|
|
|
|
|
|
|
0,28 proc. udziału w rynku kanału Antena HD. 0,85 proc. w DVB-T. ,,Opłaca nam się inwestować w content"
Nowy kanał Antena HD po niemal dwóch miesiącach nadawania ogląda średnio 17 tys. widzów, co daje stacji 0,28 proc. udziału w rynku w grupie 4+ i 0,85 proc. w naziemnej telewizji cyfrowej. - Mając pełny zasięg techniczny opłaca nam się inwestować w content. Naszym celem na ten rok jest stabilne 0,5 proc. w grupie 16-59 - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki, właściciel Grupy MWE Networks.
więcej
|
Zmiany na multipleksach naziemnych TVN Grupy Discovery
TVN Grupa Discovery zakończyła testy na kanale 29 w Warszawie. Ponadto z multipleksów eksperymentalnych w DVB-T2 w Warszawie, Bydgoszczy, Katowicach, Łodzi i Gdańsku zniknął kanał TVN Fabuła HD.
więcej
|
Serial ,,Pierwsza miłość" w sezonie 2020/2021 oglądało 1,14 mln widzów
W sezonie 2020/2021 serial „Pierwsza miłość” gromadził średnio 1,14 mln widzów, o 240 tys. osób mniej niż rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu była wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i pierwsza w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 233,67 mln zł.
więcej
|
Dziennikarze TVN24 w specjalnym cyklu na 20-lecie stacji będą odpowiadać na pytania widzów
Na facebookowej stronie TVN24 - z okazji 20-lecia stacji - widzowie będą mogli zadawać pytania dziennikarzom związanym z informacyjnym kanałem. W cyklu wezmą udział Piotr Kraśko, Andrzej Morozowski, Konrad Piasecki, Anita Werner i Katarzyna Kolenda-Zaleska.
więcej
|
Kolejna edycja festiwalu ,,Magiczne zakończenie wakacji" w Polsacie
Telewizja Polsat będzie relacjonować tegoroczną edycję festiwalu „Magiczne zakończenie wakacji”, który odbywać się będzie w Amfiteatrze Kadzielnia w Kielcach od 27 do 29 sierpnia 2021 roku.
więcej
|
Eleven Sports będzie pokazywać włoską ligę piłkarską przez kolejne trzy sezony
Telewizja Eleven Sports (grupa Cyfrowy Polsat) zyskała wyłączne prawa do pokazywania w Polsce włoskiej ligi piłkarskiej Serie A przez najbliższe trzy sezony: 2021/22, 2022/23 i 2023/24.
więcej
|
Polo TV i Eska TV liderami oglądalności wśród stacji muzycznych, 4Fun Kids na podium
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w maju 2021 roku było Polo TV. W grupie 16-49 na czele znalazła się Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska Rock TV, a najwięcej straciła stacja Power TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ultraliga w Polsat Games z oficjalnym hymnem
Ultraliga czyli oficjalne Mistrzostwa Polski w najpopularniejszą grę sieciową świata, League of Legends, doczekały się swojego muzycznego hymnu. Stoją za nim raper Komil i komentator Polsat Games - Dawid Letachowicz.
więcej
|
Platynowe Lwy za całokształt twórczości dla Agnieszki Holland
Agnieszka Holland otrzyma Platynowe Lwy za całokształt twórczości. Reżyserka i scenarzystka odbierze statuetkę podczas finałowej gali 46. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni - poinformowali we wtorek organizatorzy wydarzenia.
więcej
|
Álvaro Soler, Sławomir i Weekend gwiazdami ,,Wakacyjnej trasy Dwójki" w Żywcu
W niedzielę, 4 lipca TVP2 pokaże kolejny koncert „Wakacyjnej trasy Dwójki”, który tym razem odbędzie się w Żywcu. Zaprezentują się w nim m.in.: Álvaro Soler, Enej, Milano, Sławomir i Weekend.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Palikot i Wojewódzki zaprezentowali wódkę z suszem konopnym
Wódka wyBUHowa to nowy produkt BUH Distillery, tworzonej przez Janusza Palikota, Kubę Wojewódzkiego, Tomasza Czechowskiego i Vortune Equity Group. Wódka od 30 czerwca będzie dostępna w sieci sklepów Żabka.
więcej
|
Leo Burnett Warszawa: wpływy 13 proc. w dół, zmalał zysk
W ub.r. przychody sprzedażowe agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa (należącej do Publicis Groupe) zmniejszyły się o 12,7 proc. do 19,08 mln zł, a zysk operacyjny - z 1,47 do 1,07 mln zł. Firma osiągnęła 38,56 mln zł zysku netto, z czego 37,45 mln zł to dywidendy od Starcomu, SMG Poland i Prodigious.
więcej
|
Tomas Lauko chief executive officerem w Publicis Groupe w Europie Środkowo-Wschodniej
Publicis Groupe ogłosiła nominacje do zespołu kierowniczego w Europie Środkowo-Wschodniej. Tomas Lauko został chief executive oficerem w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE) i odpowiada za 15 rynków w tym regionie, Maria Tudor awansowała na chief operating officera w regionie, a Paula Sobieszek - business development directorem.
więcej
|
Premiera kolekcji 4F dla polskich zawodników na igrzyska w Tokio. Użyto materiału produkowanego z fusów kawy
Miesiąc przed rozpoczęciem letnich igrzysk olimpijskich pokazano, jak będą wyglądać stroje polskich sportowców startujących w Tokio. - Postawiliśmy na lekkie materiały o wysokiej oddychalności - mówi Wojciech Harus, główny projektant kolekcji olimpijskich 4F.
więcej
|
Michał Kukuła head of programmatic w SalesTube
Michał Kukuła objął stanowisko head of programmatic.w agencji SalesTube (Group One).
więcej
|
Ben Downing globalnym dyrektorem w Havas Media Group ds. etycznych mediów i strategicznych partnerstw
Ben Downing objął stanowisko globalnego dyrektora zarządzającego ds. etycznych mediów i strategicznych partnerstw w Havas Media Group. Będzie on wspierać wszystkie rynki w realizacji działań zgodnych z Manifestem Etycznych Mediów Havas poprzez dalsze rozwijanie najlepszych praktyk agencji i produktów napędzających etyczne inwestycje.
więcej
|
Cypr promuje się nowym logo i hasłem. Mają pomóc w powrocie turystów na wyspę po pandemii
Ministerstwo turystyki Cypru zaprezentowało nową identyfikację wizualną i hasło, które mają zachęcać do odwiedzin tego kraju przez urlopowiczów. Zaletą obecnego logo ma być jego elastyczność, zaś wprowadzone hasło sugerować dodatkowe zalety turystyczne Cypru oprócz plaż i słońca.
więcej
|
Odsłonięto mural w hołdzie dla Pawła Adamowicza. Wręczono też Gdańskie Nagrody Wolności
We wtorek na jednym z budynków w Gdańsku odsłonięto mural, powstały w hołdzie dla tragicznie zmarłego prezydenta tego miasta - Pawła Adamowicza. Wręczono także Gdańskie Nagrody Równości im. Adamowicza za rok 2020. Dostały je Adriana Dadci Smoliniec, Khedi Alieva oraz Izabela Duczyńska.
więcej
|
Justyna Lach dyrektorką marketingu w YES Biżuteria
Justyna Lach objęła stanowisko dyrektorki marketingu w firmie YES Biżuteria. Ostatnio pracowała w Concordia Design.
więcej
|
Starcom i MullenLowe Warsaw bronią obsługi Warty
Firma ubezpieczeniowa Warta prowadzi równolegle dwa przetargi. Jeden dotyczy obsługi mediowej, drugi - przygotowania koncepcji kreatywnej.
więcej
|
LV Bet pozostanie sponsorem Wisły Kraków do 2025 roku
Firma bukmacherska LV Bet pozostanie sposnorem klubu piłkarskiego Wisła Kraków. Kontrakt podpisano do 2025 roku.
więcej
|
Tymbark kampanią promuje linię Crazy Fun (wideo)
Maspex rozpoczął kampanię reklamową promującą nową linię produktów marki Tymbark - Crazy Fun. Autorem spotu jest Blady Kris.
więcej
|
Generali Polska rozpoczyna współpracę z agencją Grow
Firma ubezpieczeniowa Generali Polska rozpoczęła współpracę z agencją Grow w zakresie realizacji działań związanych z employer brandingiem.
więcej
|
PiS chce ograniczyć wyjątki od zakazu handlu w niedziele, nowelizacja niebawem w Sejmie
Nowelizacja ustawy o ograniczeniu handlu w niedzielę jest już gotowa, na początku lipca trafi do Sejmu - powiedział wtorkowemu "Dziennikowi Gazecie Prawnej" Janusz Śniadek, poseł Prawa i Sprawiedliwości. PiS chce skończyć z obchodzeniem zakazu handlu w niedzielę.
więcej
|
Bartek Klimaszewski szefem kreacji BBDO Warszawa
Z początkiem października br. do zespołu agencji reklamowej BBDO Warszawa dołączy Bartek Klimaszewski, obejmując stanowisko executive creative directora. Ostatnio pracował w McCann Worldgroup Polska.
więcej
|
2,5 mln zł na promocję turystyki w świętokrzyskim
Władze województwa świętokrzyskiego szukają w przetargu agencji, która zajmie się przygotowaniem i przeprowadzeniem kampanii promującej szeroko rozumianą branżę turystyczną, w tym turystykę zdrowotną i prozdrowotną, turystykę biznesową oraz sektory gospodarki regionu. Budżet wynosi 2,48 mln zł netto.
więcej
|
Anwil sponsorem KKW kolejne trzy lata
Spółka Anwil, należąca do Grupy Orlen będzie przez kolejne trzy lata sponsorem strategicznym Klubu Koszykówki Włocławek (KKW). Nowy kontrakt obowiązuje do 2024 roku.
więcej
|
MBridge z obsługą digital Way to Beauty
Agencja MBridge - Marketing Experts rozpoczęła współpracę z Way to Beauty - drogerią online oraz właścicielem ogólnopolskiej sieci sklepów Way to Beauty.
więcej
|
Land Rover Discovery Sport promowany hasłem "Nie przestawaj odkrywać"
Pod hasłem "Nie przestawaj odkrywać" ruszyła kampania promująca samochód Land Rover Discovery Sport.
więcej
|
Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Inicjatywa Pracownicza przy Agorze: Spór w kierownictwie oddala rozmowy o sytuacji zwykłych pracowników
Komisja Zakładowa OZZ Inicjatywa Pracownicza uważa, że spór między zarządem Agory a naczelnymi "Gazety Wyborczej" "przykryje (...) i jeszcze bardziej oddali rozmowy o tym, co od lat jest jedną z największych bolączek naszej firmy - sytuacji szeregowych pracowników".
więcej
|
Helios po fali krytyki wycofał się z biletów dla zaszczepionych na covid
Sieć kinowa Helios (należąca do Agory) wprowadziła na biletach oznaczenie informujące, czy dany widz jest zaszczepiony przeciw koronawirusowi. Po fali krytycznych komentarzy szybko wycofała się z tego rozwiązania. - Chcemy wyraźnie podkreślić, że nasze działanie nie miało nic wspólnego z jakąkolwiek dyskryminacją - zapewniła firma.
więcej
|
Media ucierpiały na odejściu Donalda Trumpa
Czytelnictwo i oglądalność niemal wszystkich mediów w USA znacznie spadło w tym roku po odejściu z Białego Domu Donalda Trumpa - wynika z analizy portalu Axios. Największy spadek odnotowały media o profilu prawicowym.
więcej
|
Bauer wprowadza miesięcznik krzyżówkowy ,,500 Wykreślanek"
30 czerwca ukaże się miesięcznik krzyżówkowy „500 Wykreślanek” (Wydawnictwo Bauer).
więcej
|
Monika Mielke redaktor naczelną Wielkiej Litery
Dotychczasowa dyrektor wydawnicza Wielkiej Litery, bliska współpracownica zmarłego w maju Pawła Szweda - Monika Mielke, od 1 lipca przejmie obowiązki redaktor naczelnej wydawnictwa. Decyzję taką podjął zarząd spółki.
więcej
|
Agnieszka Jabłońska wiceprezesem PMPG Polskie Media
Rada nadzorcza spółki PMPG Polskie Media, właściciela tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, na stanowisko wiceprezesa powołała Agnieszkę Jabłońską, wcześniej związaną m.in. z firmami Bigram, IIC Partners i NAJ International.
więcej
|
|
|
Kanał Sportowy w ub.r. miał 2,53 mln zł wpływów i 124 tys. zł zysku
W ub.r. youtube’owy Kanał Sportowy, którego właścicielami i głównymi twórcami są Tomasz Smokowski, Mateusz Borek, Krzysztof Stanowski i Michał Pol, zanotował 2,53 mln zł przychodów sprzedażowych i 123,9 tys. zł zysku netto - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
CDA uruchomi platformę telewizyjną. Ma umowy z Polsatem, BBC i Kino Polska
W wakacje CDA, właściciel platformy CDA Premium, planuje uruchomić serwis CDA TV ze streamingiem stacji telewizyjnych. Firma zawarła stosowne umowy z prawie 50 podmiotami, m.in. Telewizją Polsat, Kino Polska TV, BBC Studios Distribution i A+E Networks.
więcej
|
Kamil Rutkowski po 7 latach odchodzi z Gazeta.pl. Stawia na swoje studio produkcyjne
Dyrektor kreatywny i szef produkcji wideo Gazeta.pl (Agora), Kamil Rutkowski, z końcem czerwca odchodzi z tego portalu, by postawić na rozwój swojego studia produkcyjnego - boldbets.studio. - Czas na odważny krok - komentuje.
więcej
|
Google Play chce zwiększyć bezpieczeństwo aplikacji. Wprowadzi dodatkowe wymagania dla deweloperów
Google zapowiedział, że w niedługim czasie wprowadzi nowe wymagania dla deweloperów aplikacji, którzy będą musieli podać między innymi swój fizyczny adres zamieszkania oraz korzystać z dwuetapowej weryfikacji przy logowaniu do konta w sklepie. Dodatkowe zabezpieczenia mają przeciwdziałać zjawisku tworzenia fikcyjnych kont i zwiększyć ochronę użytkowników przed oszustwami.
więcej
|
YouTube z prawami do nazwy w LA Avenue
YouTube podpisał pierwszą umowę związaną z prawami do nazwy. Dotyczy na sali koncertowej na 6000 miejsc w kompleksie sportowo-rozrywkowym Hollywood Park w Inglewood w Kalifornii. Będzie się nazywać YouTube Theater, a otwarcie planowane jest na lato z pełną ofertą jeszcze nieogłoszonych wydarzeń.
więcej
|
YouTube TV wprowadza opcję 4K Plus. Transmisje sportowe w wysokiej jakości w cenie 19,99 dol. miesięcznie
Dostępna w Stanach Zjednoczonych usługa YouTube TV ma zostać wzbogacona o opcję wyświetlania wybranych treści w jakości 4K. W ramach funkcji 4K Plus będzie można oglądać transmisje z wybranych rozgrywek sportowych, a także materiały od niektórych nadawców.
więcej
|
Facebook wprowadza Bulletin. Platforma newsletterowa dla wybranych autorów i mediów
Facebook uruchomił platformę Bulletin. Jest to serwis, który pozwala autorom na tworzenie i rozsyłanie darmowych i płatnych newsletterów do odbiorców. Na start Bulletin nie będzie dostępny dla wszystkich twórców, a jedynie dla wybranych i opłacanych przez Facebooka. W założeniach Bulletin ma konkurować z platformą Substack oraz prowadzonym przez Twittera serwisem Revue.
więcej
|
Wyrzykowska-Antkiewic: pakiet VAT e-commerce korzystny dla unijnych, w tym polskich firm
Pakiet VAT e-commerce, który m.in. nakłada podatek VAT na towary spoza UE o wartości do 22 euro, poprawi konkurencyjność firm unijnych, w tym polskich, wobec m.in. chińskich producentów - powiedziała PAP Monika Wyrzykowska-Antkiewicz z Wyższej Szkoły Bankowości.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|