Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 25 Sierpnia 2021
 
 
 
Kamil Bednarek nowym jurorem w ,,Lego Masters 2"
 
Nowym jurorem w drugiej edycji „Lego Masters” będzie Kamil Bednarek, który zastąpi Pawła „Brodatego Geeka” Dudę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do show rozpoczną się na początku września, premiera w TVN zaplanowana jest na późną jesień. więcej
 
 
Marcin Zaborski w TVN24, będzie prowadził wywiady i debaty
 
Z początkiem września Marcin Zaborski dołączy do zespołu TVN24. Poprzednio pracował w RMF FM, a wcześniej w radiowej Trójce. więcej
 
 
Orlen i Kluby "Gazety Polskiej" z Nagrodą Wolności Słowa od ,,Gazety Polskiej Codziennie". Kaczyński: po tej dekadzie nie sposób wyobrazić sobie rynku medialnego bez was
 
PKN Orlen otrzymał we wtorek Nagrodę Wolności Słowa "Gazety Polskiej Codziennie", jak uzasadniono, za uratowanie Ruchu i zakup Polska Press. Takie samo wyróżnienie przyznano też Klubom "Gazety Polskiej". Gratulacje i życzenia z okazji 10-lecia dziennika przekazali premier Mateusz Morawiecki, prezydent Andrzej Duda i prezes PiS Jarosław Kaczyński. więcej
 
 
Alior Bank klientem Sigma Bis
 
Alior Bank dołączył do grona klientów Sigma Bis, wspólnej agencji mediowej PKN Orlen i PZU. więcej
 
 
,,Gazety Wyborczej" zarobiła jedną trzecią więcej z reklam, ,,Fakt" i ,,Super Express" z dużymi spadkami (Top10)
 
W pierwszej połowie br. więcej niż przed rokiem z reklam zarobiły „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Puls Biznesu” i „Parkiet”. Duże spadki zanotowały natomiast m.in. „Fakt” i „Super Express” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polsat Media doliczy reklamodawcom widownię telewizyjną poza domem. TVN to analizuje, domy mediowe zaskoczone więcej
 
Skargi do KRRiT na brak reakcji Kajdanowicza na obelgi Frasyniuka. ,,Dziennikarz powinien odciąć się od słów gościa" więcej
 
Eksperci: Granice tego, co można powiedzieć publicznie, będą się przesuwały więcej
 
Szef NENT Group: Viaplay to nie tylko sport, będziemy inwestować w Polsce długoterminowo więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor mediów społecznościowych Polskie Radio
Senior Account Manager Multi Channel Network
Redaktor serwisu Plejada.pl Ringier Axel Springer
Redaktor Internetowy ds. content marketingu Grupa ZPR Media
Senior Account Manager MSL
Account Executive / Senior Account Executive MSL
Account Executive / Senior Account Executive Publicis Consultants
Stażysta PR Publicis Consultants
Senior Account Manager MSL
Technik systemów audiowizualnych StreamOnline
Senior Communications Planner Media Direction
Communications Planner Media Direction
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Kamil Bednarek nowym jurorem w ,,Lego Masters 2"

Nowym jurorem w drugiej edycji „Lego Masters” będzie Kamil Bednarek, który zastąpi Pawła „Brodatego Geeka” Dudę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do show rozpoczną się na początku września, premiera w TVN zaplanowana jest na późną jesień. więcej

Marcin Zaborski w TVN24, będzie prowadził wywiady i debaty

Z początkiem września Marcin Zaborski dołączy do zespołu TVN24. Poprzednio pracował w RMF FM, a wcześniej w radiowej Trójce. więcej

Katarzyna Herman i Dorota Chotecka w drugim sezonie serialu ,,Tajemnica zawodowa"

Wystartowały zdjęcia do drugiego sezon serialu „Tajemnica zawodowa”, którego pokażą TVN i Player.pl. Do obsady nowych odcinków dołączyli Katarzyna Herman, Dorota Chotecka, Marcin Czarnik, Karolina Porcari i Mateusz Rusin - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

289 tys. widzów ,,40 kontra 20" w TVN7, na premierę czeka drugi sezon

Emitowany w Siódemce nowy program „40 kontra 20” oglądało średnio 289 tys. widzów. Stacja w paśmie emisji programu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym na tle swoich głównych konkurentów. Wpływy z reklam wyniosły 13,34 mln zł. Na chwilę obecną nie wiadomo kiedy stacja pokaże drugi sezon cyklu, który został już nagrany. więcej

Prezydent o tzw. ustawie medialnej: to kontrowersyjne rozwiązanie

To jest bardzo kontrowersyjne rozwiązanie, które jest niezrozumiałe dla naszych amerykańskich partnerów - podkreślił prezydent Andrzej Duda pytany we wtorek w TVP Info, czy ma zamiar podpisać tzw. ustawę medialną. Ocenił też, że "repolonizacja mediów" powinna odbywać się na drodze rynkowej. więcej

Mniej nowych odcinków ,,Barw szczęścia" tygodniowo, premiery od 6 września

Od 6 września telewizyjna Dwójka będzie emitować 15. sezon serialu „Barwy szczęścia”. W tym sezonie TVP zmniejszy liczbę premierowych odcinków w tygodniu z pięciu do czterech. więcej

Akademia Telewizyjna pozbawiła Andrew Cuomo nagrody Emmy

Międzynarodowa Akademia Sztuk i Nauk Telewizyjnych odebrała we wtorek byłemu gubernatorowi stanu Nowy Jork Andrew Cuomo przyznawana przez nią nagrodę Emmy. Cuomo otrzymał ją w ub. roku za programy poświęcone batalii z pandemią koronawirusa. więcej

Kanały Polsatu z Ligą Mistrzów dalej w ofercie Platformy Canal+, pojawią się w Canal+ online

Canal+ Polska przedłużył na najbliższe trzy sezony umowę z Telewizją Polsat dotyczącą dystrybucji kanałów Polsat Sport Premium z transmisjami piłkarskiej Ligi Mistrzów. Stacje pojawią się w ofercie platformy Canal+ online. więcej

Kwalifikacje US Open w Eurosporcie w Playerze

We wtorek zaczęły się kwalifikacje US Open, w których gra pięcioro Polaków. Transmisje wszystkich spotkań eliminacyjnych dostępne są na żywo i w VOD wyłącznie w Eurosporcie w Playerze. więcej

Rachel Maddow przedłuża swój kontrakt z telewizją MSNBC

Nie odchodzi z telewizji, jak jeszcze dwa tygodnie temu pisały amerykańskie media. Rachel Maddow, najlepiej oceniana przez widzów prezenterka stacji informacyjnej MSNBC, zostaje w stacji. Jej kontrakt przedłużono o kilka kolejnych lat. więcej

W ,,Wiadomościach" TVP pomylono datę wybuchu II wojny światowej

W poniedziałek w głównym wydaniu „Wiadomości” TVP podano błędną datę wybuchu II wojny światowej. Relację z pomyłką usunięto z pełnego wydania programu w internecie. więcej

AFA MEDIA z kontraktem na obsługę marketingową jednego z największych projektów ubezpieczeniowych w Polsce- Kocham To Dbam

Grupa AFA MEDIA to ogólnopolski podmiot kreatywny, posiadający własny adserwer, spółkę programistyczną, serwisy internetowe, bazy mailingowe i SMS’owe oraz agencja realizująca innowacyjne strategie marketingowe, kampanie mobilne i digitalowe dla polskich jak i zagranicznych marek. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Łukasz Wojtusik nowym prowadzącym ,,Śniadanie Mistrzów" w RMF Classic

Związany dotychczas z Tok FM Łukasz Wojtusik będzie od września nowym prowadzącym pasmo „Śniadanie Mistrzów” na antenie RMF Classic. Zastąpi w tej roli Michała Matusa, który pożegnał się ze stacją. więcej

 
Marcin Grzywacz w redakcji sportowej radiowej Trójki

Do redakcji Programu III Polskiego Radia z początkiem września dołączy dziennikarz sportowy Marcin Grzywacz, jako komentator współpracujący ze Sportklubem i Eleven Sports. więcej

 
Radio ESKA w grupie komercyjnej z wyższą słuchalnością od Radia ZET

W ostatniej fali badania Radio Track (V - VII ‘21) Radio ESKA zanotowało rekordową słuchalność wśród słuchaczy w wieku od 16 do 49 lat. Udział stacji w czasie słuchania wyniósł 12,3 proc., a zasięg dzienny 16,7 proc. Tym samym Radio ESKA zostało drugą najpopularniejszą stacją w Polsce w grupie komercyjnej - wyprzedzając po raz pierwszy w historii Radio ZET zarówno pod względem udziału w czasie słuchania, jak i  zasięgu dziennego. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Krakowie

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w okresie od lutego do lipca 2021 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Alior Bank klientem Sigma Bis

Alior Bank dołączył do grona klientów Sigma Bis, wspólnej agencji mediowej PKN Orlen i PZU. więcej

,,Gazety Wyborczej" zarobiła jedną trzecią więcej z reklam, ,,Fakt" i ,,Super Express" z dużymi spadkami (Top10)

W pierwszej połowie br. więcej niż przed rokiem z reklam zarobiły „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Puls Biznesu” i „Parkiet”. Duże spadki zanotowały natomiast m.in. „Fakt” i „Super Express” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Communication Unlimited: wpływy 33 proc. w górę, 1,3 mln zł zysku

W ub.r. przychody agencji reklamowej Communication Unlimited zwiększyły się o 33,1 proc. do 25,52 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 21,9 proc. zysk netto poszedł w górę z 787,6 tys. zł do 1,3 mln zł. więcej

Carrefour z Majką Jeżowską chce trafić do młodych na TikToku

Carrefour zainicjował na TikToku zabawę i konkurs dla młodzieży szkolnej #SzkołaCarrefoura. Wraz ze śpiewającą Majką Jeżowską marka zaprasza uczniów, by w nowym roku szkolnym celebrowali swoją wyjątkowość. Za akcję odpowiadają Saatchi & Saatchi i Prodigious Publicis Production. więcej

Modelka plus size promuje nową kolekcję Zara

Hiszpańska marka odzieżowa Zara promuje swoją najnowszą kolekcję. Bohaterką kampanii jest modelka plus size, co ma podkreślać, że znana marka sieciowa wspiera body positive. więcej

Żubr kupuje działki Biebrzańskiemu Parkowi Narodowemu

Fundusz Żubra, we współpracy z Biebrzańskim Parkiem Narodowym, pomaga kupować działki znajdujące się na obszarze siedlisk lęgowych orlika grubodziobego, derkacza i żurawia. więcej

Andrzej Rybiński śpiewa "Nie liczę godzin i lat..." w reklamie Vision Express

Vision Express do nowej kampanii reklamowej zaprosiło Andrzeja Rybińskiego. Artysta śpiewa w klipie reklamowym swój słynny hit "Nie liczę godzin i lat…". Akcję przygotowały agencja reklamowa Walk Creative oraz Szut Szut Studio. więcej

Costa Express zmienia właściciela w Polsce, przejmuje ją Coca-Cola HBC

Spółka Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie zawarła umowę dotyczącą zakupu od Costa Coffee spółki wydzielonej w listopadzie 2020 roku. Costa Express to sieć kawomatów dostępnych na stacjach benzynowych, w sklepach detalicznych, obiektach sportowych i biurach. Transakcja zostanie sfinalizowana w październiku. więcej

Orange w kolejnym odcinku Orange Challenge promuje szybki światłowód (wideo)

Rozpoczyna się przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa nowa kampania z cyklu Orange Challenge reklamująca "Gigaszybki Orange Światłowód". więcej

Na rządowych reklamach Funduszu Odbudowy TVP i Polsat zarobiły po 1,5 mln zł, a TVN 1 mln zł

Polsat i Telewizja Polska zarobiły najwięcej na rządowych spotach, promujących unijny Fundusz Odbudowy: obie telewizje dostały po 1,5 mln zł. W płatnej kampanii wzięły też udział m.in. TVN, RMF FM, Polskie Radio, TV Trwam i TV Republika. więcej

Kosmetyki Bond w nowej odsłone wsparte kampanią (wideo)

Dom mediowy Media Choice rozpoczął współpracę z marką Bond (Pharma CF), oferującą kosmetyki do codziennej pielęgnacji dla mężczyzn. Kampania digital ma służyć zwiększeniu świadomości marki i jej produktów wśród grupy docelowej. Jednym z głównych elementów jest launch nowej linii „Inspired by Whisky”. więcej

Tomasz Świtała CX directorem w Spacecamp

Tomasz Świtała dołączył do zespołu Spacecamp (Brand New Galaxy) na stanowisku customer experience director. więcej

Platige Image rozszerza współpracę z Dell Technologies

Studio produkcji i postprodukcji Platige Image zdecydowało się na przedłużenie współpracy z firmą technologiczną Dell Technologies. więcej

Francuz Killian Hayes globalnym ambasadorem Pumy

Puma ogłosiła podpisanie kontraktu z francuskim koszykarzem Killianem Hayesem. więcej

TikTok współpracuje z agencją monetyzującą influencer marketing

Stars.Space, technologiczna spółka zależna z Grupy Hub.Tech, specjalizująca się w monetyzacji influencer marketingu, podpisała umowę strategiczną z TikTokiem. Platforma społecznościowa zadeklarowała międzynarodowe partnerstwo marketingowo-technologiczne. więcej

Xiaomi zmienia nazwę swoich telefonów. Już nie będzie marki "Mi"

Xiaomi, chiński producent smartfonów, zmienia nazewnictwo swoich urządzeń. Stosowana od 10 lat marka "Mi" znika z rynku. więcej

Nowy spot wizerunkowy LINK4

LINK4 rozpoczął kampanię promującą osiągnięcia firmy na przestrzeni ostatnich pięciu lat. W reklamie LINK4 podkreśla postęp w rozwoju, m.in. pozyskanie pół miliona nowych klientów, dwukrotne zwiększenie liczby sprzedanych polis, zdobycie wielu prestiżowych nagród przyznanych przez najwyższej klasy ekspertów za efektywność kampanii reklamowych. Dzisiaj LINK4 jest drugą najlepiej rozpoznawalną firmą ubezpieczeniową w Polsce. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Orlen i Kluby "Gazety Polskiej" z Nagrodą Wolności Słowa od ,,Gazety Polskiej Codziennie". Kaczyński: po tej dekadzie nie sposób wyobrazić sobie rynku medialnego bez was

PKN Orlen otrzymał we wtorek Nagrodę Wolności Słowa "Gazety Polskiej Codziennie", jak uzasadniono, za uratowanie Ruchu i zakup Polska Press. Takie samo wyróżnienie przyznano też Klubom "Gazety Polskiej". Gratulacje i życzenia z okazji 10-lecia dziennika przekazali premier Mateusz Morawiecki, prezydent Andrzej Duda i prezes PiS Jarosław Kaczyński. więcej

,,Gazety Wyborczej" zarobiła jedną trzecią więcej z reklam, ,,Fakt" i ,,Super Express" z dużymi spadkami (Top10)

W pierwszej połowie br. więcej niż przed rokiem z reklam zarobiły „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Puls Biznesu” i „Parkiet”. Duże spadki zanotowały natomiast m.in. „Fakt” i „Super Express” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Wrześniowy numer ,,Vogue Polska" pod kierownictwem nowej naczelnej w odświeżonej formule

Numerem "Spetember Issue 2021" w roli redaktorki naczelnej „Vogue Polska” (Visteria) debiutuje Ina Lekiewicz. Magazyn ma nowy layout, szatę graficzną i układ stron. więcej

,,Dziennik Bałtycki": Mariusz Leśniewski nowym wicenaczelnym, odchodzi Bogdana Wachowska

Z redakcją „Dziennika Bałtyckiego” (Polska Press Grupa) rozstaje się dotychczasowa zastępczyni redaktora naczelnego Bogdana Wachowska. Na jej stanowisko awansował Mariusz Leśniewski, związany z tytułem od 21 lat - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.   więcej

Z ,,Dziennika Zachodniego" odchodzą szefowa newsroomu i wydawca

Z „Dziennikiem Zachodnim” (Polska Press) pożegnali się szefowa newsroomu Maria Olecha-Lisiecka i wydawca wydań codziennych Grzegorz Lisiecki. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Instagram rezygnuje z funkcji "swipe up" na rzecz naklejek

Od września na Instagarmach influencerów funkcja przesuwania ekranu "swipe up" zostanie zastąpiona naklejkami. Zmiana obejmie konta, którzy mają więcej niż 10 tys. obserwujących. więcej

Netflix ogłasza swoje premiery filmowe do końca tego roku

Od września do końca grudnia Netflix zaplanował premiery 43 nowych filmów. Na ostatnie cztery miesiące tego roku na platformie pojawią się produkcje, w których wystąpią m.in. Leonardo DiCaprio, Dwayne Johnson, Gal Gadot, Idris Elba, Jennifer Lawrence czy Benedict Cumberbatch. więcej

WP przewiduje dwucyfrowy wzrost reklamy internetowej w drugim półroczu

Wirtualna Polska spodziewa się dwucyfrowego wzrostu wydatków na reklamę internetową w drugim półroczu, sama zaś chce rosnąć szybciej niż rynek. więcej

Wirtualna Polska za 5,9 mln zł kupiła 17banków.com, inwestuje 9,3 mln zł w firmę z mediów

Należąca do holdingu Wirtualna Polska spółka Totalmoney.pl przejęła porównywarkę kredytową 17banków.com, płacą 5,94 mln zł. Natomiast spółka Stacja Służew, którą Wirtualna Polska przejęła w maju, zainwestowała 9,31 mln zł w 6,8 proc. akcji podmiotu z branży mediów. więcej

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego chce uregulować działalność instytucji finansowych w social mediach

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego opublikował we wtorek projekt zasad wykorzystywania mediów społecznościowych przez instytucje finansowe. Ma on m.in. zapobiec publikacji fake newsów i dezinformacji. więcej

Daniel Dziewit: Młodzi utonęli w sieci i są w niej użytkowani

Nie jesteśmy użytkownikami, a użytkowanymi; uzależniliśmy się od cyfrowego świata i pozwoliliśmy, aby to samo spotkało nasze dzieci - powiedział w wywiadzie dla PAP Daniel Dziewit, specjalista ds. uzależnień, autor książki "Homo Enter, czyli jak nie zostać złowionym". więcej

AFA MEDIA z kontraktem na obsługę marketingową jednego z największych projektów ubezpieczeniowych w Polsce- Kocham To Dbam

Grupa AFA MEDIA to ogólnopolski podmiot kreatywny, posiadający własny adserwer, spółkę programistyczną, serwisy internetowe, bazy mailingowe i SMS’owe oraz agencja realizująca innowacyjne strategie marketingowe, kampanie mobilne i digitalowe dla polskich jak i zagranicznych marek. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Daniel Dziewit: Młodzi utonęli w sieci i są w niej użytkowani

Nie jesteśmy użytkownikami, a użytkowanymi; uzależniliśmy się od cyfrowego świata i pozwoliliśmy, aby to samo spotkało nasze dzieci - powiedział w wywiadzie dla PAP Daniel Dziewit, specjalista ds. uzależnień, autor książki "Homo Enter, czyli jak nie zostać złowionym". więcej

Co drugi Polak uważa, że w jego okolicy zamknięty został jakiś sklep

Prawie 47 proc. Polaków zauważyło, że w okresie pandemii został zamknięty lub zlikwidowany sklep w ich najbliższej okolicy – wynika z badania przeprowadzonego przez platformę UCE RESEARCH. Według autorów badania, najczęściej znikają sklepy z odzieżą, ogólnospożywcze i warzywniaki. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Tatuum wybrało SEC Newgate CEE

Marka odzieżowa Tatuum została nowym klientem agencji SEC Newgate CEE. więcej

Paweł Kukiz pozwie Radosława Sikorskiego za ,,sprzedajną szmatę". ,,Spełnianie próśb nie jest karalne"

Lider ugrupowania Kukiz’15, Paweł Kukiz, zapowiedział w rozmowie z Polską Agencją Prasową, że w najbliższym czasie skieruje do sądu pozew przeciwko Radosławowi Sikorskiemu o naruszenie dóbr osobistych. Chodzi o słowa "sprzedajna szmata", które europoseł wypowiedział w TVN24 pod adresem muzyka po jego głosowaniu w Sejmie ws. ustawy medialnej. - Sam prosił, żeby tak się do niego zwracać. Spełnianie próśb nie jest karalne - komentuje Sikorski. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Juniper Research: globalne przychody z treści dla dorosłych VR osiągną 19 mld dolarów do 2026 r.
Korea Południowa idzie na starcie z Google i Apple. Chodzi o prowizje za zakupy w aplikacjach
Orange z promocjami: internet 1Gb/s w cenie jak za 300Gb/s
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego chce uregulować działalność instytucji finansowych w social mediach
W Poznaniu otwarto największy salon T-Mobile w Polsce
Xiaomi zmienia nazwę swoich telefonów. Już nie będzie marki "Mi"
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj