|
|
|
|
|
|
|
Cyfrowy Polsat chce kupić za 500 mln zł 10 proc. eobuwie.pl: niska cena, synergie między mediami a e-commerce
Cyfrowy Polsat, tak samo jak firma A&R Investments należąca do prezesa InPostu Rafała Brzoski, zaczął negocjacje w sprawie kupna 10 proc. akcji eobuwie.pl od CCC. Zdaniem analityków Cyfrowy Polsat szuka kolejnych synergii między swoim biznesem telewizyjnym a e-commerce, a eobuwie.pl został wycenione dość nisko.
więcej
|
11 tys. widzów śledzi nowy kanał TVP Kobieta, hitem ,,Velvet". ,,Jeden z najlepszych debiutów w segmencie kanałów tematycznych"
Nowy kanał TVP Kobieta po czterech dniach nadawania ogląda średnio 11 tys. widzów, co daje stacji 0,17 proc. udziału w rynku. Największą widownię w stacji zgromadził jeden z odcinków serialu „Velvet”. - To jeden z najlepszych debiutów w segmencie kanałów tematycznych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Iwona Bocian-Zaciewska, szefowa TVP Kobieta.
więcej
|
TVN zmienia godzinę emisji serialu ,,Lab"
Od 15 marca TVN nowy docu-soap „Lab” pokazywać będzie o godz. 16.00, o godzinę wcześniej niż dotychczas.
więcej
|
10 kwietnia TVP1 pokaże ,,Stan zagrożenia" i ,,Smoleńsk"
W sobotę, 10 kwietnia TVP1 pokaże film dokumentalny Ewy Stankiewicz „Stan zagrożenia”, którego emisję odwołany w styczniu. W jedenastą rocznicę katastrofy smoleńskiej w stacji będzie też można obejrzeć film „Smoleńsk”.
więcej
|
Resort rolnictwa zapłacił 8,7 mln zł za promocję w TVP i Polskim Radiu
Telewizja Polska w 2019 i 2020 roku uzyskała 7,5 mln zł od Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na kampanie mające na celu „podniesienie poziomu wiedzy społeczeństwa na temat rolnictwa i gospodarki żywnościowej”. Polskie Radio w tym okresie zanotowało ponad 1,15 mln zł przychodów od resortu - napisano w odpowiedzi na interpelację posłanki PO Małgorzaty Kidawy-Błońskiej.
więcej
|
Wkrótce tańsza wersja HBO Max z reklamami
AT&T znacząco podniósł swoje oczekiwania co do liczby subskrybentów usług HBO i HBO Max. W planach koncernu jest wprowadzenie tańszej, wzbogaconej o reklamy wersji platformy HBO Max.
więcej
|
Deklarowana średnia cena spotu w TVN w 2021 roku mocno w dół, nawet o 30 proc.
Biuro reklamy TVN Media ogłosiło tzw. deklarowane średnie ceny cennikowe brutto w TVN na każdy miesiąc 2021 roku. Stawki obniżono od kilku do nawet 30 procent.
więcej
|
David Attenborough nieustannie zaskakuje
David Attenborough - brytyjski biolog, podróżnik i filmowiec nieustannie zaskakuje. Ma 94 lata i wciąż kręci filmy, podróżuje, walczy o czystość planety. Zdobywa nowych widzów, wykorzystując nowe technologie. Zrobił furorę w sieci, gdy w ciągu 4 godzin i 44 minut zdobył ponad milion fanów na Instagramie.
więcej
|
Miszczak o wynikach Telekamer i Playera: nagrody przyznawane głosami widzów i internautów są najcenniejsze
TVN Grupa Discovery w komunikacie podziękowała odbiorcom za sześć Telekamer, duży wzrost odwiedzalności Playera oraz „świetne wyniki programów i kanałów od startu wiosennej ramówki”. - Dziękujemy widzom i internautom, bo nagrody przyznawane ich głosami są najcenniejsze, najlepiej świadczą o sile oddziaływania naszych produkcji i to niezależnie od tego, kiedy, gdzie, na jakiej platformie i urządzeniu są przez nich oglądane - podkreśla Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
więcej
|
Pracownicy CNN wracają do biur
Kierownictwo CNN zapowiedziało, że część dziennikarzy i innych pracowników stacji zacznie wracać do fizycznej obecności w biurach w sierpniu i wrześniu 2021 roku. Na początek chodzi o siedziby nadawcy w Atlancie, Los Angeles, Nowym Jorku oraz San Francisco. Powracający do biur pracownicy nie będą musieli być zaszczepieni przeciwko Covid-19.
więcej
|
Ponad 100 tys. podpisów przeciw programowi, w którym dzieci pytają nagich dorosłych
Przeszło 100 tysięcy podpisów zebrano w Holandii pod petycją z żądaniem wstrzymania przez stację NTR emisji programu „Simple Naked”, w którym dzieci ze szkół podstawowych mają zadawać pytania nagim dorosłym. Petycję przekazano w piątek w izbie niższej parlamentu.
więcej
|
TVN HD dostępny w ofercie Smart TV Vectry
Vectra rozszerza ofertę programową telewizji OTT (Over the Top). W usłudze TV Smart pojawił się kanał TVN HD, będzie on dostępny w pakiecie Start.
więcej
|
TVP1 i Polsat liderami w DVB-T w lutym. Polsat News zyskał najwięcej
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w lutym br. w grupie 4+ była TVP1, a w 16-49 - Polsat. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat News, a najwięcej straciło Metro - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rafał Brzozowski reprezentantem Polski na Eurowizji 2021
Piosenkarz Rafał Brzozowski, od kilku lat związany z Telewizją Polską, będzie reprezentował Polskę w tegorocznym konkursie Eurowizja. Zaśpiewa piosenkę The Ride”.
więcej
|
,,Gogglebox 14" hitem TTV, ma 583 tys. widzów
Wiosenne odcinki reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” ogląda średnio 583 tys. widzów, o 33 tys. osób więcej niż rok temu. TTV w paśmie nadawania programu zajmuje piąte miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowe odcinki programów ,,Demakijaż" i ,,W bliskim planie" w Polsat Cafe
Od 14 marca w niedzielne popołudnia Polsat Cafe emituje kolejne sezony programów „Demakijaż” i „W bliskim planie”.
więcej
|
,,Tajemnica zawodowa" zaskakuje połączeniem wątków medycznych i prawniczych
„Tajemnica zawodowa” - nowy serial TVN-u z Magdaleną Różczką, Cezarym Pazurą, Piotrem Stramowskim, Anną Dereszowską i innymi zwraca uwagę nietypowym połączeniem elementów medycznych i prawniczych. Serial promowany jako tajemnice, sieć intryg i niewierność, zwraca uwagę niespodziewanymi zwrotami akcji. Na uwagę zasługuje interesująco zarysowane tło obyczajowe, minusem jest spłycenie niektórych wątków.
więcej
|
Serwis TVP.Info będzie rozwijał sekcję fact-checkingową
W portalu TVP.Info od początku pandemii działa sekcja fact-checkingowa, która skupiała się głównie na weryfikacji informacji dotyczących pandemii. Teraz w rozmowie z nami Samuel Pereira, szef serwisu zapowiada, że zespół będzie się zajmował także sprawdzaniem innych tematów, nie tylko o wirusie COVID-19.
więcej
|
Po 19 latach Dieter Bohlen odchodzi z niemieckiego Idola."To koniec epoki"
O tym, że Dieter Bohlen po blisko 20 latach opuszcza fotel przewodniczącego jury w programie "Deutschland sucht den Superstar”(w Polsce "Idol") piszą wszystkie niemieckie media - od tabloidów po najpoważniejsze tytuły. Nazywają go "Pop-Tytanem", ale też piszą, że był już na to najwyższy czas.
więcej
|
643 tys. widzów programu Krzysztofa Skórzyńskiego, TVN24 liderem
Program „Sprawdzam” ogląda 643 tys. widzów. TVN24 w czasie nadawania magazynu zajmuje pierwsze miejsce wśród kanałów informacyjnych.
więcej
|
Canal+ rozpoczyna kampanię reklamową serialu "Klangor"
Wystartowała kampania marketingowa wspierająca promocję serialu "Klangor". Przygotowały ją Canal+ Polska oraz Havas Media.
więcej
|
Szef Disneya ma przejść do administracji Joe Bidena
CEO Disneya Bob Iger pod koniec grudnia rozstaje się ostatecznie z koncernem i dołączy do administracji prezydenta USA Joe Bidena.
więcej
|
Korporacyjny humor w dobie koronawirusa? Empik Go i stand-uperzy zapraszają na pierwszy komediowy serial audio ,,FAKAP" „Fakap" - pierwszy komediowy serial audio, stworzony przez Empik Go we współpracy z czołowymi artystami polskiej sceny stand-upowej - to prawdziwa gratka dla miłośników treści audio i komedii. Występują m.in. popularni komicy: Łukasz „Lotek” Lodkowski czy Mateusz Socha. Do słuchania od 4 marca tylko w aplikacji Empik Go. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wojciech Mann: Trójki już nie ma. Została zadeptana, zniszczona i rozjechana prymitywnym walcem
Trójki już nie ma. Została zadeptana, zniszczona i rozjechana prymitywnym walcem. Stoi budynek, wisi neon, może nawet świeci. Ale nie ma Trójki - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Mann, dziś jeden z twórców Radia Nowy Świat. Opowiada o tworzeniu nowej rozgłośni internetowej, odejściu ze stacji Piotra Jedlińskiego i Patrycji Macjon oraz przyglądaniu się konkurencji - Radiu 357.
więcej
|
|
Bartosz Gil w Radiu 357 prowadzi ,,Panoptikum" i ,,Wiszące ogrody"
W ramówce internetowego Radia 357 zadebiutowały wieczorne audycje „Panoptikum” i „Wiszące ogrody”, których gospodarzem jest Bartosz Gil.
więcej
|
|
Resort rolnictwa zapłacił 8,7 mln zł za promocję w TVP i Polskim Radiu
Telewizja Polska w 2019 i 2020 roku uzyskała 7,5 mln zł od Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na kampanie mające na celu „podniesienie poziomu wiedzy społeczeństwa na temat rolnictwa i gospodarki żywnościowej”. Polskie Radio w tym okresie zanotowało ponad 1,15 mln zł przychodów od resortu - napisano w odpowiedzi na interpelację posłanki PO Małgorzaty Kidawy-Błońskiej.
więcej
|
|
Spór w Sejmie o podatek reklamowy. Wiceminister finansów: wpływy pójdą na walkę z fake newsami
Projekt ustawy o podatku od reklam będzie ewoluował; czekamy na wszystkie uwagi, będziemy je uwzględniać - zapewnił wiceminister finansów Piotr Patkowski. Zaznaczył, że wpływy z podatku zostaną przeznaczone m.in. na walkę z fake newsami. O nowej daninie posłowie dyskutowali na posiedzeniu komisji sejmowej.
więcej
|
|
O. Rydzyk: dziennikarstwo to powołanie jak kapłaństwo, media działają wg dyspozycji właścicieli
Media działają tak, jacy są dziennikarze. Działają też tak, jacy są właściciele, jakie wydają oni dyspozycje - powiedział w sobotę w Toruniu założyciel Radia Maryja i Telewizji Trwam o. Tadeusz Rydzyk. - Dziennikarstwo jak kapłaństwo jest odpowiedzią na prawdziwe powołanie - zaznaczył o. Rydzyk.
więcej
|
|
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie, udział Trójki spadł o 71 proc.
Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od września ub.r. do lutego br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
,,Raport o stanie świata" z nową stroną internetową, miesięczne wsparcie na poziomie ponad 76 tys. zł
W ramach podcastu Dariusza Rosiaka "Raport o stanie świata" ruszyła nowa stroną internetowa programu, która oferuje m.in. interaktywną mapę z odcinkami do odsłuchania, wskazując na konkretne obszary tematyczne w zależności od lokalizacji. W sumie "Raport…" wspiera obecnie ponad 5,1 tys. osób kwotą ponad 76 tys. zł miesięcznie.
więcej
|
|
KRRiT przedłużyła koncesję stacjom z Grupy Radiowej Agory na 10 lat
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła koncesję stacjom z Grupy Radiowej Agora: Radiu Złote Przeboje, Radiu Pogoda oraz Rock Radiu.
więcej
|
|
Zmarł dziennikarz motoryzacyjny Aleksander Żyzny, przez wiele lat głos Radia Kierowców w Jedynce
W wieku 73 lat zmarł dziennikarz motoryzacyjny Aleksander Żyzny. Przez 36 lat pracował w Polskim Radiu, współtworząc m.in. Radio Kierowców w Jedynce, ponadto był związany z Telewizją Polską i czasopismami.
więcej
|
|
"7. Dzień Tygodnia" wraca do Radia ZET. Andrzej Stankiewicz nawiąże do czasów Moniki Olejnik
Program publicystyczny z udziałem polityków „7. Dzień Tygodnia” po latach wraca do Radia ZET. Jego nowym prowadzącym będzie Andrzej Stankiewicz, wicenaczelny Onetu, który zapewnia, że w pierwszym wydaniu nawiąże do czasów, gdy prowadziła go Monika Olejnik. - Ogromnym błędem Zetki była rezygnacja z tego kultowego programu. Cieszę się, że wraca i trzymam za niego kciuki - mówi Jacek Nizinkiewicz, który kilkanaście lat temu był wydawcą tej audycji.
więcej
|
|
Prywatne Klubradio nie odzyskało częstotliwości
Węgierski regulator odrzucił w czwartek wniosek prywatnego Klubradia o odzyskanie używanej wcześniej przez tę rozgłośnię częstotliwości. Konkurs na tę częstotliwość zamknięto, nie wyłaniając zwycięzcy. Od decyzji tej można się odwołać.
więcej
|
|
|
|
Izabela Sochacka, dentsu Polska: marki będą służyć konsumentom
- Konsumenci bardzo selektywnie wybierają marki, z którymi chcą wchodzić w interakcję. Z czasem ten trend będzie się tylko pogłębiał. Marki będą służyć konsumentom, pomagać im we wszystkich aspektach życia codziennego. Będą tworzyć się marki nazywane „Titan brands”, które będą w stanie zaspokajać większość potrzeb konsumenckich - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Izabela Sochacka, client service managing director w dentsu Polska.
więcej
|
Synergic ma porozumienie układowe z wierzycielami
Wierzyciele przegłosowali porozumienie układowe zaproponowane przez zajmującą się reklamą zewnętrzną firmę Synergic należącą do funduszu Larq.
więcej
|
Deklarowana średnia cena spotu w TVN w 2021 roku mocno w dół, nawet o 30 proc.
Biuro reklamy TVN Media ogłosiło tzw. deklarowane średnie ceny cennikowe brutto w TVN na każdy miesiąc 2021 roku. Stawki obniżono od kilku do nawet 30 procent.
więcej
|
Spór w Sejmie o podatek reklamowy. Wiceminister finansów: wpływy pójdą na walkę z fake newsami
Projekt ustawy o podatku od reklam będzie ewoluował; czekamy na wszystkie uwagi, będziemy je uwzględniać - zapewnił wiceminister finansów Piotr Patkowski. Zaznaczył, że wpływy z podatku zostaną przeznaczone m.in. na walkę z fake newsami. O nowej daninie posłowie dyskutowali na posiedzeniu komisji sejmowej.
więcej
|
Lego nie będzie produkować klocków z plastiku. Wyda 400 mln dolarów na nową technologię
Koncern Lego zapowiedział, że od 2030 roku nie będzie miał w swojej ofercie klocków wytwarzanych z plastiku. Firma twierdzi, że pracuje obecnie nad alternatywnymi materiałami, zaś przestawienie technologii produkcji ma kosztować około 400 mln dolarów. Wcześniej, od 2025 roku klocki nie będą już umieszczane w foliowych opakowaniach.
więcej
|
Przez miesiąc producenci napojów zapłacili 76 mln zł podatku cukrowego
Tylko w pierwszym miesiącu obowiązywania tzw. opłaty cukrowej z tego tytułu do budżetu trafiło 75,9 mln zł - wynika z danych Ministerstwa Finansów, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Reddit i Omnicom ze strategiczną umową. Wspólne działania i narzędzia marketingowe
Serwis społecznościowy Reddit oraz koncern Omnicom Media Group zawarły strategiczną umowę o partnerstwie w segmencie działań marketingowych i reklamowych. Według porozumienia klienci OMD uzyskają między innymi dedykowane narzędzia oraz wsparcie zespołu Reddita mające zapewnić optymalne dotarcie z przekazem reklamowym do użytkowników platformy społecznościowej.
więcej
|
Marki na przełomie dekad: Huawei
Z początkiem 2021 roku weszliśmy w III dekadę XXI wieku. Dlatego też ruszamy z publikacją cyklu "Marki na przełomie dekad", w którym będziemy regularnie prezentować marki, ich dokonania i osiągnięcia w minionej dekadzie, kamienie milowe w ich rozwoju. Zakreślimy też wyzwania, które stają przed nimi u progu trzeciego dziesięciolecia XXI wieku. O Huawei na przełomie dekad opowiada Dorota Natalia Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
więcej
|
Borys Szyc i Daria Ładocha reklamują Alpro
Aktor Borys Szyc został twarzą najnowszej kampanii reklamowej produktów roślinnych Alpro pod hasłem "Dla Ciebie pyszne, dla planety dobre". W reklamie występuje także ambasadorka marki Daria Ładocha. Akcję przygotowały agencja Feeders, Mediacom i Papaya Films.
więcej
|
Dino Polska z 255 nowymi sklepami i wzrostem sprzedaży o 32 proc. ,,Oszczędnie korzystamy z narzędzi reklamowych"
W ub.r. Dino Polska osiągnęło wzrost przychodów o 32,4 proc. do 10,12 mld zł, a liczba jego sklepów zwiększyła się o 225 do 1 473. Sprzedaż porównywalna poszła w górę o 12,6 proc. Firma nadal nie planuje dużych akcji marketingowych. - W sposób oszczędny korzystamy z narzędzi reklamowych, używając tylko własnych kanałów komunikacji - informuje.
więcej
|
,,CyberPoland 2025" wśród haseł Polskiego Nowego Ładu, reklamują go Kaczyński i Morawiecki (wideo)
W sobotę Prawo i Sprawiedliwość ogłosiło 10 głównych haseł swojego nowego programu Polski Nowy Ład, zapowiadając, że w całości przedstawi go 20 marca. Jednocześnie ruszyły działania promujące Nowy Ład, w spocie występują wicepremier i prezes PiS Jarosław Kaczyński oraz premier Mateusz Morawiecki.
więcej
|
Landy Pank współpracuje z producentem wódki Orkisz
Zespół Landy Pank celebruje czterdziestą rocznicę istnienia wspólnie z Orkisz, należącą do Stocka marką wódki z segmentu ultra premium. Zespół zapowiedział premierę jubileuszowej płyty LP40 oraz ogólnopolską trasę koncertową, która odbędzie się jesienią.
więcej
|
Herm?s będzie produkować torby z grzybiej skóry
Luksusowa marka Hermès stawia na ekologiczne sposoby produkcji - właśnie ogłoszono, że nowe torby będą produkowane ze skóry wyprodukowanej z grzybów.
więcej
|
Łódź broni spotu z ,,J...bać biedę": słowa wulgarne to też element codzienności (wideo)
Na oficjalnym fanpage’u facebookowym Łodzi opublikowano spot promujący kartę do komunikacji miejskiej, w którym stand-uper Rafał Pacześ mówi „J…bać biedę”. Obecność wulgaryzmu w reklamie skrytykowali niektórzy politycy i dziennikarze. - Słowa uznawane za wulgarne to też element codzienności, oczywiście nienadużywane i wypowiadane we właściwym kontekście - tłumaczą przedstawiciele łódzkiego ratusza.
więcej
|
Canal+ rozpoczyna kampanię reklamową serialu "Klangor"
Wystartowała kampania marketingowa wspierająca promocję serialu "Klangor". Przygotowały ją Canal+ Polska oraz Havas Media.
więcej
|
"Efekt Meghan". Meble ze słynnego wywiadu wyprzedają się na pniu
Po wywiadzie Meghan Markle i księcia Harry'ego, w USA skoczyła sprzedaż mebli podobnych do tych widocznych podczas nagrania rozmowy.
więcej
|
4F wprowadza pierwszą kolekcję promowaną przez Roberta Lewandowskiego
Do sprzedaży trafia 4F x RL9 - pierwsza kolekcja odzieży 4F (produkowanej przez firmę OTCF) w ramach współpracy marketingowej z Robertem Lewandowskim.
więcej
|
Kreacja AżTuNagle nagrodzona na Polish Gaming Aces „Przeżywaj po swojemu” kampanią marketingową 2020 roku - tak zadecydowała kapituła trzeciej edycji Polish Gaming Aces, jedynych nagród przyznawanych w branży rozrywkowej w Polsce. Koncepcję kreatywną kampanii dla Fortuna Online Zakładów Bukmacherskich przygotowała agencja AżTuNagle. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Dariusz Świąder będzie nowym prezesem Polska Press
PKN Orlen nie będzie ingerował ani w skład, ani w pracę redakcji przejętych gazet, to zadanie zarządu Polska Press - zapewnia portal Wirtualnemedia.pl rzeczniczka prasowa koncernu Joanna Zakrzewska. Po rezygnacji Doroty Stanek zarządowi spółki szefuje wiceprezes Dariusz Świąder, który według naszych ustaleń prawdopodobnie przejmie funkcję prezesa. Jednak o tym zadecyduje rada nadzorcza, do której Orlen nie powołał jeszcze swoich przedstawicieli.
więcej
|
Jacek Międlar członkiem Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. ,,SDP nie mogło upaść niżej"
Działacz narodowców i były ksiądz Jacek Międlar, któremu zarzucano nawoływanie w kazaniach do nienawiści, został przyjęty do Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Skrytykowało to wielu publicystów.
więcej
|
Siedem osób odeszło z ,,Głosu Wielkopolskiego". Naczelny: to ich decyzja
Siedmioro dziennikarzy „Głosu Wielkopolskiego” (Polska Press Grupa) odeszło w ostatnim czasie lub właśnie żegna się z redakcją. To kolejne już odejścia z wydawnictwa Polska Press, właśnie przejętego przez Orlen.
więcej
|
PMPG Polskie Media przejęła 3,85 proc. swoich akcji, jej zysk wzrośnie o 1 mln zł
Firma PMPG Polskie Media, właściciel tygodników „Do Rzeczy” i „Wprost” kupiła 400 tys. swoich akcji po 2,5 zł za sztukę od holenderskiej spółki Parish Media. Zapłaci zobowiązaniami o wartości 1 mln zł z tytułu obligacji, a jej jednostkowy i skonsolidowany wynik netto wzrośnie o tę kwotę.
więcej
|
Szefowa "Teen Vogue" przeprasza za rasistowskie tweety
Alexi McCammond, nowa redaktor naczelna "Teen Vogue", amerykańskiego magazynu dla nastolatek i młodych kobiet, przeprosiła za swe "rasistowskie i homofobiczne" tweety, które napisała w 2011 roku. Pracownicy miesięcznika napisali list w proteście przeciwko jej zatrudnieniu.
więcej
|
|
|
Wideo ,,3EKIPA" z nowym rekordem dynamiki przyrostu wyświetleń na polskim YouTube
Teledysk krakowskiej grupy twórców internetowych, będący jednocześnie promocją pierwszego singla “3KIPA” Ekipy i albumu „SEZON 3” pobił rekord dynamiki przyrostu wyświetleń na polskim YouTube. Obecnie ma 13 mln wyświetleń po 5 dniach od publikacji.
więcej
|
Business Insider wyprzedził Money.pl, w czołówce Wirtualnemedia.pl (TOP10 serwisów biznesowo-prawnych)
W lutym br. Business Insider Polska wyprzedził Money.pl pod względem liczby użytkowników. Bardzo duże wzrosty osiągnęły e-PITy.pl i sekcja biznesowo-prawna o2.pl. W czołowej dziesiątce kolejny miesiąc jest portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Netflix ukróci dzielenie kont
Netflix rozpoczął test nowej funkcji, która ma ograniczyć współdzielenie konta między użytkownikami nie mieszkającymi w jednym gospodarstwie domowym.
więcej
|
Reddit i Omnicom ze strategiczną umową. Wspólne działania i narzędzia marketingowe
Serwis społecznościowy Reddit oraz koncern Omnicom Media Group zawarły strategiczną umowę o partnerstwie w segmencie działań marketingowych i reklamowych. Według porozumienia klienci OMD uzyskają między innymi dedykowane narzędzia oraz wsparcie zespołu Reddita mające zapewnić optymalne dotarcie z przekazem reklamowym do użytkowników platformy społecznościowej.
więcej
|
Reżyser Życia usunięty z YouTube'a wskutek ataku hakerskiego
Z serwisu YouTube zniknął kanał Reżyser Życia wraz z wszystkimi opublikowanymi filmami. - Niestety ktoś w nocy włamał się na moje konto i skasował cały mój dorobek filmowy - wyjaśnił Daniel Rusin, autor kanału.
więcej
|
Filmweb znów liderem. Na Eska.pl sekcja filmowo-serialowa ocno w górę, na WP.pl spadek (TOP10)
Wśród witryn o filmach i serialach na pozycję lidera awansował Filmweb.pl. Duży wzrost liczby użytkowników osiągnęły dział filmowo-serialowy Eska.pl i serwis Imdb.com, natomiast znacząco zmalały wyniki sekcji WP.pl o tej tematyce.
więcej
|
Korporacyjny humor w dobie koronawirusa? Empik Go i stand-uperzy zapraszają na pierwszy komediowy serial audio ,,FAKAP" „Fakap" - pierwszy komediowy serial audio, stworzony przez Empik Go we współpracy z czołowymi artystami polskiej sceny stand-upowej - to prawdziwa gratka dla miłośników treści audio i komedii. Występują m.in. popularni komicy: Łukasz „Lotek” Lodkowski czy Mateusz Socha. Do słuchania od 4 marca tylko w aplikacji Empik Go. materiał partnerskiwięcej |
|
|