|
|
|
|
|
|
|
Mikołaj ,,Jaok" Janusz będzie prowadził ,,Republika Pyta" w Telewizji Republika
Youtuber i twórca internetowy Mikołaj "Jaok" Janusz, który dwa miesiące temu zapowiedział zakończenie działalności kanału Pyta.pl, będzie prowadził program „Republika Pyta” w Telewizji Republika.
więcej
|
Serial ,,Rysa" od 13 kwietnia w AXN (wideo)
Od 13 kwietnia we wtorki o godz. 22.00 AXN emitować będzie nowy serial „Rysa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To wspólna produkcja Sony Pictures Television i Telewizji Polsat, która od 15 stycznia jest dostępna w serwisie Ipla.
więcej
|
Piers Morgan odchodzi z programu ITV. Po krytyce Meghan skargi od widzów i sprzeczka ze współprowadzącym
Dziennikarz Piers Morgan zdecydował, że nie będzie już gospodarzem „Good Morning Britain” w ITV. W ostatnich dniach mocno krytykował wypowiedzi księżnej Meghan w wywiadzie z Oprah Winfrey. We wtorek po sprzeczce ze współprowadzącym Alexem Beresfordem na krótko wyszedł ze studia, widzowie złożyli 41 tys. skarg na jego zachowanie.
więcej
|
5,3 mln zł dla Polsatu i TVP na promocję działań rządu i funduszy europejskich, 113 tys. zł dla Lux Veritatis
W 2020 roku Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej wydało prawie 5,3 mln zł na działania informacyjne i promocyjne w Telewizji Polskiej i Polsacie - wynika z odpowiedzi na interpelację posłanki PO Krystyny Skowrońskiej. Polskie Radio dostało od resortu ponad 460 tys. zł na te cele, zaś Fundacja Lux Veritatis - niemal 114 tys. zł.
więcej
|
1,32 mln Polaków obejrzało wywiad Oprah Winfrey z Meghan i Harrym, TVN24 wyprzedził Polsat i TVN
Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVN24 wywiad Oprah Winfrey z księciem Harrym i księżną Meghan oglądało średnio 1,34 mln widzów. Stacja była wtedy wiceliderem rynku, wyprzedzając m.in. Polsat i TVN - pokazują dane udostępnione portalowi Wirtualnemedia.pl. W niedzielę premierę rozmowy w CBS śledziło 17,1 mln osób.
więcej
|
Canal+ prezentuje plakat promujący ,,Klangor" z trójką aktorów młodego pokolenia, emisja serialu od 26 marca (wideo)
Od 26 marca w piątkowe wieczory Canal+ emitować będzie nowy serial „Klangor” z Arkadiuszem Jakubikiem i Mają Ostaszewską w rolach głównych. Właśnie udostępniony został kolejny plakat produkcji, którego bohaterami są aktorzy młodego pokolenia - Maciej Musiał, Katarzyna Gałązka oraz Matylda Giegżno.
więcej
|
,,Świat zwariował" w Tele 5. Prowadzącą Ewa Wąsikowska-Tomczyńska
Od 15 marca Tele 5 emitować będzie nowy rozrywkowy program „Świat zwariował”.
więcej
|
Były menedżer Disneya na miejsce Mike'a Hopkinsa szefem Sony Global TV Studios
Ravi Ahuja, były prezes Walt Disney Television został szefem Sony Global TV Studios. Ahuja objął stanowisko opuszczone wcześniej przez Mike’a Hopkinsa, będzie nadzorował wszystkie produkcje telewizyjne firmowane przez Sony Pictures Entertainment.
więcej
|
Korporacyjny humor w dobie koronawirusa? Empik Go i stand-uperzy zapraszają na pierwszy komediowy serial audio ,,FAKAP" „Fakap" - pierwszy komediowy serial audio, stworzony przez Empik Go we współpracy z czołowymi artystami polskiej sceny stand-upowej - to prawdziwa gratka dla miłośników treści audio i komedii. Występują m.in. popularni komicy: Łukasz „Lotek” Lodkowski czy Mateusz Socha. Do słuchania od 4 marca tylko w aplikacji Empik Go. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ponad milion zł na działanie Rady Mediów Narodowych w 2020 roku
1,058 mln zł wyniosły koszty działalności Rady Mediów Narodowych w 2020 roku. Głosami trzech członków z PiS Rada przyjęła uchwałę dotyczącą sprawozdania z jej działalności - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Słuchalność Trójki spadła poniżej 2 proc. Program III wyprzedziło RMF Classic
W ostatnich trzech miesiącach Trójka zanotowała swój kolejny rekordowo niski udział w rynku słuchalności - 1,94 proc. Liderem pozostaje RMF FM, duże wzrosty osiągnęły Antyradio, TOK FM, RMF Classic i Radio Maryja, a procentowo jeszcze więcej zyskały Muzo.fm, Polskie Radio 24 i Radio Pogoda.
więcej
|
|
Piotr Cywiński nie prowadzi już ,,Rozmów pod krawatem" w Radiu Szczecin
Radio Szczecin modyfikuje swoją codzienną audycję „Rozmowy pod krawatem”, nie będą jej prowadzili już Magdalena Ogórek ani Piotr Cywiński, lecz dziennikarze stacji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Chcemy bardziej postawić na regionalne dziennikarstwo - mówi nam wicenaczelny rozgłośni Tomasz Duklanowski.
więcej
|
|
Andrzej Stankiewicz poprowadzi ,,7. Dzień Tygodnia w Radiu ZET", emisja także w Onecie
W najbliższą niedzielę na antenę Radia ZET wróci audycja publicystyczna „7. Dzień Tygodnia w Radiu ZET”, jej gospodarzem będzie wicenaczelny Onetu Andrzej Stankiewicz. Program będzie można oglądać także w Onecie.
więcej
|
|
Jan Edmund Kowalski nowym członkiem rady nadzorczej Radia Katowice
Po rezygnacji Henryka Góraka z funkcji członka rady nadzorczej Radia Katowice członkiem rady nadzorczej został Jan Edmund Kowalski. Natomiast jedyny kandydat na członka rady nadzorczej Radia Szczecin Krzysztof Kozłowski nie został przesłuchany, ponieważ nie miał czasu.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Olsztynie. Antyradio awansowało z 6. na 2. miejsce
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Antyradio i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Unilever usuwa słowo ,,normalny" z opakowań. Rezygnuje z cyfrowych przeróbek w reklamach
Koncern Unilever, właściciel m.in. takich marek jak: Dove, Rexona, Love Beauty and Planet, Tresemme czy Schmidt’s zaprezentowała nową inicjatywę „Positive Beauty - Pozytywne Piękno”. Jej celem ma być walka z dyskryminacją i wykluczeniem, z produktów firmy zostanie usunięte słowo „normalny” z opakowań i reklam produktów do pielęgnacji urody i higieny. Dodatkowo reklamy nie będą udoskonalane cyfrowo.
więcej
|
Group One zwróci pracownikom zamrożone z powodu pandemii pensje
Zarząd grupy reklamowej Group One, do której należą m.in. takie agencje, jak Change Serviceplan, Value Media, Labcon, Gong czy Sales Tube poinformował, że wkrótce zwróci swoim wszystkim pracownikom 100 proc. zamrożonych z powodu pandemii wynagrodzeń. Obejmuje to okres od kwietnia do września 2020 roku.
więcej
|
Bricomarché zatrudnia GPD Agency
GPD Agency wygrała przetarg Bricomarché - sieci marketów budowlanych należących do Grupy Muszkieterów. Agencja ma przygotować działania komunikacyjne, mające na celu zmianę pozycjonowania marki.
więcej
|
Sigma Bis chce promować dla GUS spis powszechny
W przetargu Głównego Urzędu Statystycznego dotyczącym przeprowadzenia kampanii promującej Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 wpłynęło sześć ofert. Złożyły je m.in. Media Group, Fabryka Komunikacji Społecznej i Sigma Bis - wspólna agencja mediowa PZU i PKN Orlen. Walczą o 14,5 mln zł budżetu.
więcej
|
32 proc. mniej na reklamy w magazynach. ,,Urodę życia" i ,,Życie na gorąco" najbardziej w dół, w górę tylko ,,Forbes" (Top 10)
W styczniu br. marketerzy wydali na reklamę w magazynach blisko 32 proc. mniej niż w styczniu 2020 roku. Spadki wpływów z reklam najbardziej dotknęły „Urodę życia” i „Życie na gorąco”. Więcej na reklamach zarobił jedynie „Forbes”.
więcej
|
180heartbeats + Jung v Matt będzie reklamować Red Bull Mobile
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg na kreatywną obsługę marki telekomunikacyjnej Red Bull Mobile, należącej do koncernu Red Bull.
więcej
|
Jan Błachowicz będzie promował kosmetyki ZEW for men
Zawodnik mieszanych sztuk walki Jan Błachowicz, mistrz federacji UFC w wadze półciężkiej, został ambasadorem reklamowym marki naturalnych kosmetyków i akcesoriów dla mężczyzn ZEW for men.
więcej
|
Burger King na Twitterze przeprasza za wpis o ,,miejscu kobiet w kuchni", z Facebooka go nie usunął
Brytyjski Burger King na Twitterze stwierdził, że „miejsce kobiet jest w kuchni”, zaznaczając w kolejnym wpisie, że stanowią one tylko jedną piątą szefów kuchni. Po fali krytyki marka usunęła oba tweety, zapowiedziała, że następnym razem postąpi lepiej. Podobny komunikat pozostawiła natomiast na swoim profilu facebookowym.
więcej
|
Erotyczne zdjęcia w kampanii Suitsupply
Marka modowa dla mężczyzn Suitsupply ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem „Nowa normalność”.
więcej
|
,,Lechendy mogą wszystko" w reklamie Lech Free 0,0%
Ruszyła nowa kampania reklamowa napoju Lech Free 0,0%, produkowanego przez Kompanię Piwowarską. Ponownie występuje w niej postać barda. Działania przygotowały Bardzo, OTO Film, Zenith, Cut the Mustard i Tailor Made PR.
więcej
|
Wedel reklamuje gorzką czekoladę (wideo)
Z okazji 170. urodzin marki E.Wedel powstał kolejny spot w ramach platformy komunikacyjnej „Czas na przyjemność”. Przedstawia on wedlowskich czekoladników tworzących czekoladę gorzką E.Wedel. Kampanię przygotowały Saatchi & Saatchi, Zenith, Papaya Films, GoldenSubmarine i Walk PR.
więcej
|
Rafał Janiec szefem sprzedaży Fly On The Cloud
Rafał Janiec dołączył do wrocławskiej firmy Fly On The Cloud i objął nowo utworzone stanowisko head of sales.
więcej
|
Stanisław Chyla-Smyk w Papaya Films
Stanisław Chyla-Smyk dołącza do studia produkcyjnego Papaya Films jako head of talent management.
więcej
|
Juliusz Korwin account directorem w Bluecloud Interactive
Juliusz Korwin awansował na stanowisko account director działu client service w agencji Bluecloud Interactive.
więcej
|
Jakub Hajduk w bluebird artists
Do grona twórców reprezentowanych przez bluebird artists dołącza reżyser i operator Jakub Hajduk.
więcej
|
Shell w nowej promocji oferuje kubek termiczny z rocznym rabatem na kawę
Właśnie wystartowała nowa promocja Shell „Zdobądź kubek termiczny Shell z rocznym rabatem na kawę”. Do 23 maja klienci będą mogli zbierać naklejki za zakupy na stacjach i wymieniać je na kubki termiczne w trzech wzorach.
więcej
|
Sylwia Adamczyk odpowiada za sprzedaż bezpośrednią w Xerox Polska
Sylwia Adamczyk objęła stanowisko direct&indirect sales director w Xerox Polska.
więcej
|
Kreacja AżTuNagle nagrodzona na Polish Gaming Aces „Przeżywaj po swojemu” kampanią marketingową 2020 roku - tak zadecydowała kapituła trzeciej edycji Polish Gaming Aces, jedynych nagród przyznawanych w branży rozrywkowej w Polsce. Koncepcję kreatywną kampanii dla Fortuna Online Zakładów Bukmacherskich przygotowała agencja AżTuNagle. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Adam Michnik pisze do europosłów w obronie niezależności polskich mediów. ,,Traktowane są jak wróg"
Redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” (Agora), Adam Michnik, zaapelował w liście do europarlamentarzystów o obronę niezależności mediów w Polsce. List ukaże się w środowym wydaniu „GW”, w dniu debaty europosłów nad niezależnością mediów w Polsce, na Węgrzech i w Słowenii.
więcej
|
32 proc. mniej na reklamy w magazynach. ,,Urodę życia" i ,,Życie na gorąco" najbardziej w dół, w górę tylko ,,Forbes" (Top 10)
W styczniu br. marketerzy wydali na reklamę w magazynach blisko 32 proc. mniej niż w styczniu 2020 roku. Spadki wpływów z reklam najbardziej dotknęły „Urodę życia” i „Życie na gorąco”. Więcej na reklamach zarobił jedynie „Forbes”.
więcej
|
Harłukowicz, Schwertner i Stankiewicz z szansami na Nagrodę im. Fikusa, nagroda specjalna dla skazanych dziennikarek Biełsatu
Finalistami tegorocznej edycji Nagrody im. Dariusza Fikusa zostali Jacek Harłukowicz z „Gazety Wyborczej” oraz Janusz Schwertner i Andrzej Stankiewicz z Onetu. Nagrodę specjalną przyznano Darii Czulcowej i Kaciarynie Andrejewej z telewizji Biełsat, które niedawno zostały skazane na więzienie.
więcej
|
Zmarł dziennikarz sportowy Jerzy Wicherek
W poniedziałek wieczorem zmarł Jerzy Wicherek, w przeszłości dziennikarz m.in. „Dziennika Polskiego”, „Echa Krakowa” i „Tempa”. Miał 73 lata.
więcej
|
Ludzie z byłej administracji Donalda Trumpa mają już nową pracę; są w mediach i ośrodkach analitycznych
Czołowi przedstawiciele administracji Donalda Trumpa opuścili państwowe stanowiska, ale nie znikają z życia publicznego. Znajdują zatrudnienie w ośrodkach analitycznych i mediach. W przypadku niektórych spekuluje się o politycznych ambicjach.
więcej
|
|
|
InPost szykuje dostawy do zagranicznych Paczkomatów, Brzoska prognozuje ponad 10 proc. polskiego e-commerce dla Amazona
Firma InPost niebawem udostępni dostawy do Paczkomatów położonych w innych krajach. Według prezesa firmy Rafała Brzoski w długim terminie Amazon może osiągnąć dużo ponad 10 proc. udziału w polskim rynku e-commerce. - Dzisiaj nie mam już wątpliwości, że za 4,5 roku od dzisiaj 50 proc. online versus klasyczny retail, to będzie fakt - uważa Brzoska.
więcej
|
Mark Zuckerberg: W 2030 roku wirtualna teleportacja zamiast podróży
Do 2030 roku inteligentne okulary wykorzystujące VR i AR zaoferują ludziom rodzaj teleportacji pozwalającej na spotkania i doświadczenia przypominające do złudzenia te z realnej rzeczywistości - zapowiada Mark Zuckerberg. Według szefa Facebooka takie technologie przyczynią się do lepszej jakości życia, eliminacji wielu zbędnych podróży i ograniczenia niekorzystnych zmian klimatu na Ziemi.
więcej
|
WP SportoweFakty z większym spadkiem niż Onet Sport, zyskał tylko Flashscore (TOP10)
W lutym WP SportoweFakty straciły więcej użytkowników niż Onet Sport, tracąc część przewagi nad konkurentem. Procentowo największy spadek zanotowała witryna TVP Sport, a w czołówce zyskał jedynie Flashscore.pl.
więcej
|
Janusz Omyliński szefem SEO w Grupie naTemat
Z początkiem kwietnia Janusz Omyliński obejmie funkcję szefa SEO w Grupie naTemat. Wcześniej pracował m.in. w Ringier Axel Springer Polska i Agorze.
więcej
|
Andrzej Stankiewicz poprowadzi ,,7. Dzień Tygodnia w Radiu ZET", emisja także w Onecie
W najbliższą niedzielę na antenę Radia ZET wróci audycja publicystyczna „7. Dzień Tygodnia w Radiu ZET”, jej gospodarzem będzie wicenaczelny Onetu Andrzej Stankiewicz. Program będzie można oglądać także w Onecie.
więcej
|
Shoper w epidemii zwiększył wpływy o 69 proc. i potroił zysk, planuje wejście na giełdę
Oferująca usługi e-commerce’owe spółki Shoper w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 68,6 proc. do 46,94 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 4,81 do 13,73 mln zł. Jej wyniki napędził wzrost handlu internetowego w czasie epidemii. Firma analizuje debiut na warszawskiej giełdzie, właśnie złożyła prospekt emisyjny.
więcej
|
TikTok startuje z konkursem ,,Make TikToks Contest"
TikTok for Business wystartował z konkursem skierowanym do pracowników branży marketingowej m.in. agencji kreatywnych, PR oraz domów mediowych. Do wygrania są trzy nagrody, każda o wartości 60 tys. złotych. Wystarczy kreatywne podejście i niestandardowy pomysł na TikToka! Konkurs już ruszył a zgłoszenia można przesyłać do 10 marca.
więcej
|
Rekordowe wyniki serwisów ELLE.pl, ELLEdeco.pl i ELLEman.pl
Styczeń 2021 dla serwisów internetowych związanych z markami ELLE, ELLE Man i ELLE Decoration okazał się rekordowy. ELLE.pl według raportu Google Analytics odwiedziło 3 700 000 użytkowników w miesiącu, co jest najlepszym wynikiem w historii tytułu.
więcej
|
Korporacyjny humor w dobie koronawirusa? Empik Go i stand-uperzy zapraszają na pierwszy komediowy serial audio ,,FAKAP" „Fakap" - pierwszy komediowy serial audio, stworzony przez Empik Go we współpracy z czołowymi artystami polskiej sceny stand-upowej - to prawdziwa gratka dla miłośników treści audio i komedii. Występują m.in. popularni komicy: Łukasz „Lotek” Lodkowski czy Mateusz Socha. Do słuchania od 4 marca tylko w aplikacji Empik Go. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Meghan i Harry to wprawni celebryci, wywiad z Oprah Winfrey ocieplił ich wizerunek i podniósł wartość marketingową
Dzięki wywiadowi z Oprah Winfrey książę Harry i księżna Meghan zyskali ogromny rozgłos i poprawę wizerunku. Eksperci od strategii komunikacji oceniają dla Wirtualnemedia.pl, że rozmach, z jakim para przypomniała o swoim istnieniu, wskazuje, że zatrudnienie ich w projektach marketingowych lub medialnych będzie niezwykle kosztowne. - Ten dwugodzinny wywiad to pomysł na długofalowe zarządzanie swoim wizerunkiem bardziej niż krótkoterminowe poszukiwanie kontraktów - te zawsze się znajdą - komentuje Zofia Bugajna-Kasdepke.
więcej
|
MediaMarktSaturn Polska klientem 2B UP Consulting
Agencja 2B UP Consulting, należąca do Grupy Garden of Words, rozpoczęła współpracę z MediaMarktSaturn Polska.
więcej
|
Cohn & Wolfe obsługuje spółkę farmaceutyczną pracującą nad szczepionką na Covid-19
Cohn & Wolfe rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną Janssen, należącą do amerykańskiego koncernu Johnson & Johnson.
więcej
|
Mariusz Gutowski: z Pfizera do Polpharma Biologics
Mariusz Gutowski rozpoczął pracę w Polpharma Biologics na stanowisku external communication expert. Poprzednio pracował w firmie farmaceutycznej Pfizer jako corporate affairs & public policy manager.
więcej
|
Rodzina królewska odpowiada na wywiad Harry'ego i Meghan: kwestia rasy "niepokojąca"
We wtorek popołudniu Pałac Buckingham wydał oficjalne oświadczenie w sprawie wywiadu księcia Harry'ego i i jego żony Meghan. Kwestie poruszone w rozmowie z Oprah Winfrey nazwano "niepokojącymi", zapewniono, że rodzina we własnym gronie wyjaśni sugestie, szczególnie te związane z uwagami na temat rasy, zostaną potraktowane bardzo poważnie.
więcej
|
Worksmile rozpoczyna współpracę z Concept PR
Worksmile - modułowa platforma wellbeingowa, należąca do funduszu Pracuj Ventures, rozpoczęła współpracę z Concept PR.
więcej
|
All Hands dla Stowarzyszenia Tęcza
Agencja marketingowa All Hands rozpoczęła współpracę w obszarze komunikacji ze Stowarzyszeniem Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących Tęcza.
więcej
|
|
|