|
|
|
|
|
|
|
Producent ,,Rancza" rozmawia z TVP o filmie i miniserialu, zdjęcia mają ruszyć latem
Producent Maciej Strzembosz podjął rozmowy z Telewizją Polską o projekcie będącym kontynuacją serialu „Ranczo”. - To będzie film fabularny i miniserial nawiązujący bezpośrednio do „Rancza” - mówi Strzembosz portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 pokaże film ,,Stan zagrożenia" Ewy Stankiewicz
Film dokumentalny Ewy Stankiewicz „Stan zagrożenia” o katastrofie smoleńskiej zostanie pokazany w TVP1 w niedzielę 18 kwietnia o godz. 21:15. Jego emisję kilka razy już przekładano, 10 kwietnia stacja na prośbę Antoniego Macierewicza pokazała film z wynikami prac sejmowej podkomisji ds. katastrofy smoleńskiej.
więcej
|
CNN stosował propagandę wymierzoną w Donalda Trumpa? Project Veritas ujawnia nagranie z dyrektorem
Project Veritas, określająca się jako konserwatywna organizacja ujawniająca nadużycia władzy i mediów w USA, twierdzi, że nagrał pracownika CNN przyznającego się do propagandy wymierzonej w ówczesnego prezydenta Donalda Trumpa.
więcej
|
1,15 mln widzów ,,Ninja Warrior Polska 3". Polsat wiceliderem w 16-49
Trzeci sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadził średnio 1,15 mln widzów, o 30 tys. osób mniej niż druga odsłona emitowana pół roku temu. Polsat w czasie nadawania formatu był trzeci w rynku telewizyjnym w 4+ i drugi w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 20,57 mln zł.
więcej
|
Grażyna Kubica szefową rozrywki w TVN Grupa Discovery. ,,Zmieniamy filozofię tworzenia i zarządzania naszymi kanałami i treściami"
Grażyna Kubica objęła nowopowstałe stanowisko dyrektora działu rozrywki w TVN Grupa Discovery. - W ramach trwającej transformacji zmieniamy filozofię tworzenia i zarządzania naszymi kanałami i treściami - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Issat, szef ds. komunikacji korporacyjnej.
więcej
|
Krzysztof Gonciarz będzie przygotowywał dla Eurosportu relacje podczas igrzysk olimpijskich Tokio 2020
Twórca internetowy Krzysztof Gonciarz będzie prowadził relacje dla Eurosportu i TVN Grupy Discovery z igrzysk olimpijskich Tokio 2020. Nadawca deklaruje, że w telewizji i na swoich platformach pokaże każdą sekundę wydarzenia, wykorzystując przy tym innowacyjne technologie.
więcej
|
106 tys. zł za spot przy finale Ligi Mistrzów w TVP1
Biuro Reklamy TVP przedstawiło ofertę reklamową na maj br. Najdrożej wyceniono w niej 30-sek. spot przy transmisji finału Ligi Mistrzów w TVP1 oraz przy serialu "M jak miłość" w TVP2.
więcej
|
Kamil Bednarek poprowadzi w Eska TV program ,,Dubaj według Bednarka"
Od soboty, 17 kwietnia, Eska TV pokazywać będzie nowy program - „Dubaj według Bednarka”. Podzielona na dwie części produkcja ma przybliżyć widzom największe miasto Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
więcej
|
Od 19 kwietnia nowy sezon ,,Totalnych remontów Szelągowskiej"
W poniedziałek, 19 kwietnia pojawi się kolejny sezon "Totalnych remontów Szelągowskiej" na antenie TVN (TVN Grupa Discovery). W rolę prowadzącej ponownie wcieli się Dorota Szelągowska.
więcej
|
Brytyjski format "Dom w słońcu" będzie emitowany w TVP Kobieta
Telewizja Polska jest jednym z nadawców, który zdecydowali się zakupić prawa do emisji brytyjskiego formatu "Dom w słońcu" („A place in the sun”) od dystrybutora Orange Smarty. Produkcja to oryginalny format Channel 4, dotyczy zakupu idealnej nieruchomości.
więcej
|
Eurosport będzie transmitował wyścigi IndyCar Series
W najbliższą niedzielę 18 kwietnia zaczną się wyścigi IndyCar Series. W Polsce będzie można obejrzeć je na antenie Eurosportu.
więcej
|
CBS Reality z nowym serialem - ,,Kryminalistycy w Nowej Zelandii"
W poniedziałek, 19 kwietnia na antenie CBS Reality zadebiutuje nowy program, ukazujący tajniki pracy techników kryminalistyki – „Kryminalistycy w Nowej Zelandii”. Równocześnie pojawi się również inspirowany serią nowy odcinek podcastu Kryminatorium, autorstwa Marcina Myszki.
więcej
|
Lichocka chce wyjaśnień od Kurskiego ws. ,,Warto rozmawiać". ,,Skandal, podważanie polityki rządu ws. epidemii"
Posłanka PiS i członkini Rady Mediów Narodowych Joanna Lichocka skrytykowała ostatni odcinek programu Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” w TVP3. Chce, żeby RMN podjęła uchwałę w tej sprawie, zwróciła się do prezesa TVP Jacka Kurskiego o wyjaśnienia. - Jak to możliwe, że w TVP nadawany jest program atakujący walkę z epidemią, podważający politykę rządu w tej sprawie, podważający noszenie maseczek itp. - wyliczyła Lichocka.
więcej
|
Nie chcą ,,You Can Dance" w TVP z powodu ,,dyskryminacji LGBTQ+". Internetowy apel do producenta
Tancerz i choreograf Grzegorz Kuciak apeluje w internecie do Endemol Shine Polska, żeby nie realizowała nowej edycji „You Can Dance” dla Telewizji Polskiej. - Jako środowisko sprzeciwiamy się tworzeniu programu rozrywkowemu o tematyce tańca przez telewizję, która dyskryminuje mniejszości i jest uzależniona od władzy politycznej - podkreśla. Jego apel poparło w internecie ponad 1,2 tys. osób.
więcej
|
,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego" Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin Dec prezesem Sigma Bis i Polska Press. ,,Oczywisty konflikt interesów"
Marcin Dec, który od jesieni 2020 roku jest prezesem Sigma Bis, wspólnej agencji mediowej Orlenu i PZU został właśnie prezesem wydawnictwa Polska Press, przejętego przez Orlen. Zdaniem ekspertów z domów mediowych to rodzi konflikt interesów, bo ten sam właściciel występuje w roli mediów, pośrednika i klienta. - To z jednej strony znacząco podnosi konkurencyjność Sigma Bis, z drugiej zaś obniża zainteresowanie domów mediowych współpracą z Polska Press - komentuje Weronika Szwarc-Bronikowska, wiceprezeska i partnerka w Media Poeple.
więcej
|
Group One otwiera spółkę Grow Now. Na czele Przemysław Brejwo
Grupa komunikacyjna Group One uruchamia spółkę Grow Now, która ma zajmować się wprowadzaniem firm na marketplace’y (Amazon, Zalando czy eBay). Szefem agencji jest Przemysław Brejwo.
więcej
|
Podwyżki cen w McDonald's
Sieć restauracji szybkiej obsługi podniosła ceny wybranych produktów. - Zmiana cen dotyczy jedynie zamówień z niektórych restauracji dokonywanych przez usługę McDelivery - tłumaczy nam Anna Borys, dyrektor ds. relacji korporacyjnych McDonald's Polska.
więcej
|
Anna Jarosz-Badziak przeszła z Grupy dentsu do Starcomu
Anna Jarosz-Badziak objęła stanowisko communications & business directora w Starcomie (Publicis Media), dołączając do grona dyrektorów kierujących zespołami klienckimi w agencji. Poprzednio przez wiele lat związana była z Grupą dentsu.
więcej
|
Dorota Piekarska i Paulina Weisgerber nowym teamem kreatywnym w Saatchi & Saatchi
Do agencji reklamowej Saatchi & Saatchi (Publicis) dołączył nowy team kreatywny - Dorota Piekarska (copywriter) i Paulina Weisgerber (senior art director).
więcej
|
106 tys. zł za spot przy finale Ligi Mistrzów w TVP1
Biuro Reklamy TVP przedstawiło ofertę reklamową na maj br. Najdrożej wyceniono w niej 30-sek. spot przy transmisji finału Ligi Mistrzów w TVP1 oraz przy serialu "M jak miłość" w TVP2.
więcej
|
Historie z życia wzięte reklamują Allegro (wideo)
W nowej kampanii, stworzonej wspólnie z agencją Ogilvy, Allegro przedstawia z życia wzięte historie ludzi, którzy w największym sklepie zawsze znajdą to, co dla nich w danym momencie najważniejsze.
więcej
|
Na rynek eventów wchodzi agencja Mamy To
Agnieszka Sołtysiak i Justyny Fabisiak założyły butik kreatywny Mamy To, który ma się wyspecjalizować w eventach.
więcej
|
Albedo Marketing zaprojektowała nową strategię dla Ceresit na 20 rynkach
Marka produktów budowlanych Ceresit (Henkel) wdraża nowa strategię wizerunkową dla 20 krajów. Zaprojektowała ją polska agencja Albedo Marketing.
więcej
|
Mazurska Manufaktura odbuduje Browary Bydgoskie i markę Bractwo
Mazurska Manufaktura, producent kraftowych alkoholi mocnych, zapowiada odbudowę słynnych na Kujawach Browarów Bydgoskich i wznowienie produkcji lokalnego piwa marki Bractwo.
więcej
|
Robbie Williams w reklamie piwa Pilsner Urquell
Ruszyła kampania reklamowa piwa Pilsner Urquell (Kompania Piwowarska) pod hasłem "Nic nie pobije oryginału".
więcej
|
Anna Wodzyńska marketing & PR directorem w Justtag Group
Od początku kwietnia Anna Wodzyńska pracuje w firmie technologicznej Justtag Group jako marketing & PR director. Wcześniej była związana m.in. z Edipresse Polska i Havas Media Group.
więcej
|
Skoda w nowej kampanii edukuje o bezpieczeństwie (wideo)
Marka samochodów Škoda (Volkswagen Group Polska) pod hasłem "Dzielimy razem drogę" rozpoczęła kampanię, której celem jest edukacja w zakresie bezpiecznych zachowań na drodze. Marka podkreśla, jak ważna jest odpowiednia koncentracja podczas jazdy oraz zadbanie o innych uczestników ruchu.
więcej
|
Vouchery za kupno świeżych, polskich produktów w Biedronce
„Kupuj Świeże Polskie Produkty” to nowa akcja promocyjna sieci Biedronka. Klienci za zakupy produktów świeżych od polskich dostawców mogą otrzymać voucher o wartości aż 99 zł na kolejne zakupy.
więcej
|
Krzysztof Miruć promuje ubezpieczenie Dom od Link4 (wideo)
Trwa kampania ubezpieczenia Dom oferowanego przez Link4 (Grupa PZU). Bohaterem akcji jest architekt wnętrz Krzysztof Miruć znany z programów w kanałach TVN Grupy Discovery.
więcej
|
Joanna Rudnicka odpowiada za rozwój Moderio
Do zespołu agencji Moderio (dawniej ASAP Care 24), specjalizującej się w usługach moderacji online, dołączyła Joanna Rudnicka. Objęła stanowisko business development director.
więcej
|
Agencji Kreatik dołącza do grupy Altkom Software & Consulting
Software house Altkom Software & Consulting włączył do swojej struktury agencję strategiczną Kreatik.
więcej
|
,,Holowanie Gratis" w reklamie Porówneo
Właściciel marki Porowneo rozpocznie kampanię „Holowanie Gratis” w ramach platformy komunikacyjnej „Porównywarka i agent w jednym”, zaprezentowanej na jesieni minionego roku. Za projekt po raz kolejny odpowiada duet: Maciej Łapiński (strategia, obsługa) i Zuzanna Wrońska (kreacja).
więcej
|
Oppo z Marcinem Prokopem zachęcają do "filmowania swoich historii"
Producent urządzeń mobilnych Oppo startuje z ogólnopolską kampanią pod hasłem „Film Your Story", promującą nowe smartfony z serii Reno5. W spotach marki ponownie zobaczymy ambasadora Oppo w Polsce, Marcina Prokopa.
więcej
|
Ciastka Oreo Golden debiutują w polskich sklepach
Mondelez Polska wprowadza do sklepów kolejny wariant Oreo. Debiutujące na polskim rynku Oreo Golden to jasne, kruche ciastka, przełożone nadzieniem o smaku waniliowym.
więcej
|
,,Ubrania pełne dobrej energii" w reklamach Outhorn (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa odzieży Outhorn (produkowanej przez OTCF) pod hasłem „Ubrania pełne dobrej energii”.
więcej
|
Bohaterowie stołecznych dzielnic w kampanii ,,Znani z Warszawy" piwa Królewskie
Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię piwa Królewskie „Znani z Warszawy", inspirowaną stolicą i jej mieszkańcami. Za działania odpowiadają TWIN.digital collective, Good Looking Studio, Big Names, Starcom.
więcej
|
Dostawczy VW Caddy reklamowany muralem w Poznaniu
W centrum Poznania powstał mural marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Promowany jest na nim model VW Caddy. Przekaz ma podkreślać związki tego modelu ze stolicą Wielkopolski. Za projekt odpowiedzialna jest Katarzyna Bogucka.
więcej
|
Maja Włoszczowska i Kuba Wesołowski w akcji Kross ,,Czas na rower!"
Polski producent rowerów Kross rozpoczyna akcję, w ramach której będzie zachęcał Polaków do aktywnego spędzania czasu na rowerze oraz przekonywał, że rower może być regularnym środkiem transportu w mieście. Ambasadorem kampanii „Czas na rower!" został aktor Kuba Wesołowski oraz kolarka górska Maja Włoszczowska, która podzieli się także historią swoich przygotowań do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich.
więcej
|
Linia produktów Roberta Makłowicza w Lidlu. Producentem Roleski
Sosy Robert Makłowicz Menu od 12 kwietnia dostępne są tylko w sklepach Lidl Polska. Ich producentem jest firma Roleski.
więcej
|
Manchester United chce kupić australijski klub piłkarski Central Coast Mariners
Manchester United wyraził zainteresowanie kupnem australijskiego klubu piłkarskiego Central Coast Mariners. Jak podają media, władze "Czerwonych Diabłów" są już po wstępnych rozmowach z właścicielem "Marynarzy" Mike'em Charlesworthem.
więcej
|
,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego" Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Marcin Dec prezesem Sigma Bis i Polska Press. ,,Oczywisty konflikt interesów"
Marcin Dec, który od jesieni 2020 roku jest prezesem Sigma Bis, wspólnej agencji mediowej Orlenu i PZU został właśnie prezesem wydawnictwa Polska Press, przejętego przez Orlen. Zdaniem ekspertów z domów mediowych to rodzi konflikt interesów, bo ten sam właściciel występuje w roli mediów, pośrednika i klienta. - To z jednej strony znacząco podnosi konkurencyjność Sigma Bis, z drugiej zaś obniża zainteresowanie domów mediowych współpracą z Polska Press - komentuje Weronika Szwarc-Bronikowska, wiceprezeska i partnerka w Media Poeple.
więcej
|
Z nowym prezesem zmiany w Polska Press przyspieszą. ,,Polityczna wojna z udziałem sądu"
Przejmowanie władzy przez Orlen w Polska Press prawdopodobnie teraz zdecydowanie przyspieszy - ocenia analityk rynku mediów Paweł Nowacki o tym, jak prezesem wydawnictwa został Marcin Dec. A publicysta Łukasz Warzecha akcentuje: - Najbardziej niepokoi mnie, że sprawy rozgrywają się w jakiejś niedookreślonej rzeczywistości. To nie jest dobre dla jakichkolwiek inwestycji.
więcej
|
Tomasz Jażdżyński obejmie akcje Gremi Media warte 2,8 mln zł
Zarząd Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, zgodził się, żeby w prywatnej subskrypcji zaoferować prezesowi firmy Tomaszowi Jażdżyńskiemu 20,2 tys. jej akcji. Jażdżyński będzie mógł je objąć po 4 zł za sztukę, podczas gdy kurs Gremi Media w środę na koniec sesji wynosił 141 zł.
więcej
|
Zmiany w ,,Claudii": nowe rubryki i szata graficzna, większa objętość
Magazyn „Claudia” (Burda Media Polska) od 14 kwietnia jest dostępny w nowej odsłonie: ma więcej stron, nowe rubryki oraz nową szatę graficzną. – „Claudia” się zmienia. Miesięcznik odpowiada na zmieniającą się rzeczywistość i potrzeby kobiet. Odświeżone wydanie Claudii zyskało więcej stron, nowe rubryki oraz nowoczesną, bardziej przejrzystą i elegancką szatę graficzną - komentuje Agnieszka Wierzbicka, redaktor naczelna pisma.
więcej
|
,,Tygodnik Powszechny" rozstaje się z Rafałem Wosiem
Rafał Woś z końcem maja zakończy współpracę z „Tygodnikiem Powszechnym”. - Decyzję uważam za błąd pisma. W przyszłość patrzę z optymizmem. Zamierzam nadal upominać się o godność i równość - zapowiedział Woś.
więcej
|
Marcin Dec nowym prezesem Polska Press
Na stanowisko prezesa Polska Press, przejętego niedawno przez Orlen, został powołany Marcin Dec, od jesieni ub.r. prezes agencji Sigma BiS należącej do Orlenu i PZU.
więcej
|
Zmarł Krzysztof Szymczyk, korektor w ,,Nowej Trybunie Opolskiej"
W wieku 60 lat zmarł Krzysztof Szymczyk, przez wiele lat współpracujący jako korektor z „Nową Trybuną Opolską”.
więcej
|
|
|
Group One otwiera spółkę Grow Now. Na czele Przemysław Brejwo
Grupa komunikacyjna Group One uruchamia spółkę Grow Now, która ma zajmować się wprowadzaniem firm na marketplace’y (Amazon, Zalando czy eBay). Szefem agencji jest Przemysław Brejwo.
więcej
|
Business Insider dalej przed Money.pl. Duże wzrosty sekcji TVN24.pl i Interii, Wirtualnemedia.pl z 3,8 mln użytkowników
Wśród witryn biznesowo-prawnych kolejny miesiąc liderem jest Business Insider Polska przed Money.pl. Mocno wzrosły wyniki sekcji o biznesie i prawie na TVN24.pl i Interii. Kolejny raz w czołowej dziesiątce znalazł się portal Wirtualnemedia.pl, który odwiedziło 3,84 mln internautów.
więcej
|
W Polsce startuje centrum obliczeniowe Google Cloud. Infrastruktura chmurowa dla firm i nowe miejsca pracy
Google uruchomił swoją najnowszą inwestycję w Polsce - region Google Cloud w Warszawie. To infrastruktura przetwarzająca dane i część globalnej sieci firmy zapewniającej dostęp do usług chmury obliczeniowej firmom i instytucjom. Region jest pierwszą tego typu platformą usług nie tylko w kraju, ale i całej Europie Środkowo-Wschodniej. - To największa nasza inwestycja w Polsce i jedyna w Europie w 2021 roku. Liczba użytkowników może być nieograniczona, w razie konieczności będziemy rozbudowywać infrastrukturę - informuje Wirtualnemedia.pl Artur Waliszewski, dyrektor biznesowy Google w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
YouTube po 4 dniach usunął wideo patotwórcy, który dręczył chłopaka z niepełnosprawnością intelektualną
Twórca internetowy, działający na YouTube jako Kamuś (dawniej Kamerzysta) w jednym z filmów na swoim kanale pokazał upokarzające "wyzwania", jakie zaproponował młodemu chłopakowi z niepełnosprawnością intelektualną. Wideo oburzyło internautów i domagali się jego usunięcia. Serwis YouTube zareagował 4 dni po jego publikacji.
więcej
|
Instagram znowu testuje ukrywanie lajków. Użytkownicy dostaną większy wybór
Facebook poinformował Wirtualnemedia.pl, że w należącym do niego serwisie Instagram rozpoczął nowy etap testów dotyczący ukrywania liczby lajków na platformie. Tym razem użytkownicy będą mogli zdecydować czy chcą wyświetlać statystyki polubień, czy też nie. - W ramach dalszych testów chcemy pozwolić użytkownikom wybrać najlepszą dla nich opcję - wyjaśnia nam biuro prasowe Facebooka.
więcej
|
Weronika Rosati twarzą kosmetyków Lajuu. Marka chce pozyskać z crowdfundingu blisko milion złotych
Spółka Lajuu, oferująca wegańskie kosmetyki premium współtworzone z aktorką Weroniką Rosati, wystartowała z kampanią crowdfundingową. Chce pozyskać blisko 1 mln zł na rozwój i promocję marki, wdrożenie kolejnych produktów oraz ekspansję na rynek amerykański.
więcej
|
,,Mądra Babcia" rusza z Silver TV - interaktywną telewizją dla pokolenia 50+
Beata Borucka, znana jako „Mądra Babcia” oficjalnie ruszyła z internetową telewizją Silver TV. W ramówce znalazły się: program śniadaniowy, dotyczący sportu, zdrowia czy dbania o urodę. Nadawane są z własnego studia.
więcej
|
Wirtualna Polska partnerem medialnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego
Wirtualna Polska (Wirtualna Polska Media) została partnerem medialnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl) i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Umowę podpisano na dwa lata.
więcej
|
UODO: irlandzki organ nadzorczy zajmuje się wyciekiem danych z Facebooka
UODO powinien nałożyć karę na Facebook za wyciek danych - uważa szef klubu Lewicy Krzysztof Gawkowski, który wystosował w tej sprawie pismo. UODO odpowiada, że postępowanie prowadzi irlandzki Data Protection Commission. Prace nadal trwają - informuje UODO.
więcej
|
TikTok wprowadza nową funkcję dla reklamodawców Reach & Frequency
Funkcja reklamowa TikTok Reach & Frequency oferuje przejrzyste warunki planowania działań brandingowych, monitorowanie grona odbiorców oraz liczby wyświetleń przekazu reklamowego. Dostępna jest także w Polsce.
więcej
|
,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego" Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|