|
|
|
|
|
|
|
Antena TV zamiast Silver TV w naziemnej telewizji cyfrowej
W naziemnej telewizji cyfrowej nie wystartuje zapowiadany jako "Silver TV" kanał Michała Winnickiego. Zmieni on nazwę na "Antena TV". Nadawca złożył już wniosek do Urzędu Patentowego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jarosław Gugała wrócił do prowadzenia ,,Wydarzeń". Gawryluk: przedstawił nową formułę ,,Prezydentów i premierów"
Po czterech miesiącach przerwy Jarosław Gugała wrócił do prowadzenia w Polsat News wieczornego wydania „Wydarzeń”. - Przygotował i przedstawił nową formułę „Prezydentów i premierów”. Teraz ma więcej czasu, żeby zająć się „Wydarzeniami” - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, szefowa pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat.
więcej
|
,,Fakty" liderem oglądalności w marcu, wszystkie dzienniki z dużymi spadkami
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w marcu br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Wszystkie serwisy odnotowały duże spadki względem marca ub.r., a na czele pod tym względem były „Wydarzenia” Polsatu i Polsatu News - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Usta usta 5" od 12 kwietnia w Player.pl. ,,Powrót do najlepszych czasów" (wideo)
W poniedziałek, 12 kwietnia w serwisie Player.pl zadebiutuje piąty sezon serialu „Usta usta”. Do produkcji dołączyli Edyta Olszówka i Paweł Małaszyński.
więcej
|
Polska spółka Fox Networks Group ze spadkiem wpływów i zysku
Od lipca 2019 do września ub.r. firma Fox Networks Group Poland zanotowała 36,58 mln zł przychodów sprzedażowych i 1,42 mln zł zysku netto, mniej niż przez poprzednie 12 miesięcy.
więcej
|
Diana Rudnik zniknęła z ,,Faktów" i ,,Faktów po Faktach"
Od kilku miesięcy Diana Rudnik nie jest już gospodynią głównego wydania „Faktów” i „Faktów po Faktach”. Nadal prowadzi natomiast „Fakty po południu” w TVN24.
więcej
|
Trzeci sezon ,,Down the road" jeszcze w tym roku w Player.pl. Startują castingi
Pod koniec 2021 roku w serwisie Player.pl pojawi się trzeci sezon programu „Down the road”, który ponownie poprowadzi Przemysław Kossakowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie rozpoczęły się poszukiwania uczestników do projektu.
więcej
|
TVN24 dalej bez koncesji od KRRiT. "Brak decyzji lub odmowa to prawdopodobne odszkodowanie"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nadal analizuje wniosek TVN Grupy Discovery w sprawie przedłużenia koncesji na nadawanie TVN24. W razie ewentualnego braku zgody nadawca może ubiegać się o koncesję satelitarną w innym kraju UE. - Jeżeli do 26 września 2021 roku nie zostanie udzielona koncesja na nadawanie TVN24 na kolejny okres, może to oznaczać duże problemy dla nadawcy - ocenia Wojciech Szymczak, radca prawny w Kancelarii Prawnej Media.
więcej
|
Horizon GO zmienia się w UPC TV Go. Dostęp do treści poprzez nową aplikację
Operator UPC Polska zmienia swoją mobilną telewizję Horizon GO w UPC TV Go. W internetowych sklepach jest już dedykowana aplikacja, pomagająca w dostępnie do ponad 150 kanałów usługi.
więcej
|
Stacje telewizyjne porządkują aktywności swoich gwiazd w social mediach
W TVN Grupie Discovery prezenterzy telewizyjni każdorazowo muszą zapytać o zgodę kierownictwo, jeśli chcą promować jakieś usługi lub produkty w social mediach. Dziennikarzy informacyjnych obowiązuje zakaz. Natomiast Polsat powołał niedawno spółkę Polsat Talenty, aby uporządkować te kwestie, a w TVP działa Impresariat, który sprawuje opiekę nad m.in. prezenterami, dziennikarzami, aktorami - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Menedżerowie Banijay Group w radzie nadzorczej Endemol Shine Polska
Do rady nadzorczej firmy producenckiej Endemol Shine Polska dołączyli Peter Langernberg, Nicolas Chazarain i Thomas Gousset, menedżerowie jej nowego właściciela, koncernu Banijay Group.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" najchętniej oglądane w I kwartale
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w pierwszym kwartale br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 na pozycję lidera awansowało „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
MTV usunęło z ,,Warsaw Shore" scenę masturbacji przy śpiącej kobiecie
W reality-show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” pokazano, jak jeden z uczestników masturbuje się przy śpiącej koleżance, która wcześniej powiedziała, że nie ma ochoty na seks z nim. Po wielu krytycznych opiniach scena została usunięta z programu. - Traktujemy zaistniałą sytuację poważnie - zapewnia ViacomCBS Polska, nadawca MTV Polska.
więcej
|
TVP nie ujawni źródła informacji o wyniki testu covidowego Marty Lempart. "Tajemnica dziennikarska zobowiązuje"
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski nie ujawnił posłom lewicy, skąd dziennikarze TVP Info mieli informację o zakażeniu Marty Lempart koronawirusem. Powołał się na tajemnicę dziennikarską, podkreślając, że liderka Strajku Kobiet jest osobą działająca publicznie, więc powinna sama podać taką informację.
więcej
|
Zmarł aktor Wiesław Wójcik
W niedzielę w wieku 75 lat zmarł aktor Wiesław Wójcik. Ostatnią dużą rolą w jego dorobku był król Władysław Łokietek w telenoweli historycznej TVP1 „Korona królów”.
więcej
|
Teatr Telewizji w TVP1 śledzi 338 tys. widzów. ,,Badyle" hitem
Spektakle Teatru Telewizji w sezonie 2020/2021 ogląda średnio 338 tys. widzów. Dotychczas hitem był spektakl „Badyle”, który zgromadził 338 tys. oglądających.
więcej
|
501 tys. widzów drugiego sezonu programu ,,Smaki świata po polsku" w TVP2
Nowy program „Smaki świata po polsku” w nowym paśmie ogląda średnio 501 tys. widzów, o 68 tys. osób więcej niż nadawany pół roku temu pierwszy sezon. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajmuje ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
25 lat badania telewizji w Polsce. W przyszłości pomiar oglądalności poza domem
Badanie oglądalności telewizji w Polsce - a od niedawna także streamingu wideo - jest realizowane przez Nielsen Media już od 25 lat. W przyszłości ma objąć też pomiar cenzusowy treści i reklam w internecie oraz pomiar oglądalności poza domem - zapowiada Agnieszka Gosiewska, dyrektor zarządzająca Nielsen Media.
więcej
|
3,94 mln widzów ,,M jak miłość" w sezonie 2020/2021
Obecnie nadawany 21. sezon „M jak miłość” ogląda średnio 3,94 mln widzów. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.
więcej
|
,,Wydarzenia" i Polsat z najwyższym współczynnikiem multiscreeningu
W czasie oglądania głównych programów informacyjnych widzowie często korzystają z wielu ekranów. Najczęściej robią to, gdy śledzą „Wydarzenia” Polsatu. Ta stacja ma również najwyższy współczynnik multiscreeningu - wynika z badania Instytutu Łączności w ramach Programu Telemetria Polska.
więcej
|
Polsat News i Polsat Rodzina pokażą w Wielkanoc transmisje uroczystości religijnych
W najbliższych dniach z okazji świąt wielkanocnych w ramówkach Polsat News i Polsat Rodzina a także w portalu Polsatnews.pl i w serwisie Ipla znajdą się liczne relacje uroczystości religijnych.
więcej
|
Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trójka z największym spadkiem słuchalności w godzinach porannych, RMF FM, Maryja i Jedynka na czele wzrostów
Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od grudnia ub.r. do lutego br. w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) zajęło RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Hanna Budzisz za Marię Dłużewską w radzie programowej Polskiego Radia
Wiceprezes warszawskiego oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich Hanna Budzisz dołączyła do rady programowej Polskiego Radia.
więcej
|
|
W Radiu Nowy Świat powstała powieść z udziałem słuchaczy. Twórcami Andrus i Zimiński
Na antenie Radia Nowy Świat zakończył się cykl odcinków powieści kryminalnej, tworzonej przez Artura Andrusa i Wojciecha Zimińskiego, a czytanej przez Jerzego Stuhra. Tym samym powstała powieść radiowa, a dodatkowy odcinek został napisany przy wsparciu słuchaczy.
więcej
|
|
Prawosławne Radio Orthodoxia z koncesją na nadawanie do 2031 roku
Działające od blisko 20 lat białostockie Radia Orthodoxia - pierwsza w kraju rozgłośnia radiowa Polskiego Autokefalicznego Kościoła Prawosławnego, otrzymało nową koncesję, obowiązującą do 2031 roku. Najbliższe plany radia to dalsze poszerzenie zasięgu odbioru.
więcej
|
|
Paweł Sztompke i Eliza Rycembel gośćmi specjalnymi wielkanocnego ,,Magazynu Bardzo Kulturalnego"
W wielkanocną niedzielę o godz. 17 radiowa Trójka wyemituje specjalny odcinek „Magazynu Bardzo Kulturalnego”. Gośćmi będą Paweł Sztompke i Eliza Rycembel, a okazją do świętowania będą 59. urodziny Programu trzeciego Polskiego Radia.
więcej
|
|
|
|
Sylwia Chada (TikTok): bezpieczeństwo użytkowników naszym priorytetem
- Najważniejsze dla mnie jest promowanie bezpiecznego i pozytywnego doświadczenia związanego z korzystaniem z TikToka. To miejsce, w którym każdy może wyrażać swoją kreatywność. Najbardziej zależy mi na tym, aby TikTok był utożsamiany z bezpiecznym środowiskiem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sylwia Chada, general manager na Polskę i Europę Centralną platformy TikTok.
więcej
|
Rząd planuje nową opłatę za jednorazowy plastik
Ministerstwo Klimatu i Środowiska chce dodatkowo opodatkować jednorazowe plastikowe produkty, np. kubki czy sztućce wydawane klientom gastronomii. Tzw. opłata produktowa ma ograniczyć stosowanie plastikowych jednorazówek.
więcej
|
Dzienniki 25 proc. mniej z reklam. Wpływy ,,Faktu" i ,,Dziennika Gazety Prawnej" spadły o połowę, mocno w górę ,,Parkiet"
W styczniu i lutym br. wpływy reklamowe dzienników zmalały rok do roku o ponad 25 proc. Największe spadki zanotowały „Fakt” i „Dziennik Gazeta Prawna", wzrosły osiągnęły natomiast „Parkiet” i „Puls Biznesu”.
więcej
|
LG rezygnuje z produkcji smartfonów
Koncern LG zapowiedział, że zlikwiduje dział firmy zajmujący się produkcją smartfonów tej marki. Proces likwidacji zakończy się 31 lipca 2021 roku, przyczyną decyzji jest rosnąca konkurencja na rynku. W sprzedaży pozostaną zapasy oferowanych aktualnie modeli, a obecni użytkownicy smartfonów LG mają zachować wsparcie ze strony producenta.
więcej
|
Facebook ulepsza reklamy dla serwisów VoD. Mogą dodawać nowe tytuły do bieżących kampanii
Facebook wprowadza dla swoich partnerów z segmentu VoD nowy format reklamowy o nazwie Dynamic Ads for Streaming. Rozwiązanie pozwala reklamodawcom na bieżące dodawanie do prowadzonych już kampanii nowych tytułów dobranych do odbiorców na podstawie ich zainteresowań.
więcej
|
Anna Mucha reklamuje podwojone pakiety internetowe w Play (wideo)
Sieć Play rozpoczęła kampanię reklamującą promocję, w której w taryfach abonamentowych pakiety internetowe są podwajane. W reklamach występuje aktorka Anna Mucha.
więcej
|
Górski i Cieślak spierają się o żywopłot w reklamie Orange na kartę (wideo)
W nowej kampanii Orange na kartę z artystami kabaretowymi Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem reklamowany jest pakiet za 15 zł.
więcej
|
Kaucje za szklane i plastikowe butelki mają być obowiązkowe
Ujawniono plany nowych przepisów dotyczących obowiązkowej kaucji butelek ze szkła i plastiku. Prawie pewne jest, że system tern będzie na terenie Polski obowiązkowy.
więcej
|
Orlen reklamuje własne przekąski hasłem ,,Tak wiele dobrego na stacjach Orlen"
PKN Orlen wystartował z wiosenną akcją promocyjną pt. „Tak wiele dobrego na stacjach Orlen". Koncern reklamuje promocyjną ofertę przekąsek z menu StopCafe.
więcej
|
Zamówienia Burger King pakowane do toreb McDonald's
Belgijski oddział Burger Kinga sprawił nie lada żart swoim klientom na 1 kwietnia. Wykorzystał do tego konkurenta - sieć McDonald's.
więcej
|
T-Mobile w wiosennej kampanii promuje podwojenie gigabajtów
Ruszyła nowa kampania reklamowa operatora T-Mobile, promująca ofertę podwojonych gigabajtów.
więcej
|
Obostrzeń epidemicznych nie ogłasza już Mateusz Morawiecki. ,,Nie chce być posłańcem złych wieści"
Od pewnego czasu o krytycznej sytuacji pandemicznej w Polsce, złej sytuacji w ochronie zdrowia czy też kolejnych wprowadzanych restrykcjach informuje publicznie minister zdrowia Adam Niedzielski, a nie - jak to robił wcześniej - premier Mateusz Morawiecki. - Jest to normalna praktyka w długotrwałym zarządzaniu kryzysem. Pokazywanie się w kontekście złych wiadomości może w tak długim czasie zdewastować wizerunek. To co robi zespół odpowiadający za wizerunek rządu jest zatem logiczne i spójne - zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prof. Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Warszawskiego.
więcej
|
Ponad 197 mln zł wpływów w podatku od sprzedaży detalicznej
Firmy zapłaciły w styczniu przeszło 197,4 mln zł podatku od sprzedaży detalicznej - wynika z danych przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Ministerstwo Finansów.
więcej
|
Szef marketingu P&G: Jeśli chcecie zobaczyć przyszłość, spójrzcie na Chiny
Marc Pritchard, globalny dyrektor marketingu Procter & Gamble, stwierdził, że rynek chiński w najbliższych latach będzie motorem napędowym transformacji marketingowej koncernu. - Jeśli chcecie zobaczyć przyszłość, spójrzcie na Chiny - powiedział w wywiadzie z WFA marketer.
więcej
|
Marki na przełomie dekad: Wedel
W naszym cyklu pod hasłem "Marki na przełomie dekad", w którym prezentujemy dokonania marek i ich osiągnięcia w minionej dekadzie oraz kamienie milowe w ich rozwoju, a także zakreślimy wyzwania, które stają przed nimi u progu trzeciego dziesięciolecia XXI wiek prezentujemy Wedel. O marce opowiada Aleksandra Kusz vel Sobczuk, kierownik komunikacji korporacyjnej.
więcej
|
Nowy model funkcjonowania agencji reklamowych. 3 kierunki transformacji Zmiany na rynku reklamowym, jakie dotknęły jego uczestników globalnie w minionym roku, powodują przewartościowanie modelu pracy agencji reklamowych. Jakie nowe kierunki działania wynikają z tych zmian? materiał partnerskiwięcej |
|
|
Orlen rejestruje logo Orlen Paczka, chce uruchomić usługę we wrześniu
Pod koniec trzeciego kwartału Orlen we współpracy z Ruchem wprowadzi na rynek usługę Orlen Paczka. Kilka tygodni temu koncern wniosek do Urzędu Patentowego o zastrzeżenie tej marki - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" z serwisem lokalnym z Wałbrzycha, przygotowują go Agnieszka Dobkiewicz i Karolina Niziołek
W środę, 7 kwietnia, rusza nowy serwis lokalny „Gazety Wyborczej” (Agora), poświęcony Wałbrzychowi i okolicom. Tworzyć go będą dwie dolnośląskie dziennikarki: Agnieszka Dobkiewicz i Karolina Niziołek, mutacja podlegać będzie pod oddział wrocławski. To 28. lokalny serwis dziennika.
więcej
|
Dzienniki 25 proc. mniej z reklam. Wpływy ,,Faktu" i ,,Dziennika Gazety Prawnej" spadły o połowę, mocno w górę ,,Parkiet"
W styczniu i lutym br. wpływy reklamowe dzienników zmalały rok do roku o ponad 25 proc. Największe spadki zanotowały „Fakt” i „Dziennik Gazeta Prawna", wzrosły osiągnęły natomiast „Parkiet” i „Puls Biznesu”.
więcej
|
Z Agory odchodzi Mateusz Szaniewski, odpowiadał za marketing subskrypcji ,,Gazety Wyborczej"
Z Agory odchodzi Mateusz Szaniewski, szef marketingu subskrypcji cyfrowych dziennika, były szef mediów społecznościowych „Gazety Wyborczej”. Nie wiadomo, z jakim tytułem się zwiąże, ani kto zastąpi go na stanowisku w tytule Agory. W maju odchodzi też szefowa subskrypcji "GW" - Danuta Breguła.
więcej
|
Zmarł dziennikarz i PR-owiec motoryzacyjny Andrzej Karaczun
W sobotę w wieku 66 lat zmarł Andrzej Karaczun, redaktor naczelny serwisu NewsAuto.pl. Jako dziennikarz sportowy i motoryzacyjny był związany z wieloma tytułami prasowymi, był też rzecznikiem prasowym i szefem biur prasowych wielu rajdów samochodowych i zespołów rajdowych.
więcej
|
Zmarła Ewa Modrzejewska, była dziennikarka ,,Super Expressu"
We wtorek w wieku 60 lat zmarła dziennikarka Ewa Modrzejewska, przez wiele lat związana m.in. z „Super Expressem” i „Filmem”.
więcej
|
|
|
Sylwia Chada (TikTok): bezpieczeństwo użytkowników naszym priorytetem
- Najważniejsze dla mnie jest promowanie bezpiecznego i pozytywnego doświadczenia związanego z korzystaniem z TikToka. To miejsce, w którym każdy może wyrażać swoją kreatywność. Najbardziej zależy mi na tym, aby TikTok był utożsamiany z bezpiecznym środowiskiem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sylwia Chada, general manager na Polskę i Europę Centralną platformy TikTok.
więcej
|
Amazon w ogniu krytyki. Kurierzy z butelkami zamiast ubikacji
Koncern Amazon dotknął kryzys wizerunkowy po ujawnieniu, że amerykańscy kurierzy pracujący dla tej firmy są zmuszeni do załatwienia swoich potrzeb fizjologicznych z użyciem butelek i toreb. Winien ma być system pracy Amazona nie pozostawiający kierowcom odpowiedniej ilości czasu na znalezienie toalety podczas dostarczania przesyłek.
więcej
|
Leroy Merlin oferuje odbiór zakupów w szybkomatach. Postawił maszyny w dziesięciu lokalizacjach
Sieć sklepów Leroy Merlin rozwija możliwości obsługi swoich klientów w ramach systemu click&collect. Firma uruchomiła w dziesięciu lokalizacjach w Polsce pierwsze własne automaty do odbioru paczek z zakupionymi towarami. Na liście są między innymi Warszawa, Poznań, Zielona Góra i Kraków.
więcej
|
Facebook ulepsza reklamy dla serwisów VoD. Mogą dodawać nowe tytuły do bieżących kampanii
Facebook wprowadza dla swoich partnerów z segmentu VoD nowy format reklamowy o nazwie Dynamic Ads for Streaming. Rozwiązanie pozwala reklamodawcom na bieżące dodawanie do prowadzonych już kampanii nowych tytułów dobranych do odbiorców na podstawie ich zainteresowań.
więcej
|
Legimi niebawem na giełdzie, w ub.r. wzrost wpływów o 84 proc. i 2,1 mln zł zysku
Giełda Papierów Wartościowych podjęła uchwałę o wprowadzeniu do obrotu na bocznym rynku giełdowym NewConnect akcji spółki Legimi, internetowej platformy z e-bookami i audiobookami. W ub.r. Legimi szacunkowo zanotowało wzrost przychodów o 84 proc. do 32 mln zł i prawie 2,1 mln zł zysku netto.
więcej
|
Władze Chin walczą z nielegalnym hazardem. Wyciąga z kraju 150 mld USD rocznie
Chińskie władze walczą z hazardem internetowym i próbują powstrzymywać obywateli przed graniem w kasynach za granicą. Według urzędników z powodu hazardu z kraju wypływa co roku ponad bilion juanów (153 mld USD), a prasa opisuje przypadki osób, którym uzależnienie od gier zniszczyło życie.
więcej
|
LinkedIn wprowadza nowe narzędzia dla użytkowników
Biznesowy serwis społecznościowy LinkedIn wprowadza nowe narzędzia, które mają zwiększać autentyczność kont i poprawić zaangażowanie użytkowników.
więcej
|
Google: nielimitowane połączenia w Google Meet wciąż możliwe
Google przesunęło na koniec czerwca br. termin wprowadzenia 60-minutowego limitu na połączenia w darmowej wersji platformy do wideokonferencji online Google Meet.
więcej
|
Paweł Kołodziejczak i Michał Łopaciński w żużlowym ,,Parku Maszyn" w Kanale Sportowym
W youtube’owym Kanale Sportowym od najbliższego czwartku będzie emitowany magazyn żużlowy „Park Maszyn”. Jego gospodarzem będzie Paweł Kołodziejczak, a stałym ekspertem Michał Łopaciński.
więcej
|
Justyna Krupa: z WP SportowychFaktów do Interii
Dziennikarka Justyna Krupa dołączyła do redakcji sportowej Interii. Wcześniej pracowała w WP SportowychFaktach i „Dzienniku Polskim”.
więcej
|
Wyciekły dane ponad 530 mln użytkowników Facebooka
Na jednym z forów hakerskich pojawiły się dane 533 mln użytkowników Facebooka z ponad 100 krajów, m.in. Polski. To skutek wycieku sprzed dwóch lat.
więcej
|
Z internetu nie korzysta 7 proc. mieszkańców USA
7 proc. dorosłych Amerykanów deklaruje, że nie korzysta z internetu. Wśród nich największą grupę stanowią osoby starsze - wynika z badania Pew Research Center.
więcej
|
Film "Jeszcze jest czas" już dostępny w serwisach VOD. Reżyserski debiut Viggo Mortensena (sylwetka)
Szeroka publiczność kojarzy go m.in. jako Aragorna z „Władcy Pierścieni”. Nominacje do Oscara zapewniły mu kreacje w "Captain Fantastic", "Wschodnich obietnicach" i "Green Booku". Ostatnio zadebiutował po drugiej stronie kamery. W serwisach VOD pojawił się już "Jeszcze jest czas" Viggo Mortensena, luźno inspirowany doświadczeniami z jego życia.
więcej
|
Koniec zdjęć do drugiego sezonu "Wiedźmina"
Netflix ogłosił zakończenie zdjęć do drugiego sezonu serialu "Wiedźmin" na podstawie prozy Andrzeja Sapkowskiego. Premiera jeszcze w tym roku.
więcej
|
Deon na czele serwisów religijnych. Aleteia i Niedziela.pl z dużymi spadkami, Twojabiblia.pl i Wiara.pl mocno w górę
Na pozycję lidera wśród witryn o tematyce religijnej awansował Deon.pl, wyprzedzając Aleteia.org, która zanotowała duży spadek, podobnie jak Gosc.pl, Niedziela.pl i JW.org. Natomiast mocno w górę poszły statystyki Twojabiblia.pl i Wiara.pl.
więcej
|
Pudelek z mniejszą przewagą nad Plotkiem. Plejada i Obcas w górę, najwięcej stracił Jastrzabpost
W lutym prawie wszystkie czołowe serwisy o tematyce show-biznesowej miały niższą odwiedzalność niż w styczniu, wzrosty osiągnęły jedynie Plejada.pl i Obcas.pl. Pudelek zanotował większy spadek niż zajmujący drugie miejsce Plotek, a procentowo najwięcej straciły Jastrzabpost.pl i Kozaczek.pl.
więcej
|
,,Patoreakcja" Maty z rekordem na Spotify, wyprzedziła ,,Polskie Tango" Taco Hemingwaya
Piosenka „Patoreakcja” rapera Maty przez dobę od premiery zanotowała 643,8 tys. odtworzeń na Spotify. To nowy rekord w polskiej odsłonie platformy, poprzednio największym hitem było „Polskie Tango” Taco Hemingwaya.
więcej
|
Znów problemy z e-rejestracją na szczepienia. Dworczyk: 500 prób logowania na sekundę
W piątek po północy wznowiono internetowe rejestracje osób w wieku 40-59 lat na szczepienia przeciw koronawirusowi. Osoby, które wskutek błędu systemu w czwartek zapisały się na terminy w kwietniu, mają zostać powiadomione o anulowaniu rejestracji. W piątek przed południem platforma Internetowe Konto Pacjenta była przeciążona, minister Michał Dworczyk poinformował, że jednocześnie próbowało zalogować się ok. 500 użytkowników.
więcej
|
Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Amazon w ogniu krytyki. Kurierzy z butelkami zamiast ubikacji
Koncern Amazon dotknął kryzys wizerunkowy po ujawnieniu, że amerykańscy kurierzy pracujący dla tej firmy są zmuszeni do załatwienia swoich potrzeb fizjologicznych z użyciem butelek i toreb. Winien ma być system pracy Amazona nie pozostawiający kierowcom odpowiedniej ilości czasu na znalezienie toalety podczas dostarczania przesyłek.
więcej
|
Piotr Czarnowski: dobry biznes przyciąga dobre agencje, zły - agencje wątpliwe
- Na rynku tak szalenie spłaszczonym przez masę agencji konkurujących tylko ceną a nie jakością, przeciętny klient przyzwyczajony jest do rozkazywania a nie do słuchania. No i dodatkowo polski rynek jest bardzo mało etyczny. Tymczasem wielu klientów nie rozumie wyraźnej zależności: pokaż mi jaki robisz PR a ja powiem ci, czy jesteś uczciwą firmą - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR.
więcej
|
Szymon Hołownia po krytyce zaszczepienia się na koronawirusa. ,,Staliśmy się zakładnikami tego niezdarnego rządu"
Lider partii Polska 2050 Szymon Hołownia w sobotę przyjął szczepionkę na koronawirusa. Negatywnie oceniła to część polityków i dziennikarzy, wytykając mu, że jeszcze kilka dni wcześniej krytykował zamieszanie z rejestracją na szczepienia osób w wieku 40-59 lat. - Zaszczepił się, i dobrze. Chciał jak najszybciej? Nie On jeden. Więcej wyrozumiałości dla ludzkiej słabości - skomentował prezydent Andrzej Duda. - Nikt, kto szczepienia nazywa słabością, podczas trzeciej fali pandemii, gdy umierają Polki i Polacy, nie ma prawa nazwać siebie samego patriotą - odpowiedział mu Hołownia.
więcej
|
Obostrzeń epidemicznych nie ogłasza już Mateusz Morawiecki. ,,Nie chce być posłańcem złych wieści"
Od pewnego czasu o krytycznej sytuacji pandemicznej w Polsce, złej sytuacji w ochronie zdrowia czy też kolejnych wprowadzanych restrykcjach informuje publicznie minister zdrowia Adam Niedzielski, a nie - jak to robił wcześniej - premier Mateusz Morawiecki. - Jest to normalna praktyka w długotrwałym zarządzaniu kryzysem. Pokazywanie się w kontekście złych wiadomości może w tak długim czasie zdewastować wizerunek. To co robi zespół odpowiadający za wizerunek rządu jest zatem logiczne i spójne - zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prof. Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Warszawskiego.
więcej
|
Spoko.app klientem Clear Communication Group
Od kwietnia 2021 roku agencja Clear Commnication Group rozpoczęła współpracę z fintechem Spoko.app, który specjalizuje się w międzynarodowych przekazach pieniężnych.
więcej
|
|
|