Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 6 Października 2021
 
 
 
TVP i Polsat zapłaciły więcej podatku dochodowego niż TVN, a spółki Amazona niż Google i Facebook. Na czele Play i Allegro
 
W branży mediów, technologii i telekomunikacji najwięcej podatku dochodowego za ub.r., po ponad 200 mln zł, zapłaciły operator sieci Play i Allegro.pl. Telewizja Polska i Polsat oddały fiskusowi nieco więcej niż TVN, bardzo mało w porównaniu do przychodów zapłaciły Orange Polska i T-Mobile Polska, a nic nie zapłaciły m.in. Cinkciarz.pl i Empik - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Awaria Facebooka przypomniała markom, że nie warto opierać komunikacji tylko na jego platformach
 
Największa w historii awaria platform Facebooka zafundowała internautom podróż do okresu sprzed globalnych mediów społecznościowych, natomiast dla firm i celebrytów była przestrogą, że nie warto komunikacji opierać tylko na tych platformach. - Lekcją, jaką wszyscy powinniśmy wyciągnąć z tej sytuacji jest dywersyfikacja kanałów dotarcia i kontaktu z klientem - uważa Ewelina Kapuścińska z Cube Group. więcej
 
 
Platformy OTT zastąpią sieci kablowe? ,,Wiele razy grzebano nas w głębokim grobie"
 
W Łodzi zakończyła się konferencja Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, organizacji zrzeszającej sieci kablowe. Jednym z dominujących tematów była rywalizacja operatorów z platformami streamingowymi. Szef KRRiT zasugerował, że powinno dojść do zmian w przepisach, które zakończyłyby „wyniszczającą wojnę”. więcej
 
 
KTS Weszło chce sprzedać akcje za 4,5 mln zł, inwestorzy będą współdecydować o klubie
 
Ponad 12 tys. osób zadeklarowało łącznie więcej niż 22 mln zł na akcje kluby piłkarskiego KTS Weszło, za którym stoi Krzysztof Stanowski, współtwórca Grupy Weszło i Kanału Sportowego. 13 października klub zacznie sprzedaż swoich walorów. - Nos mi podpowiada, że szykuje się fajny projekt i że ludzie w niego wierzą. Myślę, że szybko uzbieramy dozwolone 4,5 mln zł - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Stanowski.   więcej
 
 
Rafał Brzoska żąda usunięcia z "Gazety Wyborczej" tekstu o swoich cypryjskich spółkach i grozi procesem. ,,Pomoc prawna w pełnym zakresie"
 
Redakcja „Gazety Wyborczej” otrzymała we wtorek list adwokacki, w którym prawnik Rafała Brzoski, prezesa InPostu, wzywa do zaprzestania naruszania dobrego imienia swojego klienta. Domaga się też - jak nieoficjalnie ustaliliśmy - usunięcia ostatnich tekstów dotyczących interesów Brzoski prowadzonych na Cyprze. - Jeśli warunki nie zostaną spełnione, będzie pozew - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy InPostu. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Wiadomości" liderem oglądalności we wrześniu, wszystkie dzienniki na minusie więcej
 
TVN Grupa Discovery złożyła skargę na KRRiT. ,,Chcemy, aby sąd wskazał wzorzec zachowania" więcej
 
TVP1 i TVN liderami we wrześniu. Mecz Polska-Anglia hitem więcej
 
Zbyt dużo płatnych platform streamingowych. ,,Frustracja odbiorców rośnie" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Account Manager Kino Polska TV SA
Starszy Specjalista ds. IT Telewizja Puls
Redaktor serwisu Plejada.pl Ringier Axel Springer
Handlowiec Jet Line
Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji Papaya Films
Trener / Trenerka Zespołu Produkcji Papaya Films
Analityk/Analityczka Danych Ringier Axel Springer
REDAKTOR Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP i Polsat zapłaciły więcej podatku dochodowego niż TVN, a spółki Amazona niż Google i Facebook. Na czele Play i Allegro

W branży mediów, technologii i telekomunikacji najwięcej podatku dochodowego za ub.r., po ponad 200 mln zł, zapłaciły operator sieci Play i Allegro.pl. Telewizja Polska i Polsat oddały fiskusowi nieco więcej niż TVN, bardzo mało w porównaniu do przychodów zapłaciły Orange Polska i T-Mobile Polska, a nic nie zapłaciły m.in. Cinkciarz.pl i Empik - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Platformy OTT zastąpią sieci kablowe? ,,Wiele razy grzebano nas w głębokim grobie"

W Łodzi zakończyła się konferencja Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, organizacji zrzeszającej sieci kablowe. Jednym z dominujących tematów była rywalizacja operatorów z platformami streamingowymi. Szef KRRiT zasugerował, że powinno dojść do zmian w przepisach, które zakończyłyby „wyniszczającą wojnę”. więcej

Rekordowe wyniki ,,Magia nagości. Polska" w Zoom TV. W przyszłym roku drugi sezon

Pierwszy sezon nowego programu Zoom TV „Magia nagości. Polska” oglądało średnio 229 tys. widzów. Cykl miał kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji. Drugi sezon produkcji ma trafić do Zoom w przyszłym roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

HBO Max w Polsce na początku przyszłego roku

Serwis streamingowy HBO Max ogłosił we wtorek, że w początkowej fazie wprowadzania serwisu do Europy, uruchomiony on zostanie na 27 rynkach. W Polsce platforma ma pojawić się na początku 2022 roku. więcej

TVN24 laureatem nagrody Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej

Kanał informacyjny TVN24 otrzymał nagrodę „Honorowego Tytanowego Oka” na gali Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej podczas konferencji tej organizacji zrzeszającej operatorów kablowych. więcej

Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 4 proc. Polsat i Ferrero liderami

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji we wrześniu 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 4,09 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Ferrero - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Jest pierwszy teaser serialu "Ród smoka", spin-offu "Gry o tron"

HBO opublikowało pierwszy teaser serialu HBO "Ród smoka", którego akcja rozgrywa się 200 lat przed czasami, w których osadzona jest "Gra o tron". więcej

Vincent TV wchodzi na brytyjski rynek. Będzie współpracować z Sony i Stellify

Vincent TV, holendersko-belgijski producent programów telewizyjnych, uruchomił swój oddział w Wielkiej Brytanii. Firma nawiązała współpracę z Sony Pictures Television i Stellify Media przy pilotażowym programie telewizyjnym dla dużego nadawcy. więcej

10 przewag konferencji online

Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne.  Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody!  Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Kampus ruszyło z jesienną ramówką

Na jesień akademickie Radio Kampus nadające w Warszawie przygotowało nowe programy, projekty specjalne, serial audio, słuchowiska, audiobooki. Stacja zapowiada, że nadal będzie grać na antenie niemainstreamową muzykę. więcej

 
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu, Meloradio awansowało na podium

Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od marca do sierpnia br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Meloradio - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Awaria Facebooka przypomniała markom, że nie warto opierać komunikacji tylko na jego platformach

Największa w historii awaria platform Facebooka zafundowała internautom podróż do okresu sprzed globalnych mediów społecznościowych, natomiast dla firm i celebrytów była przestrogą, że nie warto komunikacji opierać tylko na tych platformach. - Lekcją, jaką wszyscy powinniśmy wyciągnąć z tej sytuacji jest dywersyfikacja kanałów dotarcia i kontaktu z klientem - uważa Ewelina Kapuścińska z Cube Group. więcej

KTS Weszło chce sprzedać akcje za 4,5 mln zł, inwestorzy będą współdecydować o klubie

Ponad 12 tys. osób zadeklarowało łącznie więcej niż 22 mln zł na akcje kluby piłkarskiego KTS Weszło, za którym stoi Krzysztof Stanowski, współtwórca Grupy Weszło i Kanału Sportowego. 13 października klub zacznie sprzedaż swoich walorów. - Nos mi podpowiada, że szykuje się fajny projekt i że ludzie w niego wierzą. Myślę, że szybko uzbieramy dozwolone 4,5 mln zł - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Stanowski.   więcej

Paweł Piątek na czele wszystkich spółek Danone w Polsce

Paweł Piątek został dyrektorem generalnym wszystkich spółek Danone w Polsce - Żywiec Zdrój, Danone i Nutricii. To pierwszy raz, kiedy korporacja powierza tak szeroki zakres kompetencji zarządczych jednej osobie. więcej

Agencja Heart&Brain z działem mediowym, na czele Roman Domina

Agencja reklamowa Heart&Brain utworzyła dział mediowy. Pokieruje nim Roman Domina, obecny szef analityki. Szefem spółki e-commercowej jest Artur Suligowski, wcześniej związany z Zalando Lounge. więcej

Nowa kampania Free Now "dla kleru i queeru", "dla LGBT i 500+"

Wystartowała najnowsza kampania aplikacji przewozowej i mobilności miejskiej, Free Now pod hasłem "Dla różnych i równych podróżnych", która podkreśla wartości marki jakimi są inkluzywność, równość i wolność. Kreacje oddział marketingu Free Now przy współpracy z agencją Leo Burnett. więcej

Sigma Bis, Media Group i inni walczą w przetargu mediowym Kancelarii Premiera

Pięć ofert wpłynęło w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczącym zakupu przestrzeni reklamowej w prasie i w internecie do kampanii przez nią realizowanych. Według ustaleń Wirtualnemedia.pl są wśród nich oferty od Media Group, Effective Media i Sigma Bis. więcej

Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 4 proc. Polsat i Ferrero liderami

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji we wrześniu 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 4,09 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Ferrero - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Bank Pekao promuje pożyczki w kampanii ,,Sprawdź, o ile mniej możesz płacić!"

Pod hasłem „Sprawdź, o ile mniej możesz płacić!” Bank Pekao promuje tanią pożyczkę konsolidacyjną oraz bezpłatne Konto Przekorzystne. więcej

Adam Sierociński w zespole kreacji Feeders

Adam Sierociński dołączył do agencji reklamowej Feeders na stanowisko deputy creative director. więcej

Ewa Wachowicz będzie reklamować kosmetyki AA

Producentka, dziennikarka i prezenterka telewizyjna Ewa Wachowicz, była Miss Polonia, została ambasadorką marki kosmetyków AA (należącej do firmy Oceanic). więcej

Czajkowska, Żark, Więckowska, Miksiewicz i Ruminiak awansują w Publicis Worldwide

W agencji reklamowej Publicis Worldwide Polska na wyższe stanowiska awansowani zostali Katarzyna Czajkowska, Klaudia Żark, Marta Więckowska, Zuzanna Miksiewicz i Mateusz Ruminiak. więcej

Związkowa Alternatywa informuje o dramacie w lotnictwie na billboardach w Warszawie

Billboardy związku zawodowego Związkowa Alternatywa dotyczące dramatycznej sytuacji w lotnictwie pojawiły się w centrum Warszawy. więcej

Marek Malinowski i Michał Pawluk w SoftArchitect

Z początkiem października br. SoftArchitect rozbudowuje zespół technologiczno-badawczy. Do firmy dołącza Marek Malinowski obejmując stanowisko dyrektora operacyjnego po Michale Pawluku, który przechodzi na stanowisko dyrektora technologicznego. więcej

Stadler Form nową kampanię promuje oczyszczacz powietrza (wideo)

Pod hasłem "Jestem Roger. Sprawię, że odetchniesz z zachwytu" rozpoczęła się kampania wizerunkowa Stadler Form (DLF). Jej celem jest również promocja nowego modelu flagowego produktu marki - oczyszczacza powietrza Roger. Za działania ATL i digital odpowiada agencja Opus B. więcej

Jakub Wolny przedłużył umowę sponsorską z Greinplast

Firma Greinplast, produkująca chemię budowlaną, przedłużyła umowę sponsorską ze skoczkiem narciarskim Jakubem Wolnym. więcej

Legia Warszawa z kolejną odsłoną kampanii o powrocie do Ligi Europy

Legia Warszawa zrealizowała kolejny etap kampanii pod hasłem „We Are Back” podkreślającej powrót klubu po 5 latach przerwy do fazy grupowej rozgrywek europejskich. Akcja była prowadzona w Warszawie. więcej

TikTok to efektywna platforma mediowa. Przekonała się o tym marka CCC

TikTok posiada niezwykle unikalną społeczność, która w dużej części nie korzysta z innych platform. To pozwala markom dotrzeć do nowej grupy odbiorców i tym samym zwiększyć swoją sprzedaż. Kluczowe jest odpowiednie podejście do komunikacji - oparte na działaniach organicznych połączonych ze wsparciem płatnym. Jak prowadzenie konta biznesowego wygląda z perspektywy marki CCC? O pierwszych krokach na platformie i bieżącej komunikacji z jej użytkownikami opowiada Michał Bednarek, Global Content & Influencer Marketing Team Leader w CCC. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Rafał Brzoska żąda usunięcia z "Gazety Wyborczej" tekstu o swoich cypryjskich spółkach i grozi procesem. ,,Pomoc prawna w pełnym zakresie"

Redakcja „Gazety Wyborczej” otrzymała we wtorek list adwokacki, w którym prawnik Rafała Brzoski, prezesa InPostu, wzywa do zaprzestania naruszania dobrego imienia swojego klienta. Domaga się też - jak nieoficjalnie ustaliliśmy - usunięcia ostatnich tekstów dotyczących interesów Brzoski prowadzonych na Cyprze. - Jeśli warunki nie zostaną spełnione, będzie pozew - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy InPostu. więcej

,,Gazeta Wyborcza" najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, ,,Puls Biznesu" zyskał najwięcej

Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w sierpniu br. było o 8,79 proc. niższe niż w sierpniu 2020 roku. Najchętniej kupowany był „Fakt”, największym wzrostem pochwalić się mógł „Puls Biznesu”, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Marek Frąckowiak prezesem Izby Wydawców Prasy

Izba Wydawców Prasy wybrała władze na kolejną kadencję. Prezesem został Marek Frąckowiak, który połączy funkcję ze stanowiskiem dyrektora generalnego IWP. Jego wiceprezesami będą Jerzy Baczyński, Zbigniew Benbenek i Tomasz Namysł. Dotychczasowy prezes IWP Bogusław Chrabota został wiceprezesem ds. zagranicznych. więcej

Ilość nieprawdziwych informacji będzie rosła. ,,Coraz częściej żyjemy w subiektywnych bańkach"

Dezinformacja oraz ilość nieprawdziwych informacji będzie rosła - przekonywali paneliści podczas Kongresu 590. Wskazywali m.in., że coraz częściej żyjemy w subiektywnych bańkach, które wpływają na odbiór świata, przez co możemy być bardziej podatni na dezinformację. więcej

PAP ma 90 proc. pokrycia informacji dziennych w polskich mediach. "To pokazuje, jak duży wpływ mamy na opinię publiczną w Polsce"

Najważniejsza była i jest dla nas wiarygodność - mówił na Kongresie 590 prezes Polskiej Agencji Prasowej Wojciech Surmacz. Zaznaczył, że PAP dysponuje obecnie "usługą 360stopni" i jest w stanie kompleksowo obsłużyć nie tylko media, ale też koncerny prywatne czy spółki Skarbu Państwa. więcej

Dziennikarka TVP Paulina Guzik z Nagrodą ,,Ślad" im. Bp. Jana Chrapka

Dziennikarka redakcji katolickiej Telewizji Polskiej Paulina Guzik została uhonorowana Nagrodą Dziennikarską „Ślad” im. Bp. Jana Chrapka. Nagrodę specjalną za całokształt dziennikarskiej pracy otrzymał z kolei publicysta „Gazety Wyborczej” Jan Turnau. więcej

,,Gazeta Wyborcza" krytykowana za cytowanie białoruskiej straży granicznej

Na portalu „Gazety Wyborczej” (Agora) pojawił się tekst oparty na komunikacie białoruskiej straży granicznej o domniemanym pobiciu Syryjczyków przez polskich funkcjonariuszy. Część dziennikarzy skrytykowała „GW”, zarzucając powtarzanie białoruskiej propagandy. - Tytuł na Wyborczej.pl jest źle zredagowany. Powinno być, jak w przypadku TVP, wyraźne zastrzeżenie, że jest to element propagandy - przyznał Paweł Wroński z „Gazety Wyborczej”. więcej

Donald Trump wypadł z listy najbogatszych Amerykanów - po raz pierwszy od 25 lat

W tym roku, po raz pierwszy od 25 lat, Donald Trump nie znalazł się na liście 400 najbogatszych Amerykanów magazynu "Forbes". Od początku pandemii, jak szacuje "Forbes", majątek byłego prezydenta USA skurczył się o około 600 mln dolarów. więcej

Adam Torchała: z Bankier.pl do Far From Home

Do zespołu firmy Far From Home dołączył Adam Torchała, będzie odpowiadał za relacje inwestorskie. Poprzednio pracował w Bankier.pl i „Pulsie Biznesu”. więcej

Burda będzie wydawać magazyn ,,Ucz Się i Baw z TVP ABC"

Od 7 października portfolio Burda Media Polska powiększy się o tytuł prasowy „Ucz Się i Baw z TVP ABC”. Wcześniej miesięcznik wydawała Edipresse Polska. więcej

Daniela Werbeniec z ,,Gazety Wyborczej" laureatką nagrody INMA ,,30 Under 30"

Menadżerka projektów medialnych i edukacyjnych Fundacji Gazety Wyborczej, współtwórczyni Szkoły Redaktorów „Gazety Wyborczej” (Agora) Daniela Werbeniec – jako pierwsza i jedyna osoba z Polski – znalazła się w gronie zwycięzców tegorocznej edycji nagrody „30 Under 30” organizowanej przez International News Media Association (INMA). więcej

Reporterzy bez Granic: będą kolejne skargi w sprawie Pegasusa

Dziennikarze będą składali kolejne pozwy w sprawie izraelskiego programu szpiegującego Pegasus; to oprogramowanie mogło wpaść w ręce mafii i przestępców - mówi PAP Antoine Bernard, który z ramienia organizacji Reporterzy bez Granic (RSF) w paryskim sądzie prowadzi sprawy dziennikarzy podsłuchiwanych z pomocą Pegasusa. więcej

HFPC interweniuje ws. wejścia policji do mieszkania dziennikarza ,,Gazety Wyborczej"

Helsińska Fundacja Praw Człowieka wystosowała pismo do Komendanta Stołecznego Policji, w którym zaznacza, że wejście policji do domu dziennikarza „Gazety Wyborczej” Piotra Bakselerowicza i zarekwirowanie jego sprzętu „budzą głęboki niepokój”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
TVP i Polsat zapłaciły więcej podatku dochodowego niż TVN, a spółki Amazona niż Google i Facebook. Na czele Play i Allegro

W branży mediów, technologii i telekomunikacji najwięcej podatku dochodowego za ub.r., po ponad 200 mln zł, zapłaciły operator sieci Play i Allegro.pl. Telewizja Polska i Polsat oddały fiskusowi nieco więcej niż TVN, bardzo mało w porównaniu do przychodów zapłaciły Orange Polska i T-Mobile Polska, a nic nie zapłaciły m.in. Cinkciarz.pl i Empik - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Awaria Facebooka przypomniała markom, że nie warto opierać komunikacji tylko na jego platformach

Największa w historii awaria platform Facebooka zafundowała internautom podróż do okresu sprzed globalnych mediów społecznościowych, natomiast dla firm i celebrytów była przestrogą, że nie warto komunikacji opierać tylko na tych platformach. - Lekcją, jaką wszyscy powinniśmy wyciągnąć z tej sytuacji jest dywersyfikacja kanałów dotarcia i kontaktu z klientem - uważa Ewelina Kapuścińska z Cube Group. więcej

KTS Weszło chce sprzedać akcje za 4,5 mln zł, inwestorzy będą współdecydować o klubie

Ponad 12 tys. osób zadeklarowało łącznie więcej niż 22 mln zł na akcje kluby piłkarskiego KTS Weszło, za którym stoi Krzysztof Stanowski, współtwórca Grupy Weszło i Kanału Sportowego. 13 października klub zacznie sprzedaż swoich walorów. - Nos mi podpowiada, że szykuje się fajny projekt i że ludzie w niego wierzą. Myślę, że szybko uzbieramy dozwolone 4,5 mln zł - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Stanowski.   więcej

Była product manager zarzuciła Facebookowi świadome szkodzenie dzieciom i wzmacnianie podziałów społecznych

Produkty Facebooka szkodzą dzieciom, zaogniają podziały społeczne i osłabiają demokrację. Szefostwo firmy wie, jak temu zaradzić, ale przedkłada zyski nad dobro ludzi - powiedziała we wtorek w Senacie była menedżerka Facebooka Frances Haugen. więcej

Tomasz Bączek head of brand departamentu marketingu Wakacje.pl

Tomasz Bączek 18 października obejmie stanowisko head of brand w departamencie marketingu Wakacje.pl (Grupa Wirtualna Polska) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Koreański dostawca internetu pozywa Netfliksa. Chodzi o "Squid Game"

Dostawca internetu w Korei Południowej SK Broadband pozwał Netfliksa z powodu przeciążenia sieci i związanych z tym dodatkowych kosztów. Wszystko przez gigantyczną popularność serialu "Squid Game". więcej

Zalando inwestuje w ekologiczną modę

Niemiecka platforma fashion wprowadza nowe modele biznesowe i innowacje przyjazne dla środowiska. Chce przyspieszyć przejście branży modowej na obieg zamknięty. Główny cel to przedłużenie do 2023 roku żywotności co najmniej 50 milionów artykułów modowych. więcej

Answear.com ze wzrostem wpływów o 72 proc.

Przychody ze sprzedaży internetowego sklepu odzieżowego Answear. com według sprawozdawczości MSSF wzrosły w trzecim kwartale 2021 roku o 72 proc. rdr, do 155 mln zł - poinformowała spółka we wstępnych danych. więcej

Klienci Hebe za zakupy mogą płacić z opóźnieniem

Sieć drogerii Hebe (Jeronimo Martins Polska) nawiązała współpracę z platformą Twisto. Dzięki temu klienci mają możliwość odroczenia zapłaty za zakupy w sklepie internetowym hebe.pl. więcej

Wyciekły dane 1,5 mld użytkowników Facebooka

Hakerzy chcą sprzedać dane osobowe pochodzące z 1,5 miliarda kont użytkowników Facebooka. więcej

Kelly Campbell odwołana z funkcji prezesa Hulu

Prezesem platformy streamingowej Hulu nie jest już Kelly Campbell. Firma poinformowała, że odchodzi z niej w trybie natychmiastowym. Campbell swoją funkcję pełniła przez niespełna dwa lata. więcej

Marcin Szul dyrektorem finansowym home.pl

Do zarządu firmy home.pl dołączył Marcin Szul, obejmując stanowisko dyrektora finansowego. Wcześniej pracował m.in. w Play, Orange Polska i UPC Polska. więcej

10 przewag konferencji online

Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne.  Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody!  Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Po pandemii kupujemy tańsze jedzenie z oszczędności

64 proc. mieszkańców z 21 krajów z całego świata przyznaje, że planuje zakupy spożywcze i robi je z wcześniej przygotowaną listą - wynika z międzynarodowego badania sieci IRIS, którego polską część przeprowadziła agencja badawcza ARC Rynek i Opinia. Niemal co trzecia osoba po pandemii zaczęła wybierać tańsze produkty spożywcze z oszczędności. więcej

Anna Stawiska, Agnieszka Murawska, Kaja Żarkowska i Filip Jasiński w zespole badawczym IQS

Pion badawczy firmy IQS wzmocnili: Anna Stawiska jako business unit dyrektor, Agnieszka  Murawska jako research executive, Filip Jasiński na stanowisku research project managera oraz Kaja Żarkowska, która została zatrudniona na stanowisku asystentki działu badawczego.   więcej

Marek Malinowski i Michał Pawluk w SoftArchitect

Z początkiem października br. SoftArchitect rozbudowuje zespół technologiczno-badawczy. Do firmy dołącza Marek Malinowski obejmując stanowisko dyrektora operacyjnego po Michale Pawluku, który przechodzi na stanowisko dyrektora technologicznego. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Adam Torchała: z Bankier.pl do Far From Home

Do zespołu firmy Far From Home dołączył Adam Torchała, będzie odpowiadał za relacje inwestorskie. Poprzednio pracował w Bankier.pl i „Pulsie Biznesu”. więcej

Medallia stawia na ITBC Communication

Firma Medallia, specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań, pomagających w usprawnianiu doświadczeń klientów, wybrała ITBC Communication do współpracy w zakresie PR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Gdy padł Facebook, wysyłaliśmy więcej SMS-ów i MMS-ów
Eksperci prognozują znaczny wzrost udziału FWA w globalnych subskrypcjach stałego dostępu do internetu
Orange Polska zainteresowany akwizycjami w segmencie ITC. W 2022 roku przedstawi plany dotyczące masztów
Cyberatak na holenderską uczelnię. Uzyskano dostęp do danych ponad pół miliona osób
Konsumenci zwiększą wydatki na urządzenia VR i AR
Wyciekły dane 1,5 mld użytkowników Facebooka
Smartfony 5G Xiaomi najchętniej kupowane w trzecim kwartale 2021 roku
Ten Square Games ze 159 mln zł kwartalnych wpływów, 73 proc. z ,,Fishing Clash"
Reporterzy bez Granic: będą kolejne skargi w sprawie Pegasusa
Apple rusza ze sprzedażą Watch Series 7. Jakie ceny? (wideo)
Do Apple App Store wraca ważny przycisk
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj