Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 13 Maja 2021
 
 
 
Paweł Wilkowicz jako szef redakcji sportowej Viaplay to właściwy człowiek na właściwym miejscu
 
Polską redakcją sportową platformy Viaplay od lipca będzie zarządzał Paweł Wilkowicz. Poprzednio był naczelnym Sport.pl (Agora). -  Trzeba od zera stworzyć redakcję, a on jest do tego idealną osobą - komentuje Michał Pol. więcej
 
 
Największe sieci kin nie otworzą się 21 maja, czynne będą niektóre kina studyjne
 
Od 21 maja niektóre stołeczne kina studyjne - m.in. Muranów i Elektronik - otworzą swoje sale dla publiczności. Tydzień później widzowie będą mogli oglądać filmy w kinach spółki Multikino. Sieć Helios jeszcze nie wie czy zdąży przygotować się do wcześniejszego uruchomienia placówek. więcej
 
 
Interia, Plus i Esoleo napędzają wzrosty Cyfrowego Polsatu. Wpływy 5 proc. w górę, 390 mln zł zysku
 
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat (należą do niej m.in. Telewizja Polsat, Polkomtel i Eleven Sports) osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 4,9 proc. do 2,99 mld zł i zysku netto ze 183,8 do 390,4 mln zł. Każdy abonent płaci firmie średnio 90,5 zł miesięcznie, o 6 proc. więcej niż przed rokiem. więcej
 
 
Tomasz Sakiewicz prezesem zarządu Telewizji Republika
 
Tomasz Sakiewicz - do tej pory wiceprezes zarządu Telewizji Republika - decyzją rady nadzorczej spółki został jej prezesem. więcej
 
 
Katarzyna Kieli: Stawiamy na lokalny content - bliski widzom, odzwierciedlający ich świat
 
- Grupa Discovery stawia na lokalny content, który jest „bliski widzom i odzwierciedla ich świat” -  stwierdziła Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA podczas Impact'21. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
RMF FM z najwyższą słuchalnością w historii badań. Jedynka z najniższą więcej
 
W 2022 roku zmiana standardu naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce więcej
 
Program TTV z celebrytami opiekującymi się niepełnosprawnymi krytykowany już przed emisją. ,,Tu nie chodzi o szczytne cele" więcej
 
Netflix i Player ze spadkami, HBO GO wyprzedziło TVP VOD (top10 serwisów VoD) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Manager ds. wycen i kosztorysów GPD
UX Designer TIME
Technik digitalizacji i post-produkcji Kino Polska TV SA
Młodszy specjalista ds. Emisji Kino Polska TV SA
Specjalista ds. SEO (e-commerce) Ringier Axel Springer
Kierownik produkcji filmów reklamowych GPD
Specjalista ds. dystrybucji audio TIME
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Menedżer Produktu Wiedza i Praktyka
Growth & Development Manager Wiedza i Praktyka
Head of product serwisu INNPoland.pl Grupa NaTemat
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Interia, Plus i Esoleo napędzają wzrosty Cyfrowego Polsatu. Wpływy 5 proc. w górę, 390 mln zł zysku

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat (należą do niej m.in. Telewizja Polsat, Polkomtel i Eleven Sports) osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 4,9 proc. do 2,99 mld zł i zysku netto ze 183,8 do 390,4 mln zł. Każdy abonent płaci firmie średnio 90,5 zł miesięcznie, o 6 proc. więcej niż przed rokiem. więcej

Tomasz Sakiewicz prezesem zarządu Telewizji Republika

Tomasz Sakiewicz - do tej pory wiceprezes zarządu Telewizji Republika - decyzją rady nadzorczej spółki został jej prezesem. więcej

Katarzyna Kieli: Stawiamy na lokalny content - bliski widzom, odzwierciedlający ich świat

- Grupa Discovery stawia na lokalny content, który jest „bliski widzom i odzwierciedla ich świat” -  stwierdziła Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA podczas Impact'21. więcej

Powstanie drugi sezon serialu ,,Kowalscy kontra Kowalscy"

Telewizja Polsat będzie kontynuować serial „Kowalscy kontra Kowalscy”, zdjęcia do nowych odcinków mają być realizowane latem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że w nowych odcinkach ponownie wystąpią wszyscy główni bohaterowie pierwszego sezonu produkcji. więcej

TVN kontynuuje ,,Lego Masters", ruszają castingi (wideo)

Telewizja TVN we współpracy z firmą Lego Polska pracuje nad drugą edycją programu „Lego Masters” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie rozpoczynają się poszukiwania uczestników do nowych odcinków produkcji, prace na planie mają być realizowane wczesną jesienią. więcej

Nowy codzienny show ,,40 kontra 20" od 28 czerwca w ścisłym prime-time w TVN7, trwają zdjęcia w Grecji

Od 28 czerwca w paśmie codziennym o godz. 20.00 Siódemka emitować będzie nowy codzienny show „40 kontra 20” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program na pewno będzie można oglądać od poniedziałku do czwartku, nie wykluczone że show będzie się pojawiać również w piątki. Zdjęcia do programu realizowane są od kilku dni na greckiej Krecie. więcej

Polsat uruchamia Polsat Boxing Promotions

Telewizja Polsat tworzy nowy podmiot Polsat Boxing Promotions. Jego pierwszym przedsięwzięciem będzie piątkowa, dziesiąta gala Polsat Boxing Night. - Najwyższy poziom produkcji telewizyjnej będzie iść w parze z troską o sportowy rozwój profesjonalnych zawodników - zapowiada nadawca. więcej

TVN wydłuża show ,,Kuba Wojewódzki", dodatkowe odcinki w Player.pl (wideo)

Telewizja TVN w przyszły wtorek pokaże dodatkowy odcinek programu „Kuba Wojewódzki”. W najbliższych tygodniach kolejne dwa odcinki talk-show będą dostępne wyłącznie w Player.pl. więcej

Książę Harry i Oprah Winfrey z programem o zdrowiu psychicznym w Apple+

Od 21 maja w serwisie streamingowym Apple TV+ ma zadebiutować seria dokumentalna pod tytułem "The Me You Can't See". Nad projektem pracują wspólnie książe Harry i dziennikarka Oprah Winfrey. więcej

,,Przerwane igrzyska: Tatrzański orzeł" o skoczku Stanisławie Marusarzu nowym filmem TVP, premiera zimą 2022 roku

Telewizja Polska zakończyła zdjęcia do nowego filmu „Przerwane igrzyska: Tatrzański orzeł”, który przedstawia karierę i życie polskiego skoczka narciarskiego Stanisława Marusarza. Premiera produkcji odbędzie się zimą 2022 roku. więcej

,,The Voice of Poland", ,,The Voice Senior" i ,,The Voice Kids" w sezonie 2021/2022 w TVP2, trwają castingi (wideo)

Do 23 maja trwają internetowe castingi do kolejnych edycji programów „The Voice”. Dwunasty sezon „The Voice of Poland” najprawdopodobniej zostanie pokazany jesienią br. Tuż po zakończeniu tego programu widzowie stacji zobaczą „The Voice Senior 3”, a na początku przyszłego roku będzie można oglądać „The Voice Kids 5” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Koncert ,,Modlę się i przebaczam", transmisja mszy i dokument ,,Zamach" w 40. rocznicę zamachu na Jana Pawła II w TVP

W czwartek, 13 maja w 40. rocznicę zamachu na Papieża Jana Pawła II, Telewizja Polska pokaże m.in. koncert „Modlę  się i przebaczam” z Wadowic, mszę świętą z Sanktuarium św. Jana Pawła II w Krakowie oraz film dokumentalny „Zamach” w reżyserii Piotra Litki. więcej

Rusza radio SuperNova

W środę, 5 maja o godz. 6.00 wystartowało Radio SuperNova, które powstało w miejsce Radia Wawa. - Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują - mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia SuperNova. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio rusza z nowym cyklem podcastów ,,Zostań żołnierzem"

Na platformie podcasty.polskieradio.pl rusza nowy cykl rozmów „Zostań żołnierzem”. Jego autorka, Agnieszka Drążkiewicz to dziennikarka Polskiego Radia z redakcji Informacyjnej Agencji Radiowej. Będzie rozmawiała z dowódcami, pilotami czy strzelcami.   więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Rzeszowie w IV kwartale 2020 i I kwartale 2021, Radio ZET i Antyradio na podium

Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Antyradio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Największe sieci kin nie otworzą się 21 maja, czynne będą niektóre kina studyjne

Od 21 maja niektóre stołeczne kina studyjne - m.in. Muranów i Elektronik - otworzą swoje sale dla publiczności. Tydzień później widzowie będą mogli oglądać filmy w kinach spółki Multikino. Sieć Helios jeszcze nie wie czy zdąży przygotować się do wcześniejszego uruchomienia placówek. więcej

Ponad 200 mln zł z podatku od sprzedaży detalicznej w lutym

W lutym firmy zapłaciły przeszło 200 mln zł podatku od sprzedaży detalicznej - wynika z danych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Ministerstwo Finansów. To o 2,6 mln złotych więcej niż w styczniu. więcej

Lotos wybiera agencję PR do rocznej współpracy

Grupa Lotos rozpoczęła przetarg na obsługę w zakresie public relations. Chce, by świadczyła je agencja komunikacyjna posiadająca znaczące doświadczenie na rynku krajowym i rynkach zagranicznych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować przez rok. więcej

TVN Media i RASP ze wspólną ofertą lokowania produktów

TVN Media i Ringier Axel Springer, oferują wspólnie cztery produkty content marketingowe, w tym nowość - synchroniczne lokowanie w telewizji i digitalu. więcej

Mikołaj Pecko udziałowcem w agencjach eMinePro i ProPlayers

Mikołaj Pecko, dyrektor zarządzający eMinePro, został udziałowcem tej agencji marketingowej oraz agencji menedżerskiej ProPlayers. Menadżer kupił 25 proc. udziałów, kwota transakcji nie została ujawniona. więcej

Optymistyczna przyszłość w nowej reklamie Pepsi (wideo)

Marka Pepsi rusza w Stanach Zjednoczonych z kampanią pod hasłem "The Mess We Miss”. Ta kreacja to pełen nadziei obraz przyszłości, inspirowany przeszłością. więcej

Żabka odświeża opakowania marki własnej Dobra Karma

Marka własna sieci Żabka Dobra Karma, oferująca dania gotowe, ma nowe opakowania. więcej

McDonald's angażuje się w promocję szczepień

Sieć restauracji McDonald's chce swoimi działaniami marketingowymi wesprzeć w USA administrację Joe Bidena w zwiększaniu świadomości na temat szczepionek przeciw COVID-19. więcej

Grzegorz Miłkowski w zarządzie Stowarzyszenia Content Marketing Polska

Do struktur Stowarzyszenia Content Marketing Polska dołącza Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse, który zajmie stanowisko wiceprezesa zarządu odpowiedzialnego za komunikację organizacji. więcej

Microsoft kreatywnym marketerem roku 2021 na Cannes Lions

Jury międzynarodowego festiwalu reklamowego Cannes Lions International Festival of Creativity przyznało firmie technologicznej Microsoft tytuł Creative Marketer of the Year 2021.  więcej

Porówneo z nową odsłoną platformy ,,Porównywarka i agent w jednym"

Właściciel marki Porówneo rusza z kampanią „Samo się robi”  w ramach platformy komunikacyjnej „Porównywarka i agent w jednym”. Pomysły zostały przygotowane przez duet Maciej Łapiński (strategia, obsługa) i Zuzanna Wrońska (kreacja). więcej

BBDO: dołącza Magda Szewczuwianiec, Adam Kieres awansuje

Do zespołu agencji BBDO Warszawa dołączyła Magdalena Szewczuwianiec, natomiast Adam Kieres awansował na stanowisko head of design. więcej

Marka Alax z pierwszą od dekady kampanią telewizyjną (wideo)

Wystartowała pierwsza od ponad dekady kampania marki Alax - leku OTC na zaparcia, produkowanego przez Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol w Poznaniu. więcej

Javier Campopiano globalnym partnerem kreatywnym w Grey

Javier Campopiano awansował na nowo utworzone stanowisko globalnego partnera kreatywnego w agencji reklamowej Grey. Jest odpowiedzialny za nadzorowanie kreacji w agencji w Europie i Azji. więcej

Mistrzynie olimpijskie Kasumi Ishikawa i Liu Xiang w animacjach Platige Image

Platige Image wyprodukowało dwie krótkometrażowe animacje, będące częścią antologii „VS Series”, stworzonej na potrzeby kampanii #ChangeDestiny dla japońskiej marki SK-II. Bohaterkami spotów są tenisistka stołowa Kasumi Ishikawa, medalistka igrzysk olimpijskich (Londyn 2012r., Rio 2016r.) oraz Liu Xiang, rekordzistka świata w pływaniu na 50m stylem grzbietowym. więcej

5 zasad, które pomogą Twojej marce funkcjonować w nowej rzeczywistości- w świecie online bez plików cookies. Remi Cackel, Dyrektor ds. Danych, Teads

Ostatnie 12 miesięcy przyniosło wzrost konsumpcji mediów cyfrowych, co przełożyło się na zmianę reguł rządzących reklamą online. Firmy technologiczne i organy odpowiedzialne za regulacje standardów digital ogłaszają rok 2021 ostatnim rokiem ery plików cookies. Poniżej przedstawiamy zasady, które powinny wdrożyć wszystkie podmioty, aby bez problemów mogły odnaleźć się w nowej rzeczywistości. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Z ,,Dziennika Zachodniego" odchodzi Justyna Przybytek-Pawlik

Z redakcji „Dziennika Zachodniego” (Polska Press Grupa) odchodzi dziennikarka i redaktorka Justyna Przybytek-Pawlik. Z tytułem związana była od 2007 roku. - W sytuacji, w jakiej znalazła się redakcja "Dziennika Zachodniego", wynikającej ze zmiany właściciela Polska Press, nie miałam wątpliwości, że warto przyjąć nową ofertę, jaką otrzymałam - mówi nam dziennikarka.   więcej

TVN Media i RASP ze wspólną ofertą lokowania produktów

TVN Media i Ringier Axel Springer, oferują wspólnie cztery produkty content marketingowe, w tym nowość - synchroniczne lokowanie w telewizji i digitalu. więcej

Sally Buzbee redaktorką naczelną "The Washington Post"

Dziennik "The Washington Post" powołał Sally Buzbee na stanowisko redaktorki naczelnej. Zastąpi przechodzącego na emeryturę Martina Barona. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Paweł Wilkowicz jako szef redakcji sportowej Viaplay to właściwy człowiek na właściwym miejscu

Polską redakcją sportową platformy Viaplay od lipca będzie zarządzał Paweł Wilkowicz. Poprzednio był naczelnym Sport.pl (Agora). -  Trzeba od zera stworzyć redakcję, a on jest do tego idealną osobą - komentuje Michał Pol. więcej

YouTube usunął film Wojciecha Sumlińskiego o pandemii

Serwis YouTube usunął film Wojciecha Sumlińskiego pt. „Spowiedź ratownika”. Wystąpił w nim anonimowy mężczyzna, przedstawiony jako ratownik medyczny, który opisywał rzekome manipulacje wokół pandemii Covid-19. - Nie wiem, czy film wróci, korespondujemy w tej sprawie z serwisem. Rozważam, żeby podobne materiały zamieszczać na swojej internetowej stronie - komentuje w rozmowie z nami dziennikarz. więcej

Urzędnik MSZ zwolniony za udostępnienie tekstu z OKO.Press ma dostać odszkodowanie

Sąd pracy uznał, że zwolnionemu za wpisy na Facebooku byłemu pracownikowi MSZ - należy się odszkodowanie. Pracodawca rozwiązał z nim umowę po udostępnieniu w mediach społecznościowych wpisu z portalu OKO.Press. więcej

Wiktoria Jakubowska redaktor naczelną serwisów lifestyle WP, Michał Gąsior szefem contentu

W czerwcu pracę w redakcji Wirtualnej Polski (Wirtualna Polska Media) rozpocznie Michał Gąsior jako szef contentu, a od lipca redaktor naczelną serwisów lifestyle będzie Wiktoria Jakubowska. więcej

Google wprowadza tryb ciemny do desktopowej wersji wyszukiwarki

Google rozpoczęło wprowadzanie na całym świecie wariantu dark mode w swojej desktopowej wyszukiwarce. więcej

Amazon wprowadza w Polsce programy Brand Registry i Project Zero. Pomogą w walce z podróbkami

Amazon uruchomił w Polsce programy Brand Registry i Project Zero, które mają wspierać ochronę marek i walczyć z podróbkami. Brand Registry udostępnia firmom narzędzia do ochrony ich własności intelektualnej. Z kolei Project Zero pozwala producentom na samodzielne usuwanie z Amazona ogłoszeń o podróbkach. więcej

YouTube zapłaci 100 mln dol. twórcom na platformie Shorts. Chce ich odciągnąć od konkurencji

YouTube zapowiedział, że w ramach specjalnego funduszu będzie płacił twórcom, którzy zamieszczą swoje treści na platformie YouTube Shorts. W ciągu dwóch będzie to w sumie 100 mln dolarów. Nagradzane finansowo mają być tylko najlepsze materiały, które nie pojawią się na platformach konkurencyjnych dla YouTube’a. więcej

Łukasz Cegliński na czele redakcji Sport.pl

Funkcję redaktora naczelnego portalu Sport.pl (Agora) obejmie Łukasz Cegliński obecnie związany z Polsat Sport. Zastąpi Pawła Wilkowicza odchodzącego do Viaplay. więcej

InPost sprzeda obligacje za 1 mld zł, żeby kupić Mondial Relay

Firma logistyczna InPost zamierza wyemitować obligacje o wartości do 1 mld zł, żeby częściowo sfinansować przejęcie francuskiego operatora Mondial Relay. Papiery dłużne trafią wyłącznie do inwestorów kwalifikowanych. więcej

Blik ze 153 mln transakcji w pierwszym kwartale 2021. Platforma ma 7,6 mln użytkowników

Od stycznia do marca 2021 r. użytkownicy Blika zrealizowali ponad 153 mln transakcji o wartości 20 mld złotych. Na koniec pierwszego kwartału z platformy aktywnie korzystało 7,6 mln osób. Najszybciej rozwijającym się kanałem jest przelew na telefon Blik. więcej

Paweł Wilkowicz szefem redakcji sportowej Viaplay w Polsce

Polską redakcją sportową platformy Viaplay od lipca będzie zarządzał Paweł Wilkowicz. Poprzednio był naczelnym Sport.pl (Agora). więcej

Rusza radio SuperNova

W środę, 5 maja o godz. 6.00 wystartowało Radio SuperNova, które powstało w miejsce Radia Wawa. - Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują - mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia SuperNova. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Lotos wybiera agencję PR do rocznej współpracy

Grupa Lotos rozpoczęła przetarg na obsługę w zakresie public relations. Chce, by świadczyła je agencja komunikacyjna posiadająca znaczące doświadczenie na rynku krajowym i rynkach zagranicznych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować przez rok. więcej

Wienerberger klientem Havas PR Warsaw

Agencja Havas PR Warsaw zajmuje się obsługą komunikacyjną Wienerberger, polskiego oddziału producenta ceramicznych materiałów budowlanych. więcej

First Aid Communication i They.pl obsługują konkurs Lirene

First Aid Communication i They.pl odpowiadają za organizację i komunikację II edycji Plebiscytu Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura. Agencje wyłoniono w drodze zapytania ofertowego. więcej

Remarkable Ones pracuje dla PARP

Remarkable Ones w ramach wygranego przetargu podpisała umowę na obsługę public relations oraz obsługę mediową z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. więcej

Soligrano rozszerza zakres współpracy z All Hands

Marka Soligrano zdecydowała o rozszerzeniu współpracy w ramach obowiązującej umowy z agencją All Hands. Firmy rozpoczęły współpracę pod koniec 2020 roku. więcej

Maxcom klientem Rumour PR

Od maja br. do grona klientów Rumour PR dołącza Maxcom - spółka akcyjna notowana na GPW zajmująca się m.in. produkcją oraz udoskonalaniem urządzeń telekomunikacyjnych. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Operator Plusa ma zapłacić 18,5 mln zł kary za reklamy ,,Power LTE bez limitu danych"
Po raz pierwszy w Polsce dron dostarczył przesyłkę
T-Mobile Polska ma 11,2 mln klientów, w sieci 5G dwa razy większy ruch
5G zmienia nawyki konsumenckie - wypiera Wi-Fi, zasięg ważniejszy od prędkości
Dzięki aplikacji "Too Good To Go" udało się zaoszczędzić w Polsce milion posiłków
Przyśpieszenie w 5G. Aukcja możliwa w ciągu tygodni
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj