Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 7 Kwietnia 2021
 
 
 
O 57 minut oglądaliśmy krócej telewizję w Wielkanoc. Koncert ,,Cud Życia - Andrea Bocelli" hitem
 
Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję o 57 minut krócej niż rok temu. Najpopularniejszą stacją była TVP1, a najwięcej widzów zgromadziły takie pozycje, jak Koncert „Cud Życia - Andrea Bocelli”, „Fakty” oraz „Stulecie Winnych”. więcej
Weź udział w badaniu CMO Survey 2021
 
Jest to badanie opinii liderów marketingu, na temat oceny ich obecnej oraz przyszłej roli w strukturach firm, wpływu technologii na rozwój biznesu oraz zmian spowodowanych przez pandemię COVID-19. materiał partnerski więcej
 
 
Antena TV zamiast Silver TV w telewizji naziemnej. "Zmiana nazwy nie powinna być problemem dla KRRiT"
 
Michał Winnicki, który wygrał konkurs na kanał w telewizji naziemnej nie uruchomi zapowiadanego „Silver TV”, a zmieni jego nazwę na „Antena TV”. - Nie sądzę, aby to był jakiś problem - zwłaszcza, że w tym przypadku istnieje podobno realne uzasadnienie dla tej zmiany - ocenia Krzysztof Luft, były członek KRRiT. więcej
 
 
Jacek Pałasiński z programem wideo na naTemat.pl
 
Wieloletni publicysta TVN24 Jacek Pałasiński zaczyna współpracę z naTemat.pl. Będzie prowadził autorski podcast wideo „Allegro ma non troppo, czyli godzina z Jackiem”. więcej
 
 
Wirtualna Polska gotowa do nadawania Open.FM w DAB+
 
- Wirtualna Polska wystąpiła o koncesję DAB+ na radio cyfrowe w największych miastach Polski. Przygotowujemy się do rozpoczęcia nadawania - zapowiedział Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Allegro mocno w górę, Facebook ze spadkiem. Na komputerach Netflix przed Instagramem (Mediapanel z marca)
 
Przeglądarkowego Facebooka w marcu odwiedziło 219 tys. polskich internautów mniej niż w lutym, przez co został wyprzedzony przez kilku polskich wydwców. Natomiast duży wzrost zanotowało Allegro. W Polsce jest 29,2 mln internautów. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Fakty" liderem oglądalności w marcu, wszystkie dzienniki z dużymi spadkami więcej
 
TVN24 dalej bez koncesji od KRRiT. "Brak decyzji lub odmowa to prawdopodobne odszkodowanie" więcej
 
Stacje telewizyjne porządkują aktywności swoich gwiazd w social mediach więcej
 
Piotr Czarnowski: dobry biznes przyciąga dobre agencje, zły - agencje wątpliwe więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Head of Product (Głowa Produktu) ASZdziennik.pl Grupa NaTemat
Technik Poziomów EKSTRAKLASA LIVE PARK
Dokumentalista TVN GRUPA DISCOVERY
Senior Project Manager AGENCJA DDOB
Technik Serwisu Telewizja Polsat
INŻYNIER Systemów Telewizyjnych Telewizja Polsat
Reporter regionalny Onet.pl Ringier Axel Springer
Account Manager Hill+Knowlton Strategies Poland
Content Copywriter Hill+Knowlton Strategies Poland
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego TVN GRUPA DISCOVERY
Redaktor Naczelny/a magazynu Elle Burda Media Polska
Freelance Editorial Assistant Internship GLOBAL LISTINGS
Starszy Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
O 57 minut oglądaliśmy krócej telewizję w Wielkanoc. Koncert ,,Cud Życia - Andrea Bocelli" hitem

Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję o 57 minut krócej niż rok temu. Najpopularniejszą stacją była TVP1, a najwięcej widzów zgromadziły takie pozycje, jak Koncert „Cud Życia - Andrea Bocelli”, „Fakty” oraz „Stulecie Winnych”. więcej

Antena TV zamiast Silver TV w telewizji naziemnej. "Zmiana nazwy nie powinna być problemem dla KRRiT"

Michał Winnicki, który wygrał konkurs na kanał w telewizji naziemnej nie uruchomi zapowiadanego „Silver TV”, a zmieni jego nazwę na „Antena TV”. - Nie sądzę, aby to był jakiś problem - zwłaszcza, że w tym przypadku istnieje podobno realne uzasadnienie dla tej zmiany - ocenia Krzysztof Luft, były członek KRRiT. więcej

956 tys. widzów programu ,,Power Couple" w TVN

Nowy program „Power Couple” ogląda średnio 956 tys. widzów. Produkcja daje TVN ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” i trzecie miejsce w grupie 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN Media wprowadza technologię Switch_On do zarządzania kampanią tv

Biuro Reklamy TVN Media wprowadza na rynek Switch_On - technologię, która ma pozwalać na podmianę spotów reklamowych w telewizji linearnej do godziny przed zaplanowaną emisją. więcej

TVP1 liderem, TVP2 wyprzedziła TVP1 w 16-49. ,,M jak miłość", mecz Anglia-Polski i ,,Cud Życia - Andrea Bocelli" hitem tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, eliminacyjny mecz reprezentacji Polski z Anglią do MŚ 2022 oraz koncert „Cud Życia - Andrea Bocelli”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Rośnie rynek reklamy telewizyjnej. Polsat z największymi wpływami, duży wzrost TVN7 (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w marcu 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 4,31 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Red Bee zajmie się rozwojem technologicznym platformy Ekstraklasa.tv

Spółka Ekstraklasa w przetargu wybrała firmę Red Bee jako partnera technologicznego w obszarze rozwoju platformy internetowej Ekstraklasa.tv. Pierwsze efekty współpracy mają pojawić się w połowie br. więcej

TVP przeprasza lekarza za zdjęcie przy tekście o odmowie leczenia zwolenników PiS z użyciem sprzętu od WOŚP

Portal TVP.Info zamieścił przeprosiny pod adresem lekarza prof. Mikołaja Spodaryka, którego zdjęciem omyłkowo zilustrowano dwa teksty na temat odmowy leczenia sympatyków Prawa i Sprawiedliwości sprzętem od WOŚP. To efekt przegranego procesu, który pediatra wytoczył Telewizji Polskiej. więcej

Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców

Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Wirtualna Polska gotowa do nadawania Open.FM w DAB+

- Wirtualna Polska wystąpiła o koncesję DAB+ na radio cyfrowe w największych miastach Polski. Przygotowujemy się do rozpoczęcia nadawania - zapowiedział Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Z Radia Łódź odchodzi dyrektor programowy Marcin Wąsiewicz

Dyrektor programu Radia Łódź Marcin Wąsiewicz zrezygnował z zajmowanego stanowiska i z końcem czerwca odejdzie z rozgłośni - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Jego obowiązki przejęła Małgorzata Warzecha, redaktorem naczelnym pozostaje prezes rozgłośni. więcej

 
Wolna częstotliwość w Odolanowie

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpisała konkurs na wolną częstotliwość 94,9 MHz w Odolanowie (województwo wielkopolskie). więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Stadion Narodowy bez zmian prowadzi działalność komercyjną

Kilka dni temu na stadionie PGE Narodowy kręcono reklamę Totalizatora Sportowego, mimo że obecnie działa tam szpital tymczasowy dla pacjentów z COVID-19. - Funkcjonowanie szpitala tymczasowego nie zablokowało możliwości prowadzenia działalności komercyjnej. Stadion jest bardzo dużym obiektem i jest w stanie w sposób bezpieczny łączyć te funkcje - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Proszowski, dyrektor ds komunikacji, promocji i marketingu oraz rzecznik prasowy spółki PL2012, która zarządza stadionem. więcej

Katarzyna Montgomery na czele działu talent w Stor9. W jej zespole Michał Zawada

Do zespołu agencji Stor9 dołączyła była redaktor naczelna magazynów „VIVA!”, „Życie jest piękne” czy „Zwierciadło” Katarzyna Montgomery. Ma kierować zespołem Talents, zajmującym się PR oraz monetyzacją wizerunku osób publicznych. W jej zespole pracę zaczyna także Michał Zawada, który zajmie się PR sportowców - Huberta Hurkacza i Bartka Bednorza. więcej

TVN Media wprowadza technologię Switch_On do zarządzania kampanią tv

Biuro Reklamy TVN Media wprowadza na rynek Switch_On - technologię, która ma pozwalać na podmianę spotów reklamowych w telewizji linearnej do godziny przed zaplanowaną emisją. więcej

Maciej Stuhr w pierwszej kampanii platformy Erli.pl

„Cała przyjemność na naszej stronie” to hasło pierwszej kampanii marketingowej Erli.pl, nowego marketplace’u na polskim rynku e-handlu. Ambasadorem kampanii został aktor Maciej Stuhr. Za realizację działań reklamowych odpowiadają agencje Freundschaft i Spark Foundry (Publicis Media). więcej

Polacy po roku pandemii: bardziej smart i z mniejszym lękiem przed wirusem

Na progu trzeciego lockdownu widać rosnące dysproporcje między różnymi grupami społecznymi. W najgorszej sytuacji są najmłodsi i najmniej zamożni Polacy. To ich pandemia koronawirusa pozbawiła części i tak skromnych dochodów przy jednoczesnej obowiązkowej alienacji społecznej i braku perspektywy szybkiego poprawy tego stanu. 57% ankietowanych, których sytuacja materialna w pandemii uległa pogorszeniu, spodziewa się dalszego spadku dochodów - wynika z raportu MullenLowe MediaHub. więcej

Scotch & Soda chce wejść do Polski. W rodzimej Holandii otworzyła swój największy na świecie sklep

Holenderska marka odzieżowa Scotch & Soda otworzyła swój największy na świecie sklep w holenderskim mieście 's-Hertogenbosch, znanym też pod nazwą Den Bosch. Marka w swoich planach na ten rok ma otwarcie pierwszego firmowego sklepu w Polsce. więcej

Rośnie rynek reklamy telewizyjnej. Polsat z największymi wpływami, duży wzrost TVN7 (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w marcu 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 4,31 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Dino ma już ponad 1,5 tys. sklepów

W pierwszym kwartale br. sieć supermarketów Dino przekroczyła pułap 1,5 tys. placówek. W całym kraju ma ich już 1532. więcej

Katarzyna Nosowska "Dobrym głosem dla firm" w kampanii ING

ING Bank Śląski kontynuuje kampanię „Dobry Głos dla firm”. Razem z Katarzyną Nosowską zachęca Polaków do dawania dobrych opinii i polecania ulubionych firm w internecie. więcej

Piłkarka Ewa Pajor ambasadorką T-Mobile Polska

Od kwietnia br. nową ambasadorką T-Mobile Polska jest Ewa Pajor - piłkarka i reprezentantka kadry narodowej Polski, która na co dzień gra w VfL Wolfsburg. więcej

W kwietniu klienci Biedronki znów otrzymają vouchery za zakupy

W kwietniu robiąc zakupy z kartą Moja Biedronka za minimum 99 zł, kupujący odbiorą voucher na 15 zł na kolejne zakupy, a przy wydaniu co najmniej 69 zł - otrzymają voucher na 5 zł. To kolejna odsłona tej akcji promocyjnej dyskontu. więcej

,,Pomyśl, ile można zdziałać razem" hasłem kampanii Uniqa

Ruszyła produktowa odsłona kampanii reklamowej Uniqa. ubezpieczyciel promuje się hasłem „Pomyśl, ile można zdziałać razem”. Działania przygotowały Papaya Films, Rio de Post, Arena Media oraz Value Media. więcej

Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska

Od kwietnia Marta Florczak odpowiada za pion personalny w zarządzie sieci handlowej Lidl Polska. Ostatnio - od czerwca 2020 r. - była dyrektorem ds. zasobów ludzkich w Auchan Retail Polska. więcej

Jakub Kozłowski w zespole Fantasyexpo

Agencja gamingowa Fantasyexpo utworzyła nowe stanowisko performance marketing coordinator, które objął Jakub Kozłowski. więcej

Agencje z Grupy K2 obsłużą e-commerce marki Atlantic

Należące do Grupy K2 agencje K2 Digital Products oraz K2 Precise wygrały przetarg na stworzenie i obsługę mediową e-sklepu marki bieliźnianej Atlantic. Pierwsza zajmie się zaprojektowaniem nowego serwisu atlantic.pl oraz wymianą silnika e-commmerce. Druga odpowiada za kompleksową obsługę mediową nowej odsłony e-sklepu. więcej

Kamil Szpilski: z Quest Software do Adform

Kamil Szpilski dołączył do zespołu komercyjnego Adform.  Poprzednio pracował w Quest Software.   więcej

IPG Mediabrands i TikTok będą łączyły marki z twórcami

Agencja mediowa IPG Mediabrands we współpracy z TikTokiem współtworzy serię niestandardowych programów dla swoich klientów, pomagając im w budowaniu obecności na platformie przez współpracę ze społecznością twórców TikToka. więcej

Dino sprzedaje testy na przeciwciała koronawirusa

Sieć supermarketów Dino rozpoczyna sprzedaż testów na obecność przeciwciał SARS-CoV-2. Testy szwajcarskiej firmy Primacovid kosztują 39,99 zł. więcej

FormUp dla Nationale Nederlanden

W wyniku wygranego przetargu do grona klientów agencji FormUp dołącza ubezpieczyciel Nationale Nederlanden. więcej

Nowy model funkcjonowania agencji reklamowych. 3 kierunki transformacji

Zmiany na rynku reklamowym, jakie dotknęły jego uczestników globalnie w minionym roku, powodują przewartościowanie modelu pracy agencji reklamowych. Jakie nowe kierunki działania wynikają z tych zmian? materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawca ,,Wróżki", ,,Werandy" i ,,Gwiazdy mówią": wpływy 9 proc. w dół, 515 tys. zł zysku

W ub.r. Wydawnictwo Te-Jot, wydawca czasopism „Wróżka”, „Weranda”, „Weranda Country” i „Gwiazdy mówią”, zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 9,4 proc. do 10,7 mln zł, a jego wynik netto poszedł w górę ze 185,6 tys. zł straty do 515,3 tys. zł zysku. Zmalały wpływy ze sprzedaży i reklam w prasie, a wzrosły w internecie. więcej

Ministerstwa klimatu i finansów reklamowały się mocniej w Polsacie niż TVP, prenumerują najwięcej "Rzeczpospolitej"

Niemal trzy miliony złotych wydało w 2020 roku Ministerstwo Klimatu na reklamę w stacjach telewizyjnych, prenumerata gazet kosztowała ponad 379 tys. tys. zł. Natomiast resort spraw zagranicznych na prenumeratę prasy przeznaczył 837 tys. zł. Ministerstwo Finansów na reklamy w Polsacie wydało ponad dwa razy więcej niż w TVP. więcej

Katarzyna Montgomery na czele działu talent w Stor9. W jej zespole Michał Zawada

Do zespołu agencji Stor9 dołączyła była redaktor naczelna magazynów „VIVA!”, „Życie jest piękne” czy „Zwierciadło” Katarzyna Montgomery. Ma kierować zespołem Talents, zajmującym się PR oraz monetyzacją wizerunku osób publicznych. W jej zespole pracę zaczyna także Michał Zawada, który zajmie się PR sportowców - Huberta Hurkacza i Bartka Bednorza. więcej

Orlen chce, żeby sąd odrzucił wniosek RPO o wstrzymanie zakupu Polska Press

PKN Orlen zwrócił się do warszawskiego sądu o odrzucenie jako niedopuszczalnego, lub ewentualnie oddalenie, wniosku Rzecznika Praw Obywatelskich o wstrzymanie realizacji zakupu wydawnictwa Polska Press. Według koncernu paliwowego zgoda prezesa UOKiK na tę transakcję jest już prawomocna. więcej

Wydawnictwo Egmont przedłużyło globalną umowę z Disney na czasopisma dla dzieci

Wydawnictwo Egmont i Disney przedłużyły umowę licencyjną obejmującą czasopisma dla dzieci oraz komiksy obejmujące m.in. przygody Myszki Miki, Kaczora Donalda czy na „Kubusia i Przyjaciół”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Jacek Pałasiński z programem wideo na naTemat.pl

Wieloletni publicysta TVN24 Jacek Pałasiński zaczyna współpracę z naTemat.pl. Będzie prowadził autorski podcast wideo „Allegro ma non troppo, czyli godzina z Jackiem”. więcej

Wirtualna Polska gotowa do nadawania Open.FM w DAB+

- Wirtualna Polska wystąpiła o koncesję DAB+ na radio cyfrowe w największych miastach Polski. Przygotowujemy się do rozpoczęcia nadawania - zapowiedział Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Allegro mocno w górę, Facebook ze spadkiem. Na komputerach Netflix przed Instagramem (Mediapanel z marca)

Przeglądarkowego Facebooka w marcu odwiedziło 219 tys. polskich internautów mniej niż w lutym, przez co został wyprzedzony przez kilku polskich wydwców. Natomiast duży wzrost zanotowało Allegro. W Polsce jest 29,2 mln internautów. więcej

YouTube wprowadza wskaźnik wyświetleń filmów naruszających zasady. Na 10 tys. odsłon tylko 18 to zabronione treści

YouTube wprowadził do swoich raportów dotyczących walki ze szkodliwymi treściami nowy element - współczynnik obejrzeń filmów naruszających zasady. Serwis podaje, że dzięki stosowanym metodom i uczeniu maszynowemu tylko od 16 do 18 odtworzeń filmów na 10 tys. odsłon dotyczy treści zabronionych przez regulamin YouTube’a. więcej

Koniec Pikio.pl i Lelum.pl, Iberion stawia na Goniec.pl i SwiatGwiazd.pl

Serwis informacyjny Pikio.pl przestał być aktualizowany, wydająca go spółka Iberion zdecydowała się rozwijać witrynę Goniec.pl. Natomiast skierowany do kobiet Lelum.pl niebawem zostanie zastąpiony przez SwiatGwiazd.pl oraz nowy serwis poradnikowy. więcej

Lockdowny pomogły Answear.com, sprzedaż w I kwartale wzrosła o 82 proc.

Według wstępnych danych w pierwszych kwartale br. internetowa platforma odzieżowa Answear.com zanotowała wzrost sprzedaży rok do roku o 82 proc. do 127 mln zł. - Pozyskujemy nowych klientów, a jednocześnie rosną wskaźniki odwiedzin, średniego koszyka oraz konwersji, wzmacniając dynamikę wzrostów sprzedaży - podkreśla zarząd firmy. więcej

Agnieszka Maciaszek dyrektorem zarządzającym Lifestyle Interii, Agnieszka Łopatowska korespondentką z Francji

Z początkiem kwietnia Agnieszka Maciaszek rozpoczęła pracę jako dyrektor zarządzająca obszar Lifestyle w portalu Interia (Cyfrowy Polsat). Zastąpi Agnieszkę Łopatowską, która będzie pisała dla Interii z Francji. więcej

Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców

Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy po roku pandemii: bardziej smart i z mniejszym lękiem przed wirusem

Na progu trzeciego lockdownu widać rosnące dysproporcje między różnymi grupami społecznymi. W najgorszej sytuacji są najmłodsi i najmniej zamożni Polacy. To ich pandemia koronawirusa pozbawiła części i tak skromnych dochodów przy jednoczesnej obowiązkowej alienacji społecznej i braku perspektywy szybkiego poprawy tego stanu. 57% ankietowanych, których sytuacja materialna w pandemii uległa pogorszeniu, spodziewa się dalszego spadku dochodów - wynika z raportu MullenLowe MediaHub. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Stadion Narodowy bez zmian prowadzi działalność komercyjną

Kilka dni temu na stadionie PGE Narodowy kręcono reklamę Totalizatora Sportowego, mimo że obecnie działa tam szpital tymczasowy dla pacjentów z COVID-19. - Funkcjonowanie szpitala tymczasowego nie zablokowało możliwości prowadzenia działalności komercyjnej. Stadion jest bardzo dużym obiektem i jest w stanie w sposób bezpieczny łączyć te funkcje - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Proszowski, dyrektor ds komunikacji, promocji i marketingu oraz rzecznik prasowy spółki PL2012, która zarządza stadionem. więcej

Katarzyna Montgomery na czele działu talent w Stor9. W jej zespole Michał Zawada

Do zespołu agencji Stor9 dołączyła była redaktor naczelna magazynów „VIVA!”, „Życie jest piękne” czy „Zwierciadło” Katarzyna Montgomery. Ma kierować zespołem Talents, zajmującym się PR oraz monetyzacją wizerunku osób publicznych. W jej zespole pracę zaczyna także Michał Zawada, który zajmie się PR sportowców - Huberta Hurkacza i Bartka Bednorza. więcej

Była minister sportu będzie doradzać w Ministerstwie Aktywów Państwowych przy sponsoringu sportowym

Danuta Dmowska-Andrzejuk, w latach 2019-2020 minister sportu, została doradcą społecznym i szefową zespołu ds. sponsoringu sportu w Ministerstwie Aktywów Państwowych. więcej

Zmiany w globalnych władzach Grayling: Ben Petter dyrektorem operacyjnym w Europie

Agencja reklamowa Grayling awansowała Bena Pettera na stanowisko dyrektora operacyjnego  na Europę. Nathan Kemp został mianowany global head of creative and planning, a Kat McGettigan objęła stanowisko global head of growth. więcej

Nexity Polska klientem Clue PR

Agencja Clue PR została wybrana w przetargu na obsługę Nexity Polska - spółki z grupy Nexity. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Tim Cook: Wybory przez smartfona to dobry pomysł, nie konkurujemy z Facebookiem, a za 10 lat nie będzie mnie w Apple
Orange liderem kwartalnego przenoszenia numerów. Ostro w dół Play
Clubhouse wprowadza własny system płatności. Pieniądze od użytkowników dla twórców treści
Piłkarka Ewa Pajor ambasadorką T-Mobile Polska
Aplikacja finansowa Spoko.app pozyskała 20 mln zł, wśród inwestorów FinTech Ventures
Ten Square Games: w pierwszym kwartale wpływy 78 proc. w górę, Ipopema Securities obniża wartość godziwą akcji
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj