|
|
|
|
|
|
|
,,Fakty" najchętniej oglądane w województwie opolskim, ,,Wiadomości" - podlaskim, a ,,Wydarzenia" - lubelskim
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w marcu br. były „Fakty” TVN, które są najchętniej oglądane w regionie opolskim. „Wiadomości” najbardziej przyciągają widzów w podlaskim, a „Wydarzenia” - lubelskim.
więcej
|
Kanał Antena HD wystartuje 1 maja. W ramówce ,,Moda na sukces" i ,,Bonanza"
W sobotę, 1 maja rozpocznie nadawanie Antena HD - nowa stacja naziemna z portfolio MWE Networks. W ramówce znajdą się takie produkcje jak m.in. „Moda na sukces”, „Bonanza” czy „Kabaretowy szał”. Za sprzedaż reklam ma odpowiadać Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.
więcej
|
Nowy program ,,Równi sobie" miał o 250 tys. widzów mniej niż ,,Kod genetyczny". TVN przegrał z TVP2 i Polsatem
Nowy program „Równi sobie” oglądało średnio 839 tys. widzów, o 250 tys. osób mniej niż serial „Kod genetyczny” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,28 mln zł.
więcej
|
Wpływy reklamowe TVP ABC zmalały o 23 proc., 4,5 proc. mniej spotów
W ub.r. przychody reklamowe TVP ABC zmalały o 23 proc. do 28,67 mln zł, a liczba wyemitowanych spotów - o 4,5 proc. do 176,6 tys. W co piątej reklamie promowano leki i suplementy diety - podała Telewizja Polska w odpowiedzi na interpelację poselską.
więcej
|
BBC z rekordową liczbą ponad 100 tys. skarg na zmianę programu po śmierci księcia Filipa
Rekordową liczbę skarg w historii otrzymał BBC po tym, jak nadawca zdecydował, że zmieni ramówkę w związku ze śmiercią księcia Filipa. Skargę zdecydowało się złożyć ponad 100 tys. osób, tym samym dotychczasowy rekord - 63 tys. skarg z 2005 roku został pobity.
więcej
|
Beata Olga Kowalska prowadzącą polską edycję "Magii nagości" w Zoom TV
Wiosną w Zoom TV pojawi się nowy program randkowy „Magia nagości”, w którym uczestnicy będą wybierali swojego kandydata lub kandydatkę na randkę na podstawie zaprezentowanych, nagich ciał. Polską edycję show w Zoom TV poprowadzi aktorka Beata Olga Kowalska, znana m.in. z serialu „Ranczo”.
więcej
|
"Save Our Squad" z Davidem Beckhamem na Disney+
Disney+ i David Beckham pracują nad nowym serialem "Save Our Squad", którego bohaterem będzie sam były piłkarz.
więcej
|
Canal+ od 15 kwietnia w nazwach stacji Domo+ i Kuchnia+
Od 15 kwietnia kanał Domo+ będzie funkcjonował pod nazwą Canal+ Domo, a Kuchnia+ jako Canal+ Kuchnia. Na rebranding stacji zgodziła się KRRiT.
więcej
|
Subskrypcji SVOD jest w USA więcej niż ludzi
Platformy streamingowe SVOD takie jak Netflix, Amazon Prime, Hulu, HBO Max czy Disney+, mają obecnie więcej subskrypcji niż Stany Zjednoczone mieszkańców - wynika z danych firmy Ampere Analysis.
więcej
|
,,Jedno z nas zabije" od 7 maja w Crime+Investigation Polsat. Prowadzącą Justyna Mazur
W piątek, 7 maja Crime+Investigation Polsat rozpocznie emisję nowego programu „Jedno z nas zabije”, który poprowadzi Justyna Mazur.
więcej
|
W kwietniu Romance TV pokaże nowy sezon ,,Górskiego lekarza"
W środę, 28 kwietnia, na kanale Romance TV wystartuje czternasty sezon serialu „Górski lekarz”. Sezon liczy pięć odcinków, premierowe emisje - zawsze w środy o godz. 20.00.
więcej
|
Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lotos Paliwa wybiera agencje BTL do dwuletniej współpracy
Spółka Lotos Paliwa szuka w rozpoczętym właśnie postępowaniu agencji kreatywnych BTL do obsługi kluczowych projektów marketingowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Planuje z nimi pracować przez 2 lata od momentu zawarcia umowy.
więcej
|
Piotr Urbanowski dyrektorem ds. rozwoju biznesu Insbay
Do zespołu Insbay dołączył Piotr Urbanowski jako dyrektor do spraw rozwoju biznesu w Insbay. Objął on nowo utworzone stanowisko, jednocześnie łącząc funkcje zarządcze.
więcej
|
Nielsen Market Lift - nowe narzędzie weryfikujące inwestycje reklamowe
Firma badawcza Nielsen ogłosiła globalną premierę Nielsen Market Lift. Nowe narzędzie pomiaru kampanii marketingowych ma otwierać możliwość oceny skuteczności reklam zarówno w skali krajowej, jak i regionalnej. Narzędzie jest dostępne także w Polsce.
więcej
|
Tomasz Lewandowski kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
więcej
|
Burger King wprowadza roślinne nuggetsy
Burger King we współpracy z The Vegetarian Butcher powiększa swoje roślinne menu o nuggetsy. Można je kupić we wszystkich restauracjach w Polsce.
więcej
|
Spontaniczny Sztab Obywatelski rozwiesza we wschodniej Polsce plakaty o majątku Daniela Obajtka
Aktywiści ze Spontanicznego Sztabu Obywatelskiego rozpoczęli billboardową kampanię wymierzoną w prezesa PKN Orlen Daniela Obajtka. Nawiązuje ona do ostatnich publikacji medialnych dotyczących majątku menadżera.
więcej
|
Szalona ucieczka Davida Beckhama w nowej reklamie Maserati (wideo)
Włoska marka luksusowych aut Maserati rozpoczęła globalną kampanię reklamową, której głównym bohaterem jest były piłkarz David Beckham. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Droga5 London.
więcej
|
Dyson rozpoczął globalny przetarg mediowy
Firma Dyson, producent drobnego sprzętu AGD, m.in. odkurzaczy i suszarek do włosów ruszyła z przetargiem na globalną obsługę mediową.
więcej
|
Nowy Lech Free 0,0% promowany reklamą "Lechendy mogą wszystko" (wideo)
Kompania Piwowarska rozpoczęła promocję nowego piwa Lech Free 0,0% Arbuz z miętą. Działania reklamowe pod hasłem "Lechendy mogą wszystko" przygotowały agencje Bardzo, dom produkcyjny OTO Film, dom mediowy Zenith, Cut the Mustard i Tailor Made PR.
więcej
|
Budvar został klientem agencji Resolution
Firma Budvar, producent okien i drzwi dołączyła do grona klientów agencji Resolution należącej do Grupy OMD.
więcej
|
Mateusz Reiss: z Havas do BE7
Mateusz Reiss rozpoczyna pracę na stanowisku senior art director w trójmiejskiej agencji reklamowej BE7.
więcej
|
StillLike zajmie się obsługą akcji "Profesjonalni kierowcy"
Agencja kreatywna StillLike rozpoczęła współpracę z Volvo Trucks, pomysłodawcą akcji społecznej branży TSL w Polsce - „Profesjonalni kierowcy”. Do zadań agencji należeć będzie kompleksowa obsługa programu.
więcej
|
Papaya Films rozpoczyna współpracę z Martinem Aamundem
Papaya Films rozpoczyna współpracę z duńskim reżyserem Martinem Aamundem.
więcej
|
Sylwia Toczyłowska account managerem w Walk Creative
Sylwia Toczyłowska awansowała na account managera w Walk Creative.
więcej
|
Katarzyna Katana w zespole LVL UP Media
Katarzyna Katana dołączyła do zespołu agencji mediowej LVL UP Media na stanowisko e-commerce assistant.
więcej
|
,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego"
Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce.
więcej
|
ABi Media zadba o reklamodawców w serwisie Strefainwestorow.pl ABi Media Holdings zostało wyłącznym dystrybutorem oferty formatów reklamowych serwisu Strefainwestorów.pl. Będzie koordynować całokształt współpracy portalu z klientami agencyjnymi i domami mediowymi. Paleta jego rozwiązań reklamowych kierowana jest przede wszystkim do podmiotów sektora bankowego, finansowego i inwestycyjnego, a także firm motoryzacyjnych, dostawców dóbr luksusowych czy deweloperów. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Prawnicy o sądowym wstrzymaniu zgody na kupno Polska Press: nie ogranicza uprawnień Orlenu, to fatalny sygnał dla inwestorów
Postanowienie sądu wstrzymujące zgodę prezesa UOKiK na kupno Polska Press przez Orlen nie ogranicza uprawnień właścicielskich koncernu paliwowego w przejętej spółce - uważa dr Radosław L. Kwaśnicki, adwokat specjalizujący się w prawie gospodarczym. - Trzecia władza wysyła katastrofalny sygnał dla potencjalnych inwestorów: w Polsce wszystko jest możliwe - komentuje mec. Artur Wdowczyk. Prezes Orlenu Daniel Obajtek zapowiedział, że firma będzie dalej zarządzała Polska Press.
więcej
|
Wydawca ,,Dziennika Wschodniego" ma nowego kuratora
Sąd Rejonowy Lublin-Wschód wyznaczył Jakuba Ostrowskiego na nowego kuratora spółki Corner Media wydającej „Dziennik Wschodni”. Ostrowski został zgłoszony przez dziennikarzy mających mniejszościowe udziały firmy.
więcej
|
Tomasz Sakiewicz i ,,GPC" mają przeprosić Tomasza Lisa i Jacka Żakowskiego
Redaktor naczelny „Gazety Polskiej Codziennie” Tomasz Sakiewicz i wydająca ją spółka Forum) mają przeprosić Tomasza Lisa oraz Jacka Żakowskiego za opublikowanie ich wspólnego zdjęcia z tytułem „Dziennikarze do lustracji” oraz zapłacić im po 20 tys. zł - orzekł Sąd Apelacyjny w Warszawie. - Sąd przypudrował wyrok pierwszej instancji - komentuje Tomasz Sakiewicz.
więcej
|
Alessandra Galloni nową naczelną Reutersa. Pierwsza kobieta na tym stanowisku w historii agencji
Alessandra Galloni została powołana na stanowisko redaktor naczelnej Reutersa. To pierwszy raz w historii agencji, gdy na jej czele staje kobieta. Galloni jest znaną dziennikarką polityczną i biznesową, na stanowisku zastąpi odchodzącego na emeryturę Stephena J. Adlera.
więcej
|
Po krytyce blogerki Hafiji "Zwierciadło" przeprasza za wywiad, w którym o dziecku powiedziano "potwór"
Blogerka zajmująca się tematyką laktacji Agata Aleksandrowicz, publikująca jako Hafija, skrytykowała fragment wywiadu w magazynie "Zwierciadło". Poszło o czas karmienia piersią i zwrot "wychować potwora" w odniesieniu do dziecka. Magazyn przeprosił za ten fragment tekstu.
więcej
|
Orlen będzie dalej zarządzał Polska Press. Obajtek: postanowienie sądu jest bezprzedmiotowe
PKN Orlen będzie w najbliższym czasie wykonywał uprawnienia właścicielskich z udziałów w Polska Press - zapowiedział prezes koncernu Daniel Obajtek. Jego zdaniem sądowe wstrzymanie zgody prezesa UOKiK na kupno wydawnictwa jest bezprzedmiotowe, ponieważ transakcja została już zrealizowana.
więcej
|
Agata Staniszewska zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej Agory
Od kwietnia Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowy Agory, objęła dodatkowe stanowisko zastępcy dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej. Dyrektorka komunikacji Agory, Nina Graboś, od listopada 2020 roku łączy zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefowej biura zarządu Agory.
więcej
|
UOKiK krytykuje wstrzymanie zgody na kupno Polska Press przez Orlen. ,,Sąd nie odnosił się do merytorycznych zagadnień"
Według Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Sąd Okręgowy w Warszawie, uwzględniając wniosek RPO o wstrzymanie zgody prezesa UOKiK na przejęcie Polska Press przez Orlen, nie odnosił się do merytorycznych zagadnień, a możliwe, że nie zapoznał się ze stanowiskiem UOKiK i aktami sprawy. Urząd analizuje dalsze kroki prawne, w tym możliwość wzruszenia postanowienia sądu.
więcej
|
Grupa Wyborcza hasłem "People first. Not cookies" promuje swoją ofertę reklamową
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki "Wyborcza", podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies". Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców - czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym - na zapewnieniu działań opartych o bazę własnych danych o użytkownikach.
więcej
|
CMWP: wstrzymanie przejęcia Polska Press przez Orlen szkodliwe dla ładu medialnego
Zdaniem Centrum Monitoringu Wolności Prasy, działającego przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich, decyzja sądu wstrzymująca zgodę prezesa UOKiK na kupno Polska Press przez Orlen jest „szkodliwa dla ładu medialnego w Polsce”. Organizacja zapowiedziała monitorowanie tej sprawy.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska skorzysta na odmrożeniu turystyki i większych wydatkach reklamowych w internecie (analiza)
Wirtualna Polska skorzysta w tym roku na odmrożeniu gospodarki, szczególnie podróży zagranicznych, oraz dalszym wzroście wydatków reklamowych w internecie - oceniają analitycy. Wyceny biur maklerskich wskazują jednocześnie, że po ostatniej zwyżce kursu akcji, kapitalizacja spółki może już odzwierciedlać spodziewaną poprawę wyników w tym roku.
więcej
|
"Stranger Things" najpopularniejszym serialem w amerykańskim VoD
W najnowszym zestawieniu Parrot Analytics, pierwsze miejsce w kategorii oryginalnych seriali platform streamingowych zajmuje "Stranger Things" Netfliksa.
więcej
|
Uber Eats chce dostarczać marihuanę
Jeśli tylko pozwolą na to przepisy, Uber chce zająć się w USA dostarczaniem marihuany - powiedział w wywiadzie dla CNBC dyrektor generalny firmy Dara Khosrowshahi.
więcej
|
Z Wirtualnej Polski odchodzi p.o. naczelnej serwisów lifestylowych Ewa Podleśna-Ślusarczyk
Z Wirtualną Polską po trzech latach pracy żegna się Ewa Podleśna-Ślusarczyk. W ostatnich miesiącach pełniła obowiązki redaktor naczelnej lifestyle, wcześniej pracowała m.in. w naTemat.pl i Edipresse Polska. Jak się dowiadujemy - od maja nadal będzie pracowała w mediach.
więcej
|
Netflix zamawia w Rosji pierwsze seriale. Pokaże nową wersję ,,Anny Kareniny"
Netflix zaczął zamawiać seriale u rosyjskich producentów filmowych. Pierwszym tytułem zrealizowanym przez serwis we współpracy z Rosjanami ma być nowa wersja „Anny Kareniny”. W perspektywie jest także kilka innych projektów, wśród nich serial opowiadający o Rosji po upadku Związku Radzieckiego.
więcej
|
Subskrypcji SVOD jest w USA więcej niż ludzi
Platformy streamingowe SVOD takie jak Netflix, Amazon Prime, Hulu, HBO Max czy Disney+, mają obecnie więcej subskrypcji niż Stany Zjednoczone mieszkańców - wynika z danych firmy Ampere Analysis.
więcej
|
Twitter otwiera swoje pierwsze afrykańskie biuro
Twitter ogłosił, że w Ghanie otworzy swoje pierwsze afrykańskie biuro. Ruszyła też rekrutacja jedenastoosobowego zespołu, który będzie tworzył afrykańską filię platformy społecznościowej.
więcej
|
,,Smoleńsk" najgorszym filmem świata na IMDB, przesądziła zachęta tygodnika ,,Nie"
Film „Smoleńsk” Antoniego Krauzego przesunął się na pierwsze miejsce najgorszych produkcji w zestawieniu portalu IMDB, po tym jak do wystawiania mu najniższych not zachęcił tygodnik „Nie”. W sobotę 10 kwietnia „Smoleńsk” kolejny raz został pokazany w TVP1.
więcej
|
Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej |
|
|