|
|
|
|
|
|
|
TVP emituje powtórki teleturnieju "Jeden z Dziesięciu". Nie ma decyzji o kontynuacji
Od czwartku TVP1 emituje powtórki najnowszej serii teleturnieju "Jeden z Dziesięciu". Jak nieoficjalnie ustaliliśmy, umowa w sprawie kontynuacji nie została podpisana, a osoby pracujące przy produkcji nie wiedzą czy program całkowicie nie zniknie z anteny. - Telewizja Polska nie będzie zawierać niekorzystnych umów. Te czasy skończyły się bezpowrotnie kilka lat temu. Telewizja liczy na korzystne dla stron zakończenie negocjacji - czytamy w oświadczeniu TVP.
więcej
|
Telewizja Polsat uruchomi trzy nowe kanały
Po kilku latach od otrzymania koncesji od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Cyfrowy Polsat uruchomi trzy nowe kanały - Polsat Reality, Polsat Film 2 oraz Polsat X.
więcej
|
1,12 mln widzów ,,Tajemnicy zawodowej", TVN liderem w 16-49
Nowy serial „Tajemnica zawodowa” oglądało średnio 1,12 mln widzów, o 40 tys. osób więcej niż drugi sezon „Ameryki Express” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję lidera w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 12,31 mln zł.
więcej
|
Nowy serial ,,Komisarz mama" oglądało 1,04 mln widzów. Powstanie drugi sezon
Nowy serial „Komisarz mama” ogląda średnio 1,04 mln widzów, o 192 tys. osób więcej niż drugi sezon „Zawsze warto” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja dała Polsatowi czwarte miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 9,73 mln zł. Powstanie drugi sezon produkcji, właśnie zaczynają się do niego zdjęcia.
więcej
|
Apel do Jacka Kurskiego o przywrócenie ,,Warto rozmawiać"
Nasz program pozostaje tymczasowo zawieszony - poinformował wczoraj zespół cyklu „Warto rozmawiać”, dodając, że mają nadzieję, iż szybko wrócą na antenę. Tymczasem w sieci powstała petycja skierowana do władz Telewizji Polskiej i do posłanki Joanny Lichockiej: internauci domagają się powrotu audycji.
więcej
|
TVP2 z nowym kabaretowym programem ,,Centralne biuro humoru". ,,Dance Dance Dance" przeniesiony na sobotę
Od 23 kwietnia w piątkowym prime-time TVP2 emitować będzie nowy kabaretowy cykl „Centralne biuro humoru”. Stacja na wcześniejszą porę przeniesie również kolejne odcinku programu „Kabaret. Super show Dwójki”. Oba projekty w swoim paśmie zastąpią show „Dance Dance Dance”, który został przeniesiony na sobotę.
więcej
|
Sony i Disney z umową licencyjną. Spider-Man trafi do Disney+
Sony Pictures i Disney zawarły porozumienie, zgodnie z którym Disney będzie mógł pokazać w USA nowości kinowe i inne tytuły, do których prawa posiada Sony. To oznacza, że w ofercie Disney+ pojawią się filmy ze Spider-Manem, a także „Jumanji” czy „Hotel Transylvania”. Wcześniej Sony podpisało umowę licencyjną z Netfliksem, nieoficjalnie z obu kontraktów dostanie ok. 3 mld dolarów.
więcej
|
UPC Polska wprowadza do dekoderów TV Box 4K aplikację Amazon Prime Video
Użytkownicy dekoderów UPC TV Box 4K w UPC Polska mają od teraz możliwość korzystania z aplikacji Amazon Prime Video. Korzystanie z niej nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów - poza kosztem subskrypcji serwisu streamingowego.
więcej
|
Tomasz Kammel z własną marką skarpet
Dziennikarz i prezenter TVP Tomasz Kammel został twarzą marki skarpet męskich, które produkuje firma Mozz.
więcej
|
Marek Solon-Lipiński członkiem Komitetu Telewizyjnego Europejskiej Unii Nadawców
Wicedyrektor biura sprzedaży i współpracy międzynarodowej TVP Marek Solon-Lipiński został wybrany na członka Komitetu Telewizyjnego Europejskiej Unii Nadawców (EBU).
więcej
|
ATM Grupa chce wypłacić 12,64 mln zł dywidendy
Zarząd ATM Grupy rekomenduje walnemu zgromadzeniu, żeby firma wypłaciła w br. 12,64 mln zł dywidendy, po 15 groszy na akcję.
więcej
|
CNN International z nowym programem informacyjnym One World, prowadzącą Zain Asher
Od poniedziałku, 26 kwietnia na antenie CNN International nadawany będzie nowy program informacyjny „One World”. Gospodynią formatu będzie Zain Asher.
więcej
|
,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego" Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marek Gargała po 22 latach odchodzi z Publicis Groupe
Po ponad 20 latach pracy z Publicis Groupe Polska żegna się Marek Gargała, członek zarządu i szef obszaru creative practice. Zajmowane przez niego stanowisko nie zostanie obsadzone.
więcej
|
Tauron szykuje przetarg na obsługę kampanii w internecie
Spółka Tauron Sprzedaż przygotowuje się do przetargu na przygotowywanie, prowadzenie i monitorowanie efektów kampanii
reklamowo-sprzedażowych w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Spółka obecnie, celem rozeznania rynku, zaprasza agencje do składania RFI (Request For Information).
więcej
|
Wavemaker zajmie się obsługą mediową Bricoman
Bricoman, sieć hurtowni budowlanych skierowanych do profesjonalistów związanych z budownictwem i remontami, oraz do klientów indywidualnych, zakończyła postępowanie przetargowe, którego celem był wybór partnera do obsługi mediów. Firma do współpracy wybrała agencję Wavemaker (GroupM/WPP).
więcej
|
K2 Holding ze wzrostem wpływów o 9 proc. i 4,8 mln zł zysku. Przychody Fabrity podwoiły się
W ub.r. K2 Holding osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 9,1 proc. do 119,69 mln zł oraz wyniku netto z 1,83 mln zł straty do 4,85 mln zł zysku.
więcej
|
Dove w kampanii ,,Odwrócone Selfie" pokazuje, jak kłamią media społecznościowe
W nowej globalnej akcji Dove (Unilever) „Reverse Selfie” (z ang. „Odwrócone Selfie") pokazuje, jak zafałszowany obraz rzeczywistości widać w mediach społecznościowych i jak wpływa to na psychikę zwłaszcza młodych dziewcząt.
więcej
|
Katarzyna Van Hall managerką operacyjną Brand New Galaxy Amsterdam
Katarzyna van Hall została managerem operacyjnym na Europę Zachodnią w Brand New Galaxy.
więcej
|
Sąd UE: Huawei nie naruszył praw Chanel. Loga marek łatwe do odróżnienia
Dom mody Chanel oskarżył koncern Huawei o to, że naśladuje logo francuskiej marki w nowym znaku towarowym. Sąd Unii Europejskiej oddalił pozew uznając, że oba sporne loga różnią się od siebie wystarczająco, a klienci nie będą mieli problemów z odróżnieniem obu marek.
więcej
|
Tomasz Kammel z własną marką skarpet
Dziennikarz i prezenter TVP Tomasz Kammel został twarzą marki skarpet męskich, które produkuje firma Mozz.
więcej
|
Lody Ekipy Friza w Biedronce i Lidlu
Największe sieci detaliczne Biedronka i Lidl Polska będą sprzedawać lody Koral Ekipa, powstałe w wyniku współpracy z youtuberami pod wodzą Karola Wiśniewskiego "Friza".
więcej
|
Opus B tworzy zespół do obsługi dużych firm i korporacji
Opus B rozszerza portfolio swoich usług o działania strategiczno-konsultingowe oraz komunikacyjne dla dużych firm i korporacji. Na czele dedykowanego zespołu stanęła Carolina Pietyra.
więcej
|
Marta Głowacka w zespole strategii Saatchi & Saatchi
Do zespołu strategii Saatchi & Saatchi dołączyła Marta Głowacka, objęła stanowisko creative strategist.
więcej
|
Digitree Group ze wzrostem wpływów o 15 proc.
Według szacunkowych danych w pierwszym kwartale br. firma marketingu internetowego Digitree Group osiągnęła wzrost przychodów o 15 proc. do 14,62 mln zł. W całym ub.r. zanotowała spadek wpływów o 6,4 proc. i 1,28 mln zł straty netto.
więcej
|
Żywiec Zdrój promuje napoje gazowane bez cukru
Ruszyła najnowsza szeroko zasięgowa kampania Żywiec Zdrój Mocny Gaz, przedstawiająca mocno gazowane produkty marki jako orzeźwiające w gorące dni. Komunikacja podkreśla także brak zawartości cukru w napojach.
więcej
|
Kinder Chocolate z limitowaną edycją opakowań, tematem przewodnim dziecięca radość
Kinder Chocolate wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań, która prezentuje różne odsłony dziecięcych radości. Wokół akcji powstała również platforma edutainmentowa promowana pod hasłem „Radość niejedno ma imię”. Za realizację odpowiadają Nairobia i Vizeum.
więcej
|
Michał Piwowarczyk account directorem w Plej
Michał Piwowarczyk awansował na stanowisko account directora w Plej.
więcej
|
Kamikaze obsłuży markę piwa Žatecký
Agencja Kamikaze rozpoczyna obsługę marki piwa Žatecký produkowanego przez Carlsberg Polska w zakresie social media.
więcej
|
UNICEF i UE apelują do przywódców państw o otwarcie szkół (wideo)
UNICEF wspólnie z Unią Europejską ruszyły w czwartek z akcją, w ramach której zwracają się do przywódców i kluczowych decydentów z apelem o otwarcie zamkniętych z powodu COVID-19 szkół. W specjalnym filmie pokazują problemy, z jakimi borykają się dzieci zamknięte w domu.
więcej
|
HiBrands wygrywa przetarg Lisner
W wyniku wygranego przetargu agencja brandingowa HiBrands przeprowadzi relunch opakowań produktów z portfolio Lisnera.
więcej
|
,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego" Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Allegro szykuje się na pakiet e-commerce VAT. Płatność kartą w Allegro Pay, nowe warunki dla Super Sprzedawców
Z początkiem lipca Allegro, zgodnie z pakietem e-commerce, będzie pobierać podatek VAT od produktów wysyłanych przez sprzedawców spoza Unii Europejskiej. Ponadto platforma zmieni warunki programu Super Sprzedawca, a od 10 maja umożliwi płatności kartą w ramach Allegro Pay.
więcej
|
Wyciek danych ponad 20 tys. mundurowych. Komendant Główny Policji wykupił alerty BIK dla policjantów
Komendant Główny Policji podjął decyzję, aby z środków budżetowych policji zostały wykupione kody alertu BIK dla policjantów, których dane zostały opublikowane w internecie - poinformował rzecznik Komendy Głównej Policji inspektor Mariusz Ciarka.
więcej
|
Dove w kampanii ,,Odwrócone Selfie" pokazuje, jak kłamią media społecznościowe
W nowej globalnej akcji Dove (Unilever) „Reverse Selfie” (z ang. „Odwrócone Selfie") pokazuje, jak zafałszowany obraz rzeczywistości widać w mediach społecznościowych i jak wpływa to na psychikę zwłaszcza młodych dziewcząt.
więcej
|
Przyspieszenie sprzedaży przez internet wyższe niż całej sprzedaży detalicznej
Po spowolnieniu w lutym tempo sprzedaży przez internet w marcu wzrosło o 28,8 proc. Przyspieszenie sprzedaży w tym kanale było wyższe niż wzrost całej sprzedaży detalicznej - ocenia w czwartek Polski Instytut Ekonomiczny.
więcej
|
,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego" Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Większość Polaków boi się zakażenia koronawirusem
64 proc. Polaków boi się zakażenia koronawirusem - wynika badania CBOS przeprowadzono w pierwszej połowie kwietnia. 43 proc. ocenia, że rząd dobrze radzi sobie z ograniczaniem epidemii, krytyczne wobec działań rządu jest 49 proc.
więcej
|
|
|