|
|
|
|
|
|
|
TVN znów może zmienić właściciela. Discovery i WarnerMedia mają się połączyć
Według amerykańskich mediów w najbliższych dniach może zostać ogłoszona fuzja należącego do telekomu AT&T koncernu WarnerMedia (w jego skład wchodzą m.in. CNN, HBO i Warner Bros.) oraz Discovery, właściciela m.in. TVN.
więcej
|
Abonament radiowo-telewizyjny. Zalegającym z opłatami konto może zająć komornik
W Polsce istnieje ustawowy obowiązek płacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego. W praktyce z roku na rok płaci go jednak coraz mniej osób. Problem mają jednak ci, którzy zgłosili posiadanie odbiornika, ale przestali za niego płacić. Wtedy konto bankowe może zająć komornik, jak w przypadku senatora Wadima Tyszkiewicza.
więcej
|
MTV 00s zastąpi VH1 Europe. ,,Po kanale 80s, 90s czy NickMusic czas na lata 2000"
W niedzielę, 1 sierpnia ViacomCBS na polskim rynku uruchomi nowy kanał MTV 00s. Stacja w swojej ofercie zastąpi VH1 Europe. - Po kanale 80s, 90s czy NickMusic czas na lata 2000 - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Odachowska, PR manager ViacomCBS.
więcej
|
UOKiK kontra Polsat. ,,Nasza polityka jest przejrzysta i transparentna"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciw Telewizji Polsat oraz czterem spółkom należącym do Discovery, chodzi o sprzedaż kanałów w pakietach operatorom satelitarnym i kablowym. - Oczywiście będziemy prowadzili dialog z regulatorem, wierzymy, że nasza polityka jest przejrzysta i transparentna - deklaruje Maciej Stec, wiceprezes ds. strategii Cyfrowego Polsatu i Polkomtela.
więcej
|
Disney+ ma już przeszło 103 mln klientów, poniżej oczekiwań
W ciągu ostatnich dwóch miesięcy baza użytkowników serwisu streamingowego Disney+ powiększyła się o 3 miliony osób. Z platformy korzysta już 103,6 mln abonentów, co jest wynikiem gorszym niż prognozowali analitycy
więcej
|
Ewa Wachowicz, Piotr Gąsowski i Adam Borowicz w jury ,,Family Food Fight. Pojedynek na smaki"
Telewizja Polsat i Endemol Shine Polska rozpoczęły nagrania do pierwszej polskiej edycji kulinarnego show „Family Food Fight”. Jurorami w programie będą Ewa Wachowicz, Piotr Gąsowski i Adam Borowicz.
więcej
|
Koronawirus w polskiej ekipie na Eurowizję 2021, ceremonia otwarcia bez Rafała Brzozowskiego
W sobotę w polskiej delegacji na konkurs Eurowizja 2021 wykryto przypadek zakażenia koronawirusem. W związku z kwarantanną Rafał Brzozowski nie weźmie w niedzielę udziału w ceremonii otwarcia. O tym, czy zostanie dopuszczony do występu konkursowego, zdecydują wyniki testów PCR.
więcej
|
,,Szkło kontaktowe" ogląda więcej widzów niż ,,W tyle wizji"
Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” w tym roku śledzi średnio 650 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadzi przed telewizorami 528 tys. osób. Większą widownię ma „W tyle wizji ekstra”, które ogląda 549 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sport coraz częściej oglądany w internecie
Konsumenci na całym świecie coraz częściej do oglądania wydarzeń sportowych wykorzystują usługi streamingowe - wynika z badania GlobalWebIndex (GWI).
więcej
|
W ciągu pięciu lat liczba subskrypcji sVoD przekroczy 1,5 mld
Globalna liczba abonamentów SVoD wyniesie do 2026 r. 1,5 mld - wynika z raportu Digital TV Research.
więcej
|
Zarząd Kino Polska TV zaproponował zerową dywidendę za 2020 r. "Bardzo duże rozczarowanie"
Decyzja zarządu Kino Polska TV o braku rekomendacji co do wypłaty dywidendy z zysku netto za 2020 rok jest bardzo dużym rozczarowaniem, gdyż spółka nie sygnalizowała wcześniej potrzeby dużych nakładów inwestycyjnych - uważają analitycy Santander BM.
więcej
|
TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w kwietniu
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w kwietniu 2021 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał CBS Europa, a liderem spadków była stacja Canal+ Family - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy program ,,Ale się dzieje" w TVP Kobieta, Alicja Sękowska gospodynią
Od 15 maja TVP kobieta emituje nowy program „Ale się dzieje”. Cykl prowadzi Alicja Sękowska.
więcej
|
Zmarł dziennikarz TVN24 Rafał Poniatowski
W wieku 48 lat zmarł Rafał Poniatowski, wieloletni reporter i dziennikarz TVN24. Wcześniej pracował m.in. w RMF FM i Telewizji Puls.
więcej
|
KRRiT: w "Motel Polska" nie naruszono przepisów
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji po rozpatrzeniu skarg na program "Motel Polska" emitowany w TVP1 stwierdziła, że nie naruszono w nim przepisów Ustawy o radiofonii i telewizji.
więcej
|
Wywiad Piotra Kraśki z Hunterem Bidenem w TVN24
W piątek, 14 maja TVN24 wyemituje rozmowę Piotra Kraśko z Hunterem Bidenem - synem prezydenta Stanów Zjednoczonych, Joe Bidena.
więcej
|
Rusza radio SuperNova W środę, 5 maja o godz. 6.00 wystartowało Radio SuperNova, które powstało w miejsce Radia Wawa. - Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują - mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia SuperNova. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rok po rozbiciu radiowej Trójki: ,,Jej odbudowa możliwa, ale w innym kształcie"
Przed rokiem unieważniono wydanie Listy Przebojów radiowej Trójki, co zapoczątkowało radykalne zmiany w stacji. - Nikt już dzisiaj nie stworzy takiej wyjątkowej mozaiki gatunkowo-tematycznej, jaką była Trójka. To był fenomen na miarę „Przekroju”, który z powodów politycznych rozwalono siekierą - uważa medioznawca, prof. Maciej Mrozowski. A prof. Jacek Dąbała uzupełnia: - Nie ma możliwości odtworzenia "klasycznej" Trójki sprzed roku, tworzyli ją ludzie o innej kulturze bycia.
więcej
|
|
Radio 357 ma już więcej patronów niż Radio Nowy Świat
Internetowe Radio 357 zajmuje pierwsze miejsce w rankingu serwisu crowdfundingowego Patronite.pl pod względem poziomu miesięcznego wsparcia i liczby patronów. Obecnie wspiera je prawie 31,5 tys. osób deklarowaną kwotą blisko 680 tys. zł na miesiąc. To więcej niż konkurencyjne Radio Nowy Świat, które wystartowało kilka miesięcy wcześniej.
więcej
|
|
Abonament radiowo-telewizyjny. Zalegającym z opłatami konto może zająć komornik
W Polsce istnieje ustawowy obowiązek płacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego. W praktyce z roku na rok płaci go jednak coraz mniej osób. Problem mają jednak ci, którzy zgłosili posiadanie odbiornika, ale przestali za niego płacić. Wtedy konto bankowe może zająć komornik, jak w przypadku senatora Wadima Tyszkiewicza.
więcej
|
|
Rada programowa Polskiego Radia wciąż bez informacji o audycie w Trójce
Członek rady programowej Polskiego Radia Jan Ordyński zgłosił się do prawnika Marka Niedźwieckiego, oferując, że będzie zeznawał w procesie, który dziennikarz wytoczył publicznemu nadawcy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Po roku od ogłoszenia, nie mogę doprosić się od prezes Agnieszki Kamińskiej wyników audytu w Trójce. Zaoferowałem, że mogę o tych bezskutecznych staraniach opowiedzieć przed sądem - mówi Ordyński portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Trójka z największym spadkiem słuchalności w godzinach porannych. Tylko 2,3 proc. udziału
Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od lutego do kwietnia br. w godzinach porannych (6.00.00 - 9.59.59) zajęło RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wpływy reklamowe Trójki zmalały o jedną trzecią, Jedynka z ponad 50-proc. wzrostem (Top10)
Stacje radiowe zanotowały w I kwartale br. blisko 2-proc. wzrost przychodów reklamowych. Z czołówki rozgłośni o największych wpływach z reklam tylko radiowa Trójka odnotowała ich spadek - były mniejsze w skali roku o ponad jedną trzecią. O 53 proc. więcej na reklamach zarobił Program I Polskiego Radia.
więcej
|
|
UOKiK przekazał do sądu odwołanie Agory ws. przejęcia Eurozetu
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przekazał do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów odwołanie spółki Agora od decyzji zakazującej przejęcia Eurozetu. Zarząd Agory spotkał się w tej sprawie z przedstawicielami Komisji Europejskiej.
więcej
|
|
Rosja zamroziła bankowe rachunki Radia Swoboda
Rosyjskie władze zamroziły moskiewskie rachunki Radia Swoboda - rosyjskiej redakcji Radia Wolna Europa/Radia Swoboda (RFE/RL), po wielokrotnym nakładaniu na nią grzywny za złamanie przepisów dotyczących "zagranicznych agentów" - podał w piątek amerykański nadawca.
więcej
|
|
Radio 357 najchętniej wspieraną inicjatywą na Patronite.pl. Kolejny próg zbiórki osiągnięty
Internetowe Radio 357 zajmuje pierwsze miejsce w rankingu serwisu crowdfundingowego Patronite.pl pod względem poziomu miesięcznego wsparcia i liczby patronów. Obecnie wspiera je prawie 31,5 tys. osób deklarowaną kwotą blisko 680 tys. zł na miesiąc. Udało się też sfinansować kolejny cel zbiórki – „Garaż 357”, czyli występy artystów na żywo.
więcej
|
|
Trójka modyfikuje ramówkę: Łukasz Ciechański w dwóch nowych cyklach, dłuższa audycja Wojciecha Cejrowskiego
W ramówce radiowej Trójki pojawiły się dwie nowe audycje Łukasza Ciechańskiego: „Muzyczne podróże” i „Departament rytmu”. „W rytmie na trzy” zostało przesunięte na pasmo nocne, natomiast „Audycja podzwrotnikowa” Wojciecha Cejrowskiego wydłużona do dwóch godzin.
więcej
|
|
|
|
Rynek reklamy zewnętrznej w dół o ponad 35 proc. w pierwszym kwartale 2021 roku
Na koniec marca br. łączna wartość rynku reklamy zewnętrznej wynosiła 64,5 mln zł, o 35,7 proc. mniej niż w analogicznym okresie roku 2020 - wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
więcej
|
PGNiG Termika chce zatrudnić agencję eventową na dwa lata
Spółka PGNiG Termika rozpoczęła przetarg na kompleksową obsługę i realizację wydarzeń stałych i akcji ad hoc - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Planuje wybrać do współpracy maksymalnie dwie firmy, chce z nimi pracować przez dwa lata.
więcej
|
Aleksander Mroczek i Paweł Sikora szefami zespołów Biddable i SEO w Reprise
Aleksander Mroczek i Paweł Sikora awansowali w strukturach agencji Reprise (Mediabrands), obejmując stanowiska odpowiednio head of Biddable i head of SEO. Są to nowo powstałe funkcje w strukturach agencji. Obaj raportują bezpośrednio do Jacka Dymkowskiego, managing directora Reprise.
więcej
|
Prof. Simon reklamuje markę maseczek, bada to rzecznik odpowiedzialności zawodowej
Lekarz chorób zakaźnych prof. Krzysztof Simon wystąpił w reklamie firmy produkującej maseczki. Okręgowy rzecznik odpowiedzialności zawodowej Dolnośląskiej Izby Lekarskiej sprawdzi, czy Simon nie naruszył w ten sposób etyki lekarskiej.
więcej
|
Zbigniew Jagiełło odważnymi decyzjami zmienił wizerunek PKO BP
Zbigniew Jagiełło po 12 latach rezygnuje z funkcji prezesa banku PKO BP. Według branży reklamowej Jagiełło odważnymi decyzjami w zakresie komunikacji zmienił wizerunek skostniałego i stetryczałego banku dla staruszków w nowoczesną instytucję dla młodych. - Większość bankowych marketerów wyrzuciłaby za drzwi agencję, która przyszłaby do nich z platformą komunikacji, opartą na celebrycie kojarzącym się z wygłupami. Szymon Majewski w reklamie banku w 2011 roku to był szok - wspomina Michał Rutkowski z K2 Create.
więcej
|
Wpływy reklamowe Trójki zmalały o jedną trzecią, Jedynka z ponad 50-proc. wzrostem (Top10)
Stacje radiowe zanotowały w I kwartale br. blisko 2-proc. wzrost przychodów reklamowych. Z czołówki rozgłośni o największych wpływach z reklam tylko radiowa Trójka odnotowała ich spadek - były mniejsze w skali roku o ponad jedną trzecią. O 53 proc. więcej na reklamach zarobił Program I Polskiego Radia.
więcej
|
Sylwia Miedzińska i Agnieszka Kaczmarska w Media Direction OMD
Sylwia Miedzińska i Agnieszka Kaczmarska dołączyły do zespołu Joanny Bosakirskiej w domu mediowym Media Direction OMD.
więcej
|
Betclic zatrudnił do kampanii raperów Filipka i Kubańczyka (wideo)
Pod hasłem "Sponsorujemy sportowe emocje" wystartowała kampania reklamowa bukmachera Betclic. Koncepcja spotu, z udziałem raperów Filipka i Kubańczyka, nawiązuje do bitwy freestylowej. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Havas Engage.
więcej
|
Katarzyna Lewko szefową marketingu Oceanic
Katarzyna Lewko pełni funkcję chief marketing officer w firmie kosmetycznej Oceanic.
więcej
|
Unique One organizuje loterię dla sklepów Intermarché
Sieć sklepów Intermarché powierzyła agencji Unique One przygotowanie loterii pod hasłem „Nagrodowe mistrzostwa”.
więcej
|
Monika Witoń szefową marketingu i PR firmy HRK
Monika Witoń dołącza do firmy doradztwa personalnego HRK jako head of marketing & PR i pokieruje zespołem komunikacji.
więcej
|
Sandra Orłow oraz Ola Żak w zespole rerezentującym twórców Papaya Films
Do zespołu zajmującego się reprezentacją twórców (talent management) Papaya Films dołączają Sandra Orłow oraz Ola Żak.
więcej
|
,,Ostatnia prosta" - Musiał, Kubica, siatkarze i piłkarze zachęcają do szczepień na koronawirusa (wideo)
Pod hasłem „Ostatnia prosta” rusza kolejna odsłona rządowej kampanii zachęcającej do szczepień przeciw koronawirusowi. W akcji występują m.in. aktor Maciej Musiał oraz wielu sportowców, w tym reprezentanci Polski w siatkówce i lekkiej atletyce oraz piłkarze Legii Warszawa.
więcej
|
"Szafa pełna wspomnień" w akcji promocyjnej Vanisha
Marka Vanish (RB) rozpoczęła konkurs pod hasłem "Szafa pełna wspomnień". To element kampanii marki realizowanej pod hasłem "Zostaw wodę naturze, noś ubrania dłużej!".
więcej
|
Jak żyć w e-commerce? Debata ekspercka Akademii Digitalu 19 maja startuje Akademia Digitalu, którą rozpoczyna debata ekspercka, pod tytułem „Jak żyć w e-commerce?”. Debatę poprowadzi Jarosław Juszkiewicz, dziennikarz, pasjonat technologii i polski głos nawigacji Google Maps. Ekspertami będą przedstawiciele Digitree Group, Future Mind, Interia.pl. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Odejścia dziennikarzy z Polska Press to szansa dla lokalnych mediów
Z redakcjami tytułów Polska Press po przejęciu wydawnictwa przez PKN Orlen wciąż żegnają się kolejni pracownicy. Z ich obecności na rynku pracy mogą skorzystać lokalne serwisy informacyjne. Tymczasem w czwartek ogłoszono postępowanie kwalifikacyjne na prezesa Polska Press, dając chętnym tylko cztery dni na zgłaszanie się.
więcej
|
Atak na siedzibę mediów w Strefie Gazy
USA przekazały Izraelowi, że zapewnienie bezpieczeństwa dziennikarzy jest "najwyższą odpowiedzialnością" - oznajmił Biały Dom w sobotę na Twitterze. To odpowiedź na zniszczenie przez Izrael budynku mieszczącego redakcje zagranicznych mediów w Gazie.
więcej
|
Daniel Obajtek: decyzja sądu dotycząca Polska Press tak naprawdę nic nie oznacza
Decyzja sądu o niewpisaniu zmian w zarządzie Polska Press do Krajowego Rejestru Sądowego tak naprawdę nic nie oznacza, spółka funkcjonuje normalnie - powiedział w piątek prezes PKN Orlen Daniel Obajtek.
więcej
|
E-Kiosk ze wzrostem wpływów o 8 proc. i 959 tys. zł zysku netto
W pierwszym kwartale br. spółka E-Kiosk (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 8,3 proc. do 3,12 mln zł i zysku netto z 802 do 959 tys. zł.
więcej
|
UOKiK przekazał do sądu odwołanie Agory ws. przejęcia Eurozetu
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przekazał do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów odwołanie spółki Agora od decyzji zakazującej przejęcia Eurozetu. Zarząd Agory spotkał się w tej sprawie z przedstawicielami Komisji Europejskiej.
więcej
|
Orlen szuka prezesa Polska Press, dał kandydatom cztery dni na zgłoszenia
PKN Orlen ogłosił w czwartek postępowanie kwalifikacyjne na prezesa Polska Press, dając chętnym tylko cztery dni na zgłaszanie się. Termin mija w niedzielę, 16 maja - nabór kandydatur ogłoszono 13 maja. Obecny prezes, Marcin Dec, od chwili nominacji podkreślał, że będzie szefował spółce tymczasowo, do czasu ostatecznego ukształtowania się zarządu.
więcej
|
Minister kultury daje dotację ,,Polityce Narodowej", bez środków dla ,,Przekroju', ,,Pisma" i Dwutygodnika
Po rozpatrzeniu odwołań minister kultury przyznał 496 tys. dotacji dla ponad 20 tytułów w ramach programu „Czasopisma”. Środki otrzymają m.in. „Polityka Narodowa”, w której publikowano wywiady z neofaszystami. Dofinansowania nie przyznano natomiast m.in. „Przekrojowi’, „Pismu”, „Magazynowi Kontakt”, „Newonce.paper” i Dwutygodnik.com.
więcej
|
|
|
"Sexify" robi furorę poza Polską. "Szczere historie łączą ludzi niezależnie od pochodzenia"
"Sefixy" utrzymuje się w czołówce najpopularniejszych produkcji Netfliksa w wielu krajach, także bardzo odległych, jak np. w Indiach, Libanie i Jamajce. - Szczere i ważne historie łączą ludzi niezależnie od tego skąd pochodzą - komentuje dla Wirtualnemedia.pl producent Jan Kwieciński, odpowiedzialny za "Sexify" z ramienia Akson Studio.
więcej
|
Michał Brański wycofuje się ze Stomilu Olsztyn
Michał Brański, członek zarządu i jeden z głównych akcjonariuszy Wirtualna Polska Holding, żegna się z klubem piłkarskim Stomil Olsztyn. Od połowy 2019 roku był jego większościowym akcjonariuszem. Przyczyną decyzji jest brak wsparcia ze strony władz Olsztyna.
więcej
|
E-commerce szykuje się na nowy algorytm Google (raport)
Większość sklepów internetowych w Polsce nie jest przygotowanych na wprowadzenie nowych wskaźników Core Web Vitals do rankingów wyszukiwania Google. Chociaż 94 proc. przebadanych witryn spełnia warunek czasu potrzebnego na rozpoczęcie interakcji, to jedynie 29 proc. e-sklepów jest stabilna wizualnie - wynika z raportu opracowanego przez agencję marketingową K2 Precise (Grupa K2).
więcej
|
Business Insider i Money.pl ze spadkami, mocno zyskał dział o2.pl (TOP 10)
Większość czołowych serwisów biznesowo-prawnych zanotowała w kwietniu spadki odwiedzalności. Najwięcej stracił Bankier.pl, zmalały też wyniki liderującego Business Insider Polska i zajmującego drugie miejsce Money.pl, natomiast duży wzrost osiągnęła sekcja gospodarczo-prawna o2.pl.
więcej
|
Disney+ ma już przeszło 103 mln klientów, poniżej oczekiwań
W ciągu ostatnich dwóch miesięcy baza użytkowników serwisu streamingowego Disney+ powiększyła się o 3 miliony osób. Z platformy korzysta już 103,6 mln abonentów, co jest wynikiem gorszym niż prognozowali analitycy
więcej
|
Lidl rezygnuje z usługi click&collect
Sieć sklepów Lidl Polska podjęła decyzję o likwidacji usługi click&collect (zamów i odbierz) dla zakupów spożywczych. Jej testy prowadzone były w Poznaniu.
więcej
|
Wpływy Merlin Group 40 proc. w dół, 2,1 mln zł straty
W zeszłym kwartale Merlin Group, właściciel kilku sklepów internetowych, zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 39,6 proc. do 5,14 mln zł, a jej strata netto zmalała z 3,95 do 2,09 mln zł. - Celem zarządu spółki obecnie jest sukcesywne zwiększanie obrotu przy jednoczesnym zwiększaniu realizowanej marży - podkreślają władze firmy.
więcej
|
Sport coraz częściej oglądany w internecie
Konsumenci na całym świecie coraz częściej do oglądania wydarzeń sportowych wykorzystują usługi streamingowe - wynika z badania GlobalWebIndex (GWI).
więcej
|
W ciągu pięciu lat liczba subskrypcji sVoD przekroczy 1,5 mld
Globalna liczba abonamentów SVoD wyniesie do 2026 r. 1,5 mld - wynika z raportu Digital TV Research.
więcej
|
Strażak i ratownik medyczny najbardziej poważanymi zawodami, youtuberzy w ogonie listy. ,,Brak zrozumienia dla twórców internetowych"
Strażak, ratownik medyczny i pielęgniarka to zawody najbardziej poważane przez Polaków - wynika z badania firmy SW Research. W czołówce znaleźli się także lekarz i profesor uniwersytetu, zaś influencerzy i youtuberzy są na samym końcu listy w sąsiedztwie zawodu polityka. - Taki wynik w ogóle mnie nie dziwi. Wiele osób nie rozumie zawodu twórcy internetowego, tymczasem są to ludzie rozmaitych specjalności, którzy czasem całymi latami pracują na efekty - tłumaczy dla Wirtualnemedia.pl Kamil Bolek, CMO i członek zarządu sieci LTTM.
więcej
|
Susan Wojcicki: YouTube nie ma politycznej agendy
- Nie mamy politycznej agendy ani biznesowej, ani technicznej. Mamy interes, prowadzimy biznes i chcemy prezentować jak najwięcej poglądów, nie chcemy pomijać np. 50 proc. krajów, które są konserwatywne; mamy powód, aby zachować szerokie spektrum poglądów - podkreśliła szefowa YouTube'a Susan Wojcicki podczas konferencji Impact CEE.
więcej
|
Tradycyjnie i online - Noc Muzeów powraca po rocznej przerwie
Zwiedzanie tradycyjne i online oraz „spacer z kulturą”, czyli atrakcje i ekspozycje na świeżym powietrzu czekają na gości powracającej po rocznej przerwie stołecznej Nocy Muzeów. Obejrzeć będzie można nie tylko muzealne wystawy, ale także zakątki na co dzień niedostępne dla zwiedzających.
więcej
|
SE.pl, PB.pl i Parkiet.com ze spadkami - zyskały Polskatimes.pl i Gazetaprawna.pl
Wśród serwisów internetowych dzienników ogólnopolskich liderem zasięgowym pozostaje portal „Super Expressu”, który w kwietniu miał 7 proc. użytkowników mniej niż w marcu. Procentowo jeszcze więcej straciły witryny „Pulsu Biznesu” i „Parkietu”, natomiast duże wzrosty osiągnęły Polskatimes.pl i Gazetaprawna.pl.
więcej
|
Netflix nakręci dwie kolejne części filmu "365 dni", zagrają Morrone i Sieklucka
Netflix ogłosił rozpoczęcie produkcji drugiej i trzeciej części filmu "365 dni" na podstawie prozy Blanki Lipińskiej. Tak jak w pierwszym filmie w rolach głównych wystąpią Michele Morrone, Anna-Maria Sieklucka i Magdalena Lamparska.
więcej
|
Zastosowanie identyfikatorów 1st Party w działaniach reklamowych przekłada się na znaczny wzrost eCPM wydawców. Potwierdzają to najnowsze wyniki wspólnych badań Adform i Magnite
W środowiskach, które blokują tzw. ‘3rd Party cookies’ czyli Firefox i Safari, po zastosowaniu identyfikatorów 1st Party wartość wskaźnika eCPM wzrosła o ponad 30%.
więcej
|
Rusza radio SuperNova W środę, 5 maja o godz. 6.00 wystartowało Radio SuperNova, które powstało w miejsce Radia Wawa. - Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują - mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia SuperNova. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Strażak i ratownik medyczny najbardziej poważanymi zawodami, youtuberzy w ogonie listy. ,,Brak zrozumienia dla twórców internetowych"
Strażak, ratownik medyczny i pielęgniarka to zawody najbardziej poważane przez Polaków - wynika z badania firmy SW Research. W czołówce znaleźli się także lekarz i profesor uniwersytetu, zaś influencerzy i youtuberzy są na samym końcu listy w sąsiedztwie zawodu polityka. - Taki wynik w ogóle mnie nie dziwi. Wiele osób nie rozumie zawodu twórcy internetowego, tymczasem są to ludzie rozmaitych specjalności, którzy czasem całymi latami pracują na efekty - tłumaczy dla Wirtualnemedia.pl Kamil Bolek, CMO i członek zarządu sieci LTTM.
więcej
|
75 proc. Polaków zamierza spędzić urlop w Polsce
75 proc. Polaków deklaruje, że spędzi urlop w kraju, a co czwarta osoba planuje wyjazd za granicę - wynika z badania dla Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor. 30 proc. szuka miejsc wypoczynku, w których nie ma tłumów, a 18 proc. planuje wyjazdy w mniejszym gronie.
więcej
|
|
|
Alicja Wysocka-Świtała: hasło "siostrzeństwo" stało się życzeniowe, istnieje w bańkach i kampaniach społecznych
O tym, co znaczy idea kobiecego wsparcia i czemu kobiety w biznesie za mało się wspierają, rozmawiamy z Alicją Wysocką-Świtałą, partnerką zarządzającą i współwłaścicielką agencji Clue PR.
więcej
|
Monika Witoń szefową marketingu i PR firmy HRK
Monika Witoń dołącza do firmy doradztwa personalnego HRK jako head of marketing & PR i pokieruje zespołem komunikacji.
więcej
|
Dörken Delta klientem Good One PR
Agencja Good One PR rozpoczęła stałą współpracę z Dörken Delta, producentem dachów.
więcej
|
Andrzej Piaseczny decyzją o dokonaniu coming outu będzie mógł sprawdzić, jaka jest ,,głębokość miłości" jego fanów
Eksperci doceniają gest Andrzeja Piasecznego, który powiedział publicznie, że jest gejem. - Jeden z lepszych głosów na polskiej scenie muzycznej, osiągnął już tyle, że nie da się tego wygumkować. Wyczuł, że może to powiedzieć - mówi Karolina Korwin-Piotrowska.
więcej
|
Maria Bratkowska dyrektor kreatywną N42 Concept Agency
Do zespołu agencji public relations N42 Concept Agency dołączyła Maria Bratkowska, obejmując funkcję dyrektor kreatywnej.
więcej
|
|
|