|
|
|
|
|
|
|
O 57 minut oglądaliśmy krócej telewizję w Wielkanoc. Koncert ,,Cud Życia - Andrea Bocelli" hitem
Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję o 57 minut krócej niż rok temu. Najpopularniejszą stacją była TVP1, a najwięcej widzów zgromadziły takie pozycje, jak Koncert „Cud Życia - Andrea Bocelli”, „Fakty” oraz „Stulecie Winnych”.
więcej
|
Antena TV zamiast Silver TV w telewizji naziemnej. "Zmiana nazwy nie powinna być problemem dla KRRiT"
Michał Winnicki, który wygrał konkurs na kanał w telewizji naziemnej nie uruchomi zapowiadanego „Silver TV”, a zmieni jego nazwę na „Antena TV”. - Nie sądzę, aby to był jakiś problem - zwłaszcza, że w tym przypadku istnieje podobno realne uzasadnienie dla tej zmiany - ocenia Krzysztof Luft, były członek KRRiT.
więcej
|
956 tys. widzów programu ,,Power Couple" w TVN
Nowy program „Power Couple” ogląda średnio 956 tys. widzów. Produkcja daje TVN ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” i trzecie miejsce w grupie 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN Media wprowadza technologię Switch_On do zarządzania kampanią tv
Biuro Reklamy TVN Media wprowadza na rynek Switch_On - technologię, która ma pozwalać na podmianę spotów reklamowych w telewizji linearnej do godziny przed zaplanowaną emisją.
więcej
|
TVP1 liderem, TVP2 wyprzedziła TVP1 w 16-49. ,,M jak miłość", mecz Anglia-Polski i ,,Cud Życia - Andrea Bocelli" hitem tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, eliminacyjny mecz reprezentacji Polski z Anglią do MŚ 2022 oraz koncert „Cud Życia - Andrea Bocelli”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rośnie rynek reklamy telewizyjnej. Polsat z największymi wpływami, duży wzrost TVN7 (raport)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w marcu 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 4,31 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Red Bee zajmie się rozwojem technologicznym platformy Ekstraklasa.tv
Spółka Ekstraklasa w przetargu wybrała firmę Red Bee jako partnera technologicznego w obszarze rozwoju platformy internetowej Ekstraklasa.tv. Pierwsze efekty współpracy mają pojawić się w połowie br.
więcej
|
TVP przeprasza lekarza za zdjęcie przy tekście o odmowie leczenia zwolenników PiS z użyciem sprzętu od WOŚP
Portal TVP.Info zamieścił przeprosiny pod adresem lekarza prof. Mikołaja Spodaryka, którego zdjęciem omyłkowo zilustrowano dwa teksty na temat odmowy leczenia sympatyków Prawa i Sprawiedliwości sprzętem od WOŚP. To efekt przegranego procesu, który pediatra wytoczył Telewizji Polskiej.
więcej
|
Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stadion Narodowy bez zmian prowadzi działalność komercyjną
Kilka dni temu na stadionie PGE Narodowy kręcono reklamę Totalizatora Sportowego, mimo że obecnie działa tam szpital tymczasowy dla pacjentów z COVID-19. - Funkcjonowanie szpitala tymczasowego nie zablokowało możliwości prowadzenia działalności komercyjnej. Stadion jest bardzo dużym obiektem i jest w stanie w sposób bezpieczny łączyć te funkcje - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Proszowski, dyrektor ds komunikacji, promocji i marketingu oraz rzecznik prasowy spółki PL2012, która zarządza stadionem.
więcej
|
Katarzyna Montgomery na czele działu talent w Stor9. W jej zespole Michał Zawada
Do zespołu agencji Stor9 dołączyła była redaktor naczelna magazynów „VIVA!”, „Życie jest piękne” czy „Zwierciadło” Katarzyna Montgomery. Ma kierować zespołem Talents, zajmującym się PR oraz monetyzacją wizerunku osób publicznych. W jej zespole pracę zaczyna także Michał Zawada, który zajmie się PR sportowców - Huberta Hurkacza i Bartka Bednorza.
więcej
|
TVN Media wprowadza technologię Switch_On do zarządzania kampanią tv
Biuro Reklamy TVN Media wprowadza na rynek Switch_On - technologię, która ma pozwalać na podmianę spotów reklamowych w telewizji linearnej do godziny przed zaplanowaną emisją.
więcej
|
Maciej Stuhr w pierwszej kampanii platformy Erli.pl
„Cała przyjemność na naszej stronie” to hasło pierwszej kampanii marketingowej Erli.pl, nowego marketplace’u na polskim rynku e-handlu. Ambasadorem kampanii został aktor Maciej Stuhr. Za realizację działań reklamowych odpowiadają agencje Freundschaft i Spark Foundry (Publicis Media).
więcej
|
Polacy po roku pandemii: bardziej smart i z mniejszym lękiem przed wirusem
Na progu trzeciego lockdownu widać rosnące dysproporcje między różnymi grupami społecznymi. W najgorszej sytuacji są najmłodsi i najmniej zamożni Polacy. To ich pandemia koronawirusa pozbawiła części i tak skromnych dochodów przy jednoczesnej obowiązkowej alienacji społecznej i braku perspektywy szybkiego poprawy tego stanu. 57% ankietowanych, których sytuacja materialna w pandemii uległa pogorszeniu, spodziewa się dalszego spadku dochodów - wynika z raportu MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Scotch & Soda chce wejść do Polski. W rodzimej Holandii otworzyła swój największy na świecie sklep
Holenderska marka odzieżowa Scotch & Soda otworzyła swój największy na świecie sklep w holenderskim mieście 's-Hertogenbosch, znanym też pod nazwą Den Bosch. Marka w swoich planach na ten rok ma otwarcie pierwszego firmowego sklepu w Polsce.
więcej
|
Rośnie rynek reklamy telewizyjnej. Polsat z największymi wpływami, duży wzrost TVN7 (raport)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w marcu 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 4,31 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Dino ma już ponad 1,5 tys. sklepów
W pierwszym kwartale br. sieć supermarketów Dino przekroczyła pułap 1,5 tys. placówek. W całym kraju ma ich już 1532.
więcej
|
Katarzyna Nosowska "Dobrym głosem dla firm" w kampanii ING
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię „Dobry Głos dla firm”. Razem z Katarzyną Nosowską zachęca Polaków do dawania dobrych opinii i polecania ulubionych firm w internecie.
więcej
|
Piłkarka Ewa Pajor ambasadorką T-Mobile Polska
Od kwietnia br. nową ambasadorką T-Mobile Polska jest Ewa Pajor - piłkarka i reprezentantka kadry narodowej Polski, która na co dzień gra w VfL Wolfsburg.
więcej
|
W kwietniu klienci Biedronki znów otrzymają vouchery za zakupy
W kwietniu robiąc zakupy z kartą Moja Biedronka za minimum 99 zł, kupujący odbiorą voucher na 15 zł na kolejne zakupy, a przy wydaniu co najmniej 69 zł - otrzymają voucher na 5 zł. To kolejna odsłona tej akcji promocyjnej dyskontu.
więcej
|
,,Pomyśl, ile można zdziałać razem" hasłem kampanii Uniqa
Ruszyła produktowa odsłona kampanii reklamowej Uniqa. ubezpieczyciel promuje się hasłem „Pomyśl, ile można zdziałać razem”. Działania przygotowały Papaya Films, Rio de Post, Arena Media oraz Value Media.
więcej
|
Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska
Od kwietnia Marta Florczak odpowiada za pion personalny w zarządzie sieci handlowej Lidl Polska. Ostatnio - od czerwca 2020 r. - była dyrektorem ds. zasobów ludzkich w Auchan Retail Polska.
więcej
|
Jakub Kozłowski w zespole Fantasyexpo
Agencja gamingowa Fantasyexpo utworzyła nowe stanowisko performance marketing coordinator, które objął Jakub Kozłowski.
więcej
|
Agencje z Grupy K2 obsłużą e-commerce marki Atlantic
Należące do Grupy K2 agencje K2 Digital Products oraz K2 Precise wygrały przetarg na stworzenie i obsługę mediową e-sklepu marki bieliźnianej Atlantic. Pierwsza zajmie się zaprojektowaniem nowego serwisu atlantic.pl oraz wymianą silnika e-commmerce. Druga odpowiada za kompleksową obsługę mediową nowej odsłony e-sklepu.
więcej
|
Kamil Szpilski: z Quest Software do Adform
Kamil Szpilski dołączył do zespołu komercyjnego Adform. Poprzednio pracował w Quest Software.
więcej
|
IPG Mediabrands i TikTok będą łączyły marki z twórcami
Agencja mediowa IPG Mediabrands we współpracy z TikTokiem współtworzy serię niestandardowych programów dla swoich klientów, pomagając im w budowaniu obecności na platformie przez współpracę ze społecznością twórców TikToka.
więcej
|
Dino sprzedaje testy na przeciwciała koronawirusa
Sieć supermarketów Dino rozpoczyna sprzedaż testów na obecność przeciwciał SARS-CoV-2. Testy szwajcarskiej firmy Primacovid kosztują 39,99 zł.
więcej
|
FormUp dla Nationale Nederlanden
W wyniku wygranego przetargu do grona klientów agencji FormUp dołącza ubezpieczyciel Nationale Nederlanden.
więcej
|
Nowy model funkcjonowania agencji reklamowych. 3 kierunki transformacji Zmiany na rynku reklamowym, jakie dotknęły jego uczestników globalnie w minionym roku, powodują przewartościowanie modelu pracy agencji reklamowych. Jakie nowe kierunki działania wynikają z tych zmian? materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawca ,,Wróżki", ,,Werandy" i ,,Gwiazdy mówią": wpływy 9 proc. w dół, 515 tys. zł zysku
W ub.r. Wydawnictwo Te-Jot, wydawca czasopism „Wróżka”, „Weranda”, „Weranda Country” i „Gwiazdy mówią”, zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 9,4 proc. do 10,7 mln zł, a jego wynik netto poszedł w górę ze 185,6 tys. zł straty do 515,3 tys. zł zysku. Zmalały wpływy ze sprzedaży i reklam w prasie, a wzrosły w internecie.
więcej
|
Ministerstwa klimatu i finansów reklamowały się mocniej w Polsacie niż TVP, prenumerują najwięcej "Rzeczpospolitej"
Niemal trzy miliony złotych wydało w 2020 roku Ministerstwo Klimatu na reklamę w stacjach telewizyjnych, prenumerata gazet kosztowała ponad 379 tys. tys. zł. Natomiast resort spraw zagranicznych na prenumeratę prasy przeznaczył 837 tys. zł. Ministerstwo Finansów na reklamy w Polsacie wydało ponad dwa razy więcej niż w TVP.
więcej
|
Katarzyna Montgomery na czele działu talent w Stor9. W jej zespole Michał Zawada
Do zespołu agencji Stor9 dołączyła była redaktor naczelna magazynów „VIVA!”, „Życie jest piękne” czy „Zwierciadło” Katarzyna Montgomery. Ma kierować zespołem Talents, zajmującym się PR oraz monetyzacją wizerunku osób publicznych. W jej zespole pracę zaczyna także Michał Zawada, który zajmie się PR sportowców - Huberta Hurkacza i Bartka Bednorza.
więcej
|
Orlen chce, żeby sąd odrzucił wniosek RPO o wstrzymanie zakupu Polska Press
PKN Orlen zwrócił się do warszawskiego sądu o odrzucenie jako niedopuszczalnego, lub ewentualnie oddalenie, wniosku Rzecznika Praw Obywatelskich o wstrzymanie realizacji zakupu wydawnictwa Polska Press. Według koncernu paliwowego zgoda prezesa UOKiK na tę transakcję jest już prawomocna.
więcej
|
Wydawnictwo Egmont przedłużyło globalną umowę z Disney na czasopisma dla dzieci
Wydawnictwo Egmont i Disney przedłużyły umowę licencyjną obejmującą czasopisma dla dzieci oraz komiksy obejmujące m.in. przygody Myszki Miki, Kaczora Donalda czy na „Kubusia i Przyjaciół”.
więcej
|
|
|
Jacek Pałasiński z programem wideo na naTemat.pl
Wieloletni publicysta TVN24 Jacek Pałasiński zaczyna współpracę z naTemat.pl. Będzie prowadził autorski podcast wideo „Allegro ma non troppo, czyli godzina z Jackiem”.
więcej
|
Wirtualna Polska gotowa do nadawania Open.FM w DAB+
- Wirtualna Polska wystąpiła o koncesję DAB+ na radio cyfrowe w największych miastach Polski. Przygotowujemy się do rozpoczęcia nadawania - zapowiedział Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Allegro mocno w górę, Facebook ze spadkiem. Na komputerach Netflix przed Instagramem (Mediapanel z marca)
Przeglądarkowego Facebooka w marcu odwiedziło 219 tys. polskich internautów mniej niż w lutym, przez co został wyprzedzony przez kilku polskich wydwców. Natomiast duży wzrost zanotowało Allegro. W Polsce jest 29,2 mln internautów.
więcej
|
YouTube wprowadza wskaźnik wyświetleń filmów naruszających zasady. Na 10 tys. odsłon tylko 18 to zabronione treści
YouTube wprowadził do swoich raportów dotyczących walki ze szkodliwymi treściami nowy element - współczynnik obejrzeń filmów naruszających zasady. Serwis podaje, że dzięki stosowanym metodom i uczeniu maszynowemu tylko od 16 do 18 odtworzeń filmów na 10 tys. odsłon dotyczy treści zabronionych przez regulamin YouTube’a.
więcej
|
Koniec Pikio.pl i Lelum.pl, Iberion stawia na Goniec.pl i SwiatGwiazd.pl
Serwis informacyjny Pikio.pl przestał być aktualizowany, wydająca go spółka Iberion zdecydowała się rozwijać witrynę Goniec.pl. Natomiast skierowany do kobiet Lelum.pl niebawem zostanie zastąpiony przez SwiatGwiazd.pl oraz nowy serwis poradnikowy.
więcej
|
Lockdowny pomogły Answear.com, sprzedaż w I kwartale wzrosła o 82 proc.
Według wstępnych danych w pierwszych kwartale br. internetowa platforma odzieżowa Answear.com zanotowała wzrost sprzedaży rok do roku o 82 proc. do 127 mln zł. - Pozyskujemy nowych klientów, a jednocześnie rosną wskaźniki odwiedzin, średniego koszyka oraz konwersji, wzmacniając dynamikę wzrostów sprzedaży - podkreśla zarząd firmy.
więcej
|
Agnieszka Maciaszek dyrektorem zarządzającym Lifestyle Interii, Agnieszka Łopatowska korespondentką z Francji
Z początkiem kwietnia Agnieszka Maciaszek rozpoczęła pracę jako dyrektor zarządzająca obszar Lifestyle w portalu Interia (Cyfrowy Polsat). Zastąpi Agnieszkę Łopatowską, która będzie pisała dla Interii z Francji.
więcej
|
Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polacy po roku pandemii: bardziej smart i z mniejszym lękiem przed wirusem
Na progu trzeciego lockdownu widać rosnące dysproporcje między różnymi grupami społecznymi. W najgorszej sytuacji są najmłodsi i najmniej zamożni Polacy. To ich pandemia koronawirusa pozbawiła części i tak skromnych dochodów przy jednoczesnej obowiązkowej alienacji społecznej i braku perspektywy szybkiego poprawy tego stanu. 57% ankietowanych, których sytuacja materialna w pandemii uległa pogorszeniu, spodziewa się dalszego spadku dochodów - wynika z raportu MullenLowe MediaHub.
więcej
|
|
|
Stadion Narodowy bez zmian prowadzi działalność komercyjną
Kilka dni temu na stadionie PGE Narodowy kręcono reklamę Totalizatora Sportowego, mimo że obecnie działa tam szpital tymczasowy dla pacjentów z COVID-19. - Funkcjonowanie szpitala tymczasowego nie zablokowało możliwości prowadzenia działalności komercyjnej. Stadion jest bardzo dużym obiektem i jest w stanie w sposób bezpieczny łączyć te funkcje - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Proszowski, dyrektor ds komunikacji, promocji i marketingu oraz rzecznik prasowy spółki PL2012, która zarządza stadionem.
więcej
|
Katarzyna Montgomery na czele działu talent w Stor9. W jej zespole Michał Zawada
Do zespołu agencji Stor9 dołączyła była redaktor naczelna magazynów „VIVA!”, „Życie jest piękne” czy „Zwierciadło” Katarzyna Montgomery. Ma kierować zespołem Talents, zajmującym się PR oraz monetyzacją wizerunku osób publicznych. W jej zespole pracę zaczyna także Michał Zawada, który zajmie się PR sportowców - Huberta Hurkacza i Bartka Bednorza.
więcej
|
Była minister sportu będzie doradzać w Ministerstwie Aktywów Państwowych przy sponsoringu sportowym
Danuta Dmowska-Andrzejuk, w latach 2019-2020 minister sportu, została doradcą społecznym i szefową zespołu ds. sponsoringu sportu w Ministerstwie Aktywów Państwowych.
więcej
|
Zmiany w globalnych władzach Grayling: Ben Petter dyrektorem operacyjnym w Europie
Agencja reklamowa Grayling awansowała Bena Pettera na stanowisko dyrektora operacyjnego na Europę. Nathan Kemp został mianowany global head of creative and planning, a Kat McGettigan objęła stanowisko global head of growth.
więcej
|
Nexity Polska klientem Clue PR
Agencja Clue PR została wybrana w przetargu na obsługę Nexity Polska - spółki z grupy Nexity.
więcej
|
|
|