|
|
|
|
|
|
|
Polska wersja randkowego formatu ,,M.O.M - Milf or Missy" w TVN7. Program będzie kręcony w Grecji
Telewizyjna Siódemka we współpracy z Constantin Entertainment Polska pracuje nad polska edycją formatu „M.O.M - Milf or Missy”, w którym kawalerowie umawiają się na randki z wyraźnie młodszymi lub starszymi od siebie kobietami - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do programu będą realizowane wczesnym latem na jednej z greckich wysp, właśnie startują poszukiwania uczestników.
więcej
|
"Patoreakcja" Maty jeszcze ostrzejszym manifestem. TVP, Kurski i Wojewódzki to chwyty promocyjne
Raper Michał Matczak, znany jako Mata, udzielił „Polityce” wywiadu w momencie debiutu utworu „Patoreakcja”, w którym wulgarnie odniósł się do TVP i Jacka Kurskiego. Spodziewa się teraz kontynuowania nagonki na jego i jego rodzinę. - Wywołuję ją świadomie. Bo chcę się trochę poświęcić, żeby uczynić ze swojej historii przykład - mówi w rozmowie z Kubą Wojewódzkim w „Polityce”.
więcej
|
937 tys. widzów serialu ,,Chyłka - Rewizja". TVN zarobił z reklam 6,48 mln zł
Serial „Chyłka - Rewizja” oglądało średnio 937 tys. widzów, o 670 tys. osób mniej niż emitowany dwa lata temu pierwszy sezon „Chyłki” (zatytułowany „Zaginięcie”). Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 6,48 mln zł.
więcej
|
Dlaczego ,,Wiadomości" zaatakowały Pawła Borysa? "Początek jawnego starcia w Zjednoczonej Prawicy"
Materiał „Wiadomości” krytykujący Polski Fundusz Rozwoju to prawdopodobnie początek jawnego starcia, jaki będziemy obserwowali pomiędzy frakcjami Zjednoczonej Prawicy - uważają dziennikarze i obserwatorzy polityczni. - Konflikt będzie eskalował, a ostatnie słowo należeć będzie i tak do Nowogrodzkiej - uważa Marek Kacprzak, specjalista rynku mediów i wizerunku.
więcej
|
Telewizja Polska organizuje koncert "Pasja 2021" mimo pandemii. "Za obostrzenia odpowiada zewnętrzna firma"
Telewizja Polska zorganizuje w Wielki Piątek koncert „Pasja 2021” z udziałem artystów. Przed Centrum Spotkania Kultur w Lublinie postawiła scenę i wielki krzyż. Nadawca zapewnia portal Wirtualnemedia.pl, że wydarzenie zostanie zorganizowane całkowicie legalnie, a za zapewnienie bezpieczeństwa podczas nagrania zgodnie ze wszelkimi wymogami sanitarnymi odpowiada zewnętrzna firma.
więcej
|
348 tys. widzów nowego programu ,,Wielkie rodziny" w TVP1. Premiery w TVP Dokument śledzi 3 tys. osób
Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy program „Wielkie rodziny” ogląda średnio 348 tys. widzów. TVP1 w czasie nadawania produkcji zajmuje ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Premiery cyklu w TVP Kultura śledzi 3 tys. osób.
więcej
|
Po kilku latach powraca polska wersja ,,Kryptonima szefa". Kolejna edycja od 4 kwietnia w Fokus TV (wideo)
W niedzielę, 4 kwietnia Fokus TV rozpocznie emisję programu „Kryptonim szef PL”. To druga edycja polskiej wersji formatu, którego pierwszy sezon jesienią 2015 roku oglądać można było w TVP1.
więcej
|
TVP diagnozuje spadek oglądalności serial ,,Ojciec Mateusz". ,,Nie znamy powodu ataku na Jacka Kurskiego"
Przesunięcie serialu „Ojciec Mateusz” na weekendowe pasmo to część „większego kompleksu działań programowych”, które (globalnie) poprawiły oglądalność TVP2, kosztem konkurencji - informuje portal Wirtualnemedia.pl Telewizja Polska. W ten sposób publiczny nadawca uzasadnia decyzję o zmianie pory emisji popularnego serialu na piątkowe wieczory.
więcej
|
Recital Andrei Bocellego, uroczystości religijne i pilot ,,Rolnik szuka żony 8" w świątecznej ramówce TVP1 i TVP2 (wideo)
Główne kanały Telewizji Polskiej na Wielkanoc przygotowały specjalną ramówkę, widzowie TVP1 i TVP2 zobaczą m.in. recital tenora Andrei Bocellego, liczne uroczystości religijne, premierę filmu „Miszmasz czyli Kogel Mogel 3” i pilot „Rolnik szuka żony 8”.
więcej
|
Specjalna ramówka Discovery Historia i Discovery Channel na Wielkanoc
Discovery Historia i Discovery Channel (TVN Grupa Discovery) z okazji Wielkanocy zaproponują widzom specjalną ramówką. Kanały pokażą dokumenty, powieści biograficzne i cykle o tematyce religijnej.
więcej
|
Marzena Paczuska po odejściu z TVP współpracuje z Pocztą Polską
Była członkini zarządu Telewizji Polskiej i była szefowa "Wiadomości" Marzena Paczuska zaczęła współpracę z Pocztą Polską.
więcej
|
,,Dirty Dancing", ,,La La Land" i ,,Krzysztof Krawczyk - całe moje życie" w świątecznej ramówce TVP Kobieta
TVP Kobieta podczas najbliższych świąt pokaże m.in. filmy „Dirty Dancing”, „La La Land”, „Moje wielkie greckie wesele” i „Facet na miarę”, a także dokumenty „Życia nie można zmarnować”, „Antyle Chopina” i „Krzysztof Krawczyk - całe moje życie”. Widzowie obejrzą również świąteczne wydania „Kwiatów na warsztat” oraz „Pięknie przyprawionej”.
więcej
|
Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krzysztof Stanowski ambasadorem nowego bukmachera Fuksiarz
Na polski rynek zakładów wzajemnych wchodzi nowa marka Fuksiarz. Jej ambasadorem został dziennikarz sportowy i szef Grupy Weszło, Krzysztof Stanowski.
więcej
|
IMS chce przejąć Audio Marketing
Spółka IMS zajmująca się marketingiem sensorycznym podpisała umowę zawierającą ramowe warunki przejęcia 100 proc. udziałów w Audio Marketing, spółce zajmującej się audiomarketingiem.
więcej
|
Marta Krakowska-Sochacz account directorem w Publicis Worldwide Polska
Do zespołu agencji reklamowej Publicis Worldwide Polska dołączyła Marta Krakowska-Sochacz. Objęła stanowisko account directora.
więcej
|
Primaaprilisowy żart Volkswagena. Jednak nie zmienia nazwy na Voltswagen
Samochodowy koncern Volkswagen podał na początku tygodnia, że zmieni nazwę marki w USA na Voltswagen. Szybko okazało się, że to żart na 1 kwietnia.
więcej
|
Tomasz Czerwiński szefem zakupu digitalowego w Mediabrands
Tomasz Czerwiński obejmie nowo utworzone stanowisko digital trading directora w grupie Mediabrands, do której należą takie agencje mediowe, jak UM czy Initiative. Tym samym, po blisko trzech latach, wraca do zespołu Mediabrands.
więcej
|
Kaufland też sprzedaje testy serologiczne na przeciwciała koronawirusa. Cena: 79,99 zł
Od 31 marca certyfikowane testy firmy Lomina Ag są dostępne w sprzedaży w sklepach Kaufland. Kosztują 79,99 zł. To kolejna sieć po Biedronce i Lidlu, która zaczyna sprzedawać testy serologiczne na przeciwciała koronawirusa SARS-COV-2.
więcej
|
Nieoficjalne buty Nike z motywem satanistycznym. Marka żąda zaprzestania użycia swojego logo
Nike oskarża rapera Lil Nasa X i kolektyw artystyczny MSCHF o bezprawne wykorzystanie znaku towarowego do stworzenia satanistycznych butów na bazie modelu Air Max 97, które rzekomo zawierają ludzką krew.
więcej
|
Drugi sklep franczyzowy Biedronki. Czynny także w niedziele
W Różyńcu w województwie dolnośląskim Biedronka (Jeronimo Martins Polska) otworzyła 30 marca drugą placówkę w modelu franczyzowym. Będzie otwarta także w niedziele objęte zakazem handlu.
więcej
|
Palmolive Ultra w butelce z recyklingu
Koncern Colgate-Palmolive wprowadza do gamy płynów do naczyń Palmolive Ultra plastikowe butelki w 100 proc. pochodzące z tzw. recyklingu poużytkowego (PCR).
więcej
|
Kampania Przeciw Homofobii z kampanią #JestemPrzeciwTransfobii
#JestemPrzeciwTransfobii to hasło nowej kampanii społecznej Kampanii Przeciw Homofobii. W Dniu Widzialności Osób Transpłciowych przypadającym na 31 marca, KPH opublikowało serię wideo z 9 osobami transpłciowymi.
więcej
|
27. edycja Festiwalu Golden Drum w październiku. W jury Lukjanow i Szczepaniak
Wystartował pierwszy etap tegorocznej edycji Golden Drum. W konkursie można zgłaszać projekty, które zostały wdrożone lub opublikowane między 1 stycznia 2019 a 1 września 2021 roku. W jury znalazły się dwie osoby z Polski - Patrycja Lukjanow z Saatchi & Saatchi i Dawid Szczepaniak z VMLY&R.
więcej
|
Amica promuje wielozadaniowe piekarniki w kampanii ,,Pora na parę!"
„Pora na parę!” to nowa kampania produktowa wielozadaniowych piekarników parowych marki Amica. Przygotowały ją C108, Value Media, PHD i Q&A Communications.
więcej
|
Piwo Tyskie będzie promowane w Kanale Sportowym
Marka piwa Tyskie, należąca do Kompanii Piwowarskiej, zaczyna stałą współpracę z youtube’owym Kanałem Sportowym. Będzie obecna m.in. w programie „HejtPark”.
więcej
|
Flagi 24 państw na opakowaniach Heinekena z okazji Euro 2020
Aby uczcić zbliżające się Mistrzostwa Europy w piłce nożnej UEFA Euro 2020, marka piwa Heineken wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. 24 wzory przedstawiają flagi 24 państw uczestniczących w turnieju.
więcej
|
2,7 mln Klubowiczów w programie lojalnościowym MediaMarkt
Program lojalnościowy MediaMarkt, który w marcu obchodził swoje drugie urodziny, ma 2,7 mln Klubowiczów - podano w komunikacie prasowym.
więcej
|
Mateusz Czajka chief delivery officer w Netguru. Aleksandra Prejs head of growth
Mateusz Czajka objął nowo utworzone stanowisko chief delivery officer w poznańskiej spółce technologicznej Netguru. Aleksandra Prejs, do tej pory jako growth manager, objęła stanowisko head of growth.
więcej
|
Mediaplus rozpoczyna współpracę z Astra Coffee & More
Mediaplus, dom mediowy wchodzący w skład Group One, startuje z kampanią wizerunkową dla marki More! z portfolio Astra Coffee & More. Spółka jest odpowiedzialna za zaplanowanie kampanii i zakup mediów w telewizji oraz w prasie.
więcej
|
Agnieszka Voelkel i Damian Rubik awansowali w dziale marketingu Komputronik
Agnieszka Voelkel objęła stanowisko group marketing managera, a Damian Rubik został senior brand managerem w Komputronik. Oboje związani są z firmą od 2017 roku.
więcej
|
Pora na Pola klientem adCookie
Internetowy targ jedzenia Pora na Pola dołącza do grona klientów agencji adCookie. Jednocześnie agencja oraz jej współwłaściciel, Mateusz Sobieraj dołączyli do akcjonariuszy Pora na Pola.
więcej
|
YOC wzmacnia dział sprzedaży w Polsce Zmiany dziale sprzedaży YOC Poland: dołącza Angelika Leśniewska, Sylwia Kaska obejmuje rolę Head of Sales; Nikodem Sarna zajmie się rozwojem produktu VIS.X. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Katarzyna Gintrowska prezesem PMPG Polskie Media, Ilona Weiss przechodzi do spółki zależnej
Na prezesa PMPG Polskie Media, właściciela tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, została powołana Katarzyna Gintrowska. Poprzednia prezes Ilona Weiss będzie zarządzać należącą do PMPG szwajcarską spółką B-8 International AG.
więcej
|
Z Ringier Axel Springer Polska odchodzi szef sportu Łukasz Widuliński
Łukasz Widuliński zakończył pracę jako szef pionu sportowego w Ringier Axel Springer Polska. Z zespołem sportowym Onetu był związany przez 19 lat.
więcej
|
Trener piłkarski urażony wątkiem z powieści Wojciecha Muchy, autor i wydawnictwo ubolewają
Autor powieści „Miasto noży” Wojciech Mucha i jej wydawca na łamach „Dziennika Polskiego” wyrazili ubolewanie, że były trener Cracovii Kraków Ireneusz Adamus poczuł się urażony opisem derbowego meczu z Wisłą w 1996 roku. - Ogłoszenie jest ugodą zaproponowaną przeze mnie - poinformował Mucha.
więcej
|
,,Gość Niedzielny" znika z siedziby przy Wiślnej 12, redakcja będzie pracowała zdalnie
Krakowski oddział „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) po niemal 18,5 roku działania przy Wiślnej 12 w Krakowie opuści budynek redakcji. Powodem ma być „długotrwały remont” budynku. Redakcja zapowiada, że do czasu zniesienia ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa będzie pracowała zdalnie.
więcej
|
|
|
YouTube chce ukrywać licznik przycisku ,,Nie lubię". ,,Pozwoli materiałom bronić się własną treścią"
YouTube rozpoczął testowanie rozwiązania, w którym statystyki korzystania z przycisku „Nie lubię” pod konkretnymi treściami nie będą widoczne dla użytkowników. Serwis chce w ten sposób zapobiec manipulowaniu odbiorcami i nastawianiu ich negatywnie do publikowanych materiałów. - Rezygnacja z publicznej informacji o dislike’ach może pozwolić materiałom bronić się samą treścią i uwolnić odbiorców platformy od czasem wprowadzającego w błąd „społecznego dowodu słuszności” - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Marcin Pyć, head of content Strategy and Analytics w LTTM.
więcej
|
Netflix do końca 2022 r. chce stać się zeroemisyjny. ,,Godzina oglądania filmów to 100 g CO2"
Do końca 2022 roku Netflix planuje zredukować emisję gazów cieplarnianych do zera - podaje firma w najnowszym raporcie. W osiągnięciu tego celu pomóc ma plan o nazwie „Zerowa emisja netto + przyroda”. W 2020 roku ślad węglowy firmy wynosił 1,1 mln ton - bez uwzględnienia emisji związanej ze streamingiem treści.
więcej
|
Zmiany w Facebooku. Użytkownicy zdecydują o prawach do komentarzy i kształcie Aktualności
Facebook wprowadza nowe narzędzia do kontroli treści w Aktualnościach. Użytkownicy wskażą osoby mogące komentować ich posty publiczne. Właściciele kont mogą też sprawdzić dlaczego widzą konkretne treści w Aktualnościach i dostosować kształt Newsfeedu do własnych preferencji.
więcej
|
Fundusz VC Kaya chce zainwestować 72 miliony euro w Polsce i CEE
Enern Investments, inwestujący w takie start-upy jak DocPlanner, Booksy, Twisto, wyodrębnia markę Kaya VC, zajmującą się stricte venture capital. Fundusz chce zainwestować 72 miliony euro w startupy w Polsce i regionie CEE.
więcej
|
CCC sprzedaje 20 proc. akcji eobuwie.pl Cyfrowemu Polsatowi i spółce Rafała Brzoski, kupi kolejne 20 proc.
Grupa CCC podpisała z Cyfrowym Polsatem i kontrolowaną przez Rafała Brzoskę spółką A&R Investments Limited umowy sprzedaży 20 proc. akcji eobuwie.pl za łącznie 1 mld zł. Od spółki założyciela eobuwie.pl kupi natomiast kolejne 20 proc. walorów za 720 mln zł.
więcej
|
Google Maps wprowadza nowości. Nawigacja w budynkach, ekologiczne trasy i informacje o jakości powietrza
Google zapowiedział, że w aplikacji Maps (Mapy) wprowadzi w 2021 roku ponad 100 nowych opcji. Najszybciej do dyspozycji użytkowników będzie lepsza orientacja wewnątrz budynków, bieżące informacje na temat jakości powietrza oraz możliwość wybrania docelowej trasy o najmniejszym śladzie węglowym.
więcej
|
Tylko 27 procent polskich stron mobilnych szybko się otwiera. Wśród liderów Allegro, Amazon, Credit Agricole i Ergo Hestia
Tylko 27 procent polskich stron mobilnych z sektorów e-commerce i finansów otwiera się wystarczająco szybko, aby usatysfakcjonować użytkowników - wynika z testów przeprowadzonych przez Google. Wśród liderów prowadzących najsprawniejsze witryny znalazły się m.in. firmy Allegro, Amazon, Ceneo, Credit Agricole. Ergo Hestia oraz Bank Spółdzielczy Brodnica.
więcej
|
Google wpłaci 25 mln euro na walkę z fake newsami w Europie
Google zapowiedział, że wesprze kwotą 25 mln euro Europejski Fundusz Mediów i Informacji, który zajmuje się walką z dezinformacją w internecie. Pieniądze mają być przeznaczone między innymi na organizacje typu fact-checkers oraz narzędzia pozwalające na ograniczenie rozprzestrzeniania się fake newsów w sieci.
więcej
|
Serwis Booking.com ukarany. Musi zapłacić prawie pół miliona euro
Holenderski Urząd Ochrony Danych Osobowych (AP) poinformował na swojej stronie internetowej, że nałożył 475 tys. euro kary na Booking.com. Powodem jest zbyt późne zgłoszenie przez największy portal rezerwacyjny w Europie kradzieży danych osobowych kilku tysięcy jego klientów.
więcej
|
Rafał Woś felietonistą działu biznesowego Interii
Co dwa tygodnie - począwszy od 31 marca - publicysta Rafał Woś będzie pisał felietony dla Interii Biznes (Grupa Cyfrowy Polsat).
więcej
|
Stokrotka rusza ze sklepem online w Gdańsku
W Gdańsku sieć Stokrotka otwiera sklep internetowy z opcją dostawy do domu. Sieć zapowiada rozszerzenie usługi na całe Trójmiasto.
więcej
|
Donald Trump wrócił do internetu
Były prezydent USA Donald Trump uruchomił oficjalną stronę internetową https://www.45office.com, platformę dla swoich zwolenników, aby pozostać z nimi w kontakcie i zaprezentować swoje działania, gdy sprawował najwyższy urząd w państwie.
więcej
|
LifeTube rusza z programem ,,Social Stars". Nowe kanały 12 gwiazd internetu, w tym Janiny Bąk i Mądrej Babci
„Social Stars” to autorski program, w ramach którego sieć partnerska LifeTube (Grupa LTTM) poprowadzi 12 nowych kanałów na YouTube dla influencerów znanych do tej pory z innych platform. Na liście są Janina Bąk „Statystycznie rzecz biorąc”, Beata „Mądra Babcia” Borucka, czy „VIP Team”. Pierwsze sześć kanałów już działa, pozostałe mają ruszyć w czerwcu.
więcej
|
Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej |
|
|