Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 30 Września 2021
 
 
 
Trójka wciąż bez jesiennej ramówki. Suski: Od miesięcy nie przedstawiono satysfakcjonującej propozycji
 
Radiowa Trójka wciąż nie ogłosiła jesiennej ramówki, choć konkurencyjne  stacje realizują nowe programy od tygodni. Jak ustaliliśmy, szefostwo anteny przedstawiło radzie programowej Polskiego Radia propozycję programowej rozpiski dopiero kilka dni temu, a członkowie rady oceniają ją krytycznie. Według zgłoszonego projektu, w ramówce znaleźć mają się dwa nowe programy. więcej
 
 
Będzie mniej telewizji naziemnych? ,,Pasmo wyjątkowo cenne dla operatorów komórkowych"
 
Za kilka lat liczba naziemnych kanałów telewizyjnych może  się zmniejszyć. Bardzo prawdopodobne, że część pasma zajmowanego obecnie przez DVB-T i DVB-T2 trafi do sieci komórkowych. więcej
 
 
Kolejne rekordy Radia 357: 680 tys. zł na Patronite, ponad 33 tys. patronów
 
Internetowe Radio 357 w środę osiągnęło rekordowy poziom wsparcia na Patronite: ponad 33 tysiące osób co miesiąc wpłaca teraz łącznie ponad 680 tysięcy złotych. Przybywa też osób, regularnie korzystających z platformy podcastowej „Twoje 357”. - Codziennie wymyślamy kolejne powody, dla których warto być naszym patronem - komentuje mówi Paweł Sołtys, prezes zarządu Radia 357. więcej
 
 
PKO BP wybiera w przetargu agencję eventową
 
PKO Bank Polski rozpoczął przetarg na wybór agencji świadczącej usługi w zakresie planowania i organizacji działań eventowych dla samego banku, spółek z jego grupy kapitałowej oraz Fundacji PKO Banku Polskiego. Oferty można składać do 8 października br. Umowy ze zwycięskimi agencjami zostaną zawarte na dwa lata. więcej
 
 
Coca-Cola rusza z platformą komunikacji Real Magic. Hug - nowa wizja ikonicznego logo
 
Koncern Coca-Cola wprowadza swoją nową globalną platformę Real Magic i ujawnia Hug - nową wizję ikonicznego logo Coca-Cola. W ramach platformy prezentuje pierwszą kampanię - "One Coke Away From Each Other", w Polsce tłumaczoną jako "Coca-Cola zbliża nas do siebie". To pierwsza taka zmiana od 2016 roku. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Jacek Furman, prezes Aflofarmu: Włączenie danych o oglądalności tv poza domem to bezpardonowa podwyżka więcej
 
Robert Mazurek: Skazany na masakrowanie więcej
 
Instagram nie taki zły, jak go malują? więcej
 
KRRiT uchwałą chce zmusić Discovery do sprzedaży TVN. ,,Nieudolna próba osiągnięcia celów PiS" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Performance Marketing Specialist Ringier Axel Springer
Specjalista ds. analiz TVP
Wydawca Serwisu dziendobry.tvn.pl TVN GRUPA DISCOVERY
Redaktor - news Polskie Radio 24
Specjalista ds. Komunikacji TVP
Specjalista ds. dystrybucji produktów radiowych Grupa ZPR Media
Head of product serwisu INNPoland.pl Grupa NaTemat
Reporter do Radia Supernova Grupa ZPR Media
Publisher Manager Multi Channel Network
REDAKTOR Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Będzie mniej telewizji naziemnych? ,,Pasmo wyjątkowo cenne dla operatorów komórkowych"

Za kilka lat liczba naziemnych kanałów telewizyjnych może  się zmniejszyć. Bardzo prawdopodobne, że część pasma zajmowanego obecnie przez DVB-T i DVB-T2 trafi do sieci komórkowych. więcej

,,Ojciec Mateusz" w nowym paśmie stracił 450 tys. widzów, TVP1 liderem

Jesienne odcinki „Ojca Mateusza” w piątkowe wieczory ogląda średnio 1,68 mln widzów, o 450 tys. osób mniej niż rok temu kiedy serial nadawany był w czwartki. Cykl daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ i trzecie miejsce w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Dariusz Szpakowski w październiku wróci do TVP Sport, nie skomentuje meczów reprezentacji

W październiku Dariusz Szpakowski wróci na antenę TVP Sport, przy czym nie będzie komentował najbliższych meczów reprezentacji Polski. W sierpniu dziennikarz przeszedł na emeryturę. więcej

Treści pornograficzne w TV Trwam? Jest skarga do KRRiT

Członek rady programowej TVP, Krzysztof Luft, złożył skargę do KRRiT na Telewizję Trwam po tym, jak przez kilkanaście sekund prezentowała ona - jak to ujął - „treści pornograficzne”. Chodzi o pokazywanie zdjęć z konferencji prasowej, na których ukazano m.in. stosunek seksualny mężczyzny z krową. więcej

Canal+ pozwany za odkodowanie swoich stacji

W czasie pierwszego lockdownu w marcu 2020 roku francuski Canal+ odkodował swoim abonentom kanały premium. Teraz konkurencyjne France Télévisions i TF1 domagają się od nadawcy 51,3 mln euro odszkodowania z tytułu m.in. utraconych wpływów reklamowych. więcej

,,Rozmowy o końcu świata" w TVN24. Prowadzącą Magda Łucyan

Od 2 października w pierwszą sobotę każdego miesiąca TVN24 emitować będzie nowy program „Rozmowy o końcu świata”. Jest to autorska audycja Magdy Łucyan. więcej

,,You can dance" przeniesione do TVP1, emisja w niedziele po południu

Od najbliższego weekendu show „You can dance - nowa generacja” będzie emitowany w TVP1 w niedziele o godz. 17:15. Pierwsze odcinki można było oglądać w TVP2 w piątki wieczorem. więcej

Wraca kultowy serial "Prawo i porządek"

Po ponad 10 latach od emisji ostatniego odcinka, stacja NBC chce przywrócić na antenę popularny serial kryminalny "Prawo i porządek" (Law & Order). więcej

Zmiany w zarządach Fiberhost i Inea, nowymi prezesami Maciej Piechociński i Marta Wojciechowska

Marta Wojciechowska powołana została na stanowisko prezesa spółki Fiberhost, operatora otwartych usług światłowodowych. Maciej Piechociński został z kolei nowym prezesem sieci kablowej Inea. Zmiany wejdą w życie 1 października. więcej

TVP ma przeprosić Kościół Nowego Przymierza za nazwanie go sektą

W środę Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że Telewizja Polska ma przeprosić lubelski Kościół Nowego Przymierza za nazwanie go „tajemniczą sektą”. Sformułowanie zostało użyte w tekście, który dwa lata temu pojawił się na portalu TVP.Info. więcej

,,Gra słów. Krzyżówka" zyskała 73 tys. widzów, TVP1 wiceliderem

Jesienią teleturniej „Gra słów. Krzyżówka” na antenie Jedynki ogląda średnio 626 tys. widzów. Audycja względem pierwszych odcinków emitowanych rok temu zyskała 73 tys. oglądających. TVP1 w paśmie nadawania cyklu jest wiceliderem rynku - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Dyrektor operacyjny AMC Networks odchodzi z firmy po 34 latach

Ed Carroll, wieloletni dyrektor operacyjny w AMC Networks, ustępuje ze stanowiska z końcem roku po 34 latach pracy w nowojorskiej grupie rozrywkowej. Odejście zbiega się z rozwojem platformy streamingowej AMC+.  więcej

Premier redagował odpowiedzi dla TVN ws. lotów marszałka Kuchcińskego

Premier Mateusz Morawiecki miał aktywnie uczestniczyć w przygotowywaniu odpowiedzi dla dziennikarzy TVN, którzy w 2019 roku dopytywali o jego loty w statusie HEAD - wynika z nowych maili, opublikowanych w serwisie PoufnaRozmowa.com. Szef rządu w ujawnionej korespondencji radzi "ważyć każde słowo" i proponuje, by tak formułować odpowiedź dla dziennikarzy, by "było widać, że to jakaś ogólna, mistyczna, ezoteryczna procedura”. więcej

10 przewag konferencji online

Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne.  Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody!  Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Trójka wciąż bez jesiennej ramówki. Suski: Od miesięcy nie przedstawiono satysfakcjonującej propozycji

Radiowa Trójka wciąż nie ogłosiła jesiennej ramówki, choć konkurencyjne  stacje realizują nowe programy od tygodni. Jak ustaliliśmy, szefostwo anteny przedstawiło radzie programowej Polskiego Radia propozycję programowej rozpiski dopiero kilka dni temu, a członkowie rady oceniają ją krytycznie. Według zgłoszonego projektu, w ramówce znaleźć mają się dwa nowe programy. więcej

 
Kolejne rekordy Radia 357: 680 tys. zł na Patronite, ponad 33 tys. patronów

Internetowe Radio 357 w środę osiągnęło rekordowy poziom wsparcia na Patronite: ponad 33 tysiące osób co miesiąc wpłaca teraz łącznie ponad 680 tysięcy złotych. Przybywa też osób, regularnie korzystających z platformy podcastowej „Twoje 357”. - Codziennie wymyślamy kolejne powody, dla których warto być naszym patronem - komentuje mówi Paweł Sołtys, prezes zarządu Radia 357. więcej

 
W piątek pasmo z polską muzyką w ponad 50 stacjach radiowych i telewizyjnych

1 października Fundacja Empower Poland po raz trzeci organizuje Dzień Polskiej Muzyki. To kampania społeczna promująca polską muzykę i zwiększająca świadomości Polaków na temat znaczenia muzyki dla rozwoju polskiej kultury i gospodarki. więcej

 
Łukasz Stasiak pokieruje managerami Newonce.media

Łukasz Stasiak został head of project management Newonce.media. Pod sobą ma zespół project managerów, który do końca roku ma powiększyć się o nowe osoby. więcej

 
RMF FM dystansuje konkurencję w Lublinie. Eska i Radio ZET na podium

Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
PKO BP wybiera w przetargu agencję eventową

PKO Bank Polski rozpoczął przetarg na wybór agencji świadczącej usługi w zakresie planowania i organizacji działań eventowych dla samego banku, spółek z jego grupy kapitałowej oraz Fundacji PKO Banku Polskiego. Oferty można składać do 8 października br. Umowy ze zwycięskimi agencjami zostaną zawarte na dwa lata. więcej

Coca-Cola rusza z platformą komunikacji Real Magic. Hug - nowa wizja ikonicznego logo

Koncern Coca-Cola wprowadza swoją nową globalną platformę Real Magic i ujawnia Hug - nową wizję ikonicznego logo Coca-Cola. W ramach platformy prezentuje pierwszą kampanię - "One Coke Away From Each Other", w Polsce tłumaczoną jako "Coca-Cola zbliża nas do siebie". To pierwsza taka zmiana od 2016 roku. więcej

Enea Operator wybiera dom mediowy do dwuletniej współpracy

Spółka Enea Operator ruszyła z przetargiem, w którym wybierze dom mediowy. Umowę z nim chce zawrzeć na 2 lata. więcej

UOKiK przeanalizuje wpisy reklamowe influencerów, przypomina o zakazie kryptoreklamy

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął postępowanie wyjaśniające w sprawie działań reklamowych influencerów w mediach społecznościowych. - Z przeprowadzonego przez nas rozeznania wynika, że wiele treści o charakterze handlowym na profilach influencerów na Instagramie, Youtubie, Facebooku czy w innych social mediach nie jest w ogóle oznaczanych jako reklama. Inne są oznaczane niewystarczająco - mówi prezes UOKiK Tomasz Chróstny. więcej

Kancelaria Premiera szuka producenta spotów, do wzięcia 2,4 mln zł

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wybiera w przetargu firmę, która zajmie się produkcją spotów telewizyjnych i internetowych na potrzeby kampanii społecznych i i informacyjnych. Budżet to 2,4 mln zł. więcej

Polacy porzucają mięso na rzecz roślin

Stopniowe ograniczanie kupowania mięsa oraz częstsze wybieranie jego roślinnych zamienników to jeden z głównych popandemicznych trendów konsumenckich, które zostaną z nami na dłużej - wynika z analiz Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia. Zdaniem ekspertów, większa troska o bezpieczeństwo sprawiła również, że chętniej kupujemy mięso w paczkach niż na wagę. więcej

Sklepy Obi mają nową submarkę i hasło "Zrobisz to z OBI"

Sieć marketów remontowo-budowlanych Obi wprowadza nowe hasło "Zrobisz to z OBI” oraz dołącza submarkę DIY Create by OBI. Ponadto sieć rozpoczyna szeroką kampanię reklamową „1000 pomysłów na dom”, przygotowaną przez agencje z grupy Publicis. więcej

Maciej Orłowski i Małgorzata Krych w agencji One House

Do działu kreacji agencji One House dołączyli Maciej Orłowski jako creative director i Małgorzata Krych jako graphic designer. więcej

Justyna Kowalczyk-Tekieli i Kacper Tekieli promują Da Vinci Green Energy

Da Vinci Green Energy - spółka oferująca rozwiązania ekologiczne dla domów - rozpoczęła współpracę mistrzynią olimpijską w biegach narciarskich, Justyną Kowalczyk-Tekieli i jej mężem, alpinistą - Kacprem Tekielim. więcej

Remont po zabawie dzieci w reklamie pożyczki ze stałą ratą od Alior Banku (wideo)

Alior Bank w nowej kampanii reklamuje pożyczkę gotówkową ze stałą ratą. Za obsługę marketingową banku odpowiadają PZL, Mets i Sigma Bis. więcej

Producent chemikaliów Sika z nietypową kampanię wizerunkową

Sika, międzynarodowy koncern dostarczający specjalistyczne produkty chemiczne, startuje z nową kampanią wizerunkową, której osią jest znaczenie wody. więcej

Złośliwa sąsiadka w reklamie dostawy do punktów odbioru GLS

„Zapunktuj z GLS” to hasło nowej kampanii operatora logistycznego, promujące usługę punktów odbioru paczek. więcej

Radek Pestka, Laura Matuszczyk i Katarzyna Tychoniewicz promują Blue Version adidasa

Marka adidas Originals wprowadza na rynek nową kolekcję Blue Version do segmentu premium. Ma ona oddawać hołd bogatemu dziedzictwu marki, reinterpretując kultowe produkty z jej archiwum przy użyciu luksusowych materiałów i niekonwencjonalnych krojów. W kampanii promującej udział wzięli Radek Pestka, Laura Matuszczyk i Katarzyna Tychoniewicz. więcej

Tymbark promuje picie soków do śniadania (wideo)

Marka Tymbark (Grupa Maspex) wraca z kampanią, w której zachęca do picia soku do śniadania. Motywem przewodnim spotu jest piosenka „Śniadanie i Tymbark, śniadanie i sok” opracowana do znanej melodii "Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał!". więcej

Isobar Polska partnerem platformy HubSpot

Isobar Polska rozszerza swoje kompetencje w obszarze Digital Experience Platforms (DXP). W efekcie podpisania umowy agencja została certyfikowanym partnerem HubSpot i będzie mogła wdrażać platformę nie tylko w firmach z sektora MŚP, ale i w dużych organizacjach. więcej

Nagrody za ponad pół mln zł do zdobycia w loterii dla franczyzobiorców Żabki

We współpracy z Visa Żabka zaprosiła ponad 6000 franczyzobiorców do udziału w loterii "TransAKCJA Visa". W puli znalazło się ponad 6100 nagród o łącznej wartości ponad 500 000 zł. więcej

Olej Wielkopolski w butelce z recyklingu

Producent Oleju Wielkopolskiego wprowadza butelkę powstałą w 100 proc. z materiałów z recyklingu. Firma podaje, że jest pierwszym na polskim rynku producentem oleju jadalnego, który wprowadza to rozwiązanie. więcej

IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy otwiera dwa oddziały w Europie

Do grona IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy dołączyły nowe oddziały - IAA Francja i IAA Hiszpania. więcej

OneDayMore wprowadza nowy logotyp

 OneDayMore, polski producent zdrowej żywności, bazującej na roślinach, odświeżył  logotyp. To pierwsza zmiana od momentu powstania firmy w 2017 roku. Zmiana logotypu ma służyć unowocześnieniu elementów składających się na tożsamość firmy, przy jednoczesnym wzmocnieniu pozycji marki. więcej

TikTok to efektywna platforma mediowa. Przekonała się o tym marka CCC

TikTok posiada niezwykle unikalną społeczność, która w dużej części nie korzysta z innych platform. To pozwala markom dotrzeć do nowej grupy odbiorców i tym samym zwiększyć swoją sprzedaż. Kluczowe jest odpowiednie podejście do komunikacji - oparte na działaniach organicznych połączonych ze wsparciem płatnym. Jak prowadzenie konta biznesowego wygląda z perspektywy marki CCC? O pierwszych krokach na platformie i bieżącej komunikacji z jej użytkownikami opowiada Michał Bednarek, Global Content & Influencer Marketing Team Leader w CCC. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Gessler, Kamińska i Macademian Girl w akcji "#dekoltdlabialorusi" Fundacji Wysokie Obcasy

Fundacja Wysokich Obcasów wraz z redakcją „Wysokich Obcasów” wydaje specjalny, charytatywny kalendarz, z którego sprzedaży cały dochód przekaże na pomoc rodzinom białoruskich więźniów politycznych. W akcję #dekoltdlabialorusi włączyły się m.in. Magda Gessler, Katarzyna Kozyra i Julia Kamińska. więcej

Inga Apiecionek dyrektorką produktu Ring Publishing w Ringier Axel Springer Polska

Inga Apiecionek z początkiem września objęła stanowisko dyrektorki produktu Ring Publishing (Ringier Axel Springer Polska). więcej

Interwencja RPO w sprawie zatrzymania dziennikarki ,,Faktu"

Rzecznik Praw Obywatelskich poprosił komendanta wojewódzkiego policji w Białymstoku o wyjaśnienia w sprawie zatrzymania dziennikarki „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) sprzed kilku dni. Dziennikarka pracowała nad materiałem o uchodźcach. Rzecznik uważa, że mogło dojść do złamania prawa prasowego i utrudniania zbierania informacji.   więcej

Dziennikarze ,,Super Expressu" atakowani przez wiernych na pogrzebie bpa Janiaka

Podczas pogrzebu biskupa diecezji kaliskiej Edwarda Janiaka, któremu w ostatnich latach zarzucano tuszowanie pedofilii księży, dziennikarze „Super Expressu” zostali zaatakowani przez część uczestników. Publikacje mediów o zmarłym duchownym skrytykował w swoim wystąpieniu jego brat. więcej

Witold Głowacki po 11 latach pracy odchodzi z Polska Press

Dziennikarz Witold Głowacki w połowie października zakończy pracę w wydawnictwie Polska Press. W maju br. zrezygnował z funkcji pierwszego zastępcy redaktora naczelnego miesięcznika „Nasza Historia”. więcej

Raport o stanie czytelnictwa w Polsce. ,,Są powody do ostrożnego optymizmu"

W środę sejmowa Komisja Kultury i Środków Przekazu wysłuchała informacji Ministerstwa Kultury Dziedzictwa Narodowego i Sportu, Ministerstwa Edukacji i Nauki oraz Biblioteki Narodowej na temat stanu czytelnictwa, wspierania bibliotek oraz Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Facebook walczy o młodych użytkowników. Nawet o przedszkolaków

Zainteresowanie Facebooka zrozumieniem i ostatecznie pozyskiwaniem młodszych użytkowników wykracza daleko poza Messenger Kids czy obecnie wstrzymane plany przyjaznego dzieciom Instagrama. Nowy raport The Wall Street Journal na temat wewnętrznych badań Facebooka pokazuje, że firma skupia się na dzieciach znacznie głębiej w nadziei na lepsze projektowanie przyszłych produktów. więcej

UOKiK przeanalizuje wpisy reklamowe influencerów, przypomina o zakazie kryptoreklamy

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął postępowanie wyjaśniające w sprawie działań reklamowych influencerów w mediach społecznościowych. - Z przeprowadzonego przez nas rozeznania wynika, że wiele treści o charakterze handlowym na profilach influencerów na Instagramie, Youtubie, Facebooku czy w innych social mediach nie jest w ogóle oznaczanych jako reklama. Inne są oznaczane niewystarczająco - mówi prezes UOKiK Tomasz Chróstny. więcej

Ekipa bliżej giełdy. Ma plan połączenia z BBI, została wyceniona na 252 mln zł

Ekipa Holding podpisała plan połączenia z notowanym na bocznym rynku warszawskiej giełdy Beskidzkim Biurem Inwestycyjnym. Została wyceniona na 252,25 mln zł. więcej

Netflix przejmuje studio gier wideo

Netflix kontynuuje proces związany z własną ofertą gier wideo. Streamingowy serwis ogłosił przejęcie studia deweloperskiego Night School Studio. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione. więcej

YouTube usunął kanały RT po niemiecku, Rosja grozi blokadą portalu

Rzecznik Kremla Dmitrij Pieskow oznajmił w środę, że tolerancja wobec naruszeń ze strony serwisu YouTube, który usunął kanały niemieckojęzycznej rosyjskiej telewizji RT, powinna być "zerowa" i ocenił, że YouTube dopuścił się naruszenia przepisów rosyjskich. więcej

Facebook inwestuje 50 mln dolarów w Metaverse

Pierwsza inwestycja Facebooka w koncepcję metaverse sfinansuje programy badawcze, które mają za zadanie rozwijać cyfrowy wszechświat fikcyjny w sposób „odpowiedzialny, inkluzywny i wzmacniający”. więcej

Na INNPoland.pl sekcja z reportażami i felietonami

Serwis INNPoland.pl (Grupa naTemat) uruchamia INN:Magazyn i sekcję z reportażami, wywiadami i felietonami. więcej

Na YouTube powstał kanał ,,Lekarze"

Agencja Arskom Sport Brokers uruchomiła nowy projekt „Lekarze”, w ramach którego będą powstawały filmy przygotowywane przez znanych w internecie medyków – Magdalenę „Instalekarz” Krajewską oraz Michała Domaszewskiego. Emisję zaplanowano na YouTube oraz w formie podcastów. więcej

Randki przez Internet - szansa na miłość czy tylko przelotny flirt?

Jak poznać miłość swojego życia? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ale za to istnieją sposoby, dzięki którym możemy znacznie zwiększyć swoje szanse na spotkanie drugiej połówki. Aplikacje i portale randkowe nie bez przyczyny nieustannie zyskują na popularności – założenie konta otwiera przed nami możliwość poznawania wielu osób jednocześnie i to bez wychodzenia z domu. Pozostaje jednak pytanie, czy korzystanie z tego typu serwisów otwiera przed nami drzwi do miłości czy może tylko do przelotnej znajomości? więcej

10 przewag konferencji online

Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne.  Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody!  Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy porzucają mięso na rzecz roślin

Stopniowe ograniczanie kupowania mięsa oraz częstsze wybieranie jego roślinnych zamienników to jeden z głównych popandemicznych trendów konsumenckich, które zostaną z nami na dłużej - wynika z analiz Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia. Zdaniem ekspertów, większa troska o bezpieczeństwo sprawiła również, że chętniej kupujemy mięso w paczkach niż na wagę. więcej

Zjednoczona Prawica ze znaczącą przewagą w nowym sondażu

Gdyby wybory miały odbyć się w niedzielę 3 października, to najwięcej głosów zdobyłaby Zjednoczona Prawica, na którą zagłosowałoby 35,2 proc. respondentów - wynika z nowego sondażu Research Partner. więcej

Magdalena Piwkowska po 13 latach odchodzi z Nielsena

Badaczka Magdalena Piwkowska z końcem września rozstaje się z agencją badawczą NielsenIQ. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
PKO BP wybiera w przetargu agencję eventową

PKO Bank Polski rozpoczął przetarg na wybór agencji świadczącej usługi w zakresie planowania i organizacji działań eventowych dla samego banku, spółek z jego grupy kapitałowej oraz Fundacji PKO Banku Polskiego. Oferty można składać do 8 października br. Umowy ze zwycięskimi agencjami zostaną zawarte na dwa lata. więcej

Icon Strategies pracuje dla Lhoist

Lhoist Europa Centralna powierzyła Icon Strategies doradztwo w zakresie działań dotyczących komunikacji korporacyjnej oraz wybranych projektów strategicznych w Polsce. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Netflix przejmuje studio gier wideo
Bloober Team rozwija dwa duże projekty na lata 2022-25, chce być w czołówce twórców
Klienci PKO BP mogą już płacić zbliżeniowo blikiem
Węże pochodzą od niedobitków z zagłady dinozaurów
Duża awaria sieci Plus, klienci mają problemy z połączeniami
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj