|
|
|
|
|
|
|
Większy zasięg MUX-4. Testy Polsatu HD, TV Republiki HD w DVB-T2
Multipleks czwarty z Polsat News i pakietem TV Mobilna zyskał już większy zasięg. Ponadto związana z Cyfrowym Polsatem spółka BCAST uruchomiła emisję testową w DVB-T2 kanałów Polsat HD i TV Republika HD w Warszawie.
więcej
|
Wystartował nowy reality show "40 kontra 20" w TVN7. "Kobiety są traktowane przedmiotowo"
- Siódemka zrobiła odważny krok - ocenia start nowego reality show w TVN7 Grzegorz Dobek, szef serwisu Plejada.pl. Program "40 kontra 20" to jedyna premierowa propozycja telewizyjna w te wakacje. Widzowie codziennie mogą śledzić losy kilkunastu kobiet w różnym wieku, które walczą o względy dwóch mężczyzn. - Program powiela stereotypy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Myśliwiec, medioznawca z Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
więcej
|
Producent ,,Na dobre i na złe", ,,Barw szczęścia" i ,,Na sygnale": wpływy 19 proc. w dół, wzrósł zysk
W ub.r. firma Artrama, produkująca dla Telewizji Polskiej seriale „Na dobre i na złe”, „Barwy szczęścia” i „Na sygnale”, zanotowała spadek przychodów o 18,9 proc. do 62,93 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 2,01 do 3,11 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
3,02 mln widzów 1/8 finału Euro 2020 w kanałach TVP, hitem mecz Francja-Szwajcaria
Wszystkie mecze 1/8 finału Euro 2020 w kanałach Telewizji Polskiej śledziło średnio 3,02 mln osób. Największą publiczność gromadziły spotkania w TVP1, które śledziło 2,60 mln widzów. W TVP2 było to 1,77 mln, w TVP Sport - 799 tys., a w TVP 4K - 39 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Festiwal w Opolu w pierwszy weekend września, TVP ma umowę z miastem
Tegoroczny Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu odbędzie się od 3 do 6 września. Dyrektorem artystycznym festiwalu jest Remigiusz Trawiński, a kierownikiem muzycznym Grzegorz Urban.
więcej
|
Rafał Miżejewski odchodzi z Polsat News
Po 5 latach pracy reporter Rafał Miżejewski kończy pracę w kanale informacyjnym Polsat News. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl zdradza, że na razie chce odpocząć, ale planuje pozostać w dziennikarstwie.
więcej
|
Kto skomentuje 1/4 finału Euro? TVP odkrywa karty
W piątek rusza ćwierćfinałowa faza mistrzostw Euro 2020. W środę Telewizja Polska ujawniła, kto skomentuje cztery mecze tego etapu. Pierwszego dnia zmagania komentować będą duety: Jacek Laskowski - Robert Podoliński oraz Mateusz Borek - Kazimierz Węgrzyn.
więcej
|
Holenderska telewizja publiczna uzgadniała przed wyborami treść programu z politykami koalicji
Politycy współrządzącej partii D66 mieli wpływ na przygotowanie programu o swojej liderce, minister spraw zagranicznych Sigrid Haag, który został wyemitowany w telewizji publicznej tuż przed wyborami. Dyrektorem generalnym nadawcy VPRO jest były szef kampanii socjalliberałów Lennart van der Meulen.
więcej
|
Platforma HBO Max już dostępna w Ameryce Łacińskiej. W Polsce będą podobne opłaty?
Koncern WarnerMedia wprowadził platformę streamingową HBO Max na 39 rynków Ameryki Łacińskiej. Oferta jest tańsza niż w Stanach Zjednoczonych i sprzedawana w dwóch pakietach: standardowym i mobilnym. W Brazylii najtańszy pakiet kosztuje równowartość 15 zł miesięcznie.
więcej
|
DAZN z prawami do transmisji Liga Mistrzów piłkarek, mecze będą na YouTubie
Globalna platforma streamingu wideo DAZN pozyskała od UEFA prawa do transmisji Liga Mistrzów piłki nożnej kobiet przez cztery sezonu, od 2021-22 do 2024-25. Natomiast DAZN zawał umowę z Google, w ramach której mecze będzie można oglądać za darmo na YouTubie.
więcej
|
Wojciech Raczyński po 24 latach pracy w TVN odszedł na emeryturę
Synoptyk TVN24, Wojciech Raczyński, odszedł na emeryturę. W środę pożegnał się z widzami i z zespołem stacji, z którym pracował nieprzerwanie przez 24 lata. - Ta redakcja była moim drugim domem - powiedział podczas wejścia na wizję w trakcie porannego programu na antenie TVN24.
więcej
|
Dorota Żurkowska-Bytner w zarządzie TVN Media
Do zarządu TVN Media, biura reklamy TVN Grupy Discovery, została powołana Dorota Żurkowska-Bytner. Z koncernem Discovery jest związana od dwóch dekad, a od trzech lat jest w zarządzie TVN.
więcej
|
Mecze Rakowa Częstochowy w eliminacji europucharów będą do zobaczenia w TVP Sport
TVP Sport pokaże wszystkie mecze Rakowa Częstochowy, rozegrane w drugiej rundzie eliminacji Ligi Konferencji Europy. Taką informację przekazał w środę na Twitterze dyrektor TVP Sport, Marek Szkolnikowski. - Dołączacie do wielkiej piłkarskiej rodziny - skomentował pod adresem sportowców Częstochowy.
więcej
|
Eurosport zdradził nazwiska ekspertów na Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020
Za niespełna miesiąc w Tokio rozpoczną się igrzyska olimpijskie, a każdy moment tej imprezy sportowej pokaże Eurosport. Nadawca ujawnił właśnie nazwiska ekspertów, którzy będą komentować poszczególne zmagania.
więcej
|
GB News szybko traci widzów. Przegrywa konkurencję ze Sky News i BBC
Uruchomiony niedawno w Wielkiej Brytanii kanał informacyjny GB News nie odniósł na razie rynkowego sukcesu. Według organizacji BARB nadawca notuje obecnie nieco ponad milion widzów dziennie i zdecydowanie przegrywa w swoim segmencie z takimi stacjami jak Sky i BBC.
więcej
|
Piłkarz Lukas Podolski będzie jurorem niemieckiego ,,Mam talent!". Zastąpi Dietera Bohlena z Modern Talking
Lukas Podolski, piłkarz polskiego pochodzenia i wielokrotny reprezentant Niemiec będzie jurorem talent show „Das Supertalent”, niemieckiej wersji „Mam talent!”. Podolski zastąpi w jury konkursu Dietera Bohlena, producenta muzycznego i byłego członka zespołu Modern Talking.
więcej
|
Polsat News krytykowany po wypowiedzi psychiatry o wyższej śmiertelności zaszczepionych na covid
Zaproszona we wtorek do „Gościa Wydarzeń” w Polsacie psychiatra dr Katarzyna Ratkowska stwierdziła, że w Wielkiej Brytanii osoby zaszczepione na covid dużo częściej umierają po zakażeniu wariantem Delta. Z tymi słowami polemizowało m.in. Centrum Informacyjne Rządu, a zaproszenie Ratkowskiej do programu skrytykowali niektórzy dziennikarze.
więcej
|
Rynek kanałów sportowych wzrósł o 145 proc., TVP Sport najchętniej oglądany
W maju 2021 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był TVP Sport, a na podium znalazły się jeszcze Polsat Sport i Eurosport 1. Większość stacji sportowych odnotowała duże wzrosty oglądalności, cały segment w ciągu roku urósł o 145 proc. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Lato hitów" i ,,Kids hits" nowościami VOX Music TV na wakacje
Na początku lipca VOX Music TV rozpocznie emisję dwóch nowych programów „Lato hitów” i „Kids hits”, które będzie można oglądać w okresie letnim.
więcej
|
Michał Żewłakow skazany za stłuczkę po pijanemu: 20 tys. zł grzywny i zakaz prowadzenia pojazdów
Były piłkarz Michał Żewłakow, obecnie ekspert związany z Canal+ Sport, został skazany przez Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia na 20 tys. grzywny i 3-letni zakaz prowadzenia pojazdów za spowodowanie w grudniu ub.r. pod wpływem alkoholu kolizji. Obrońca Żewłakowa nie zgodził się z wyrokiem i złożył sprzeciw.
więcej
|
Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marek Kuzaka: odbudowa rynku reklamy zewnętrznej do poziomu sprzed pandemii może zająć 3 lata
Wydatki na reklamę zewnętrzną w Polsce w tym roku mogą wzrosnąć w niskim dwucyfrowym tempie - ocenia prezes AMS Marek Kuzaka. Branża liczy na dobrą drugą połowę roku. Odbudowa rynku do poziomu sprzed pandemii może zająć 2-3 lata.
więcej
|
Astratex nowym klientem Havas Media
Agencja Havas Media (Havas Media Group) wygrała przetarg na obsługę mediową w zakresie kampanii telewizyjnych marki odzieżowej Astratex - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W lipcu startuje pierwsza kampania realizowana przez agencję.
więcej
|
Wspólny klip Ekipy i Roksany Węgiel hitem internetu. Zdjęcia do teledysku kręcono w siedzibie NBP
Wnętrza Centrum Pieniądza Narodowego Banku Polskiego widać w klipie do piosenki "Napad na bank" Ekipy i Roksany Węgiel. Teledysk w ciągu trzech dni miał ponad 5,5 mln odsłon.
więcej
|
Łukasz Karwacki szefem pionu sprzedaży w 4Fun oraz naekranie.pl
Łukasz Karwacki od lipca br. obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora pionu sprzedaży w 4Fun oraz naekranie.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dorota Żurkowska-Bytner w zarządzie TVN Media
Do zarządu TVN Media, biura reklamy TVN Grupy Discovery, została powołana Dorota Żurkowska-Bytner. Z koncernem Discovery jest związana od dwóch dekad, a od trzech lat jest w zarządzie TVN.
więcej
|
Męskie Granie Orkiestra prezentuje tegoroczny hymn (wideo)
Premiera nowego singla "I Ciebie też, bardzo" promującego tegoroczną trasę Męskiego Grania odbyła się w środę, 30 czerwca w samo południe. Piosenkę śpiewają Daria Zawiałow, Dawid Podsiadło i Vito Bambino.
więcej
|
Sobel, Dziarma, Kubi Producent robią koktajle w kampanii marki Hennessy ,,Very Special" (wideo)
Marka koniaków Hennessy startuje z nowym formatem wideo, w którym znane postacie polskiej sceny muzycznej wcielają się w rolę barmanów. Są wśród nich m.in. Sobel, Dziarma, Kubi Producent.
więcej
|
Sergio Lopez globalnym szefem produkcji w Publicis Groupe
Publicis Groupe powołała Sergio Lopeza na nowo utworzone stanowisko EVP, globalnego szefa produkcji, podlegającego globalnemu dyrektorowi generalnemu Arthurowi Sadounowi oraz globalnej CSO i współzałożycielce Le Truc, Carla Serrano. Sergio Lopez ostatnio pracował w McCann Worldgroup.
więcej
|
Więdłocha, Bujakiewicz, Kreft, Karwan promują proekologiczne działania Garnier
Marka kosmetyczna Garnier zaprosiła do współpracy znane kobiety, które swoim zachowaniem w życiu codziennym inspirują do zmiany nieekologicznych przyzwyczajeń. „Green Squad” to pierwszy proekologiczny kolektyw Garnier, który tworzą m.in. Agnieszka Więdłocha, Katarzyna Bujakiewicz, Marta Wierzbicka, Anna Karwan, Ofelia Iga Kreft, Nikola Stajszczak.
więcej
|
Lionelo ma nowe logo i zmienioną identyfikację wizualną
Lionelo, marka tworząca artykuły dla dzieci, po blisko 8. latach na rynku wprowadza nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej. Zmiany są częścią większej strategii i planów rozwoju firmy na najbliższe lata. Marka rusza też z nową komunikacją.
więcej
|
,,Grzeszki wychodzą nocą" w niestandardowej kampanii wafelków Grześki Trwa niestandardowa kampania reklamowa marki wafelków Grześki (należącej do firmy Colian) pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. W ramach akcji zorganizowano pokaz multimedialny w centrum Warszawy i przygotowano niestandardowe murale. materiał partnerskiwięcej |
|
|
W Agorze rozpoczęła prace grupa robocza. Ma opracować model relacji między zarządem spółki a "Wyborczą"
W środę w Agorze prace rozpoczęła grupa robocza składająca się z przedstawicieli zarządu spółki i redakcji „Gazety Wyborczej”. Jej celem jest opracowanie nowego modelu relacji. Wyniki prac grupa ma przedstawić do 7 lipca.
więcej
|
Były naczelny ,,Dziennika Bałtyckiego" chce wspierać ,,wolne, niezależne media", z ,,Dziennika Łódzkiego" odchodzi wicenaczelna
Mariusz Szmidka, były już redaktor naczelny „Dziennika Bałtyckiego” (Polska Press Grupa), kilka dni temu odebrał nagrodę Pracodawców Pomorza. - Czasy dla mediów trudne, ale na przekór temu staraliśmy się być apolityczni, rzetelni, ale przede wszystkim przyzwoici - stwierdził w podziękowaniu. Jak ustaliliśmy, z Polska Press odchodzi też z 1 lipca wicenaczelna „Dziennika Łódzkiego”, Grażyna Tomala-Tylman.
więcej
|
Tomasz Potkaj naczelnym "Życia na Gorąco", odchodzi Tomasz Szymański
Tomasz Potkaj od stycznia 2022 roku kierować będzie redakcją „Życia na Gorąco”. Dotychczasowy naczelny, Tomasz Szymański, odchodzi z Wydawnictwa Bauer.
więcej
|
Wydawca ,,Daily Mirror" z redaktorem ds. bezpieczeństwa online
Reach plc, wydawca brytyjskich gazet, m.in. „Daily Mirror”, „Daily Express” i „Daily Star”, a także tytułów regionalnych, utworzył stanowisko redaktora ds. bezpieczeństwa online. Ma przeciwdziałać nękaniu dziennikarzy w sieci.
więcej
|
|
|
Od dzisiaj obowiązuje pakiet VAT e-commerce
W czwartek wchodzi w życie pakiet VAT e-commerce, przepisów unijnych, których celem jest uszczelnienie VAT w sektorze handlu elektronicznego i importu tzw. małych przesyłek do UE.
więcej
|
DAZN z prawami do transmisji Liga Mistrzów piłkarek, mecze będą na YouTubie
Globalna platforma streamingu wideo DAZN pozyskała od UEFA prawa do transmisji Liga Mistrzów piłki nożnej kobiet przez cztery sezonu, od 2021-22 do 2024-25. Natomiast DAZN zawał umowę z Google, w ramach której mecze będzie można oglądać za darmo na YouTubie.
więcej
|
Janusz Schwertner i Karolina Gawlik zwycięzcami IV edycji konkursu ,,Człowiek z pasją - Nagroda dziennikarska im. Zygmunta Moszkowicza"
Jury IV edycji konkursu „Człowiek z pasją – Nagroda dziennikarska im. Zygmunta Moszkowicza” organizowanego przez Interię po raz pierwszy przyznało dwie nagrody główne. W kategorii ogólnej zwyciężył tekst „Miłość w czasach zarazy” Janusza Schwertnera (Onet), a ekologicznej – materiał „Świat do naprawy” Karoliny Gawlik (SmogLab).
więcej
|
Michał Sikorski i Andrzej Brzuszkiewicz wydawcami strony głównej Gazeta.pl
Do zespołu Gazeta.pl (Agora) dołączyło dwóch wydawców strony głównej. W połowie czerwca br. współpracę z portalem rozpoczął Michał Sikorski, a od początku lipca pracę zacznie Andrzej Brzuszkiewicz.
więcej
|
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na prezesa zarządu IAB Europe. Trzecia kadencja z rzędu
Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został po raz trzeci wybrany na stanowisko prezesa zarządu IAB Europe - europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora.
więcej
|
Sarah Personette globalną szefową sprzedaży Twittera
Z początkiem sierpnia Sarah Personette obejmie stanowisko chief customer oficer Twittera i będzie odpowiedzialna za globalną sprzedaż reklam na platformie oraz partnerstwo treści. Dotychczas stanowisko to zajmował Matt Drella.
więcej
|
Akcje Shopera zostaną sprzedane za 363 mln zł, cena na maksymalnym poziomie
Ostateczna liczba akcji oferowanych w ramach IPO wynosi 7 731 628 sztuk - podała spółka w komunikacie prasowym. Wartość oferty wyniesie 363 mln zł.
więcej
|
Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|