Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 23 Sierpnia 2021
 
 
 
Szef NENT Group: Viaplay to nie tylko sport, będziemy inwestować w Polsce długoterminowo
 
- Musimy zbudować w Polsce rynek streamingu sportowego. Nie oczekujemy, że nastąpi to w ciągu roku czy dwóch lat, jesteśmy gotowi inwestować długoterminowo - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anders Jensen, prezes i CEO NENT Group, właściciela platformy Viaplay. więcej
 
 
Sprawa Garmond Press w prokuraturze
 
W Prokuraturze Rejonowej Kraków Śródmieście-Zachód toczy się postępowanie w sprawie Garmond Press SA dotyczącej doprowadzenia do niekorzystnego rozporządzenia mieniem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Dziennikarze TVN24 poprowadzili koncert z okazji własnych urodzin. "Akademia ku czci własnej, to może być nowy format"
 
Czwartkowy koncert z okazji 20-lecia TVN24, poprowadzony przez dziennikarzy tej stacji, to był udany eksperyment, aczkolwiek trudno powiedzieć, żeby było to coś więcej ponad wydarzenie muzyczne - uważa medioznawca, prof. Maciej Mrozowski. Prof. Jacek Dąbała jest innego zdania: - Byliśmy świadkami narodzin nowego formatu, miksu informacji z rozrywką - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Firmy telewizyjne Michała Winnickiego: wpływy 58 proc. w górę, 3,4 mln zł zysku
 
W ub.r. przychody trzech spółek Michała Winnickiego z branży telewizji - MWE Broadcast, MWE Media i MWE Teleport, łącznie zwiększyły się o 58,5 proc. do 7,81 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 16,4 proc. ich wynik netto poszedł w górę z 299,9 tys. zł straty do 3,45 mln zł zysku. więcej
 
 
Angelina Jolie zakłada konto na Instagramie, by być głosem Afganek. "W tym geście wszystko zagrało idealnie"
 
Trzy dni temu aktorka Angelina Jolie założyła prywatny profil na Instagramie, chcąc w ten sposób oddać głos Afgankom, które mają coraz bardziej utrudniony dostęp do social mediów. Post ma już ponad 3 mln polubień, a profil aktorki - 7,3 mln obserwujących. - W tym geście Jolie wszystko zagrało idealnie. Perfekcyjne 3K – komunikator, komunikat i kanał. Kiedy te elementy dobrze się zgrywają w czasie i ważnym kontekście, dzieją się rzeczy wielkie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Barbara Krysztofczyk, ekspertka ds. wizerunku i CEO agencji Krystal Point. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Koalicja Obywatelska zyskuje, a PiS traci w sondażach. "Partia rządząca zaczęła niepotrzebne bitwy na wielu frontach" więcej
 
70 proc. Polaków chce przedłużenia koncesji TVN24. Stacja ma najbardziej obiektywne serwisy informacyjne - na przeciwnym biegunie TVP więcej
 
Cyfrowy Polsat z 932 mln zł półrocznego zysku. Ma 5,5 mln abonentów, każdy płaci już 91 zł miesięcznie więcej
 
Marian Banaś na Twitterze kpi z polityków PiS. "Urzędnikowi na tym stanowisku taka komunikacja nie przystoi" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Senior Account Manager MSL
Account Executive / Senior Account Executive MSL
Account Executive / Senior Account Executive Publicis Consultants
Stażysta PR Publicis Consultants
Dziennikarz Business Insider Ringier Axel Springer
Senior Account Manager MSL
JUNIOR PROJECT MANAGER TIME
Junior Media Planner TIME
Technik systemów audiowizualnych StreamOnline
Senior Communications Planner Media Direction
Communications Planner Media Direction
Creative Manager 2 KOMA 7
Młodszy specjalista ds. emisji Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Szef NENT Group: Viaplay to nie tylko sport, będziemy inwestować w Polsce długoterminowo

- Musimy zbudować w Polsce rynek streamingu sportowego. Nie oczekujemy, że nastąpi to w ciągu roku czy dwóch lat, jesteśmy gotowi inwestować długoterminowo - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anders Jensen, prezes i CEO NENT Group, właściciela platformy Viaplay. więcej

Dziennikarze TVN24 poprowadzili koncert z okazji własnych urodzin. "Akademia ku czci własnej, to może być nowy format"

Czwartkowy koncert z okazji 20-lecia TVN24, poprowadzony przez dziennikarzy tej stacji, to był udany eksperyment, aczkolwiek trudno powiedzieć, żeby było to coś więcej ponad wydarzenie muzyczne - uważa medioznawca, prof. Maciej Mrozowski. Prof. Jacek Dąbała jest innego zdania: - Byliśmy świadkami narodzin nowego formatu, miksu informacji z rozrywką - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Firmy telewizyjne Michała Winnickiego: wpływy 58 proc. w górę, 3,4 mln zł zysku

W ub.r. przychody trzech spółek Michała Winnickiego z branży telewizji - MWE Broadcast, MWE Media i MWE Teleport, łącznie zwiększyły się o 58,5 proc. do 7,81 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 16,4 proc. ich wynik netto poszedł w górę z 299,9 tys. zł straty do 3,45 mln zł zysku. więcej

Sieć kablowa UPC Polska założyła tajemniczą spółkę

Z danych opublikowanych w Monitorze Sądowym i Gospodarczym wynika, że sieć kablowa UPC Polska powołała spółkę specjalnego przeznaczenia (SPV) pod tajemniczą nazwą UPC Polska Holdco III. więcej

Skargi do KRRiT na Polsat z powodu braku transmisji meczu w kanale otwartym

Czwartkowy mecz Mistrzostw Europy siatkarek był transmitowany jedynie w Polsat Sport. To sprzeczne z rozporządzeniem KRRiT z 2014 roku. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl w tej sprawie do regulatora wpłynęło 11 skarg.  więcej

Nowe kanały 4K w platformach cyfrowych. W Cyfrowym Polsacie i Canal+ trwają testy

Na transponderach satelitarnych platform Cyfrowy Polsat i Canal+ są testowane nowe kanały. Stacje są kodowane, ale parametry techniczne wskazują na jakość 4K. więcej

Były poseł w TVN24 o Straży Granicznej: psy, śmiecie. Redakcja TVN24 ubolewa, że Kajdanowicz nie zareagował

W niedzielnych „Faktach po Faktach” w TVN24 były poseł Władysław Frasyniuk porównał funkcjonariuszy Straży Granicznej do psów i śmieci, a prowadzący Grzegorz Kajdanowicz dziwił się, że nie chcą ujawniać swoich danych osobowych. Wielu komentujących skrytykowało nie tylko słowa Frasyniuka, lecz także zachowanie dziennikarza TVN. - Wyrażamy ubolewanie, że zabrakło stanowczej, krytycznej wobec używanych zwrotów, reakcji ze strony prowadzącego program - stwierdziła redakcja TVN24. więcej

Nowy serial ,,Remiza" od 6 września w dni powszednie o 18.20 w TVP1

W poniedziałek, 6 września w TVP1 zadebiutuje nowy codzienny serial „Remiza”, który będzie można oglądać w dni powszednie o godz. 18.20 - wynika z ramówki stacji. Aktualnie trwają zdjęcia do produkcji, w obsadzie pojawią się m.in. Mariusz Czajka i Małgorzata Then-Stępień i Jan Mizerski. więcej

Wystartowały zdjęcia do nowego historycznego filmu produkowanego przez TVP

W sierpniu ruszyły zdjęcia do historycznej produkcji TVP pt. „Pogrom 1905. Miłość i hańba”, w reżyserii Michała Rogalskiego. Film przedstawia losy dwóch kobiet żyjących pod zaborem rosyjskim, a na ich tle - historię Polski i Polaków pod zaborami. W rolach głównych zobaczymy Sonię Mietielicę, Monikę Krzywkowskę i Piotra Nerlewskiego. więcej

,,Gogglebox. Przed telewizorem 15" od 30 sierpnia w TTV

Od 30 sierpnia stacja TTV emitować będzie piętnasty sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem”. Wystąpi w nim 15 ekip. więcej

Aleksander Sikora poprowadzi ,,The Voice of Poland"

Dwunastą edycję „The Voice of Poland” poprowadzą Tomasz Kammel i Małgorzata Tomaszewska, nowym współprowadzącym będzie Aleksander Sikora. więcej

657 tys. widzów ,,Loży prasowej" w tym roku. TVN24 wygrywa z konkurencją

W tym roku magazyn Małgorzaty Łaszcz „Loża prasowa” śledzi średnio 657 tys. widzów. Program daje TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat nie pokazał na żywo w otwartym kanale pierwszego meczu siatkarek w ME

W czwartek pierwszym mecz polskich siatkarek w mistrzostwach Europy był transmitowany tylko w Polsacie Sport. Żeby wypełnić obowiązek wynikający z ustawy o radiofonii i telewizji nadawca w piątek po południu pokazał powtórkę spotkania w otwartym kanale Super Polsat, transmituje w nim na żywo kolejne mecze naszej reprezentacji. więcej

Na koncercie jubileuszowym TVN24 kpiny z głosowania ws. ,,lex TVN". Lichocka: postkomunistyczne elity

Podczas czwartkowego koncertu na 20-lecie TVN24 dziennikarze tej stacji kpili z okoliczności przegłosowania w Sejmie tzw. lex TVN24. - Owszem, mamy reasumpcje ale PRL #resortowedzieci #postkomunistyczneelity - tak żart Piotra Kraśki skomentowała posłanka PiS Joanna Lichocka. więcej

Innowacyjny program bezpieczeństwa dzieci i młodzieży Kocham To Dbam z Gwiazdami

Kocham To Dbam to ogólnopolski program bezpieczeństwa, oferujący niezwykle korzystne warunki ubezpieczenia, wysokie wypłaty świadczeń oraz bardzo szeroki zakres. Ubezpieczenie dziecka w ramach Kocham to Dbam zarówno poprzez Portal jak i przystąpienie w Placówce, do której uczęszcza dziecko, jest rozwiązaniem dla rodziców ceniących transparentność produktów ubezpieczeniowych, którzy wymagają kompleksowej ochrony dla swojego dziecka, przy zachowaniu najwyższych sum ubezpieczenia  w przystępnej cenie. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio wybiera agencję do obsługi w internecie

Polskie Radio prowadzi przetarg na świadczenie usług reklamowych w internecie, w tym w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować dwa lata. więcej

 
Już niebawem nowa stacja w DAB+

Polskie Radio Olsztyn lada dzień uruchomi swój tematyczny kanał na cyfrowym multipleksie DAB+. W tamtejszym eterze pojawiła się już zapowiadana wcześniej stacja z ID: Radio WiM. Na razie emituje ten sam program co Polskie Radio Olsztyn. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Biedronka zapowiada kolejną akcję lojalnościową z maskotkami. ,,Nowy gang 26 sierpnia" (wideo)

26 sierpnia sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) zacznie kolejną akcję lojalnościową, w której do zdobycia będą maskotki ze zwierzętami. W ostatnich latach realizowała takie kampanie pod nazwami „Gang Świeżaków”, „Gang Słodziaków” i „Gang Fajniaków”. więcej

Polskie Radio wybiera agencję do obsługi w internecie

Polskie Radio prowadzi przetarg na świadczenie usług reklamowych w internecie, w tym w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować dwa lata. więcej

Ambasada BC z większymi wpływami i zyskiem, 1,2 mln zł dywidendy od agencji Czteryczwarte

Agencja reklamowa Ambasada BC, której głównym klientem jest Media Expert, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 32 proc. do 4,62 mln zł i zysku netto z 55,8 do 91,5 tys. zł. Natomiast jej siostrzana agencja Czteryczwarte zanotowała minimalny spadek wpływów, a jej zysk netto poszedł w górę ze 192,8 tys. zł do 1,17 mln zł. więcej

Firmy Ewy Chodakowskiej odporne na covid. Wpływy mocno w górę, 17 mln zł zysku

W ub.r. firma Bebio, największy podmiot należący do trenerki fitness Ewy Chodakowskiej, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 66,8 proc. do 24,84 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 4,68 do 6,14 mln zł, a spółka komandytowa Bebio miała 11,14 mln zł przychodów i 10,8 mln zł zysku netto. Ograniczenia covidowe dotyczące eventów i sprzedaży stacjonarnej firmy z nawiązką zrekompensowały sobie w internecie. Już w 2019 roku mocno urosły spółki Chodakowskiej sprzedające kosmetyki BeBio i catering BeDiet. więcej

Anna Kalczyńska reklamuje serum pod oczy Bioliq (wideo)

W nowej kampanii reklamowej serum pod oczy Bioliq (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska) występuje prezenterka TVN Anna Kalczyńska. więcej

Dr Michał Sutkowski w nowej odsłonie kampanii "Szczepimy się" (wideo)

Pod hasłem "Zaszczep się i żyj normalnie!" ruszyła nowa odsłona kampanii "Szczepimy się" zachęcająca do szczepień przeciw COVID-19. Biorą w nim udział mama ucznia i lekarz - dr Michał Sutkowski, którzy przekonują, że niezaszczepienie może wiązać się z powrotem do zdalnego nauczania i lockdownu. więcej

Maciej Musiałowski i Gamou Fall w pierwszej męskiej kampanii Zalando (wideo)

Platforma modowa Zalando rusza z kampanią "Dla Ciebie, dla niego, dla nas", promującą męską odzież i akcesoria, z udziałem gwiazd z Polski i z Czech. Jej bohaterami są m.in.  aktor Maciej Musiałowski oraz model i zawodnik MMA Gamou Fall z Polski, a także prezenter telewizyjny Leoš Mareš, aktor Jan Cina oraz piosenkarz David Koller z Czech. więcej

Stadion PGE Narodowy ze spadkiem wpływów o 36 proc. i 6 mln zł straty

W ub.r. państwowa spółka PL.2012+ zarządzająca stadionem PGE Narodowy zanotowała spadek przychodów o 36,2 proc. do 38,5 mln zł oraz wyniku netto z 3,09 mln zł zysku do 6 mln zł straty. więcej

Interpublic wymaga od swoich pracowników szczepień

Grupa reklamowa Interpublic, do której należą m.in. takie agencje, jak Initiative, McCann Worldgroup, FCB, MullenLowe Group wymaga od swoich pracowników wracających do pracy w biurze dowodu zaszczepienia się przeciw COVID-19 lub wykonania testu na koronawirusa. więcej

"Robimy to dla sportu" w kampanii bukmachera Fortuna

„Fortuna - tak dla sportu” to hasło nowej kampanii reklamowej Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie. więcej

Lidl chce być otwarty w niedziele. "Różne scenariusze"

Kolejna sieć detaliczna, niemiecki Lidl, przymierza się do otwarcia sklepów w niedziele objęte zakazem handlu, stosując tzw. wyjątek pocztowy. - Aktualnie rozważamy różne scenariusze - przekazała nam Aleksandra Robaszkiewicz, odpowiedzialna za komunikację Lidl Polska. więcej

Piłka nożna bez kibiców, czyli wpływ pustych stadionów na grę piłkarzy

Rozgrywanie profesjonalnych meczów piłkarskich na pustych stadionach ma bardzo negatywny wpływ na sukcesy gospodarzy; ich przewaga spada prawie o połowę - wykazały badania naukowców z Wlk. Brytanii. Bez swoich kibiców gospodarze zdobywali znacznie mniej punktów i strzelali mniej bramek. więcej

Getin Bank przekonuje, że "nie zajmuje wiele miejsca w Twoim życiu" (wideo)

Getin Bank wystartował z kampanią marketingową kredytu gotówkowego. Jego autorem jest agencja Heart & Brain. więcej

Dino traci na giełdzie po publikacji wyników za pierwsze półrocze 2021r.

Sieć sklepów Dino wypracowała w pierwszych sześciu miesiącach roku 6 mld zł przychodów ze sprzedaży i 341 mln zł zysku netto. Giełda zareagowała na te wyniki nerwowo - na piątkowym zamknięciu parkietu, Dino tracił ponad 5 proc. więcej

Nowy spot wizerunkowy LINK4

LINK4 rozpoczął kampanię promującą osiągnięcia firmy na przestrzeni ostatnich pięciu lat. W reklamie LINK4 podkreśla postęp w rozwoju, m.in. pozyskanie pół miliona nowych klientów, dwukrotne zwiększenie liczby sprzedanych polis, zdobycie wielu prestiżowych nagród przyznanych przez najwyższej klasy ekspertów za efektywność kampanii reklamowych. Dzisiaj LINK4 jest drugą najlepiej rozpoznawalną firmą ubezpieczeniową w Polsce. więcej

Superbet z Ruchem Chorzów

Zakłady bukmacherskie Superbet przedłużyły współpracę z Ruchem Chorzów. więcej

Digitree Group w walce o bezpieczeństwo w sieci

Zapotrzebowanie na usługi cyfrowe firm, a także oczekiwania klientów i konsumentów diametralnie wzrosły w minionych kilkunastu miesiącach. Wdrożenie odpowiednich rozwiązań digitalowych okazało się szczególnie ważnie nie tylko dla rozwoju, ale przede wszystkim przetrwania wielu biznesów, a jednocześnie sprawnego funkcjonowania Polaków w cyfrowym świecie. Niestety wielu użytkowników sieci zapomina o ostrożności, nie zdając sobie sprawy z niebezpieczeństw i  zagrożeń, jakie czyhają na nich ze strony cyberprzestępców, którzy czekają tylko na uśpienie naszej czujności… materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Sprawa Garmond Press w prokuraturze

W Prokuraturze Rejonowej Kraków Śródmieście-Zachód toczy się postępowanie w sprawie Garmond Press SA dotyczącej doprowadzenia do niekorzystnego rozporządzenia mieniem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Czuchnowski na celowniku hakera za ujawnienie próby szantażu. ,,Groźby niepoważne, nie informuję policji"

Haker grozi Wojciechowi Czuchnowskiemu („Gazeta Wyborcza”) w odwecie za to, że dziennikarz opisał próbę szantażu, jakiej cyberprzestępca się dopuścił się na byłym szefie Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Piotrze Bączku. - Poinformowałem nasz helpdesk, że może dojść do próby włamania do systemu Agory - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Czuchnowski. Dodając, że gróźb "nie bierze zbyt poważnie". więcej

Agora nie chce rezygnować z drukowanego wydania ,,Gazety Wyborczej"

- Absolutnie nie planujemy rezygnować z wersji papierowej, jest dla nas bardzo istotna - mówi o „Gazecie Wyborczej” Agnieszka Sadowska z zarządu Agory. Spółka zaznacza, że spadki sprzedaży egzemplarzowej są rekompensowane przez zwiększanie cen. więcej

Wydawca strony głównej Se.pl odchodzi z firmy

Wojciech Boratyński, wydawca strony głównej Se.pl (ZPR Media) i drugi szef działu Biznes, z początkiem września zakończy pracę w redakcji. więcej

RASP przegrał proces byłym prezesem Grupy Azoty. Musi zapłacić 400 tys. zł zadośćuczynienia

Były prezes Grupy Azoty, Wojciech Wardacki, wygrał proces z „Faktem” (Ringier Axel Springer Polska). Wydawca ma mu zapłacić 400 tys. zł za naruszenie dóbr osobistych. Wyrok jest prawomocny. więcej

Jagoda Grondecka wróciła do Polski, prosi o pomoc ewakuowanym z nią Afgańczykom

Polska dziennikarka Jagoda Grondecka, która mieszkała ostatnio w Kabulu, pod koniec ubiegłego tygodnia wróciła do Polski wraz z grupą Afgańczyków. Teraz apeluje o pomoc tym, którzy wiele lat wspierali Polaków w Afganistanie. więcej

,,Gazeta Polska" drugi raz poprawiła przeprosiny za zdjęcia na antyuchodźczej okładce

Na facebookowym i twitterowym profilu „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) w prawidłowej formie zamieszczono zasądzone prawomocnym wyrokiem przeprosiny dla fotografów Rafała Wojczala i Wojciecha Wilczyńskiego, które w lipcu na pierwszej stronie tygodnika opublikowano z błędem. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Szef NENT Group: Viaplay to nie tylko sport, będziemy inwestować w Polsce długoterminowo

- Musimy zbudować w Polsce rynek streamingu sportowego. Nie oczekujemy, że nastąpi to w ciągu roku czy dwóch lat, jesteśmy gotowi inwestować długoterminowo - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anders Jensen, prezes i CEO NENT Group, właściciela platformy Viaplay. więcej

Angelina Jolie zakłada konto na Instagramie, by być głosem Afganek. "W tym geście wszystko zagrało idealnie"

Trzy dni temu aktorka Angelina Jolie założyła prywatny profil na Instagramie, chcąc w ten sposób oddać głos Afgankom, które mają coraz bardziej utrudniony dostęp do social mediów. Post ma już ponad 3 mln polubień, a profil aktorki - 7,3 mln obserwujących. - W tym geście Jolie wszystko zagrało idealnie. Perfekcyjne 3K – komunikator, komunikat i kanał. Kiedy te elementy dobrze się zgrywają w czasie i ważnym kontekście, dzieją się rzeczy wielkie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Barbara Krysztofczyk, ekspertka ds. wizerunku i CEO agencji Krystal Point. więcej

Business Insider powiększył przewagę nad Money.pl, Bankier przed Rp.pl (Top10)

Wśród serwisów o tematyce gospodarczo-prawnej liderem pozostaje Business Insider Polska, kolejne pozycje zajmują Money.pl oraz sekcje biznesowo-prawne o2.pl i Gazeta.pl. Bankier.pl wysunął się przed portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl. więcej

Wpływy Fotki 5 proc. w górę, zysk zmalał o 480 tys. zł

W ub.r. przychody spółki zarządzającej platformą społecznościową Fotka zwiększyły się o 4,6 proc. do 3,77 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 32,8 proc. do 2,6 mln zł jej zysk netto zmalał z 1,71 do 1,23 mln zł. więcej

Zegarki Casio promowano zdjęciem z Afganistanu. G-Shock Polska: ,,Nie mamy z tą narracją nic wspólnego"

Internetowy sklep z zegarkami OdCzasu DoCzasu kilka dni temu opublikował na Facebooku zdjęcie z wojny w Afganistanie zwracając uwagę na to, że widoczny tam u jednego żołnierza zegarek to marka Casio G-Shock. Po fali negatywnych komentarzy post usunięto. Głos zabrał właściciel Casio: „Marka G-Shock nie ma nic wspólnego z zaprezentowaną w poście narracją, a jej treść nie była w jakikolwiek sposób konsultowana z nami.” więcej

W sieci kwitnie handel podrabianymi dokumentami nt. szczepień. "Wyjątkowo trudno wykryć takie przestępstwo

W Polsce kilkaset złotych, a na świecie ok. stu dolarów musi zapłacić osoba niezaszczepiona, jeśli chce wyjechać do innych krajów bez ograniczeń. Tyle kosztuje fałszywy certyfikat COVID-19. W Ministerstwie Zdrowia mówią nam, że wcale nie jest łatwo podrobić taki dokument. Praktyka pokazuje co innego. - Trudno będzie wykryć takie przestępstwo, o ile nie złapie się oszusta na gorącym uczynku - mówi nam adwokatka Judyta Kasperkiewicz. więcej

Pomponik wyprzedził Pudelka, Plejadę i Plotka, mocno w dół sekcje show-biznesowe o2.pl i Radiozet.pl (TO10)

Wśród serwisów o tematyce show-biznesowej na pozycję lidera awansował Pomponik.pl, wysuwając się przed Pudelek.pl, Plejada.pl i Plotek.pl. Mocno zmalała odwiedzalność działów show-biznesowych serwisów o2.pl i Radiozet.pl. więcej

Talibowie używają internetu jako narzędzia kontroli

W latach 90. rządzący w Afganistanie talibowie zakazali korzystania z internetu. Obecnie używają go do zastraszania Afgańczyków w celu umocnienia odzyskanej właśnie władzy nad krajem. więcej

TikTok najczęściej pobieraną aplikacją na świecie. "Facebook zestarzał się ze swoimi użytkownikami"

TikTok wyprzedził Facebooka i w 2020 r. był najczęściej pobieraną aplikacją na świecie - wynika z danych platformy analitycznej App Annie. - Młode osoby nie chcą pojawiać się tam, gdzie mogą spotkać swoich rodziców. Facebook nie ma dziś łatwo, bo mimo że przejmuje wiele rozwiązań od TikToka, to jest mało seksi medium, szczególnie w młodszych grupach - oceniają nasi eksperci. więcej

Polityczne trolle atakują. Jak z nimi walczyć?

Internetowe trolle przypuściły atak na odwołanego niedawno wicepremiera Jarosława Gowina. Eksperci zaznaczają, że swoimi botami dysponują partie polityczne, agencje marketingowe, a nawet niektóre organizacje pozarządowe. Walka z trollami zakłada zaś z jednej strony edukowanie użytkowników, a z drugiej - sprawne działania platform społecznościowych. więcej

Afgańscy influencerzy kasują konta w social mediach

Ze strachu przed rządami talibów popularni w Afganistanie influencerzy usuwają swoje konta w mediach społecznościowych. więcej

Grupa Pracuj chce wejść na giełdę, w ub.r. zanotowała spadek wpływów i zysku

Zajmująca się cyfrową rekrutacją Grupa Pracuj złożyła Komisji Nadzoru Finansowego prospekt wraz z wnioskiem o jego zatwierdzenie, w związku z rozważaną publiczną ofertą akcji (IPO) na warszawskiej giełdzie. więcej

Innowacyjny program bezpieczeństwa dzieci i młodzieży Kocham To Dbam z Gwiazdami

Kocham To Dbam to ogólnopolski program bezpieczeństwa, oferujący niezwykle korzystne warunki ubezpieczenia, wysokie wypłaty świadczeń oraz bardzo szeroki zakres. Ubezpieczenie dziecka w ramach Kocham to Dbam zarówno poprzez Portal jak i przystąpienie w Placówce, do której uczęszcza dziecko, jest rozwiązaniem dla rodziców ceniących transparentność produktów ubezpieczeniowych, którzy wymagają kompleksowej ochrony dla swojego dziecka, przy zachowaniu najwyższych sum ubezpieczenia  w przystępnej cenie. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Koalicja Obywatelska zyskuje, a PiS traci w sondażach. "Partia rządząca zaczęła niepotrzebne bitwy na wielu frontach"

W ostatnim sondaż wyborczym Kantara Koalicja Obywatelska po wzroście poparcia zrównała się z Prawem i Sprawiedliwością. - Każda władza, bez wyjątku, popada w kryzys gdy zaczyna sądzić, że nie musi przejmować się głosami krytyki. To w jakim kierunku to pójdzie zależy od tego, czy i jak PIS zmodyfikuje swoją strategię i czy opozycja zacznie umiejętniej wykorzystywać błędy rządzących - komentuje dla Wirtualnemedia.pl dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico. więcej

Co trzeci Polak w czasie pandemii skarży się na pogorszenie zdrowia psychicznego

Prawie 40 proc. dorosłych Polaków uważa, że w pandemii pogorszyło się ich zdrowie psychiczne. Najczęstszą przyczyną jest wzrost cen i obawa przed chorobą bliskich - wynika z badania UCE RESEARCH i SYNO Poland dla platformy ePsycholodzy.pl. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Angelina Jolie zakłada konto na Instagramie, by być głosem Afganek. "W tym geście wszystko zagrało idealnie"

Trzy dni temu aktorka Angelina Jolie założyła prywatny profil na Instagramie, chcąc w ten sposób oddać głos Afgankom, które mają coraz bardziej utrudniony dostęp do social mediów. Post ma już ponad 3 mln polubień, a profil aktorki - 7,3 mln obserwujących. - W tym geście Jolie wszystko zagrało idealnie. Perfekcyjne 3K – komunikator, komunikat i kanał. Kiedy te elementy dobrze się zgrywają w czasie i ważnym kontekście, dzieją się rzeczy wielkie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Barbara Krysztofczyk, ekspertka ds. wizerunku i CEO agencji Krystal Point. więcej

Koalicja Obywatelska zyskuje, a PiS traci w sondażach. "Partia rządząca zaczęła niepotrzebne bitwy na wielu frontach"

W ostatnim sondaż wyborczym Kantara Koalicja Obywatelska po wzroście poparcia zrównała się z Prawem i Sprawiedliwością. - Każda władza, bez wyjątku, popada w kryzys gdy zaczyna sądzić, że nie musi przejmować się głosami krytyki. To w jakim kierunku to pójdzie zależy od tego, czy i jak PIS zmodyfikuje swoją strategię i czy opozycja zacznie umiejętniej wykorzystywać błędy rządzących - komentuje dla Wirtualnemedia.pl dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Czuchnowski na celowniku hakera za ujawnienie próby szantażu. ,,Groźby niepoważne, nie informuję policji"
Tesla Bot - Elon Musk zamierza stworzyć humanoidalnego robota (wideo)
T-Mobile w USA pozwany za kradzież wrażliwych danych
Prywatne sieci komórkowe: ogromny potencjał i stracona szansa?
Polityczne trolle atakują. Jak z nimi walczyć?
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj