|
|
|
|
|
|
|
Nowy reality-show ,,One night squad" w Player.pl. Producentem Golden Media, program nagrano na Zanzibarze
W najbliższych tygodniach do oferty Player.pl trafi realizowany przez Golden Media nowy reality-show „One night squad”, do którego zdjęcia realizowano na Zanzibarze na przełomie lutego i marca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W programie wezmą udział m.in. Magda Wójcik, Mikołaj Jędruszczak i Damian Zduńczyk („Stifler”). Show poprowadzi dziennikarka Aleksandra Sworowska.
więcej
|
Polacy czerpią informacje głównie z internetu. ,,Wydarzenia" wyprzedziły ,,Fakty" i ,,Wiadomości"
67 proc. Polaków wskazuje internet jako główne źródło informacji, a tylko 29 proc. uważa za takie źródło media społecznościowe. W kategorii telewizyjnych programów informacyjnych „Wydarzenia” Telewizji Polsat zastąpiły „Fakty” TVN na pozycji lidera źródeł informacji Polaków. Badanie pokazuje, że spada popularność radia i prasy - takie wnioski płyną z najnowszego badania IBRIS i Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
więcej
|
Wiceszef MON Wojciech Skurkiewicz przewodniczącym rady programowej Telewizji Polskiej
W nowej kadencji rady programowej Telewizji Polskiej jej przewodniczącym został Wojciech Skurkiewicz - senator PiS i wiceszef Ministerstwa Obrony Narodowej, a wiceprzewodniczącymi - Artur Andrysiak (PSL) i Waldemar Andzel (PiS).
więcej
|
KRRiT nie podejmie działań wobec TVP za wpis na Twitterze o "szturmie na Kapitol"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie widzi podstaw prawnych, by zareagować na wpis TVP.Info na Twitterze, w którym porównano działania polskiej opozycji do szturmu na Kapitol. Według szefa KRRiT wpisy w social mediach są „krótkie, wręcz lapidarne i często dość dosadne, co zdarza się przedstawicielom różnych stron politycznego sporu”.
więcej
|
Urszula Piasecka będzie doradzać zarządowi Canal+ ws. monetyzacji treści
Od 4 maja Urszula Piasecka obejmie w Canal+ Polska nowo utworzone stanowisko doradcy zarządu ds. monetyzacji treści programowych. Wcześniej pracowała m.in. w Monolith Films i Telewizji Polskiej.
więcej
|
TVP3 rusza z codziennym programem ,,Szkoła. Poradnik", prowadzącym Adam Giza
Dziennikarz TVP Info Adam Giza będzie gospodarzem nowego codziennego programu „Szkoła. Poradnik”, który zadebiutuje na antenie TVP3 w piątek, 30 kwietnia. Cykl skierowany jest do nauczycieli, rodziców uczniów, ma im pomóc w odnalezieniu się w nowej szkolnej rzeczywistości.
więcej
|
Maciej Chmiel przejął obowiązki dyrektora Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
Publicysta i producent filmowy i telewizyjny Maciej Chmiel został powołany przez ministra kultury, dziedzictwa narodowego i sportu Piotra Glińskiego na pełniącego obowiązki dyrektora państwowego Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej.
więcej
|
Rynek kanałów filmowo-serialowych w I kwartale wzrósł o 15 proc., Stopklatka wyprzedziła TVP Seriale
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w pierwszym kwartale 2021 roku zajęła Stopklatka, która wyprzedziła TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Polsat Comedy Central Extra, a liderem spadków była stacja AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rupert Murdoch rezygnuje z kanału informacyjnego w Wielkiej Brytanii
Wbrew wcześniejszym zapowiedziom kontrolowany przez Ruperta Murdocha koncern News Corp. nie uruchomi w Wielkiej Brytanii nowego telewizyjnego kanału informacyjnego o nazwie UK News TV. Nadawca doszedł do wniosku, że ze względu na wysokie koszty oraz sytuację na rynku medialnym start kanału nie byłby zadowalający biznesowo.
więcej
|
CNN rozpoczyna wewnętrzne śledztwo. Chodzi o kulturę pracy i traktowanie kobiet w firmie
W telewizji CNN ruszyło wewnętrzne dochodzenie, które ma wyjaśnić kwestie związane z kulturą pracy i złym traktowaniem kobiet w redakcji CNN Business. Część pracowników narzeka na mało przejrzyste kryteria awansu, niskie zarobki oraz brak równości w traktowaniu płci.
więcej
|
Disney wycofa 18 swoich kanałów telewizyjnych z Azji, chce zrobić miejsce dla Disney+
Disney zapowiedział, że z początkiem października 2021 roku wycofa 18 swoich kanałów telewizyjnych z oferty w Azji Południowo-Wschodniej i Hongkongu. Na liście są między innymi Disney Channel, Disney Junior i Nat Geo People. Koncern chce w ten sposób przygotować grunt pod start platformy Disney+ na rynkach azjatyckich.
więcej
|
National Geographic zachęca do odkrywania Polski w akcji "Jest tyle do odkrycia"
Kanał National Geographic rusza z kampanią #JestTyleDoOdkrycia i zachęca do poznawania świata zarówno poprzez pasjonujące dokumenty, jak i eksplorowanie swojej najbliższej okolicy. W działania zaangażowano m.in. Roberta Makłowicza.
więcej
|
Morderca Krzysztofa Leskiego skazany na 25 lat więzienia. ,,Zabił swojego dobroczyńcę"
Sąd ogłosił w środę wyrok w sprawie zabójstwa dziennikarza Krzysztofa Leskiego. Oskarżonego Łukasza B. uznał za winnego i skazał go na 25 lat więzienia. Zdecydował też, że mężczyzna będzie odbywał karę w systemie terapeutycznym. - Zabił swojego dobroczyńcę, który dał mu przysłowiowy dach nad głową, pomagał mu wyjść z nałogu, znaleźć pracę, stanąć na nogi - mówiła sędzia Danuta Kachnowicz. Motywem zbrodni były - w jej ocenie - pieniądze.
więcej
|
Ruszył sezon motocyklowy. Zadbaj o ubezpieczenie! Nareszcie jest! Wiosna to najbardziej wyczekiwany moment w roku przez wszystkich wielbicieli jazdy na dwóch kółkach. Motocykliści, rowerzyści, deskorolkarze czy użytkownicy hulajnóg nareszcie mogą ruszyć w teren. Niestety okazuje się, że to też najbardziej niebezpieczny dla nich czas. Właśnie po zimie dochodzi do największej liczby wypadków. Dlatego warto zacząć sezon od ubezpieczenia, a to naprawdę niewielki wydatek. Pieniądze wydane na polisę w LINK4 wystarczą, by w razie kłopotów zapewnić sobie pomoc i ochronę. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polacy czerpią informacje głównie z internetu. ,,Wydarzenia" wyprzedziły ,,Fakty" i ,,Wiadomości"
67 proc. Polaków wskazuje internet jako główne źródło informacji, a tylko 29 proc. uważa za takie źródło media społecznościowe. W kategorii telewizyjnych programów informacyjnych „Wydarzenia” Telewizji Polsat zastąpiły „Fakty” TVN na pozycji lidera źródeł informacji Polaków. Badanie pokazuje, że spada popularność radia i prasy - takie wnioski płyną z najnowszego badania IBRIS i Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
więcej
|
|
Marek Brzeziński o ,,słabej dyspozycyjności" i ,,błędnej wymowie" zarzucanej mu przez Polskie Radio: kompletna bzdura
Polskie Radio uzasadnia,, że rozwiązało we wrześniu ub. roku umowę o współpracy z Markiem Brzezińskim z powodu jego „słabej dyspozycyjności” oraz „błędnej wymowy”. - To kompletna bzdura - mówi nam dziennikarz i wylicza otrzymane nagrody za pracę dziennikarską.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Poznaniu w IV kwartale 2020 i I kwartale 2021. Eska i TOK FM wyprzedziły Złote Przeboje
Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajęło RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Eska i TOK FM - wynika z fali badań słuchalności radia za czwarty kwartał ub.r. i pierwszy kwartał br.
więcej
|
|
|
|
Koral oszołomiony sukcesem lodów Ekipa. Friz z milionem złotych zysku w marcu
Wprowadzone do sprzedaży pod koniec marca lody Koral Ekipa szturmem zdobywają rynek. - Odbiór produktu przerósł chyba najśmielsze oczekiwania nas wszystkich - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie Koral.
więcej
|
Kina szykują się do ponownego otwarcia
Zgodnie z rządowym rozporządzeniem, od 29 maja ponownie mogą działać kina i teatry. Multipleksy i kina studyjne już przygotują się do przyjęcia widzów, czekają jednak na szczegółowe wytyczne z zasadami prowadzenia działalności.
więcej
|
ClickAd zajmie się w internecie obsługą kampanii społecznych kancelarii premiera
Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na prowadzenie jej kampanii społecznych w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim m.in. takie agencje, jak Partner of Promotion, Cityboard Media i Mastermind Media.
więcej
|
Grupa IMS: wpływy 38 proc. w dół, 3 mln zł zysku netto, 5 mln zł od PFR
W ub.r. grupa kapitałowa IMS, zajmująca się marketingiem sensorycznym, zanotowała spadek przychodów o 38,1 proc. do 36,78 mln zł oraz zysku netto z 9,36 do 3,16 mln zł. Liczba lokalizacji obsługiwanych przez firmę w modelu abonamentowym na koniec ub.r. wynosiła 20 236, a w br. wzrosła o 460.
więcej
|
Mediaplus zajmie się obsługą mediową Nikona w Europie, również w Polsce
Firma Nikon, producent sprzętu fotograficznego rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Do obsługi swojego budżetu w 12 krajach europejskich, w tym również w Polsce wybrała Mediaplus.
więcej
|
KFC zaprasza na kulinarną podróż dookoła świata
Sieć restauracji szybkiej obsługi KFC wprowadza nowość – KFC Poké Bowl. To danie, którego większą cześć składników wybiera się samodzielnie. Launch wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez McCann Poland, Media Direction OMD, Dynamo i Weber Shandwick
więcej
|
Beyond Meat w nowej wersji. Bardziej mięsny smak
Firma Beyond Meat, zajmującą się wytwarzaniem roślinnych zamienników mięsa, przedstawiła nową formułę swojego flagowego produktu. Nowy skład zawiera mniej tłuszczu, smak ma jeszcze bardziej przypominać mięso odzwierzęce.
więcej
|
Roślinna marka Żabki Plant Hunter debiutuje na rynku
Żabka Polska wprowadza w pełni roślinną markę własną - Plant Hunter. Od 28 kwietnia dania i produkty nowego brandu pojawiły się w wybranych sklepach.
więcej
|
Barbora klientem agencji Resolution
Internetowy sklep spożywczy Barbora, działający w krajach bałtyckich, rozpoczyna współpracę z agencją Resolution (Grupa OMD).
więcej
|
National Geographic zachęca do odkrywania Polski w akcji "Jest tyle do odkrycia"
Kanał National Geographic rusza z kampanią #JestTyleDoOdkrycia i zachęca do poznawania świata zarówno poprzez pasjonujące dokumenty, jak i eksplorowanie swojej najbliższej okolicy. W działania zaangażowano m.in. Roberta Makłowicza.
więcej
|
Free Now kontynuuje współpracę z Leo Burnett
Agencja Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) kontynuuje obsługę aplikacji do zamawiania przejazdów Free Now. Została wybrana do przeprowadzenia kolejnej kampanii, tym razem skierowanej do kierowców.
więcej
|
Kamil Grosicki reklamuje okna Dobroplast (wideo)
Piłkarz Kamil Grosicki został twarzą producenta stolarki okiennej Dobroplast. Działania przygotowała agencja VeryGoodStory.
więcej
|
Asics wprowadza do oferty ekologiczną kolekcję odzieży i butów
Marka Asics wprowadziła na rynek nową kolekcję odzieży oraz butów do biegania, która została wyprodukowana wyłącznie w oparciu o materiały ponownego użytku pochodzące z recyklingu.
więcej
|
Agencja Chromatique przygotowała kampanię Hochland na Ukrainie
Agencja Chromatique odpowiada za kampanię Hochland na Ukrainie, prowadzoną pod hasłem „Pyszne chwile razem!”
więcej
|
Centra handlowe otwarte od 4 maja, kina i teatry od 29 maja
Od 4 maja ponownie będą mogły działać, z zachowaniem ograniczeń sanitarnych, wszystkie sklepy w centrach handlowych, a także galerie sztuki i muzea. Od 29 maja widzów na połowę dostępnych miejsc będą mogły przyjmować kina i teatry.
więcej
|
Ruszył sezon motocyklowy. Zadbaj o ubezpieczenie! Nareszcie jest! Wiosna to najbardziej wyczekiwany moment w roku przez wszystkich wielbicieli jazdy na dwóch kółkach. Motocykliści, rowerzyści, deskorolkarze czy użytkownicy hulajnóg nareszcie mogą ruszyć w teren. Niestety okazuje się, że to też najbardziej niebezpieczny dla nich czas. Właśnie po zimie dochodzi do największej liczby wypadków. Dlatego warto zacząć sezon od ubezpieczenia, a to naprawdę niewielki wydatek. Pieniądze wydane na polisę w LINK4 wystarczą, by w razie kłopotów zapewnić sobie pomoc i ochronę. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Magdalena Chudzikiewicz i Dariusz Świąder odchodzą z zarządu Polska Press
Z zarządu Polska Press zdecydowali się odejść Magdalena Chudzikiewicz i wiceprezes Dariusz Świąder - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W zarządzie firmy pozostają powołani niedawno Marcin Dec i Dorota Kania.
więcej
|
Koszty wydawcy ,,Nie" zmalały mocniej od wpływów, 584 tys. zł straty netto
W ub.r. spółka Urma wydająca tygodnik „Nie” zanotowała spadek przychodów o 1,8 proc. do 3,55 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 7,3 proc. do 4,34 mln zł jej strata netto zmalała z 945,3 do 584,4 tys. zł. Firma ma kilkanaście mln zł w kapitale rezerwowym, na lokatach i w dziełach sztuki.
więcej
|
Tomasz Jażdżyński i Jarosław Machocki dalej w zarządzie Gremi Media
Rada nadzorcza Gremi Media (wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) na kolejną kadencję w zarządzie powołała prezesa Tomasza Jażdżyńskiego i Jarosława Machockiego.
więcej
|
"Tygodnik Powszechny" opuszcza Wiślną 12 po 76 latach
Gabinet redaktora naczelnego na Wiślnej 12, w którym pracowali Jerzy Turowicz i ksiądz Adam Boniecki, już pusty. Przenosimy się, ale ducha Wiślnej zabieramy z nami! – w ten sposób redakcja "Tygodnika Powszechnego" poinformowała w środę o wyprowadzce ze swojej historycznej siedziby, w której funkcjonowała 76 lat.
więcej
|
Onet zaczyna akcję pomocy reklamodawcom, którzy stawiają na zrównoważony rozwój
Portal Onet (Ringier Axel Springer Polska) rusza z akcją #BiznesKochaŚwiat, wspierającą firmy, które działają na rzecz zrównoważonego rozwoju. Klienci biura reklamy RASP mogą zostać „Świadomymi Reklamodawcami” i skorzystać ze specjalnych rabatów.
więcej
|
Tomasz Sakiewicz i szef Klubów ,,Gazety Polskiej" odznaczeni przez prezydenta Węgier
Redaktor naczelny „Gazety Polskiej” Tomasz Sakiewicz i prezes Klubów „Gazety Polskiej” Ryszard Kapuściński zostali odznaczeni przez prezydenta Węgier Krzyżami Kawalerskimi Orderu Węgierskiego. - To ukoronowanie współpracy Klubów z węgierskimi ruchami społecznymi - skomentował Sakiewicz.
więcej
|
Dziennikarka "New York Post" odeszła z pracy po napisaniu fałszywego artykułu o Kamali Harris
Dziennikarka tabloidu "New York Post" Laura Italiano ogłosiła we wtorek, że odchodzi z pracy po tym jak wymuszono na niej publikację fałszywego artykułu nt. wiceprezydent USA Kamali Harris. Artykuł mówił, że imigranckie dzieci dostają od władz książki autorstwa Harris.
więcej
|
|
|
Polacy czerpią informacje głównie z internetu. ,,Wydarzenia" wyprzedziły ,,Fakty" i ,,Wiadomości"
67 proc. Polaków wskazuje internet jako główne źródło informacji, a tylko 29 proc. uważa za takie źródło media społecznościowe. W kategorii telewizyjnych programów informacyjnych „Wydarzenia” Telewizji Polsat zastąpiły „Fakty” TVN na pozycji lidera źródeł informacji Polaków. Badanie pokazuje, że spada popularność radia i prasy - takie wnioski płyną z najnowszego badania IBRIS i Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
więcej
|
ClickAd zajmie się w internecie obsługą kampanii społecznych kancelarii premiera
Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na prowadzenie jej kampanii społecznych w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim m.in. takie agencje, jak Partner of Promotion, Cityboard Media i Mastermind Media.
więcej
|
Instagram pomoże w zarabianiu pieniędzy. Wprowadzi sklepy dla twórców, odda influencerom część zysków od marek
Facebook zapowiedział wprowadzenie w należącym do niego serwisie Instagram nowych rozwiązań ułatwiających zarabianie pieniędzy twórcom treści. Na platformie mają się pojawić sklepy dla twórców z ofertą firmowanych przez nich towarów, zaś influencerom ma przypadać część zysków uzyskiwanych ze sprzedaży promowanych produktów.
więcej
|
Politycy o skrajnych poglądach najaktywniejsi w social mediach
W Europie posty skrajnej prawicy generują szczególnie wysokie wskaźniki zaangażowania wśród odbiorców na Twitterze, podczas gdy zarówno skrajna lewica i prawica mają najniższe wskaźniki zaangażowania na Instagramie - wynika z międzynarodowego badania agencji Grayling. Polscy parlamentarzyści są w europejskiej czołówce, jeśli chodzi o aktywności w mediach społecznościowych.
więcej
|
Karolina Rogaska z cyklem ,,W szkole nie uczyli" w Sekielski Brothers Studio
Była dziennikarka Onetu, Karolina Rogaska dołącza do współpracowników kanału youtube'owego Sekielski Brothers Studio, będzie tworzyć autorski program „W szkole nie uczyli”. - Będzie sporo emocji, seksualności i przeciekawi goście i gościnie - zapowiada dziennikarka.
więcej
|
KLM udostępni Wi-Fi na europejskich trasach. Do wyboru jeden pakiet darmowy i dwa płatne
Linie lotnicze KLM zapowiedziały wprowadzenie łączności Wi-Fi dla pasażerów odbywających podróże na trasach europejskich. Do końca 2021 roku internet będzie działał w osiemnastu samolotach Boeing 737, do wyboru będą 3 pakiety różniące się limitem danych, jedna z ofert będzie dostępna za darmo.
więcej
|
Wpływy właściciela Google 34 proc. w górę. YouTube dogania reklamowo GDN
W pierwszym kwartale br. koncern Alphabet, właściciel m.in. grupy Google, osiągnął wzrost przychodów o 34,4 proc. do 55,31 mld dolarów i zysku netto z 6,84 do 17,93 mld dolarów. Przychody reklamowe YouTube’a zwiększyły się dużo mocniej niż sieci reklamowej Google.
więcej
|
Ruszył sezon motocyklowy. Zadbaj o ubezpieczenie! Nareszcie jest! Wiosna to najbardziej wyczekiwany moment w roku przez wszystkich wielbicieli jazdy na dwóch kółkach. Motocykliści, rowerzyści, deskorolkarze czy użytkownicy hulajnóg nareszcie mogą ruszyć w teren. Niestety okazuje się, że to też najbardziej niebezpieczny dla nich czas. Właśnie po zimie dochodzi do największej liczby wypadków. Dlatego warto zacząć sezon od ubezpieczenia, a to naprawdę niewielki wydatek. Pieniądze wydane na polisę w LINK4 wystarczą, by w razie kłopotów zapewnić sobie pomoc i ochronę. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polacy czerpią informacje głównie z internetu. ,,Wydarzenia" wyprzedziły ,,Fakty" i ,,Wiadomości"
67 proc. Polaków wskazuje internet jako główne źródło informacji, a tylko 29 proc. uważa za takie źródło media społecznościowe. W kategorii telewizyjnych programów informacyjnych „Wydarzenia” Telewizji Polsat zastąpiły „Fakty” TVN na pozycji lidera źródeł informacji Polaków. Badanie pokazuje, że spada popularność radia i prasy - takie wnioski płyną z najnowszego badania IBRIS i Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
więcej
|
CEO Kantara ustępuje po czterech miesiącach
Alexis Nasard zrezygnował ze stanowiska globalnego dyrektora generalnego firmy badawczej Kantar po zaledwie czterech miesiącach pracy.
więcej
|
Tylko 19 proc. Polaków za likwidacją OFE, większość nie ma zdania
Tylko 19% badanych popiera reformę Otwartych Funduszy Emerytalnych (OFE), która według pierwotnych założeń miała wejść w życie 1 czerwca br. - wynika z badania Research Partner.
więcej
|
|
|