|
|
|
|
|
|
|
,,Skazana" nowym serialem Player Original, w głównej roli Agata Kulesza
Wystartowały zdjęcia do nowego serialu Player Original „Skazana”, który powstaje na motywach książki Ewy Ornackiej „Skazane na potępienie” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W serialu występują Agata Kulesza, Michał Czernecki, Bartłomiej Topa i Aleksandra Adamska.
więcej
|
TVN24 w marcu wyprzedził TVP Info w 4+, a Polsat News - w 16-49
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w marcu br. było TVN24, które wyprzedziło TVP Info. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce, a największy spadek odnotowała Superstacja. Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 na drugie miejsce awansował Polsat News, który wyprzedził TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Maciej Dolega prowadzącym poranki w TVP Info
Maciej Dolega - były prezenter pogody TVN Grupa Discovery - zostanie nowym prowadzącym poranki w TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP nie ujawni, ile Jacek Kurski zarabiał w jej zarządzie. "Nie wykonywał funkcji publicznych, ma prawo do prywatności"
Telewizja Polska nie ujawni, ile zarabiał Jacek Kurski w czasie, gdy był członkiem jej zarządu. Podanie takich informacji nie ma podstaw - gdyż Kurski w tym czasie nie wykonywał funkcji publicznych, informuje nadawca. O ujawnienie tych danych wnioskował poznański poseł Nowoczesnej, Adam Szłapka, który teraz zapowiada, że skieruje sprawę do sądu.
więcej
|
Jan Kwieciński wiceprezesem Akson Studio
W spółce Akson Studio funkcję wiceprezesa objął Jan Kwieciński. Z grupą kapitałową jest związany od ponad dekady.
więcej
|
Nowe pozycje kanałów u abonentów Multimedia korzystających z dekoderów ADB
Operator Multimedia Polska zmienia pozycje kanałów w układzie programowym EPG na dekoderach ADB. Nie zmieniają się natomiast - co podkreśla operator - warunki ani stawki dotychczasowych umów.
więcej
|
Trójka dziennikarzy przeszła z TVP do Superstacji
Mateusz Wojciechowski, Bryan Kasprzyk i Agata Wojtkowiak odeszli z TVP3 Poznań do Superstacji, a Anna Molska przeszła do TVP3 Kraków. Jak podkreślają odchodzący: zmiana pracodawcy spowodowana jest wyłącznie „pojawieniem się interesującej oferty”.
więcej
|
W Canal+ Premium mecz Real - Barcelona z trzema wersjami komentarza
W sobotę wieczorem w Canal+ Premium będzie transmitowany mecz piłkarski Real Madryt - FC Barcelona. Będzie można go obejrzeć z trzema wersjami komentarza: neutralnym oraz sprzyjającym każdej z drużyn.
więcej
|
Ponad 80 beneficjentów "Reklamy Dzieciom" w TVP
Ponad 80 organizacji oraz placówek zostało beneficjentami 28. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” organizowanej przez TVP. Blok wyemitowano 25 grudnia 2020 roku w TVP1 tuż po głównym wydaniu "Wiadomości".
więcej
|
Witold Bańka zapowiada ,,podjęcie zdecydowanych kroków prawnych" wobec Grzegorza Łakomskiego z TVN24 za publikacje dot. Stadionu Śląskiego
Były minister sportu, a obecnie szef Światowej Agencji Antydopingowej (WADA) Witold Bańka zapowiedział „podjęcie zdecydowanych kroków prawnych” wobec Grzegorza Łakomskiego za publikacje w portalu TVN24.pl dotyczące pełnienia przez Bańkę funkcji ambasadora Stadionu Śląskiego i województwa śląskiego.
więcej
|
Serial ,,Mare z Easttown" od 19 kwietnia w HBO i HBO GO, Kate Winslet w roli głównej (wideo)
W poniedziałek, 19 kwietnia w HBO i HBO GO odbędzie się premiera nowego kryminalnego serialu „Mare z Easttown”. W głównej roli występuje Kate Winslet. Właśnie do sieci trafił oficjalny zwiastun produkcji.
więcej
|
Zmarł Andrzej Szpak, wieloletni dziennikarz i operator TVP
W poniedziałek zmarł dziennikarz i operator obrazu Andrzej Szpak. Przez wiele lat był związany z TVP3 Wrocław, współpracował też z „Nowinami Jeleniogórskimi” i Krajową Agencją Wydawniczą.
więcej
|
Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Koronawirus w redakcji Muzo.fm, stacja nadaje tylko muzykę i serwisy
Dyrektor programowy Muzo.fm (Polsat) Marcin Bisiorek zakaził się koronawirusem, dlatego - dla bezpieczeństwa pozostałych pracowników - stacja przez najbliższych kilka dni nadawać będzie wyłącznie muzykę i serwisy informacyjne. O zaistniałej sytuacji Bisiorek poinformował na Facebooku Muzo.
więcej
|
|
PiS zapłacił 440 tys. zł Fundacji Lux Veritatis, 25 mln zł na kampanię Andrzeja Dudy
W ub.r. Prawo i Sprawiedliwość zapłaciło 442 tys. zł Fundacji Lux Veritatis, nadawcy Telewizji Trwam, oraz wydało 86 tys. zł na ogłoszenia w „Gazecie Polskiej Codziennie”. Ochrona Jarosława Kaczyńskiego kosztowała partię 1,65 mln zł, a kampania wyborcza Andrzeja Dudy - 25 mln zł.
więcej
|
|
167 stacji w Dniu Radia wyemituje Charytatywny Blok Reklamowy. To już czwarta edycja akcji
W Dniu Radia tj. w niedzielę, 11 kwietnia br. na antenach rozgłośni Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF i Grupy ZPR Media, w ramach projektu „I love radio”, wyemitowany zostanie wspólny Charytatywny Blok Reklamowy.
więcej
|
|
NASK konsultuje prace badawczo-rozwojowe w sprawie danych RPD w jednoźródłowym badaniu mediów
Państwowy Instytut Badawczy NASK w lutym i marcu konsultował z rynkiem medialnym, zainteresowanym jednoźródłowym badaniem mediów prace badawczo-rozwojowe dotyczące danych RPD (dane ze ścieżki zwrotnej). Na tej podstawie mają zostać opracowane modele zarządzania danymi przez operatorów i nadawców.
więcej
|
|
Radio Zet mecenasem filmu o protestach na Białorusi, autorami - dwaj szczecińscy dziennikarze
Miłosz Gocłowski i Tomasz Chaciński przygotowali dokument „Uchodi - Naród Niepotrzebnych”, opowiadający o ubiegłorocznych masowych protestach na Białorusi. Film miał premierę w środę, 7 kwietnia, jego mecenasem jest Radio Zet (Eurozet).
więcej
|
|
|
|
Grupa Euvic kupuje udziały w FFW Communication
Technologiczna Grupa Euvic objęła pakiet udziałów w agencji digitalowej FFW Communication.
więcej
|
Google i Facebook dominują w reklamie cyfrowej w USA. Amazon rośnie w siłę, 10 procent udziałów w rynku
W 2020 roku największymi beneficjentami wydatków na reklamę cyfrową w USA były w dalszym ciągu koncerny Google i Facebook - wynika z danych eMarketera. Dynamicznie zyskuje w tym segmencie Amazon, który osiągnął ponad 10 procent udziałów w rynku i jest obecnie numerem 3 w obszarze digital.
więcej
|
"Mój stary to fanatyk wędkarstwa..." wraca w serialu OLX
Serwis ogłoszeniowy OLX w nowej kampanii reklamowej sięga do słynnej internetowej historii o ojcu - fanatyku wędkarstwa i jego synu. Miniserial "Fanatyk. Historia prawdziwa" promuje usługę wypożyczalni w OLX. Kampanię przygotowały 23Heroes i F25.
więcej
|
Leszek Trela head of creative & content w WP brand studio
Do zespołu Wirtualnej Polski dołączył Leszek Trela, gdzie objął stanowisko head of creative & content. Będzie odpowiadał za współtworzenie i realizowanie strategii rozwoju WP brand studio.
więcej
|
Rynek marek własnych wart już 34 miliardy złotych
Rynek marek własnych w polskiej branży FMCG, mierzony wartością zakupów gospodarstw domowych, wart jest już 34 miliardy złotych. Potencjał do dalszych wzrostów wciąż jest jednak ogromny - w ciągu najbliższych dwóch lat ten segment urośnie o kolejnych 6 miliardów złotych i znacząco zwiększy udziały rynkowe - prognozuje GfK.
więcej
|
Roger Federer ambasadorem Szwajcarii (wideo)
Tenisista Roger Federer został ambasadorem Szwajcarii, kraju z którego pochodzi. Będzie go promował na arenie międzynarodowej.
więcej
|
Maciej Robak dyrektorem kreatywnym w Bees & Honey
Do agencji digitalowej Bees & Honey dołączył Maciej Robak, który objął stanowisko dyrektora kreatywnego.
więcej
|
Cannes Lions nie odbędzie się w stacjonarnej formule
Tegoroczny Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions mimo wcześniejszych zapowiedzi nie odbędzie się jednak w tradycyjnej, stacjonarnej formule. Impreza zostanie zorganizowana online pod nazwą Cannes Lions Live.
więcej
|
Grupa iCEA otwiera oddział w Indiach. Zaoferuje usługi firmom z branży e-commerce
Grupa iCEA, polska firma działająca w obszarze rozwiązań SEO360 uruchamia oddział w Indiach pod nazwą iCEA SEO Group India Private Limited. Na nowym rynku iCEA zamierza skupić się na usługach SEO360 oraz SXO dla klientów z branży e-commerce.
więcej
|
Winiary prezentuje inspirujące pomysły na danie z kurczaka (wideo)
W najnowszej kampanii, autorstwa agencji Publicis Poland, Winiary przypominają o swoim sztandarowym produkcie „Pomysł na”. Tym razem marka podpowiada, jakie dania można przygotować z kurczaka.
więcej
|
Urodzinowa loteria Continental
Z okazji 25-lecia firmy Continental Opony Polska i jednocześnie 150-tych urodzin marki Continental na świecie, dla sprzedawców, dystrybutorów i floty przygotowano urodzinową loterię. Kampanię koordynuje agencja Plej, a za obsługę formalno-prawną odpowiada Grzegrzółka&Ko.
więcej
|
Ekologiczne buty adidas Stan Smith z kampanią reklamową
Model butów adidas Stan Smith trafił do sprzedaży w nowej, bardziej ekologicznej wersji. Launchowi butów towarzyszy kampania przygotowana przez VMLY&R.
więcej
|
Sonko ruszyło z szeroko zakrojoną kampanią wizerunkową (wideo)
Pod hasłem „Sonko Uśmiecha Ci dzień” rozpoczęła się pierwsza w historii firmy Sonko szeroko zasięgowa kampania wizerunkowa. Przygotowały ją agencje Opus B, studio Lemon, Spark Foundry i Partner of Promotion.
więcej
|
Love Catering stawia na More Bananas
More Bananas od marca 2021 obsługuje w digitalu krakowską spółkę Love Catering, zajmującą się cateringiem dietetycznym.
więcej
|
Marwis.pl sponsorem tytularnym Falubazu Zielona Góra
Żużlowcy Falubazu Zielona Góra mają sponsora tytularnego - producenta urządzeń czyszcząco-myjących Marwis.pl.
więcej
|
Hebe sprzedaje testy Primacovid na przeciwciała SARS-COV-2 w cenie 39,99 zł
Sieć drogerii Hebe (Jeronimo Martins Polska) wprowadza do sprzedaży testy wykrywające przeciwciała przeciw wirusowi SARS-COV-2. Test Primacovid kosztuje 39,99 zł.
więcej
|
Ruszyła Silver Agency, na czele Sebastian Kalmus
Działalność rozpoczęła Silver Agency, która chce dotrzeć do konsumentów 50+. Na jej czele stanął Sebastian Kalmus jako dyrektor zarządzający.
więcej
|
Aleksandra Osuch i Iwona Sierocińska w zespole IQS
Od kwietnia br. do zespołu IQS dołączyły dwie nowe osoby - Aleksandra Osuch, research manager w jednym z działów badawczych oraz Iwona Sierocińska jako specjalista w dziale realizacji badań.
więcej
|
Nowy model funkcjonowania agencji reklamowych. 3 kierunki transformacji Zmiany na rynku reklamowym, jakie dotknęły jego uczestników globalnie w minionym roku, powodują przewartościowanie modelu pracy agencji reklamowych. Jakie nowe kierunki działania wynikają z tych zmian? materiał partnerskiwięcej |
|
|
Orlen powołał nową radę nadzorczą Polska Press, wśród członków Marcin Dec
Polska Press Grupa ma nową radę nadzorczą, jej przewodniczącym został Tomasz Jakubiak z PGE Ventures, a pozostałymi członkami prezes Sigma BiS Marcin Dec oraz Marcin Jankowski i Magdalena Skowyrska z Orlenu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Wszyscy zostali powołani przez Orlen, nowego właściciela Polska Press.
więcej
|
Rynek dzienników stopniał o 18 proc., Sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" spadła poniżej 60 tys. egz.
Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w lutym br. było o 17,73 proc. niższe niż w lutym 2020 roku. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasowała się „Gazeta Wyborcza”, a pozycja najchętniej kupowanego tytułu należała do „Faktu” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Finansowa" ma przeprosić i zapłacić 300 tys. zł za felieton o kwestionowaniu śmierci Jana Kulczyka
Sąd Okręgowy w Warszawie nakazał wydającej „Gazetę Finansową” spółce Federal Media Company oraz Janowi Pińskiemu i Krzysztofowi Galimskiemu publikację przeprosin i zapłatę 300 tys. zł na cele charytatywne za artykuł dotyczący śmierci Jana Kulczyka. Pozew skierowały dzieci biznesmena Dominika i Sebastian Kulczyk. Wydawca „Gazety Finansowej” zapowiada apelację, ocenia orzeczenie jako „skandaliczne i zagrażające wolności słowa”.
więcej
|
Poruszające zdjęcia ptaków w konkursie Bird Photographer of the Year. We wrześniu ogłoszenie zwycięzców
Ujawniono finalistów tegorocznej edycji konkursu fotograficznego Bird Photographer of the Year. Na stronach konkursu przedstawiono wybrane fotografie zakwalifikowane do finałowej puli. Zdjęcia robią poruszające wrażenie i dokumentują piękno natury uchwycone z dużym talentem autorów. Zwycięzca konkursu zostanie ogłoszony na początku września 2021 roku.
więcej
|
HFPC w obronie lekarzy mówiących krytycznie o pandemii
Helsińska Fundacja Praw Człowieka uznała za niedopuszczalne postępowania dyscyplinarne wszczynane przeciwko lekarzom, którzy krytycznie wypowiadają się w mediach na temat działań podejmowanych w związku z pandemią COVID-19. Chodzi o dr Pawła Grzesiowskiego i Bartosza Fiałka.
więcej
|
|
|
Iberion: nie mamy problemów z Google, zamknięcie Pikio wynika z długoterminowej strategii
Spółka Iberion zapewnia, że nie ma żadnych problemów z widocznością treści ze swoich serwisów w Google ani współpracą z siecią reklamową giganta. - Na Pikio stabilny ruch utrzymywał się od dłuższego czasu. Kiedyś faktycznie portal notował nieco większy ruch, ale potem zmieniła się strategia spółki - tłumaczy Maksymilian Tomanek, członek zarządu i dyrektor operacyjny firmy.
więcej
|
,,Misja Euro", ,,Misja Tokio", ,,Marcin i Tatowie" Mellera, ,,Zdrowotok" Jagielskiego nowościami ramówki Onet.pl
Wideoprogramy „Tata testuje”, „Ogród marzeń”, nowe bloki tematyczne w Onet Rano oraz podcasty: „Marcin i Tatowie” Marcina Mellera, „Żużel bez cenzury” Władysława Golloba, „Zdrowotok” Wojciecha Jagielskiego o zdrowiu to m.in. nowości wiosennej ramówki Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
Nowy brytyjski regulator Facebooka i Google
Digital Markets Unit (DMU) to nowa instytucja nadzorcza, która rozpoczęła funkcjonowanie w Wielkiej Brytanii. Podstawowym zadaniem regulatora będzie kontrolowanie działania na brytyjskim rynku największych firm technologicznych i zapewnienie zasad uczciwej konkurencji w relacjach pomiędzy tymi koncernami a mniejszymi firmami internetowymi oraz wydawcami.
więcej
|
Marcin Gruszka rzecznikiem prasowym Allegro, odchodzi Paweł Klimiuk
Nowym rzecznikiem prasowym Allegro został Marcin Gruszka. Pełniący poprzednio tę funkcję Paweł Klimiuk po 9 latach pracy odchodzi z firmy.
więcej
|
Google i Facebook dominują w reklamie cyfrowej w USA. Amazon rośnie w siłę, 10 procent udziałów w rynku
W 2020 roku największymi beneficjentami wydatków na reklamę cyfrową w USA były w dalszym ciągu koncerny Google i Facebook - wynika z danych eMarketera. Dynamicznie zyskuje w tym segmencie Amazon, który osiągnął ponad 10 procent udziałów w rynku i jest obecnie numerem 3 w obszarze digital.
więcej
|
Netflix zamawia pierwszy program w firmie producenckiej Meghan Markle i Harry'ego
"Heart of Invictus" to tytuł pierwszego programu, jaki wyprodukuje dla Netfliksa firma Archewell Productions, należąca do Meghan Markle i księcia Harry'ego.
więcej
|
Leszek Trela head of creative & content w WP brand studio
Do zespołu Wirtualnej Polski dołączył Leszek Trela, gdzie objął stanowisko head of creative & content. Będzie odpowiadał za współtworzenie i realizowanie strategii rozwoju WP brand studio.
więcej
|
Grupa iCEA otwiera oddział w Indiach. Zaoferuje usługi firmom z branży e-commerce
Grupa iCEA, polska firma działająca w obszarze rozwiązań SEO360 uruchamia oddział w Indiach pod nazwą iCEA SEO Group India Private Limited. Na nowym rynku iCEA zamierza skupić się na usługach SEO360 oraz SXO dla klientów z branży e-commerce.
więcej
|
CDA wypłaci po 1,80 zł dywidendy na akcję. 18 mln zł dla Łukasza i Jarosława Ćwieków
Walne zgromadzenie spółki CDA zdecydowało o wypłacie 18,33 mln zł dywidendy, po 1,80 zł na akcję. 98 proc. tej kwoty otrzymają dyrektor generalny firmy Łukasz Ćwiek i jej prezes Jarosław Ćwiek.
więcej
|
Hebe sprzedaje testy Primacovid na przeciwciała SARS-COV-2 w cenie 39,99 zł
Sieć drogerii Hebe (Jeronimo Martins Polska) wprowadza do sprzedaży testy wykrywające przeciwciała przeciw wirusowi SARS-COV-2. Test Primacovid kosztuje 39,99 zł.
więcej
|
Thomas Jodar odpowiada za rozwój biznesu w ShareSpace
Thomas Jodar obejmuje stanowisko head of business development w ShareSpace, platformy do wynajmu przestrzeni biurowych online.
więcej
|
Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Rynek marek własnych wart już 34 miliardy złotych
Rynek marek własnych w polskiej branży FMCG, mierzony wartością zakupów gospodarstw domowych, wart jest już 34 miliardy złotych. Potencjał do dalszych wzrostów wciąż jest jednak ogromny - w ciągu najbliższych dwóch lat ten segment urośnie o kolejnych 6 miliardów złotych i znacząco zwiększy udziały rynkowe - prognozuje GfK.
więcej
|
GfK uruchamia nowe narzędzie do mierzenia siły marki
Firma badawcza GfK wprowadza Brand Architect. To platforma umożliwiająca niezwykle precyzyjny pomiar siły marki. Celem narzędzia jest nie tylko weryfikacja efektywności dotychczasowej strategii marketingowej, ale przede wszystkim opracowanie nowego, skutecznego planu działania, dostosowanego do „nowych czasów”.
więcej
|
|
|
HFPC w obronie lekarzy mówiących krytycznie o pandemii
Helsińska Fundacja Praw Człowieka uznała za niedopuszczalne postępowania dyscyplinarne wszczynane przeciwko lekarzom, którzy krytycznie wypowiadają się w mediach na temat działań podejmowanych w związku z pandemią COVID-19. Chodzi o dr Pawła Grzesiowskiego i Bartosza Fiałka.
więcej
|
Marcin Gruszka rzecznikiem prasowym Allegro, odchodzi Paweł Klimiuk
Nowym rzecznikiem prasowym Allegro został Marcin Gruszka. Pełniący poprzednio tę funkcję Paweł Klimiuk po 9 latach pracy odchodzi z firmy.
więcej
|
PiS zapłacił 440 tys. zł Fundacji Lux Veritatis, 25 mln zł na kampanię Andrzeja Dudy
W ub.r. Prawo i Sprawiedliwość zapłaciło 442 tys. zł Fundacji Lux Veritatis, nadawcy Telewizji Trwam, oraz wydało 86 tys. zł na ogłoszenia w „Gazecie Polskiej Codziennie”. Ochrona Jarosława Kaczyńskiego kosztowała partię 1,65 mln zł, a kampania wyborcza Andrzeja Dudy - 25 mln zł.
więcej
|
Anna Borowiec-Góra i Kinga Strawińska w zarządzie Walk PR
Anna Borowiec-Góra oraz Kinga Strawińska weszły do zarządu agencji Walk PR. Wraz z Agnieszką Bacińską, która pozostaje CEO agencji, będą odpowiadać za rozwój firmy w obszarach corporate PR oraz brand PR.
więcej
|
Marcin Gocłowski: z Thomson Reuters do NBS Communications
Marcin Gocłowski, były wieloletni korespondent i jeden z szefów polskiego biura Thomson Reuters dołączył do zespołu NBS Communications.
więcej
|
Coders Lab klientem Good One PR
Good One PR rozpoczęła stałą współpracę ze szkołą IT Coders Lab. Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa firmy w zakresie public relations.
więcej
|
Sanito klientem On Board Think Kong
Dostawca instalacji fotowoltaicznych i energetycznych, firma Sanito powierzyła działania komunikacyjne agencji On Board Think Kong.
więcej
|
Human Signs dla producenta kosmetyków naturalnych Orientana
Do grona klientów Human Signs dołączyła firma Orientana, polski producent kosmetyków naturalnych.
więcej
|
|
|