Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 7 Października 2021
 
 
 
2,27 mln gospodarstw domowych może stracić dostęp do telewizji. ,,W kwietniu może dojść do małej katastrofy"
 
Krajowy Instytut Mediów prowadzi badania, które mają wykazać jak wielu Polaków jest przygotowanych na zmianę standardu naziemnej telewizji cyfrowej w II kwartale 2022 roku. Aż 2,27 mln gospodarstw domowych musi wymienić telewizor lub kupić nowy tuner. Przedstawiciel Samsunga alarmuje, że wiosną może zabraknąć sprzętu. więcej
 
 
Ramówka Trójki w piątek trafia pod obrady rady programowej Polskiego Radia
 
Piotr Łodej nie jest już gospodarzem audycji „Trójka do trzeciej”: prowadzi teraz „Zapraszamy do Trójki”. Z kolei dotychczasowy prowadzący „ZdT", Witold Lazar, prowadzi „Trójkę do trzeciej”. To kolejna zmiana w ramówce anteny: nad jej jesienną odsłoną ma w piątek debatować rada programowa Polskiego Radia. więcej
 
 
W Radiu 357 rusza głosowanie na listę i pojawią się parodie reklam. Stacja szykuje też koncert LP357
 
Internetowe Radio 357 zapowiedziało start systemu do głosowania na "Listę Piosenek 357". Pierwsze notowanie wyłonione za jego pośrednictwem słuchacze usłyszą 29 października. Także w tym miesiącu stacja organizuje koncert LP357. - Pandemia pokrzyżowała nam plany. Czekaliśmy na dobry moment. I ten wydaje się najlepszy. Chcemy podziękować za poprzednią Listę, ale przede wszystkim zaprosić na nową - mówi Piotr Stelmach, dziennikarz rozgłośni. więcej
 
 
Nowy serial ,,Bracia" jesienią 2022 roku w Polsacie. Stramowski, Kościukiewicz, Królikowski i Rozbicki w obsadzie
 
Jesienią 2022 roku Polsat pokaże nowy cotygodniowy serial „Bracia”, w którym w głównych rolach wystąpią Piotr Stramowski, Mateusz Kościukiewicz, Antoni Królikowski i Nikodem Rozbicki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do serialu rozpoczną się w listopadzie br., częściowo będą realizowane w Grecji. Projekt wyprodukuje MWM Media. więcej
 
 
Marcin Szypszak wicedyrektorem TVP3 ds. programowych
 
Nowym wicedyrektorem TVP3 ds. programowych został Marcin Szypszak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Szypszak, który od maja jest już szefem pasm wspólnych tej anteny, będzie łączył obie funkcje. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP i Polsat zapłaciły więcej podatku dochodowego niż TVN, a spółki Amazona niż Google i Facebook. Na czele Play i Allegro więcej
 
Awaria Facebooka przypomniała markom, że nie warto opierać komunikacji tylko na jego platformach więcej
 
,,Wiadomości" liderem oglądalności we wrześniu, wszystkie dzienniki na minusie więcej
 
TVN Grupa Discovery złożyła skargę na KRRiT. ,,Chcemy, aby sąd wskazał wzorzec zachowania" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Design Manager Kino Polska TV SA
Dziennikarz Motoryzacyjny AutoSwiat.pl Ringier Axel Springer
Account Manager Kino Polska TV SA
Starszy Specjalista ds. IT Telewizja Puls
Redaktor serwisu Plejada.pl Ringier Axel Springer
Handlowiec Jet Line
Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji Papaya Films
Trener / Trenerka Zespołu Produkcji Papaya Films
Analityk/Analityczka Danych Ringier Axel Springer
REDAKTOR Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
2,27 mln gospodarstw domowych może stracić dostęp do telewizji. ,,W kwietniu może dojść do małej katastrofy"

Krajowy Instytut Mediów prowadzi badania, które mają wykazać jak wielu Polaków jest przygotowanych na zmianę standardu naziemnej telewizji cyfrowej w II kwartale 2022 roku. Aż 2,27 mln gospodarstw domowych musi wymienić telewizor lub kupić nowy tuner. Przedstawiciel Samsunga alarmuje, że wiosną może zabraknąć sprzętu. więcej

Nowy serial ,,Bracia" jesienią 2022 roku w Polsacie. Stramowski, Kościukiewicz, Królikowski i Rozbicki w obsadzie

Jesienią 2022 roku Polsat pokaże nowy cotygodniowy serial „Bracia”, w którym w głównych rolach wystąpią Piotr Stramowski, Mateusz Kościukiewicz, Antoni Królikowski i Nikodem Rozbicki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do serialu rozpoczną się w listopadzie br., częściowo będą realizowane w Grecji. Projekt wyprodukuje MWM Media. więcej

Marcin Szypszak wicedyrektorem TVP3 ds. programowych

Nowym wicedyrektorem TVP3 ds. programowych został Marcin Szypszak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Szypszak, który od maja jest już szefem pasm wspólnych tej anteny, będzie łączył obie funkcje. więcej

20 proc. klientów płatnej telewizji myśli o rezygnacji z usług. Chcemy płacić za HBO, Discovery Channel i National Geographic

20 proc. polskich klientów platform i kablówek myśli o rezygnacji z usług płatnej telewizji, jest to najniższy odsetek w historii badania Projekt Cyfrowizja. Wśród kanałów, jakie skłaniają odbiorców płatnej telewizji do dalszych inwestycji, na czele plasują się HBO, Discovery Channel, National Geographic, TVN24 i Canal+. więcej

TVN24 na czele oglądalności, duży spadek Polsat News we wrześniu. Udany debiut Wydarzenia24

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych we wrześniu br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła nowa stacja Wydarzenia24 (która względem Superstacji zanotowała wzrost o 542 proc.), a największy spadek odnotował kanał Biznes24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Spółka BCAST ze zgodą na emisje testowe w DVB-T2/HEVC w Gdańsku

Związana z Cyfrowym Polsatem firma BCAST otrzymała od Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodę na eksperymentalne emisje w standardzie DVB-T2/HEVC w Gdańsku. więcej

422 tys. widzów nowego cyklu ,,Pełny obraz" w TVP1

Pierwsze trzy wydania nowego cyklu „Pełny obraz” oglądało średnio 422 tys. osób. TVP1 w czasie emisji audycji zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym na tle tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Remigiusz Mróz sprzedał prawa do ekranizacji ,,Czarnej Madonny", powstanie serial fabularny

Remigiusz Mróz sprzedał prawa do ekranizacji horroru „Czarna Madonna”. Na podstawie książki powstanie serial fabularny, na chwile obecną nie wiadomo kto zrealizuje projekt. Najprawdopodobniej nie będzie to ani Player.pl ani Telewizja TVN - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Michał Adamczyk nie musi usuwać z Twittera wpisu o Romanie Giertychu

Prowadzący "Wiadomości" TVP1, Michał Adamczyk, nie musi usuwać z Twittera wpisu na temat Romana Giertycha. Majowy wyrok sądu w tej sprawie uchylił we wtorek sąd wyższej instancji, na wniosek prokuratury. Podtrzymał jednak drugi punkt wyroku, zakazujący zarzucania Giertychowi defraudacji środków finansowych. więcej

Szefowa newsroomu Muzo.fm przeszła do Polsat News

Agnieszka Witkowicz-Matolicz, dotychczasowa szefowa newsroomu radia Muzo.fm przeszła do redakcji Polsat News, gdzie będzie reporterką i wydawczynią. więcej

Ekspert piłkarski Maciej Szczęsny zatrzymany za jazdę po pijanemu. Czy pozostanie w TVP Sport?

Według informacji PAP policjanci zatrzymali w Warszawie do kontroli 56-letniego byłego bramkarza reprezentacji Polski w piłkę nożną Macieja Szczęsnego, od kilku lat współpracującego jako ekspert z TVP Sport. W chwili zatrzymania miał 0,6 promila w organizmie. - Jest mi potwornie wstyd - powiedział Szczęsny. - Na razie nie podejmujemy decyzji o odsunięciu Macieja Szczęsnego z pracy dla TVP Sport - powiedział Marek Szkolnikowski, dyrektor sportu w TVP. więcej

10 przewag konferencji online

Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne.  Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody!  Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Ramówka Trójki w piątek trafia pod obrady rady programowej Polskiego Radia

Piotr Łodej nie jest już gospodarzem audycji „Trójka do trzeciej”: prowadzi teraz „Zapraszamy do Trójki”. Z kolei dotychczasowy prowadzący „ZdT", Witold Lazar, prowadzi „Trójkę do trzeciej”. To kolejna zmiana w ramówce anteny: nad jej jesienną odsłoną ma w piątek debatować rada programowa Polskiego Radia. więcej

 
W Radiu 357 rusza głosowanie na listę i pojawią się parodie reklam. Stacja szykuje też koncert LP357

Internetowe Radio 357 zapowiedziało start systemu do głosowania na "Listę Piosenek 357". Pierwsze notowanie wyłonione za jego pośrednictwem słuchacze usłyszą 29 października. Także w tym miesiącu stacja organizuje koncert LP357. - Pandemia pokrzyżowała nam plany. Czekaliśmy na dobry moment. I ten wydaje się najlepszy. Chcemy podziękować za poprzednią Listę, ale przede wszystkim zaprosić na nową - mówi Piotr Stelmach, dziennikarz rozgłośni. więcej

 
Agnieszka Kamińska: Polskie Radio liderem cyfryzacji w Polsce

Polskie Radio jest liderem cyfryzacji w Polsce - informuje prezes PR Agnieszka Kamińska. Wszystkie nasze programy są już nadawane cyfrowo - podała i zapowiedziała uruchomienie kolejnej anteny DAB+. więcej

 
Robert Mazurek skłonił autora hejterskiego wpisu do wpłaty na cel charytatywny

Użytkownik Twittera, który napisał groźbę karalną wobec dziennikarza RMF FM Roberta Mazurka, zdecydował się wpłacić 100 zł na cel charytatywny, po tym jak publicysta stwierdził, że jeśli tego nie zrobi, powiadomi prokuraturę o jego wpisie. więcej

 
RMF FM nowym liderem słuchalności. Stacja wyprzedziła Radio Szczecin

Nowym liderem rynku radiowego w Szczecinie zostało RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio Szczecin i Radio ZET - wynika z fali badań słuchalności radia za okres od marca do sierpnia br. więcej

 
Maksymilian Salski: z Agory do newonce.media

Pracę w newonce.media jako senior subscription growth manager zaczął Maksymilian Salski. Poprzednio pracował w Agorze przy ofercie subskrypcyjnej „Gazety Wyborczej”. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Krzysztof Dłużniewski szefem marketingu Jokr

Krzysztof Dłużniewski został senior marketing managerem w JOKR, aplikacji q-commerce umożliwiającej codzienne zakupy z dostawą w 15 minut. więcej

Logo Euro 2024 ma podkreślać różnorodność

Agencja VMLY&R zaprojektowała logo piłkarskiego Euro 2024. Powstało z flag 55 federacji członkowskich UEFA i ich odpowiednich kolorów. Grafika ma podkreślać m.in. różnorodność. więcej

Poszukiwani projektanci identyfikacji wizualnej Pałacu Saskiego

Ruszył nabór do zespołu projektowego, który zajmie się przygotowaniem identyfikacji wizualnej dla Pałacu Saskiego, którego odbudowa rozpocząć się ma w najbliższych latach. więcej

Allegro z nową kampanią chce dotrzeć do młodych (wideo)

Allegro ruszyło z nową kampanią, którą chce dotrzeć do młodych odbiorców. W projekt zaangażowano influencerkę Edytę Zając oraz fotografkę Martę Wojtal i stylistkę influencerkę Magdę Jagnicką. Działania realizuje agencja Ogilvy Polska. więcej

Potrzebna agencja do ogólnopolskiej kampanii o HIV/AIDS

Krajowe Centrum ds. AIDS wybierze w przetargu agencję, która zajmie się zaplanowanie i przeprowadzeniem w internecie ogólnopolskiej kampanii  społecznej „Czy  wiesz,  że...”  dotyczącej problematyki HIV/AIDS oraz innych zakażeń przenoszonych drogą płciową (STIs). Działania będą realizowane jeszcze w tym roku. więcej

Pracownicy Kauflandu i Lidla z dodatkiem za pracę w niedzielę

Pracownicy sieci sklepów Kaufland Polska oraz Lidl Polska otrzymają od października br. dodatek za pracę w niedziele niehandlowe. Dotyczy to pracowników sklepów oraz magazynów. Kaufland przeznaczy na ten cel 3 mln zł, a Lidl - 7 mln zł. więcej

Kantar będzie testować kreacje reklamowe w mediach cyfrowych

Firma badawcza Kantar wprowadza globalnie Digital Video AI - bazujące w pełni na sztucznej inteligencji narzędzie do pomiaru efektywności kreacji reklamowych, dzięki któremu można badać i przewidywać wydajność reklam wideo przeznaczonych dla mediów cyfrowych. więcej

Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr w reklamach Nice to Fit You

Wystartowała kampania digitalowa marki cateringu dietetycznego Nice To Fit You "można? można!". Kreację przygotowała agencja H2O Creative. więcej

Volvo Car Poland kontynuuje współpracę z agencją digitalową White Bits

Agencja White Bits w wyniku wygranego przetargu będzie nadal obsługiwać Volvo Car Poland w zakresie działań digitalowych. więcej

Robert Lewandowski w wirtualnej przymierzalni i reklamach nowej kolekcji 4F

Z początkiem października do sprzedaży trafiła pierwsza wspólna kolekcja treningowa "4F X RL9", przygotowana przez 4F z ambasadorem marki Robertem Lewandowskim. więcej

Z Digitree Group odchodzi dyrektor marketingu Judyta Mojżesz-Zimonczyk

Judyta Mojżesz-Zimonczyk po ponad 9 latach pracy żegna się z Digitree Group. Zamierza zbierać środki na budowę siedziby dla szkoły prowadzonej przez Stowarzyszenie Oświatowe Rodzice-Dzieciom w Rybniku. więcej

Senat: komisje za uszczelnieniem handlu w niedziele przy niższym limicie usług pocztowych

Prawo do otwarcia w niehandlowe niedziele sklepów świadczących usługi pocztowe, jeśli przychody z tej działalności przekroczą 40 proc. przychodów danej placówki, przewiduje poprawka zgłoszona w środę przez połączone senackie komisje do noweli ustawy, która ma uszczelnić zakaz handlu w niedziele. więcej

Żabka otwiera kolejne bezobsługowe sklepy

Koncept bezobsługowego sklepu Żappka Store działa już w czterech lokalizacjach w Polsce -  dwóch w Poznaniu, w Krakowie i Warszawie. więcej

PromoTraffic dla marki Dr Irena Eris

Agencja digitalowa PromoTraffic, zajmie się realizacją działań PPC dla marki Dr Irena Eris na rynku niemieckim. więcej

TikTok to efektywna platforma mediowa. Przekonała się o tym marka CCC

TikTok posiada niezwykle unikalną społeczność, która w dużej części nie korzysta z innych platform. To pozwala markom dotrzeć do nowej grupy odbiorców i tym samym zwiększyć swoją sprzedaż. Kluczowe jest odpowiednie podejście do komunikacji - oparte na działaniach organicznych połączonych ze wsparciem płatnym. Jak prowadzenie konta biznesowego wygląda z perspektywy marki CCC? O pierwszych krokach na platformie i bieżącej komunikacji z jej użytkownikami opowiada Michał Bednarek, Global Content & Influencer Marketing Team Leader w CCC. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Wyborcza" uruchamia 32. serwis lokalny. Tym razem o Elblągu

„Płyniemy do Elbląga” - pod takim hasłem „Gazeta Wyborcza” (Agora) uruchamia serwis lokalny z informacjami dotyczącymi Elbląga i okolic. Strony Elblag.wyborcza.pl ruszą 7 października. więcej

RPO domaga się wyjaśnień ws. zatrzymania Rafała Ziemkiewicza i odebrania mu leków

Rzecznik Praw Obywatelskich wystąpił z wnioskiem do Agnieszki Kowalskiej, chargé d’affaires ambasady RP w Londynie, o informacje dotyczące zatrzymania Rafała Ziemkiewicza na lotnisku Heathrow. Chodzi m.in. o czasowe zabranie Ziemkiewiczowi leków na cukrzycę. więcej

Do ,,Wprost" wróciła Eliza Olczyk, w redakcji Katarzyna Świerczyńska i Klaudia Zawistowska

Do redakcji tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media) po półtorarocznej przerwie na stałe wróciła Eliza Olczyk. Ponadto do zespołu redakcyjnego dołączyły Katarzyna Świerczyńska i Klaudia Zawistowska. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Allegro wyprzedziło Wirtualną Polskę, w dół Radiozet.pl i mobilne OLX (Mediapanel z września)

We wrześniu br. spore wzrosty osiągnęły strony i aplikacje Grupy Polsat-Interia, ZPR Media i TVN, a także aplikacja mobilna TikTok. Grupa Allegro wyprzedziła Grupę Wirtualna Polska, natomiast duże spadki zanotowały Radiozet.pl i aplikacja mobilna OLX. więcej

Zaskakująca propozycja rządu Słowenii. Powstanie unijny Netflix?

Słowenia, która sprawuje przewodnictwo w Unii Europejskiej zaproponowała, aby członkowie wspólnoty postawili na europejską „suwerenność cyfrową i technologiczną” poprzez uruchomienie unijnej platformy streamingowej.  więcej

Internetowy second hand, w który zainwestowali Lewandowski i szef Maspexu, chce wejść na giełdę, ma połączyć się z Groclinem

Groclin podpisał list intencyjny w sprawie ustalenia wstępnych warunków kupna 100 proc. udziałów we wrocławskiej spółce z segmentu e-commerce CountMe, właściciela platformy internetowej Less_ z produktami używanymi. Rozliczenie transakcji ma nastąpić w drodze wymiany akcji Groclinu na udziały w CountMe. więcej

Wielki wyciek danych na Twitchu. Udostępniono cały kod źródłowy platformy

Cyberprzestępcy włamali się na platformę Twitch, po czym udostępnili w sieci cały kod źródłowy, informacje dotyczące nowej biblioteki gier od Amazona oraz zarobki najpopularniejszych twórców. więcej

Google wprowadzi obligatoryjną weryfikację dwuetapową dla użytkowników

Google zamierza wprowadzić obligatoryjną weryfikację dwuetapową (2FA) dla 150 mln użytkowników. Celem tego zabiegu jest zwiększenie bezpieczeństwa w sieci i zmniejszenie ryzyka włamania lub wycieku danych. więcej

Podczas awarii Facebooka 70 mln osób dołączyło do użytkowników komunikatora Telegram

W czasie poniedziałkowej, sześciogodzinnej awarii należących do Facebooka platform, jak Messenger, WhatsApp i Instagram, 70 mln osób dołączyło do użytkowników komunikatora Telegram - powiedział we wtorek twórca tego serwisu Paweł Durow. więcej

OLX zmienia regulamin pod kątem walki z pseudohodowlami zwierząt

Serwis OLX (Grupa OLX) wprowadza zmiany w kategorii "Zwierzęta". Jej nowy podział to krok w stronę utrudniania działalności pseudohodowcom. więcej

Instagram zmienia zasady działania IGTV i wprowadza wspólny format wideo

Instagram łączy IGTV i filmy z kanałów w jeden format - Instagram Video. Ma to uprościć poruszanie się po aplikacji i ułatwić dostęp do treści dla użytkowników. więcej

Spółka Softbanku kupiła obligacje eobuwia za 500 mln zł

eobuwie wyemitowało na rzecz spółki SVF II Motion Subco (DE) LLC powiązanej z SoftBank Vision Fund 2 niezabezpieczone obligacje o wartości 500 mln zł. Papiery są oprocentowane na 6,99 proc. w skali roku, mają zostać zamienione na akcje w przypadku debiutu giełdowego eobuwia. więcej

TikTok z serią autopromocyjnych podcastów, prowadzącym Artur Kurasiński

6 października TikTok opublikował pierwszy odcinek autorskiego podcastu „Posłuchaj TikToka”. W serii audycji polski zespół platformy, wraz z klientami i twórcami, zaprezentuje reklamowe i biznesowe możliwości TikToka. Podcasty poprowadzi ekspert ds. zjawisk cyfrowych Artur Kurasiński. więcej

Interia łączy serwisy Nowe Technologie Interia, Menway i Geekweek

Wystartował serwis Geekweek (Grupa Interia), który powstał w wyniku fuzji serwisów Nowe Technologie Interia, Menway oraz samego Geekweek. Znajdą się w nim materiały dotyczące nowych technologii, nauki, lifestyle’u i podróży. więcej

YouTube kasuje kanały R. Kelly'ego

Gwiazdor muzyki R&B R. Kelly stracił swoje kanały na YouTube. Muzyk oskarżony jest o wykorzystywanie seksualne kobiet, w tym piosenkarki Aaliyah, gdy ta była dzieckiem. W ubiegłym miesiącu został uznany za winnego handlu kobietami w celach seksualnych oraz prowadzenia zorganizowanej przestępczości. więcej

10 przewag konferencji online

Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne.  Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody!  Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Kantar będzie testować kreacje reklamowe w mediach cyfrowych

Firma badawcza Kantar wprowadza globalnie Digital Video AI - bazujące w pełni na sztucznej inteligencji narzędzie do pomiaru efektywności kreacji reklamowych, dzięki któremu można badać i przewidywać wydajność reklam wideo przeznaczonych dla mediów cyfrowych. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Publicon: dołączyli Naskręski, Szozda i Wyborska, awansowała Marta Pacuła

Marta Pacuła objęła stanowisko head of corporate communications agencji Publicon i jednocześnie partnera w strukturach spółki. Do agencji dołączyli PR managerowie Bartosz Naskręski i Tomasz Szozda oraz PR executive Katarzyna Wyborska. więcej

Błażej Spychalski: z kancelarii prezydenta do Orlenu

Błażej Spychalski, były rzecznik prezydenta RP Andrzeja Dudy,  zaczął pracę w PKN Orlen. więcej

Łukasz Drywa head of social media w K+PR

Łukasz Drywa dołączył do K+PR jako head of social media. Jest odpowiedzialny za pracę zespołu prowadzącego działania komunikacyjne w mediach społecznościowych. więcej

Tabasco wypromuje Anker Innovations

Firma technologiczna Anker Innovations rozpoczęła współpracę z agencją PR Tabasco. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Polacy przenieśli do innych sieci ponad 300 tysięcy numerów w trzy miesiące
Google wprowadzi obligatoryjną weryfikację dwuetapową dla użytkowników
Netflix usuwa niektóre sceny z serialu "Squid Game". Pokazano w nich prawdziwe numery telefonów
Instagram zmienia zasady działania IGTV i wprowadza wspólny format wideo
Xiaomi: polska premiera smartfonów z serii 11, tabletu Pad 5 i opaski Mi Smart Band 6 NFC (wideo)
Sieć 5G w Play dostępna w 700 miejscowościach
Przedstawicielka administracji Joe Bidena: nie doszło do zmiany zachowania rosyjskich hakerów
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj