Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 27 Września 2021
 
 
 
TVN24 stawia na TVN24 Go. ,,Ludzie coraz częściej nie mają telewizora"
 
Platforma streamingowa TVN24 Go to uzupełnienie oferty kanałów TVN24 i TVN24 Bis. Serwis działa już ponad 2 lata, podczas gdy analogiczny CNN+ dopiero wystartuje. Beata Biel, szefowa TVN24 Go w rozmowie z Wirtualnemedia.pl mówi o perspektywach na przyszłość tej usługi. więcej
 
 
Zamieszanie po urodzinach Roberta Mazurka z posłami nie zmieni standardów w relacjach dziennikarzy i polityków
 
Afera, jaka wybuchła po urodzinach Roberta Mazurka, na których bawiło wielu polityków, nie wpłynie na sposób funkcjonowania ich środowiska i ludzi mediów. Zdaniem Jacka Żakowskiego, w całej sprawie obie strony miały "intencję korupcyjną".   więcej
 
 
TVP3 ma nadawać w HD. Od października startuje nowa ramówka
 
Z początkiem października zmieni się ramówka TVP3: zostanie upasmowiona i odświeżona, pojawią się też nowe programy. To początek zmian - w przyszłym roku antena ma przejść na nadawanie w systemie HD. - W ciągu trzech lat chcemy zająć trzecie miejsce pod względem oglądalności w całej grupie TVP - mówi nam Paweł Gajewski, który od maja szefuje TVP3. więcej
 
 
Nowe emisje testowe w DVB-T2 w Warszawie, Gdańsku i Lublinie
 
Już wkrótce w Warszawie i Gdańsku wystartują multipleksy testowe naziemnej telewizji cyfrowej firmy MWE w standardzie DVB-T2. Związana z Cyfrowym Polsatem spółka BCAST może z kolei uruchomić próbne emisje w Gdańsku i Lublinie. więcej
 
 
Katolicka telewizja z darmową koncesją od KRRiT
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała wrocławskiej Fundacji Vide et Crede koncesję na nadawanie kanału telewizyjnego EWTN Polska. KRRiT uznała katolicką stację za nadawcę społecznego i tym samym zwolniła ją z opłat za koncesję. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Robert Mazurek: Skazany na masakrowanie więcej
 
Instagram nie taki zły, jak go malują? więcej
 
KRRiT uchwałą chce zmusić Discovery do sprzedaży TVN. ,,Nieudolna próba osiągnięcia celów PiS" więcej
 
Budka i Siemoniak rezygnują ze stanowisk w PO. "Wiarygodność liderów opozycji pod znakiem zapytania" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. analiz TVP
Wydawca Serwisu dziendobry.tvn.pl TVN GRUPA DISCOVERY
Redaktor - news Polskie Radio 24
Specjalista ds. Komunikacji TVP
Specjalista ds. dystrybucji produktów radiowych Grupa ZPR Media
Head of product serwisu INNPoland.pl Grupa NaTemat
Reporter do Radia Supernova Grupa ZPR Media
Publisher Manager Multi Channel Network
REDAKTOR Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN24 stawia na TVN24 Go. ,,Ludzie coraz częściej nie mają telewizora"

Platforma streamingowa TVN24 Go to uzupełnienie oferty kanałów TVN24 i TVN24 Bis. Serwis działa już ponad 2 lata, podczas gdy analogiczny CNN+ dopiero wystartuje. Beata Biel, szefowa TVN24 Go w rozmowie z Wirtualnemedia.pl mówi o perspektywach na przyszłość tej usługi. więcej

TVP3 ma nadawać w HD. Od października startuje nowa ramówka

Z początkiem października zmieni się ramówka TVP3: zostanie upasmowiona i odświeżona, pojawią się też nowe programy. To początek zmian - w przyszłym roku antena ma przejść na nadawanie w systemie HD. - W ciągu trzech lat chcemy zająć trzecie miejsce pod względem oglądalności w całej grupie TVP - mówi nam Paweł Gajewski, który od maja szefuje TVP3. więcej

Nowe emisje testowe w DVB-T2 w Warszawie, Gdańsku i Lublinie

Już wkrótce w Warszawie i Gdańsku wystartują multipleksy testowe naziemnej telewizji cyfrowej firmy MWE w standardzie DVB-T2. Związana z Cyfrowym Polsatem spółka BCAST może z kolei uruchomić próbne emisje w Gdańsku i Lublinie. więcej

Katolicka telewizja z darmową koncesją od KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała wrocławskiej Fundacji Vide et Crede koncesję na nadawanie kanału telewizyjnego EWTN Polska. KRRiT uznała katolicką stację za nadawcę społecznego i tym samym zwolniła ją z opłat za koncesję. więcej

,,Na dobre i na złe" w nowym sezonie straciło 420 tys. widzów, TVP2 wiceliderem

Serial „Na dobre i na złe” w jesiennym sezonie ogląda średnio 1,78 mln osób. Produkcja rok do roku straciła 420 tys. widzów, ale w obecnym sezonie widownia rośnie z odcinka na odcinek. Cykl daje Dwójce pozycję wicelidera rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowy sezon ,,Leśniczówki" śledzi 1,11 mln widzów, TVP1 wiceliderem

Nowy sezon „Leśniczówki” ogląda średnio 1,11 mln osób. W porównaniu do początku poprzedniego sezonu produkcja straciła 110 tys. widzów. TVP1 w czasie nadawania telenoweli zajmuje drugie miejsce w rynku tzw. „wielkiej czwórki” i ostatnie w grupie 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

251 tys. widzów ,,Papierów na szczęście" w TVN7

Nowy serial Siódemki „Papiery na szczęście” po pierwszych trzech tygodniach emisji ogląda średnio 251 tys. widzów. Stacja w czasie jego emisji miała słabsze wyniki od TV4 i TV Puls, ale lepsze od TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

428 tys. widzów ,,Magazynu 997" w TVP1

Program „Magazynu 997” w sezonie 2021/2022 ogląda średnio 428 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji misyjnej audycji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

ATM Grupa: wpływy 30 proc. w górę, 10 mln zł zysku netto, odbicie w produkcji ważniejsze niż koniec ATM Rozrywki

W zeszłym półroczu przychody ATM Grupy, zajmującej się głównie produkcją programów tv i seriali, zwiększyły się o 29,8 proc. do 111,39 mln zł mimo zakończenia emisji kanału ATM Rozrywka. Zysk netto firmy poszedł w górę z 8,78 do 9,97 mln zł. więcej

Drugi sezon ,,Kryminalnych akt inspektor Biskupskiej" od 1 listopada w CBS Reality

Od 1 listopada w CBS Reality będzie można oglądać drugi sezon „Kryminalnych akt inspektor Biskupskiej”. więcej

Ponad 3 mld ludzi na świecie ogląda cyfrowe wideo

Do końca tego roku 3,26 mld ludzi na całym świecie będzie oglądało cyfrowe wideo. Oznacza to, że raz w miesiącu w streamingu lub pobrane wideo ogląda ponad 40 proc. światowej populacji –-wynika z analiz firmy badawczej eMarketer więcej

Viaplay będzie transmitować w Polsce wyścigi Indycar Series

NENT Group, właściciel platformy streamingowej Viaplay, przedłużył do 2024 prawa do transmisji cyklu wyścigowego Indycar Series. W Polsce wyścigi będą pokazywane na Viaplay od lutego 2022 roku. więcej

Grupa Polsat Plus z transmisjami polskiej siatkówki przez kolejne siedem lat

Grupa Polsat Plus przez kolejne siedem sezonów będzie partnerem Polskiej Ligi Siatkówki. Operator Plus pozostanie sponsorem tytularnym ligi mężczyzn – PlusLigi oraz strategicznym Tauron Ligi kobiet. Telewizja Polsat nabyła dla swoich widzów prawa do pokazywania obydwu lig do 2028 roku. więcej

Prezes Kino Polska TV sprzedał akcje spółki za 278 tys. zł

Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV, w zeszły wtorek sprzedał 18,33 tys. akcji spółki za 278,52 tys. zł. więcej

Wątroba z serialu ,,W11" odpowiada szefowi ZASP: Moja filmografia jest bogatsza

Gwiazdor serialu „W11 - Wydział Śledczy” walczy w sądzie o zapłatę zaległych tantiem. Prezes pozwanego ZASP twierdzi, że Sebastian Wątroba „nie jest aktorem, tylko amatorem”. Były policjant w rozmowie z Wirtualnemedia.pl odpowiada na ten zarzut. więcej

443 tys. widzów ,,Hotelu Paradise 4" w TVN7

Jesienne odcinki programu Siódemki „Hotel Paradise” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 443 tys. widzów, o 62 tys. osób mniej niż nadawany rok temu drugi sezon reality-show - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Andrzej Duda w USA rozmawiał z menedżerem Discovery. ,,Podejmę decyzję, kiedy nowela do mnie trafi"

Podejmę decyzję, kiedy nowela do mnie trafi - powiedział w piątek prezydent Andrzej Duda pytany, czy zawetuje zmiany w nowelizacji określanej jako „lex TVN”.-  Jeżeli dojdę do wniosku, że istotne elementy związane z bezpieczeństwem inwestowania w Polsce, są tam postawione pod znakiem zapytania, to te decyzje będą zdecydowane - dodał. więcej

TV Republika wycofała program Ewy Stankiewicz z krytyką polityki energetycznej rządu. Sakiewicz: nie było kolaudacji

W czwartek wieczorem Telewizja Republika wbrew zapowiedziom nie wyemitowała programu „Otwartym tekstem” Ewy Stankiewicz, w którym dziennikarka w rozmowie z ministrem Piotrem Naimskim krytykowała politykę energetyczną rządu. - Program nie został oddany do kolaudacji, a to jest warunek emisji programów nagrywanych w każdej stacji - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, szef TV Republika. więcej

Aktor Tomasz O. z prokuratorskimi zarzutami ws. faktury za galę MMA

Tomasz O., aktor znany z filmów Patryka Vegi i walk MMA, usłyszał zarzuty w sprawie posługiwania się fikcyjną fakturą dotyczącą gali MMA. więcej

10 przewag konferencji online

Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne.  Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody!  Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Robert Mazurek: Skazany na masakrowanie

Z redakcji odchodził i wracał. Nagród dziennikarskich nie przyjmuje. Jego wywiady nie ocieplają wizerunku polityków. Przez 20 lat wyśmiewał ich w rubryce prowadzonej na łamach aż pięciu tytułów. Prywatnie z wieloma jest na stopie koleżeńskiej, co pokazały niedawne urodziny uświetnione przez przedstawicieli większości opcji politycznych. Kim jest Robert Mazurek? więcej

 
Trzy miliony zł na nagrody dla pracowników Polskiego Radia

Ponad 3 mln zł wypłaciło Polskie Radio swoim pracownikom we wrześniu w postaci nagród. Otrzymały je 1974 osoby, obligatoryjna kwota nagrody wyniosła 1675,07 zł brutto - informuje nas nadawca. więcej

 
Radio Wawa z większymi przychodami i zyskiem, 602 tys. zł dywidendy dla spółki Time

Spółka International Communication nadająca Radio Wawa (obecnie SuperNova) w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 5,5 proc. do 4,97 mln zł i zysku netto z 323 do 602,6 tys. zł. Swojemu jedynemu udziałowcowi, spółce Time, wypłaci cały zeszłoroczny zysk jako dywidendę. więcej

 
RMF FM liderem w Poznaniu. TOK FM i Eska na podium

Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajęło RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze TOK FM i Eska - wynika z fali badań słuchalności radia za okres od marca do sierpnia br. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
K2, MullenLowe Warsaw i S4 wśród agencji walczących o obsługę reklamową Tauronu

Siedem agencji złożyło oferty w przetargu na kompleksową obsługę kreatywną kampanii reklamowych i innych działań marketingowych spółki Tauron Sprzedaż - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Wśród nich są m.in. K2, MullenLowe Warsaw, S4 i Czart. więcej

Mastermind Media zajmie się obsługą mediową kampanii PKP Intercity

Agencja Mastermind Media wygrała przetarg PKP Intercity na planowanie i zakup mediów do jednej kampanii promocyjnej przewoźnika. Pokonała w nim m.in. Carat Polska (dentsu), Sigmę Bis i ClickAd Interactive - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Agencja dsk zajmie się kampanią promującą honorowe krwiodawstwo

Agencja reklamowa dsk wygrała przetarg Ministerstwa Zdrowia na realizację ogólnopolskiej kampanii promującej honorowe krwiodawstwo - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

McCann otwiera dodatkowe biuro tylko dla zaszczepionych przeciw Covid-19

Grupa agencji McCann Poland od września udostępnia swoim pracownikom przestrzeń co-workingową - warunkiem wstępu jest posiadanie certyfikatu szczepienia przeciw Covid-19. więcej

Amazon przed Apple i Netfliksem w rankingu lojalności marek (TOP100)

Amazon utrzymał pozycję lidera w publikowanym przez firmę Brand Keys dorocznym rankingu marek, wobec których konsumenci są najbardziej lojalni. więcej

Marta Chalimoniuk-Nowak: Eko tylko z nazwy. Działania środowiskowe firm są często iluzoryczne

- Coraz częściej konsumenci, szczególnie ci młodzi, oczekują działań ekologicznych biznesu, więc inwestowanie w proekologiczną innowacyjność jest w obszarze zainteresowań coraz szerszego grona producentów i usługodawców. Jednak około połowa twierdzeń dotyczących ekologiczności produktów promowanych na stronach różnych przedsiębiorstw i w ich profilach społecznościowych nie jest poparta dowodami - mówi Marta Chalimoniuk-Nowak, ekspert strategiczny w Radzie Ekspertów Business Centre Club, doradca biznesowy i analityk rynkowy w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl o pozornych działaniach eko firm w Polsce i wykorzystywaniu przez nie trendu proekologicznego do autopromocji. więcej

Ekipa zaczyna promować własną linię napojów

Ruszyła kampania promocyjna napojów Koral Ekipa, skierowana do biznesu. więcej

CBA kontroluje przetarg mediowy Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu

Centralne Biuro Antykorupcyjne rozpoczęło kontrolę w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu dotyczący procedur przy przetargu z 2018 roku na obsługę mediową kampanii promującej PAIH EXPO - I Forum Wsparcia Polskiego Biznesu za Granicą. więcej

Wojciech Kozłowski przestał kierować marketingiem Decathlonu

Z końcem września Wojciech Kozłowski, dyrektor marketingu i rzecznik prasowy sieci sklepów Decathlon, zakończy pracę w firmie. więcej

WPP z karą 19 mln dolarów za naruszenie przepisów antykorupcyjnych

Komisja Papierów Wartościowych i Giełd w USA ogłosiła, że holding reklamowy WPP (należą do niego agencje, m.in. VMLY&R, GroupM) zgodził się zapłacić ponad 19 milionów dolarów w celu rozwiązania zarzutów dotyczących naruszenia przepisów antykorupcyjnych, ksiąg i ewidencji oraz wewnętrznych kontroli księgowych ustawy o zagranicznych praktykach korupcyjnych (FCPA). więcej

OTO Film ma nową siedzibę, zmieniło identyfikację wizualną

Studio Filmowe OTO Film przeniosło się do nowej siedziby przy ulicy Inspektowej 22 w Warszawie. więcej

Paweł Jurek i Karolina Kowalczyk w zespole Autenti

Do zespołu fintechu Autenti dołączają business unit manager Paweł Jurek oraz IT product partnership manager Karolina Kowalczyk. więcej

Dom producencki Zygmunta i Tobiasa Solorzów ze spadkiem wpływów i 121 tys. zł straty, szykuje nowe filmy i seriale dla Polsatu

Należąca do Zygmunta i Tobiasa Solorzów firma TFP, zajmująca się głównie produkcją reklam, program i seriali dla Grupy Polsat Plus, w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 14 proc. do 38,8 mln zł oraz wyniku netto z 1,41 mln zł zysku do 120,8 tys. zł straty. więcej

Jan Błachowicz ambasadorem marki Pako Lorente

Ambasadorem reklamowym marki odzieżowej Pako Lorente mistrz UFC w wadze półciężkiej Jan Błachowicz. więcej

Agnieszka Radwańska twarzą cateringu Maczfit

Była tenisistka Agnieszka Radwańska została ambasadorką marki cateringu dietetycznego Maczfi. więcej

Paulina Krupińska w kampanii produktów do włosów Cameleo

Pod hasłem "Włosy Lubią Zmiany" wystartowała najnowsza kampania polskiej marki Cameleo, oferującej produkty do pielęgnacji, koloryzacji i stylizacji włosów. Ambasadorką akcji jest modelka i prezenterka telewizyjna Paulina Krupińska. więcej

10 przewag konferencji online

Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne.  Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody!  Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Zamieszanie po urodzinach Roberta Mazurka z posłami nie zmieni standardów w relacjach dziennikarzy i polityków

Afera, jaka wybuchła po urodzinach Roberta Mazurka, na których bawiło wielu polityków, nie wpłynie na sposób funkcjonowania ich środowiska i ludzi mediów. Zdaniem Jacka Żakowskiego, w całej sprawie obie strony miały "intencję korupcyjną".   więcej

Wkrótce wywiad-rzeka z Wiktorem Baterem. ,,To niedokończona rozmowa"

Już niebawem Wydawnictwo Marginesy ogłosi datę premiery wywiadu-rzeki z Wiktorem Baterem „Wesoły rajski ptak. Ostatnia rozmowa. Artykuły. Wywiady”. Były korespondent polskich mediów w Rosji zmarł 7 kwietnia 2020 roku, dlatego autorzy książki nie mieli łatwego zadania. więcej

Właściciel Gremi Media dzięki obniżeniu kosztów zwiększył zysk

W pierwszym półroczu kontrolowana przez Grzegorza Hajdarowicza spółka KCI, większościowy akcjonariuszy Gremi Media (to wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) w ujęciu skonsolidowanym zanotowała wzrost przychodów o 1,3 proc. do 48,91 mln zł, a przy spadku kosztów o 13,1 proc. do 41,2 mln zł jej zysk netto poszedł w górę z 6,38 do 8,29 mln zł. więcej

Lech Wałęsa ma przeprosić Sławomira Cenckiewicza za słowa o sfałszowaniu dokumentów dot. ,,Bolka"

Historyk Sławomir Cenckiewicz wyraził w sobotę zadowolenie wyroku sądu w Warszawie, który nakazał b. prezydentowi Lechowi Wałęsie przeproszenie go za rozpowszechnianie nieprawdziwych i naruszających jego dobre imię informacji. Z częścią wyroku historyk się jednak nie zgadza i rozważa odwołanie. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Facebook wyświetla pozytywne artykuły na swój temat

Facebook próbuje poprawić swój wizerunek, wyświetlając w sekcji Aktualności pozytywne artykuły na temat firmy. Zdaniem dr. Sergiusza Trzeciaka, ujawnienie tego typu informacji nie zachwieje pozycją technologicznego giganta. więcej

Polski internauta korzysta z 5,7 subskrypcji, za każdą płaci do 50 zł. Najpopularniejsze Netflix, Spotify i Wyborcza.pl

Polscy użytkownicy usług subskrypcyjnych korzystają średnio z 5,7 takich zobowiązań, płacąc po kilkadziesiąt zł miesięcznie. Najpopularniejsze są platformy z filmami i serialami, na czele z Netflixem. więcej

Facebook wyjaśnia zasady wyświetlania treści w news feedzie

Facebook opublikował szczegółowe wytyczne określające rodzaje treści, których widoczność w Aktualnościach jest ograniczana. więcej

Instagram nie taki zły, jak go malują?

Zdaniem dr Małgorzaty Bulaszewskiej, Instagram nie jest poważnym zagrożeniem dla postrzegania swojego ciała przez jego użytkowników, bo korzystają z niego głównie osoby z ukształtowaną osobowością. Wojtek Kardyś zwraca jednak uwagę, że platforma ma negatywny wpływ na wszystkich, także dorosłych. Poprawy sytuacji upatruje zaś w edukowaniu młodych. więcej

Netflix wchodzi w gaming. Influencerzy: to dobry ruch

Niedawna decyzja Netfliksa o ekspansji na rynku gamingowym jest pozytywnie odbierana przez influencerów - wynika z analiz GlobalDeta. więcej

Internet poprawia sprawność umysłową emerytów

Korzystanie z internetu w okresie emerytalnym może znacząco poprawić funkcje poznawcze – informuje “Journal of Economic Behavior and Organization”. więcej

Polska Wikipedia skończyła 20 lat

W niedzielę polska Wikipedia obchodziła 20. urodziny. Co miesiąc tę wirtualną encyklopedię odwiedza 30 milionów użytkowników, a tworzy ją bardzo różnorodna społeczność. Od 2016 r. rośnie liczba aktywnych edytorów polskiej Wikipedii. więcej

Ponad 3 mld ludzi na świecie ogląda cyfrowe wideo

Do końca tego roku 3,26 mld ludzi na całym świecie będzie oglądało cyfrowe wideo. Oznacza to, że raz w miesiącu w streamingu lub pobrane wideo ogląda ponad 40 proc. światowej populacji –-wynika z analiz firmy badawczej eMarketer więcej

Wirtualna Polska jedynym właścicielem Nocowanie.pl, 4,3 mln zł za 6,2 proc. udziałów

Wirtualna Polska Media porozumiała się co do kupna od Kamila Rucińskiego pozostałych 6,25 proc. udziałów spółki Nocowanie.pl za 4,26 mln zł. W efekcie będzie jedynym udziałowcem Nocowanie.pl. więcej

Coraz więcej Polaków sięga po kosmetyki naturalne

Dla Polaków najważniejsza jest cena, zaraz za nią jakość i skuteczność produktów. Ważniejsze od wyglądu staje się samopoczucie i zdrowie. 25 proc. konsumentów podczas pandemii zaczęło kupować kosmetyki w internecie i ponad 50 proc. zamierza te wydatki utrzymać - wynika z raportu "Beauty & the Future", przygotowanego przez Mobile Institute. więcej

Instagram w nowej kampanii udowadnia, że pomaga młodym w odkrywaniu siebie (wideo)

Instagram rozpoczął nową globalną kampanię "Yours to make", w której mówi o sile swojej platformy w pomaganiu młodym ludziom w odkrywaniu siebie. więcej

Netflix podsumowuje 6 miesięcy wdrażania programu dla ochrony środowiska

W marcu br. Netflix ogłosił, że planuje zmniejszyć emisję gazów, a także zobowiązał się do podjęcia inicjatyw chroniących środowisko. Po sześciu miesiącach firma podsumowuje: „Zmniejszyliśmy ilość prądu zużywanego przy produkcji filmów, zelektryfikowaliśmy sprzęt na planach filmowych i postawiliśmy na odnawialne źródła energii tam, gdzie optymalizacja i elektryfikacja nie wystarczyły”. więcej

Serwis i aplikacja mobilna PKO BP Ekstraklasy w nowej odsłonie

Strona internetowa Ekstraklasa.org i jej aplikacja mobilna zostały udostępnione w nowej wersji. Spółka zarządzająca piłkarską PKO BP Ekstraklasą przygotowała platformę wspólnie z firmą TISA. więcej

Od 14 października internetowy serial parodiujący rząd i TV Trwam

Na 14 października zaplanowano premierę serialu satyrycznego „Ekler”, w którym parodiowani będą politycy Prawa i Sprawiedliwości, Solidarnej Polski, duchowni i telewizja Trwam. Produkcja będzie dostępna na portalu YouTube. więcej

10 przewag konferencji online

Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne.  Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody!  Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Zamieszanie po urodzinach Roberta Mazurka z posłami nie zmieni standardów w relacjach dziennikarzy i polityków

Afera, jaka wybuchła po urodzinach Roberta Mazurka, na których bawiło wielu polityków, nie wpłynie na sposób funkcjonowania ich środowiska i ludzi mediów. Zdaniem Jacka Żakowskiego, w całej sprawie obie strony miały "intencję korupcyjną".   więcej

Wojciech Kozłowski przestał kierować marketingiem Decathlonu

Z końcem września Wojciech Kozłowski, dyrektor marketingu i rzecznik prasowy sieci sklepów Decathlon, zakończy pracę w firmie. więcej

Agencja Top Story wygrywa przetarg PR Porsche

Top Story wygrało przetarg zorganizowany przez importera Porsche - Volkswagen Group Polska, dzięki któremu przedłuży współpracę trwającą od czterech lat. Agencja będzie też przygotowywać polską wersję magazynu „Christophorus”. więcej

Janusz Basałaj po 9 latach żegna się z PZPN

Z Polskim Związkiem Piłki Nożnej po 9 latach pracy rozstaje się dyrektor departamentu mediów i komunikacji Janusz Basałaj. więcej

Human Signs dla Fundacji Zostaw Swój Ślad

Human Signs wesprze komunikacyjnie fundację Zostaw Swój Ślad – organizatora ogólnopolskiego Festiwalu Wrażliwego – festiwalu "reporterskiej twórczości wrażliwej społecznie". więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
TVN24 stawia na TVN24 Go. ,,Ludzie coraz częściej nie mają telewizora"
Wiceprezes Huawei po powrocie z aresztu domowego w Kanadzie fetowana w Chinach
Serwis i aplikacja mobilna PKO BP Ekstraklasy w nowej odsłonie
Chiny zakazują produkcji kryptowalut i handlu nimi
Wg analityków ,,Cyberpunk 2077" w czwartym kwartale sprzeda się w 0,7-2 mln egz., wersja na nowe konsole nie da dużego wzrostu
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj