|
|
|
|
|
|
|
Eurowizję skomentuje w TVP Szabłowska lub Sierocki, Artur Orzech uruchomił kanał na YouTubie
Telewizja Polska rozpatruje co najmniej trzy osoby, które mogłyby komentować Eurowizję 2021, decyzja ma zostać podjęta w najbliższych dniach - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Tymczasem Artur Orzech uruchomił swój kanał na YouTube, a pytany, czy będzie chciał skomentować tam Eurowizję, odpowiada: "Być może, ale nie w streamingu".
więcej
|
"Zrób coś z tym dzieckiem" w TVN Style. Prowadzącą Ewa Narkiewicz-Nejno
Od wtorku, 27 kwietnia w TVN Style (TVN Grupa Discovery) pojawi się nowy program „Zrób coś z tym dzieckiem”. Jego gospodynią będzie psycholożka kliniczna, Ewa Narkiewicz-Nejno.
więcej
|
Polsat Play liderem kanałów lifestylowych w I kwartale, Polsat Rodzina z największym wzrostem
W pierwszym kwartale 2021 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał Polsat Rodzina, a na czele spadków uplasowało się E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kino Polska TV ponownie stara się o koncesję dla kanału Kino Polska Muzyka, wniosek do KRRiT wpłynął po terminie
Kino Polska TV złożyła do KRRiT wniosek o przyznanie kolejnej satelitarnej koncesji na nadawanie kanału Kino Polska Muzyka.
więcej
|
Dziennikarze holenderskiej stacji TV obawiają się o niezależność po zwolnieniu swojej szefowej
W ubiegły piątek stacja telewizyjna AT5 zwolniła zastępczynię redaktora naczelnego Hélene Pronk. Dziennikarze boją się o niezależność i napisali list w obronie redakcyjnej koleżanki.
więcej
|
TVP1 liderem w 4+, w 16-49 na czele TVN. ,,M jak miłość", ,,Stulecie Winnych" i ,,Fakty" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Stulecie Winnych” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Czwórka szykuje nowy program ,,Sędzia na wezwanie". Producentem Rochstar
Wystartowały castingi do nowego programu telewizyjnej Czwórki „Sędzia na wezwanie”. Produkcją audycji na zlecenie stacji zajmuje się Rochstar.
więcej
|
Serial ,,Rick i Morty" w HBO, nowy sezon od 21 czerwca
Od 21 czerwca w serwisie HBO GO zadebiutuje piąty, najnowszy sezon serialu „Rick i Morty”. Tego samego dnia pojawią się także cztery poprzednie sezony produkcji. Do tej pory serial można było oglądać w Netfliksie.
więcej
|
Filmy Metro Goldwyn Mayer w ofercie Premier Canal+
Na platformie Premiery Canal+ i w usłudze Premiery VOD+ dla abonentów Canal+ Polska pojawiły się pierwsze filmy z Metro Goldwyn Mayer. To początek współpracy Canal+ Polska z amerykańską wytwórnią.
więcej
|
Zmarł Norbert Skalski, montażysta w TVN24
W wieku 54 lat zmarł Norbert Skalski. Przez 20 lat pracował jako montażysta w TVN24.
więcej
|
Dyrektor produkcji oryginalnych i koprodukcji Anna Różalska pożegnała się z Canal+
W zeszłym tygodniu z Canal+ odeszła Anna Różalska, dyrektor produkcji oryginalnych i koprodukcji. Na chwilę obecną nadawca nie podaje informacji, kto obejmie zwolnione stanowisko.
więcej
|
,,Sprawdzam" Krzysztofa Skórzyńskiego częściowo na TVN24 GO
Od ostatniego wydania programu „Sprawdzam” Krzysztofa Skórzyńskiego w TVN24 jest częściowo emitowane w internecie na platformie TVN24 GO.
więcej
|
Oscary 2021: "Nomadland" Chloe Zhao z Oscarem dla najlepszego filmu. Anthony Hopkins najlepszym aktorem pierwszoplanowym
"Nomadland" Chloe Zhao w nocy z niedzieli na poniedziałek został nagrodzony trzema Oscarami - w tym za najlepszy film i reżyserię. Frances McDormand, która w "Nomadland" zagrała wiodącą życie współczesnego nomady Fern, doceniono statuetką dla najlepszej aktorki pierwszoplanowej.
więcej
|
Film o Grudniu '70 koprodukowany przez TVP z nagrodą specjalną na festiwalu w Szwajcarii
Jury Międzynarodowego Festiwalu Filmów Dokumentalnych Visions du Réel w Nyon (Szwajcaria) przyznało nagrodę specjalną filmowi Tomasza Wolskiego „1970”, opowiadającemu o wypadkach Grudnia ’70 na Wybrzeżu. Koproducentem filmu jest Telewizja Polska.
więcej
|
TVP bez decyzji o powrocie ,,Warto rozmawiać". Pospieszalski: wspierają nas także posłowie PiS
Telewizja Polska nie podjęła jeszcze decyzji, czy zawieszony przed tygodniem program „Warto rozmawiać” Jana Pospieszalskiego wróci na antenę. Pospieszalski zapowiada, że wywiady o epidemii będzie publikował w social media. - Dociera do nas ogrom listów, SMS-ów, telefonów. Kontaktują się z nami także politycy koalicji, bo posłowie Prawa i Sprawiedliwości również wysyłają do nas wyrazy wsparcia - stwierdził.
więcej
|
,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego" Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio: wpływy 9 proc. w górę, 80 proc. z abonamentu i rekompensaty, 20 mln zł zysku
W ub.r. Polskie Radio osiągnęło wzrost przychodów o 9,45 proc. do 346,99 mln zł. Wpływy marketingowe skurczyły się o 33 proc., za to środki z abonamentu rtv i rekompensaty wzrosły o 27 proc., stanowiąc już 80,5 proc. budżetu nadawcy. Natomiast koszty zwiększyły się o 0,4 proc. do 326,6 mln zł.
więcej
|
|
Polskie Radio prezentuje wiosenne ramówki. Kamińska: starannie opracowana oferta
Polskie Radio zaprezentowało wiosenne ramówki swoich stacji: Jedynki, Dwójki, Trójki, Czwórki, Polskiego Radia Chopin, Radia Kierowców i Radia Dzieciom. - To starannie opracowana oferta łącząca to, co najnowsze z tym, co nasi słuchacze uwielbiają od lat. Zapraszamy – zapowiada wiosenną ofertę Polskiego Radia Agnieszka Kamińska, prezes publicznej rozgłośni.
więcej
|
|
Koncerty i występy muzyków jazzowych w ofercie radiowej Dwójki
Program Drugi Polskiego Radia na wiosnę szykuje dla słuchaczy transmisje koncertów, audycji autorskich o muzyce i literaturze, audycji publicystycznych o tematyce historyczno-społecznej oraz programy, których celem jest nawiązanie kontakty ze słuchaczami.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi w IV kwartale 2020 i I kwartale 2021. Radia ZET wyprzedziło Antyradio
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Walka klientów o lody Ekipy. "Zadziałała reguła niedostępności"
W poniedziałek sieć obiegły nagrania wideo ze sklepów sieci Lidl, które prezentowały walkę klientów o lody linii Koral Ekipa, które powstają we współpracy z twórcami internetowymi - Ekipą Friza. - Jeśli chodzi o współpracę marki Koral z Ekipą, uważam, że była ona doskonale przemyślana - ocenia Karina Hertel, dyrektor zarządzająca agencją influencer marketingu BrandLift.
więcej
|
Remarkable Ones zajmie się obsługą PR i obsługą mediową PARP
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na obsługę public relations oraz obsługę mediową jej kampanii. Do współpracy wybrała agencję Remarkable Ones - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Łukasz Pytlewski na czele Data&Tech w GroupM
Łukasz Pytlewski, wieloletni szef działu badań i analiz w Wavemaker, przechodzi do GroupM. Na nowym stanowisko market lead data and tech przejmuje kierownictwo nad obszarem danych i technologii.
więcej
|
Muzyczna randka z rodzicami promuje WieśMaca w McDonald's (wideo)
W nowej kampanii sieć gastronomiczna McDonald’s promuje burgery WieśMac. Za obsługę reklamową firmy odpowiadają DDB Warszawa i OMD.
więcej
|
Wakacje.pl z nowym logo i hasłem ,,Urlop zaczyna się tutaj"
Firma Wakacje.pl (należąca do Wirtualnej Polski) wprowadza nową identyfikację wizualną, opartą na zmienionym logotypie i haśle „Urlop zaczyna się tutaj”. W połowie maja rozpocznie kampanię reklamową.
więcej
|
Instytut Książki wybiera agencję do kampanii promującej czytelnictwo
Instytut Książki rozpoczął przetarg dotyczący przygotowania i przeprowadzenia kompleksowej kampanii promującej czytelnictwo w Polsce w 2021 roku. Jej budżet wynosi blisko 3,5 mln zł netto.
więcej
|
Cezary Kozieł wzmacnia zespół sprzedażowy Twittera w Httpool Polska
Do zespołu Httpool Polska dołączył Cezary Kozieł, który jako Twitter client partner wzmacnia team odpowiadający za obsługę Twittera. Ostatnio pracował w Grupie Bauer.
więcej
|
Kluby Zdrofit będą działały jako placówki medyczne
Sieć klubów fitness Zdrofit od 5 maja uruchamia na terenie wybranych lokali placówki medyczne. W ten sposób sieć może działać legalnie mimo obowiązujących obostrzeń.
więcej
|
Maja Fetraś na czele działu performance K2 Precise
Z początkiem maja zespołem performance agencji K2 Precise pokieruje Maja Fetraś. Na tym stanowisku zastąpi dotychczasowego szefa działu Macieja Bruzgo.
więcej
|
Nowy Jork rusza w czerwcu z największą w historii kampanią, budżet to 30 mln dolarów
W czerwcu ma ruszyć największa w historii kampania promocyjna Nowego Jorku. Ma pomóc w tzw.restarcie turystyki. Jej budżet wynosi 30 mln dolarów.
więcej
|
Marki FMCG zwiększą wydatki na reklamę internetową o 7 proc.
Rosnąca widownia kanałów cyfrowych oraz inwestycje w e-commerce napędzają roczny wzrost wydatków na reklamę cyfrową w branży FMCG na poziomie 7 proc. - przewiduje agencja mediowa Zenith. Całkowite wydatki na reklamę w branży FMCG w 2023 r. przekroczą poziom z 2019 roku.
więcej
|
Pepco chce wejść na warszawską giełdę. Sprzeda akcje za 4,5 mld euro?
Sieć wielobranżowych sklepów dyskontowych Pepco Group planuje złożyć wniosek o dopuszczenie oraz wprowadzenie akcji zwykłych spółki do obrotu na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
więcej
|
Unilever chce wprowadzić dezodorant Degree z myślą o niepełnosprawnych
Koncern Unilever pracuje nad wprowadzeniem do swojej oferty dezodorantu Degree zaprojektowanego z myślą o osobach niepełnosprawnych. Dzięki pokrywce, którą można otworzyć jedną ręką, wbudowanym uchwytom i etykiecie w alfabecie Braille'a, nowe opakowanie Degree ma na celu uczynić dezodorant bardziej inkluzywnym.
więcej
|
UOKiK: 60 mln zł kary dla Biedronki za błędne informacje o kraju pochodzenia warzyw i owoców. Sieć protestuje
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył 60,1 mln zł kary na spółkę Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka. Zarzuca jej wprowadzanie konsumentów w błąd co do kraju pochodzenia warzyw i owoców. Firma w przesłanym do mediów oświadczeniu zapowiada odwołanie się od decyzji, rozważa pozwy przeciw Skarbowi Państwa i UOKiK.
więcej
|
67 proc. osób w grupie wiekowej 50+ korzysta z płatnej telewizji, a co czwarty badany - z serwisów wideo
67 proc. badanych w grupie wiekowej 50-75 lat korzysta z płatnej telewizji, 31 proc. - z naziemnej telewizji cyfrowej, a 25 proc. - z internetowych serwisów wideo - pokazuje badanie przeprowadzone przez IRCenter na zlecenie Biura Reklamy TVP.
więcej
|
Tadeusz Puchała nowym dyrektorem ds. sprzedaży DHL Parcel
Do zespołu zarządzającego DHL Parcel Polska dołączył Tadeusz Puchała. Objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży, zastępując dotychczasową dyrektor tego pionu - Elżbietę Gorayską-Mytych, która przeszła na emeryturę.
więcej
|
Tigers wygrała przetarg Oriflame
Agencja Tigers wygrała przetarg na obsługę performance marki kosmetyków Oriflame.
więcej
|
Samsung hasłem ,,Dla wygody" promuje urządzenia AGD
Ruszyła kampania reklamowa Samsunga pod hasłem "Dla wygody". Producent promuje w niej Linie inteligentnych pralek i pralko-suszarek Samsung AI Control oraz odkurzaczy bezprzewodowych Samsung Jet. Akcję przygotowała agencja VMLY&R.
więcej
|
Agnieszka Radwańska zachęca do picia wody Jurajska (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa wody mineralnej Jurajska (Grupa Hortex) z udziałem byłej tenisistki Agnieszki Radwańskiej.
więcej
|
Polmak reklamuje makarony Tak, jak lubię! (wdeo)
Pod hasłem „Szybko Miło Smacznie i z jajami” ruszyła kampania reklamowa marki makaronów Tak, jak lubię! produkowanych przez firmę Polmak. Akcję przygotowała agencja Be Digital.
więcej
|
Orbit chce pomóc odzyskać błysk w nowej kampanii (wideo)
Mars Polska rozpoczął nową kampanię reklamową marki gum do żucia Orbit, w której przekonuje, że Orbit pomaga odzyskać błysk. Przygotowały ją agencje EG+, Mediacom i Garden of Words.
więcej
|
Brita "Filtruje Dla Bałtyku"
Agencja Freundschaft (dawniej Scholz & Friends Warszawa | Grupa S/F) opracowała dla marki produktów do filtrowania wody Brita projekt CSR #FiltrujemyDlaBałtyku. Dotyczy tematu zanieczyszczenia wód w Bałtyku.
więcej
|
Karolina Kisły szefową strategii w Gameset
Karolina Kisły, związana z Gamesetem (Grupa LTTM) od trzech lat, objęła stanowisko head of strategy.
więcej
|
Koral będzie produkować milion lodów Ekipy na dobę
Ruszył kolejny etap współpracy Ekipy z firmą Koral. Do sprzedaży będą wprowadzone lody w w rozmiarze XL. Koral uruchamia dodatkową linię produkcyjną, dzięki czemu będzie wytwarzanych aż milion lodów Ekipy na dobę. Producent przygotował ponadto obrandowane ciężarówki, które ruszają w Polskę.
więcej
|
Group One tworzy nową spółkę TechNest
Group One wraz z Service Plan powołują TechNest,globalny hub marketingowo-technologiczny w Warszawie do obsługi międzynarodowych klientów. Nowa spółka będzie odpowiedzialna za wdrażanie contentu, technologię i analitykę dla klientów Serviceplanu na ponad 100 globalnych rynkach.
więcej
|
Pękła rura! I co teraz? Nasze mieszkanie to obecnie nie tylko bezpieczny azyl, miejsce odpoczynku i oaza prywatności. Odkąd zmagamy się z pandemią koronawirusa, nasz dom czy mieszkanie stały się dodatkowo centrum zarządzania firmą, naszym biurem, salą konferencyjną, salą szkolną i przedszkolem w jednym. Cały świat zawodowy i prywatny skurczył się do rozmiarów prywatnych czterech ścian. Jak nigdy dotąd, bezpieczeństwo i stabilna sytuacja całej naszej rodziny w każdej praktycznie sferze życia zależy właśnie od zabezpieczenia tej przestrzeni. Warto zdać sobie z tego sprawę i szczególnie zadbać o pełne ubezpieczenie naszego mieszkania czy domu. Jedną z najbardziej kompleksowych propozycji ubezpieczenia mieszkania znajdziemy w LINK4. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Bartek Godusławski odchodzi z Business Insider Polska, wraca do "Dziennika Gazety Prawnej"
Wicenaczelny Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) Bartek Godusławski od maja wróci do „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) z którym był związany trzy lata – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Miałem to szczęście pracować zarówno w mediach stricte papierowych jak i stricte elektronicznych. Jestem przekonany, że przyszłość to mądra synergia papierowego wydania z elektronicznym serwisem - komentuje Godusławski.
więcej
|
Właściciel ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" przy spadku przychodów o 34 proc. miał 5,1 mln zł zysku
W ub.r. PMPG Polskie Media, większościowy udziałowiec spółek wydających „Wprost”, „Do Rzeczy” i „Historia Do Rzeczy”, osiągnął spadek przychodów o 33,9 proc. do 32,81 mln zł oraz wzrost wyniku netto z 11,39 mln zł straty do 5,11 mln zł zysku.
więcej
|
Andrzej Bober pisze dla tygodnika "Angora"
Andrzej Bober rozpoczął współpracę z tygodnikiem „Angora”. Co tydzień na łamach pisma będą się ukazywać jego teksty o znanych i mniej znanych ludziach w cyklu „Kawał historii”.
więcej
|
Zmarł Leszek Miłoszewski, dziennikarz i działacz kultury
Leszek Miłoszewski, dziennikarz, były wieloletni dyrektor Regionalnego Ośrodka Kultury w Bielsku-Białej (ROK), zmarł w poniedziałek w wieku 65 lat – poinformował bielski ROK.
więcej
|
Rusza plebiscyt "Przeglądu Sportowego" na Sportowca Stulecia
Redakcja "Przeglądu Sportowego" przedstawiła w poniedziałek listę 20 kandydatów do tytułu Sportowca Stulecia. W plebiscycie organizowanym z okazji jubileuszu 100-lecia tej gazety można głosować do 24 maja. Najlepszych sportowców poznamy podczas gali w czerwcu.
więcej
|
Zmarł Józef Makal, były fotoreporter ,,Dziennika Zachodniego"
W niedzielę w wieku 94 lat zmarł fotograf Józef Makal. Przez wiele lat był związany z „Dziennikiem Zachodnim”.
więcej
|
|
|
Polskie centra Amazona: wpływy 64 proc. w górę, 2,8 tys. pracowników więcej
W ub.r. spółka Amazon Fulfillment Poland zarządzająca centrami logistycznymi Amazona w naszym kraju osiągnęła wzrost przychodów o 64,2 proc. do 3,67 mld zł, a jej zysk netto zmalał z 60,87 do 28,67 mln zł. W firmie pracowało już 17,3 tys. osób, o prawie 2,8 tys. więcej niż przed rokiem.
więcej
|
Walka klientów o lody Ekipy. "Zadziałała reguła niedostępności"
W poniedziałek sieć obiegły nagrania wideo ze sklepów sieci Lidl, które prezentowały walkę klientów o lody linii Koral Ekipa, które powstają we współpracy z twórcami internetowymi - Ekipą Friza. - Jeśli chodzi o współpracę marki Koral z Ekipą, uważam, że była ona doskonale przemyślana - ocenia Karina Hertel, dyrektor zarządzająca agencją influencer marketingu BrandLift.
więcej
|
"Sexify" pokazuje, jak wygląda świat młodych ludzi
W tym tygodniu na platformie Netflix zadebiutuje trzeci już polski serial oryginalny pod tytułem "Sexify". - Punktem wyjścia jest oczywiście odkrywanie seksualności, ale przede wszystkim to historia o przyjaźni, dorastaniu w poczuciu pewności siebie jako kobieta. Serial pokazuje jak wygląda dziś świat młodych ludzi - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anna Nagler, szefowa ds. lokalnych seriali oryginalnych w Netfliksie.
więcej
|
Internauci w Europie nie zapłacą więcej niż 4 euro miesięcznie za treści online. Wolą darmowy model z reklamami
75 procent internautów w Europie woli darmowe korzystanie ze stron i usług w sieci w zamian za oglądanie reklam, niż płacenie abonamentu za dostęp do treści online - wynika z badania IAB Europe. Przychylnością badanych nie cieszy się rozwiązanie, które zakłada komercyjne korzystanie z internetu w zamian za przestrzeń wolną od reklam.
więcej
|
Facebook kończy z usługą Facebook Analytics. Pozostawia Business Suite i Menedżera reklam
Facebook zapowiedział, że z końcem czerwca 2021 roku zrezygnuje z usługi Facebook Analytics, która pozwala marketerom na ocenę skuteczności działań podejmowanych przez nich w serwisie. Zniknie także narzędzie Audience Insights. Facebook wyjaśnia decyzję konsolidacją narzędzi biznesowych i poleca korzystanie w przyszłości z takich rozwiązań jak Facebook Business Suite oraz Menedżer reklam.
więcej
|
Wakacje.pl z nowym logo i hasłem ,,Urlop zaczyna się tutaj"
Firma Wakacje.pl (należąca do Wirtualnej Polski) wprowadza nową identyfikację wizualną, opartą na zmienionym logotypie i haśle „Urlop zaczyna się tutaj”. W połowie maja rozpocznie kampanię reklamową.
więcej
|
Oscary dla "Nomadland" to symboliczne nagrodzenie nadziei. "Największym przegranym jest Netflix"
Oscary dla "Nomadland" Chloe Zhao to symboliczne nagrodzenie nadziei, że możemy zmienić naszą rzeczywistość - oceniła krytyczka filmowa i sztuki Adriana Prodeus. Dodała, że "największym przegranym tegorocznych Oscarów jest Netflix". - Brak Oscara dla Chadwicka Bosemana, pośmiertnie nominowanego za rolę w filmie "Ma Rainey: Matka bluesa" jest odczytywany negatywnie - dodał filmoznawca i krytyk filmowy Michał Oleszczyk.
więcej
|
,,TikTok dla dzieci" zdobywa 4 mln dolarów finansowania. Wśród inwestorów Serena Williams i Jimmy Kimmel
Aplikacja Zigazoo przedstawiająca się jako bezpieczny „TikTok dla dzieci” otrzymała 4 mln dolarów finansowania na dalszy rozwój. Wśród inwestorów są między innymi tenisistka Serena Williams oraz producent telewizyjny Jimmy Kimmel. Pozyskane pieniądze mają zostać przeznaczone na dalsze promowanie pozytywnych zachowań w sieci najmłodszych internautów.
więcej
|
Bobry przegryzły kabel światłowodowy, odcięły dostęp do internetu
Około połowy mieszkańców Tumbler Ridge w Kolumbii Brytyjskiej straciło dostęp do internetu, a zdarzenie wywołało duże zainteresowanie, ponieważ winę za zniszczenie kabla światłowodowego ponoszą bobry. Bóbr jest oficjalnym symbolem Kanady.
więcej
|
Marki FMCG zwiększą wydatki na reklamę internetową o 7 proc.
Rosnąca widownia kanałów cyfrowych oraz inwestycje w e-commerce napędzają roczny wzrost wydatków na reklamę cyfrową w branży FMCG na poziomie 7 proc. - przewiduje agencja mediowa Zenith. Całkowite wydatki na reklamę w branży FMCG w 2023 r. przekroczą poziom z 2019 roku.
więcej
|
Clubhouse ma umowę z NFL. Ekskluzywne treści z ligi futbolowej dla użytkowników platformy
Clubhouse, aplikacja pozwalająca na grupowe spotkania audio w sieci zawarła umowę z NFL, zawodową ligą futbolu amerykańskiego. W ramach porozumienia na platformie pojawią się spotkania audio prowadzone na żywo z zawodnikami, trenerami czy dziennikarzami zajmującymi się NFL. To pierwszy kontrakt zawarty przez Clubhouse ze znaczącą ligą sportową.
więcej
|
,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego" Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|