|
|
|
|
|
|
|
TVP1 i TVN liderami we wrześniu. Mecz Polska-Anglia hitem
Liderem oglądalności wśród wszystkich widzów we wrześniu br. była TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN, który wyprzedził Polsat. Największą widownię zgromadziły eliminacyjny mecz reprezentacji Polski do MŚ 2020 z Anglią, siatkarskie spotkanie ze Słowenią oraz serial „M jak miłość” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dariusz Prosiecki po 17 latach pracy w TVN odszedł z ,,Faktów"
Po 17 latach ze stacją TVN pożegnał się reporter „Faktów”,Dariusz Prosiecki. Zaczął pracę w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, gdzie ma zająć się promowaniem tej instytucji na arenie europejskiej. - Potrzebowałem kroku w przód w mojej karierze, skorzystałem więc z propozycji dołączenia do PAŻP - wyjaśnia Prosiecki w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W 2022 roku TVP otrzyma prawie 296 mln zł z abonamentu
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyjęła prognozę wpływów z opłat abonamentowych w 2022 roku. Wynika z niej, że do podziału będzie 580 mln zł. Prognoza na 2021 roku zakłada 650 mln zł. Wpływy abonamentowe za rok będą więc o 70 mln zł mniejsze.
więcej
|
Ukażą się wspomnienia Włodzimierza Szaranowicza, rozmawiała z nim córka
Pod koniec października nakładem Wydawnictwa SQN ukaże się książka „Szaranowicz. Życie z pasją” - wywiad rzeka z dziennikarzem sportowym Włodzimierzem Szaranowiczem przeprowadzony przez jego córkę Martę Szaranowicz-Kusz.
więcej
|
Karol Gnat odszedł z TVP Info
Dziennikarz Karol Gnat po kilku latach pracy w TVP Info tprzeszedł do TVP3, gdzie poprowadzi autorski program „Wyprodukowano w Polsce”. To jedna z nowości ramówkowych stacji, inną ma być codzienne wieczorne pasmo serialu dokumentalnego.
więcej
|
,,Obiektyw" z TVP3 Białystok laureatem PiK 27
Telewizja Polska przyznała nagrody 27. Przeglądu i Konkursu Dziennikarskiego Oddziałów Terenowych TVP. Wyróżniono dziennikarzy i reporterów w siedmiu kategoriach, przyznano łącznie 39 nagród. Gospodarzem tegorocznej edycji PiK był w tym roku oddział TVP w Krakowie.
więcej
|
Kanały telewizyjne AXN w rękach greckiej firmy
Grecka Antenna Group przejmuje kanały Sony Pictures Television Network w Europie Środkowo-Wschodniej. W Polsce zmiana obejmie stacje telewizyjne AXN, AXN Black, AXN White, AXN Spin i serwis streamingowy AXN Now.
więcej
|
Zbyt dużo płatnych platform streamingowych. ,,Frustracja odbiorców rośnie"
Tylko w przyszłym roku na bardzo zatłoczonym polskim rynku zadebiutują trzy platformy streamingowe światowych gigantów. Amerykanie już narzekają na zbyt wiele tego typu usług. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl eksperci kreślą scenariusze na przyszłość serwisów OTT w Polsce.
więcej
|
,,Prince Charming" od 12 października w Player.pl (wideo)
Od 12 października w serwisie Player.pl będzie dostępny nowy program „Prince Charming”, w którym tzw. „księciem” będzie Jacek Jelonek. Show był nagrywany w czerwcu w Hiszpanii, jego gospodynią została blogerka Agnieszka „Aggie” Lal.
więcej
|
Wpadka Michała Cholewińskiego w Polsat News: ,,K...a, to w kategoriach planety!"
Michał Cholewiński, prowadząc sobotnie wydanie audycji „Nowy dzień” w Polsacie News, wulgarnie podsumował skalę szczepień przeciw Covid-19 na świecie. – K…a, to w kategoriach planety! – powiedział, nie zdając sobie sprawy, że jest na wizji.
więcej
|
Kanał TVN w aplikacji streamingowej dzięki zasadzie ,,must carry"
Od października w usłudze streamingowej Toya Go abonenci sieci kablowej Toya mogą oglądać kanał TVN. To kolejna stacja z grupy naziemnych, jaka znalazła się w aplikacji mobilnej operatora, dostępnej poprzez internet.
więcej
|
,,Pierwsza miłość" z nową czołówką (wideo)
W piątek, 1 października 2021 roku w serialu Polsatu „Pierwsza miłość” pojawiła się nowa czołówka.
więcej
|
917 tys. widzów ,,Ukrytej prawdy", TVN wiceliderem w 16-49
W jesiennej ramówce „Ukrytą prawdę” śledzi 917 tys. widzów. Oglądalność docu-soap względem analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 160 tys. osób. TVN w czasie emisji produkcji jest trzeci w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugi w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Koniec sporu Disneya ze Scarlett Johansson. Strony zawarły ugodę
Dobiegł końca spór między Scarlett Johansson a wytwórnią Disney. Pozew został rozstrzygnięty na mocy porozumienia stron bez ujawnienia konkretnych warunków ugody.
więcej
|
Związkowcy z TVP walczą o podwyżki dla pracowników. ,,System jest archaiczny"
Przedstawiciele rady zakładowej TVP i związku zawodowego Wizja skierowali kolejne już pismo do zarządu publicznego nadawcy z wnioskiem o uporządkowanie systemu płac w firmie i podniesienie wynagrodzenia zasadniczego. - Spokojnie czekamy na reakcję, dotychczas dobrze nam się współpracowało z władzami TVP - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl przewodnicząca Wizji, Barbara Markowska-Wójcik.
więcej
|
1,43 mln widzów teleturnieju ,,Milionerzy" w TVN, hitem odcinek z główną wygraną
Po ponad trzech tygodniach emisji „Milionerów” w jesiennej ramówce br. ogląda średnio 1,43 mln osób, o 60 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
,,Va banque" ogląda 1,15 mln osób, TVP2 liderem pasma
Teleturniej „Va banque” od początku jesieni ogląda średnio 1,15 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania audycji zajmuje pierwsze miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
ESE Entertainment porozumiał się ws. kupna spółki producenckiej od syna Zygmunta Solorza
Kanadyjski gigant ESE Entertainment podpisał list intencyjny dotyczący przejęcia 100 proc. akcji spółki Frenzy zajmującej się międzynarodową realizacją wydarzeń esportowych i gamingowych. Jej założycielem i obecnym większościowym akcjonariuszem jest Piotr Żak, syn jednego z najbogatszych Polaków Zygmunta Solorza.
więcej
|
10 przewag konferencji online Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne. Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody! Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio: Mamy kompleksową propozycję ramówki Trójki. ,,Pudrowanie trupa"
Luiza Kobeszko została zastępcą dyrektora i redaktora naczelnego radiowej Trójki do spraw promocji. Wcześniej pracowała m.in. w Muzeum Narodowym w Warszawie, a także w biurze reklamy Telewizji Polskiej. Tymczasem Rada Programowa Polskiego Radia krytykuje nadawcę za to, że późno przesłał propozycję ramówki Trójki. Rzeczniczka prasowa Polskiego Radia odpowiada, że debiut nowej oferty programowej nie jest zagrożony i podważa badania słuchalności.
więcej
|
|
W 2022 roku TVP otrzyma prawie 296 mln zł z abonamentu
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyjęła prognozę wpływów z opłat abonamentowych w 2022 roku. Wynika z niej, że do podziału będzie 580 mln zł. Prognoza na 2021 roku zakłada 650 mln zł. Wpływy abonamentowe za rok będą więc o 70 mln zł mniejsze.
więcej
|
|
Lider Raz Dwa Trzy Adam Nowak z audycją w Radiu Nowy Świat
Od poniedziałku 4 października Adam Nowak będzie prowadził audycję „Dziękuję za wypowiedź” w Radiu Nowy Świat. W jesiennej ramówce stacji pojawią się też inne nowe programy i podcasty.
więcej
|
|
Smokowski, Schwertner, Bodnar, Podógrska, Szczyl i Gargamel z audycjami w newonce.radio
W nowej ramówce internetowego newonce.radio pojawi się 13 premierowych audycji, będą je prowadzili m.in. dziennikarze Tomasz Smokowski i Janusz Schwertner, były RPO Adam Bodnar, doktor biochemii Joanna Podgórska, youtuber Gargamel i raper Szczyl. Razem z dotychczasowymi emitowanych będzie ponad 60 programów.
więcej
|
|
Agnieszka Kamińska: rolą Polskiego Radia jest mówienie o historii
Rolą Polskiego Radia, jako nadawcy publicznego, jest mówienie o historii. Ta historia jest ujmowana bardzo szeroko - to historia Polski, świata, ale również historia tożsamościowa, na którą kładziemy szczególny nacisk - powiedziała prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska.
więcej
|
|
,,Nauczyciel też człowiek" w RMF FM
Radio RMF FM rozpoczyna akcję „Nauczyciel też człowiek”. W ramach nowego przedsięwzięcia prezentowani będą pedagodzy z nietypowymi pasjami. Wielki finał - 14 października, w Dzień Nauczyciela.
więcej
|
|
RMF FM na czele w Częstochowie. Radio Jura awansowało na podium
Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio ZET i Radio Jura - wynika z fali badań słuchalności radia za okres od marca do sierpnia 2021 roku.
więcej
|
|
|
|
60 influencerów w rządowej kampanii proszczepiennej. Bez ogłoszeń w ,,Fakcie" i ,,Gazecie Wyborczej"
W rządowej kampanii #SzczepimySie wzięło udział ponad 60 influencerów, m.in. Gimper, Blowek, MaturaToBzdura, Karol Paciorek czy Red Lipstic Monster. Z Kancelarią Prezesa Rady Ministrów w jej zakresie współpracowały agencje Abstra i Fantasy Expo. Ogłoszenia były publikowane w ok. 100 tytułach prasowych, ale zabrakło wśród jednych z najpoczytniejszych dzienników: „Faktu”, „Gazety Wyborczej” czy „Dziennika Gazety Prawnej”. Rząd nie zdradza, ile zapłacił influencerom i agencjom za promowanie szczepień.
więcej
|
Wojciech Kozłowski dyrektorem marketingu Red Bull Polska
Wojciech Kozłowski, do niedawna szef marketingu w Decathlon Polska, został dyrektorem marketingu w Red Bull Polska.
więcej
|
Reklamy Plusa bez Szymona Majewskiego. "Marka się zmienia, a on kojarzył się ze starym Plusem"
W reklamach marki Plus od niedawna występuje Wojciech Mecwaldowski, a Plusa na Kartę reklamuje Tomasz Karolak. Całkiem zniknął z nich Szymon Majewski, promujący markę od 2016 roku. Zdaniem strategów marketingowych to strategicznie właściwy ruch, bo Plus przechodzi rebranding, więc komunikacja marki również potrzebuje nowego otwarcia. - Kampanie z Szymonem Majewskim osiągały dobre wyniki w trackingach, ale nie wnosiły już nic nowego do komunikacji, jak i wizerunku marki. Plus mógłby dalej tworzyć lepsze i gorsze spoty z udziałem Majewskiego, ale bez żadnej strategicznej wartości dla marki - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Adam Samsel, strategy director w K2 Create.
więcej
|
Zarzuty promowania nienawiści nie zaszkodzą biznesowi Facebooka. ,,Dla reklamodawców liczą się zasięgi i konwersja"
W ostatnim czasie ujawniono, że algorytmy Facebooka nagradzają nienawiść, a największe zaangażowanie użytkowników generują treści negatywne oraz obraźliwe posty, zaś Instagram negatywnie wpływa na psychikę młodych osób. Zdaniem ekspertów marketingowych te doniesienia nie spowodują odpływu budżetów reklamowych z tych platform. - Reklamodawcy skupiają się na realizacji celów biznesowych - budowaniu zasięgu i świadomości czy też generowaniu konwersji. Ponad 20 milionów użytkowników obu platform w Polsce oraz zaawansowane możliwości targetowania i optymalizacji sprawiają, że reklamodawcy nie odwrócą się od tych platform - uważa Marcin Matyszewski z Performics.
więcej
|
PGE startuje z kampanią nowej strategii marki
PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła kampanię wizerunkową „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” w oparciu o nową strategię marki. Nowe hasło ma wskazywać na pozycję lidera zielonej zmiany na rynku elektroenergetycznym w Polsce, a jednocześnie pomocną i opiekuńczą rolę, którą PGE wypełnia w stosunku do klientów i otoczenia społecznego. Kampanię przygotowała agencja Publicis.
więcej
|
Kuba Wojewódzki i Dawid Kwiatkowski w nowych reklamach Play (wideo)
Ruszyła promocja w Play na Kartę wspierana kampanią reklamową z udziałem Dawida Kwiatkowskiego. Natomiast w nowym spocie oferty Play dla firm występuje Kuba Wojewódzki.
więcej
|
MediaMarkt promuje darmową dostawę i Gwarancję Plus (wideo)
Sieć elektromarketów MediaMarkt rozpoczęła promocję obejmującą szereg usług dodatkowych, m.in. bezpłatną dostawę dużych urządzeń AGD i ubezpieczenie Gwarancja Plus.
więcej
|
Clear Channel Poland uruchomi ponad 100 nośników cyfrowych w Trójmieście
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland rozbudowuje swój zasięg citylightów i innych nośników cyfrowych w Trójmieście. Do końca października br. uruchomionych zostanie ponad 100 nowych powierzchni reklamowych w Gdańsku.
więcej
|
Gold-Vit C Forte reklamowany jako ,,superodporność" (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca suplement diety Gold-Vit C 1000 mg Forte (produkowany przez Olimp Labs).
więcej
|
Lipińska, Boguta i Bocian w zespole Value Media
Do agencji mediowej Value Media należącej do Group One dołączają trzy nowe osoby: Piotr Boguta jako senior communication planner oraz Katarzyna Lipińska i Szymon Bocian w rolach communication plannerów. Wzmocnią dział client service agencji.
więcej
|
Answear w nowej kampanii pokazuje, że inspiruje nie tylko modą (wideo)
Internetowy sklep multibrandowa Answear.com rozpoczyna pod hasłem "Lifespiration starts here" nową kampanię, będącą częścią odświeżonej strategii marki. Pokazuje w niej, że inspiruje nie tylko modą.
więcej
|
Mindspot z obsługą Mini Polska na LinkedIn
Agencja Mindspot Communication & Media rozpoczyna prowadzenie kanału Mini Polska na Linkedin.
więcej
|
Szczecin reklamuje się jako "zielone miasto" (wideo)
Szczecin ruszył z kampanią wizerunkową, w której promowany jest jako "zielone miasto", w którym warto mieszkać, pracować, studiować i inwestować. Klip kampanii nakręcono dronem.
więcej
|
Tears of Joy z obsługą Cropp w social mediach
Media społecznościowe marki odzieżowej Cropp, należącej do grupy LPP, będą obsługiwane przez Tears of Joy – agencję social media influencer marketingu.
więcej
|
Socha i Kasprzyk w nowej reklamie Salonów Agata promują dodatki (wideo)
Salony meblowe Agata prowadzą nową odsłonę kampanii z udziałem aktorek Małgorzaty Sochy (synowa) i Ewy Kasprzyk (teściowa). Promuje w niej nowe dodatki i akcesoria do dekoracji wnętrz, które wprowadzono do oferty. Kampanię przygotowały agencje Spark Foundry, PZL i Film Republic.
więcej
|
Jakub Kuroń ambasadorem kampanii promującej jedzenie makreli
W mediach, internecie oraz w przestrzeni miejskiej rusza kampania "Makrela superdobra", mająca na celu promowanie spożywania makreli. Jej ambasadorem został Jakub Kuroń. Akcję z inicjatywy Holenderskiej Agencji Rybnej Nederlands Visbureau przygotowały firmy 24/7Communication, 24/7Studio i Media People.
więcej
|
Alex Lopez globalnym szefem kreacji w McCann
McCann Worldgroup ogłosił, że Alex Lopez dołączy do sieci jako prezes i dyrektor ds. kreatywnych na świecie. Ostatnio pracował w firmie Nike, gdzie piastował kilka stanowisk kierowniczych na całym świecie, w tym wiceprezesa ds. globalnego marketingu, dyrektora kreatywnego. Był też współzałożycielem i szefem globalnego studia w Waffle Iron Entertainment.
więcej
|
Spark Foundry z obsługą mediową innogy Polska
Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, w wyniku przetargu została wybrana do obsługi mediowej firmy innogy Polska z Grupy E.ON, która dostarcza energię elektryczną dla ponad miliona mieszkańców Warszawy.
więcej
|
Ströer będzie obsługiwał reklamowo wiaty przystankowe w Gdańsku
W wyniku postępowania konkursowego, przeprowadzonego przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni firma reklama zewnętrznej Ströer została operatorem pakietu 257 wiat przystankowych w Gdańsku.
więcej
|
Peppermint powered by Quad pracuje dla LEGO Canada
Agencja Peppermint rozszerza swoją współpracę z producentem klocków, firmą LEGO. Stworzyła broszury dla kanadyjskiego oddziału tej znanej marki.
więcej
|
TikTok to efektywna platforma mediowa. Przekonała się o tym marka CCC TikTok posiada niezwykle unikalną społeczność, która w dużej części nie korzysta z innych platform. To pozwala markom dotrzeć do nowej grupy odbiorców i tym samym zwiększyć swoją sprzedaż. Kluczowe jest odpowiednie podejście do komunikacji - oparte na działaniach organicznych połączonych ze wsparciem płatnym. Jak prowadzenie konta biznesowego wygląda z perspektywy marki CCC? O pierwszych krokach na platformie i bieżącej komunikacji z jej użytkownikami opowiada Michał Bednarek, Global Content & Influencer Marketing Team Leader w CCC. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Towarzystwo Dziennikarskie o policji w mieszkaniu dziennikarza ,,GW": krok w odchodzeniu od zasad demokracji
- Policja w Zielonej Górze zrobiła kolejny krok w odchodzeniu od zasad demokracji - napisało Towarzystwo Dziennikarskie o interwencji policjantów w mieszkaniu Piotra Bakselerowicza z „Gazety Wyborczej”, podczas której zarekwirowano m.in. laptopy i smartfon dziennikarza. Zapowiedziało, że poinformuje o sprawie międzynarodowe organizacje zajmujące się wolnością słowa.
więcej
|
Międzynarodowe Konsorcjum Dziennikarzy Śledczych ujawniło dokumenty o nabywaniu nieruchomości przez polityków poprzez spółki offshore
Międzynarodowe Konsorcjum Dziennikarzy Śledczych (ICIJ) ujawniło w niedzielę pakiet tajnych dokumentów dowodzących, że politycy i urzędnicy z różnych krajów wykorzystywali spółki offshore do zakupu nieruchomości i unikania podatków.
więcej
|
CMWP SDP ws. zatrzymania Rafała Ziemkiewicza: protestujemy i apelujemy do władz państwowych o wyjaśnienie sprawy
Stanowczy protest przeciwko "bezpodstawnemu i skandalicznemu" zatrzymaniu Rafała Ziemkiewicza na lotnisku Heathrow wyraziło w niedzielę Centrum Monitoringu Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Stowarzyszenie zaapelowało do władz państwowych o wyjaśnienie sprawy.
więcej
|
Jak mówić o osobach LGBT+? Czy marki powinny kierować przekaz tylko do nich?
- Nie sprowadzajmy społeczności LGBT+ tylko do kwestii seksualnych. Nie mówmy: "nie interesuje mnie, co ta osoba robi w łóżku". Przecież ważne jest to, jakim jest człowiekiem - mówi Yga Kostrzewa, rzeczniczka Lambdy Warszawa, która jest jedną z autorek poradnika m.in. dla dziennikarzy o tym, jak mówić i pisać o osobach LGBT+. Do tej społeczności coraz więcej firm kieruje swoje przekazy reklamowe. - Pary jednopłciowe wydają na zakupy spożywcze 25 proc. więcej niż pary heteroseksualne - wylicza Grzegorz Miecznikowski, który prowadzi własną agencję komunikacji marketingowej.
więcej
|
Nagroda Nike: Zbigniew Rokita laureatem, Mariusz Szczygieł z nagrodą 25-lecia od czytelników
Nagrodę Literacką Nike otrzymał w tym roku Zbigniew Rokita za książkę "Kajś. Opowieść o Górnym Śląsku" - ogłoszono podczas niedzielnej gali w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie. Marzy mi się, by głos Ślązaków i Ślązaczek, ale też innych mniejszości, był bardziej słyszany - mówił laureat.
więcej
|
Policjanci w mieszkaniu dziennikarza ,,Gazety Wyborczej" zajęli laptopy i smartfon, chodzi o groźbę śmierci wobec posła
W sobotę w południe policjanci przyszli do mieszkania dziennikarza „Gazety Wyborczej” Piotra Bakselerowicza i zajęli jego laptopy, smartfon i router. - Policja zabezpiecza urządzenie, na podstawie ustalonego IP, z którego kierowane były groźby karalne pod adresem posłów - stwierdził wiceminister spraw wewnętrznych i administracji Maciej Wąsik. - Nikomu nigdy nie groziłem. Dla mnie to prowokacja albo zemsta za pisanie niewygodnych artykułów - uważa Bakselerowicz.
więcej
|
Rafał Ziemkiewicz nie wpuszczony do Wielkiej Brytanii, musi wrócić do Polski. "Zostałem zatrzymany za poglądy"
Publicysta Rafał Ziemkiewicz w sobotę na kilka godzin został zatrzymany przez brytyjskie służby na lotnisku Heathrow. Interweniowały polskie służby dyplomatyczne, ostatecznie Ziemkiewicza zwolniono, dziennikarz musi wrócić do kraju. - Zostałem zatrzymany za poglądy, które ponoć nie licują z wartościami uznawanymi w Wielkiej Brytanii - skomentował
więcej
|
Rafał Ziemkiewicz zatrzymany na lotnisku w Wielkiej Brytanii
Publicysta Rafał Ziemkiewicz został w sobotę zatrzymany na lotnisku w Wielkiej Brytanii, gdzie wylądował wraz z żoną i córką - podał serwis internetowy tygodnika „Do Rzeczy”. - Zabrano mu rzeczy osobiste, dokumenty, leki i telefon. Nie podano zarzutu, pod jakim zatrzymano męża - opisała żona Ziemkiewicza.
więcej
|
|
|
Roman Giertych uruchomił kanał na YouTubie. ,,Dochód na cele charytatywne"
Adwokat Roman Giertych z początkiem października ruszył ze swoim kanałem na YouTubie. Będzie publikował na nim filmy, w których ma poruszać sprawy ważne dla życia politycznego i społecznego kraju. Nad klipami pracuje z nim firma Fat Frogs Media, obsługująca już m.in. kanały Radosława Sikorskiego czy Rafała Trzaskowskiego.
więcej
|
Zbyt dużo płatnych platform streamingowych. ,,Frustracja odbiorców rośnie"
Tylko w przyszłym roku na bardzo zatłoczonym polskim rynku zadebiutują trzy platformy streamingowe światowych gigantów. Amerykanie już narzekają na zbyt wiele tego typu usług. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl eksperci kreślą scenariusze na przyszłość serwisów OTT w Polsce.
więcej
|
Zarzuty promowania nienawiści nie zaszkodzą biznesowi Facebooka. ,,Dla reklamodawców liczą się zasięgi i konwersja"
W ostatnim czasie ujawniono, że algorytmy Facebooka nagradzają nienawiść, a największe zaangażowanie użytkowników generują treści negatywne oraz obraźliwe posty, zaś Instagram negatywnie wpływa na psychikę młodych osób. Zdaniem ekspertów marketingowych te doniesienia nie spowodują odpływu budżetów reklamowych z tych platform. - Reklamodawcy skupiają się na realizacji celów biznesowych - budowaniu zasięgu i świadomości czy też generowaniu konwersji. Ponad 20 milionów użytkowników obu platform w Polsce oraz zaawansowane możliwości targetowania i optymalizacji sprawiają, że reklamodawcy nie odwrócą się od tych platform - uważa Marcin Matyszewski z Performics.
więcej
|
Świercz i Dubiel w zespole zarządzającym Gazeta.pl, Kucharski dyrektorem Sport.pl
Z początkiem października Damian Świercz jako dyrektor ds. produktu i wzrostu oraz Paweł Dubiel jako dyrektor ds. innowacji adtech & programmatic dołączyli do zespołu zarządzającego Gazeta.pl (Agora). Członkini zespołu Małgorzata Blada została dyrektorką operacyjną. Maciej Kucharski objął stanowisko dyrektora serwisu Sport.pl.
więcej
|
Koniec sporu Disneya ze Scarlett Johansson. Strony zawarły ugodę
Dobiegł końca spór między Scarlett Johansson a wytwórnią Disney. Pozew został rozstrzygnięty na mocy porozumienia stron bez ujawnienia konkretnych warunków ugody.
więcej
|
Messenger i Instagram ze wspólnymi czatami grupowymi
Facebook wprowadza nowości w rozmowach grupowych w Messengerze i Instagramie. Teraz będzie można w nich prowadzić grupowe rozmowy niezależnie od tego, z której z tych aplikacji się korzysta.
więcej
|
Donald Trump zwrócił się do sądu o nakaz odblokowania jego konta na Twitterze
B. prezydent Donald Trump zwrócił się w piątek do sędziego federalnego stanu Floryda o wstępny nakaz przywrócenia konta na Twitterze zablokowanego po zamieszkach na Kapitolu 6 stycznia. Trump napisał we wniosku, że blokadę konta wymusili wpływowi kongresmeni.
więcej
|
Aliexpress z 11 mln polskich użytkowników. Rossmann.pl przed Vinted i eobuwiem
Zdecydowanie najpopularniejszą platformą e-commerce w Polsce pozostaje Allegro, ma prawie dwa razy więcej użytkowników niż zajmujący drugie miejsce Aliexpress. Mediaexpert.pl wyprzedza e-sklepy RTV Euro AGD i Empiku, a Rossmann.pl jest przed Vinted.pl i eobuwie.com.pl.
więcej
|
YouTube usunął konto Wojciecha Sumlińskiego. ,,Nie ma miejsca na antysemityzm"
YouTube usunął konto Wojciecha Sumlińskiego, na którym opublikowano film „Powrót do Jedwabnego”. „Znaleźliśmy na tym kanale więcej filmów, które naruszały nasze zasady dotyczące szerzenia nienawiści. W rezultacie kanał został zamknięty” - uzasadnia biuro prasowe platformy.
więcej
|
10 przewag konferencji online Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne. Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody! Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Dariusz Prosiecki po 17 latach pracy w TVN odszedł z ,,Faktów"
Po 17 latach ze stacją TVN pożegnał się reporter „Faktów”,Dariusz Prosiecki. Zaczął pracę w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, gdzie ma zająć się promowaniem tej instytucji na arenie europejskiej. - Potrzebowałem kroku w przód w mojej karierze, skorzystałem więc z propozycji dołączenia do PAŻP - wyjaśnia Prosiecki w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jak mówić o osobach LGBT+? Czy marki powinny kierować przekaz tylko do nich?
- Nie sprowadzajmy społeczności LGBT+ tylko do kwestii seksualnych. Nie mówmy: "nie interesuje mnie, co ta osoba robi w łóżku". Przecież ważne jest to, jakim jest człowiekiem - mówi Yga Kostrzewa, rzeczniczka Lambdy Warszawa, która jest jedną z autorek poradnika m.in. dla dziennikarzy o tym, jak mówić i pisać o osobach LGBT+. Do tej społeczności coraz więcej firm kieruje swoje przekazy reklamowe. - Pary jednopłciowe wydają na zakupy spożywcze 25 proc. więcej niż pary heteroseksualne - wylicza Grzegorz Miecznikowski, który prowadzi własną agencję komunikacji marketingowej.
więcej
|
Giganci technologiczni wydają rocznie niemal 100 mln euro na lobbing w UE. "To zrozumiałe"
Branża informatyczna ma większą siłę lobbingu niż sektor farmaceutyczny, finansowy czy paliw kopalnych, wydając rocznie ponad 97 mln euro, by wpłynąć na podejmowanie decyzji w Unii Europejskiej - wynika z raportu Corporate Europe Observatory i LobbyControl, o którym pisze brukselski portal EUobserver. "W Polsce lista zarejestrowanych lobbystów to fikcja" - uważa Bartek Godusławski, dziennikarz ekonomiczny "Dziennika Gazety Prawnej".
więcej
|
Ze Śląskiem Wrocław żegna się rzecznik prasowy Tomasz Szozda
Pracę jako rzecznik prasowy klubu piłkarskiego Śląsk Wrocław zakończył Tomasz Szozda. Z klubem był związany przez 5,5 roku.
więcej
|
Well Fitness klientem Grupy Komunikacja Plus
Sieć siłowni Well Fiitness dołączyła do grona klientów obsługiwanych przez agencje z Grupy Komunikacja Plus.
więcej
|
|
|