|
|
|
|
|
|
|
691 tys. widzów programu Andrzeja Morozowskiego ,,Tak jest", TVN24 liderem
W tym roku program „Tak jest” ogląda 691 tys. widzów, o 22 tys. osób więcej niż rok wcześniej. TVN24 w czasie nadawania magazynu zajmuje pierwsze miejsce wśród kanałów newsowych - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Superhit Festiwal 2021 odbędzie się w czerwcu
Na stronie Bałtyckiej Agencji Artystycznej pojawiła się informacja, że tegoroczna edycja Superhit Festiwal wstępnie jest planowana na 4-6 czerwca. - Nie mamy na chwilę obecną żadnych konkretnych planów - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Matwiejczuk, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Telewizji Polsat.
więcej
|
Antoni Macierewicz prosi TVP o emisję 10 kwietnia filmu z prac podkomisji smoleńskiej
Szef sejmowej podkomisji ds. katastrofy smoleńskiej Antoni Macierewicz przekazał w czwartek prezesowi Telewizji Polskiej film z wynikami prac komisji. Chce, żeby publiczny nadawca pokazał go 10 kwietnia wieczorem. O tej porze w TVP1 zaplanowano już emisję dokumentu Ewy Stankiewicz „Stan zagrożenia” i filmu fabularnego „Smoleńsk”.
więcej
|
Ruszają zdjęcia do aktorskiej wersji ,,Atomówek". Internauci krytykują stroje i bohaterki
Rozpoczęły się zdjęcia do pilota serialu „Atomówki” w wersji aktorskiej. W internecie pojawiły się pierwsze fotografie z planu produkcji, które wywołały dyskusje wśród internautów. Obawy budzi przeniesienie kultowej kreskówki do wersji fabularnej, padają zarzuty dotyczące między innymi strojów głównych bohaterek oraz doboru obsady serialu.
więcej
|
6,80 mld zł na reklamę telewizyjną w I kwartale. Polsat i Aflofarm liderami
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym kwartale 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 0,80 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Clarkson, Hammond i May wracają do ,,Top Gear", by wspominać zmarłą Sabine Schmitz
W niedzielę, 2 maja, BBC Brit pokaże specjalne wydanie audycji „Top Gear”, poświęcone dawnej prowadzącej - Sabine Schmitz, która w połowie marca zmarła na raka. W audycji wezmą udział byli i obecni prowadzący, w tym także Jeremy Clarkson, Richard Hammond i James May.
więcej
|
Chińskie stacje tv zamazują loga zachodnich marek, to zemsta za wsparcie dla prześladowanych Ujgurów
Chińskie stacje telewizyjne na polecenie władz w Pekinie zamazują w nadawanych programach telewizyjnych pojawiające się tam znaki firmowe zachodnich marek odzieżowych umieszczone na ubraniach lub butach osób występujących na ekranie. Polityka chińskich nadawców to zemsta za wsparcie ze strony Zachodu dla mniejszości ujgurskiej wykorzystywanej przy wytwarzaniu bawełny w Chinach. Wśród ukaranych firm są między innymi H&M, Puma, Adidas oraz Nike.
więcej
|
,,Domowe rozgrywki 3" od 11 kwietnia w Polsacie. Santander Bank Polska partnerem (wideo)
W niedzielę, 11 kwietnia Polsat rozpocznie emisję trzeciego sezonu miniserialu „Domowe rozgrywki”.
więcej
|
Powstaje studio animacji Hanna-Barbera Studios Europe
WarnerMedia uruchomiło Hanna-Barbera Studios Europe (wcześniej Cartoon Network Studios Europe, działające z ramienia Great Marlborough Productions). Ma być kluczowym studiem animacji telewizyjnej grupy państw położonych w Europie, krajach Bliskiego Wschodu i Afryce.
więcej
|
Od 11 kwietnia ,,Wymarzone ogrody" w HGTV
Od 11 kwietnia w HGTV (TVN Grupa Discovery) pojawią się nowe odcinki „Wymarzonych ogrodów” w których dwie siostry Iza Szarmach i Olga Piórkowska zaprezentują kolejne pomysły na metamorfozę ogrodów i działek.
więcej
|
,,Górski lekarz 14" od 28 kwietnia w Romance TV
Od 28 kwietnia Romance TV emitować będzie czternasty sezon „Górskiego lekarza”.
więcej
|
Zmarła reżyserka serialowa i filmowa Maria Skąpska
W wieku 46 lat zmarła reżyserka Maria Skąpska. Jako druga reżyserka i kierowniczka planu pracowała przy wielu filmach i serialach, m.in. „Na Wspólnej”, „Barwy szczęścia” i „Lepsza połowa”.
więcej
|
Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio SuperNova ma ruszyć w maju. Zastąpi Radio Wawa
Sieć Radio Wawa ma wkrótce zmienić nazwę i format. Kilkanaście stacji nadających pod tą marką ma już w maju nadawać jako SuperNova. Pojawi się w nich więcej kontentu o charakterze informacyjno-publicystycznym, a antenę zdominuje polska mainstreamowa muzyka - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radio 357 rusza z podcastami, platforma dostępna dla patronów radia
Internetowe Radio 357 uruchomiło zapowiadaną od czasu startu stacji platformę podcastową. Dostępna jest dla patronów, podcasty tworzy 40-osobowy zespół radia. Dostępnych jest już 1000 godzin i 700 audycji, codziennie będzie dodawanych ok. 20 nowych programów.
więcej
|
|
ChilliZet z nową ramówką. Audycje poprowadzą Hanna Rydlewska, Dagmara Kowalska i Rafał Turowski
Od poniedziałku, 12 kwietnia, ChilliZet (Eurozet) wprowadza nową ramówkę. Pojawią się na antenie nowe audycje, prowadzący i serwisy informacyjne w świeżej, autorskiej formule. W weekendy pojawi się audycja, której współprowadzącą będzie Hanna Rydlewska z „Vogue Polska”.
więcej
|
|
Justyna Mączka prowadzącą audycję ,,Popołudniówka" w Radiu 357
Justyna Mączka, która do tej pory była szefową newsroomu Radia 357 zadebiutowała w czwartek jako prowadząca audycję „Popołudniówka”.
więcej
|
|
Tok FM emituje serial dokumentalny o szkołach w czasie epidemii
Radio Tok FM (Grupa Radiowa Agory) zaczął emisję serialu dokumentalnego „Rok, którego nie było” autorstwa Krzysztofa Horwata. Cykl przybliża słuchaczom, jak wyglądał miniony rok w edukacji w obliczu pandemicznej rzeczywistości.
więcej
|
|
|
|
GPD Agency: Anna Just w zarządzie, Leszek Zalewski i Mariusz Radecki w radzie nadzorczej
Do zarządu agencji reklamowej GPD Agency dołączyła Anna Just, pełniąca w firmie funkcję dyrektorki działu finansów, trafficu i kontrolingu. Jednocześnie utworzono radę nadzorczą, do której z zarządu spółki przeszli Leszek Zalewski i Mariusz Radecki.
więcej
|
Platige Image chce pozyskać do 6 mln zł z emisji nowych akcji
Walne zgromadzenie akcjonariuszy firmy Platige Image, zajmującej się produkcją i postprodukcją wideo, zdecydowało, że spółka sprzeda do 240 tys. nowych akcji po 25 zł za sztukę. Będą oferowane bez prawa poboru przez obecnych akcjonariuszy.
więcej
|
6,80 mld zł na reklamę telewizyjną w I kwartale. Polsat i Aflofarm liderami
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym kwartale 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 0,80 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Anna Stanisławska multiplatform sales lead Poland w Httpool Polska
Anna Stanisławska i Szymon Szot awansowali od kwietnia w strukturach firmy Httpool Polska. Stanisławska objeła stanowisko multiplatform sales lead Poland, a Szot stanowisko client partner w zespole multiplatform.
więcej
|
Chińskie stacje tv zamazują loga zachodnich marek, to zemsta za wsparcie dla prześladowanych Ujgurów
Chińskie stacje telewizyjne na polecenie władz w Pekinie zamazują w nadawanych programach telewizyjnych pojawiające się tam znaki firmowe zachodnich marek odzieżowych umieszczone na ubraniach lub butach osób występujących na ekranie. Polityka chińskich nadawców to zemsta za wsparcie ze strony Zachodu dla mniejszości ujgurskiej wykorzystywanej przy wytwarzaniu bawełny w Chinach. Wśród ukaranych firm są między innymi H&M, Puma, Adidas oraz Nike.
więcej
|
Coca-Cola Energy w nowej formule i opakowaniu wsparta kampanią (wideo)
Koncern Coca-Cola wprowadził na rynek napój energetyczny Coca-Cola Energy w zmienionej formule i nowej szacie graficznej. Wspiera to kampanią reklamową przygotowaną przez agencje Grey, SMG Liquid Thread, MediaComoraz 24/7Communication.
więcej
|
Iga Świątek w kampanii PZU
Ruszyła kampania wizerunkowa PZU - pierwszy raz występuje w niej najlepsza polska tenisistka Iga Świątek, którą sponsoruje ubezpieczyciel. Działania zrealizowały Agencja Warszawa, Sigma Bis i Papaya Films.
więcej
|
IKEA zaprasza do kupowania na żywo na Facebooku
IKEA przygotowała serię wydarzeń na Facebooku " Zakupy Na Żywo", podczas których można będzie skorzystać z promocyjnych ofert dostępnych tylko w trakcie transmisji.
więcej
|
Organizacje LGBT chcą zmian w Spisie Powszechnym, piszą do prezesa GUS
Ponad 40 organizacji społecznych działających na rzecz praw osób LGBT+ domaga się wprowadzenia zmian w formularzu Spisu Powszechnego. W liście do prezesa Głównego Urzędu Statystycznego alarmują, że w obecnym kształcie formularz spisu zmusza osoby LGBT do podawania nieprawdziwych danych dotyczących płci osób transpłciowych i niebinarnych oraz stanu cywilnego osób żyjących w związkach jednopłciowych.
więcej
|
Kuba Wojewódzki reklamuje Oranżadę Hellena w wersji bez cukru (wideo)
Ruszyła kampania Oranżady Hellena (Colian) w wersji Zero Cukru. Marka ponownie stawia na platformę komunikacyjną "Cudze chwalicie, swego nie znacie", podkreślającą wybitność Polaków. Akcję przygotowały Grandes Kochonos, Papaya Films, Initiative Media Warszawa i Kolterman Media Communications.
więcej
|
Awans polskiego szefa Volvo. Będzie odpowiadał za 66 rynków
Arkadiusz Nowiński - prezes Volvo Cars Poland i szef produktu Volvo EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) - od 19 kwietnia będzie odpowiadał za obecność Volvo Cars w 66 krajach tych trzech regionów. Nigdy jeszcze w światowej motoryzacji nie było Polaka zajmującego tak wysoką pozycję.
więcej
|
Agencja Ancymony zajmie się obsługą Heinz Polska w social mediach
Agencja Ancymony (Schulz) wygrała przetarg na stałą obsługę Heinz Polska w social mediach. Opracowała dla marki strategię komunikacji w mediach społecznościowych.
więcej
|
Szymon Majewski reklamuje ,,tera 1000 GB" w Plusie (wideo)
W nowej kampanii sieci Plus z udziałem Szymona Majewskiego reklamowana jest usługa internetowa w jakości 5G, w której pakiet danych wynosi nawet 1000 GB, czyli terabajt.
więcej
|
,,Domowe rozgrywki 3" od 11 kwietnia w Polsacie. Santander Bank Polska partnerem (wideo)
W niedzielę, 11 kwietnia Polsat rozpocznie emisję trzeciego sezonu miniserialu „Domowe rozgrywki”.
więcej
|
,,Lechendarne" orzeźwienie w reklamach nowego Lecha (wideo)
Kompania Piwowarska rozpoczęła działania reklamowe nowych wersji lagerów: alkoholowego Lech Chmiele Cytrusowe i bezalkoholowego Lech Free 0,0% Chmiele Cytrusowe. Za kampanię odpowiadają Bardzo, Zenith, PRISM Studio, Cut the Mustard, Tailor Made PR.
więcej
|
Ibum Supermax promowany jako ,,najsilniejsza kapsułka na ostry ból" (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibum Supermax (produkowanego przez Hasco-Lek).
więcej
|
Dom Pérignon rozpoczyna współpracę z Lady Gagą (wideo)
Producent szampana Dom Perignon ogłosił rozpoczęcie współpracy z Lady Gagą. Artystka została m.in. twarzą nowej kampanii reklamowej marki.
więcej
|
Time Trend z nową identyfikacją wizualną
Sieć salonów z zegarkami Time Trend wprowadziło nową identyfikację wizualną. Za projekt odpowiada agencja kreatywna Lotna.
więcej
|
ABi Media zadba o reklamodawców w serwisie Strefainwestorow.pl ABi Media Holdings zostało wyłącznym dystrybutorem oferty formatów reklamowych serwisu Strefainwestorów.pl. Będzie koordynować całokształt współpracy portalu z klientami agencyjnymi i domami mediowymi. Paleta jego rozwiązań reklamowych kierowana jest przede wszystkim do podmiotów sektora bankowego, finansowego i inwestycyjnego, a także firm motoryzacyjnych, dostawców dóbr luksusowych czy deweloperów. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Związkowcy w Agorze chcą dopłat za prąd, internetu do pracy zdalnej i 8-godzinnego dnia pracy
Komisja Dziennikarek i Dziennikarzy przy OZZ Inicjatywa Pracownicza spotkała się z przedstawicielami HR Agory, by negocjować zasady pracy zdalnej w firmie. Związkowcy domagają się m.in. dopłat za prąd, szybszego internetu dla pracowników oraz przestrzegania 8-godzinnego dnia pracy - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Daniel Obajtek idzie do sądu z ,,Gazetą Wyborczą", pozew ma 123 strony
Prezes Orlenu Daniel Obajtek skierował pozew przeciw „Gazecie Wyborczej” (Agora) dotyczący serii artykułów o jego majątku i sprawie karnej z czasów, gdy był wójtem Pcimia. Pozew liczy 123 strony.
więcej
|
RMF FM spycha Onet z fotela najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. W czołówce Wirtualnemedia.pl
W marcu stacja RMF FM była najczęściej cytowanym medium w Polsce - wynika z nowego raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Po wielu miesiącach z pierwszego miejsca na drugie spadł Onet, wyprzedzając na podium "Gazetę Wyborczą". W czołówce mediów internetowych utrzymują się Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W Katowicach powstał mural ,,Gazety Wyborczej" poświęcony Krystynie Bochenek
Oddział „Gazety Wyborczej” w Katowicach (Agora) wraz z tamtejszym ratuszem przygotowali mural, poświęcony byłej dziennikarce Polskiego Radia i wicemarszałek Senatu - Krystynie Bochenek. Była jedną z ofiar katastrofy smoleńskiej w 2010 roku.
więcej
|
|
|
Netflix znów liderem. Player mocno w dół, TVP VOD i Ipla ze wzrostami (TOP10)
W marcu Netflix wrócił na pozycję lidera wśród serwisów VoD w Polsce, po tym jak Player.pl stracił 2,5 mln internautów. Duży spadek zanotował też Prime Video, natomiast mocno w górę poszły wyniki TVP VOD, Ipli i Canalplus.com.
więcej
|
Właściciel Meczyki.pl i PPE.pl z 4 mln zł wpływów i 2,2 mln zł zysku netto
W ub.r. Online Venture, wydawca serwisów Meczyki.pl i PPE.pl, osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 47,6 proc. do 3,96 mln zł oraz zysku netto z 1,62 do 2,19 mln zł. - Będę zadowolony, jeśli zamkniemy 2021 rok wynikiem na poziomie ok. 6 mln zł przychodu i 3 mln zł zysku. Być może pozwoliłoby to nam na dokonanie kolejnej znaczącej akwizycji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sebastian Felkner, szef i właściciel spółki.
więcej
|
6 mln zł finansowania dla internetowej wypożyczalni Plenti. Pieniądze na nowe segmenty działalności
Polski startup Plenti, który oferuje dostęp do najnowszej elektroniki na żądanie, pozyskał blisko 6 mln złotych w rundzie seed, której przewodził fundusz RST Ventures for Earth. W rundzie wzięli też udział aniołowie biznesu, m.in. założyciele Allegro. Pozyskane środki mają zostać przeznaczone na rozwój platformy i poszerzanie działalności w Polsce.
więcej
|
Filmy Warner Bros. będą debiutować w kinach zanim trafią do streamingu
Jason Kilar, CEO WarnerMedia, zapowiedział od przyszłego roku powrót do tradycyjnego modelu dystrybucji filmów. Największe tytuły spod szyldu wytwórni Warner Bros. najpierw trafią do kin, a dopiero po jakimś czasie będzie można je obejrzeć w streamingu.
więcej
|
Facebook szykuje dodatkowe oznaczenia postów. Będą informować o treściach satyrycznych
Facebook rozpoczął testy nowego rozwiązania, które ma zapobiegać wprowadzaniu użytkowników w błąd. Serwis chce oznaczać dodatkowymi informacjami materiały będące na przykład satyrą czy treścią polityczną.
więcej
|
Bracia Sekielscy z ofertą reklamową na swojej platformie Sekielscy.pl
Tomasz i Marek Sekielscy, którzy uruchomili Sekielski Brothers Studio pod koniec stycznia br., na swojej platformie zaczęli proponować współpracę komercyjną. Za przestrzeń reklamową w promocyjnej cenie można zapłacić 500 zł netto.
więcej
|
Jodie Turner-Smith jednak nie zagra w serialu Netfliksa o Wiedźminie
Aktorka Jodie Turner-Smith zrezygnowała z roli w serialu Netfliksa "The Witcher: Blood Origin". Plany na występ przed kamerą pokrzyżowała pandemia.
więcej
|
IKEA zaprasza do kupowania na żywo na Facebooku
IKEA przygotowała serię wydarzeń na Facebooku " Zakupy Na Żywo", podczas których można będzie skorzystać z promocyjnych ofert dostępnych tylko w trakcie transmisji.
więcej
|
Google zapowiada konferencję I/O 2021. Wirtualnie i za darmo
Po roku przerwy Google ponownie organizuje konferencję dla deweloperów Google I/O. Ze względu na pandemię koronawirusa, wydarzenie odbędzie się wyłącznie w formie wirtualnej. Rejestracja jest darmowa.
więcej
|
Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Dwie trzecie Polaków spędza więcej czasu przed komputerem w pandemii
Dwie trzecie Polaków przyznaje, że spędza więcej czasu przed komputerem w porównaniu do okresu sprzed pandemii, a w niemal połowie przypadków czas spędzany przed ekranem wydłużył się o przynajmniej 3 godziny dziennie - wynika z badania Ipsos na zlecenie Huawei. Siedem na dziesięć osób z tej grupy przyznaje, że jest to przyczyna pogorszenia kondycji ich oczu.
więcej
|
|
|
Cały zarząd ZFPR podał się do dymisji. Branża zaskoczona
Ośmioosobowy zarząd Związku Firm Public Relaions złożył rezygnację z pełnionych funkcji. Prezes Adam Jarosz wcześniejsze zakończenie kadencji tłumaczy "przejściami covidowymi". Zdaniem ekspertów wpłynie to niekorzystanie na całą branżę polskiego public relations.
więcej
|
Ekspert krytykuje ministra zdrowia za słowa o pandemii. "Życie może wrócić do normalności"
- Nigdy już nie wrócimy do świata sprzed pandemii - ocenia szef resortu zdrowia Adam Niedzielski. „Minister Niedzielski się myli” - odpowiada dr Mateusz Grzesiak, psycholog, wykładowca akademicki, i skrytykował ministra za wypowiedź. Skąd tak ostra reakcja? - Bo to wypowiedź błędna pod wieloma kątami i nie uwzględnia ani potrzeb większości społeczeństwa ani przemijalności zjawisk - a takowym jest pandemia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl dr Grzesiak.
więcej
|
Dziennikarze bez sprawdzenia żartowali z rozmowy Andrzeja Dudy przez ,,niepodłączony telefon". Rzecznik prezydenta: to fake news
Niektórzy politycy i dziennikarze żartowali z opublikowanego przez kancelarię prezydenta zdjęcia z rozmowy telefonicznej Andrzeja Dudy, na którym telefon stacjonarny rzekomo nie był podłączony do sieci. Pojawiły się opinie, że takimi fotografiami kancelaria naraża prezydenta na śmieszność. - Może trudno to sobie wyobrazić ale ten telefon może być także podłączony do linii z boku aparatu - tłumaczył Błażej Spychalski, rzecznik Andrzeja Dudy.
więcej
|
Narodowy Instytut Dziedzictwa chce zatrudnić agencję PR
Narodowy Instytut Dziedzictwa wybiera w przetargu agencję, która zajmie się usługami public relations i obsługą medialną kampanii społecznej "Krajobraz Mojego Miasta"- wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Maciej Marculanis uruchomił Nice One Agency
Maciej Marculanis ruszył z agencją PR sportowego Nice One Agency.
więcej
|
Domxs klientem All Hands Agency
Agencja marketingowa All Hands wspiera komunikacyjnie markę Domxs, produkującą całoroczne, w pełni wystarczalne domy jednorodzinne.
więcej
|
|
|