|
|
|
|
|
|
|
Disney w Polsce z 5 mln zł zysku. Przez epidemię mniej z kin, więcej z reklam tv
W zeszłym roku finansowym spółka The Walt Disney Company Polska zanotowała spadek przychodów o 0,5 proc. do 145,86 mln zł i wzrost zysku netto z 4,91 do 4,99 mln zł. W związku z epidemią skurczyły się przychody z licencji do kin, natomiast mocno wzrosły wpływy z reklam telewizyjnych.
więcej
|
TVP dostanie 1,71 mld zł z rekompensaty abonamentowej
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podzieliła środki z rekompensaty abonamentowej: Telewizja Polska otrzyma skarbowe papiery wartościowe o wartości 1,71 mld zł; Polskie Radio - 125,91 tys. zł; spółki radiofonii regionalnej o wartości - 112,66 tys. zł. W porównaniu do poprzedniego roku TVP dostanie o 80 tys. zł mniej, a Polskie Radio o 6,7 mln zł więcej. Z kolei o 6,6 mln zł mniej otrzymają rozgłośnie regionalne.
więcej
|
,,You can dance" ma wrócić do telewizji. Program chce pokazać TVP
Firma Endemol Shine Polska pracuje nad programem „So You Think You Can Dance”. Jak wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl program ma pokazywać TVP.
więcej
|
Łukasz Greszta szefem Ośrodka Kanałów i Serwisów Internetowych TVP, Marcin Darmas na czele TVP World
Kuba Sufin nie jest już szefem Ośrodka Kanałów i Serwisów Internetowych Telewizji Polskiej. Zastąpił go Łukasz Greszta, który po kilku miesiącach wrócił do centrali TVP z biura prasowego PZU. Dyrektorem TVP World został Marcin Darmas, współpracujący uprzednio m.in. z TVP Kultura.
więcej
|
George R.R. Martin z 5-letnim kontraktem w HBO Max. Pięć nowych seriali ze świata ,,Gry o tron"
Pisarz George R.R. Martin podpisał nową 5-letnią umowę ze stacją HBO. W ramach kontraktu autor sagi „Pieśni lodu i ognia” będzie pracował przy realizacji dla HBO Max pięciu nowych serii osadzonych w świecie popularnego serialu „Gra o tron”.
więcej
|
,,Rysa" z soundtrackiem Wojciecha Urbańskiego, premiera serialu od 13 kwietnia w AXN (wideo)
W poniedziałek, 9 kwietnia odbędzie się premiera soundtracku autorstwa Wojciecha Urbańskiego do „Rysy”. Premierowe odcinki serialu w AXN będzie można oglądać we wtorki o 22.00, począwszy od 13 kwietnia.
więcej
|
,,Magia nagości" hitem Zoom TV
Dotychczas pokazanych siedem edycji zagranicznych wersji programu „Magia nagości” w Zoom TV oglądało średnio 103 tys. widzów. Show około trzykrotnie podnosi średnie długookresowe wyniki oglądalności stacji.
więcej
|
Ewa Romańczuk poza zarządem Plus Banku
Z zarządem Plus Banku, należącego do Zygmunta Solorza, pożegnała się Ewa Romańczuk.
więcej
|
,,Klangor" może być najlepszym polskim serialem 2021 roku. ,,Rozbudza ciekawość"
W piątek miała miejsce premiera nowego serialu Canal+ - „Klangor". Zdaniem ekspertów pierwsze odcinki rozbudzają ciekawość, a na uwagę zasługują świetne zdjęcia Witolda Płóciennika, muzyka Mikołaja Trzaski i nieoczywisty duet Jakubik-Ostaszewska w obsadzie. Słabiej oceniano wątki nastoletnich bohaterów.
więcej
|
Roman Giertych pozwie TVP i Radio Maryja po ujawnieniu jego rozmów z twórcą Soku z Buraka
Portal TVP.info ujawnił rozmowy adwokata Romana Giertycha i Mariusza Kozaka-Zagozdy, współtwórcy fanpage’a facebookowego Sok z Buraka. Zarówno Giertych, jak i Kozak-Zagozda zapowiedzieli działania prawne, adwokat zamierza pozwać TVP i Radio Maryja. Pozew przeciwko Kozakowi-Zagoździe zapowiedziała także dziennikarka TVP, Magdalena Ogórek. Niektórzy dziennikarze zwrócili uwagę, że publikacja jest efektem inwigilowania adwokata.
więcej
|
Program ,,Love Island. Wyspa miłości" zyskał 155 tys. widzów, Polsat wyraźnym liderem w 16-49
Trzeci sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po trzech tygodniach emisji ogląda 746 tys. widzów, o 155 tys. osób więcej niż nadawana pół roku temu w tym pasmie druga seria. Polsat w czasie nadawania reality-show zajmuje drugą lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i pierwsze miejsce w 16-49.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" w nowym paśmie zyskała 330 tys. widzów, Polsat liderem
Nadawaną w wiosennej ramówce w piątkowym prime-time czternastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,70 mln widzów, o 330 tys. osób więcej niż miał początek trzynastej edycji pokazany przed rokiem w soboty po 22.00. Program daje Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym zarówno w 4+, jak i w 16-49.
więcej
|
Producent maszyn do głosowania chce 1,6 mld USD odszkodowania od Fox News
Producent maszyn i systemów do głosowania Dominion Voting Systems złożył w piątek pozew przeciwko amerykańskiej telewizji Fox News w związku z materiałami, w których stacja oskarżała DVS o sfałszowanie wyborów prezydenckich w USA. Firma domaga się 1,6 mld dolarów odszkodowania.
więcej
|
TVP przegrała proces z widzem zarzucającym jej manipulacje i łamanie godności człowieka
Warszawski sąd apelacyjny kilka dni temu podtrzymał wyrok sądu okręgowego, oddalający pozew Telewizji Polskiej przeciwko Waldemarowi Sadowskiemu. Publiczny nadawca żądał od niego wpłaty 100 tys. zł na Caritas za to, że w wywiadzie dla „Gazety Wyborczej” mówił, iż TVP „łamie godność człowieka na masową skalę”. Wyrok jest prawomocny.
więcej
|
Badanie CMO Survey 2021 Deloitte na świecie od ponad 6 lat realizuje Program dedykowany Dyrektorom Marketingu / CMO oferujący liderom marketingu wsparcie w rozwoju kariery i sieci kontaktów oraz wiedzę i usługi zaprojektowane dla CMO i ich organizacji. Jedną z inicjatyw programu jest badanie dyrektorów marketingu, które już drugi raz będzie przeprowadzone w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z Jeronimo Martins Polska odchodzi szefowa marketingu Beata Jankowiak
Beata Jankowiak, dyrektorka marketingu Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka i drogerii Hebe, odchodzi z firmy. Pracowała w niej ponad 20 lat.
więcej
|
Witold Pasek, były dyrektor marketingu wygrał w sądzie z Grupą Lotos
Witold Pasek, który przez rok był dyrektorem marketingu Grupy Lotos wygrał z tą firmą proces w sądzie w sprawie przywrócenia go do pracy w tej paliowej spółce - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Może wrócić do spółki na stanowisko dyrektora marketingu.
więcej
|
Iggy Pop promuje piwo Tenczynek Marakuja
Kultowy muzyk Iggy Pop został twarzą kampanii #NieWstydźSię!, promującej nowe piwo Tenczynek Marakuja. To kolejny produkt produkt Browaru Tenczynek/Manufaktury Piwa, Wódki i Wina, należącego do Janusza Palikota.
więcej
|
Kamil Bednarek reklamuje loterię w Play na Kartę (wideo)
Ruszyła loteria skierowana do użytkowników ofert Play na Kartę i Red Bull Mobile. Towarzyszy jej kampania reklamowa, w której występuje piosenkarz Kamil Bednarek.
więcej
|
,,Myśl pożyczeniowo" w reklamach PKO Banku Polskiego (wideo)
PKO Bank Polski realizuje kampanię reklamującą pożyczkę gotówkową. Akcję, pod hasłem „Myśl pożyczeniowo”, przygotowały firmy marketingowe Artegence i Havas Media.
więcej
|
Adidas zatrudnił do kampanii reklamowej Kermita
Słynny Kermit z "Muppet Show" dołącza do reklamowej drużyny adidasa w nowej kampanii linii adidas Originals.
więcej
|
Marketerzy inspirują: Tomasz Dębowski (McDonald's Polska)
Gościem kolejnego odcinka cyklu "Marketerzy inspirują" jest Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu w McDonald's Polska i juror Effie 2020.
więcej
|
Robert Makłowicz nawraca na "Gooddyzm" w kampanii Virgin Mobile
Virgin Mobile zachęca do dzielenia się dobrem w najnowszej kampanii z krytykiem kulinarnym Robertem Makłowiczem oraz prezentuje nowe oferty dla klientów.
więcej
|
Gdańsk wyda 800 tys. zł na social media, chce mieć profil na TikToku
Władze Gdańska wybierają w przetargu agencję, która zajmie się do końca 2022 roku obsługą aktywności miasta w mediach społecznościowych. Budżet zlecenia wynosi 800 tys. zł. Miasto chce pojawić się na platformie TikTok.
więcej
|
Letnie rozrywki w reklamach lodów Koral (wideo)
Startuje kampania reklamowa lodów Koral zaplanowana na sezon wiosenno-letni. Akcję przygotował dział marketingu firmy Koral wspólnie z agencjami Veneo i Film Grupa Wojtek Wojtczak.
więcej
|
Marki na przełomie dekad: Link4
W naszym cyklu pod hasłem "Marki na przełomie dekad", w którym prezentujemy dokonania marek i ich osiągnięcia w minionej dekadzie oraz kamienie milowe w ich rozwoju, a także zakreślimy wyzwania, które stają przed nimi u progu trzeciego dziesięciolecia XXI wiek prezentujemy Link4. O marce opowiada Patrycja Kotecka, członkini zarządu Link4.
więcej
|
Piotr Żyła ambasadorem kamer samochodowych Xblitz
Skoczek narciarski Piotr Żyła został ambasadorem reklamowym polskiej marki wideorejestratorów jazdy samochodem Xblitz.
więcej
|
Polityk Konfederacji sponsorem tytularnym klubu piłkarskiego
Sławomir Mentzen, przedsiębiorca i polityk związany z Konfederacją, został sponsorem klubu piłkarskiego KP Start Toruń. Nazwisko polityka dodano do nazwy klubu.
więcej
|
Rossmann rusza z loterią ,,Potrząśnij na szczęście"
Sieć drogerii Rossmann rozpoczęła loterię dla klientów pod hasłem „Potrząśnij na szczęście”. Organizatorem jest agencja Unique One.
więcej
|
Szymon Hołownia na billboardach krytykuje PiS. ,,Jeśli władza ma nas za głupców, to trzeba ją zmienić"
Polska 2050 Szymona Hołowni rozpoczęła w piątek akcję billboardową skierowaną do wyborców „zmęczonych i rozczarowanych PiS”. - To pokazuje, że Szymon Hołownia nie jest żadną nową jakością na polskiej scenie politycznej, jest po prostu Platformą Obywatelską bis - komentuje Radosław Fogiel, poseł i zastępca rzecznika prasowego PiS.
więcej
|
Gonciarz i inni influencerzy sprawdzają obietnice Żywiec Zdrój
Żywiec Zdrój rozpoczął kampanię z udziałem influcerów - sprawdzili oni, jak marka zrealizowała obietnicę zbiórki i recyklingu 100 proc. plastiku wprowadzanego przez producent na rynek. Odpowiedzi na to pytanie poszukał Krzysztof Gonciarz wraz z Michałem Pirógiem, Joanną Krupą, Joanną Jabłczyńską. W kampanii udział biorą również Katarzyna Zielińska, Paulina Sykut-Jeżyna, Krzysztof Jankes Jankowski, Agnieszka Włodarczyk i Gabi Drzewiecka.
więcej
|
Stokrotka wprowadza ekologiczne torby na owoce i warzywa
Sieć sklepów Stokrotka, starając się ograniczyć zużycie plastiku, wprowadza torebki wielokrotnego użytku na owoce i warzywa.
więcej
|
99 Złota Proporcja zajmuje się obsługą Grupy Total Polska
Agencja kreatywna 99 Złota Proporcja z Krakowa rozpoczęła współpracę w ramach usług BTL z francuską Grupą energetyczną Total.
więcej
|
Krzysztof Miruć promuje drzwi DRE (wideo)
Ambasadorem reklamowym marki drzwi i akcesoriów DRE został architekt wnętrz Krzysztof Miruć, znany głównie z programów HGTV, TVN Turbo i TVN Style.
więcej
|
Pepsi na początek wiosny wprowadza na rynek specjalny napój
Pepsi x Peeps to nowa edycja specjalna napoju gazowanego, wprowadzona z okazji nadchodzących świąt wielkanocnych i początku wiosny. Producent postawił na nietypową formę dystrybucji produktu.
więcej
|
Ferrero rozpoczęło globalny przetarg mediowy
Włoska firma Ferrero, producent słodyczy takich marek, jak Nutella, Kinder Bueno ruszyła z przetargiem na globalną obsługę mediową.
więcej
|
Agnieszka Wójcik szefową produkcji w Artcore
Agnieszka Wójcik dołącza do studia produkcyjnego Artcore, gdzie objęła stanowisko head of production.
więcej
|
Zmarł menedżer marketingowy Mariusz Wingralek
Nie żyje Mariusz Wingralek, w ostatnich latach dyrektor marketingu Intermarché w Grupie Muszkieterów. Z branżą marketingową był związany przez 30 lat.
więcej
|
MU Interactive kontynuuje współpracę z Huawei EBG
Agencja MU Interactive przedłuża współpracę z Huawei Enterprise Business Group w zakresie kompleksowej obsługi digitalowej B2B, polegającej na wsparciu klienta enterprise w dotarciu do klientów biznesowych poprzez multi-channel marketing i realizacje contentowe od kreacji po produkcję wideo.
więcej
|
Żabka planuje nową własną markę Plant Hunter
Sieć sklepów convenience Żabka wprowadzi na rynek nową markę własną Plant Hunter. W jej ofercie znajdą się produkty roślinne.
więcej
|
Nowe obostrzenia epidemiczne - zamknięte duże sklepy meblowe, nowe limity w handlu
W sobotę w całym kraju wchodzą w życie nowe obostrzenia epidemiczne. Zamknięte są duże sklepy meblowe i budowlane, a także salony fryzjerskie i kosmetyczne. Obowiązują też nowe limity osób w handlu i miejscach kultu. Dotychczasowe ograniczenia zostały przedłużone.
więcej
|
Jerzy Dudek i Artur Boruc w reklamach i na puszkach piwa Warka (wideo)
W nowej kampanii reklamowej piwa Warka (produkowanego przez Grupę Żywiec) występują bramkarze piłkarscy Jerzy Dudek i Artur Boruc. Akcji - za którą odpowiadają firmy marketingowe 2012 Agency, Starcom, Hope, Opus Film, Rio de Post i Global Shopper Marketing - towarzyszy loteria promocyjna.
więcej
|
200 sklepów Lidl będzie czynnych całodobowo
Lidl Polska decyduje się uruchomić ponad 200 sklepów w systemie 24-godzinnym. Firma przygotowuje się do obowiązujących od soboty nowych zasad epidemicznych.
więcej
|
Nowy model funkcjonowania agencji reklamowych. 3 kierunki transformacji Zmiany na rynku reklamowym, jakie dotknęły jego uczestników globalnie w minionym roku, powodują przewartościowanie modelu pracy agencji reklamowych. Jakie nowe kierunki działania wynikają z tych zmian? materiał partnerskiwięcej |
|
|
"Rzeczpospolita" i "Parkiet" wystawione na sprzedaż
Spółka KCI podpisała umowę z firmą doradczą Deloitte Advisory w celu przygotowania i przeprowadzenia procesu sprzedaży posiadanych przez KCI akcji Gremii Media, wydawcy "Rzeczpospolitej" i "Parkietu" - poinformowała spółka w komunikacie.
więcej
|
Agora z tarczy antykryzysowej otrzymała 13,5 mln zł, chce sprzedać drukarnię w Tychach
W całym 2020 roku Grupa Agora, korzystając z tarczy antykryzysowej otrzymała 13,5 mln zł państwowego dofinansowania do wynagrodzeń pracowników. Z tego w IV kwartale zwróciła ok. 180 tys. zł w ramach korekty. Teraz liczy na przychód ze sprzedaży nieruchomości po zamkniętej drukarni w Tychach.
więcej
|
Wydawca ,,Czterech Kątów" i ,,Ładnego Domu" z nowym prezesem
W spółce Pressland, wydającej miesięczniki wnętrzarskie „Cztery Kąty” i „Ładny Dom”, stanowisko prezesa objął Tomasz Dziubiński. Zastąpił jej właściciela Artura Krochmala, który przeszedł do razy nadzorczej firmy.
więcej
|
Kamil Durczok wygrał proces z ,,Wprost", będą przeprosiny za teksty o molestowaniu podwładnych
Sąd Apelacyjny w Warszawie zmienił orzeczenie z pierwszej instancji, nakazując wydawcy i byłym dziennikarzom „Wprost” (PMPG Polskie Media) przeproszenie Kamila Durczoka za artykuły z początku 2015 roku, w których zarzucono mu mobbing i molestowanie podwładnych w redakcji „Faktów” TVN. - Nie ma we mnie żadnej satysfakcji. Tego co straciłem, nie przywróci mi już nikt - przyznał Durczok.
więcej
|
PAP ma nową Radę Programową
Rada Mediów Narodowych (RMN) 25 marca wybrała nową, dziewięcioosobową Radę Programową Polskiej Agencji Prasowej (PAP).
więcej
|
Business Insider i ,,Forbes" wyłonią najlepszych menedżerów odpowiadających za digitalizację
Rusza nowa inicjatywa wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska: konkurs „Chief Digital Officer of the Year. The Future is Today”. Business Insider Polska oraz „Forbes” przeprowadzą też w ramach tego przedsięwzięcia także cykl eksperckich debat, a także zamieszczą powiązane tematycznie teksty.
więcej
|
|
|
Kontrowersyjne hasło o Andrzeju Dudzie znika z podpowiedzi w Google. ,,Regulamin i standardowe procedury"
Od kilku dni w systemie podpowiedzi wyszukiwarki Google nie jest widoczna kontrowersyjna fraza, którą posłużył się pisarz Jakub Żulczyk na określenie prezydenta RP Andrzeja Dudy. Google wyjaśnia, że hasło było niezgodne z regulaminem działania mechanizmu autouzupełniania, a jego usunięcie jest wynikiem funkcjonowania automatycznego monitoringu. Podobnego zdania są eksperci. - Usunięcie podpowiedzi było dobrym krokiem i nie wyobrażam sobie, aby w poważnym kraju imię i nazwisko urzędującego prezydenta było automatycznie łączone z obraźliwym słowem w podpowiedziach Google - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czapnik, interactive director w GreenParrot.
więcej
|
Ceneo bez 1 mln użytkowników, Aliexpress mocno w górę (TOP10 serwisów e-commerce)
W lutym br. czołowe witryny e-commerce zanotowały mniejszą odwiedzalność niż w styczniu, najwięcej straciło Ceneo.pl. Natomiast liczba polskich użytkowników Aliexpress.com wzrosła o 11 proc.
więcej
|
Glovo przyspieszy dostawy do 10 minut
Hiszpański gracz rynku delivery Glovo prowadzi testy usługi ultraszybkiej dostawy Quick Commerce (Q-commerce). Dzięki niej, zamówione zakupy mogą trafiać do klienta nawet w 10 minut.
więcej
|
Gdańsk wyda 800 tys. zł na social media, chce mieć profil na TikToku
Władze Gdańska wybierają w przetargu agencję, która zajmie się do końca 2022 roku obsługą aktywności miasta w mediach społecznościowych. Budżet zlecenia wynosi 800 tys. zł. Miasto chce pojawić się na platformie TikTok.
więcej
|
,,Miłość do kwadratu" przyciąga amerykańskich użytkowników Netfliksa
Netflix opublikował listę państw, z których pochodzące tytuły są najchętniej oglądane przez amerykańskich subskrybentów streamingowego serwisu.
więcej
|
Anna Śmigulec dołączyła do zespołu reporterów Wirtualnej Polski
Reporterka „Dużego Formatu” (Agora) Anna Śmigulec dołączyła do Wirtualnej Polski (Wirtualna Polska Media). Zadebiutowała na łamach „Magazynu WP” w ostatni weekend tekstem „W razie wu”.
więcej
|
SzachMajk na TikToku chce skorzystać z sukcesu "Gambitu królowej" na Netfliksie
Michał Kanarkiewicz, czyli SzachMajk, wpadł na pomysł popularyzacji szachów na TikToku. Jego pierwsze wideo, jakie opublikował na tej platformie, ma już ponad 2,5 mln wyświetleń. A w sumie jego profil ma 72 tys. obserwujących i 10 mln wyświetleń po trzech miesiącach od premiery.
więcej
|
Kanał Sportowy chce mieć nowe magazyny o żużlu i Ekstraklasie, planuje programy na Euro
Kanał Sportowy ma w kwietniu uruchomić cykliczny magazyn żużlowy. Jego twórcy myślą także o kolejnych transmisjach na żywo z mniejszych wydarzeń sportowych. Planują już także programy na piłkarskie Euro: mają być co najmniej dwa formaty. - Nie mamy też magazynu o polskiej Ekstraklasie i z czasem postaram się to zmienić - zapowiada Krzysztof Stanowski, jeden z założycieli Kanału Sportowego.
więcej
|
Ekspertka: handel online nie zastąpi stacjonarnego
Restrykcje epidemiczne, w tym ograniczenia działalności centrów handlowych przyczynią się do zahamowania wydatków, bo handel online nie zastąpi stacjonarnego - uważa ekspertka PIE Urszula Kłosiewicz-Górecka. Dodała, że obecny lockdown spowoduje pogorszenie sytuacji mikro i małych firm.
więcej
|
Badanie CMO Survey 2021 Deloitte na świecie od ponad 6 lat realizuje Program dedykowany Dyrektorom Marketingu / CMO oferujący liderom marketingu wsparcie w rozwoju kariery i sieci kontaktów oraz wiedzę i usługi zaprojektowane dla CMO i ich organizacji. Jedną z inicjatyw programu jest badanie dyrektorów marketingu, które już drugi raz będzie przeprowadzone w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|