|
|
|
|
|
|
|
Sąd uchylił decyzję KRRiT ws. terminu wniosku o przedłużenie koncesji dla ATM Rozrywki
Wojewódzki Sąd Administracyjny przychylił się do skargi ATM Grupy, której Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jesienią ub.r. odmówiła przywrócenia terminu na złożenie wniosku o przedłużenie koncesji naziemnej dla ATM Rozrywki. Kanał musiał zniknąć z multipleksu pod koniec lutego, z początkiem maja ma go zastąpić Antena TV.
więcej
|
Nowy dyrektor programowy TV Republika. "Ludzie się mogą zmienić, trzeba im dać szansę"
Witold Newelicz od kwietnia jest nowym dyrektorem programowym Telewizji Republika. Jak podała "Gazeta Wyborcza" w czasach swojej młodości produkował twarde narkotyki i napadł na policjanta. - "Wyborcza" różni się tym od "Gazety Polskiej" czy Telewizji Republika, że nie wierzy w ludzi. Uważa, że jeśli ktoś był kiedyś zły, czynił zło, to zawsze będzie taki. Uważam, że ludzie się mogą zmienić, że trzeba im dać szansę, kiedy wykazują wolę zmian. Należy ich surowo traktować wtedy, kiedy nie chcą się zmienić - stwierdza Tomasz Sakiewicz, wiceprezes Telewizji Republika.
więcej
|
,,Marzec'68" drugim dużym filmem po ,,Zenku" realizowanym przez TVP, Vanessa Aleksander i Ignacy Liss w głównych rolach
Trwają zdjęcia do nowego filmu „Marzec’68” w reżyserii Krzysztofa Langa. Produkcja opowiadać będzie o proteście studentów w związku z zakazem wystawiania „Dziadów”, w rolach głównych wystąpią Vanessa Aleksander i Ignacy Liss - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To drugi po „Zenku” duży film fabularny realizowany samodzielnie przez Telewizję Polską.
więcej
|
221 tys. widzów ,,Jedziemy" Michała Rachonia w TVP Info. ,,Jedziemy dalej" śledzi 325 tys. osób
W tym roku magazyn Michała Rachonia w TVP Info „Jedziemy” śledzi średnio 221 tys. widzów. Wyższą widownię - 325 tys. osób - gromadzi dodatkowa część cyklu „Jedziemy dalej”. Obie audycje są wiceliderami oglądalności wśród stacji newsowych w swoich pasmach - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wolni od długów" nowym programem Polsatu, emisja w czwartkowym prime-time Polsatu od 27 maja
Od 27 maja w czwartkowym prime-time Polsat emitować będzie nowy program „Wolni od długów”, w którym pomoc otrzymają Polacy znajdujący się w trudnej sytuacji finansowej.
więcej
|
HBO Max szykuje płatną subskrypcję z reklamami za 9,99 dolara miesięcznie
HBO potwierdziło, że w serwisie HBO Max pojawi się nowy rodzaj płatnego abonamentu, w którym użytkownikom będą wyświetlane reklamy. Subskrypcja ma kosztować 9,99 dolara miesięcznie. Spoty reklamowe będą się pojawiać przy treściach dostępnych wyłącznie w HBO Max.
więcej
|
Kino Polska TV: przychody wzrosły o 15 proc., 6,4 mln zł zysku netto
Według wstępnych danych w pierwszych kwartale br. grupa kapitałowa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów z umów z klientami o 15 proc. do 57,39 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 4,2 do 6,36 mln zł.
więcej
|
UKE: kary i regulacje skuteczne wobec operatorów
Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował sprawozdanie z działalności za 2020 r. Regulator podkreśla skuteczność swoich działań wobec operatorów, w tym regulacji dostępu do kanalizacji kablowej i kanalizacji telekomunikacyjnej budynków oraz kar pieniężnych za naruszenie obowiązków sprawozdawczych.
więcej
|
TVN24 pokaże debatę kandydatów na prezydenta Rzeszowa. Poprowadzi ją Katarzyna Kolenda-Zaleska
W niedzielę, 2 maja na antenie TVN24 i w TVN24 GO wyemitowana zostanie debata „Czas decyzji. Bitwa o Rzeszów”. Starcie kandydatów na prezydenta tego miasta poprowadzi Katarzyna Kolenda-Zaleska.
więcej
|
Discovery ma ponad 15 mln subskrybentów w streamingu. W górę przychody nadawcy
W pierwszym kwartale br. liczba płacących użytkowników usług sVoD koncernu Discovery przekroczyła globalnie 15 milionów. Łączne przychody nadawcy wyniosły 2,792 mld dolarów, co oznacza wzrost o 4 proc. w porównaniu z poprzednim kwartałem.
więcej
|
Nowy program ,,10 lat Polo TV: Maciek i Edyta" w Polo TV (wideo)
Od 6 maja Polo TV z okazji dziesięciolecia stacji będzie emitować nowy program „10 lat Polo TV: Maciek i Edyta”.
więcej
|
Dwa sezony ,,Wystawionych" od maja na antenie Canal+
Canal+ pokaże dwa sezony brytyjskiej komedii „Wystawieni”. Serial trafi na antenę Canal+ Seriale oraz na Canalplus.pl w pierwsze trzy dni maja. Serial to obraz sytuacji, w jakiej znalazła się kultura i rozrywka w związku z pandemią Covid-19.
więcej
|
CBS Reality pokaże kulisy pracy służb strzegących bezpieczeństwa obywateli
W poniedziałek, 3 maja na antenie CBS Reality, zadebiutuje nowy blok tematyczny: „Na straży prawa”. Kanał będzie codziennie emitował programy, przybliżające pracę służb mundurowych, m.in. policjantów i celników.
więcej
|
,,Macierzyństwo: instagram vs rzeczywistość" oraz ,,Żarłoczna skarpeta" hitami ToTeraz
Uruchomiony ponad 3 lata temu portal ToTeraz.pl z krótkimi treściami wideo na smartfony przekroczył 1 mld wyświetleń wszystkich materiałów. Hitami serwisu są materiały „Macierzyństwo: instagram vs rzeczywistość” oraz „Żarłoczna skarpeta”.
więcej
|
Ruszył sezon motocyklowy. Zadbaj o ubezpieczenie! Nareszcie jest! Wiosna to najbardziej wyczekiwany moment w roku przez wszystkich wielbicieli jazdy na dwóch kółkach. Motocykliści, rowerzyści, deskorolkarze czy użytkownicy hulajnóg nareszcie mogą ruszyć w teren. Niestety okazuje się, że to też najbardziej niebezpieczny dla nich czas. Właśnie po zimie dochodzi do największej liczby wypadków. Dlatego warto zacząć sezon od ubezpieczenia, a to naprawdę niewielki wydatek. Pieniądze wydane na polisę w LINK4 wystarczą, by w razie kłopotów zapewnić sobie pomoc i ochronę. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio na misję najwięcej wydało w Jedynce, w Trójce mniej publicystyki niż zakładano
W ub.r. koszty realizacji misji publicznej w radiowej Jedynce wyniosły 72 mln zł, w Trójce - 45,8 mln zł, w Dwójce - 38,1 mln zł, a w Polskim Radiu 24 - 32,8 mln zł. W Trójce wyemitowano dużo mniej treści publicystycznych niż zakładała karta powinności.
więcej
|
|
Polskie Radio: konta prezes Agnieszki Kamińskiej w mediach społecznościowych zostały zaatakowane
Wszystkie konta prezes Zarządu Polskiego Radia Agnieszki Kamińskiej w mediach społecznościowych zostały w czwartek zaatakowane - poinformowało wczoraj wieczorem Polskie Radio. Jak dodano wpisy, które się w czwartek pojawiły nie są autorstwa Kamińskiej; wdrożono już odpowiednie procedury wyjaśniające.
więcej
|
|
Dariusz Szewczyk odwołany, Arkadiusz Paluszkiewicz nowym prezesem Radia Łódź
Dotychczasowy prezes Radia Łódź Dariusz Szewczyk został odwołany decyzją Rady Mediów Narodowych podczas czwartkowego posiedzenia. Nowym szefem został Arkadiusz Paluszkiewicz, były dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi.
więcej
|
|
W Święto Konstytucji 3 maja Radio Nowy Świat zagra po polsku, audycja z patronami "Śpiewana historia Polski"
Radio Nowy Świat uczci święto Konstytucji 3 Maja, grając jedynie polskie piosenki. Stworzy też „Śpiewaną historię Polski”, audycję w której wezmą udział słuchacze i patroni stacji.
więcej
|
|
RMF FM zdecydowanym liderem w Bydgoszczy w IV kwartale 2020 i I kwartale 2021, Trójka piąta od końca
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Tylko radio ze wzrostem reklamowym. Aflofarm zredukował budżet o jedną czwartą, Euro-Net wyprzedził Lidla (Top10)
Wpływy reklamowe mediów tradycyjnych (bez internetu) zmalały w I kwartale br. o 10 proc. rok do roku. Tylko radio w tym okresie zarobiło na reklamach więcej niż przed rokiem. Najbardziej wzrosły nakłady reklamowe Neonetu, a Euro-Net Warszawa wyprzedził pod tym względem Lidla, awansując na pozycję wicelidera wśród reklamodawców.
więcej
|
Grupa Freundschaft wchłonie agencję Booost
Agencja reklamowa Grupa Freundschaft (do niedawna działająca pod marką Grupa S/F) ustaliła plan połączenia się z firmą marketingu internetowego Booost (obie spółki należą do grupy kapitałowej Mediacap).
więcej
|
Partner of Promotion, Aplan Media i Elżbieta Pełka Creative Services w przetargu na kampanię PR aplikacji mojeIKP
Agencje Partner of Promotion, Aplan Media i Elżbieta Pełka Creative Services złożyły oferty w przetargu Centrum e-Zdrowia na kompleksową realizację kampanii PR budującej świadomość i wizerunek aplikacji mojeIKP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Walczą o budżet w wysokości 700 tys. zł.
więcej
|
Mateusz Wrzos i Mateusz Jura w nowej agencji SEO Greyotters
Wystartowała agencja greyotters, założona przez Mateusza Wrzosa i Mateusza Jura. Ma specjalizować się w działaniach SEO.
więcej
|
WPP w pierwszym kwartale 2021 roku miało wzrost przychodów o 1,8 proc.
Koncern reklamowy WPP, do którego należą agencje Ogilvy, VMLY&R, GroupM, Grey, odnotował w pierwszym kwartale br. wzrost przychodów o 1,8 proc. do 2,897 mld funtów.
więcej
|
Primark otwiera drugi sklep w Polsce
Irlandzka sieć sklepów Primark otwiera swój drugi punkt w Polsce 6 maja w Poznaniu.
więcej
|
Właściciel Biedronki zwiększył zysk w I kwartale br. o 66,3 proc., do 58 mln euro
Przychody Grupy Jeronimo Martins, właściciela sklepów Biedronka i drogerii Hebe wzrosły w pierwszym kwartale 2021 roku o 1,5 proc. do 4,786 mld euro. Zysk netto spółki wyniósł z kolei 58 mln euro i był wyższy rok do roku o 66,3 proc.
więcej
|
Kasztelan na koniu w reklamie Żabki (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci Żabka Polska, promująca specjalną ofertę piwa Kasztelan (Carlsberg Polska).
więcej
|
Polski producent syropów Excellence rozszerza współpracę z Jeronimo Martins International
Firma spożywcza Excellence podpisała 3-letnią umowę ze wszystkimi jednostkami biznesowymi Jeronimo Martins w Europie. Umowa rozszerza obecną współpracę dotyczącą produkcji i dostaw wyrobów marki własnej sieci w Polsce o Portugalię oraz Maderę.
więcej
|
Platige Image promuje ofertę biura podróży Tajawal z Dubaju
Studio Platige Image we współpracy z domem produkcyjnym Dejavu i reżyserem Omarem Hilalem przygotowało spot promujący ofertę biura podróży Tajawal z Dubaju.
więcej
|
BMW do wygrania w loterii Kaufland i Payback
Ruszyła "Gorąca Loteria" sieci handlowej Kaufland i Payback. Do zdobycia m.in. samochody BMW, karty paliwowe na stacje BP, a także karty podarunkowe do Kauflandu.
więcej
|
TSUE wydał wyrok w sprawie kredytów we frankach szwajcarskich
Trybunał Sprawiedliwości UE uznał w wydanym w czwartek orzeczeniu, że skutki stwierdzenia przez sąd istnienia nieuczciwego warunku w umowie dotyczącej kredytu indeksowanego we franku szwajcarskim podlegają przepisom prawa krajowego, przy czym kwestia utrzymywania się w mocy takiej umowy powinna być oceniana przez sąd krajowy.
więcej
|
10 dyscyplin sportu, które pokochaliśmy podczas lockdownu W obliczu zamknięcia obiektów sportowych na czas pandemii aktywność fizyczna nie jest łatwa. Na szczęście najnowsze dane pokazują, że dla chcącego nie ma nic trudnego. Mimo że większość z nas minimum 8 godzin dziennie spędza w domu przed komputerem, po pracy chętnie wsiadamy na rower lub zakładamy sportowe buty i ruszamy do pobliskiego parku. Jakie dyscypliny sportowe cieszą się w ostatnim czasie największą popularnością? I jak można wykorzystać tę wiedzę planując… akcje marketingowe? materiał partnerskiwięcej |
|
|
Trzech nowych naczelnych w Polska Press. Dorota Kania: zmiany w miejscach, które tego natychmiast wymagają
W czwartek nowe kierownictwo Polska Press zmieniło trzech naczelnych dzienników regionalnych. - Po miesiącu, gdy przekonałam się, jak wyglądają media w wydawnictwie i gdy skrystalizowały się projekty zmian, podjęłam decyzję, żeby jednak wprowadzić zmiany w tych miejscach, które tego natychmiast wymagają - tłumaczy Dorota Kania, członkini zarządu wydawnictwa ds. redakcyjnych.
więcej
|
Wiceprezes PKN Orlen: czujemy się właścicielami Polska Press, postanowienie sądu bezprzedmiotowe
Postanowienie sądu ws. wstrzymania decyzji UOKiK, zezwalającej PKN Orlen na przejęcie Polska Press, jest w naszej opinii bezprzedmiotowe - oświadczył wiceprezes Orlenu Janusz Szewczak. Jak zaznaczył, koncern ma opinie prawne potwierdzające to stanowisko.
więcej
|
Marek Twaróg nie jest już naczelnym ,,Dziennika Zachodniego", zastąpi go Grzegorz Gajda
Marek Twaróg po 11 latach żegna się ze stanowiskiem redaktora naczelnego „Dziennika Zachodniego” (Polska Press). Od początku maja szefem redakcji będzie Grzegorz Gajda, poprzednio związany z TVP3 Katowice.
więcej
|
Arkadiusz Rogowski: z TVP3 Rzeszów na naczelnego ,,Nowin"
Redaktorem naczelnym „Gazety Codziennej Nowiny” (Polska Press) od 1 maja będzie Arkadiusz Rogowski. Poprzedni naczelny Stanisław Sowa odchodzi z firmy za porozumieniem stron.
więcej
|
Wojciech Mucha za Jerzego Sułowskiego naczelnym ,,Gazety Krakowskiej" i ,,Dziennika Polskiego"
Od 1 maja Wojciech Mucha będzie redaktorem naczelnym „Gazety Krakowskiej” i „Dziennika Polskiego” (Polska Press). Zastąpi Jerzego Sułowskiego, który odchodzi z wydawnictwa za porozumieniem stron.
więcej
|
Janusz Schwertner, zespół Outriders i WP Magazyn z Fundacją Reporterów z nominacjami do European Press Prize
Dziennikarz Onetu (Ringier Axel Springer Polska) Janusz Schwertner, zespół reporterski Outriders oraz tekst WP Magazyn we współpracy z Fundacją Reporterów - to tegoroczne polskie nominacje w kolejnej edycji European Press Prize.
więcej
|
|
|
Grupa LPP straciła przez epidemię. W e-commerce kolejny rekord, tylko Sinsay ze wzrostem sprzedaży
W zeszłym kwartale finansowym przychody sprzedażowe Grupy LPP zmalały o 23,1 proc. do 2,09 mld zł, a z jej czołowych marek wzrost osiągnęło jedynie Sinsay. To skutek ograniczeń działalności sklepów stacjonarnych, natomiast wpływy z e-commerce poszły w górę o 99,2 proc. do 778,1 mln zł.
więcej
|
Dziewczyna z memu o pożarze będzie na nim zarabiała
Bohaterka słynnego mema "Disaster Girl" dzięki technologii NFT będzie mogła czerpać finansowe korzyści z tytułu praw do wizerunku. Już zainkasowała z tantiem 1,6 mln złotych.
więcej
|
Netflix otwiera biuro w Szwecji
Platforma streamingowa Netflix uruchamia biuro w Szwecji do obsługi rynków skandynawskich oraz produkcji treści oryginalnych z tego regionu.
więcej
|
Youtuber Friz przeznaczy milion dolarów na naukę i technologie
Popularny youtuber Karol Friz Wiśniewski zapowiedział, że chciałby przeznaczyć milion dolarów z własnych środków na rozwiązania naukowe i technologiczne, które mogą „zrewolucjonizować świat”. Twórca nie wyjaśnia o jakie technologie chodzi, ale rynkowy sukces firmowanych przez Friza lodów Koral może mu zapewnić wystarczające możliwości finansowe na taki gest.
więcej
|
Totalmoney.pl przejmuje 17bankow.com. Serwis będzie nadal rozwijany
Porównywarka finansowa Totalmoney.pl przejęła serwis 17bankow.com oferujący informacje na temat kredytów i mechanizmy ich obliczania. Kwota transakcji nie jest znana. Według zapowiedzi zespół 17bankow.com przechodzi w całości do Totalmoney, przejęty serwis ma być nadal rozwijany.
więcej
|
Spotify EQUAL promuje muzykę wykonywaną przez kobiety. Z Polski Luna i Monika Brodka
Spotify rozpoczął projekt o nazwie EQUAL Music Program, który ma wspierać utalentowane artystki w branży muzycznej. W ramach akcji powstaną globalne i lokalne playlisty promujące muzykę tworzoną i wykonywaną przez kobiety. Na początek w ramach EQUAL pojawią się zestawy nagrań z udziałem między innymi Saweetie, Duda Beat i Griff, a polską muzykę reprezentują Luna oraz Monika Brodka.
więcej
|
Facebook ze wzrostem wpływów o 48 proc. i 9,5 mld dol. zysku, kurs mocno w górę
W pierwszym kwartale br. przychody Facebooka poszły w górę rok do roku o 48 proc. do 26,17 mld dolarów, a zysk netto - z 4,9 do 9,5 mld dolarów. Z jego platform miesięcznie korzysta już 3,45 mld użytkowników, a tylko z Facebooka - 2,85 mld. Po publikacji tych wyników akcje koncernu zdrożały o 6,1 proc.
więcej
|
Zielona Interia startuje z podcastem ,,Przemysław Białkowski podcast". Prowadzący na rowerze
Od 29 kwietnia ruszył cykl podcastów ekologicznych "Przemysław Białkowski podcast" tworzonych z serwisem Zielona Interia (Grupa Cyfrowy Polsat) we współpracy ze Stowarzyszeniem Czysta Polska. Prowadzi go Przemysław Białkowski, jeżdżąc na rowerze.
więcej
|
Zmarł hiszpański aktor, którego śmiech stał się globalnym memem
W wieku 65 lat zmarł hiszpański aktor Juan Joya Borja, pseudonim „El Risitas”. Światową sławę przyniosły mu nie role filmowe czy serialowe, tylko fragment wywiadu, w którym w specyficzny sposób się śmiał.
więcej
|
Ruszył sezon motocyklowy. Zadbaj o ubezpieczenie! Nareszcie jest! Wiosna to najbardziej wyczekiwany moment w roku przez wszystkich wielbicieli jazdy na dwóch kółkach. Motocykliści, rowerzyści, deskorolkarze czy użytkownicy hulajnóg nareszcie mogą ruszyć w teren. Niestety okazuje się, że to też najbardziej niebezpieczny dla nich czas. Właśnie po zimie dochodzi do największej liczby wypadków. Dlatego warto zacząć sezon od ubezpieczenia, a to naprawdę niewielki wydatek. Pieniądze wydane na polisę w LINK4 wystarczą, by w razie kłopotów zapewnić sobie pomoc i ochronę. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Partner of Promotion, Aplan Media i Elżbieta Pełka Creative Services w przetargu na kampanię PR aplikacji mojeIKP
Agencje Partner of Promotion, Aplan Media i Elżbieta Pełka Creative Services złożyły oferty w przetargu Centrum e-Zdrowia na kompleksową realizację kampanii PR budującej świadomość i wizerunek aplikacji mojeIKP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Walczą o budżet w wysokości 700 tys. zł.
więcej
|
9 ofert w przetargu Narodowego Instytut Dziedzictwa na obsługę PR
W odpowiedzi na przetarg Narodowego Instytut Dziedzictwa na usługi PR i usługi medialne kampanii społecznej "Krajobraz Mojego Miasta" wpłynęło 9 ofert. Złożyły je m.in. Aplan Media, ClickAd Interactive i Synertime - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Maciej Krzysztoszek odchodzi z Link4. Zastąpi go Marek Baran
Maciej Krzysztoszek, dotychczasowy rzecznik prasowy ubezpieczyciela Link4, z końcem kwietnia żegna się z firmą. Zastąpi go Marek Baran, ostatnio związany z PZU.
więcej
|
Tomasz Korowczyk rzecznikiem prasowym Grupy Tubądzin
Od maja 2021 roku stanowisko rzecznika prasowego Grupy Tubądzin obejmie Tomasz Korowczyk. Zastąpił Agatę Grendę, która po dwóch latach rozstała się z firmą.
więcej
|
Platforma Obywatelska zapłaciła 0,5 mln zł Apostołom Opinii, a 105 tys. zł twórcy Soku z Buraka
W ub.r. Platforma Obywatelska zapłaciła po ponad 0,5 mln zł firmom marketingowym AM Studio, Maymedia i Apostołowie Opinii. 104,6 tys. zł zapłaciła Mariuszowi Kozakowi-Zagozdzie, zatrudnionemu w warszawskim ratuszu twórcy fanpage’a facebookowego Sok z Buraka ostro krytykującego obecną władzę.
więcej
|
|
|