|
|
|
|
|
|
|
Były szef TVP1 za czasów Kurskiego: Należałoby wycofać wszystkich prowadzących "Wiadomości"
- Kurski na maksa wykorzystał wszystkie patologiczne narzędzia kształtowania mediów publicznych w rękach władzy politycznej. Najlepiej to przeprowadził ze wszystkich szefów TVP - mówi Jan Pawlicki, były szef telewizyjnej Jedynki za czasów Jacka Kurskiego w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zmiana standardu naziemnej telewizji na DVB-T2/HEVC. Zapowiedź kampanii społecznej
Pod koniec wakacji ma ruszyć szeroka kampania społeczna informująca o zmianie standardu naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Emisje testowe w DVB-T2/HEVC można już odbierać na 90 proc. powierzchni kraju.
więcej
|
Krajowy Instytut Mediów ruszył z przetargiem na badanie założycielskie, budżet to 7,7 mln zł
Krajowy Instytut Mediów rozpoczął przetarg na realizację tzw. badania założycielskiego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Na ten cel chce przeznaczyć 7,7 mln zł.
więcej
|
UODO nałożył na Cyfrowy Polsat 1,1 mln zł kary za naruszenie przepisów RODO
Urząd Ochrony Danych Osobowych nałożył na Cyfrowy Polsat karę w wysokości ponad 1,1 mln zł za brak odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych przy współpracy z firmą kurierską.
więcej
|
News24 ma być nadawany przez konsorcjum dziennikarzy, wynajmą sprzęt i studio od Astro
To nie Astro będzie głównym nadawcą kanału News24, ale konsorcjum dziennikarzy, które zgłosiło się do prezesa tej spółki Ryszarda Krajewskiego - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Astro ma im udostępniać na komercyjnych zasadach sprzęt i pomieszczenia studyjne. - Wśród wynajmujących pojawiają się duże dziennikarskie nazwiska - mówi nam osoba z otoczenia Astro. Start nowego kanału zaplanowano na 1 września br.
więcej
|
TVN Grupa Discovery we współpracy z E.Wedel produkuje cotygodniowy serial, premiera jesienią w TVN
TVN Grupa Discovery we współpracy z firmą E.Wedel pracuje nad nowym cotygodniowym serialem. Produkcja będzie emitowana w TVN w jesiennej ramówce w prime-time. - Serial fabularny łączący rozrywkę z wątkami historycznymi jest idealnym sposobem na przybliżenie postaci Jana Wedla - informuje Dominika Igielińska, branded content manager z E.Wedel.
więcej
|
"Fakty" najdroższe w cenniku TVN na czerwiec
TVN Media podało cennik reklamowy na czerwiec br. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy niedzielnych "Faktach" i "Kuchennych rewolucjach".
więcej
|
Bogdan Rymanowski zamiast Piotra Witwickiego w śniadaniu politycznym Polsat News i Interii
Od najbliższej niedzieli emitowany będzie nowy program publicystyczny „Śniadanie Rymanowskiego w Polsat News i Interii”. Bogdan Rymanowski będzie w nim rozmawiał z politykami wszystkich opcji i innymi ekspertami.
więcej
|
Filip Chajzer ma depresję przez komentarze internautów. "Spadłem na dno ludzkiej psychiki"
Popularny prezenter TVN przyznał, że od półtora roku walczy z depresją. Chodzi na terapię, bierze leki, a jego choroba - jak pisze - ma związek z komentarzami internautów.
więcej
|
Nowe sezony seriali ,,Czarny poniedziałek" oraz ,,Terapia" od 24 maja w HBO GO (wideo)
W poniedziałek, 24 maja do serwisu HBO GO trafi trzeci sezon serialu „Czarny poniedziałek” oraz czwarta odsłona reaktywowanej po 11 latach „Terapii”.
więcej
|
Rusza radio SuperNova W środę, 5 maja o godz. 6.00 wystartowało Radio SuperNova, które powstało w miejsce Radia Wawa. - Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują - mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia SuperNova. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krajowy Instytut Mediów ruszył z przetargiem na badanie założycielskie, budżet to 7,7 mln zł
Krajowy Instytut Mediów rozpoczął przetarg na realizację tzw. badania założycielskiego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Na ten cel chce przeznaczyć 7,7 mln zł.
więcej
|
|
TOK FM i Radio ZET liderami słuchalności w Warszawie
Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. były dwie stacje - TOK FM i Radio ZET. Na podium znalazło się jeszcze RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Marta Piasecka z TVP Info będzie prowadzić ,,Trójkę przed południem"
Dziennikarka TVP Info Marta Piasecka dołącza do gospodarzy pasma „Trójka przed południem” w radiowej Trójce.
więcej
|
|
Radio PiK z nowelą w odcinkach ,,W Cichej Dolinie". Autorem Jarosław Jakubowski
Polskie Radio PiK wystartowało z radionowelą „W Cichej Dolinie”. Autorem prezentowanego w odcinkach słuchowiska jest pisarz i dramaturg Jarosław Jakubowski, występują w nim aktorzy toruńskiego Teatru im. Wilama Horzycy i bydgoskiego Teatru Polskiego.
więcej
|
|
Justyna Mazur z podcastem kryminalnym "Jedno z nas zabije" na platformie TOK FM
"Jedno z nas zabije" można oglądać w telewizji w Crime+Investigation Polsat, natomiast w wersji podcastowej co piątek można słuchać w aplikacji TOK FM i na tokfm.pl. Autorka cyklu, Justyna Mazur w czterech odcinkach przedstawia losy par, których związek miał tragiczny finał.
więcej
|
|
|
|
Bank Gospodarstwa Krajowego do obsługi reklamowej wybrał Red8 Advertising. bringMore się odwołuje, zarzuca konflikt interesów
Bank Gospodarstwa Krajowego w przetargu na kompleksową obsługę reklamową wybrał Red8 Advertising. Agencja .bringMore wniosła odwołanie od rozstrzygnięcia wskazując na konflikt interesów członków komisji przetargowej, którzy wcześniej z agencją Red8 współpracowali w strukturze Orlenu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN Grupa Discovery we współpracy z E.Wedel produkuje cotygodniowy serial, premiera jesienią w TVN
TVN Grupa Discovery we współpracy z firmą E.Wedel pracuje nad nowym cotygodniowym serialem. Produkcja będzie emitowana w TVN w jesiennej ramówce w prime-time. - Serial fabularny łączący rozrywkę z wątkami historycznymi jest idealnym sposobem na przybliżenie postaci Jana Wedla - informuje Dominika Igielińska, branded content manager z E.Wedel.
więcej
|
Żabka pracuje nad konceptem bezobsługowego sklepu. Zmieniony regulamin aplikacji
W ramach prac nad konceptem Nano, sklepu bez obsługi Żabki, sieć zmodyfikowała regulamin swojej aplikacji żappka. Koncept testują na razie pracownicy i współpracownicy firmy.
więcej
|
Dawtona przeniosła z budżet mediowy z powrotem do Group One
Po prawie dwóch latach przerwy Dawtona wraca do Group One. Firma - bez przetargu - powierzyła strategię, planowanie oraz zakup mediów w telewizji i digitalu agencji mediowej RL Media, wspólnej agencji mediowej Roberta Lewandowskiego i Group One.
więcej
|
McCann Poland wygrywa w Webby Awards, nagroda za kampanię "Chłopi 2050"
Kampania agencji reklamowej McCann Poland „Chłopi 2050” zdobyła główną nagrodę w międzynarodowym konkursie Webby Awards w kategorii Apps and Software: Education & Reference. Wirtualna gala wręczenia statuetek odbyła się w Nowym Jorku w nocy z wtorku na środę czasu polskiego.
więcej
|
Andre Troubetzkoi odpowiada za rozwój Grupy Oto Film
Andre Troubetzkoi dołączył do zespołu OTO Film, objął stanowisko head of development całej grupy (obejmującej OTO Film, ORKA, Cafe Ole).
więcej
|
Bricoman rusza z nową kampanią "Znamy się" (wideo)
Sieć sklepów z materiałami budowlanymi Bricoman Polska, należąca do międzynarodowej grupy ADEO wystartowała z nową kampanią marketingową pod hasłem „Znamy się”, która przedstawia format sieci, zachęcając obecnych oraz potencjalnych klientów do skorzystania z oferty dostępnych w sieci produktów i usług. Za jej realizację odpowiadają agencje Babaloo i Wavemaker.
więcej
|
Wciąż boimy się koronawirusa, ciepi psychika
Po 12 miesiącach w pandemii, niemal 70 proc. Polaków nadal czuje się zaniepokojonych sytuacją związaną z koronawirusem - wynika z badania Havas Intelligence. Podobnie jak w marcu ubiegłego roku, ponad połowa Polaków deklaruje, że zarówno ich jakość życia jak i stan psychiczny pogorszyły się w porównaniu do czasu przed pandemią. Średnio wierzymy w cztery mity związane z Covid-19, a w temacie pandemii najbardziej ufamy lekarzom i ekspertom, najmniej zaś politykom.
więcej
|
Maffashion ambasadorką laktatora Lovi
Julia Kuczyńska "Maffashion" - blogerka modowa i influencerka - została ambasadorką laktatora Expert 3D Pro marki Lovi. Kampania z jej udziałem będzie realizowana pod hasłem „Lovi, kiedy kochasz najbardziej".
więcej
|
,,Czas na przyjemność taką, że Oh!" w reklamach lodów Wedel (wideo)
Firma Lotte Wedel zaczęła kampanię promującą lody na patyku Oh!. Akcja jest realizowana pod hasłem „Czas na przyjemność taką, że Oh!”.
więcej
|
Małgorzata Miaskiewicz awansuje w grupie BBDO
Małgorzata Miaskiewicz, senior art director w agencji reklamowej BBDO awansowała na stanowisko head of eCommerce design w Molecular BBDO, globalnym hubie eCommerce w międzynarodowej sieci reklamowej BBDO.
więcej
|
Nowojorski oddział Papaya Films dla Unilevera
Dom produkcyjny Papaya Films New York przygotował produkcję dla marki kosmetyków Marigold, powstałą we współpracy z koncernem Unilever.
więcej
|
Samsung promuje piekarniki Dual Cook i Dual Cook Flex w akcji ,,Piecz parami i na parze"
Samsung kampanią „Piecz parami i na parze" pokazuje nowy wymiar wielofunkcyjności swoich piekarników Dual Cook i Dual Cook Flex.
więcej
|
Fantasyexpo współpracuje z TikTokiem
Agencja gaming marketingu Fantasyexpo rozwija usługę performance marketingu o kolejny obszar - platformę TikTok.
więcej
|
Marshmello wystąpi podczas finału Ligi Mistrzów UEFA w Porto
Gwiazda muzyki elektronicznej Marshmello uświetni tegoroczną ceremonię otwarcia finału Ligi Mistrzów UEFA. Mecz już 29 maja w Porto.
więcej
|
Enea sponsorem Polskiego Związku Zapaśniczego
Państwowa spółka Enea została sponsorem strategicznym Polskiego Związku Zapaśniczego.
więcej
|
Nick Jonas globalnym ambasadorem marki Dexcom
Piosenkarz i aktor Nick Jonas został globalnym ambasadorem marki Dexcom, producenta systemów do ciągłego monitorowania poziomu glukozy (CGM).
więcej
|
IKEA wycofuje ze sprzedaży produkty Heroisk oraz Talrika
IKEA apeluje do wszystkich klientów, którzy posiadają miski, talerze i kubki Heroisk oraz Talrika, aby przestali ich używać i zwrócili je do sklepów w celu otrzymania pełnego zwrotu kosztów zakupu.
więcej
|
Kerris Group dla marki Jan Niezbędny
Agencja Kerris Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony internetowej dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
więcej
|
Jak żyć w e-commerce? Debata ekspercka Akademii Digitalu 19 maja startuje Akademia Digitalu, którą rozpoczyna debata ekspercka, pod tytułem „Jak żyć w e-commerce?”. Debatę poprowadzi Jarosław Juszkiewicz, dziennikarz, pasjonat technologii i polski głos nawigacji Google Maps. Ekspertami będą przedstawiciele Digitree Group, Future Mind, Interia.pl. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Tomasz Przybek nowym prezesem Polska Press. ,,Szef polityczny, naturalny dla rządzących"
Na stanowisko prezesa wydawnictwa Polska Press został powołany Tomasz Przybek. Wcześniej pracował m.in. w Polskiej Agencji Prasowej, Fratrii i PW „Rzeczpospolita”, a ostatnio w spółkach państwowych spoza mediów. - „Frakcja braci Karnowskich” chce mieć tyle samo do powiedzenia w tym wydawnictwie, co „frakcja Tomasza Sakiewicza” - uważają obserwatorzy rynku mediów, których poprosiliśmy o ocenę szybkiego powołania nowego prezesa. - Wszystko wskazuje na to, że Polska Press zostanie wprzęgnięta w propagandowe tryby - komentuje dziennikarz i wydawca, Andrzej Andrysiak.
więcej
|
Polski Ład a "śmieciówki": Ewolucja, a nie rewolucja
PiS w założeniach programu Polski Ład zapowiedział ograniczenie umów cywilnoprawnych. Wpłynęłoby to także na rynek mediów, ale eksperci zwracają uwagę, że zapowiedzi rządu są mgliste. Nie spodziewają się, że ustawodawca całkowicie zlikwiduje umowy śmieciowe.
więcej
|
Robert Jurszo przechodzi z OKO.press do ,,Gazety Wyborczej"
Od czerwca Robert Jurszo będzie dziennikarzem działu Klimat i środowisko „Gazety Wyborczej” (Agora) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,GW" o zmianie naczelnego ,,Gazety Wrocławskiej". Kania: nie będę tego komentowała
Redaktor naczelny „Gazety Wrocławskiej” (Polska Press Grupa) Arkadiusz Franas jeszcze w maju ma stracić stanowisko, a na jego miejsce przyjdzie Alicja Giedroyć, była dziennikarka „Wieczoru Wrocławia” i „Gazety Polskiej Codziennie” - opisuje „Gazeta Wyborcza”. To nie wszystko: nowa naczelna ma przyprowadzić do tytułu swoich współpracowników, w tym osoby związane z "Gazetą Polską". - Nie będę tego komentowała - mówi nam Dorota Kania, członkini zarządu Polska Press.
więcej
|
Tomasz Grabowski w zarządzie Agory, będzie nadzorował pion technologii
Z początkiem czerwca członkiem zarządu Agory zostanie Tomasz Grabowski, poprzednio przez prawie 10 lat związany z Accenture. W Agorze będzie nadzorował pion technologii.
więcej
|
Tomasz Przybek prezesem Polska Press
Na stanowisko prezesa wydawnictwa Polska Press został powołany Tomasz Przybek. Wcześniej pracował m.in. w Polskiej Agencji Prasowej, Fratrii i PW „Rzeczpospolita”, a ostatnio w spółkach państwowych spoza mediów.
więcej
|
Zmarł Tomasz Wiater, rysownik tygodnika ,,Nie"
W wieku 52 lat zmarł rzeźbiarz i rysownik Tomasz Wiater. Przez prawie 30 lat był związany z tygodnikiem „Nie”.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska zarobiła 35 proc. więcej z reklam, zainwestuje 10 mln zł w pracowników
W pierwszym kwartale br. wpływy reklamowe pionu mediowego Wirtualnej Polski wzrosły o 35 proc. Wydawca chce zwiększyć wydatki w tym segmencie o 13 mln zł, z czego 7 mln zł na zespoły redakcyjne. - Pierwsze półrocze na pewno będzie bardzo mocne - prognozuje prezes firmy Jacek Świderski.
więcej
|
Friz szuka obiecujących influencerów do nowego projektu
"Zostań influencerem" to nowy projekt Ekipy Friza, który ma wypromować młode talenty w mediach społecznościowych. Nabór do programu już ruszył.
więcej
|
Allegro będzie obniżać ceny niektórych produktów, zwróci sprzedawcom różnicę
Na Allegro rozwijana jest usługa Allegro Ceny, w ramach której platforma będzie obniżać ceny wybranych produktów, a sprzedawcom zwracać różnicę w porównaniu z pierwotną ceną. Ponadto serwis będzie szybciej anulować zamówienia nieopłacone przez kupujących.
więcej
|
Nowe funkcje w wyszukiwarce Google
Podczas konferencji dla deweloperów Google I/O internetowy gigant zaprezentował nowe funkcje jakie pojawią się w jego flagowym produkcie - wyszukiwarce.
więcej
|
Ekipa youtubera Friza wyceniona przez JR Holding na 144 mln zł
Fundusz JR Holding prawie 12 proc. posiadanych akcji spółki Ekipa Holding, za którą stoi youtuber Karol Wiśniewski, lepiej znany jako Friz, wycenia na 17,22 mln zł. Daje to kapitalizację firmy w wysokości 143,8 mln zł.
więcej
|
29-latek sprzedawał w internecie podrabiane zegarki światowych marek. Ponad milion zł strat pokrzywdzonych
Policjanci z warszawskiego Mokotowa zlikwidowali internetowy sklep z podrabianymi zegarkami znanych światowych marek; wysokość strat pokrzywdzonych została oszacowana na ponad milion złotych - przekazał rzecznik mokotowskiej policji podkom. Robert Koniuszy. Dodał, że do sprawy został zatrzymany 29-latek.
więcej
|
Wirtualna Polska: wpływy 19 proc. w górę, 27,3 mln zł zysku, rekordowo wysoki kurs
W pierwszym kwartale br. holding Wirtualna Polska osiągnął wzrost przychodów o 19,4 proc. do 178,93 mln zł oraz zysku netto z 7,25 do 27,29 mln zł. Mocno urósł pion internetowy, natomiast zmalały wyniki Telewizji WP. Firma chce wypłacić dywidendę - po 1,55 zł na akcję.
więcej
|
Rusza radio SuperNova W środę, 5 maja o godz. 6.00 wystartowało Radio SuperNova, które powstało w miejsce Radia Wawa. - Naszym słuchaczom chcemy zaoferować najlepsze polskie przeboje, nowe brzmienia, wartościowy kontent i tematy, które ich emocjonują - mówi Anna Paluszek, dyrektor programowa Radia SuperNova. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Krajowy Instytut Mediów ruszył z przetargiem na badanie założycielskie, budżet to 7,7 mln zł
Krajowy Instytut Mediów rozpoczął przetarg na realizację tzw. badania założycielskiego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Na ten cel chce przeznaczyć 7,7 mln zł.
więcej
|
Wciąż boimy się koronawirusa, ciepi psychika
Po 12 miesiącach w pandemii, niemal 70 proc. Polaków nadal czuje się zaniepokojonych sytuacją związaną z koronawirusem - wynika z badania Havas Intelligence. Podobnie jak w marcu ubiegłego roku, ponad połowa Polaków deklaruje, że zarówno ich jakość życia jak i stan psychiczny pogorszyły się w porównaniu do czasu przed pandemią. Średnio wierzymy w cztery mity związane z Covid-19, a w temacie pandemii najbardziej ufamy lekarzom i ekspertom, najmniej zaś politykom.
więcej
|
|
|