|
|
|
|
|
|
|
W kanałach TVP 2 tys. godzin reklam mniej. Najwięcej w TVP Seriale, mało w TVP Info
W ub.r. stacje Telewizji Polskiej pokazały łącznie 12 867 godzin treści zleconych przez podmioty zewnętrzne, o 12,6 proc. mniej niż w 2019 roku. Czas emisji reklam zmalał o 13,7 proc., a bloków sponsoringowych - wydłużył się o 18 proc. - wynika z analizy portalu Wirualnemedia.pl.
więcej
|
Rochstar bez 19 proc. wpływów i z 2,75 mln zł straty. ,,Wyjątkowo ciężki rok"
W ub.r. produkująca programy telewizyjne firma Rochstar zanotowała spadek przychodów o 19 proc. do 32,79 mln zł, a jej strata netto zmalała z 3,94 do 2,75 mln zł.
więcej
|
W sierpniu ,,W kontrze" w TVP Info będzie emitowane codziennie
W sierpniu magazyn publicystyczno-informacyjny „W kontrze”, prowadzony przez Jarosława Jakimowicza i Magdalenę Ogórek, nadawany będzie w TVP Info przez siedem dni w tygodniu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Szefostwo TVP Info ma do nas zaufanie i to bardzo dobra wiadomość - komentuje Jakimowicz.
więcej
|
,,48h. Zaginieni" pierwszym codziennym serialem Nowa TV, emisja jesienią w prime-time
Nowa TV i Constantin Entertainment Polska pracują nad nowym codziennym serialem „48h. Zaginieni”, który trafi do codziennego prime-time stacji w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
453 tys. widzów ,,Czarno na białym" w TVN24
Program „Czarno na białym” w sezonie 2020/2021 śledziło 453 tys. osób. TVN24 w czasie nadawania magazynu zajął drugie miejsce wśród kanałów newsowych, a w grupie 16-49 był liderem. Wpływy z reklam wyniosły 14,49 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Apel dziennikarzy przeciw działaniom rządu ,,uderzającym w niezależność stacji TVN"
„My, dziennikarze polskich mediów protestujemy przeciwko działaniom rządu Zjednoczonej Prawicy uderzającym w niezależność stacji TVN” - brzmią pierwsze słowa apelu dziennikarzy, pod którym podpisy zbierają Mariusz Jałoszewski z OKO.press i Wojciech Czuchnowski z „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
W sierpniu nowy multipleks lokalny cyfrowej telewizji naziemnej na Dolnym Śląsku
Spółka MWE Teleport otrzymała od UKE zgodę na uruchomienie multipleksu lokalnego cyfrowej telewizji naziemnej na Dolnym Śląsku. Właściciel firmy Michał Winnicki zdradził Wirtualnemedia.pl, że emisja powinna ruszyć w pierwszej połowie sierpnia.
więcej
|
Firma Solorzów wyprodukuje serial o pracy seksualnej w Polsce
Autorki podcastu o seksworkingu Ola Kluczyk i Julia Tramp sprzedały prawa do serialu telewizyjnego na temat pracy seksualnej w Polsce. Format wyprodukuje firma TFP, należąca do Zygmunta i Tobiasa Solorzów.
więcej
|
Jarosław Jakimowicz do TVN: "Spieszcie się szmaciarze zadawać pytania"
Związany z TVP Jarosław Jakimowicz ostro skomentował na swoim Instagramie sytuację związaną z brakiem decyzji KRRiT co do dalszego nadawania TVN24. "Spieszcie się szmaciarze zadawać pytania" - napisał. Komentarz umieścił w kontekście programu "Uwaga!", w którym sugerowano, że jest winien gwałtu. W lipcu KRRiT odrzuciła wniosek Jakimowicza o ukaranie stacji TVN za ten materiał.
więcej
|
W ,,Faktach" miks z ,,Wiadomości": pochwała rządu i krytyka Tuska (wideo)
W materiale Jakuba Sobieniowskiego w środowych „Faktach” przedstawiono kompilację fragmentów „Wiadomości” TVP z pochwałami działań i obietnic rządu oraz krytyką Donalda Tuska.
więcej
|
Polskie medalistki olimpijskie w rozmowie z TVP: dziękujemy kibicom, mężom, rodzinom i dziewczynom
Polskie wioślarki tuż po zdobyciu srebrnego medalu na igrzyskach w Tokio w rozmowie z TVP wśród osób, którym chciałyby podziękować, oprócz kibiców, mężów, rodzin i znajomych wymieniły dziewczyny. Jedna z zawodniczek Katarzyna Zillmann jest zaangażowana w kampanię „Sport przeciw homofobii”.
więcej
|
Marcin Borzęcki odchodzi z TVP Sport
Po czterech latach z redakcją TVP Sport pożegnał się ekspert od Bundesligi - Marcin Borzęcki. Na razie nie zdradza swoich zawodowych planów, ale komentujący piszą: „Kierunek jest jasny - Viaplay”.
więcej
|
Zmarł aktor Jan Pęczek znany z "Barw szczęścia"
We wtorek 27 lipca, w wieku 71 lat po długiej chorobie zmarł Jan Pęczek, aktor filmowy i teatralny znany m.in. z roli Zenona Grzelaka w serialu "Barwy szczęścia" w TVP2.
więcej
|
Najlepszy wynik w historii Radia ESKA W drugim kwartale 2021 Radio ESKA zanotowało rekordową słuchalność wśród słuchaczy w wieku od 15 do 34 lat. Udział w czasie słuchania wyniósł 17,9 proc. To najlepszy wynik w grupie docelowej ESKI od początku istnienia sieci. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Facebook ogranicza targetowanie reklam do nieletnich na Facebooku, Messengerze i Instagramie
Facebook planuje zabronić firmom kierowania reklam do nieletnich na podstawie ich aktywności w internecie i aplikacjach, a także wyrażonych przez nich zainteresowań. Zamiast tego firma ograniczy kategorie kierowania dla użytkowników poniżej 18 roku życia do wieku, płci i lokalizacji.
więcej
|
Potrzebne agencje do kampanii resortu rozwoju za ponad 10 mln zł
Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii rozpoczęło przetarg na realizację wielowątkowej kampanii informacyjnej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Kampania będzie skoncentrowana wokół aktualnych działań realizowanych przez resort, a jej łączny budżet wynosi ok. 10,8 mln zł.
więcej
|
Polski Bank Komórek Macierzystych chce zatrudnić agencję
Polski Bank Komórek Macierzystych planuje kampanię informacyjno-edukacyjną, której celem będzie wzrost świadomości wykorzystania komórek macierzystych. Obecnie zaprasza agencje do składania ofert w związku z planowanymi działaniami - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nielsen przedstawia rozwiązanie do pomiaru mediów bez plików cookie
Firma badawcza Nielsen przedstawiła narzędzie, które wykorzystuje uczenie maszynowe w wielu wskazówkach kontekstowych, aby pomóc śledzić i kategoryzować ludzi, nawet jeśli nie są zalogowani do baz danych marek lub wydawców.
więcej
|
Czarne kobiety wytoczyły proces Johnson & Johnson. Oskarżają o wywołanie raka
Grupa czarnych Amerykanek, zrzeszonych w organizacji National Council of Negro Women, pozwała koncern Johnson & Johnson. Kobiety zarzucają firmie, że ta przez dziesięciolecia sprzedawała puder dla dzieci, wiedząc, że zawiera on składniki mogące powodować raka jajników. Koncern zaprzecza stawianym zarzutom.
więcej
|
Prezes UOKiK oskarża Orange i Play o pobieranie opłat bez zgody klientów. Pod lupą m.in. "Muzyka na czekanie", "Halo granie"
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił Orange Polska i P4 zarzuty naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Chodzi o włączanie klientom niechcianych usług, za które operatorzy pobierali dodatkowe opłaty.
więcej
|
Brazylijski Burger King testuje płatności w kryptowalutach
Oddział Burger Kinga w Brazylii wprowadził nowość dla czworonogów - ciasteczka Dogeppr, za które można płacić w kryptowalucie Dogecoinie.
więcej
|
Większość kobiet popiera wykorzystanie żeńskich końcówek w nazwach stanowisk
83 proc. badanych kobiet popiera wykorzystanie żeńskich końcówek (feminatywów) w nazwach stanowisk. 78 proc. respondentek oczekuje ich w treści ogłoszeń o pracę - wynika z opublikowanego w środę badania portalu Pracuj.pl.
więcej
|
Blogerka Lady GuGu reklamuje szampony Bambino
„Czułe na potrzeby całej rodziny” - pod takim hasłem ruszyła kampania marki Bambino, promująca nowe szampony dla dzieci i dorosłych. Do akcji zaproszono Kingę Stępień, blogerkę parentingową działającą w internecie jako Lady GuGu. Działania przygotowały Chapter1 i OMD.
więcej
|
Biedronka zachęca do zakupów klientów z Niemiec i Litwy
Sieć dyskontów Biedronka reklamuje kartę lojalnościową Moja Biedronka na Litwie i w Niemczech. W tym tygodniu wysłannicy sieci będą zachęcać do założenia tej karty lojalnościowej w litewskich miastach: Mariampolu i Olicie. Biedronka zaprasza też do założenia karty Niemców i Litwinów przez internet.
więcej
|
Rezigiusz w kampanii aplikacji InPost Mobile
Youtuber Rezigiusz występuje w kampanii promującej nowe funkcjonalności aplikacji InPost Mobile. Akcję informacyjną przygotowała agencja GetHero.
więcej
|
Kaufland uruchamia aplikację Connect do komunikacji wewnętrznej
Kaufland uruchomił aplikację mobilną Kaufland Connect – platformę wymiany informacji, integracji oraz specjalnych akcji dedykowanych pracownikom.
więcej
|
Tarczyński sponsorem triathlonisty Marcela Kozaczkiewicza
Marcel Kozaczkiewicz, wicemistrz Polski w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży w Triathlonie, dołączył do grona sportowych ambasadorów marki Tarczyński.
więcej
|
Najlepszy wynik w historii Radia ESKA W drugim kwartale 2021 Radio ESKA zanotowało rekordową słuchalność wśród słuchaczy w wieku od 15 do 34 lat. Udział w czasie słuchania wyniósł 17,9 proc. To najlepszy wynik w grupie docelowej ESKI od początku istnienia sieci. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Axel Springer wycofuje się z Węgier, Czech, Słowacji i krajów bałtyckich
Koncern Ringier AG przejmuje wszystkie udziały Axel Springer na Węgrzech, w Serbii, na Słowacji i w krajach bałtyckich - Estonii, Litwie i Łotwie. Na Słowacji mniejszościowe udziały pozostaną w rękach założyciela firmy. W pozostałych krajach Grupa Ringier zostanie 100-procentowym udziałowcem. Według zapowiedzi Ringier oraz Axel Springer będą kontynuować joint venture w Polsce.
więcej
|
OKO.Press rozwiązało umowę z Radosławem Grucą
Redakcja OKO.press poinformowała, że za porozumieniem stron rozwiązała umowę z dziennikarzem Radosławem Grucą, któremu postawiono zarzuty znieważenia i naruszenia nietykalności policjanta. Gruca zapewnia, że to "standardowe zarzuty", natomiast za sugestię, że po pijanemu próbował prowadzić samochód, zamierza pozwać Cezarego Gmyza z TVP.
więcej
|
Wydawca podręczników, ,,Świerszczyka" i Dlaucznia.pl: wpływy 22 proc. w górę, 101 mln zł zysku
Wydawnictwo edukacyjne Nowa Era, które oprócz podręczników i innych pomocy szkolnych wydaje m.in. magazyn dla dzieci „Świerszczyk” i serwis Dlaucznia.pl, osiągnęło w ub.r. wzrost przychodów o 22,2 proc. do 462,26 mln zł oraz zysku netto z 79,42 do 100,76 mln zł.
więcej
|
Marek Twaróg opublikował tekst na otwarcie nowego lokalnego serwisu ,,Gazety Wyborczej". ,,To dla mnie zaszczyt"
Pochodzący z Rybnika Marek Twaróg, były redaktor naczelny „Dziennika Zachodniego” (Polska Press Grupa), napisał tekst otwierający nowy serwis „Gazety Wyborczej” w Rybniku. Nie jest to jednak stała współpraca - jak ustaliliśmy - choć rozmowy w tym kierunku były prowadzone. - Współpracy z kolegami z „Gazety Wyborczej” nigdy nie odmówię - komentuje dziennikarz.
więcej
|
,,Głos Wielkopolski" apeluje do Ziobry o objęcie nadzorem śledztwa ws. śmierci dziennikarki
Prokuratura umorzyła śledztwo ws. zacierania śladów po wypadku, w którym zginęła dziennikarka Chodziez.naszemiasto.pl Anna Karbowniczak. Jak mówi naczelny „Głosu Wielkopolskiego” Wojciech Wybranowski, śledczy uznali, że do wypadku doszło z powodu jej nieuwagi. Po apelu kierownictwa redakcji i wielkopolskiego Naszemiasto.pl Prokuratura Krajowa ma dokonać analizy postępowania.
więcej
|
Tomasz Sakiewicz skazany w procesie wytoczonym przez Bartosza Kramka
Sąd pierwszej instancji skazał ponownie Tomasza Sakiewicza, redaktora naczelnego „Gazety Polskiej” i „Gazety Polskiej Codziennie” (Niezależne Wydawnictwo Polskie), w procesie wytoczonym mu przez Bartosza Kramka.
więcej
|
Reporterzy Bez Granic wzywają do ochrony dziennikarzy na manifestacjach przeciw paszportom sanitarnym
Organizacja Reporterzy Bez Granic (RSF) oznajmiła w środowym komunikacie, że domaga się ochrony dziennikarzy i zagwarantowania im prawa do informowania o manifestacjach w krajach UE przeciw paszportom sanitarnym, podczas których atakowano ostatnio pracowników mediów.
więcej
|
|
|
Facebook ogranicza targetowanie reklam do nieletnich na Facebooku, Messengerze i Instagramie
Facebook planuje zabronić firmom kierowania reklam do nieletnich na podstawie ich aktywności w internecie i aplikacjach, a także wyrażonych przez nich zainteresowań. Zamiast tego firma ograniczy kategorie kierowania dla użytkowników poniżej 18 roku życia do wieku, płci i lokalizacji.
więcej
|
Błąd Onetu pozwalał pobrać maile i dane innych użytkowników
Poczta Onetu pozwalała na ściąganie danych innych użytkowników usługi (skrzynki pocztowe, kalendarze, książki adresowe). Po zgłoszeniu czytelnika serwisu błąd został usunięty.
więcej
|
Mateusz Borek po tekście Onetu o handlarzu dyplomami: obrzydliwe, zemsta gościa, któremu się wydaje ze zna media
W artykule Onetu (Ringier Axel Springer Polska) o naukowcu Zbigniewie D., który szykował fikcyjne dyplomy dla znanych piłkarzy, pojawił się wątek z Mateuszem Borkiem. - To jest obrzydliwe. Obrażanie swoich partnerów w trakcie trwania kontraktu to DNO - skomentował Borek, zwracając uwagę, że programy współtworzonego przez niego Kanału Sportowego o Euro 2020 miały wielokrotnie wyższą oglądalność niż analogiczny cykl Onetu.
więcej
|
Zalando wprowadza papierowe torby wysyłkowe
Platforma Zalando rozpoczęła proces przechodzenia z plastikowych toreb wysyłkowych na papierowe. Firma chce całkowicie wyeliminować plastik jednokrotnego użytku w opakowaniach do 2023 roku.
więcej
|
Wirtualna Polska zainwestuje 10 mln zł w Modern Commerce
Wirtualna Polska Holding złożyła deklarację kupna 18,52 mln akcji spółki Modern Commerce, nowego właściciela marki Moliera2.com.
więcej
|
Viaplay będzie w ofercie UPC Polska
Platforma streamingowa Viaplay będzie dostępna w ofercie sieci kablowej UPC Polska.
więcej
|
Pinterest daje sposób na generowanie przychodów z pinów, które można kupić
Pinterest poinformował o nowym rozwiązaniu, dzięki któremu twórcy treści mogą generować przychody poprzez promowanie elementów w witrynie. Dodano obsługę linków afiliacyjnych.
więcej
|
Polski serial "Otwórz oczy" od 25 sierpnia na Netflikie, pokazano zwiastun
Platforma streamingowa Netflix zaprezentowała teaser oraz plakat polskiego serialu oryginalnego "Otwórz oczy". Premiera 25 sierpnia.
więcej
|
Jakub Kręcidło odchodzi ze Sport.pl
Dziennikarz piłkarski Jakub Kręcidło po ośmiu miesiącach pracy odchodzi z portalu Sport.pl (Agora). Wcześniej pracował m.in. w „Przeglądzie Sportowym”.
więcej
|
Najlepszy wynik w historii Radia ESKA W drugim kwartale 2021 Radio ESKA zanotowało rekordową słuchalność wśród słuchaczy w wieku od 15 do 34 lat. Udział w czasie słuchania wyniósł 17,9 proc. To najlepszy wynik w grupie docelowej ESKI od początku istnienia sieci. materiał partnerskiwięcej |
|
|