|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Sakiewicz o zawieszeniu współpracy Ewy Stankiewicz z TV Republika: to jej decyzja, prowadzi prywatną wojnę z Macierewiczem
- Z ciężkim sercem chyba trzeba powiedzieć „Do widzenia” Republiko - stwierdziła Ewa Stankiewicz, oceniając, że jej wywiad z Piotrem Naimskim nigdy nie zostanie pokazany przez stację. - Ewa dostała jasne warunki dalszego prowadzenia programu, z których jeden odrzuciła tzn. przesłanie do kolaudacji programu 48 godzin przed emisją. Atak na ministra Piotra Naimskiego ma wszelkie cechy prywatnej zemsty na Antonim Macierewiczu, gdyż Naimski od pół wieku jest jego najbliższym współpracownikiem - podkreślił Tomasz Sakiewicz, prezes i redaktor naczelny Telewizji Republika.
więcej
|
Paweł Małaszyński i Jacek Knap zagrają w czwartym sezonie serialu ,,Stulecie Winnych"
Trwają zdjęcia do czwartego sezonu historyczno-obyczajowego serialu „Stulecie Winnych”, prace na planie mają się zakończyć w grudniu - dowiedział się portal Wierualnemedia.pl. Jak wynika z naszych informacji, do obsady dołączą Paweł Małaszyński, Andrzej Andrzejewski, Jacek Knap i Zofia Stafiej.
więcej
|
Przez sześć lat w TVP wydatki na podróże służbowe w górę o ponad 80 proc., ośrodki wypoczynkowe wygenerowały 4,5 mln zł strat
W latach 2014-2019 koszty podróży służbowych w Telewizji Polskiej wyniosły blisko 96,4 mln zł - wynika z danych podanych przez Najwyższą Izbę Kontroli.
więcej
|
Studio przed transmisjami z Pucharu Świata w skokach narciarskich w TVN
Przed inauguracją Pucharu Świata w skokach narciarskich 20 listopada TVN zaprosi ekspertów do specjalnego studia. Magazyn „Prosto ze skoczni” dotyczący zawodów będzie emitowany w weekendy na antenie TTV, a program „Kroniki Pucharu Świata w skokach narciarskich” w czasie najlepszej oglądalności w TVN.
więcej
|
Michał Tracz z materiałami w głównym wydaniu ,,Faktów" TVN
Dziennikarz TVN24 Michał Tracz po kilkuletniej przerwie zaczął regularnie przygotowywać materiały do głównego wydania „Faktów” TVN.
więcej
|
Fundacja Lux Veritatis z 18,6 mln zł zysku dzięki ugodzie. Więcej z darowizn, mniej z TV Trwam
Przychody Fundacji Lux Veritatis z darowizn wzrosły w ub.r. o 10,4 proc. do 33,92 mln zł, a z Telewizji Trwam zmalały o 14,4 proc. do 11,86 mln zł. Głównie dzięki 22,2 mln zł wpływów z ugody sądowej fundacja osiągnęła 18,62 mln zł zysku netto, to jej najlepszy wynik od 5 lat - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP zarobiła na transmisji sportu blisko 4 mln zł
Przychody komercyjne Telewizji Polskiej z tytułu emisji najpopularniejszych imprez sportowych w latach 2014-2020 wyniosły łącznie prawie 3,9 mln zł - pokazują wyniki kontroli NIK w publicznej telewizji. 77 proc. śródków na prawa do transmisji sportowych wydano na pokazywanie piłki nożnej - wynika z kontroli.
więcej
|
Kolejny dziennikarz odchodzi z Polsat News. ,,Od grudnia nowe wyzwania"
Artur Molęda, reporter i prowadzący program „Koronawirus - Raport dnia” odchodzi z Polsat News. Na antenie trzeciego pod względem widowni kanału informacyjnego będzie można go oglądać jeszcze przez dwa tygodnie.
więcej
|
295 tys. zł za spot przy meczu eliminacyjnym Polska-Węgry w TVP
W cenniku reklamowym Biura Reklamy Telewizji Polskiej na listopad najwyżej wyceniono 30-sek. spot przy meczu Polska-Węgry, który 15 listopada rozegrają polscy piłkarze w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata Katar 2022.
więcej
|
Canal+ odkupił swoją siedzibę w Warszawie
Canal+ Polska odkupił od spółki z grupy Real Management biurowiec zlokalizowany przy Alei Generała Władysława Sikorskiego 9 w Warszawie, w którym od maja 2008 roku znajduje się główna siedziba firmy oraz centrum produkcyjno-nadawcze.
więcej
|
,,Szkło kontaktowe" ogląda więcej widzów niż w ,,W tyle wizji"
Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” w jesiennej ramówce śledzi średnio 591 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadzi przed telewizorami 527 tys. osób. Z kolei „W tyle wizji ekstra” ogląda 491 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Udany debiut Wydarzeń24. Kanał ma 7 razy więcej widzów niż Superstacja
Nowy kanał Wydarzenia24 po ponad miesiącu nadawania ogląda średnio 15,8 tys. widzów, co daje 0,28 proc. udziału w rynku. W grupie 4+ stacja ma 7-krotnie wyższą oglądalność od Superstacji, a w 16-49 - 33-krotne lepsze wyniki - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Antena HD wprowadza do ramówki osiem dokumentalnych cykli
W sobotę, 16 października w Antena HD wystartowała nowa ramówka, w ramach której znajduje się osiem cykli dokumentalnych.
więcej
|
Telewizja Trwam ze specjalnym cyklem na 30-lecie nadawania Radia Maryja
Telewizja Trwam z okazji tegorocznych obchodów 30 rocznicy powstania Radia Maryja, przygotowała specjalny cykl poświęcony rozgłośni. Jest nadawany w niedziele o godz. 17.30, począwszy od 17 października.
więcej
|
NIK zarzuca TVP nieprawidłowości w zarządzaniu majątkiem i środkami finansowymi
Z opublikowanego w piątek raportu NIK wynika, że w latach 2014-20 w TVP wystąpiły nieprawidłowości w zarządzaniu majątkiem i gospodarowaniu środkami finansowymi. Zastrzeżenia dot. m.in. nierzetelnego zawierania umów na organizację imprez (m.in. sylwestra) i nadzoru nad oddziałami terenowymi. - Informacja na stronie NIK-u zawiera niewielki fragment raportu, który - pozbawiony kontekstu - nie oddaje skali zagadnień objętych kontrolą, ani działań zrealizowanych w ostatnich 5 latach - porządkujących, optymalizujących i doskonalących procesy zachodzące w Spółce - odpowiada Zespół Rzecznika TVP S.A.
więcej
|
,,Śniadanie w Polsat News i Interii" z dodatkową częścią w Interii
Od niedzieli, 17 października cotygodniowy magazyn „Śniadanie w Polsat News i Interii” zyska dodatkową część, którą będzie można oglądać wyłącznie w serwisie Interia.pl - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marek Szkolnikowski w Komitecie Sportowym EBU na kolejną kadencję
Dyrektor TVP Sport, Marek Szkolnikowski został po raz trzeci wybrany na członka Komitetu Sportowego Europejskiej Unii Nadawców (EBU).
więcej
|
Katarzyna Zdanowicz odeszła z TVN24
Dziennikarka TVN24, Katarzyna Zdanowicz, rozstaje się ze stacją, z którą związana była 0od 2012 roku. Była jedną z dwóch prowadzących program „Polska i Świat”. Zdanowicz nie informuje póki co, jak potoczą się jej dalsze zawodowe losy.
więcej
|
NIK skontrolowała TVP: zastrzeżenia do ,,Sylwestra Marzeń", ,,Zenka", doradców i zlecania produkcji
Najwyższa Izba Kontroli w efekcie kontroli w Telewizji Polskiej skierowała do nadawcy 99 wniosków, z których 66 zrealizowano. Zastrzeżenia NIK dotyczą m.in. zlecania produkcji zewnętrznych, organizacji eventów (m.in. „Sylwestra Marzeń”) i nadzoru nad oddziałami terenowymi.
więcej
|
ADFORM FLOW SUMMIT 2021 Zapraszamy na bezpłatną konferencję Adform Flow Summit 2021 w formule online, która będzie mówiła o kierunku rozwoju rynku Programmatic w Polsce. Najnowsze trendy, inspirujące prelekcje oraz dyskusja panelowa dotycząca aktualnych trendów: identity, transparentności, cross-media w reklamie internetowej. 2 ścieżki tematyczne: biznesowa oraz techniczna. Łącznie 13 prelekcji. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W ,,Trójka budzi" piosenki z wulgaryzmami. Sprawą zajmie się KRRiT
Dyrekcja radiowej Trójki, rada programowa nadawcy, Komisji Etyki oraz KRRiT otrzymali skargę na audycję „Trójka budzi”, prowadzoną w ub. tygodniu przez Małgorzatę Łukowską - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarce zarzucono m.in. promowania wzorców zagrażających zdrowiu i „wywoływanie skojarzeń pornograficznych”. - Krajowa Rada wystąpiła już do nadawcy z wnioskiem o udostępnienie materiałów - informuje nas Karolina Czuczman z biura prasowego KRRiT.
więcej
|
|
Eurozet przy spadku przychodów o 18 proc., zwiększył zysk do prawie 30 mln zł
W ub.r. Eurozet zanotował spadek skonsolidowanych wpływów o 18 proc. do 176,15 mln zł, a dzięki ograniczeniu kosztów o 23 proc. jego zysk netto wzrósł z 27,72 do 29,5 mln zł. Nadawca zapowiada, że dalej będzie funkcjonować w „podwyższonej dyscyplinie kosztowej”.
więcej
|
|
Polskie Radio Kierowców działa od roku. Premier: dziękuję za wspaniałe działania
Polskie Radio Kierowców świętowało w weekend pierwsze urodziny, m.in. z udziałem premiera Mateusza Morawieckiego. - To radio to nawet ciekawa inicjatywa, ale mam wrażenie, że trochę niedzisiejsza - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl medioznawca Maciej Myśliwiec.
więcej
|
|
Radio 357 z internetowym systemem do głosowania na Listę Piosenek357, niebawem koncert dla patronów
“Lista jest tylko jedna” - to hasło promujące odświeżoną formułę Listy Piosenek 357 w Radiu 357. Za kilka dni na listę głosować będą mogli tylko patroni i to elektronicznie. Rozgłośnia w ramach promocji nowego systemu organizuje koncert dla słuchaczy i patronów, w którym wystąpią m.in. Tomasz Organek, Daria Zawiałow i gość specjalny - Ewa Bem.
więcej
|
|
Wydawca ,,Super Expressu" i broker reklamowy Grupy Radiowej Time: wpływy 11 proc. w dół, 32 mln zł zysku netto
Spółka Time, wydawca m.in. „Super Expressu” i broker reklamowy Grupy Radiowej Time, w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 11,1 proc. do 270,71 mln zł. Przy ograniczeniu kosztów operacyjnych o 9,4 proc., dopłatach do pensji w ramach tarczy antykryzysowej i wyższych dywidendach od spółek zależnych zysk netto firmy zmalał tylko o 1 mln zł, do 32,43 mln zł.
więcej
|
|
Fundacja Lux Veritatis z 18,6 mln zł zysku dzięki ugodzie. Więcej z darowizn, mniej z TV Trwam
Przychody Fundacji Lux Veritatis z darowizn wzrosły w ub.r. o 10,4 proc. do 33,92 mln zł, a z Telewizji Trwam zmalały o 14,4 proc. do 11,86 mln zł. Głównie dzięki 22,2 mln zł wpływów z ugody sądowej fundacja osiągnęła 18,62 mln zł zysku netto, to jej najlepszy wynik od 5 lat - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Michał Migała prowadzi w Trójce ,,Zimną falę", a Witold Lazar ,,Świat do trzeciej"
W ramówce radiowej Trójki w minioną sobotę pojawiły się audycja muzyczna „Zimna fala”, której gospodarzem jest Michał Migała, oraz magazyn o tematyce międzynarodowej „Świat do trzeciej” prowadzony przez Witolda Lazara.
więcej
|
|
W tym roku konkurs na multipleks ogólnopolski radiowy. RMF: Polacy nie chcą DAB+
Jeszcze w tym roku Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zamierza ogłosić konkurs na multipleks ogólnopolski w ramach cyfryzacji radia. Grupa RMF krytykuje standard DAB+. - Stanowisko nasze nie zmienia się od lat: jest to system stary, nieefektywny, niedający słuchaczowi dodatkowych korzyści i bardzo drogi - informuje.
więcej
|
|
Katarzyna Ciepielewska i Łukasz Sobolewski z TVP we wspólnej audycji w Trójce
W niedzielę 17 października w radiowej Trójce debiutuje audycja „Ona, on i pewien bardzo wyjątkowy gość”, której gospodarzami są Katarzyna Ciepielewska i Łukasz Sobolewski, dziennikarze TVP Info.
więcej
|
|
|
|
Agencja Monday przekształca się w grupę. Tworzy marki Digital, Comms i Strategy
Agencja komunikacyjna Monday od 18 października funkcjonuje na rynku jako Monday Group. Rebranding wiąże się z poszerzeniem oferty oraz wyodrębnieniem trzech nowych marek - Strategy (doradztwo strategiczne), Comms (komunikacja) oraz Digital (kreacje digitalowe, social media). Zarząd grupy tworzą CEO Ewa Mittelstaedt, Magdalena Skarżyńska (VP Comms) oraz Adam Kozłowski (VP Digital).
więcej
|
Golden Drum 2021: polskie agencje McCann i Gong z nagrodami, Publicis Italy agencją roku
Jury tegorocznej, 27. edycji konkursu reklamowego Golden Drum przyznali tytuł Agencji Reklamowej Roku agencji Publicis Italy, Sieci Reklamowej Roku - Publicis, Brand Grand Prix - marce Burger King. Polskie agencje przywożą z konkursu łącznie 5 nagród: - 4 trafiły do agencji McCann Poland, jedna - do agencji Gong.
więcej
|
Promowanie scamu w influencer marketingu. ,,W tej branży ludzie wolą zarabiać hajs niż zachować godność"
Oferowanie fanom przez influencerów scamu, czyli na przykład podróbek i wątpliwej jakości produktów po zawyżonej cenie, wzbudza oburzenie i zapowiedź akcji odwetowych w polskim środowisku youtuberskim. Niektórzy chcą karać za świadome podejmowanie podejrzanej współpracy przez gwiazdy internetu. Jak tłumaczą udział w niej swoich podopiecznych agencje reprezentujące influencerów?
więcej
|
295 tys. zł za spot przy meczu eliminacyjnym Polska-Węgry w TVP
W cenniku reklamowym Biura Reklamy Telewizji Polskiej na listopad najwyżej wyceniono 30-sek. spot przy meczu Polska-Węgry, który 15 listopada rozegrają polscy piłkarze w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata Katar 2022.
więcej
|
Justyna Goraj szefową marketingu mobility Shell Polska
Justyna Goraj objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki marketingu działu mobility Shell Polska. Z firmą związana jest od 15 lat.
więcej
|
Cyfryzacja w kontaktach z klientem w nowej kampanii PGE (wideo)
PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła część produktową kampanii w ramach nowej strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”. Zachęca w niej do korzystania z wygodnych, nowoczesnych narzędzi, takich jak eBOK, eFaktura i eSklep. Odpowiada za nią agencja Publicis.
więcej
|
Arena Media obsługuje mediowo markę Lendon
Arena Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową w zakresie full service marki usług pożyczkowych Lendon, należącej do CreamFinance Poland.
więcej
|
Maciej Müldner szefem finansów w dentsu Polska i dentsu CEE
Maciej Müldner objął stanowisko CFO Grupy dentsu w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
"Gang Swojaków" podbija we wrześniu YouTube'a
Reklamy problemy lojalnościowego Biedronki "Gang Swojaków" zajmują dwie czołowe pozycje wrześniowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard. W pierwszej piątce są też Media Expert, Łowicz i Play.
więcej
|
"Przejdźmy do rzeczy!" w kampanii Allegro Lokalnie (wideo)
Wraz ze startem darmowej aplikacji Allegro Lokalnie startuje komunikacja subbrandu Allegro skierowanego do osób prywatnych. Kampania ma pokazywać, jak w prosty sposób korzystający z aplikacji mogą zyskać dodatkowe środki, sprzedając zbędne przedmioty. Przygotowała ją agencja Ogilvy Polska.
więcej
|
IAB Europe i IAB Polska wzywają PE do odrzucenia ,,wprowadzającego w błąd" raportu na temat reklam wykorzystujących dane
IAB Europe i IAB Polska wyrażają zaniepokojenie zainicjowanymi przez Grupę Zielonych/Wolne Przymierze Europejskie w Parlamencie Europejskim kampanią i raportem, które określają ogromną część gospodarki internetowej mianem „manipulacji” i wzywają do wprowadzenia całkowitego zakazu wykorzystywania danych osobowych w reklamie.
więcej
|
Philips pracuje z Bluerank
Philips nawiązał współpracę z Bluerank w zakresie obsługi SEO serwisu internetowego marki Philips. Agencja jest odpowiedzialna za optymalizację strony i rozwój sekcji blogowej.
więcej
|
Oleofarm w nowej kampanii promuje C-Vitum (wideo)
Firma farmaceutyczna Oleofarm rozpoczęła nową kampanię reklamową promującą preparat C-Vitum. Przygotowała ją agencja Ancymony.
więcej
|
Raper Mata będzie promował McDonald's
Sieć gastronomiczna McDonald’s zapowiada nowe menu oparte na wizerunku rapera Michał Matczaka, lepiej znanego jako Mata. Menu pojawi się w ofercie w najbliższy poniedziałek.
więcej
|
Hebe i Gosh we wspólnej akcji "Kobiety mają moc"
"Kobiety Mają Moc" to inicjatywa Gosh Copenhagen mająca na celu propagowanie organizacji wspierających pomoc kobietom. Akcja zorganizowana przez duńską firmę kosmetyczną we współpracy z siecią drogerii Hebe (Jeronimo Martins Polska) zrzesza najbardziej rozpoznawalne Influencerki w polskim świecie beauty. Wśród nich są m.in. Oliwia Szymańska i Klaudia Cukier-Puder.
więcej
|
W tym roku napoje gazowane zdrożały o 36 proc. Ich sprzedaż spadła
W okresie styczeń-sierpień 2021 r. napoje gazowane zdrożały o 36 proc. rdr, sprzedaż spadła o 20 proc. - podaje Centrum Monitorowania Rynku (CMR). Agencja ocenia, że to efekt opłaty cukrowej. Na koniec września br. wpływy z niej siegnęły 1,08 mld zł - podało MF.
więcej
|
ADFORM FLOW SUMMIT 2021 Zapraszamy na bezpłatną konferencję Adform Flow Summit 2021 w formule online, która będzie mówiła o kierunku rozwoju rynku Programmatic w Polsce. Najnowsze trendy, inspirujące prelekcje oraz dyskusja panelowa dotycząca aktualnych trendów: identity, transparentności, cross-media w reklamie internetowej. 2 ścieżki tematyczne: biznesowa oraz techniczna. Łącznie 13 prelekcji. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Krzysztof Skowroński chce, żeby SDP pozyskiwało młodych członków. W nowym zarządzie nie ma jego krytyków
W wybranym w weekend zarządzie głównym SDP nie ma już przeciwników Krzysztofa Skowrońskiego, znalazła się w nim za to rzeczniczka ministerstwa sprawiedliwości. - Przegraliśmy, czas się z tym pogodzić - mówi Stefan Truszczyński, który nie dostał się do zarządu. Wypadli z niego także: dotychczasowa skarbnik Aleksandra Rybińska-Wróbel, Zbigniew Rytel i sekretarz generalna Jadwiga Chmielowska. To oni alarmowali, że w SDP źle się dzieje.
więcej
|
Wojciech Sosnowski wiceszefem pionu online w ,,Dzienniku Bałtyckim"
Były szef wydawców Wirtualnej Polski, Wojciech Sosnowski dołączył do zespołu „Dziennika Bałtyckiego” (Polska Press Grupa), obejmując stanowisko zastępcy szefa pionu online - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Sosnowski związany był z WP przez 18 lat, później pracował m.in. dla Fratrii.
więcej
|
Wydawca ,,Super Expressu" i broker reklamowy Grupy Radiowej Time: wpływy 11 proc. w dół, 32 mln zł zysku netto
Spółka Time, wydawca m.in. „Super Expressu” i broker reklamowy Grupy Radiowej Time, w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 11,1 proc. do 270,71 mln zł. Przy ograniczeniu kosztów operacyjnych o 9,4 proc., dopłatach do pensji w ramach tarczy antykryzysowej i wyższych dywidendach od spółek zależnych zysk netto firmy zmalał tylko o 1 mln zł, do 32,43 mln zł.
więcej
|
Mówili o nim w "Wiadomościach" TVP, spierali się o niego w TVN24, a na swój koncert ściągnął tłumy. Kim jest Mata? "Ma talent, ogromne możliwości, potężne zasięgi"
Ksywę wymyślił mu tata. Na scenie pojawił się wysmarowany bitą śmietaną, a zszedł z niej prosto do helikoptera. Wywiadu udzielił tylko Kubie Wojewódzkiemu i "The New York Times", a jego pierwszy hit był omawiany w "Wiadomościach" TVP. Dwa lata wystarczyły, by nieznany szerszej publice Michał Matczak stał się rozpoznawalnym w różnych środowiskach Matą. - W świecie rapu mieć tatę prawnika i pochodzić z dobrego domu raczej nie jest atutem - komentuje Jarek Szubrycht, dziennikarz muzyczny "Gazety Wyborczej".
więcej
|
Agencja Gazeta zmienia nazwę na Agencja Wyborcza.pl
Agencja Gazeta - serwis fotograficzny „Gazety Wyborczej” (Agora) - od 1 grudnia oficjalnie zmieni nazwę i logo, stając się Agencją Wyborcza.pl.
więcej
|
Krzysztof Skowroński dalej prezesem Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich
Krzysztof Skowroński w sobotę został wybrany prezesem Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich na kolejną, czwartą kadencję.
więcej
|
Jarosław Kaczyński o obecności dziennikarzy przy granicy polsko-białoruskiej: nie widzę sensu i potrzeby
- Nie widzę sensu i potrzeby. Szczególnie że tutaj jest niestety bardzo wiele złej woli - stwierdził wicepremier i szef PiS Jarosław Kaczyński pytany, czy dziennikarzy będą mogli relacjonować kryzy migracyjny przy granicy polsko-białoruskiej. Kaczyński powtórzył tezę, że słodycze dzieciom przewiezionym do ośrodka Straży Granicznej w Michałowie, rzucali fotoreporterzy.
więcej
|
|
|
Grupa Interia bez 11 proc. wpływów i 9 mln zł zysku, ma 380 pracowników
Grupa Interia, ponad rok temu przejęta przez Polsat, w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 11,3 proc. do 102,62 mln zł i zysku netto z 31,02 do 21,59 mln zł. Firma zatrudnia prawie 380 pracowników.
więcej
|
Pół roku działalności polskiej wersji platformy Jeffa Bezosa w Polsce: Amazon otworzył polski rynek na świat
Wejście Amazona do Polski zmieniło rynek e-commerce w naszym kraju. W walce o polskiego konsumenta i przedsiębiorcę firma stworzona przez Jeffa Bezosa musiała stawić czoła takim wielkim graczom jak Allegro, a także AliExpress. Jak wygląda bilans półrocznej działalności rodzimej wersji platformy?
więcej
|
Promowanie scamu w influencer marketingu. ,,W tej branży ludzie wolą zarabiać hajs niż zachować godność"
Oferowanie fanom przez influencerów scamu, czyli na przykład podróbek i wątpliwej jakości produktów po zawyżonej cenie, wzbudza oburzenie i zapowiedź akcji odwetowych w polskim środowisku youtuberskim. Niektórzy chcą karać za świadome podejmowanie podejrzanej współpracy przez gwiazdy internetu. Jak tłumaczą udział w niej swoich podopiecznych agencje reprezentujące influencerów?
więcej
|
Facebook chce ograniczyć treści polityczne w News Feedzie
News Feed Facebooka ma być "mniej polityczny" - zapowiada firma Marka Zuckerberga. Największy serwis społecznościowy prowadzi związane z tym testy w ponad 80 krajach. Użytkownicy Facebooka z tych państw nie powinni już tak często w Aktualnościach trafiać na polityczne treści.
więcej
|
Brand24 przez kwartał zyskał 85 klientów. Sadowski: ,,efekt wakacji" wyjątkowo odczuwalny
Na koniec września br. zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 miała 3 822 aktywnych klientów, o 85 więcej niż kwartał wcześniej. - „Efekt wakacji" był w tym roku wyjątkowo odczuwalny z uwagi na realizację, odłożonego w czasie pandemii, popytu w turystyce - komentuje prezes spółki Michał Sadowski.
więcej
|
"Gang Swojaków" podbija we wrześniu YouTube'a
Reklamy problemy lojalnościowego Biedronki "Gang Swojaków" zajmują dwie czołowe pozycje wrześniowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard. W pierwszej piątce są też Media Expert, Łowicz i Play.
więcej
|
"Przejdźmy do rzeczy!" w kampanii Allegro Lokalnie (wideo)
Wraz ze startem darmowej aplikacji Allegro Lokalnie startuje komunikacja subbrandu Allegro skierowanego do osób prywatnych. Kampania ma pokazywać, jak w prosty sposób korzystający z aplikacji mogą zyskać dodatkowe środki, sprzedając zbędne przedmioty. Przygotowała ją agencja Ogilvy Polska.
więcej
|
Mateusz Madejski dołącza do redakcji Business Insider Polska
Mateusz Madejski z początkiem listopada dołączy do redakcji Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska). Będzie zajmował się tematyką ekonomiczną, społeczną i konsumencką.
więcej
|
,,Śniadanie w Polsat News i Interii" z dodatkową częścią w Interii
Od niedzieli, 17 października cotygodniowy magazyn „Śniadanie w Polsat News i Interii” zyska dodatkową część, którą będzie można oglądać wyłącznie w serwisie Interia.pl - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wyrok śmierci za spalenie byłej żony, blogerki, podczas transmisji na żywo
Sąd w Chinach skazał na karę śmierci mężczyznę uznanego za winnego brutalnego zabójstwa swojej byłej żony, popularnej blogerki Lamu. Miał ją polać benzyną i podpalić w czasie, gdy prowadziła transmisję na żywo w mediach społecznościowych.
więcej
|
Antysemityzm dociera do młodych poprzez media społecznościowe
Treści antysemickie są rozpowszechniane wśród najmłodszych użytkowników mediów społecznościowych za pośrednictwem TikToka i Instagrama – pokazują brytyjsko-szwedzko-niemieckie badania, których wyniki podała agencja AFP.
więcej
|
Jarosław Kaczyński o wycieku maili Michała Dworczyka: za błędy się odpowiada
Sprawa wycieku maili z prywatnej skrzynki szefa KPRM Michała Dworczyka musi być rozwiązana. Błąd jest rzeczą ludzką, oczywiście za błędy się odpowiada - oświadczył w sobotę prezes PiS Jarosław Kaczyński.
więcej
|
ADFORM FLOW SUMMIT 2021 Zapraszamy na bezpłatną konferencję Adform Flow Summit 2021 w formule online, która będzie mówiła o kierunku rozwoju rynku Programmatic w Polsce. Najnowsze trendy, inspirujące prelekcje oraz dyskusja panelowa dotycząca aktualnych trendów: identity, transparentności, cross-media w reklamie internetowej. 2 ścieżki tematyczne: biznesowa oraz techniczna. Łącznie 13 prelekcji. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Anna Michalska swoim zachowaniem naraża na szwank wizerunek Straży Granicznej
Anna Michalska, rzeczniczka prasowa Straży Granicznej codziennie relacjonuje na spotkaniach z mediami sytuację na polsko-białoruskiej granicy. Zdarza się, że czasem kpiąco odpowiada na pytania dziennikarzy o losy imigrantów. - To, w jaki sposób formacja teraz się komunikuje na bardzo długo może ugruntować jej wizerunek. Jest w niej dużo chaosu i niepewności, co przekłada się także na coraz bardziej nerwowe reakcje przedstawicieli SG wypowiadających się publicznie. Postawa atakowania dziennikarzy czy kpienia z ich pytań są szkodliwe i nieprofesjonalne - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marek Gieorgica, partner zarządzający Clear Communications Group.
więcej
|
Agencja Monday przekształca się w grupę. Tworzy marki Digital, Comms i Strategy
Agencja komunikacyjna Monday od 18 października funkcjonuje na rynku jako Monday Group. Rebranding wiąże się z poszerzeniem oferty oraz wyodrębnieniem trzech nowych marek - Strategy (doradztwo strategiczne), Comms (komunikacja) oraz Digital (kreacje digitalowe, social media). Zarząd grupy tworzą CEO Ewa Mittelstaedt, Magdalena Skarżyńska (VP Comms) oraz Adam Kozłowski (VP Digital).
więcej
|
|
|