|
|
|
|
|
|
|
TVN Grupa Discovery testuje studio XR
TVN Grupa Discovery we współpracy z Wizja Multimedia w Sękocinie uruchomiła studio XR - telewizyjne studio wirtualne, działające w technologii rozszerzonej rzeczywistości - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Projekt rozwijany jest od kilku miesięcy, dotychczas w jego ramach kręcono m.in. serial „Skazana”, widowisko „Jesteśmy w domu!” oraz nadawaną w TVN24 „Strefę Kibica!”.
więcej
|
TVP1 i TVP2 poprawiły wyniki w I półroczu 2021 roku. TVN liderem w grupie komercyjnej
Liderem oglądalności w pierwszym półroczu br. była TVP1. W grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, a w 16-59 - Polsat. Największą widownię zgromadziły mecze Polaków na Euro 2020, „Teleexpress” oraz finał Turnieju Czterech Skoczni 2020/2021 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Teleexpress" nowym liderem w czerwcu, wyprzedził ,,Wiadomości" i ,,Fakty"
Na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w czerwcu br. awansował emitowany w TVP1 i TVP Info „Teleexpress”, który wyprzedził „Wiadomości” TVP1 i TVP Info oraz „Fakty” TVN i TVN24 BiS - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Wybierz swoje wszystko". Hasło reklamowe Polsatu, czy nowej platformy hybrydowej?
W połowie czerwca Polkomtel zarejestrował w Urzędzie Patentowym RP nowe projekty logotypów. Widnieje na nich odświeżone logo Polsatu i hasło "Wybierz swoje wszystko".
więcej
|
Ambasada USA chciała spotkania z szefem KRRiT ws. koncesji dla TVN24
Szef ambasady USA w Warszawie bez powodzenia starał się o spotkanie z przewodniczącym Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na temat przedłużenia wygasającej niebawem koncesji satelitarnej dla TVN24. Właścicielem Grupy TVN jest amerykański koncern Discovery.
więcej
|
Maciej Kluczka po czterech latach odchodzi z TVN24
Reporter TVN24 Maciej Kluczka odchodzi ze stacji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio był związany z Radiem Poznań i Polskim Radiem 24.
więcej
|
Produkcje TVP w ofercie 12 zagranicznych nadawców
Seriale „Prokurator”, „O mnie się nie martw”, dokumenty „Białoruś. Początek” czy „Kuba. Rewolucja od kuchni” to tylko niektóre tytuły pozyskane przez europejskie telewizje publiczne dzięki wymianie programowej Europejskiej Unii Nadawców.
więcej
|
ATM Grupa dostała uzasadnienie decyzji sądu ws. ATM Rozrywki. ,,Termin procesowy, a nie materialny"
ATM Grupa dostała uzasadnienie korzystnego dla niej wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w sprawie decyzji przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, wskutek której ATM Rozrywka musiała zniknąć z naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
Telewizja Polska wyda 4,2 mln zł na wóz UHD dla TAI, ma dwie oferty
W postępowaniu Telewizji Polskiej dotyczącym dostarczenia wozu satelitarnego UHD na potrzeby Telewizyjnej Agencji Informacyjnej złożono dwie oferty. TVP zapowiedziała, że na zakup chce przeznaczyć 4,2 mln zł brutto.
więcej
|
Lasy Państwowe partnerem nowego reality-show ,,Wylogowani. Survival Challenge", premiera we wrześniu
W Dolinie Baryczy trwają prace nad nowym reality-show „Wylogowani. Survival Challenge”, który produkuje Telewizja Kalisz. Premiera programu planowana jest na wrzesień, jednym z partnerów są Lasy Państwowe.
więcej
|
Anita Werner o swoich początkach w TVN24: Myślałam, że nie wejdę po schodach
Już za kilka tygodni 20 urodziny kanału informacyjnego TVN24. Pierwszy serwis informacyjny w historii tej stacji poprowadziła Anita Werner. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl zdradza, że na rozmowę kwalifikacyjną przyszła po kontuzji.
więcej
|
Serwis TVP VOD od lipca dostępny dla widzów w obu Amerykach
Telewizja Polska rozszerza udostępnianie swoich treści VOD na terytoria obu Ameryk. Użytkownicy z tego regionu mają już dostęp do katalogu polskich seriali, filmów dokumentalnych oraz spektakli Teatru Telewizji. Uwolnione treści na portalu vod.tvp.pl został pogrupowane w specjalnych katalogach tematycznych, oznaczonych hasłem „bez ograniczeń”.
więcej
|
Liczba nowych użytkowników Disney+ w Ameryce ostro hamuje. Powodem podwyżka abonamentu i mało nowości
W ciągu ostatnich sześciu miesięcy liczba nowych użytkowników Disney+ w Ameryce Północnej wzrosła jedynie o milion. Obecnie grupa odbiorców platformy przekracza globalnie 110 milionów. Powodem hamującej tendencji w przyroście abonentów w USA i Kanadzie ma być podwyżka cen subskrypcji oraz niewielka liczba nowych oryginalnych produkcji oferowanych przez serwis.
więcej
|
Producent ,,M jak miłość" bez 30 proc. wpływów sprzedażowych, premiery dwóch filmów przesunął na 2022 rok
W ub.r. spółka MTL Maxfilm, producent serialu „M jak miłość”, zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 29,9 proc. do 36,53 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 89,7 tys. zł do 4,45 mln zł. Po sukcesie „Misz masz, czyli kogel mogel 3” firma realizuje dwa nowe filmy fabularne.
więcej
|
,,Co za tydzień" z nową oprawą z okazji 1000. odcinka (wideo)
W niedzielę, 4 lipca TVN pokaże 1000. odcinek programu „Co za tydzień”, który pojawi się w nowej oprawie.
więcej
|
Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio Maryja na kilka godzin zamilkło niemal w całej Polsce
W piątkowe popołudnie doszło do awarii nadajników Radia Maryja. Rozgłośni można było słuchać jedynie w Warszawie i okolicach, a także za pośrednictwem DAB+ i streamu internetowego. Po kilku godzinach emisja wróciła.
więcej
|
|
Danuta Breguła na czele rozwoju biznesu i subskrypcji w newonce.media
Pracę w newonce.media jako dyrektor ds. rozwoju biznesu i strategii zaczęła Danuta Breguła. Poprzednio przez 12 lat pracowała w Agorze, odpowiadała m.in. za ofertę subskrypcyjną „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
Polski słuchacz podcastów to ,,dojrzały, świadomy i miejski konsument"
21 proc. słuchaczy podcastów to osoby decyzyjne w swoich miejscach pracy, a 26 proc. dysponuje dochodem w wysokości minimum 4 tys. zł netto - wynika z badania Tandem Media.
więcej
|
|
Znamy wnioski z audytu ws. Listy Przebojów Trójki. "Nieprawidłowości nie były wyłącznie przypuszczeniami"
Prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska stwierdziła w piśmie do KRRiT podsumowującym audyt, że "zakomunikowane opinii publicznej nieprawidłowości są faktami" - takie są wnioski z audytu przeprowadzonego przez Polskie Radio ws.1998. wydania Listy Przebojów Trójki.
więcej
|
|
"Raport o stanie świata" ma ponad 1 mln zł na Patronite. Dariusz Rosiak: "Będziemy rozwijać ten projekt"
Niecałe półtora roku wystarczyło, by na platformie Patronite "Raport o stanie świata" zebrał 1 mln zł. - Udało nam się zachować program, który był skazany na zniszczenie - mówi jego autor Dariusz Rosiak.
więcej
|
|
Rekord FM liderem słuchalności w Radomiu, duży wzrost Radia ZET
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od grudnia ub.r. do maja br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło Radio ZET, a trzecie - RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio 357 z letnią ramówką. Będzie też mobilne studio, spotkania z słuchaczami i nowe podcasty
Internetowa rozgłośnia Radio 357 ogłosiła zmiany w ramówce na lato. Nowe programy poprowadzą m.in. Olga Mickiewicz, Ola Budka i Paulina Wilk. Czasowo znika audycja Kuby Strzyczkowskiego. W teren ruszyło też mobilne studio radiowe, w którym dziennikarze będą spotykali się z patronami.
więcej
|
|
|
|
Ipsos zmniejszył przychody w 2020 roku. Covid utrudnił badania, nie było zwolnień
W ub.r. przychody firmy badawczej Ipsos zmalały o 9,2 proc. do 67,46 mln zł, a zysk netto - z 6,08 do 4,81 mln zł. Zatrudnienie w spółce zwiększono ze 139 do 141 pracowników, w pierwszym kwartale br. zanotowano wyniki zgodne z zaplanowanym budżetem.
więcej
|
Sebastian Umiński account directorem w Pathfinder 23
Sebastian Umiński dołączył do zespołu agencji Pathfinder 23 jako account director i client partner - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
SMG Poland ze wzrostem wpływów o 7 proc. i 13,2 mln zł zysku
W ub.r. agencja mediowa SMG Poland należąca do Publicis Groupe osiągnęła wzrost przychodów o 7,5 proc. do 365,89 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 12,56 do 13,2 mln zł. W lutym br. połączyła się ze spółką Prodigious i zmieniła nazwę na PGP Group.
więcej
|
Michel Moran reklamuje wyprzedaż w sklepach Neonet (wideo)
W nowej kampanii sieci sklepów Neonet występuje Michel Moran, kucharz znany z programów kulinarnych TVN Grupy Discovery.
więcej
|
Radosław Majdan stoi na bramce w reklamie MediaMarkt (wideo)
W nowym spocie sieci elektromarketów MediaMarkt występuje były bramkarz Radosław Majdan.
więcej
|
Branża eventowa: Wejście na koncerty nie tylko dla zaszczepionych
Przedstawiciele branży eventów krytykują regulacje, pozwalające na uczestnictwo w koncertach jedynie osobom zaszczepionym. - Jeśli ktoś nie jest zaszczepiony, ma prawo być przetestowanym i uczestniczyć w imprezie. W większości krajów testy są darmowe. U nas wyrwano jeden element, wrzucono niezrozumiały i niepoparty badaniami limit - uważa Mikołaj Ziółkowski.
więcej
|
Dominik Wójcik head of AI & machine learning solutions w GroupM
Dominik Wójcik objął nowo utworzone stanowisko head of AI & machine learning solutions w GroupM.
więcej
|
Butelki piwa Corona w kampanii ustawione odwrotnie na półkach sklepowych
Corona prowadzi niestandardową kampanię, w ramach której w sklepach butelki z piwem marki są ustawione odwrotnie niż zazwyczaj.
więcej
|
GAP zamyka stacjonarne sklepy w Wielkiej Brytanii i Irlandii
Firma odzieżowa GAP poinformowała, że do końca września br. zamknie wszystkie swoje stacjonarne sklepy w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
więcej
|
Aleksandra Gawlas-Wilińska na czele działu digital & e-commerce w Henkel Polska
Aleksandra Gawlas-Wilińska objęła stanowisko dyrektora nowego działu digital & e-commerce w Henkel Polska (właściciel takich marek, jak E, Silan). Powstał on w strukturach sektora Laundry & Home Care (środki do prania i czystości) i ma wspierać marki w budowaniu ich obecności online.
więcej
|
Nałęczowianka promuje napoje funkcjonalne NAŁ+ (wideo)
Pod hasłem "Pragnieniu trzeba pomóc" wystartowała kampania wprowadzająca na rynek NAŁ+ - nowy produkt Nałęczowianki. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Przestrzeń.
więcej
|
Totalizator wraca z reklamą Loteriady (wideo)
Wystartowała kampania Loteriady, którą dla Totalizatora Sportowego przygotowały agencje Publicis Groupe: Leo Burnett Warszawa, Starcom i Prodigious. Działania obejmują wszystkie kanały komunikacji - telewizję, outdoor, radio, POS oraz social media. Hasłem przewodnim kampanii jest „Oto jaka Loteriada”.
więcej
|
Ricola zachęca w kampanii ,,Spróbujesz, posmakujesz" (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa marki cukierków ziołowych Ricola. Przygotowały ją agencje Havas Media i Feno.
więcej
|
Mąż Gośki w nowej odsłonie kampanii salonów Agata (wideo)
W stacjach telewizyjnych emitowany jest kolejny spot reklamowy salonów Agata, prezentujący dalsze perypetie synowej i teściowej, granych przez ambasadorki marki - Małgorzatę Sochę i Ewę Kasprzyk. Historii, która tym razem koncentruje się wokół urządzania sypialni, towarzyszy akcja promocyjna dla klientów sieci.
więcej
|
Synergic z wyłącznością na reklamy na lotnisku w Katowicach
Firma Synergic działająca w obszarze reklamy out of home podpisała umowę na prowadzenie na wyłączność kampanii reklamowych z wykorzystaniem powierzchni ekspozycyjnej i nośników reklamowych na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach.
więcej
|
Sklepy Carrefoura w Polsce na sprzedaż. "Wiele podmiotów może być zainteresowanych"
Francuski właściciel sieci sklepów Carrefour szuka nowego nabywcy polskiego oddziału firmy. Zdaniem analityka Ipopema Securities na wycofaniu się sieci z polskiego rynku najbardziej skorzystają dyskonty. Ale zainteresowani kupnem marketów sieci mogą być także gracze spoza sektora handlu spożywczego.
więcej
|
Allison Coley globalnym kierownikiem ds. klientów w zespole Colgate-Palmolive w Wavemaker
Allison Coley została powołana na globalnego kierownika w zespole obsługującym Colgate-Palmolive w agencji mediowej Wavemaker (GroupM). Staje się w ten sposób częścią Red Fuse, zintegrowanego globalnego zespołu WPP, który zajmuje się obsługą klientów na całym świecie.
więcej
|
,,Grzeszki wychodzą nocą" w niestandardowej kampanii wafelków Grześki Trwa niestandardowa kampania reklamowa marki wafelków Grześki (należącej do firmy Colian) pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. W ramach akcji zorganizowano pokaz multimedialny w centrum Warszawy i przygotowano niestandardowe murale. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polska Press przygotowała dla Orlenu bezpłatny magazyn ,,Orlen Cafe"
Polska Press Grupa wydaje dla Orlenu nowy dwutygodnik „Orlen Cafe”. Przygotowuje go dział projektów specjalnych, redaktor prowadzącą jest Eliza Słoma-Górska.
więcej
|
Wydawca ,,Krytyki Politycznej": wpływy 31 proc. w górę, 3 mln zł grantów od Open Society i Warszawy
W ub.r. przychody Stowarzyszenia im. Stanisława Brzozowskiego zwiększyły się o 31,4 proc. do 7,42 mln zł, a zysk netto z 79,6 do 122 tys. zł. Uzyskało 4 mln zł grantów, większość od Open Society Institute i warszawskiego ratusza.
więcej
|
Zespół ,,Dziennika Wschodniego" znów dostaje pensje, zwolnieni dziennikarze nie mogą wrócić
Do „Dziennika Wschodniego” (Corner Media) nadal nie może wrócić trójka pracowników zwolnionych na początku br. przez ówczesnego likwidatora spółki. Pracownicy zaczęli natomiast, po dwóch miesiącach przerwy, otrzymywać wynagrodzenia.
więcej
|
Komornik zajął spółce Grzegorza Hajdarowicza 5,4 mln zł z dywidendy od wydawcy ,,Rzeczpospolitej"
Kontrolowana przez Grzegorza Hajdarowicza spółka KCI poinformowała, że komornik dokonał zmiany zabezpieczenia i zajął wierzytelność do kwoty 5,4 mln zł wynikającą z dywidendy od Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”. To pokłosie sporu z firmą Centrum Nowoczesnych Technologii powiązaną ze Zbigniewem Jakubasem.
więcej
|
|
|
Business Insider Polska: Pozycja lidera nigdy nie powinna być celem. Nowe formaty i Poradnik Finansowy do końca roku
Business Insider Polska jest liderem w segmencie serwisów biznesowych na naszym rynku. O tym dokąd zmierza należąca do RASP platforma, jakie są sposoby dotarcia do odbiorców i jakie nowe formaty pojawią się w przyszłości rozmawiamy z zespołem zarządzającym BI – Martyną Majchrzak, Mikołajem Kunicą, Rafałem Wiewiórskim i Krzysztofem Romanowskim.
więcej
|
Rok z podatkiem od VOD. "Wpływy powyżej oczekiwań"
1 lipca ubiegłego roku weszła w życie opłata od audiowizualnych usług medialnych na żądanie w internecie, potocznie zwana podatkiem od VOD. Jak przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl szef Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej Radosław Śmigulski, wpływy z opłaty są wyższe niż przewidywano, co okazało się pomocne zwłaszcza w okresie pandemii. - Każda suma z tej opłaty trafia do polskich filmowców. Mam nadzieję, że w przyszłości oplata będzie zwiększała możliwości finansowe instytutu - mówi nam Śmigulski.
więcej
|
Danuta Breguła na czele rozwoju biznesu i subskrypcji w newonce.media
Pracę w newonce.media jako dyrektor ds. rozwoju biznesu i strategii zaczęła Danuta Breguła. Poprzednio przez 12 lat pracowała w Agorze, odpowiadała m.in. za ofertę subskrypcyjną „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Polski słuchacz podcastów to ,,dojrzały, świadomy i miejski konsument"
21 proc. słuchaczy podcastów to osoby decyzyjne w swoich miejscach pracy, a 26 proc. dysponuje dochodem w wysokości minimum 4 tys. zł netto - wynika z badania Tandem Media.
więcej
|
Liczba nowych użytkowników Disney+ w Ameryce ostro hamuje. Powodem podwyżka abonamentu i mało nowości
W ciągu ostatnich sześciu miesięcy liczba nowych użytkowników Disney+ w Ameryce Północnej wzrosła jedynie o milion. Obecnie grupa odbiorców platformy przekracza globalnie 110 milionów. Powodem hamującej tendencji w przyroście abonentów w USA i Kanadzie ma być podwyżka cen subskrypcji oraz niewielka liczba nowych oryginalnych produkcji oferowanych przez serwis.
więcej
|
Softbank zainwestuje 500 mln zł w eobuwie, wycenia je na 6 mld zł
SVF II Motion Subco, spółka z grupy kapitałowej japońskiego Softbanku, obejmie niezabezpieczone obligacje zamienne na akcje eobuwie o wartości 500 mln zł - poinformowało CCC, który jest jednym z akcjonariuszy eobuwia. Trzy miesiące temu CCC uzgodniło sprzedaż Cyfrowemu Polsatowi i spółce Rafała Brzoski 20 proc. akcji eobuwia za łącznie 1 mld zł.
więcej
|
Aleksandra Gawlas-Wilińska na czele działu digital & e-commerce w Henkel Polska
Aleksandra Gawlas-Wilińska objęła stanowisko dyrektora nowego działu digital & e-commerce w Henkel Polska (właściciel takich marek, jak E, Silan). Powstał on w strukturach sektora Laundry & Home Care (środki do prania i czystości) i ma wspierać marki w budowaniu ich obecności online.
więcej
|
Glovo uruchamia w Polsce abonament Glovo Prime
Platforma Glovo ogłosiła uruchomienie w Polsce nowej usługi Glovo Prime. To miesięczny abonament, dzięki któremu użytkownicy mogą korzystać z darmowych dostaw oraz ofert z restauracji czy sklepów partnerskich.
więcej
|
Wirtualna Polska kupuje farmę fotowoltaiczną za 12,4 mln zł
Spółka zależna holdingu Wirtualna Polska podpisała umowę kupna 100 proc. udziałów firmy, do której należy farma fotowoltaiczna na Dolnym Śląsku o łącznej mocy 3 MW. Wartość transakcji, wraz z zadłużeniem przejętej spółki, wynosi ok. 12,4 mln zł.
więcej
|
Medonet z narzędziem do wstępnego rozpoznawania dolegliwości
Symptom Checker to wyrób medyczny start-upu Infermedica, który jest dostępny w serwisie Medonet.pl (Ringier Axel Springer Polska). Dzięki niemu użytkownicy mogą przejść wywiad medyczny online i dowiedzieć się, co może im dolegać na podstawie tego, co odczuwają.
więcej
|
Hakerzy przejęli skrzynki mailowe posłów wszystkich ugrupowań
W związku z prowadzoną analizą trwającej hakerskiej kampanii "Ghostwriter" ABW ustaliła, że atakiem został objęty również system poczty elektronicznej Sejmu RP - poinformował w piątek rzecznik ministra koordynatora służb specjalnych Stanisław Żaryn.
więcej
|
O czym piszemy w social mediach? "Pozdrawiam" i "Trzaskowski" królują na Facebooku, a na Twitterze wszystko, co polski
Na Facebooku najczęściej piszemy we wtorki o godz. 20, a na Twitterze - w środy o godz. 21. Z kolei na LinkedIn jesteśmy najbardziej aktywni w środy i czwartki ok. godz. 9 i 15 - wynika z badania firmy SentiOne.
więcej
|
Magdalena Boczarska i Leszek Lichota w serialu "Zachowaj spokój"
Magdalena Boczarska i Leszek Lichota zagrają główne role w nowym serialu Netfliksa. Premiera "Zachowaj spokój" jest planowana na 2022 rok.
więcej
|
Jbzd.com.pl na czele. Besty.pl z dużym wzrostem, Repostuj.pl i Memy.pl mocno w dół (TOP10 serwisów z humorem)
Wśród serwisów z memami innymi śmiesznymi treściami liderem zasięgowym pozostaje Jbzd.com.pl. Po dużym wzroście na drugie miejsce awansowały Besty.pl, natomiast mocno zmalały wyniki witryn Repostuj.pl i Memy.pl.
więcej
|
InPost sfinalizował kupno Mondial Relay za 513 mln euro
InPost w porozumieniu z Otto Group pomyślnie sfinalizował przejęcie francuskiego operatora logistycznego Mondial Relay. Wartość transakcji wyniosła 513 mln euro.
więcej
|
Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Ipsos zmniejszył przychody w 2020 roku. Covid utrudnił badania, nie było zwolnień
W ub.r. przychody firmy badawczej Ipsos zmalały o 9,2 proc. do 67,46 mln zł, a zysk netto - z 6,08 do 4,81 mln zł. Zatrudnienie w spółce zwiększono ze 139 do 141 pracowników, w pierwszym kwartale br. zanotowano wyniki zgodne z zaplanowanym budżetem.
więcej
|
Rynek gier z optymistycznymi prognozami. W 2024 r. 3,3 mld graczy i niemal 220 mld dolarów przychodu
Globalne wydatki konsumentów na gry sięgną w tym roku 175,8 mld dolarów - prognozuje firma analityczna Newzoo. Będzie to oznaczało nieznaczny spadek (o 1,1 proc.) w porównaniu z rokiem ubiegłym, ale w dłuższej perspektywie rynek będzie na fali wznoszącej.
więcej
|
Freelancerzy w pandemii zarabiają lepiej. Najwyższe zarobki dla programistów i branży IT
Ponad połowa polskich wolnych strzelców odnotowała wzrost zarobków w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Zarabiających ponad 5 tys. jest o 45 proc. więcej, niż w roku ubiegłym. - W Polsce ciągle zarabiamy mniej w krajach zachodniej Unii Europejskiej, a freelancerzy i firmy zatrudniające freelancerów często dla nich pracują - komentuje Przemysław Głośny, prezes Useme.com.
więcej
|
Ponad 60 proc. Polaków sprawdza przed zakupem, czy wybrany produkt jest krajowy
Blisko 63 proc. Polaków sprawdza przed zakupem, czy towar pochodzi od krajowych producentów; co trzeci pytany tego nie robi - wynika z badania sondażowego przeprowadzonego przez UCE Research. Pochodzenie produktów najczęściej sprawdzają osoby 60+ i w wieku 30-39 lat - wskazano.
więcej
|
|
|
Małgorzata Kozieł szefową marketingu i PR w Famur
Małgorzata Kozieł objęła stanowisko dyrektor marketingu i PR w spółce Famur, na którym zastąpiła Magdalenę Pawłowską. Przez ostatnie 5 lat była rzecznikiem prasowym Grupy Eurozet.
więcej
|
Branża eventowa: Wejście na koncerty nie tylko dla zaszczepionych
Przedstawiciele branży eventów krytykują regulacje, pozwalające na uczestnictwo w koncertach jedynie osobom zaszczepionym. - Jeśli ktoś nie jest zaszczepiony, ma prawo być przetestowanym i uczestniczyć w imprezie. W większości krajów testy są darmowe. U nas wyrwano jeden element, wrzucono niezrozumiały i niepoparty badaniami limit - uważa Mikołaj Ziółkowski.
więcej
|
Paula Wolecka nie jest już PR managerką Szlachetnej Paczki
Paula Wolecka po blisko 4 latach rozstała się ze Stowarzyszeniem Wiosna, gdzie była PR managerką Szlachetnej Paczki. Obecnie pracuje jako PR manager w team'ie Igi Świątek. Jej obowiązki w Stowarzyszeniu przejęła Ewa Tryjańska.
więcej
|
Donald Tusk wraca do polskiej polityki. "Chce wygrać wybory w 2023 r."
- Wróciłem na 100 proc.; wróciłem dlatego, że stanowicie zespół naprawdę niezwykłych ludzi. Mogę pracować z ludźmi, którzy naprawdę chcą zrobić coś dobrego - mówił w sobotę b. premier i b. szef Rady Europejskiej Donald Tusk podczas posiedzenia Rady Krajowej PO, zwracając się do polityków partii.
więcej
|
|
|