiowa Time). więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Dzienniki 26 proc. mniej z reklam. ,,Fakt" najbardziej w dół, ,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet" ze wzrostami (Top 10)

Wpływy reklamowe dzienników zmalały w styczniu o blisko 26 proc. Spadki przychodów odnotowały wszystkie gazety z czołówki poza „Rzeczpospolitą” i „Parkietem”. Wydatki na reklamę w tym drugim tytule wzrosły o ponad 108 proc. więcej

Brasil przez dwa lata będzie reklamować piwo Łomża

Firma Van Pur rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną marki piwa Łomża. Wybrała do współpracy agencję Brasil Warszawa. więcej

Marcin Jeziorski CCO w Mediacap

Marcin Jeziorski objął dodatkową funkcję chief commercial officer w holdingu marketingowo-badawczym Mediacap, którego jest obecnie wiceprezesem. więcej

Spark Foundry obronił budżet Salonów Meblowych Agata

Firma Salony Meblowe Agata rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Wybrała agencję Spark Foundry (Publicis Media), decydując się tym samym na dalszą współpracę z nią. więcej

Vouchery o wartości połowy ceny w promocji kart Moja Biedronka (wideo)

W dyskontach Biedronka rusza kolejna promocja skierowana do posiadaczy kart Moja Biedronka. Tym razem vouchery są przyznawane przy zakupie wskazanych produktów, mają wartość 50 proc. ich ceny. więcej

PFR promuje Tarczę Antykryzysową jako ,,pomoc na czas" dla hoteli i restauracji

Rusza kampania Polskiego Funduszu Rozwoju promująca tzw. Tarcze Antykryzysowe jako realne wsparcie dla branż najmocniej dotkniętych skutkami epidemii. Spoty, opowiadające o właścicielach hotelu i restauracji, w internecie są krytykowane jako propaganda mająca mało wspólnego z rzeczywistością. PFR podkreśla, że wbrew stwierdzeniom menedżerki warszawskiego lokalu, w której nakręcono spoty, jego właściciele otrzymali dotacje w tarcz pomocowych. więcej

Simon Amor nowym prezesem Grupy Żywiec

Grupa Żywiec od marca ma nowego prezesa zarządu. Na prośbę poprzedniego prezesa Francois-Xaviera Mahot rada nadzorcza podjęła uchwałę o odwołaniu go ze stanowiska i powołaniu na jego następcę Simona Amora. więcej

Klub CCC w nowej odsłonie

Od marca 2021 firma CCC rusza z nową odsłoną programu lojalnościowego Klub CCC. Forma wprowadza podział na trzy poziomy uczestników - dla każdego przygotowane są osobne pakiety korzyści. więcej

MullenLowe MediaHub znów wygrał obsługę Majonezu Kieleckiego

Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał przetarg na obsługę digitalową Majonezu Kieleckiego, produkowanego przez WSP Społem w Kielcach. więcej

Agencja Bardzo wygrywa przetarg na obsługę Virgin Mobile

Agencja Bardzo zwyciężyła w przetargu reklamowym P4 na obsługę sieci komórkowej Virgin Mobile Polska. więcej

FoodCare przeniósł obsługę mediową z Sigmy Bis do Havas Media. Rusza kampania nowego Frugo Energy

Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii telewizyjnej marki Frugo, należącej do firmy FoodCare. Marketer przeniósł do agencji obsługę po kilku miesiącach współpracy z Sigmą Bis. więcej

PGE stworzyła animację upamiętniającą kobiety niezłomne

Z okazji obchodów Narodowego Dnia Pamięci „Żołnierzy Wyklętych", PGE Polska Grupa Energetyczna przygotowała animację do utworu „Jedna chwila" w wykonaniu Kasi Malejonek i Maleo Reggae Rockers z projektu „Panny Wyklęte". W ten sposób spółka uhonorowała Kobiety Niezłomne. więcej

Tatra wspiera loterię kampanią reklamową

Od marca ruszyła kampania wspierająca tegoroczną loterię promocyjną marki Tatra (Grupa Żywiec). Przygotowały ją Heart&Brain, Opus Film, Golden Submarine, Global Shopper Marketing, Starcom. Organizatorem loterii jest agencja G3. więcej

Maspex zachęca, by pić Kubusia Immuno na odporność (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa promująca soki Kubuś Immuno na odporność. Przygotowały ją agencje Brainbox, DotPartners i Starcom (Publicis Media). więcej

Polska Agencja Kosmiczna ma nowe logo

Od marca na stronie Polskiej Agencji Kosmicznej POLSA pojawiło się nowe logo. więcej

Lexus wkracza w kulturę sneakerheadów dzięki butom inspirowanym samochodem

Marka samochodów Lexus sponsoruje dokumentalny film, który pokazuje w jaki sposób grupa projektantów uczestniczyła w dostosowaniu sneakerów inspirowanych przez samochód luksusowej marki IS sedan. Widzowie mogą obejrzeć trzyczęściową serię „Rubber & Sole” na specjalnej stronie internetowej utworzonej przez firmę rozrywkową Complex. więcej

SOS Wioski Dziecięce apeluje o wsparcie 1 procentem podatku w kampanii "Zobacz mnie"

Nowa kampania SOS Wiosek Dziecięcych ma na celu zachęcanie do przekazania 1% podatku na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia, a także uwrażliwienie odbiorców na problem przemocy wobec dzieci i jej dramatycznych skutków. Akcję przygotowały VMLY&R, Wavemaker i Papaya Films. więcej

Publicis Groupe z narzędziem do optymalizacji inwestycji w media mix marek

Publicis Groupe udostępnia swoim klientom narzędzie Vault, przewidujące wyniki biznesowe kampanii mediowych, w zależności od przyjętego scenariusza inwestycji w media. Działa ono w oparciu o modele ekonometryczne realizowane od ponad dziesięciu lat przez departament Data Sience grupy. więcej

Kreacja AżTuNagle nagrodzona na Polish Gaming Aces

„Przeżywaj po swojemu” kampanią marketingową 2020 roku - tak zadecydowała kapituła trzeciej edycji Polish Gaming Aces, jedynych nagród przyznawanych w branży rozrywkowej w Polsce. Koncepcję kreatywną kampanii dla Fortuna Online Zakładów Bukmacherskich przygotowała agencja AżTuNagle. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Kolejna dziennikarka ,,Dziennika Wschodniego" zwolniona

Dziennikarka działu miejskiego „Dziennika Wschodniego” (Corner Media) Agnieszka Antoń-Jucha została w poniedziałek zwolniona przez likwidatora Lecha Kukawskiego zarządzającego spółką - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Dzienniki 26 proc. mniej z reklam. ,,Fakt" najbardziej w dół, ,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet" ze wzrostami (Top 10)

Wpływy reklamowe dzienników zmalały w styczniu o blisko 26 proc. Spadki przychodów odnotowały wszystkie gazety z czołówki poza „Rzeczpospolitą” i „Parkietem”. Wydatki na reklamę w tym drugim tytule wzrosły o ponad 108 proc. więcej

Wydawca ,,Daily Mirror" ze spadkiem przychodów i zysku. Efekt pandemii

W 2020 roku Reach, brytyjski wydawca dzienników „Daily Mirror”, „Daily Express” oraz „Daily Star” zanotował spadek przychodów o 14,6 procent, a zysk operacyjny firmy zmniejszył się do 133,8 mln funtów. Wydawnictwo wyjaśnia słabsze wyniki biznesowe kryzysem spowodowanym na rynku mediów przez pandemię, zamierza postawić w większym stopniu na segment cyfrowy. więcej

Klub korespondentów: władze Chin drastycznie ograniczyły wolność mediów

Wolność mediów w Chinach gwałtownie się zmniejszyła, a władze drastycznie nasiliły działania przeciwko zagranicznym dziennikarzom, m.in. pod pretekstem pandemii Covid-19 - ocenił w poniedziałek Klub Korespondentów Zagranicznych w Chinach (FCCC) na podstawie ankiety. więcej

Digital Now inwestuje 2 mln zł w w wydawnictwo Blue Whale Press

Holding Digital Now inwestuje 2 mln złotych w wydawnictwo Blue Whale Press. "Inwestycja jest zgodna ze strategią wspierania innowacyjnych przedsiębiorstw spółki" - podała firma. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Dominika Olszyna za Małgorzatę Ohme naczelną lifestyle'u w Onecie, Grzegorz Dobek szefem Plejady

W połowie marca Dominika Olszyna zacznie pracę jako redaktor naczelnej rozszerzonego obszaru lifestyle w Onecie (Ringier Axel Springer Polska). Przejmie obowiązki Małgorzaty Ohme i Katarzyny Janowskiej, które obejmą nowe funkcje. Natomiast Marcina Cejrowskiego na stanowisku redaktora naczelnego Plejady zastąpi Grzegorz Dobek. więcej

Google usprawnia Workspace. Lepsze transmisje na żywo, ściślejsza współpraca i drugi ekran w Google Meet

Google zapowiedział wprowadzenie nowych rozwiązań na platformie Workspace przeznaczonej do zdalnej pracy biurowej i komunikacji zespołowej. Wśród nadchodzących nowości są rozwiązania dla pracowników „pierwszej linii”, transmisje na żywo z dodatkowymi opcjami, a także możliwość korzystania z drugiego ekranu podczas spotkań w Google Meet. więcej

Netflix tworzy Fundusz na Rzecz Równości Twórczej. Przeznaczy na to 100 mln dolarów

Netflix uruchomił Fundusz na rzecz Równości Twórczej z budżetem w wysokości 100 mln dolarów. Będzie wspierał rozwój następnego pokolenia twórców reprezentujących różne kultury, społeczności i punkty widzenia - zwłaszcza z niedostatecznie reprezentowanych dotychczas kręgów. więcej

Rekordowa sprzedaż książek Krzysztofa Stanowskiego. Ponad 2 mln złotych w 3 tygodnie

Wznowiona sprzedaż książek Krzysztofa Stanowskiego opowiadających o karierach polskich piłkarzy osiągnęła sukces komercyjny. W ciągu niecałych trzech tygodni tytuły sprzedawane w systemie self-publishingu za pośrednictwem własnych kanałów internetowych sprzedały się w liczbie ponad 28,5 tysiąca za kwotę przekraczającą 2 mln złotych. więcej

Allegro wspiera polska modę. Ambasadorką projektu Ewa Minge

Allegro uruchamia program wspierający rozwój polskiej mody. Głównym celem akcji jest stworzenie marki “Allegro Projektownia”, która ma być symbolem polskich produktów oraz polskiego rzemieślnictwa modowego na platformie. Program powstał we współpracy z projektantką mody Ewą Minge. więcej

Ruszyła francuskojęzyczna wersja serwisu Tysol.pl. Nad treściami czuwa Patrick Edery

Zespół portalu Tysol.pl uruchomił francuskojęzyczną wersję swojego serwisu. - Przestrzeń publiczna we Francji daje coraz mniej miejsca konserwatystom i katolikom - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Cezary Krysztopa, szef portalu Tysol.pl. Wydawcą francuskiej wersji jest Patrick Edery. więcej

Kreacja AżTuNagle nagrodzona na Polish Gaming Aces

„Przeżywaj po swojemu” kampanią marketingową 2020 roku - tak zadecydowała kapituła trzeciej edycji Polish Gaming Aces, jedynych nagród przyznawanych w branży rozrywkowej w Polsce. Koncepcję kreatywną kampanii dla Fortuna Online Zakładów Bukmacherskich przygotowała agencja AżTuNagle. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Większość Polaków chce, by Kościół trzymał się z dala od polityki

82 proc. Polaków uważa, że Kościół powinien zachować neutralność wobec polityki. Dwie trzecie twierdzi, że Kościół katolicki w Polsce za bardzo angażuje się w politykę i ocenia to negatywnie - wynika z badania przeprowadzonego dla serwisu ciekaweliczby.pl na panelu Ariadna. więcej

Michał Roszkowski z częścią zespołu przechodzi z Kantara do Minds & Roses

Michał Roszkowski, lider zespołu automotive Kantara, odchodzi z firmy. Wraz z częścią teamu będzie tworzył rozpoczyna współpracę z Minds & Roses. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Fundacja Eryka Mistewicza z rekordowymi wpływami dzięki współpracy z PFN, szykuje nowy tytuł prasowy

Fundacja Instytut Nowych Mediów, założona i kierowana przez Eryka Mistewicza, w 2019 roku osiągnęła rekordowe wyniki finansowe: 7,57 mln zł przychodów i 251,8 tys. zł zysku netto. 6,54 mln zł wpływów pochodziło od Polskiej Fundacji Narodowej. - Pracujemy już od roku nad kolejnym tytułem prasowym, w papierze. Niestety zmiany na rynku dystrybucji prasy spowodowane pandemią utrudnia nam uruchomienie tego projektu - mówi Mistewicz portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Problemy z wizerunkiem Daniela Obajtka, prezesa PKN Orlen

Ujawnione przez "Gazetę Wyborczą" taśmy, pokazały konflikt interesów Daniela Obajtka (obecnie prezesa Orlenu), jako wójta Pcimia. Zdaniem ekspertów z branży public relations z tych publikacji wyłania się zły i negatywny wizerunek człowieka o niechlubnej drodze zawodowej. - Gdyby rządziły tu normalne, biznesowe zasady to Daniel Obajtek powinien ustąpić ze stanowiska. Bo w sytuacjach kryzysowych tak poważnego kalibru zasady są nieubłagane. Jednak nie tym razem. Tu liczą się nie tyle wizerunkowe potrzeby Orlenu, co samego PiSu, a z ich perspektywy Obajtek jest człowiekiem z aurą niemal tak jasną, jak ta otaczająca Kurskiego - uważa Barbara Krysztofczyk. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Oto Mars na półgodzinnym filmie (wideo)
InPost rusza w Łodzi z programem Green City. Więcej Paczkomatów i ładowarki do aut elektrycznych
Unilever i Alibaba wprowadzają inteligentne maszyny do sortowania plastiku
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj