|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska uruchomi kanał dla młodzieży TVP Teen
W przyszłym roku ma rozpocząć nadawanie młodzieżowy kanał Telewizji Polskiej - TVP Teen - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Szef KRRiT ma propozycje do ,,Lex TVN". Niemal cała Rada za nieprzedłużaniem koncesji TVN24
Sejm ma zająć się dzisiaj „Lex TVN”. Do parlamentu dotarły dwa pisma w tej sprawie podpisane przez szefa KRRiT. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, Witold Kołodziejski jest gotowy na bardziej kompromisowe przepisy, ale przeciwko są inni członkowie rady. Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, niemal cała Rada jest za nieprzedłużaniem koncesji dla TVN24.
więcej
|
,,Troje pod przykrywką" nowym serialem TV4. Zagrają Dagmara Bąk, Jędrzej Taranek i Piotr Miazga
Telewizyjna Czwórka w jesiennej ramówce br. pokaże nowy serial fabularny „Troje pod przykrywką”, który na zlecenie stacji realizuje ATM Grupa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Reżyserem i producentem projektu jest Jakub Miszczak, a scenariusz napisał Przemysław Hoffmann.
więcej
|
Skarga w KRRiT na materiał ,,Wiadomości" o Donaldzie Tusku. ,,Cechy nachalnej propagandy"
Członek rady programowej TVP, Krzysztof Luft, złożył we wtorek skargę w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji na materiał poniedziałkowych „Wiadomości”, opisujący ostatnie działania Donalda Tuska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Apeluję ponownie do przewodniczącego rady o pilne i kompleksowe zajęcie się problemem przedstawiania Donalda Tuska przez TVP - mówi nam Luft.
więcej
|
Były lider Obywateli RP uniewinniony ws. słów o "zbrodniczej działalności" TVP
Warszawski Sąd Rejonowy umorzył karne postępowanie, jakie Pawłowi Kasprzakowi (byłemu szefowi Obywateli RP) wytoczyła w 2019 roku Telewizja Polska. Powodem wniesienia prywatnego aktu oskarżenia były słowa Kacprzaka o „zbrodniczej i przestępczej działalności” nadawcy. Według ustaleń portalu Wirtualnemedia.pl TVP złoży apelację.
więcej
|
Czwarty sezon ,,Hotelu Paradise" od 30 sierpnia w TVN7
Czwarty sezon „Hotelu Paradise” w Siódemce zadebiutuje 30 sierpnia, produkcja będzie nadawana od poniedziałku do czwartku o godz. 20.30. Program nagrano wiosną na Zanzibarze, jego gospodynią bez zmian jest Klaudia El Dursi.
więcej
|
Lato z premierowymi programami w TVN Style
Adresowany do kobiet kanał TVN Style wprowadzi do letniej ramówki aż cztery premierowe programy. Do tej pory większość stacji telewizyjnych wolało oferować nowości programowe w jesiennej lub wiosennej ramówce.
więcej
|
Dokumentalno-przyrodniczy program ,,Zwierzostan" w Ipla
Od poniedziałku, 26 lipca w Ipla będzie można oglądać nowy dokumentalno-przyrodniczy program „Zwierzostan”, który będzie poświęcony zwierzętom hodowlanym. To autorska produkcja Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
Polsat Sport oraz Polsat News relacjonować będą Igrzyska Olimpijskie
Kanały Polsat Sport i Polsat News od 23 lipca codziennie będą nadawać program „Studio Tokio”, w ramach którego na bieżąco relacjonowane będą wydarzenia z Igrzysk Olimpijskich.
więcej
|
,,Droga na podium" od 23 lipca w TVN Turbo. Prowadzącym Łukasz Bąk
Od 23 lipca w piątki TVN Turbo emitować będzie minicykl „Droga na podium”, który poprowadzi Łukasz Bąk.
więcej
|
Donald Tusk do TVP Info: chcę debatować z mocodawcą, czyli prezesem Jarosławem Kaczyńskim
Nie będę odpowiadał na pytania tych, którzy zaangażowali się w nagonkę; mogę ewentualnie debatować z mocodawcą, tzn. z prezesem Kaczyńskim - powiedział lider PO Donald Tusk, zwracając się do TVP Info. Do prezesa PiS zaapelował: "Rozmawiaj ze mną uczciwie o tym, co jest w Polsce i nie wysyłaj nagonki".
więcej
|
Roksana Węgiel będzie współprowadzić ,,You can dance - nowa generacja"
Piosenkarka Roksana Węgiel będzie współprowadziła show „You can dance - nowa generacja”, który od września br. będzie emitowany w TVP.
więcej
|
Badania Beko pokazały, że Europa jest zdeterminowana, aby ratować planetę Beko, wiodący na świecie producent sprzętu gospodarstwa domowego, przeprowadzając ogólnoeuropejskie badanie* na temat postaw i obaw ludzi dotyczących zrównoważonego rozwoju oraz ich świadomości na temat indywidualnego wpływu na środowisko, odkrywa silne społeczne przekonanie o wpływie jednostki na przyszłość naszej planety. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Digitas Poland przy spadku wpływów o 22 proc. zwiększył zysk do 4,6 mln zł
W ub.r. przychody agencji marketingowej Digitas Poland, należącej do Publicis Groupe, zmalały o 21,7 proc. do 32,85 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 29,2 proc. jej zysk netto poszedł w górę z 2,58 do 4,57 mln zł.
więcej
|
Pół roku podatku cukrowego. Rosną ceny, spada sprzedaż napojów
W pierwszej połowie roku w następstwie wprowadzenie opłaty cukrowej ceny napojów gazowanych poszły w górę średnio o 36 proc. w porównaniu z rokiem 2020, sprzedaż zaś spadła o jedną piątą - wynika z badania CMR.
więcej
|
Wawel klientem agencji Grupa Trzy
Agencja Grupa Trzy wygrała przetarg firmy Wawel, producenta słodyczy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Byli menadżerowie Brave zakładają agencję Fire
Michał Atlas i Tomasz Dworak, wcześniej związani z agencją eventową Brave Agency, wspólnie z Krzysztofem Kamińskim i jego agencją Focus Event stworzyli firmę Fire!.
więcej
|
W pandemii wzrósł poziom zaufania do działów marketingu
72 proc. badanych marketerów uważa, że mają duży wpływ na biznesowy sukces przedsiębiorstwa. Tylko połowa badanych czuje natomiast, że organizacja to dostrzega - to wnioski z raportu „CMO Survey 2021”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte Digital we współpracy z HRK oraz SKM SAR. Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich.
więcej
|
Cukiernia Sowa i Allegro najchętniej rekomendowanymi markami w Polsce
Z polskiej części rankingu YouGov Recommend, w którym pokazane są najchętniej polecane marki, wynika, że nad Wisłą najchętniej rekomendujemy Cukiernię Sowa i Allegro. Największe wzrosty odnotowuje sieć sklepów Netto, Obi i H&M.
więcej
|
Falafele w ofercie McDonald's wsparte kampanią (wideo)
McDonald's wprowadził do swojej oferty falafele, czyli kotleciki z ciecierzycy. Nowość wspiera kampania autorstwa agencji DDB Warszawa, Dobro, OMD i 24/7Communication.
więcej
|
Piwo Corona zorganizowało turniej łowienia plastiku w Meksyku
Marka piwa Corona zorganizowała w Meksyku wśród tamtejszych rybaków turniej w połowie plastiku z oceanu. Zapłaciła im za zebrane odpady więcej, niż zarobiliby na połowie ryb. Zebrano ok. 3 ton plastikowych śmieci.
więcej
|
Biuro Informacji Kredytowej z pierwszą reklamą w telewizji
Pod hasłem "BIK się sprawdza" ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa Biura Informacji Kredytowej, przygotowana przez agencję reklamową S4, Starcom i Performics.
więcej
|
Facebook o deskorolkarzach w kampanii na igrzyska w Tokio (wideo)
Tuż przed oficjalnym rozpoczęciem Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio Facebook uruchomił nową globalną kampanię reklamową. Przedstawia w niej historie o tym, jak społeczności i technologie Facebooka pomogły zjednoczyć pasjonatów i fanów deskorolki z całego świata.
więcej
|
Lay's zbuduje boiska ze starych opakowań
Jeszcze w tym roku w ramach programu RePlay Lay's otworzy pierwsze boiska piłkarskie, w których budowie wykorzystane zostaną puste opakowania po chipsach. Marka należąca do PepsiCo pracuje nad inicjatywą wspólnie z Fundacją UEFA I UEFA i organizacją pozarządową Streetfootballworld.
więcej
|
Ministerstwo Finansów wraca z kampanią "Weź paragon"
Ministerstwo Finansów ruszyło z ogólnopolską kampanią informacyjno-edukacyjną pod hasłem „Weź paragon”. Akcja ma uświadomić Polakom znaczenie brania i wydawania paragonu fiskalnego. Działania potrwają do końca sierpnia br.
więcej
|
Magdalena Boczarska ambasadorką notebooków Acer Swift
Aktorka Magdalena Boczarska została nową ambasadorką linii notebooków Swift, która należy do firmy Acer. Współpraca będzie przebiegać pod hasłem: „Pierwszoplanowa rola w Twoim życiu".
więcej
|
Nałęczowianka z dwoma nowymi wariantami wód
Nałęczowianka (Nestlé Waters) wprowadza dwa nowe warianty wody 1l: gazowany oraz delikatnie gazowany.
więcej
|
Japonia nie wyklucza odwołania igrzysk w ostatniej chwili
Komitet Organizacyjny igrzysk w Tokio nie wyklucza definitywnie odwołania w ostatniej chwili olimpijskich zmagań, które mają rozpocząć się 23 lipca. Japonia zmaga się rosnącą liczbą przypadków koronawirusa, co stawia organizatorów przed coraz większymi wyzwaniami.
więcej
|
Invest Komfort przygotował miniserial o architektach
Deweloper Invest Komfort przygotował kampanię wizerunkową, na którą składa się cykl filmów dokumentalnych pod tytułem „Twórcy czasu i przestrzeni”. Koncepcję przygotowała agencja Communication Unlimited.
więcej
|
Katarzyna Sawicka reprezentowana przez Bluebird Artists
W lipcu do impresariatu twórców Bluebird Artists dołączyła Katarzyna Sawicka - reżyserka, montażystka, twórczyni reklam i teledysków.
więcej
|
ZPR Media uruchamia studio do nagrywania wideo podcastów ZPR Media S.A poszerza ofertę o własne studio do nagrywania wideo podcastów. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wojna portali Agory: Gazeta.pl nie linkuje do Wyborcza.pl, ta reklamuje się jako ,,prawdziwa ,,Wyborcza" w internecie"
Od zaognienia się konfliktu między „Gazetą Wyborczą” a zarządem Agory, treści z Wyborcza.pl nie pojawiają się na portalu Gazeta.pl - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. „GW” ruszyła też z kampanią, w której wyraźnie odcina się od Gazeta.pl, podkreślając: „Prawdziwa „Wyborcza” w internecie to „Wyborcza.pl”.
więcej
|
Zmarła dziennikarka Monika Kowalczyk
W wieku 47 lat zmarła Monika Kowalczyk, dziennikarka mediów lokalnych z Nowego Sącza, wieloletnia współpracowniczka"Gazety Krakowskiej" i "Dziennika Polskiego".
więcej
|
|
|
Wojna portali Agory: Gazeta.pl nie linkuje do Wyborcza.pl, ta reklamuje się jako ,,prawdziwa ,,Wyborcza" w internecie"
Od zaognienia się konfliktu między „Gazetą Wyborczą” a zarządem Agory, treści z Wyborcza.pl nie pojawiają się na portalu Gazeta.pl - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. „GW” ruszyła też z kampanią, w której wyraźnie odcina się od Gazeta.pl, podkreślając: „Prawdziwa „Wyborcza” w internecie to „Wyborcza.pl”.
więcej
|
Netflix przez kwartał zyskał tylko 1,5 mln subskrybentów. Wpływy i zysk mocno w górę
W drugim kwartale br. Netflix osiągnął wzrost przychodów o 19,4 proc. do 7,34 mld dolarów i zysku netto z 720 mln do 1,35 mld dolarów. W br. platforma zyskuje zdecydowanie mniej subskrybentów niż w poprzednich latach, na koniec czerwca miała ich 209,18 mln.
więcej
|
Joanna Pawlak sprzedała Jackowi Świderskiemu i Michałowi Brańskiemu akcje Wirtualnej Polski za 1,5 mln zł
Prezes spółki Wirtualna Polska Media Joanna Pawlak sprzedała za 1,5 mln zł 12 755 akcji holdingu Wirtualna Polska spółkom zależnym jego prezesa Jacka Świderskiego i członka zarządu Michała Brańskiego.
więcej
|
Grupa naTemat w nowej siedzibie zaczęła pracę w trybie hybrydowym
Grupa naTemat, wydawca serwisów naTemat.pl, INNPoland.pl, Mamadu.pl, dadhero.pl i ASZdziennik.pl, przeniosła się do nowej siedziby. Równocześnie wprowadziła hybrydowy model pracy.
więcej
|
Gmail Go z 500 mln pobrań
Bez powszechnej dostępności, aplikacji Gmail Go, czyli uproszczonej wersji klienta pocztowego Google, udało się przekroczyć próg pół miliarda pobrań.
więcej
|
Google zasypane pozwami, daje deweloperom więcej czasu na obowiązkowe korzystanie z systemu rozliczeniowego Google Play
Google o pół roku przesunęło termin, do którego wszystkie aplikacje w Sklepie Play muszą wykorzystywać system rozliczeniowy Google dla zakupów w aplikacjach.
więcej
|
Facebook o deskorolkarzach w kampanii na igrzyska w Tokio (wideo)
Tuż przed oficjalnym rozpoczęciem Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio Facebook uruchomił nową globalną kampanię reklamową. Przedstawia w niej historie o tym, jak społeczności i technologie Facebooka pomogły zjednoczyć pasjonatów i fanów deskorolki z całego świata.
więcej
|
LOT wzmacnia infrastrukturę IT. Umowa z firmą Amadeus
PLL LOT podpisał wieloletnią umowę z firmą Amadeus; w ramach rozszerzonego partnerstwa spółka otrzyma wsparcie w zakresie zwiększania efektywności operacyjnej i podniesienia standardu obsługi pasażera we wszystkich kanałach sprzedaży - poinformował we wtorek LOT.
więcej
|
Instagram przyznał się do błędu wobec Maffashion. Blogerka nie ma już "cichego bana" na koncie
Instagram zdjął z profilu influencerki Maffashion tzw. cichy ban, czyli karę polegającą na znaczącym ograniczeniu ekspozycji profilu w wyszukiwarce serwisu. - Profil i jego treści zostały ograniczone w wyniku pomyłki i są już przywrócone. Bardzo przepraszamy za związane z tym niedogodności - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Facebooka w Polsce.
więcej
|
Badania Beko pokazały, że Europa jest zdeterminowana, aby ratować planetę Beko, wiodący na świecie producent sprzętu gospodarstwa domowego, przeprowadzając ogólnoeuropejskie badanie* na temat postaw i obaw ludzi dotyczących zrównoważonego rozwoju oraz ich świadomości na temat indywidualnego wpływu na środowisko, odkrywa silne społeczne przekonanie o wpływie jednostki na przyszłość naszej planety. materiał partnerskiwięcej |
|
|
W pandemii wzrósł poziom zaufania do działów marketingu
72 proc. badanych marketerów uważa, że mają duży wpływ na biznesowy sukces przedsiębiorstwa. Tylko połowa badanych czuje natomiast, że organizacja to dostrzega - to wnioski z raportu „CMO Survey 2021”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte Digital we współpracy z HRK oraz SKM SAR. Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich.
więcej
|
Cukiernia Sowa i Allegro najchętniej rekomendowanymi markami w Polsce
Z polskiej części rankingu YouGov Recommend, w którym pokazane są najchętniej polecane marki, wynika, że nad Wisłą najchętniej rekomendujemy Cukiernię Sowa i Allegro. Największe wzrosty odnotowuje sieć sklepów Netto, Obi i H&M.
więcej
|
|
|