Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 15 Kwietnia 2021
 
 
 
Marcin Dec prezesem Sigma Bis i Polska Press. ,,Oczywisty konflikt interesów"
 
Marcin Dec, który od jesieni 2020 roku jest prezesem Sigma Bis, wspólnej agencji mediowej Orlenu i PZU został właśnie prezesem wydawnictwa Polska Press, przejętego przez Orlen. Zdaniem ekspertów z domów mediowych to rodzi konflikt interesów, bo ten sam właściciel występuje w roli mediów, pośrednika i klienta. - To z jednej strony znacząco podnosi konkurencyjność Sigma Bis, z drugiej zaś obniża zainteresowanie domów mediowych współpracą z Polska Press - komentuje Weronika Szwarc-Bronikowska, wiceprezeska i partnerka w Media Poeple. więcej
Weź udział w badaniu CMO Survey 2021
 
Jest to badanie opinii liderów marketingu, na temat oceny ich obecnej oraz przyszłej roli w strukturach firm, wpływu technologii na rozwój biznesu oraz zmian spowodowanych przez pandemię COVID-19. materiał partnerski więcej
 
 
Producent ,,Rancza" rozmawia z TVP o filmie i miniserialu, zdjęcia mają ruszyć latem
 
Producent Maciej Strzembosz podjął rozmowy z Telewizją Polską o projekcie będącym kontynuacją serialu „Ranczo”. - To będzie film fabularny i miniserial nawiązujący bezpośrednio do „Rancza” - mówi Strzembosz portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Group One otwiera spółkę Grow Now. Na czele Przemysław Brejwo
 
Grupa komunikacyjna Group One uruchamia spółkę Grow Now, która ma zajmować się wprowadzaniem firm na marketplace’y (Amazon, Zalando czy eBay). Szefem agencji jest Przemysław Brejwo. więcej
 
 
Business Insider dalej przed Money.pl. Duże wzrosty sekcji TVN24.pl i Interii, Wirtualnemedia.pl z 3,8 mln użytkowników
 
Wśród witryn biznesowo-prawnych kolejny miesiąc liderem jest Business Insider Polska przed Money.pl. Mocno wzrosły wyniki sekcji o biznesie i prawie na TVN24.pl i Interii. Kolejny raz w czołowej dziesiątce znalazł się portal Wirtualnemedia.pl, który odwiedziło 3,84 mln internautów. więcej
 
 
W Polsce startuje centrum obliczeniowe Google Cloud. Infrastruktura chmurowa dla firm i nowe miejsca pracy
 
Google uruchomił swoją najnowszą inwestycję w Polsce - region Google Cloud w Warszawie. To infrastruktura przetwarzająca dane i część globalnej sieci firmy zapewniającej dostęp do usług chmury obliczeniowej firmom i instytucjom. Region jest pierwszą tego typu platformą usług nie tylko w kraju, ale i całej Europie Środkowo-Wschodniej. - To największa nasza inwestycja w Polsce i jedyna w Europie w 2021 roku. Liczba użytkowników może być nieograniczona, w razie konieczności będziemy rozbudowywać infrastrukturę - informuje Wirtualnemedia.pl Artur Waliszewski, dyrektor biznesowy Google w Europie Środkowo-Wschodniej. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Fakty" najchętniej oglądane w województwie opolskim, ,,Wiadomości" w podlaskim, a ,,Wydarzenia" w lubelskim więcej
 
RMF FM zwiększyło przewagę nad Radiem Zet, Trójka straciła 60 proc. słuchaczy (dane z I kwartału) więcej
 
Kuba Wojewódzki chwali się jazdą 250 km/h, sprawę bada policja. "Prowokacja spójna z jego wizerunkiem" więcej
 
Edyta Sadowska, Canal+: Biznes telewizyjny jest odporny na zmiany wywołane przez kryzys Covid-19 więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Korektor Polskie Radio
DZIENNIKARZ, PREZENTER WIADOMOŚCI Radio dla Ciebie
Specjalista ds. Partnerstw Sportowych Ringier Axel Springer
Redaktor Naczelny / Editor in Chief LiveChat LiveChat
Senior Social Media Specjalista Open Gate
Head of Product (Głowa Produktu) ASZdziennik.pl Grupa NaTemat
Technik Poziomów EKSTRAKLASA LIVE PARK
Senior Project Manager AGENCJA DDOB
Account Manager Hill+Knowlton Strategies Poland
Content Copywriter Hill+Knowlton Strategies Poland
Starszy Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Producent ,,Rancza" rozmawia z TVP o filmie i miniserialu, zdjęcia mają ruszyć latem

Producent Maciej Strzembosz podjął rozmowy z Telewizją Polską o projekcie będącym kontynuacją serialu „Ranczo”. - To będzie film fabularny i miniserial nawiązujący bezpośrednio do „Rancza” - mówi Strzembosz portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP1 pokaże film ,,Stan zagrożenia" Ewy Stankiewicz

Film dokumentalny Ewy Stankiewicz „Stan zagrożenia” o katastrofie smoleńskiej zostanie pokazany w TVP1 w niedzielę 18 kwietnia o godz. 21:15. Jego emisję kilka razy już przekładano, 10 kwietnia stacja na prośbę Antoniego Macierewicza pokazała film z wynikami prac sejmowej podkomisji ds. katastrofy smoleńskiej. więcej

CNN stosował propagandę wymierzoną w Donalda Trumpa? Project Veritas ujawnia nagranie z dyrektorem

Project Veritas, określająca się jako konserwatywna organizacja ujawniająca nadużycia władzy i mediów w USA, twierdzi, że nagrał pracownika CNN przyznającego się do propagandy wymierzonej w ówczesnego prezydenta Donalda Trumpa. więcej

1,15 mln widzów ,,Ninja Warrior Polska 3". Polsat wiceliderem w 16-49

Trzeci sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadził średnio 1,15 mln widzów, o 30 tys. osób mniej niż druga odsłona emitowana pół roku temu. Polsat w czasie nadawania formatu był trzeci w rynku telewizyjnym w 4+ i drugi w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 20,57 mln zł. więcej

Grażyna Kubica szefową rozrywki w TVN Grupa Discovery. ,,Zmieniamy filozofię tworzenia i zarządzania naszymi kanałami i treściami"

Grażyna Kubica objęła nowopowstałe stanowisko dyrektora działu rozrywki w TVN Grupa Discovery. - W ramach trwającej transformacji zmieniamy filozofię tworzenia i zarządzania naszymi kanałami i treściami - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Issat, szef ds. komunikacji korporacyjnej.   więcej

Krzysztof Gonciarz będzie przygotowywał dla Eurosportu relacje podczas igrzysk olimpijskich Tokio 2020

Twórca internetowy Krzysztof Gonciarz będzie prowadził relacje dla Eurosportu i TVN Grupy Discovery z igrzysk olimpijskich Tokio 2020. Nadawca deklaruje, że w telewizji i na swoich platformach pokaże każdą sekundę wydarzenia, wykorzystując przy tym innowacyjne technologie. więcej

106 tys. zł za spot przy finale Ligi Mistrzów w TVP1

Biuro Reklamy TVP przedstawiło ofertę reklamową na maj br. Najdrożej wyceniono w niej 30-sek. spot przy transmisji finału Ligi Mistrzów w TVP1 oraz przy serialu "M jak miłość" w TVP2. więcej

Kamil Bednarek poprowadzi w Eska TV program ,,Dubaj według Bednarka"

Od soboty, 17 kwietnia, Eska TV pokazywać będzie nowy program - „Dubaj według Bednarka”. Podzielona na dwie części produkcja ma przybliżyć widzom największe miasto Zjednoczonych Emiratów Arabskich. więcej

Od 19 kwietnia nowy sezon ,,Totalnych remontów Szelągowskiej"

W poniedziałek, 19 kwietnia pojawi się kolejny sezon "Totalnych remontów Szelągowskiej" na antenie TVN (TVN Grupa Discovery). W rolę prowadzącej ponownie wcieli się Dorota Szelągowska. więcej

Brytyjski format "Dom w słońcu" będzie emitowany w TVP Kobieta

Telewizja Polska jest jednym z nadawców, który zdecydowali się zakupić prawa do emisji brytyjskiego formatu "Dom w słońcu" („A place in the sun”) od dystrybutora Orange Smarty. Produkcja to oryginalny format Channel 4, dotyczy zakupu idealnej nieruchomości. więcej

Eurosport będzie transmitował wyścigi IndyCar Series

W najbliższą niedzielę 18 kwietnia zaczną się wyścigi IndyCar Series. W Polsce będzie można obejrzeć je na antenie Eurosportu. więcej

CBS Reality z nowym serialem - ,,Kryminalistycy w Nowej Zelandii"

W poniedziałek, 19 kwietnia na antenie CBS Reality zadebiutuje nowy program, ukazujący tajniki pracy techników kryminalistyki – „Kryminalistycy w Nowej Zelandii”. Równocześnie pojawi się również inspirowany serią nowy odcinek podcastu Kryminatorium, autorstwa Marcina Myszki. więcej

Lichocka chce wyjaśnień od Kurskiego ws. ,,Warto rozmawiać". ,,Skandal, podważanie polityki rządu ws. epidemii"

Posłanka PiS i członkini Rady Mediów Narodowych Joanna Lichocka skrytykowała ostatni odcinek programu Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” w TVP3. Chce, żeby RMN podjęła uchwałę w tej sprawie, zwróciła się do prezesa TVP Jacka Kurskiego o wyjaśnienia. - Jak to możliwe, że w TVP nadawany jest program atakujący walkę z epidemią, podważający politykę rządu w tej sprawie, podważający noszenie maseczek itp. - wyliczyła Lichocka. więcej

Nie chcą ,,You Can Dance" w TVP z powodu ,,dyskryminacji LGBTQ+". Internetowy apel do producenta

Tancerz i choreograf Grzegorz Kuciak apeluje w internecie do Endemol Shine Polska, żeby nie realizowała nowej edycji „You Can Dance” dla Telewizji Polskiej. - Jako środowisko sprzeciwiamy się tworzeniu programu rozrywkowemu o tematyce tańca przez telewizję, która dyskryminuje mniejszości i jest uzależniona od władzy politycznej - podkreśla. Jego apel poparło w internecie ponad 1,2 tys. osób. więcej

,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego"

Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
W radiu Złote Przeboje startuje konkurs ,,Dycha po ósmej"

Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) rusza z nowym konkursem antenowym: „Dycha po ósmej”. Uczestnicy konkursu w 10 sekund będą musieli odgadnąć nazwiska gwiazd, których głosy usłyszą, a nagrodą za to jest 10 tys. zł więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Marcin Dec prezesem Sigma Bis i Polska Press. ,,Oczywisty konflikt interesów"

Marcin Dec, który od jesieni 2020 roku jest prezesem Sigma Bis, wspólnej agencji mediowej Orlenu i PZU został właśnie prezesem wydawnictwa Polska Press, przejętego przez Orlen. Zdaniem ekspertów z domów mediowych to rodzi konflikt interesów, bo ten sam właściciel występuje w roli mediów, pośrednika i klienta. - To z jednej strony znacząco podnosi konkurencyjność Sigma Bis, z drugiej zaś obniża zainteresowanie domów mediowych współpracą z Polska Press - komentuje Weronika Szwarc-Bronikowska, wiceprezeska i partnerka w Media Poeple. więcej

Group One otwiera spółkę Grow Now. Na czele Przemysław Brejwo

Grupa komunikacyjna Group One uruchamia spółkę Grow Now, która ma zajmować się wprowadzaniem firm na marketplace’y (Amazon, Zalando czy eBay). Szefem agencji jest Przemysław Brejwo. więcej

Podwyżki cen w McDonald's

Sieć restauracji szybkiej obsługi podniosła ceny wybranych produktów. - Zmiana cen dotyczy jedynie zamówień z niektórych restauracji dokonywanych przez usługę McDelivery - tłumaczy nam Anna Borys, dyrektor ds. relacji korporacyjnych McDonald's Polska. więcej

Anna Jarosz-Badziak przeszła z Grupy dentsu do Starcomu

Anna Jarosz-Badziak objęła stanowisko communications & business directora w Starcomie (Publicis Media), dołączając do grona dyrektorów kierujących zespołami klienckimi w agencji. Poprzednio przez wiele lat związana była z Grupą dentsu. więcej

Dorota Piekarska i Paulina Weisgerber nowym teamem kreatywnym w Saatchi & Saatchi

Do agencji reklamowej Saatchi & Saatchi (Publicis) dołączył nowy team kreatywny - Dorota Piekarska (copywriter) i Paulina Weisgerber (senior art director). więcej

106 tys. zł za spot przy finale Ligi Mistrzów w TVP1

Biuro Reklamy TVP przedstawiło ofertę reklamową na maj br. Najdrożej wyceniono w niej 30-sek. spot przy transmisji finału Ligi Mistrzów w TVP1 oraz przy serialu "M jak miłość" w TVP2. więcej

Historie z życia wzięte reklamują Allegro (wideo)

W nowej kampanii, stworzonej wspólnie z agencją Ogilvy, Allegro przedstawia z życia wzięte historie ludzi, którzy w największym sklepie zawsze znajdą to, co dla nich w danym momencie najważniejsze. więcej

Na rynek eventów wchodzi agencja Mamy To

Agnieszka Sołtysiak i Justyny Fabisiak założyły butik kreatywny Mamy To, który ma się wyspecjalizować w eventach. więcej

Albedo Marketing zaprojektowała nową strategię dla Ceresit na 20 rynkach

Marka produktów budowlanych Ceresit (Henkel) wdraża nowa strategię wizerunkową dla 20 krajów. Zaprojektowała ją polska agencja Albedo Marketing. więcej

Mazurska Manufaktura odbuduje Browary Bydgoskie i markę Bractwo

Mazurska Manufaktura, producent kraftowych alkoholi mocnych, zapowiada odbudowę słynnych na Kujawach Browarów Bydgoskich i wznowienie produkcji lokalnego piwa marki Bractwo. więcej

Robbie Williams w reklamie piwa Pilsner Urquell

Ruszyła kampania reklamowa piwa Pilsner Urquell (Kompania Piwowarska) pod hasłem "Nic nie pobije oryginału". więcej

Anna Wodzyńska marketing & PR directorem w Justtag Group

Od początku kwietnia Anna Wodzyńska pracuje w firmie technologicznej Justtag Group jako marketing & PR director. Wcześniej była związana m.in. z Edipresse Polska i Havas Media Group. więcej

Skoda w nowej kampanii edukuje o bezpieczeństwie (wideo)

Marka samochodów Škoda (Volkswagen Group Polska) pod hasłem "Dzielimy razem drogę" rozpoczęła kampanię, której celem jest edukacja w zakresie bezpiecznych zachowań na drodze. Marka podkreśla, jak ważna jest odpowiednia koncentracja podczas jazdy oraz zadbanie o innych uczestników ruchu. więcej

Vouchery za kupno świeżych, polskich produktów w Biedronce

„Kupuj Świeże Polskie Produkty” to nowa akcja promocyjna sieci Biedronka. Klienci za zakupy produktów świeżych od polskich dostawców mogą otrzymać voucher o wartości aż 99 zł na kolejne zakupy. więcej

Krzysztof Miruć promuje ubezpieczenie Dom od Link4 (wideo)

Trwa kampania ubezpieczenia Dom oferowanego przez Link4 (Grupa PZU). Bohaterem akcji jest architekt wnętrz Krzysztof Miruć znany z programów w kanałach TVN Grupy Discovery. więcej

Joanna Rudnicka odpowiada za rozwój Moderio

Do zespołu agencji Moderio (dawniej ASAP Care 24), specjalizującej się w usługach moderacji online, dołączyła Joanna Rudnicka. Objęła stanowisko business development director. więcej

Agencji Kreatik dołącza do grupy Altkom Software & Consulting

Software house Altkom Software & Consulting włączył do swojej struktury agencję strategiczną Kreatik. więcej

,,Holowanie Gratis" w reklamie Porówneo

Właściciel marki Porowneo rozpocznie kampanię „Holowanie Gratis” w ramach platformy komunikacyjnej „Porównywarka i agent w jednym”, zaprezentowanej na jesieni minionego roku. Za projekt po raz kolejny odpowiada duet: Maciej Łapiński (strategia, obsługa) i Zuzanna Wrońska (kreacja). więcej

Oppo z Marcinem Prokopem zachęcają do "filmowania swoich historii"

Producent urządzeń mobilnych Oppo startuje z ogólnopolską kampanią pod hasłem „Film Your Story", promującą nowe smartfony z serii Reno5. W spotach marki ponownie zobaczymy ambasadora Oppo w Polsce, Marcina Prokopa. więcej

Ciastka Oreo Golden debiutują w polskich sklepach

Mondelez Polska wprowadza do sklepów kolejny wariant Oreo. Debiutujące na polskim rynku Oreo Golden to jasne, kruche ciastka, przełożone nadzieniem o smaku waniliowym. więcej

,,Ubrania pełne dobrej energii" w reklamach Outhorn (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa odzieży Outhorn (produkowanej przez OTCF) pod hasłem „Ubrania pełne dobrej energii”. więcej

Bohaterowie stołecznych dzielnic w kampanii ,,Znani z Warszawy" piwa Królewskie

Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię piwa Królewskie „Znani z Warszawy", inspirowaną stolicą i jej mieszkańcami. Za działania odpowiadają TWIN.digital collective, Good Looking Studio, Big Names, Starcom. więcej

Dostawczy VW Caddy reklamowany muralem w Poznaniu

W centrum Poznania powstał mural marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Promowany jest na nim model VW Caddy. Przekaz ma podkreślać związki tego modelu ze stolicą Wielkopolski. Za projekt odpowiedzialna jest Katarzyna Bogucka. więcej

Maja Włoszczowska i Kuba Wesołowski w akcji Kross ,,Czas na rower!"

Polski producent rowerów Kross rozpoczyna akcję, w ramach której będzie zachęcał Polaków do aktywnego spędzania czasu na rowerze oraz przekonywał, że rower może być regularnym środkiem transportu w mieście. Ambasadorem kampanii „Czas na rower!" został aktor Kuba Wesołowski oraz kolarka górska Maja Włoszczowska, która podzieli się także historią swoich przygotowań do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich. więcej

Linia produktów Roberta Makłowicza w Lidlu. Producentem Roleski

Sosy Robert Makłowicz Menu od 12 kwietnia dostępne są tylko w sklepach Lidl Polska. Ich producentem jest firma Roleski. więcej

Manchester United chce kupić australijski klub piłkarski Central Coast Mariners

Manchester United wyraził zainteresowanie kupnem australijskiego klubu piłkarskiego Central Coast Mariners. Jak podają media, władze "Czerwonych Diabłów" są już po wstępnych rozmowach z właścicielem "Marynarzy" Mike'em Charlesworthem. więcej

,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego"

Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Marcin Dec prezesem Sigma Bis i Polska Press. ,,Oczywisty konflikt interesów"

Marcin Dec, który od jesieni 2020 roku jest prezesem Sigma Bis, wspólnej agencji mediowej Orlenu i PZU został właśnie prezesem wydawnictwa Polska Press, przejętego przez Orlen. Zdaniem ekspertów z domów mediowych to rodzi konflikt interesów, bo ten sam właściciel występuje w roli mediów, pośrednika i klienta. - To z jednej strony znacząco podnosi konkurencyjność Sigma Bis, z drugiej zaś obniża zainteresowanie domów mediowych współpracą z Polska Press - komentuje Weronika Szwarc-Bronikowska, wiceprezeska i partnerka w Media Poeple. więcej

Z nowym prezesem zmiany w Polska Press przyspieszą. ,,Polityczna wojna z udziałem sądu"

Przejmowanie władzy przez Orlen w Polska Press prawdopodobnie teraz zdecydowanie przyspieszy - ocenia analityk rynku mediów Paweł Nowacki o tym, jak prezesem wydawnictwa został Marcin Dec. A publicysta Łukasz Warzecha akcentuje: - Najbardziej niepokoi mnie, że sprawy rozgrywają się w jakiejś niedookreślonej rzeczywistości. To nie jest dobre dla jakichkolwiek inwestycji. więcej

Tomasz Jażdżyński obejmie akcje Gremi Media warte 2,8 mln zł

Zarząd Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, zgodził się, żeby w prywatnej subskrypcji zaoferować prezesowi firmy Tomaszowi Jażdżyńskiemu 20,2 tys. jej akcji. Jażdżyński będzie mógł je objąć po 4 zł za sztukę, podczas gdy kurs Gremi Media w środę na koniec sesji wynosił 141 zł. więcej

Zmiany w ,,Claudii": nowe rubryki i szata graficzna, większa objętość

Magazyn „Claudia” (Burda Media Polska) od 14 kwietnia jest dostępny w nowej odsłonie: ma więcej stron, nowe rubryki oraz nową szatę graficzną. – „Claudia” się zmienia. Miesięcznik odpowiada na zmieniającą się rzeczywistość i potrzeby kobiet. Odświeżone wydanie Claudii zyskało więcej stron, nowe rubryki oraz nowoczesną, bardziej przejrzystą i elegancką szatę graficzną - komentuje Agnieszka Wierzbicka, redaktor naczelna pisma. więcej

,,Tygodnik Powszechny" rozstaje się z Rafałem Wosiem

Rafał Woś z końcem maja zakończy współpracę z „Tygodnikiem Powszechnym”. - Decyzję uważam za błąd pisma. W przyszłość patrzę z optymizmem. Zamierzam nadal upominać się o godność i równość - zapowiedział Woś. więcej

Marcin Dec nowym prezesem Polska Press

Na stanowisko prezesa Polska Press, przejętego niedawno przez Orlen, został powołany Marcin Dec, od jesieni ub.r. prezes agencji Sigma BiS należącej do Orlenu i PZU. więcej

Zmarł Krzysztof Szymczyk, korektor w ,,Nowej Trybunie Opolskiej"

W wieku 60 lat zmarł Krzysztof Szymczyk, przez wiele lat współpracujący jako korektor z „Nową Trybuną Opolską”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Group One otwiera spółkę Grow Now. Na czele Przemysław Brejwo

Grupa komunikacyjna Group One uruchamia spółkę Grow Now, która ma zajmować się wprowadzaniem firm na marketplace’y (Amazon, Zalando czy eBay). Szefem agencji jest Przemysław Brejwo. więcej

Business Insider dalej przed Money.pl. Duże wzrosty sekcji TVN24.pl i Interii, Wirtualnemedia.pl z 3,8 mln użytkowników

Wśród witryn biznesowo-prawnych kolejny miesiąc liderem jest Business Insider Polska przed Money.pl. Mocno wzrosły wyniki sekcji o biznesie i prawie na TVN24.pl i Interii. Kolejny raz w czołowej dziesiątce znalazł się portal Wirtualnemedia.pl, który odwiedziło 3,84 mln internautów. więcej

W Polsce startuje centrum obliczeniowe Google Cloud. Infrastruktura chmurowa dla firm i nowe miejsca pracy

Google uruchomił swoją najnowszą inwestycję w Polsce - region Google Cloud w Warszawie. To infrastruktura przetwarzająca dane i część globalnej sieci firmy zapewniającej dostęp do usług chmury obliczeniowej firmom i instytucjom. Region jest pierwszą tego typu platformą usług nie tylko w kraju, ale i całej Europie Środkowo-Wschodniej. - To największa nasza inwestycja w Polsce i jedyna w Europie w 2021 roku. Liczba użytkowników może być nieograniczona, w razie konieczności będziemy rozbudowywać infrastrukturę - informuje Wirtualnemedia.pl Artur Waliszewski, dyrektor biznesowy Google w Europie Środkowo-Wschodniej. więcej

YouTube po 4 dniach usunął wideo patotwórcy, który dręczył chłopaka z niepełnosprawnością intelektualną

Twórca internetowy, działający na YouTube jako Kamuś (dawniej Kamerzysta) w jednym z filmów na swoim kanale pokazał upokarzające "wyzwania", jakie zaproponował młodemu chłopakowi z niepełnosprawnością intelektualną. Wideo oburzyło internautów i domagali się jego usunięcia. Serwis YouTube zareagował 4 dni po jego publikacji. więcej

Instagram znowu testuje ukrywanie lajków. Użytkownicy dostaną większy wybór

Facebook poinformował Wirtualnemedia.pl, że w należącym do niego serwisie Instagram rozpoczął nowy etap testów dotyczący ukrywania liczby lajków na platformie. Tym razem użytkownicy będą mogli zdecydować czy chcą wyświetlać statystyki polubień, czy też nie. - W ramach dalszych testów chcemy pozwolić użytkownikom wybrać najlepszą dla nich opcję - wyjaśnia nam biuro prasowe Facebooka. więcej

Weronika Rosati twarzą kosmetyków Lajuu. Marka chce pozyskać z crowdfundingu blisko milion złotych

Spółka Lajuu, oferująca wegańskie kosmetyki premium współtworzone z aktorką Weroniką Rosati, wystartowała z kampanią crowdfundingową. Chce pozyskać blisko 1 mln zł na rozwój i promocję marki, wdrożenie kolejnych produktów oraz ekspansję na rynek amerykański. więcej

,,Mądra Babcia" rusza z Silver TV - interaktywną telewizją dla pokolenia 50+

Beata Borucka, znana jako „Mądra Babcia” oficjalnie ruszyła z internetową telewizją Silver TV. W ramówce znalazły się: program śniadaniowy, dotyczący sportu, zdrowia czy dbania o urodę. Nadawane są z własnego studia. więcej

Wirtualna Polska partnerem medialnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego

Wirtualna Polska (Wirtualna Polska Media) została partnerem medialnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl) i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Umowę podpisano na dwa lata. więcej

UODO: irlandzki organ nadzorczy zajmuje się wyciekiem danych z Facebooka

UODO powinien nałożyć karę na Facebook za wyciek danych - uważa szef klubu Lewicy Krzysztof Gawkowski, który wystosował w tej sprawie pismo. UODO odpowiada, że postępowanie prowadzi irlandzki Data Protection Commission. Prace nadal trwają - informuje UODO. więcej

TikTok wprowadza nową funkcję dla reklamodawców Reach & Frequency

Funkcja reklamowa TikTok Reach & Frequency oferuje przejrzyste warunki planowania działań brandingowych, monitorowanie grona odbiorców oraz liczby wyświetleń przekazu reklamowego. Dostępna jest także w Polsce. więcej

,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego"

Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy mają coraz więcej nowszych samochodów

Trzy czwarte Polaków deklaruje, że ich samochód ma nie więcej niż 15 lat - wynika z badania GfK dla Beesafe. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Episkopat odradza wiernym szczepionki AstraZeneca i J&J. ,,Nieodpowiedzialne, szkodliwe, wprowadza w błąd"

Zespół ekspertów Konferencji Episkopatu Polski ds. bioetycznych w oświadczeniu wyraził „poważny sprzeciw moralny” wobec technologii produkcji szczepionek AstraZeneca i Johnson&Johnson. Ocenił, że mogą z nich korzystać tylko ci wierni, którzy nie mają możliwości wyboru innej szczepionki. Wielu dziennikarzy skrytykowało to stanowisko jako nieuzasadnione i nieodpowiedzialne w obecnej sytuacji epidemicznej. więcej

Na rynek eventów wchodzi agencja Mamy To

Agnieszka Sołtysiak i Justyny Fabisiak założyły butik kreatywny Mamy To, który ma się wyspecjalizować w eventach. więcej

Anna Wodzyńska marketing & PR directorem w Justtag Group

Od początku kwietnia Anna Wodzyńska pracuje w firmie technologicznej Justtag Group jako marketing & PR director. Wcześniej była związana m.in. z Edipresse Polska i Havas Media Group. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
W Polsce startuje centrum obliczeniowe Google Cloud. Infrastruktura chmurowa dla firm i nowe miejsca pracy
InPost zapowiada kilkanaście nowych hubów logistycznych, Paczkomaty pojawią się na osiedlach Echo Investment
Sony przedstawia smartfon Xperia 10 III z ekranem 6 cali i obsługą 5G. Sprzedaż od lata 2021 roku
Oppo z Marcinem Prokopem zachęcają do "filmowania swoich historii"
Użytkownicy T-Mobile celem ataku. SMS-y namawiają do korzystania z nielegalnego kasyna
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj