|
|
|
|
|
|
|
Prof. Kawecki: ,,Lex TVN" szansą dla Discovery, nie atakiem na stację
TVN24 nie powinna mieć przedłużonej koncesji. Od 2015 roku nadawca narusza bowiem Ustawę o radiofonii i telewizji, a ponadto nie realizuje w szczegółach dotychczasowej koncesji - uważa prof. Janusz Kawecki, członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. - To dotyczy wszystkich kanałów właściciela, ale nowe zapisy są dla niego kołem ratunkowym, nie atakiem - akcentuje nasz rozmówca.
więcej
|
Lidia Kazen dyrektor programową Player.pl
Lidia Kazen objęła stanowisko dyrektora programowego Player.pl, bez zmian jest nadal szefową TTV - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jan Pospieszlaski uruchomił kanał youtube'owy, wspólnie z Janem Pawlickim chce tworzyć Warto.Media
Jan Pospieszalski wraz z Janem Pawlickim uruchomili kanał na YouTube - „Janek Pospieszalski #WARTO”. To pierwszy krok do zbudowania nowej marki Warto.Media - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. W planach Pospieszalski ma m.in. produkcję filmów, podcastów radiowe i organizację wydarzeń artystycznych. - Jednocześnie nie porzucam nadziei, że wrócę z programem na antenę TVP - mówi mam dziennikarz.
więcej
|
Jak w ciągu roku może zmienić się TVN? ,,Lichocka prezesem, Holecka prowadzącą Fakty"
W rozmowie z Wirtualnemedia.pl parlamentarzyści mówią o ewentualnych konsekwencjach wejścia w życie „Lex TVN”. Poseł opozycji twierdzi, że Danuta Holecka może przejść do TVN, a przedstawiciel PiS-u proponuje, żeby TVN kupił Janusz Palikot.
więcej
|
Kanał Wydarzenia 24 rusza od września. Znamy szczegóły ramówki
Kanał Wydarzenia 24, który od września zastąpi Superstację będzie nadawać premierowy program od godz. 6 do 24. Program „Wydarzenia” będzie emitowany co pół godziny - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Z felietonu Jerzego Jachowicza na TVP.info usunięto zdanie o polityczkach Porozumienia jako paniach ,,do towarzystwa"
Jerzy Jachowicz w felietonie na portalu TVP.info stwierdził, że ostatnie aktywności polityczek Porozumienia Anny Korneckiej i Magdaleny Sroki pokazały, że ich rola „znacznie przekracza usługi asystentek, czy też pań ‘do towarzystwa’”. Po krytycznych komentarzach, m.in. wicerzecznika Porozumienia Jana Strzeżka, zdanie zostało usunięte.
więcej
|
Realizator zwolniony z Polsatu po proteście w obronie TVN
Po głosowaniu w sprawie „Lex TVN” pod Sejmem doszło do ostrej wymiany zdań między posłem Konfederancji Dobromirem Sośnierzem i przeciwnikami ustawy. Wśród nich był realizator Polsatu Mateusz Groc. Stacja rozwiązała z nim umowę.
więcej
|
Telewizja Polsat z nową oprawą od początku jesieni
Telewizja Polsat wczesną jesienią oficjalnie wprowadzi nową oprawę większości anten. Rebranding wprowadzany jest etapami, od początku sierpnia w stacjach objętych rebrandingiem pojawiają się na przemian zarówno stare jak i nowe identyfikacje wizualne. Zmianę promuje hasło „Teraz Ty rządzisz - wybierz swoje wszystko”.
więcej
|
TVN24 skończyła 20 lat. Z roku na roku ma coraz lepsze wyniki oglądalności
20 lat temu, 9 sierpnia 2001 roku, ruszył kanał TVN24 - pierwsza stacja informacyjna w Polsce. W pierwszym roku miała ona średnio 0,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym, a na koniec 2020 roku prawie 5,5 proc. - Kanał zdążył wypracować sobie ugruntowaną pozycję jako dostawca informacji w telewizji - mówi Wirtualnemedia.pl Rafał Maślanka, senior multiscreen planner/buyer z agencji One House.
więcej
|
Producent ,,Familiady" ze spadkiem wpływów o 10 proc. i 158 tys. zł straty, później wykupi obligacje
W drugim kwartale br. przychody spółki Astro, produkującej dla TVP „Familiadę” i nadającej kanał E-Sport TV, zmalały o 9,9 proc. do 693,9 tys. zł, a strata netto pogłębiła się ze 154,2 do 158,3 tys. zł. Firma przesunęła wykup obligacji o nominalnej wartości 2,95 mln zł.
więcej
|
Zachwyca Kurskiego, oburza opozycję. Co do tej pory robił w telewizji Miłosz Kłeczek z TVP Info?
W telewizji zaczynał od nauki windsurfingu, później umawiał się na wizji na masaż, a odkąd jest w TVP, ugania się za politykami opozycji. Trzaskowskiemu się nie przedstawił: "pan sobie wygugluje i sprawdzi". Tuskowi powiedział: "myślałem, że pan wyższy poziom reprezentuje". Dla Jacka Kurskiego to "najodważniejszy dziennikarz w Telewizji Polskiej". Kim jest Miłosz Kłeczek?
więcej
|
Andrzej Duda może zawetować lex TVN? Mówił o dotrzymywaniu umów i wolności słowa
Prezydent Andrzej Duda podkreślił w niedzielę, że będzie nadal stał na straży konstytucyjnych zasad, „w tym zasady wolności słowa, swobody prowadzenia działalności gospodarczej, a także zasady prawa własności i wszystkich innych zasad konstytucyjnych”. Zapewnił, że polska będzie dotrzymywała wszelkich zobowiązań, m.in. umów gospodarczych i handlowych.
więcej
|
,,Miasto Kobiet" znów w TVN Style. Marzena Rogalska prowadzącą
Na antenę TVN Style po ponad sześciu latach przerwy wróci talk-show „Miasto kobiet”. Będzie mieć trzy prowadzące, jedna z nich to Marzena Rogalska, która w lutym br. pożegnała się z Telewizją Polską.
więcej
|
A+E Studios i ViacomCBS spotkają się w sądzie
A+E Studios pozwało ViacomCBS za anulowanie serialu "Lincoln Lawyer" na podstawie serii powieści Michaela Connelly'ego.
więcej
|
14. sezon ,,Usterki" jesienią w TTV, pod koniec sierpnia prapremiera
W poniedziałek, 6 września stacja TTV rozpocznie emisję czternastego sezonu „Usterki”.
więcej
|
932 tys. widzów serialu ,,Królowa i konkwistador", TVP1 wygrywa z konkurencją
Kolumbijski serial „Królowa i konkwistador” ogląda średnio 932 tys. widzów. TVP1 w czasie nadawania nowej produkcji zajmuje pierwsze miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wieloletniej korespondentce BBC w Rosji, która rozzłościła Łukaszenkę, nie przedłużono wizy
Sarah Rainsford, wieloletnia korespondentka BBC w Rosji, do końca sierpnia ma opuścić ten kraj. Rosyjskie MSZ nie wydało zgody na jej dalszą pracę w reakcji - jak podano - na działania władz W. Brytanii. W poniedziałek Rainsford rozzłościła Alaksandra Łukaszenkę, sojusznika władz w Moskwie, pytając go na konferencji prasowej m.in. o represje i więźniów politycznych na Białorusi.
więcej
|
Prapremiera ,,Walk the line. Prosto do celu" 15 sierpnia w TTV. Regularna emisja ruszy 30 sierpnia (wideo)
W niedzielę, 15 sierpnia TTV przedpremierowo pokaże jeden z odcinków nowego programu „Walk the line. Prosto do celu”. Regularna emisja cyklu rozpocznie się 30 sierpnia, będzie można go oglądać w poniedziałkowym i wtorkowym prime-time.
więcej
|
Discovery zapowiada zaciekłą walkę o TVN, w piśmie do polskich władz przypomina relacje ,,Wiadomości"
Jean-Briac Perrette, szef Discovery Networks International, zapowiedział, że koncern „będzie zaciekle walczyć o utrzymanie kontroli nad TVN”. Natomiast w zawiadomieniu skierowanym do polskiego rządu i prezydenta Discovery przypomniało dwa materiały „Wiadomości” TVP atakujące „Fakty” TVN.
więcej
|
Szef KRRiT: nie ma realnego zagrożenia dla TVN24, ustawa w tej chwili jest omijana
- Uważam, że takiego realnego zagrożenia dla programu TVN24 nie ma. Cały czas będziemy próbować wypracować jakiś konsensus na gruncie obowiązujących przepisów - powiedział Witold Kołodziejski, szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Ocenił, że przepisy z ustawy o radiofonii i telewizji dotyczące limitów kapitału spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego są obecnie „omijane i obchodzone”.
więcej
|
Rusza proces z Jakimowiczem w tle: sąd rozpatrzy zażalenie na niewszczęcie dochodzenia w sprawie autobiografii dziennikarza
Przed Sądem Rejonowym w Warszawie we wtorek rozpocznie się proces, w którym sąd rozpatrzy zażalenie Ośrodka Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych na decyzję prokuratury o niezajęciu się sprawą rzekomego handlu ludźmi, którego miał dopuścić się w przeszłości Jarosław Jakimowicz. - Nie dostałem wezwania na sprawę, w sądzie poinformowano mnie, że moja obecność nie jest konieczna. Sprawa jest dęta - komentuje w rozmowie z nami Jakimowicz.
więcej
|
Innowacyjny program bezpieczeństwa dzieci i młodzieży Kocham To Dbam z Gwiazdami Kocham To Dbam to ogólnopolski program bezpieczeństwa, oferujący niezwykle korzystne warunki ubezpieczenia, wysokie wypłaty świadczeń oraz bardzo szeroki zakres. Ubezpieczenie dziecka w ramach Kocham to Dbam zarówno poprzez Portal jak i przystąpienie w Placówce, do której uczęszcza dziecko, jest rozwiązaniem dla rodziców ceniących transparentność produktów ubezpieczeniowych, którzy wymagają kompleksowej ochrony dla swojego dziecka, przy zachowaniu najwyższych sum ubezpieczenia w przystępnej cenie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trzy razy więcej na reklamy lodów. Koral liderem, Biedronka najbardziej w górę (Top 5)
Wydatki na reklamy lodów w I połowie br. były blisko trzykrotnie większe niż w tym samym okresie ub.r. Najwięcej wydała firma Koral, zaś budżet Biedronki na reklamy jej lodów wzrósł ponad siedmiokrotnie - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Internetowi piraci zarabiają krocie na reklamach, promują się u nich Amazon, Facebook i Google
1,34 mld dolarów rocznego przychodu z reklam uzyskują internetowi przestępcy, którzy poprzez strony internetowe i aplikacje oferują dostęp do skradzionych filmów, programów i seriali telewizyjnych, gier oraz wydarzeń na żywo. A reklamy te pochodzą m.in. od takich globalnych gigantów jak Amazon, Facebook i Google - wynika z badania Digital Citizens Alliance i White Bullet.
więcej
|
Agora podnosi szacunki frekwencji kinowej w trzecim kwartale, spokojna o czwartą falę COVID-19
Agora liczy na osiągnięcie ok. 60 proc. poziomu z 2019 roku, jeśli chodzi o sprzedaż biletów w sieci kin Helios. Spółka zaznacza jednak, że trudno jest przewidywać przyszłość bez znajomości strategii rządu wobec czwartej fali koronawirusa.
więcej
|
Szachista Jan-Krzysztof Duda ma ogromny potencjał marketingowy, ale sponsorzy nie potrafią tego wykorzystać
Jan-Krzysztof Duda został zwycięzcą szachowego Pucharu Świata, to największy sukces w historii powojennych szachów w Polsce. Zdaniem ekspertów od marketingu sportowego dotychczasowe osiągnięcia Polaka i młody wiek pozwolą mu długo czerpać korzyści marketingowe z kontraktów reklamowych i sponsoringowych. Przyznają jednak, że zainteresowanie jego osobą jak na razie jest niewielkie. - Nie jest to oczywiście wina zawodnika, ale raczej braku pomysłu i kreacji na taką współpracę po stronie sponsorów. Dodatkowo jego sukces został trochę przykryty przez wrzawę olimpijską i medalowe sukcesy Polaków w Tokio - podkreśla Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska.
więcej
|
Użytkownicy smartfonów coraz bardziej zirytowani reklamami. Apple aktualizuje aplikację, która je blokuje
Reklamy wyświetlane w aplikacjach i mediach społecznościowych najbardziej denerwują Austriaków, a najmniej przeszkadzają one mieszkańcom Brazylii i Chin. Takie są wyniki badań przeprowadzonych przez firmę analityczną Statista Global Consumer.
więcej
|
Legia kończy współpracę z ZinZino po politycznych wpisach jej dyrektora
Klub piłkarski Legia Warszawa zakończył współpracę ze swoim partnerem handlowym, firmą ZinZino po tym, jak jej szef sprzedaży zamieścił na Twitterze krytyczny wpis odnoszący się do polityki.
więcej
|
MediaMarkt wprowadza usługę Apple Music. Pierwsze cztery miesiące za darmo
MediaMarkt uruchomił opcję streamingu Apple Music. Dostęp do darmowego, czteromiesięcznego abonamentu można uzyskać zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na stronie MediaMarkt.
więcej
|
Wystartowała "Wielka Loteria Trouw" Nutrition Polska
Producent premiksów dla zwierząt hodowlanych - Trouw Nutrition Polska - wystartował z akcją lojalnościową połączoną z loterią pod hasłem „Wielka Loteria Trouw”. Do realizacji przedsięwzięcia została wybrana agencja kreatywna Lotna.
więcej
|
Shark Agency rozpoczyna współpracę z Wisłą Płock
Klub sportowy Wisła Płock nawiązał współpracę z agencją marketingową Shark Agency, która specjalizuje się w branży sportowo-rozrywkowej i jest wydawcą takich serwisów, jak Futbolnews.pl, Interplay.pl, Gramgrubo.pl czy Zzapolowy.com.
więcej
|
Joanna Guzik dołącza do agencji Live Age
Joanna Guzik jako event manager dołącza do zespołu produkcji agencji eventowej Live Age.
więcej
|
Authentic Brands Group nowym właścicielem Reeboka
Niemiecka grupa adidas sprzedaje swoją markę Reebok amerykańskiej Authentic Brands Group.
więcej
|
Modelka o słowach nt. ,,żydostwa i LGBT": nie wszystkie marki zerwały kontrakty, lewica zrobiła mi reklamę
- Na pewno się teraz nie zamknę, bo lewica zrobiła mi reklamę wartą setki tysięcy złotych - zadeklarowała modelka Samuela Górska, o której głośno zrobiło się miesiąc temu, gdy podczas eventu Konfederacji stwierdziła: „nie chcę żydostwa, nie chcę LGBT”. Zapewniła, że tylko część marek zerwała z nią wtedy współpracę.
więcej
|
Piątnica kampanią promuje koktajle białkowe
Firma OSM Piątnica powraca z kampanią wspierającą Koktajle z białkiem serwatkowym. Przygotowały ją agencje Plej, Five Media i Starcom.
więcej
|
Lidl z pierwszym sklepie przy autostradzie
Sieć sklepów Lidl otworzyła swój pierwszy sklep przy autostradzie. Jest zlokalizowany przy jednej z głównych dróg dojazdowych do Lizbony, autostradzie A5, w kierunku Lizbona-Cascais.
więcej
|
Carrefour w tym roku uruchomił 52 nowe sklepy convenience
Carrefour Polska uruchomił już 52 nowe sklepy convenience, w tym 36 sklepów osiedlowych i minimarketów w formacie Carrefour Express, 8 na stacjach paliw oraz 8 pod szyldem Globi.
więcej
|
Medme tworzy najzdrowsze miejsce w Internecie - nowa identyfikacja wizualna serwisu Medme.pl, jeden z największych serwisów o zdrowiu w Polsce, przeszedł rebranding. Nowy logotyp i identyfikacja wizualna symbolizują profesjonalizm, troskę o zdrowie swoich czytelników, jak i dynamiczny rozwój usług serwisu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Agora nie ma planów sprzedaży ,,Gazety Wyborczej", Wójcik wciąż jej pracownikiem
Agora podkreśla, że nie ma możliwości, by wydzielenie „Gazety Wyborczej” do spółki zależnej wiązało się ze zmianą struktury własnościowej. Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”, wciąż jest pracownikiem spółki - potwierdził w piątek zarząd. Zwolnienie go z pracy było jednym z powodów konfliktu na linii zarząd spółki-kierownictwo „Wyborczej”.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" ma 258 tys. subskrybentów cyfrowych, przychody 22 proc. w górę
Na koniec czerwca z subskrypcji cyfrowej „Gazety Wyborczej” (Agora) korzystało 258,2 tys. użytkowników, o 6,1 proc. więcej niż rok wcześniej, a kwartalne wpływy z subskrypcji zwiększyły się o 22,5 proc. Łączne przychody „GW” poszły w górę o 17,6 proc. do 39,6 mln zł.
więcej
|
e-Kiosk z 3,06 mln zł przychodów i 1 mln zł zysku w drugim kwartale
Kontrolowany przez Gremi Media e-Kiosk w drugim kwartale 2021 roku odnotował zysk oraz zwiększenie przychodów ze sprzedaży.
więcej
|
Mitch Pugh naczelnym ,,Chicago Tribune"
Colin McMahon po 1,5 roku zrezygnował ze stanowiska redaktora naczelnego „Chicago Tribune”. Pod koniec sierpnia zastąpi go Mitch Pugh, dotychczasowy naczelny „Post and Courier”.
więcej
|
Ponad 6 tys. publikacji o Lex TVN w mediach tradycyjnych, 219 tys. w społecznościowych
Ponad 3,5 tys. w internecie, 1,9 tys. w radiu, 488 w telewizji i 352 w prasie - tyle publikacji na temat Lex TVN ukazało się od 7 lipca do 11 sierpnia - wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów dla Wirtualnemedia.pl. W social mediach pisano o sprawie niemal 219 tys. razy.
więcej
|
Agora odżyła po lockdownie: większe wpływy, zmalała strata, 23 mln zł z kin Helios
W drugim kwartale br. Agora osiągnęła 201,8 mln zł skonsolidowanych przychodów sprzedażowych i 9,9 mln zł straty netto. Zarobiła więcej z reklam, kin Helios oraz sprzedaży „Gazety Wyborczej” i książek. - Wyniki Grupy Agora z 2. kwartału 2021 r. i napawająca optymizmem sytuacja rynkowa pozwalają sądzić, że dynamika wzrostu przychodów Grupy w kolejnych kwartałach będzie się zwiększać z każdym okresem, oczywiście, pod warunkiem, że nie dojdzie do ponownego nasilenia się pandemii COVID-19 - komentuje Anna Kryńska-Godlewska, członkini zarządu firmy.
więcej
|
|
|
Netflix liderem w Polsce, strony WP.pl przed CDA Premium i Playerem (TOP10 serwisów VoD)
Wśród serwisów VoD i OTT w Polsce zdecydowanym liderem pozostaje Netflix. Po poszerzeniu tej kategorii na drugie miejsce awansowały witryny WP.pl. Player.pl jest przed HBOGO.pl i TVP VOD, a Canalplus.com - przed Ipla.tv.
więcej
|
Internetowi piraci zarabiają krocie na reklamach, promują się u nich Amazon, Facebook i Google
1,34 mld dolarów rocznego przychodu z reklam uzyskują internetowi przestępcy, którzy poprzez strony internetowe i aplikacje oferują dostęp do skradzionych filmów, programów i seriali telewizyjnych, gier oraz wydarzeń na żywo. A reklamy te pochodzą m.in. od takich globalnych gigantów jak Amazon, Facebook i Google - wynika z badania Digital Citizens Alliance i White Bullet.
więcej
|
Netflix walczy z sieciami VPN kosztem swoich użytkowników. Ich adres IP "narusza regulamin"
Netflix walczy z obchodzącymi blokady regionalne sieciami VPN, ale rykoszetem obrywają zwykli użytkownicy. Adresy IP niektórych z nich zostały zablokowane, przez co nie mają oni dostępu do części filmów i programów.
więcej
|
Kanał Sportowy zmienia ,,Misję Futbol" w ,,Moc Futbolu", program już nie w Onecie
Od najbliższego poniedziałku cotygodniowy magazyn youtube’owego Kanału Sportowego będzie funkcjonował pod nazwą „Moc Futbolu” i nie będzie już jednocześnie emitowany w Onecie.
więcej
|
Wersow bluruje logo sowy w starszych filmach
Influencerka Weronika "Wersow" Sowa, członkini Ekipy Friza, zamazała logo sowy w starszych filmach na YouTube. Znak jest przez Wersow wykorzystywany bez stosownej licencji, co nadgłośnił niedawno Sylwester Wardęga.
więcej
|
Innowacyjny program bezpieczeństwa dzieci i młodzieży Kocham To Dbam z Gwiazdami Kocham To Dbam to ogólnopolski program bezpieczeństwa, oferujący niezwykle korzystne warunki ubezpieczenia, wysokie wypłaty świadczeń oraz bardzo szeroki zakres. Ubezpieczenie dziecka w ramach Kocham to Dbam zarówno poprzez Portal jak i przystąpienie w Placówce, do której uczęszcza dziecko, jest rozwiązaniem dla rodziców ceniących transparentność produktów ubezpieczeniowych, którzy wymagają kompleksowej ochrony dla swojego dziecka, przy zachowaniu najwyższych sum ubezpieczenia w przystępnej cenie. materiał partnerskiwięcej |
|
|