Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 9 Lipca 2021
 
 
 
Ustawa PiS ma doprowadzić do sprzedaży TVN. Lichocka: reeuropeizacja mediów
 
Jednym z celów projektu ustawy PiS o nowelizacji przepisów dotyczących uzyskiwania koncesji przez nadawców tv i radiowych z zagranicznym kapitałem ma być skłonienie Discovery do sprzedaży TVN. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl posłanka PiS Joanna Lichocka mówi „reeuropeizacji mediów”. TVN oświadcza, że nie podda się presji. - Celem Lex TVN jest eliminacja największego niezależnego medium, które pozwala sobie na krytykę władzy - oceniła Rada Przedsiębiorczości złożona z 9 organizacji gospodarczych. więcej
 
 
Agora od 2022 roku chce zarabiać więcej na subskrypcjach niż sprzedaży egzemplarzowej ,,Gazety Wyborczej"
 
Przychody Agory ze sprzedaży egzemplarzowej „Gazety Wyborczej” wyniosły w ub.r. 73 mln zł, a z subskrypcji cyfrowych - 32 mln zł - wynika z danych, do których dotarły Wirtualnemedia.pl. Spółka w przyszłym roku chce zarobić na papierowej „Wyborczej” 60 mln zł, a z prenumerat Wyborcza.pl - 70 mln zł. więcej
 
 
Kanał TVN24 nie będzie musiał przedłużać koncesji? Zaskakująca propozycja KRRiT
 
Niebawem do Sejmu może wpłynąć projekt ustawy, który może zakończyć pat wokół przedłużenia koncesji dla TVN24. Do szczegółów propozycji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji dotarł portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Hubert Hurkacz superstar. Po pokonaniu Federera może liczyć na lukratywne propozycje reklamodawców
 
Po zwycięstwie nad Rogerem Federerem na Wimbledonie, o Hubercie Hurkaczu mówi cały tenisowy świat. Zdaniem ekspertów ds. marketingu sportowego, w niedługim czasie tenisistę z Wrocławia będziemy oglądali częściej w reklamach, być może nie tyko polskich. Zawodnik ma potencjał marketingowy porównywalny z pierwszą damą polskiego tenisa, Igą Świątek. Już widać to w danych - jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, ekwiwalent reklamowy (AVE) Huberta Hurkacza w kilka dni osiągnął 43 mln złotych. więcej
 
 
Tomasz Raczek ruszył ze zbiórką na Patronite. Chce utworzyć serwis z podcastami
 
Krytyk filmowy i publicysta kulturalny, Tomasz Raczek, ruszył ze zbiórką na Patronite. Chce uruchomić poszerzoną wersję swojego kanału na YouTube, utworzyć serwis z podcastami, a także napisać autobiograficzną książkę. Docelowo chciałby mieć finansowanie na poziomie 25 tys. miesięcznie. - Ostatnie wyspy wolności dziennikarskiej są w nowych mediach - podkreśla w rozmowie z nami. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Strata ligi angielskiej dużym ciosem dla Canal+. Prawa przejmie Viaplay więcej
 
Eksperci o powrocie Donalda Tuska: Powiew świeżości czy brak wizji? więcej
 
Wszystkie kanały TVN mogą stracić koncesje. KRRiT: Pod uwagę będą brane różne konsekwencje więcej
 
W ,,Wiadomościach" królują wypowiedzi Dudy, Kaczyńskiego i Morawieckiego. Ekspertka: Nie ma ograniczania propagandy więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
PREZENTER WIADOMOŚCI (WARSZAWA) - Radio VOX FM Grupa ZPR Media
Dyrektor działu Marketingu ds. gastronomii Grupa ZPR Media
Specjalista ds. analiz widowni telewizyjnej TVP
Podcast Manager Ringier Axel Springer
Senior Communications Planner PHD Media Direction
Redaktorka/ Redaktor Glamour.pl Burda International Poland
Producent / kierownik postprodukcji COLOROFFON
Dziennikarz - specjalizacja technologie Wirtualnemedia.pl
Redaktor mody i urody Burda International Poland
Dziennikarz Forbes.pl Ringier Axel Springer
Specjalista ds. Sprzedaży e -commerce TVN GRUPA DISCOVERY
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Ustawa PiS ma doprowadzić do sprzedaży TVN. Lichocka: reeuropeizacja mediów

Jednym z celów projektu ustawy PiS o nowelizacji przepisów dotyczących uzyskiwania koncesji przez nadawców tv i radiowych z zagranicznym kapitałem ma być skłonienie Discovery do sprzedaży TVN. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl posłanka PiS Joanna Lichocka mówi „reeuropeizacji mediów”. TVN oświadcza, że nie podda się presji. - Celem Lex TVN jest eliminacja największego niezależnego medium, które pozwala sobie na krytykę władzy - oceniła Rada Przedsiębiorczości złożona z 9 organizacji gospodarczych. więcej

Kanał TVN24 nie będzie musiał przedłużać koncesji? Zaskakująca propozycja KRRiT

Niebawem do Sejmu może wpłynąć projekt ustawy, który może zakończyć pat wokół przedłużenia koncesji dla TVN24. Do szczegółów propozycji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji dotarł portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021" jesienią w TVP2, Marek Sierocki gospodarzem

Na początku jesiennej ramówki telewizyjna Dwójka będzie emitować program „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2021”. W jego ramach Telewizja Polska wyłoni reprezentanta Polski na Eurowizję Junior 2021. Cykl poprowadzi Marek Sierocki. więcej

Press Club Polska, HFPC i organizacje gospodarcze przeciw nowelizacji przepisów o koncesjach. ,,Lex TVN"

Rada Press Club Polska i zarząd Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka skrytykowały zaproponowaną przez posłów PiS nowelizację przepisów dotyczących uzyskiwania koncesji przez nadawców tv i radiowych z zagranicznym kapitałem. - Celem Lex TVN jest eliminacja największego niezależnego medium, które pozwala sobie na krytykę władzy - oceniła Rada Przedsiębiorczości złożona z 9 organizacji gospodarczych. więcej

Canal+ i BBC szykują polską wersję "The Office", w obsadzie Polak i Woronowicz

Canal+ Polska we współpracy z BBC Studios realizuje polską wersję kultowego serialu komediowego "The Office". W obsadzie m.in. Piotr Polak, Vanessa Aleksander i Adam Woronowicz. więcej

Robert Janowski kolejnym uczestnikiem ,,Twoja twarz brzmi znajomo 15"

Drugim uczestnikiem piętnastej edycji rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo” będzie Robert Janowski. Show w Polsacie będzie można oglądać w jesiennej ramówce. więcej

TNT od października w Polsce jako Warner TV

23 października kanał filmowo-serialowy TNT zmieni nazwę w Polsce na Warner TV, zyska też nową identyfikację wizualną. To część globalnego rebrandingu stacji. więcej

Dziennikarz Fox News miał szukać kontaktu z Putinem w czasie, gdy oskarżał NSA o szpiegostwo

Dziennikarz telewizji Fox News Tucker Carlson stwierdził w środę, że Agencja Bezpieczeństwa Narodowego (NSA) czytała jego korespondencję z Rosjanami, z pomocą których miał umawiać wywiad z rosyjskim prezydentem Władimirem Putinem i przekazała te informacje innej redakcji. więcej

Emitel ma zapłacić Magna Polonia ponad 260 mln zł ws. kupna Info-TV-Operatora

Sąd Okręgowy w Warszawie w wyroku z 2 lipca zasądził od spółki Emitel na rzecz Magna Polonia kwotę 163,74 mln zł wraz z odsetkami ustawowymi, które na dzień wydania wyroku wynoszą 99,7 mln zł - podała Magna Polonia w komunikacie. Emitel nie zgadza się z orzeczeniem i złoży odwołanie. więcej

Polsat Sport pokaże półfinał Wimbledonu z udziałem Huberta Hurkacza

W piątek, 9 lipca o 13.30 odbędzie się półfinałowy mecz Wimbledonu, w którym Polak Hubert Hurkacz zmierzy się z Matteo Berrettinim. Wydarzenie na żywo relacjonować będzie Polsat Sport. więcej

Zarząd TVN: usiłuje nam się zamknąć usta, nie ugniemy się pod żadnymi naciskami

- W nocy przedstawiono projekt ustawy, którym usiłuje nam się zamknąć usta, a widzów pozbawić prawa do wyboru - tak zarząd TVN komentuje złożony przez posłów PiS projekt nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji. - Nie ugniemy się pod żadnymi naciskami i pozostaniemy niezależni działając w imieniu naszych widzów - zapewnia nadawca. więcej

USA z rosnącym niepokojem obserwują nowy projekt zmian ustawy medialnej w Polsce

USA z rosnącym niepokojem obserwują procedurę związaną z koncesją TVN oraz nowy projekt zmian ustawy medialnej. Wolna prasa ma kluczowe znaczenie dla demokracji - podkreślił w czwartek chargé d’affaires ambasady USA w Polsce Bix Aliu. więcej

Dziennikarze o projekcie nowelizacji wymierzonej w TVN: władza chce zabić stację, której nie lubi

 - Wzywamy KRRiT, by wykazała „funkcjonalną niezależność”, jej decyzja zaciąży na unijnej ocenie stanu polskiej praworządności, od której zależy wypłata 770 mld złotych z Funduszu Odbudowy dla Polski – napisali członkowie Towarzystwa Dziennikarskiego w odezwie. Chodzi o koncesję dla TVN24, której odnawianie przedłuża się. Bartosz Węglarczyk, szef Onetu skomentował sytuację: - Władza chce zabić stację, której nie lubi. więcej

Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party

Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Pierwsze urodziny Radia Nowy Świat. W specjalnej ramówce koncert "Szansa na szympansa" i plenerowa audycja

W sobotę, 10 lipca internetowe Radio Nowy Świat obchodzi pierwsze urodziny. Ale stacja zacznie świętowanie już w piątek. Na te dwa dni zmieni się ramówka, a słuchacze będą mogli spotkać się z radiowcami i posłuchać koncertu prowadzonego przez Wojciecha Manna. więcej

 
James Egan za Harlana Mandela w radzie nadzorczej Eurozetu

Do rady nadzorczej Eurozetu, nadawcy m.in. Radia ZET, został powołany James Egan, chief investment officer w Media Development Investment Fund, współwłaścicielu większościowego udziałowca Eurozetu. więcej

 
Premier Morawiecki: musimy mieć instrument zapobiegający przejęciom mediów przez podmioty zewnętrzne

Polska powinna mieć instrument, który może zapobiegać przejęciom podmiotów medialnych przez podmioty zewnętrzne; jestem zdumiony, że już wcześniej czegoś takiego w parlamencie nie zrobiliśmy - podkreślił premier Mateusz Morawiecki pytany o poselski projekt noweli ustawy o radiofonii i telewizji. więcej

 
RMF FM na czele w Białymstoku, duży spadek słuchalności Trójki

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od grudnia ub.r. do maja br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: VOX FM i RMF MAXXX - wynika badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Hubert Hurkacz superstar. Po pokonaniu Federera może liczyć na lukratywne propozycje reklamodawców

Po zwycięstwie nad Rogerem Federerem na Wimbledonie, o Hubercie Hurkaczu mówi cały tenisowy świat. Zdaniem ekspertów ds. marketingu sportowego, w niedługim czasie tenisistę z Wrocławia będziemy oglądali częściej w reklamach, być może nie tyko polskich. Zawodnik ma potencjał marketingowy porównywalny z pierwszą damą polskiego tenisa, Igą Świątek. Już widać to w danych - jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, ekwiwalent reklamowy (AVE) Huberta Hurkacza w kilka dni osiągnął 43 mln złotych. więcej

Nocą telewizje będą mogły emitować więcej reklam

W cieniu projektu nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji dotyczącej koncesji TVN, Sejm pracuje nad drugą, rządową nowelizacją tej ustawy i nowelizacją ustawy o kinematografii. Oznacza to nowe obowiązki dla serwisów VoD i możliwość emisji większej liczby reklam w telewizji. więcej

Narodowy Bank Polski przechodzi rebranding, nowe hasło "Dbamy o wartość polskiego pieniądza".

Narodowy Bank Polski zaktualizował logotyp oraz identyfikację wizualną. Zaprezentowano także nowe hasło: "Dbamy o wartość polskiego pieniądza”. Do użytku wprowadzono także nowy emblemat banku centralnego. NBP zrealizowało projektu we własnym zakresie. więcej

BBDO Warszawa bez 30 proc. przychodów i z 6,6 mln zł zysku

W ub.r. agencja reklamowa BBDO Warszawa, należąca do koncernu Omnicom Group, zanotowała spadek wpływów o 30,1 proc. do 25,22 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 7,6 do 6,62 mln zł. więcej

Przychody Mets zmalały o 5 proc., zysk w górę

Agencja mediowa Mets (należąca do koncernu WPP) zanotowała w ub.r. spadek przychodów o 4,7 proc. do 102,85 mln zł, a jej zysk netto zmniejszył się z 3,22 do 2,32 mln zł. więcej

Wódka Palikota i Wojewódzkiego promowana hasłem "Uwolnij mocniejszego Buha!!!"

Value Media, SalesTube oraz Labcon prowadzą kampanię wspierającą launch wódki "wyBUHowej", której właścicielem jest Browar Tenczynek. Odbiorcami kampanii "Uwolnij mocniejszego Buha!!!". więcej

Empik i Going zapowiadają na 25 i 26 września festiwal Miasto Muzyka. Pierwszymi wykonawcami Beata Kozidrak i Jimek

Pod hasłem „Każde miasto brzmi inaczej. Usłysz je w Warszawie” ruszyła kampania promocyjna pierwszej edycji festiwalu Miasto Muzyka by Empik. Wydarzenie odbędzie się w dniach 25-26 września 2021 roku na warszawskim lotnisku Bemowo. Pierwszymi headlinerami są Beata Kozidrak i JIMEK, a w sierpniu zostaną ogłoszeni kolejni artyści. Sprzedaż biletów od 15 lipca. więcej

Vercom kupił 67,42 proc. udziałów PushPushGo

Firma technologiczna Vercom, należąca do grupy kapitałowej R22, kupiła 67,42 proc. udziałów w krakowskiej spółce PushPushGo działającej w obszarze komunikacji web push. Wartość transakcji wyniosła 9,4 mln zł. więcej

Maciej Turchan szefem PR i marketingu Superligi

Maciej Turchan objął stanowisko PR & marketing managera w Superlidze - spółce zarządzającej najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej w Polsce - PGNiG Superligą i PGNiG Superligą Kobiet. więcej

adidas przełamuje tabu o sporcie w trakcie menstruacji

W ramach akcji "Stay in Play" adidas wprowadza nową linię legginsów, a przy okazji chce przełamywać tabu związane z aktywnością fizyczną w czasie miesiączki. W tym celu powstał m.in. edukacyjny podcast. Za działania w Polsce odpowiada VMLY&R Poland.  więcej

Beata Tokarska CEE marketing managerem Commvault

Beata Tokarska objęła stanowisko CEE marketing manager w firmie Commvault, zajmującej się dostarczaniem rozwiązań do ochrony danych i zarządzania informacjami. więcej

,,Oto jaka Loteriada!" w nawiązaniu do letnich igrzysk olimpijskich (wideo)

Totalizator Sportowy rozpoczął letnią kampanię akcji Loteriada pod hasłem „Oto jaka Loteriada!”. Przygotowały ją Leo Burnett i Starcom. więcej

Łukasz Gawęcki na nowym stanowisku w Multikino Media

Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko senior sales & partnership managera w Multikino Media, firmie będącej brokerem reklamy kinowej. więcej

Słodycze Familijne z loterią ,,Mus je schrupać i wygrać"

Wystartowała wakacyjna loteria marki Familjne (Colian) pod hasłem „Mus je schrupać i wygrać”. Codziennie, do końca sierpnia, konsumenci mają szansę na wygraną pieniężną oraz upominki produktowe. więcej

Saint-Gobain Glass nowym klientem Agencji Nie Do Ogarnięcia

Agencja Nie Do Ogarnięcia pracuje dla marek Saint-Gobain Glass i Saint-Gobain Glassolutions, należących do francuskiego koncernu przemysłowego Saint-Gobain. więcej

Konami zrywa współpracę z Griezmannem, powodem rasistowski incydent

Francuz Antoine Griezmann traci lukratywny kontrakt z Konami, japońskim producentem gier. Powodem jest rasistowskie zachowanie gwiazdy piłkarskiej reprezentacji Francji i FC Barcelony. więcej

Walk Creative dla producenta wody Kinga Pienińska

Agencja Walk Creative zostałą zaangażowana w odświeżenia wizerunku oraz rebrandingu głównej linii produktowej wód mineralnych Kinga Pienińska. Współpraca została nawiązana w wyniku przeglądu ofert strategiczno-kreatywnych.    więcej

,,Grzeszki wychodzą nocą" w niestandardowej kampanii wafelków Grześki

Trwa niestandardowa kampania reklamowa marki wafelków Grześki (należącej do firmy Colian) pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. W ramach akcji zorganizowano pokaz multimedialny w centrum Warszawy i przygotowano niestandardowe murale. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Agora od 2022 roku chce zarabiać więcej na subskrypcjach niż sprzedaży egzemplarzowej ,,Gazety Wyborczej"

Przychody Agory ze sprzedaży egzemplarzowej „Gazety Wyborczej” wyniosły w ub.r. 73 mln zł, a z subskrypcji cyfrowych - 32 mln zł - wynika z danych, do których dotarły Wirtualnemedia.pl. Spółka w przyszłym roku chce zarobić na papierowej „Wyborczej” 60 mln zł, a z prenumerat Wyborcza.pl - 70 mln zł. więcej

Zatrzymani redaktorzy Naszej Niwy i dziennikarze regionalnych mediów na Białorusi

W czwartek na Białorusi doszło do zatrzymań redaktorów niezależnej gazety Nasza Niwa oraz regionalnych dziennikarzy różnych mediów. Komitet Bezpieczeństwa Państwowego poinformował o „szerokiej operacji przeciwko ludziom nastawionym radykalnie”. więcej

Wydawca ,,Nowej Trybuny Opolskiej" przy spadku wpływów o 13 proc. zwiększył zysk, wypłaci 2,1 mln zł dywidendy

W ub.r. przychody spółki Pro Media wydającej „Nową Trybunę Opolską” (jej większościowym udziałowcem jest Polska Press) zmalały o 12,8 proc. do 10,4 mln zł, a przy ograniczeniu kosztów operacyjnych o 15,5 proc. zysk netto poszedł w górę z 1,08 do 1,58 mln zł. więcej

Zmarł Lesław Sajdak, wieloletni dziennikarz Polskiej Agencji Prasowej

Lesław Sajdak, wieloletni dziennikarz Polskiej Agencji Prasowej, odszedł w czwartek po ciężkiej chorobie w wieku 72 lat. Podczas swojej pracy w PAP pełnił funkcje od szeregowego dziennikarza, po kierownika działów społecznego, ekonomii, kultury. więcej

,,Odlot - magazyn kulturalny" na Newsweek.pl i Mediaklub.pl

Od początku lipca wydania „Odlotu – magazynu kulturalnego” Katarzyny Janowskiej będą w każdy piątek dostępne dla subskrybentów Newsweek.pl i Mediaklub.pl (Ringier Axel Springer Polska). więcej

 
 
 
INTERNET
 
Tomasz Raczek ruszył ze zbiórką na Patronite. Chce utworzyć serwis z podcastami

Krytyk filmowy i publicysta kulturalny, Tomasz Raczek, ruszył ze zbiórką na Patronite. Chce uruchomić poszerzoną wersję swojego kanału na YouTube, utworzyć serwis z podcastami, a także napisać autobiograficzną książkę. Docelowo chciałby mieć finansowanie na poziomie 25 tys. miesięcznie. - Ostatnie wyspy wolności dziennikarskiej są w nowych mediach - podkreśla w rozmowie z nami. więcej

Wirtualna Polska i RASP przed Facebookiem, Onet wyprzedził Allegro (Mediapanel z czerwca)

W czerwcu br. strony i aplikacje Grupy Wirtualna Polska i Ringier Axel Springer Polska wyprzedziły przeglądarkowego Facebooka w liczbie użytkowników. Natomiast Onet.pl wysunął się przed Allegro.pl. więcej

Google z gigantycznym pozwem w USA. 36 stanów oskarża firmę o monopol w Google Play

Prokuratorzy z 36 stanów w USA skierowali do sądu w Kalifornii pozew przeciwko Google. Koncern jest oskarżany przez prawników o wykorzystywanie dominującej pozycji sklepu Google Play w relacjach z deweloperami aplikacji oraz producentami i  sprzedawcami smartfonów. Pozew jest ponadpartyjny, a przewodzi mu prokurator generalny stanu Utah, Sean D. Reyes.   więcej

Współtwórca Netfliksa inwestuje w polski startup Usecrypt

Mitch Lowe, współzałożyciel Netfliksa i były dyrektor wykonawczy tego serwisu zainwestował nieznaną kwotę w polski startup Usecrypt, producenta zdecentralizowanego systemu komunikacji łączącego użytkowników bez serwerów pośredniczących. Ambasadorami marki są między innymi Kuba Wojewódzki, Cezary Pazura i Olaf Lubaszenko. więcej

TikTok ułatwi znalezienie pracy. Testuje wideo CV w aplikacji

TikTok rozpoczął ograniczone testy nowej funkcji o nazwie Resumes pomagającej użytkownikom poszukującym zatrudnienia w kontakcie z pracodawcami. Rozwiązanie umożliwia na specjalnej platformie zamieszczanie własnych CV w formie wideo oraz przeglądanie ofert pracy w wybranych firmach. więcej

Sąd orzekł na korzyść Społecznej Inicjatywy Narkopolityki w sporze z Facebookiem

Sąd odwoławczy wydał korzystną decyzję dla Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), wspieranej przez Fundację Panoptykon w sporze z Facebookiem. Sprawa dotyczy zablokowania strony SIN przez portal, któremu organizacje zarzucają prywatną cenzurę i ograniczanie wolności słowa. więcej

Grupa Pracuj z dobrymi wynikami za 2020 r., pomimo pandemii

Grupa Pracuj, właściciel serwisów rekrutacyjnych w Polsce i na Ukrainie, w 2020 r. wypracowała 299 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży oraz ponad 72 mln zł zysku netto, pomimo wyzwań związanych z negatywnym wpływem pandemii COVID-19 na rynek rekrutacji online. więcej

PragmaGO uruchamia finansowanie dla sprzedawców Allegro. Oferta skierowana do małych i średnich firm

Fintechowa spółka PragmaGO SA rozszerza współpracę partnerską z serwisem Allegro.pl i uruchamia kolejny wspólny projekt kredytowania dla sprzedających na Allegro. więcej

Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party

Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Maciej Turchan szefem PR i marketingu Superligi

Maciej Turchan objął stanowisko PR & marketing managera w Superlidze - spółce zarządzającej najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej w Polsce - PGNiG Superligą i PGNiG Superligą Kobiet. więcej

Sześć osób awansowało w Clue PR

W agencji Clue PR Michał Kazubek objął stanowisko senior account managera, Karolina Sobieszek awansowała na stanowisko senior content and data managera. Jakub Świerbiołek został senior PR and creative consultantem, Agnieszka Dopierała objęła stanowisko PR consultant, a Zuzanna Pydzikowa i Maksym Pinchuk awansowali na junior PR consultantów. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Google z gigantycznym pozwem w USA. 36 stanów oskarża firmę o monopol w Google Play
CD Projekt kupił kanadyjskie studio Digital Scapes
Aplikacja ma pomóc w diagnostyce chorób rzadkich. Wszystko dzięki sztucznej inteligencji
Rosja testuje USA w sprawie cyberataków. Putin chce wiedzieć, jak daleko może się posunąć
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj