|
|
|
|
|
|
|
Kobiety pomijane w mediach, najbardziej w "Wiadomościach" TVP
W najpopularniejszych telewizyjnych serwisach informacyjnych w Polsce nie ma równowagi płci - wynika z raportu firmy Press-Service Monitoring Mediów, którego treść udostępniono portalowi Wirtualnemedia.pl. Liczba mężczyzn (9535, czyli 75 proc.) wypowiadających się w materiałach jest znacznie wyższa niż kobiet (3111, czyli 25 proc.). Największą dysproporcję płci odnotowano w "Wiadomościach" TVP, w których udział wypowiadających się kobiet wyniósł tylko 21 proc. - Przedstawiony raport pokazuje ewidentną dominację mężczyzn w mediach. Widać bardzo znaczącą przewagę mężczyzn: twórców materiałów dziennikarskich, ekspertów, specjalistów, polityków - komentuje dla Wirtualnemedia.pl wyniki badania dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska, medioznawczyni z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
więcej
|
ZUS sprawdzi umowy w Telewizji Polskiej. Szumlewicz: TVP idzie w odwrotnym kierunku niż premier i prezes PiS
Centrala Związkowa Alternatywa poinformowała, że w Zakład Ubezpieczeń Społecznych skontroluje umowy w Telewizji Polskiej. Tymczasem TVP oczekuje, żeby pracownicy na umowach o dzieło przeszli na samozatrudnienie.
więcej
|
Euro 2020 tylko w TVP, bez sublicencji dla innych nadawców komercyjnych. "Nasz klejnot w koronie"
Telewizja Polska zbliżające się Mistrzostwa Europy w piłce nożnej 2020 pokaże na wyłączność. Ani Telewizja Polsat ani żaden inny nadawca nie nabył sublicencji do pokazywania wybranych meczów piłkarskich rozgrywek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To nasz klejnot w koronie i chcemy o niego zadbać, jak najlepiej potrafimy - komentuje nam Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
,,Przyjaciółki 17" straciły 210 tys. widzów. Polsat wiceliderem w 16-49
Najnowszy sezon „Przyjaciółek” oglądało średnio 1,23 mln osób, o 210 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Polsat w czasie emisji serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i był wiceliderem w grupie komercyjnej 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 23,15 mln zł.
więcej
|
1,22 mln widzów programu ,,Nasz nowy dom" w Polsacie. 35,16 mln zł z reklam
Reality-show „Nasz nowy dom” w wiosennym sezonie śledzi średnio 1,22 mln osób. W porównaniu do czternastej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., widownia produkcji niemal się nie zmieniła. Polsat w czasie emisji audycji zajął czwarte miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 35,16 mln zł.
więcej
|
TVP wyda 3,4 mln zł na wóz satelitarny UHD dla TAI
Telewizja Polska w ramach zamówienia publicznego zamierza kupić wóz satelitarny UHD dla Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Szacuje, że wyda 3,41 mln zł netto.
więcej
|
TVN24 dalej bez nowej koncesji
Należący do AT&T Warnermedia i Discovery ogłosiły, że połączą siły i stworzą odrębny podmiot, który ma zostać „nowym, globalnym liderem rozrywki”. Czy w jakiś sposób może wpłynąć to na koncesję dla TVN24, której właścicielem jest Discovery? - Przedmiotem analiz jest zgodność wniosku z Ustawą o Radiofonii i Telewizji w tym z art. 35 określającym warunki uczestnictwa podmiotów zagranicznych w spółkach posiadających koncesje - komentuje Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
"Pojedynek na narracje" ws. opłaty reprograficznej. Za te urządzenia zapłacimy wyższe ceny
Producenci sprzętu elektronicznego nie chcą komentować projektu tzw. opłaty reprograficznej. - Projekt obecnie jest na mocno politycznym etapie. Widać medialną ofensywę przeciwników opłaty - mówi Stanisław Trzciński, prezes STX Music Solutions.
więcej
|
Kevin Spacey wraca na ekrany po trzech latach przerwy po oskarżeniach o napastowanie seksualne
Oskarżany przez blisko 20 mężczyzn, w tym - nieletnich, o napastowanie seksualne Kevin Spacey po 3 latach przerwy przygotowuje swój powrót na ekrany. Dwukrotny zdobywca Oskara zagra detektywa w filmie Francesco Nero.
więcej
|
TVN24 ponownie zaczął zapraszać gości do studia
Stacja TVN24 od zeszłego tygodnia ponownie zaprasza gości swoich programów publicystycznych do studia.
więcej
|
TVP Sport pokaże Copa America 2021
Tegoroczny turniej piłkarski Copa America będzie transmitowany w TVP Sport - poinformował szef stacji Marek Szkolnikowski.
więcej
|
Polsat pracuje nad wprowadzeniem DVB-T2
W II kwartale 2022 roku nastąpi zmiana standardu nadawania naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce z DVB-T na DVB-T2/HEVC. Ma to umożliwić m.in. pojawienie się nowych kanałów oraz nadawania w standardzie HD.
więcej
|
Grupa Maneskin wygrała Eurowizję. ,,Kilka lat temu grali na ulicy w Rzymie"
Kilka lat temu zaczynali grając na rzymskiej ulicy, a monety zbierali do futerału gitary, w sobotę zasłużenie wygrali konkurs Eurowizji - tak włoska prasa pisze o zwycięstwie grupy Maneskin. To trzecie zwycięstwo Włoch w tym konkursie piosenki.
więcej
|
Jan Kliment zamiast Agustina Egurroli w jury "Mam talent!"
Tancerz Jan Kliment, znany głównie z „Tańca z gwiazdami”, zastąpi Agustina Egurrolę jako juror talent-show TVN „Mam talent!”. Pozostałymi jurorami w ostatnich edycjach show były Agnieszka Chylińska i Małgorzata Foremniak. Nie wiadomo jeszcze, kto będzie współprowadzącym w miejsce Szymona Hołowni.
więcej
|
Niebawem Ogólnopolska Konferencja Operatorów Komunikacji Elektronicznej
W najbliższą środę i czwartek odbędzie się Ogólnopolska Konferencja Operatorów Komunikacji Elektronicznej. Wśród gości są Marek Zagórski, Jacek Oko, Witold Kołodziejski, Krzysztof Czabański i Wojciech Pawlak.
więcej
|
Dominika Niewiadomska-Siniecka w zarządzie UPC Polska
Od czerwca Dominika Niewiadomska-Siniecka dołączy do zarządu UPC Polska - obejmie stanowisko chief legal & regulatory officer (dyrektor ds. prawnych i regulacyjnych). Wcześniej przez 9 lat prowadziła departament prawny w Play, wprowadzając spółkę na giełdę.
więcej
|
Polsat i Plus sponsorami tytularnymi stadionu w Gdańsku
Przez najbliższe sześć lat stadion w Gdańsku będzie funkcjonował pod nazwą Polsat Plus Arena Gdańsk. - Jesteśmy polską firmą i obecność naszych dwóch głównych marek Polsatu i Plusa w nazwie pięknego, bursztynowego Stadionu Gdańsk, rozpoznawalnego w całej Polsce, jest świetnym sposobem na ich promocję - podkreśla Mirosław Błaszczyk, prezes Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu.
więcej
|
Magazyn TVP Info ,,O tym się mówi" stracił widzów, aktualnie cykl ogląda 227 tys. osób
Magazyn TVP Info „O tym się mówi” w tym roku śledzi średnio 227 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia spadła o 229 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Przyjaciele: Spotkanie po latach" od 27 maja w HBO GO
"Przyjaciele: Spotkanie po latach", program specjalny poświęcony kultowemu serialowi, będzie mieć swoją premierę w Polsce 27 maja w serwisie HBO GO. W USA program trafi do oferty HBO Max.
więcej
|
TVP1 wycofała film o Eurowizji, bez informacji o występie Rafała Brzozowskiego
W piątek wieczorem TVP1 nie wyemitowała zapowiadanego wcześniej filmu fabularnego „Eurovision Song Contest: Historia zespołu Fire Saga”. W głównych wydaniach „Wiadomości”, „Panoramy” i „Teleexpressu” ani słowem nie wspomniano o występie Rafała Brzozowskiego w półfinale tegorocznej Eurowizji.
więcej
|
Rafał Brzozowski odpadł z Eurowizji. Kurski: to był jeden z najlepszych występów
Rafał Brzozowski z piosenką „The Ride” nie awansował do finału Eurowizji. - Rafał, to był jeden z najlepszych występów Eurowizji 2021. Z serca Ci dziękuję - stwierdził prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski.
więcej
|
Bezpieczeństwo z Apple osobiste i korporacyjne Spółka Jupiter-Integration, autoryzowany przedstawiciel Apple, prowadzący sklep internetowy z produktami Apple www.jupiter.com.pl, zajmująca się integracjami systemów w oparciu o technologię Apple, prowadząca także autoryzowany serwis Apple, zaplanowała dla Państwa 2 ciekawe, ogólnodostępne wydarzenia – bezpłatne webinary: materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spadła liczba subskrybentów ,,Gazety Wyborczej" i radia Tok FM
„Gazeta Wyborcza” (Agora) miała pod koniec pierwszego kwartału br. 258 tys. cyfrowych subskrypcji. Na koniec ub. r. prenumeratorów cyfrowych było 259,6 tys. Zdaniem Agory, wszystko przez lockdown, który wpłynął na duży przyrost bazy subskrybentów w 2020 roku.
więcej
|
|
Agora liczy na wsparcie Komisji Europejskiej w sprawie przejęcia Eurozetu
Agora ma nadzieję, że Komisja Europejska wesprze ją w sprawie przejęcia Eurozetu. Na transakcję nie zgodził się UOKiK. - KE obserwuje sprawę bacznie, wyrażała zaniepokojenie sytuacją - mówiła w piątek członkini zarządu Agory Anna Kryńska-Godlewska.
więcej
|
|
Halo.Radio przestało nadawać w formule wideo, wspiera je nieco ponad 140 osób
Internetowa stacja Halo.Radio nie nadaje już w formule wideo live na YouTube i Facebooku, można jej posłuchać tylko audio przez stronę internetową, aplikację lub specjalny link. - Wszystkie podejmowane decyzje są częścią realizowania długofalowej strategii mającej na celu między innymi maksymalne ułatwienie słuchania Halo Radia - zapewnia Mariusz Rokos, redaktor naczelny stacji.
więcej
|
|
Kim jest Łukasz Ciechański, który przyszedł do Trójki "żuć gumę i orać konkurencję"?
"Jestem zwykłym, szarym ludzikiem. Mam dosyć wiecznego zbierania wpie...olu" - pisze nam Łukasz Ciechański, gospodarz porannej audycji w Trójce. Jej słuchalność jest najniższa w historii.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Krakowie, Radio ZET awansowało na podium
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w okresie od listopada 2020 roku do kwietnia 2021 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Potrzebna agencja do kampanii o szkodliwości spożywania cukru
Ministerstwo Zdrowia chce wybrać w przetargu agencję, która zajmie się realizacją działań informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych zwiększających świadomość Polaków na temat szkodliwości nadmiernego spożywania cukru i jego negatywnego wpływu na ich zdrowie oraz kształtowania postaw prozdrowotnych skierowanych do trzech grup docelowych: dzieci, młodzieży oraz kobiet i mężczyzn powyżej 50 roku życia.
więcej
|
Riverwood wygrywa przetarg Volkswagen Group Polska
Agencja doradztwa strategicznego Riverwood wygrała przetarg na kompleksową obsługę programu Das WeltAuto, należącego do koncernu Volkswagen.
więcej
|
Cognifide Polska i Mirum Katowice znikają z rynku. Od teraz tworzą Wunderman Thompson Technology
Cognifide Polska i Mirum Katowice to od tego roku Wunderman Thompson Technology. Polskie firmy kilka lat temu dołączyły do globalnej sieci marketingowej Wunderman Thompson - części holdingu WPP.
więcej
|
ClickAd zajmie się obsługą reklamową Polskiego Radia w internecie
Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Polskiego Radia na obsługę reklamową w internecie. Przez półtora roku będzie realizować w digitalu jego kampanie reklamowe.
więcej
|
Tatrzański Park Narodowy zwraca uwagę na plagę śmieci
Tatrzański Park Narodowy zainicjował ogólnopolską kampanię "Śmieci?! Kto to widział?!". Ma ona zwrócić uwagę na śmieci jako poważny problem dla dzikiej przyrody, także w parkach narodowych. Ma też inspirować Polaków do zadbania o środowisko naturalne.
więcej
|
Coca-Cola wspiera obiecujących artystów w projekcie "Asfalt Next"
Rusza projekt "Coca-Cola Zero Cukru Asfalt Next" - program dla młodych talentów, powstały przy współpracy marki Coca-Cola i wytwórni Asfalt Records (która stoi za sukcesami takich artystów jak O.S.T.R., Taco Hemingway, Otsochodzi, Sarius, czy Fisz i Emade).
więcej
|
Miłosz Mazur promuje Oranżadę Strzelającą
Colian rozpoczął kampanię reklamową Oranżady Strzelającej Hellena. Do promocji zaangażowano nastoletniego twórcę internetowego Miłosza Mazura. Akcję przegotowały Grandes Kochonos, Initiative Media oraz Kolterman Media Communications.
więcej
|
Maciej Nowicki dyrektorem kreatywnym Saatchi & Saatchi
Maciej Nowicki objął stanowisko creative director w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi (Publicis). Wspólnie z Michałem Desowskim zarządzają działem kreacji agencji.
więcej
|
Mural z recyklomatem w kampanii CCC
Firma obuwnicza CCC w kampanii pod hasłem "Krok w dobrą stronę" wykorzystała mural w centrum Warszawy, a przy nim ustawiła recyklomat. Za akcję odpowiadają MullenLowe MediaHub i Good Looking Studio.
więcej
|
Nagrody Marvela w loterii Nestlé
Rusza „Loteria Marvel” płatków śniadaniowych marki Nestlé (Producent Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Za organizacje odpowiada wyłoniona w przetargu agencja Unique One.
więcej
|
Swiss Krono przekonuje, że "czas najlepiej płynie podczas zabawy" (wideo)
Kerris Group przygotował strategię komunikacji i kreację kampanii paneli podłogowych Aqua Zero Swiss Krono “Niech się dzieje co chce!”. Agencja odpowiada również za zaplanowanie i zakup mediów.
więcej
|
Orbit pokazuje, jak będzie wyglądał "wielki powrót" do życia po pandemii
Jak może wyglądać nasz pierwszy poranek po zniesieniu wszystkich restrykcji i obostrzeń? Nową starą rzeczywistość przedstawia najnowsza reklama gumy do żucia Orbit (Mars Wrigley), w której ludzie po długich miesiącach lockdownu i odosobnienia znów mogą beztrosko cieszyć się bezpośrednim kontaktem z innymi.
więcej
|
Accor w kampanii zachęca do ,,Odkrywania świata"
Grupa hotelarska Accor startuje z międzynarodową kampanią komunikacyjną pod hasłem „Odkrywaj świat". Wraz z amerykańskim tancerzem Lil Buck, modelką Mao Xiaoxing i ikoną francuskiej mody Dominique Mirambeau grupa chce na nowo przypomnieć o brandzie i wrażeniach związanych z podróżowaniem.
więcej
|
Królewskie z muralem w centrum Warszawy
W centrum Warszawy powstał mural piwa Królewskie (Grupa Żywiec), którego bohaterami są mieszkańcy stolicy. Malunek o powierzchni ponad 240 mkw stworzony został ze zdjęć nadesłanych przez warszawiaków w akcji „Znani z Warszawy”. Instalację przygotowało Good Looking Studio.
więcej
|
Martin Prokop ambasadorem Platinum Orlen Oil
Do grona ambasadorów marki Platinum dołącza czeski rajdowiec Martin Prokop.
więcej
|
Lidl wprowadza przyjazny środowisku detergent
Sieć sklepów Lidl Polska wprowadziła do oferty detergent marki W5, w formie rozpuszczalnych tabletek, dzięki któremu można zminimalizować produkcję niepotrzebnego plastiku.
więcej
|
Międzynarodowi filmowcy spotykają się w globalnej kampanii na temat szczepień na COVID-19 (wideo)
Pod hasłem "I do it for" ruszyła globalna kampania zachęcająca do szczepień na COVID-19. Jej bohaterami są międzynarodowi filmowcy, a inicjatorem akcji Picsters.tv.
więcej
|
RTV Euro AGD w kampanii promuje małe polskie firmy
Sieć sklepów z elektroniką RTV Euro AGD rozpoczęła kampanię, w której promuje polskie firmy lokalne. Działania prowadzone są pod hasłem "Miesiąc polskich marek".
więcej
|
Nissan sponsorem Polskiej Ligi Żeglarskiej
Marka samochodów Nissan została głównym sponsorem tegorocznych zmagań Polskiej Ligi Żeglarskiej.
więcej
|
Bezpieczeństwo z Apple osobiste i korporacyjne Spółka Jupiter-Integration, autoryzowany przedstawiciel Apple, prowadzący sklep internetowy z produktami Apple www.jupiter.com.pl, zajmująca się integracjami systemów w oparciu o technologię Apple, prowadząca także autoryzowany serwis Apple, zaplanowała dla Państwa 2 ciekawe, ogólnodostępne wydarzenia – bezpłatne webinary: materiał partnerskiwięcej |
|
|
Bauer z pierwszym w Polsce magazynem z samymi infografikami
25 maja ukaże się „Świat Wiedzy - ZOOM” (Wydawnictwo Bauer) jako wydanie specjalne "Świata Wiedzy". To pierwszy w Polsce magazyn prezentujący treści w formie infografik - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Spadła liczba subskrybentów ,,Gazety Wyborczej" i radia Tok FM
„Gazeta Wyborcza” (Agora) miała pod koniec pierwszego kwartału br. 258 tys. cyfrowych subskrypcji. Na koniec ub. r. prenumeratorów cyfrowych było 259,6 tys. Zdaniem Agory, wszystko przez lockdown, który wpłynął na duży przyrost bazy subskrybentów w 2020 roku.
więcej
|
Kurator wydawcy ,,Dziennika Wschodniego" jednak z szerszymi uprawnieniami
Sąd 18 maja odrzucił skargę na rozszerzenie kurateli nad spółką Corner Media, wydawcą „Dziennika Wschodniego”. Wicenaczelny tytułu Paweł Buczkowski zaznacza, że dzięki tej decyzji pracownicy dostaną pensje, należności zostały już spłacone kontrahentom spółki.
więcej
|
Ósmy redaktor naczelny gazet Polska Press odwołany
Z dniem 1 czerwca redaktorem naczelnym „Gazety Lubuskiej" (Polska Press Grupa) zostanie Janusz Życzkowski, dotychczasowy wicenaczelny Polskiego Radia Zachód. Zastąpi na stanowisku Szymona Kozicę, który zostaje w redakcji szefem działu Sport.
więcej
|
Axel Springer chce kupić Axios
Axel Springer prowadzi rozmowy na temat przejęcia firmy Axios, wydawcy serwisu o tej samej nazwie. Na razie nie wiadomo jaka kwota zakupu wchodzi w grę i czy negocjacje zakończą się sukcesem. Dzięki przejęciu niemiecki koncern poszerzyłby portfolio swoich tytułów, wśród których jest między innymi Business Insider.
więcej
|
Rząd chce ujednolicić system akredytacji dziennikarzy
Centrum Informacyjne Rządu i Departament Rozwoju Usług pracują nad systemem obsługi dziennikarzy, dzięki któremu będą mogli oni z jednego konta akredytować się na wydarzenia w każdym ministerstwie.
więcej
|
Czeskie organizacje dziennikarskie protestują po decyzji Kancelarii Prezydenta ws. kilku redakcji
Po tym, jak Kancelaria Prezydenta Czech Milosza Zemana poinformowała o nieudzielaniu informacji niektórym mediom, w sobotę zaprotestowały czeskie i międzynarodowe organizacje dziennikarskie. Uznały praktykę urzędników kancelarii za dyskryminującą i łamiącą konstytucję.
więcej
|
,,Dziennik Polski" po krytycznych tweetach Doroty Kani usunął wywiad z bohaterem książki dziennikarzy Onetu
Z serwisu internetowego „Dziennika Polskiego” (Polska Press) usunięto wywiad z byłym policjantem Jerzym Hybińskim ps. Zwierzak. Przed południem członkini zarządu Polska Press Dorota Kania przypomniała, że Hybiński pracował w służbach komunistycznych. - Uznałem tekst za mogący wprowadzić w błąd. Oparty był bowiem na nierzetelnych źródłach - tłumaczy Wojciech Mucha, redaktor naczelny „Dziennika Polskiego”.
więcej
|
Wydawca ,,Super Expressu" przeprasza byłą dziewczynę Kuby Wojewódzkiego za nagie zdjęcie
Na portalu internetowym „Super Expressu” (ZPR Media) pojawiły się przeprosiny dla modelki Renaty Kaczoruk, znanej głównie jako była partnerka Kuby Wojewódzkiego, za publikację jej nagiego zdjęcia.
więcej
|
Agora cierpi bez kin: wpływy 50 proc. w dół, 59 mln zł straty
W pierwszym kwartale br. przychody sprzedażowe grupy Agora zmalały rok do roku o 49,6 proc. do 146 mln zł, a strata netto pogłębiła się z 47,1 do 59,4 mln zł. Przesądziło o tym zamknięcie kin Helios.
więcej
|
Kamil Durczok w szpitalu, miał przetaczaną krew
Dziennikarz Kamil Durczok napisał rano na Twitterze o „poruszającym doznaniu”. Przyznał, że w nocy przetaczano mu krew, nie podał dalszych informacji o swoich stanie zdrowia.
więcej
|
|
|
Polska spółka Facebooka: wpływy 32 proc. w górę, 21 mln zł zysku
W ub.r. spółka Facebook Poland osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 31,8 proc. do 101,44 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 13,62 do 21,33 mln zł. Zatrudnienie w firmie zwiększyło się o 23 osoby - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Elżbieta Bujniewicz-Belka ma warranty na akcje Wirtualnej Polski warte 13 mln zł
Członkini zarządu Wirtualnej Polski ds. finansowych Elżbieta Bujniewicz-Belka otrzymała 120 tys. warrantów na akcje spółki. Obecna wartość tego pakietu to 13,03 mln zł.
więcej
|
Twitter wprowadza Ticketed Spaces. Pozwoli zarabiać gospodarzom spotkań audio
Twitter zapowiedział uruchomienie nowego rozwiązania o nazwie Ticketed Spaces. Ma ono pozwalać gospodarzom i twórcom spotkań audio na platformie Spaces na wprowadzenie opłat za udział w rozmowach na żywo. Kandydaci do Ticketed Spaces muszą spełniać określone warunki, na razie system będzie działał tylko w USA.
więcej
|
Pornhub odświeża filmy erotyczne retro. Są dostępne w jakości 4K
Pornhub, serwis z treściami pornograficznymi dokonał digitalizacji i odświeżenia 20 filmów erotycznych pochodzących z XIX i początku XX wieku. Wszystkie klipy są dostępne w jakości 4K, w projekcie wykorzystano mechanizmy sztucznej inteligencji.
więcej
|
Home.pl nie ucierpiało w epidemii. Więcej przychodów, pracowników i zysku
W ub.r. firma hostingowa Home.pl osiągnęła wzrost skonsolidowanych przychodów o 8,1 proc. do 145,69 mln zł oraz zysku netto z 46,01 do 50,04 mln zł. Skorzystała z przeniesienia kolejnych dziedzin życia do internetu w związku z epidemią, nie odczuwa natomiast negatywnych skutków spowolnienia gospodarczego.
więcej
|
Założyciel TikToka rezygnuje z fotela CEO ByteDance
Współzałożyciel i prezes chińskiego giganta technologicznego ByteDance, Zhang Yiming, zapowiedział ustąpienie z codziennych obowiązków w firmie na rzecz planowania jej długoterminowej strategii.
więcej
|
Netflix szuka ekspertów od gier wideo. Chce wejść na nowy rynek
Netflix rozpoczął poszukiwania kadry kierowniczej, która miałaby rozwijać segment koncernu związany z grami wideo. Lider VOD chce wejść w kolejny obszar biznesowy w obliczu malejącej liczby nowych użytkowników serwisu.
więcej
|
Już 3,8 mln Polaków na TikToku. Twitter i Pinterest w dół, Wykop ze wzrostem (TOP10)
TikTok osiągnął kolejny rekord odwiedzialności w Polsce, w kwietniu miał już 3,82 mln użytkowników. Spore spadki zanotowały Twitter, Pinterest i Siepomaga, natomiast o 10-proc. osiągnęły Wykop i Reddit.
więcej
|
Snapchat wypłacił twórcom 130 milionów dolarów
Od uruchomienia funkcji Spotlight na Snapchatcie, twórcom tworzącym na niej treści platforma wypłaciła łącznie ponad 130 milionów dolarów.
więcej
|
Blisko 5 mln złotych z podatku od VOD w pierwszym kwartale roku
Za pierwszy kwartał tego roku podmioty zobowiązane do płacenia tzw. podatku od VOD wpłaciły z tego tytułu 4,93 mln złotych - wynika z danych udostępnionych przez Polski Instytut Sztuki Filmowej portalowi Wirtualnemedia.pl. PISF utajnił listę podmiotów, które zapłaciły daninę.
więcej
|
Influencerzy odpowiedzialni za rozsiewanie fake newsów o szczepionkach na Covid-19
Dwanaście kont w mediach społecznościowych jest odpowiedzialne za 65 proc. fake newsów o szczepionkach przeciw Covid-19 - wyliczyli badacze z Center for Countering Digital Hate (CCDH).
więcej
|
,,Wilkołak" i współpraca z Krzysztofem Zalewskim hitem Empik Go i Empik Music
Na przełomie kwietnia i maja na rynku wydawniczym ukazały się aż cztery formaty inspirowane twórczością Wojciecha Chmielarza. Dostępny jest już serial audio w gwiazdorskiej obsadzie (od 22 kwietnia), książka w wersji papierowej (19 maja) oraz singiel i teledysk do piosenki autorstwa Krzysztofa Zalewskiego (13 i 19 maja). Wszystko w ramach działań brandów Grupy Empik.
więcej
|
Bezpieczeństwo z Apple osobiste i korporacyjne Spółka Jupiter-Integration, autoryzowany przedstawiciel Apple, prowadzący sklep internetowy z produktami Apple www.jupiter.com.pl, zajmująca się integracjami systemów w oparciu o technologię Apple, prowadząca także autoryzowany serwis Apple, zaplanowała dla Państwa 2 ciekawe, ogólnodostępne wydarzenia – bezpłatne webinary: materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kobiety pomijane w mediach, najbardziej w "Wiadomościach" TVP
W najpopularniejszych telewizyjnych serwisach informacyjnych w Polsce nie ma równowagi płci - wynika z raportu firmy Press-Service Monitoring Mediów, którego treść udostępniono portalowi Wirtualnemedia.pl. Liczba mężczyzn (9535, czyli 75 proc.) wypowiadających się w materiałach jest znacznie wyższa niż kobiet (3111, czyli 25 proc.). Największą dysproporcję płci odnotowano w "Wiadomościach" TVP, w których udział wypowiadających się kobiet wyniósł tylko 21 proc. - Przedstawiony raport pokazuje ewidentną dominację mężczyzn w mediach. Widać bardzo znaczącą przewagę mężczyzn: twórców materiałów dziennikarskich, ekspertów, specjalistów, polityków - komentuje dla Wirtualnemedia.pl wyniki badania dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska, medioznawczyni z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
więcej
|
Co piąty Polak nie zamierza się zaszczepić przeciw Covid-19
Co trzeci dorosły Polak wciąż nie zarejestrował się na szczepienie, a co piąty w ogóle nie zamierza się szczepić - wynika z sondażu Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat. Aż 46,1 proc. sceptyków szczepienia jako powód podaje brak wiary w skuteczność szczepionki.
więcej
|
38 proc. Polaków nie planuje letniego wyjazdu na urlop
38 proc. Polaków nie planuje wyjazdu na urlop w sezonie letnim, a kolejne 46 proc. deklaruje, że ma plany wakacyjne, ale przeważnie w Polsce - wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar Public. Za granicę zamierza wyjechać 6 proc.
więcej
|
Ponad 60 proc. Polaków deklaruje chęć nabycia auta elektrycznego
61 proc. Polaków deklaruje chęć posiadania samochodu elektrycznego, przeciwnego zdania jest 35,6 proc., a 3,4 proc. nie ma zdania w tej kwestii - wynika z najnowszego badania opinii publicznej na temat samochodów elektrycznych przeprowadzonego przez platformę analityczno-badawczą UCE RESEARCH.
więcej
|
60 proc. Polaków wspiera akcje charytatywne; najczęstsze wpłaty to 50-300 zł rocznie
Blisko 60 proc. Polaków deklaruje, że wspiera akcje charytatywne. Darczyńcy najczęściej wpłacają od 50 do 300 zł w skali roku – wynika z badania przeprowadzonego przez platformę analityczno-badawczą UCE Research.
więcej
|
|
|