|
|
|
|
|
|
|
TVN24 stawia na TVN24 Go. ,,Ludzie coraz częściej nie mają telewizora"
Platforma streamingowa TVN24 Go to uzupełnienie oferty kanałów TVN24 i TVN24 Bis. Serwis działa już ponad 2 lata, podczas gdy analogiczny CNN+ dopiero wystartuje. Beata Biel, szefowa TVN24 Go w rozmowie z Wirtualnemedia.pl mówi o perspektywach na przyszłość tej usługi.
więcej
|
TVP3 ma nadawać w HD. Od października startuje nowa ramówka
Z początkiem października zmieni się ramówka TVP3: zostanie upasmowiona i odświeżona, pojawią się też nowe programy. To początek zmian - w przyszłym roku antena ma przejść na nadawanie w systemie HD. - W ciągu trzech lat chcemy zająć trzecie miejsce pod względem oglądalności w całej grupie TVP - mówi nam Paweł Gajewski, który od maja szefuje TVP3.
więcej
|
Nowe emisje testowe w DVB-T2 w Warszawie, Gdańsku i Lublinie
Już wkrótce w Warszawie i Gdańsku wystartują multipleksy testowe naziemnej telewizji cyfrowej firmy MWE w standardzie DVB-T2. Związana z Cyfrowym Polsatem spółka BCAST może z kolei uruchomić próbne emisje w Gdańsku i Lublinie.
więcej
|
Katolicka telewizja z darmową koncesją od KRRiT
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała wrocławskiej Fundacji Vide et Crede koncesję na nadawanie kanału telewizyjnego EWTN Polska. KRRiT uznała katolicką stację za nadawcę społecznego i tym samym zwolniła ją z opłat za koncesję.
więcej
|
,,Na dobre i na złe" w nowym sezonie straciło 420 tys. widzów, TVP2 wiceliderem
Serial „Na dobre i na złe” w jesiennym sezonie ogląda średnio 1,78 mln osób. Produkcja rok do roku straciła 420 tys. widzów, ale w obecnym sezonie widownia rośnie z odcinka na odcinek. Cykl daje Dwójce pozycję wicelidera rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy sezon ,,Leśniczówki" śledzi 1,11 mln widzów, TVP1 wiceliderem
Nowy sezon „Leśniczówki” ogląda średnio 1,11 mln osób. W porównaniu do początku poprzedniego sezonu produkcja straciła 110 tys. widzów. TVP1 w czasie nadawania telenoweli zajmuje drugie miejsce w rynku tzw. „wielkiej czwórki” i ostatnie w grupie 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
251 tys. widzów ,,Papierów na szczęście" w TVN7
Nowy serial Siódemki „Papiery na szczęście” po pierwszych trzech tygodniach emisji ogląda średnio 251 tys. widzów. Stacja w czasie jego emisji miała słabsze wyniki od TV4 i TV Puls, ale lepsze od TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
428 tys. widzów ,,Magazynu 997" w TVP1
Program „Magazynu 997” w sezonie 2021/2022 ogląda średnio 428 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji misyjnej audycji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
ATM Grupa: wpływy 30 proc. w górę, 10 mln zł zysku netto, odbicie w produkcji ważniejsze niż koniec ATM Rozrywki
W zeszłym półroczu przychody ATM Grupy, zajmującej się głównie produkcją programów tv i seriali, zwiększyły się o 29,8 proc. do 111,39 mln zł mimo zakończenia emisji kanału ATM Rozrywka. Zysk netto firmy poszedł w górę z 8,78 do 9,97 mln zł.
więcej
|
Drugi sezon ,,Kryminalnych akt inspektor Biskupskiej" od 1 listopada w CBS Reality
Od 1 listopada w CBS Reality będzie można oglądać drugi sezon „Kryminalnych akt inspektor Biskupskiej”.
więcej
|
Ponad 3 mld ludzi na świecie ogląda cyfrowe wideo
Do końca tego roku 3,26 mld ludzi na całym świecie będzie oglądało cyfrowe wideo. Oznacza to, że raz w miesiącu w streamingu lub pobrane wideo ogląda ponad 40 proc. światowej populacji –-wynika z analiz firmy badawczej eMarketer
więcej
|
Viaplay będzie transmitować w Polsce wyścigi Indycar Series
NENT Group, właściciel platformy streamingowej Viaplay, przedłużył do 2024 prawa do transmisji cyklu wyścigowego Indycar Series. W Polsce wyścigi będą pokazywane na Viaplay od lutego 2022 roku.
więcej
|
Grupa Polsat Plus z transmisjami polskiej siatkówki przez kolejne siedem lat
Grupa Polsat Plus przez kolejne siedem sezonów będzie partnerem Polskiej Ligi Siatkówki. Operator Plus pozostanie sponsorem tytularnym ligi mężczyzn – PlusLigi oraz strategicznym Tauron Ligi kobiet. Telewizja Polsat nabyła dla swoich widzów prawa do pokazywania obydwu lig do 2028 roku.
więcej
|
Prezes Kino Polska TV sprzedał akcje spółki za 278 tys. zł
Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV, w zeszły wtorek sprzedał 18,33 tys. akcji spółki za 278,52 tys. zł.
więcej
|
Wątroba z serialu ,,W11" odpowiada szefowi ZASP: Moja filmografia jest bogatsza
Gwiazdor serialu „W11 - Wydział Śledczy” walczy w sądzie o zapłatę zaległych tantiem. Prezes pozwanego ZASP twierdzi, że Sebastian Wątroba „nie jest aktorem, tylko amatorem”. Były policjant w rozmowie z Wirtualnemedia.pl odpowiada na ten zarzut.
więcej
|
443 tys. widzów ,,Hotelu Paradise 4" w TVN7
Jesienne odcinki programu Siódemki „Hotel Paradise” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 443 tys. widzów, o 62 tys. osób mniej niż nadawany rok temu drugi sezon reality-show - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Andrzej Duda w USA rozmawiał z menedżerem Discovery. ,,Podejmę decyzję, kiedy nowela do mnie trafi"
Podejmę decyzję, kiedy nowela do mnie trafi - powiedział w piątek prezydent Andrzej Duda pytany, czy zawetuje zmiany w nowelizacji określanej jako „lex TVN”.- Jeżeli dojdę do wniosku, że istotne elementy związane z bezpieczeństwem inwestowania w Polsce, są tam postawione pod znakiem zapytania, to te decyzje będą zdecydowane - dodał.
więcej
|
TV Republika wycofała program Ewy Stankiewicz z krytyką polityki energetycznej rządu. Sakiewicz: nie było kolaudacji
W czwartek wieczorem Telewizja Republika wbrew zapowiedziom nie wyemitowała programu „Otwartym tekstem” Ewy Stankiewicz, w którym dziennikarka w rozmowie z ministrem Piotrem Naimskim krytykowała politykę energetyczną rządu. - Program nie został oddany do kolaudacji, a to jest warunek emisji programów nagrywanych w każdej stacji - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, szef TV Republika.
więcej
|
Aktor Tomasz O. z prokuratorskimi zarzutami ws. faktury za galę MMA
Tomasz O., aktor znany z filmów Patryka Vegi i walk MMA, usłyszał zarzuty w sprawie posługiwania się fikcyjną fakturą dotyczącą gali MMA.
więcej
|
10 przewag konferencji online Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne. Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody! Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robert Mazurek: Skazany na masakrowanie
Z redakcji odchodził i wracał. Nagród dziennikarskich nie przyjmuje. Jego wywiady nie ocieplają wizerunku polityków. Przez 20 lat wyśmiewał ich w rubryce prowadzonej na łamach aż pięciu tytułów. Prywatnie z wieloma jest na stopie koleżeńskiej, co pokazały niedawne urodziny uświetnione przez przedstawicieli większości opcji politycznych. Kim jest Robert Mazurek?
więcej
|
|
Trzy miliony zł na nagrody dla pracowników Polskiego Radia
Ponad 3 mln zł wypłaciło Polskie Radio swoim pracownikom we wrześniu w postaci nagród. Otrzymały je 1974 osoby, obligatoryjna kwota nagrody wyniosła 1675,07 zł brutto - informuje nas nadawca.
więcej
|
|
Radio Wawa z większymi przychodami i zyskiem, 602 tys. zł dywidendy dla spółki Time
Spółka International Communication nadająca Radio Wawa (obecnie SuperNova) w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 5,5 proc. do 4,97 mln zł i zysku netto z 323 do 602,6 tys. zł. Swojemu jedynemu udziałowcowi, spółce Time, wypłaci cały zeszłoroczny zysk jako dywidendę.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Poznaniu. TOK FM i Eska na podium
Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajęło RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze TOK FM i Eska - wynika z fali badań słuchalności radia za okres od marca do sierpnia br.
więcej
|
|
|
|
K2, MullenLowe Warsaw i S4 wśród agencji walczących o obsługę reklamową Tauronu
Siedem agencji złożyło oferty w przetargu na kompleksową obsługę kreatywną kampanii reklamowych i innych działań marketingowych spółki Tauron Sprzedaż - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Wśród nich są m.in. K2, MullenLowe Warsaw, S4 i Czart.
więcej
|
Mastermind Media zajmie się obsługą mediową kampanii PKP Intercity
Agencja Mastermind Media wygrała przetarg PKP Intercity na planowanie i zakup mediów do jednej kampanii promocyjnej przewoźnika. Pokonała w nim m.in. Carat Polska (dentsu), Sigmę Bis i ClickAd Interactive - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agencja dsk zajmie się kampanią promującą honorowe krwiodawstwo
Agencja reklamowa dsk wygrała przetarg Ministerstwa Zdrowia na realizację ogólnopolskiej kampanii promującej honorowe krwiodawstwo - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
McCann otwiera dodatkowe biuro tylko dla zaszczepionych przeciw Covid-19
Grupa agencji McCann Poland od września udostępnia swoim pracownikom przestrzeń co-workingową - warunkiem wstępu jest posiadanie certyfikatu szczepienia przeciw Covid-19.
więcej
|
Amazon przed Apple i Netfliksem w rankingu lojalności marek (TOP100)
Amazon utrzymał pozycję lidera w publikowanym przez firmę Brand Keys dorocznym rankingu marek, wobec których konsumenci są najbardziej lojalni.
więcej
|
Marta Chalimoniuk-Nowak: Eko tylko z nazwy. Działania środowiskowe firm są często iluzoryczne
- Coraz częściej konsumenci, szczególnie ci młodzi, oczekują działań ekologicznych biznesu, więc inwestowanie w proekologiczną innowacyjność jest w obszarze zainteresowań coraz szerszego grona producentów i usługodawców. Jednak około połowa twierdzeń dotyczących ekologiczności produktów promowanych na stronach różnych przedsiębiorstw i w ich profilach społecznościowych nie jest poparta dowodami - mówi Marta Chalimoniuk-Nowak, ekspert strategiczny w Radzie Ekspertów Business Centre Club, doradca biznesowy i analityk rynkowy w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl o pozornych działaniach eko firm w Polsce i wykorzystywaniu przez nie trendu proekologicznego do autopromocji.
więcej
|
Ekipa zaczyna promować własną linię napojów
Ruszyła kampania promocyjna napojów Koral Ekipa, skierowana do biznesu.
więcej
|
CBA kontroluje przetarg mediowy Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu
Centralne Biuro Antykorupcyjne rozpoczęło kontrolę w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu dotyczący procedur przy przetargu z 2018 roku na obsługę mediową kampanii promującej PAIH EXPO - I Forum Wsparcia Polskiego Biznesu za Granicą.
więcej
|
Wojciech Kozłowski przestał kierować marketingiem Decathlonu
Z końcem września Wojciech Kozłowski, dyrektor marketingu i rzecznik prasowy sieci sklepów Decathlon, zakończy pracę w firmie.
więcej
|
WPP z karą 19 mln dolarów za naruszenie przepisów antykorupcyjnych
Komisja Papierów Wartościowych i Giełd w USA ogłosiła, że holding reklamowy WPP (należą do niego agencje, m.in. VMLY&R, GroupM) zgodził się zapłacić ponad 19 milionów dolarów w celu rozwiązania zarzutów dotyczących naruszenia przepisów antykorupcyjnych, ksiąg i ewidencji oraz wewnętrznych kontroli księgowych ustawy o zagranicznych praktykach korupcyjnych (FCPA).
więcej
|
OTO Film ma nową siedzibę, zmieniło identyfikację wizualną
Studio Filmowe OTO Film przeniosło się do nowej siedziby przy ulicy Inspektowej 22 w Warszawie.
więcej
|
Paweł Jurek i Karolina Kowalczyk w zespole Autenti
Do zespołu fintechu Autenti dołączają business unit manager Paweł Jurek oraz IT product partnership manager Karolina Kowalczyk.
więcej
|
Dom producencki Zygmunta i Tobiasa Solorzów ze spadkiem wpływów i 121 tys. zł straty, szykuje nowe filmy i seriale dla Polsatu
Należąca do Zygmunta i Tobiasa Solorzów firma TFP, zajmująca się głównie produkcją reklam, program i seriali dla Grupy Polsat Plus, w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 14 proc. do 38,8 mln zł oraz wyniku netto z 1,41 mln zł zysku do 120,8 tys. zł straty.
więcej
|
Jan Błachowicz ambasadorem marki Pako Lorente
Ambasadorem reklamowym marki odzieżowej Pako Lorente mistrz UFC w wadze półciężkiej Jan Błachowicz.
więcej
|
Agnieszka Radwańska twarzą cateringu Maczfit
Była tenisistka Agnieszka Radwańska została ambasadorką marki cateringu dietetycznego Maczfi.
więcej
|
Paulina Krupińska w kampanii produktów do włosów Cameleo
Pod hasłem "Włosy Lubią Zmiany" wystartowała najnowsza kampania polskiej marki Cameleo, oferującej produkty do pielęgnacji, koloryzacji i stylizacji włosów. Ambasadorką akcji jest modelka i prezenterka telewizyjna Paulina Krupińska.
więcej
|
10 przewag konferencji online Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne. Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody! Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Zamieszanie po urodzinach Roberta Mazurka z posłami nie zmieni standardów w relacjach dziennikarzy i polityków
Afera, jaka wybuchła po urodzinach Roberta Mazurka, na których bawiło wielu polityków, nie wpłynie na sposób funkcjonowania ich środowiska i ludzi mediów. Zdaniem Jacka Żakowskiego, w całej sprawie obie strony miały "intencję korupcyjną".
więcej
|
Wkrótce wywiad-rzeka z Wiktorem Baterem. ,,To niedokończona rozmowa"
Już niebawem Wydawnictwo Marginesy ogłosi datę premiery wywiadu-rzeki z Wiktorem Baterem „Wesoły rajski ptak. Ostatnia rozmowa. Artykuły. Wywiady”. Były korespondent polskich mediów w Rosji zmarł 7 kwietnia 2020 roku, dlatego autorzy książki nie mieli łatwego zadania.
więcej
|
Właściciel Gremi Media dzięki obniżeniu kosztów zwiększył zysk
W pierwszym półroczu kontrolowana przez Grzegorza Hajdarowicza spółka KCI, większościowy akcjonariuszy Gremi Media (to wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) w ujęciu skonsolidowanym zanotowała wzrost przychodów o 1,3 proc. do 48,91 mln zł, a przy spadku kosztów o 13,1 proc. do 41,2 mln zł jej zysk netto poszedł w górę z 6,38 do 8,29 mln zł.
więcej
|
Lech Wałęsa ma przeprosić Sławomira Cenckiewicza za słowa o sfałszowaniu dokumentów dot. ,,Bolka"
Historyk Sławomir Cenckiewicz wyraził w sobotę zadowolenie wyroku sądu w Warszawie, który nakazał b. prezydentowi Lechowi Wałęsie przeproszenie go za rozpowszechnianie nieprawdziwych i naruszających jego dobre imię informacji. Z częścią wyroku historyk się jednak nie zgadza i rozważa odwołanie.
więcej
|
|
|
Facebook wyświetla pozytywne artykuły na swój temat
Facebook próbuje poprawić swój wizerunek, wyświetlając w sekcji Aktualności pozytywne artykuły na temat firmy. Zdaniem dr. Sergiusza Trzeciaka, ujawnienie tego typu informacji nie zachwieje pozycją technologicznego giganta.
więcej
|
Polski internauta korzysta z 5,7 subskrypcji, za każdą płaci do 50 zł. Najpopularniejsze Netflix, Spotify i Wyborcza.pl
Polscy użytkownicy usług subskrypcyjnych korzystają średnio z 5,7 takich zobowiązań, płacąc po kilkadziesiąt zł miesięcznie. Najpopularniejsze są platformy z filmami i serialami, na czele z Netflixem.
więcej
|
Facebook wyjaśnia zasady wyświetlania treści w news feedzie
Facebook opublikował szczegółowe wytyczne określające rodzaje treści, których widoczność w Aktualnościach jest ograniczana.
więcej
|
Instagram nie taki zły, jak go malują?
Zdaniem dr Małgorzaty Bulaszewskiej, Instagram nie jest poważnym zagrożeniem dla postrzegania swojego ciała przez jego użytkowników, bo korzystają z niego głównie osoby z ukształtowaną osobowością. Wojtek Kardyś zwraca jednak uwagę, że platforma ma negatywny wpływ na wszystkich, także dorosłych. Poprawy sytuacji upatruje zaś w edukowaniu młodych.
więcej
|
Netflix wchodzi w gaming. Influencerzy: to dobry ruch
Niedawna decyzja Netfliksa o ekspansji na rynku gamingowym jest pozytywnie odbierana przez influencerów - wynika z analiz GlobalDeta.
więcej
|
Internet poprawia sprawność umysłową emerytów
Korzystanie z internetu w okresie emerytalnym może znacząco poprawić funkcje poznawcze – informuje “Journal of Economic Behavior and Organization”.
więcej
|
Polska Wikipedia skończyła 20 lat
W niedzielę polska Wikipedia obchodziła 20. urodziny. Co miesiąc tę wirtualną encyklopedię odwiedza 30 milionów użytkowników, a tworzy ją bardzo różnorodna społeczność. Od 2016 r. rośnie liczba aktywnych edytorów polskiej Wikipedii.
więcej
|
Ponad 3 mld ludzi na świecie ogląda cyfrowe wideo
Do końca tego roku 3,26 mld ludzi na całym świecie będzie oglądało cyfrowe wideo. Oznacza to, że raz w miesiącu w streamingu lub pobrane wideo ogląda ponad 40 proc. światowej populacji –-wynika z analiz firmy badawczej eMarketer
więcej
|
Wirtualna Polska jedynym właścicielem Nocowanie.pl, 4,3 mln zł za 6,2 proc. udziałów
Wirtualna Polska Media porozumiała się co do kupna od Kamila Rucińskiego pozostałych 6,25 proc. udziałów spółki Nocowanie.pl za 4,26 mln zł. W efekcie będzie jedynym udziałowcem Nocowanie.pl.
więcej
|
Coraz więcej Polaków sięga po kosmetyki naturalne
Dla Polaków najważniejsza jest cena, zaraz za nią jakość i skuteczność produktów. Ważniejsze od wyglądu staje się samopoczucie i zdrowie. 25 proc. konsumentów podczas pandemii zaczęło kupować kosmetyki w internecie i ponad 50 proc. zamierza te wydatki utrzymać - wynika z raportu "Beauty & the Future", przygotowanego przez Mobile Institute.
więcej
|
Instagram w nowej kampanii udowadnia, że pomaga młodym w odkrywaniu siebie (wideo)
Instagram rozpoczął nową globalną kampanię "Yours to make", w której mówi o sile swojej platformy w pomaganiu młodym ludziom w odkrywaniu siebie.
więcej
|
Netflix podsumowuje 6 miesięcy wdrażania programu dla ochrony środowiska
W marcu br. Netflix ogłosił, że planuje zmniejszyć emisję gazów, a także zobowiązał się do podjęcia inicjatyw chroniących środowisko. Po sześciu miesiącach firma podsumowuje: „Zmniejszyliśmy ilość prądu zużywanego przy produkcji filmów, zelektryfikowaliśmy sprzęt na planach filmowych i postawiliśmy na odnawialne źródła energii tam, gdzie optymalizacja i elektryfikacja nie wystarczyły”.
więcej
|
Serwis i aplikacja mobilna PKO BP Ekstraklasy w nowej odsłonie
Strona internetowa Ekstraklasa.org i jej aplikacja mobilna zostały udostępnione w nowej wersji. Spółka zarządzająca piłkarską PKO BP Ekstraklasą przygotowała platformę wspólnie z firmą TISA.
więcej
|
Od 14 października internetowy serial parodiujący rząd i TV Trwam
Na 14 października zaplanowano premierę serialu satyrycznego „Ekler”, w którym parodiowani będą politycy Prawa i Sprawiedliwości, Solidarnej Polski, duchowni i telewizja Trwam. Produkcja będzie dostępna na portalu YouTube.
więcej
|
10 przewag konferencji online Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne. Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody! Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej |
|
|