|
|
|
|
|
|
|
Kanały TVN w lepszej jakości po przejściu na DVB-T2/HEVC
W II kwartale 2022 roku dojdzie do zmiany standardu naziemnej telewizji cyfrowej na DVB-T2/HEVC. Pozwoli ona m.in. na poprawę jakości kanałów. TVN Grupa Discovery zdradza portalowi Wirtualnemedia.pl które stacje obejmie zmiana.
więcej
|
KRRiT zajmie się programem randkowym o gejach ,,Prince Charming" w TTV
2 listopada należący do TVN Grupy Discovery kanał telewizyjny TTV rozpoczął emisję programu randkowego o gejach „Prince Charming”. Już po emisji pierwszego odcinka do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęła skarga - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prokuratura prześladuje dziennikarzy? "Cel jest taki, żeby nas zastraszyć"
Prokuratura Okręgowa w Poznaniu wszczęła śledztwo na podstawie zeznań anonimowego świadka, który twierdzi, że gangsterzy oferowali dziennikarzom 20 tysięcy złotych w zamian za krytyczne publikacje na temat prokurator Agnieszki Nowickiej - informuje autor serii artykułów na ten temat, Piotr Żytnicki. Jak ustaliliśmy, wraz z końcem października sprawę przejęła instancja w innym mieście, jednak reporterzy "Gazety Wyborczej" i TVN24 zgodnie przyznają, że takie działania wobec pracy dziennikarzy ze strony prokuratury są bardzo niepokojące. - Odczytuję to jako próbę zastraszenia nas - mówi nam Piotr Żytnicki z “GW”.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" w nowym paśmie zyskała 710 tys. widzów. Robert Janowski zwycięzcą
Nadawaną w jesiennej ramówce w piątkowym prime-time piętnastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,67 mln widzów, o 710 tys. osób więcej niż miała trzynasta odsłona pokazana przed rokiem w soboty po 22.00. Program dał Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 45,59 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
ATM Grupa uruchomiła spółkę ATM Virtual ze studiem wirtualnej produkcji
ATM Grupa uruchomiła nową spółkę ATM Virtual, w ramach której otworzyła studio wirtualnej produkcji. Nową spółką zarządzają Radosława Bardes i Andrzej Młynarczyk - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Discovery w imieniu Eurosportu pozywa Canal+
Koncern Discovery pozywa Canal+ do sądu w związku z nieuregulowaniem płatności za dystrybucję kanałów Eurosportu, które na początku pandemii koronawirusa nie transmitowały rozgrywek na żywo.
więcej
|
Dwie kolejne edycje ,,Hotelu Paradise" w TVN7, startują castingi (wideo)
Telewizyjna Siódemka rozpoczęła poszukiwania uczestników do kolejnych dwóch edycji „Hotelu Paradise”, które będą realizowane w nowej lokalizacji. Piąta odsłona produkcji będzie emitowana w stacji wiosną 2022 roku, a szósta najprawdopodobniej trafi na antenę jesienią 2022 roku. Bez zmian gospodynią programu będzie Klaudia El Dursi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Kabaret na żywo" hitem Polsatu, program zyskał 180 tys. widzów
Jesienne odcinki programu „Kabaret na żywo” oglądało średnio 1,86 mln widzów, o 180 tys. osób więcej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji cyklu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 55,56 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Serial TV Puls ,,Lombard. Życie pod zastaw" z utworem w wykonaniu Arkadiusza Tańculi (wideo)
Twórcy serialu TV Puls „Lombard. Życie pod zastaw” przygotowali dla fanów produkcji utwór „Co przyniesie jutro”. Wykonuje go Arkadiusz Tańcula, jeden z aktorów występujących w serialu.
więcej
|
Elżbieta Jaworowicz, Kalina Cyz i Miłosz Kłeczek z nominacjami do Nagrody Mediów Publicznych w kategorii "Obraz"
Elżbieta Jaworowicz, Kalina Cyz oraz Miłosz Kłeczek otrzymali w poniedziałek nominacje do Nagrody Mediów Publicznych w kategorii "Obraz". "Ideą nagrody jest to, żeby promować kulturę, która łączy, a nie dzieli" - mówił przewodniczący kapituły, prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski.
więcej
|
W sobotę w Niżnym Tagile startuje PŚ w skokach narciarskich, transmisja w TVN, Eurosporcie i Player.pl
W sobotę, 20 listopada w Niżnym Tagile odbędzie się inauguracja nowego sezonu PŚ w skokach narciarskich. Zawody będzie można oglądać w TVN, Eurosporcie i Player.pl.
więcej
|
Pracownik kopalni Turów zachęcał do hejtu na dziennikarza ,,Superwizjera" TVN
Marek Dołkowski, działacz „Solidarności” w kopalni Turów, opublikował numer telefonu Michała Fuji z redakcji „Superwizjera” i zachęcał do hejtowania go. W zeszłą sobotę w „Superwizjerze” pokazano reportaż Fuji „Układ wokół Turowa”.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami, TVP Info wyprzedziło TVN24 w zeszłym tygodniu. ,,M jak miłość" hitem
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz mecz Andora-Polska. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Vectra z zarzutami UOKiK za jednostronne klauzule podwyższające opłaty za internet i telewizję
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił zarzuty operatorowi telewizji kablowej Vectra za wprowadzanie jednostronnie klauzul umożliwiających podwyższenie opłaty za internet i telewizję, mimo że umowy nie zawierały odpowiedniej klauzuli modyfikacyjnej umożliwiającej takie działanie. Operatorowi grozi kara do 10 proc. obrotu.
więcej
|
Książę William i Sir David Attenborough w serii ,,Earthshot Prize: Ratując naszą planetę", emisja od 19 listopada w Discovery Channel
Od 19 listopada Discovery Channel emitować będzie nową serię dokumentalną „Earthshot Prize: Ratując naszą planetę”. Gospodarzami cyklu są Książę William i Sir David Attenborough.
więcej
|
Dlaczego warto ,,Posłuchać TikToka"? Platforma w serii podcastów przybliża czym jest TikTok i zachęca marki oraz firmy do stawiania swoich pierwszych kroków na TikToku Posłuchaj TikToka – pod taką nazwą TikTok przygotował serię podcastów skierowaną do branży marketingowej, w których prowadzący, Artur Kurasiński, rozmawia z ekspertami na temat potencjału TikToka jako efektywnej platformy mediowej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Olga Kazimierczak szefową Xaxis w Polsce
Olga Kazimierczak została szefową Xaxis, wyspecjalizowanej w programmatic i performance marki GroupM. Zastąpiła Agatę Pospiszył, która obecnie rozwija teraz produkt i narzędzia Xaxis w Polsce oraz na rynkach regionu.
więcej
|
Tauron rusza z przetargiem mediowym, do wzięcia 9 mln zł
Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować przez rok i powierzy jej budżet w wysokości 9 mln zł netto.
więcej
|
Kompania Piwowarska przedłuża współpracę z Zenith
Kompania Piwowarska kontynuuje współpracę z domem mediowym Zenith, należącym do Publicis Groupe. Decyzja została podjęta bez przetargu.
więcej
|
Agencja reklamowa DSK zajmie się rządową kampanią "Nasz klimat"
Agencja reklamowa DSK wygrała przetarg Ministerstwa Klimatu i Środowiska na realizację ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej "Nasz klimat" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Umowa opiewa na kwotę 3,48 mln zł.
więcej
|
Michał Kaliściak i Sylwia Rytel nowymi liderami social media 180heartbeats + Jung v Matt, odchodzi Dawid Kaźmierczak
Michał Kaliściak i Sylwia Rytel dołączyły do zespoły agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Z firmy po 1,5 roku pracy odchodzi Dawid Każmierczak , by rozwijać własny projekt.
więcej
|
Żabka wchodzi na stacje paliw
Żabka uruchomiła swój pierwszy, pilotażowy sklep na samoobsługowej stacji paliw Rakieta, zlokalizowanej w miejscowości Krosno k. Mosiny (woj. wielkopolskie).
więcej
|
Produkty Barbie w Biedronce
Do sieci sklepów Biedronka w całej Polsce trafiła druga kolekcja ubrań i akcesoriów Barbie, a wraz z nią rozpoczęła się kampania promująca linię w mediach społecznościowych.
więcej
|
Raport: Szansa na rekordowy rok na rynku towarów luksusowych
Po wywołanym pandemią załamaniu rynku, w 2021 roku klienci powrócili do zakupów osobistych dóbr luksusowych, a popyt na te towary będzie się umacniał - wynika z najnowszego raportu firmy doradczej Bain & Company. Analitycy szacują, że rynek będzie rósł w tempie 6-8 proc. rocznie i w 2025 osiągnie wartość 360-380 mld euro.
więcej
|
Performics szerzej obsługuje OBI
Sieć sklepów remontowo-budowlanych OBI rozszerza współpracę z agencją marketingu efektywnościowego Performics, należącą do Publicis Groupe, w zakresie performance marketingu i SEM. Do tej pory Performics był odpowiedzialny za działania Paid Social.
więcej
|
Mediacap z 1,1 mln zł kwartalnego zysku. Wpływy Freundschaft mocniej w górę niż LTTM
W trzecim kwartale br. holding marketingowo-badawczy Mediacap zanotował wzrost przychodów o 41,6 proc. do 40,7 mln zł i spadek zysku netto z 1,39 do 1,1 mln zł. Przychody segmentu agencyjnego Freundschaft zwiększyły się bardziej niż pionu LTTM zajmującego się influencer i gaming marketingiem.
więcej
|
Magnus Djaba globalnym chief client officerem w Publicis Groupe
Publicis Groupe powołała Magnusa Djaba na stanowisko globalnego chief client officera. To nowa funkcja w strukturze tego holdingu reklamowego.
więcej
|
Kosmetyki Olay w opakowaniach przyjaznych niepełnosprawnym
Koncern Procter & Gamble zaprezentował nowe opakowania kosmetyków marki Olay, które mają być przyjazne dla osób niepełnosprawnych. Koncern chce udostępnić ich projekt całej branży kosmetycznej.
więcej
|
Anna Starmach ambasadorką marki Basia
Agencje Reprise i Initiative (Mediabrands) przygotowały kampanię wspierającą markę Basia, w której po raz pierwszy wystąpiła ambasadorka Anna Starmach, gospodyni programów kulinarnych i jurorka programu "MasterChef" w TVN.
więcej
|
Möller's Eye Complex z kampanią w telewizji (wideo)
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited przygotowała dla Orkla Care reklamy nowych suplementów diety Möller’s Complex.
więcej
|
Cut The Mustard pracuje dla Foodsi
Foodsi - polska aplikacja, która pomaga lokalom takim jak sklepy spożywcze, piekarnie, kawiarnie i restauracje sprzedawać nadwyżki jedzenia, powierza komunikację w social mediach agencji Cut The Mustard.
więcej
|
Rafał Królikowski twarzą kampanii Invest Komfort
Trójmiejski deweloper Invest Komfort rozpoczyna kampanię reklamową gdańskiej inwestycji Brabank Apartamenty. Głównym bohaterem kampanii pod hasłem „Piękne historie się nie kończą” jest aktor Rafał Królikowski.
więcej
|
Sieć Łukasiewicz z kampanią wizerunkową do właścicieli firm (wideo)
Sieć Badawcza Łukasiewicz rozpoczęła kampanię wizerunkową skierowaną m.in. do właścicieli firm. Realizują ją agencje Fabryka Marketingu i Today.
więcej
|
Ekrany Jet Line Digital OOH w Łodzi
More, sieć cyfrowych ekranów Digital OOH, jest już obecna w Łodzi. To kolejne miasto po Warszawie, Krakowie, Katowicach (i miastach GOP), Poznaniu i Trójmieście, w którym działają ekrany Jet Line.
więcej
|
Pralki i chłodziarko-zamrażarki Beko wybrane Konsumenckim Liderem Jakości 2021 Marka Beko uzyskała tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości 2021 w kategorii pralek i chłodziarko-zamrażarek. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Prokuratura prześladuje dziennikarzy? "Cel jest taki, żeby nas zastraszyć"
Prokuratura Okręgowa w Poznaniu wszczęła śledztwo na podstawie zeznań anonimowego świadka, który twierdzi, że gangsterzy oferowali dziennikarzom 20 tysięcy złotych w zamian za krytyczne publikacje na temat prokurator Agnieszki Nowickiej - informuje autor serii artykułów na ten temat, Piotr Żytnicki. Jak ustaliliśmy, wraz z końcem października sprawę przejęła instancja w innym mieście, jednak reporterzy "Gazety Wyborczej" i TVN24 zgodnie przyznają, że takie działania wobec pracy dziennikarzy ze strony prokuratury są bardzo niepokojące. - Odczytuję to jako próbę zastraszenia nas - mówi nam Piotr Żytnicki z “GW”.
więcej
|
Wiceszef MSZ: "ludzie udający dziennikarzy przecinali umocnienia graniczne". SF apeluje o podanie nazwisk
Paweł Jabłoński, wiceszef MSZ, mówił w Polsat News o osobach "udających dziennikarzy", którzy "przecinali umocnienia graniczne i brali udział w przemycie ludzi". Stowarzyszenie Fotoreporterów apeluje do ministra o podanie nazwisk i redakcji.
więcej
|
Michał Szyk za Piotra Regulskiego prezesem Ruch Marketing
Funkcję prezesa Ruch Marketing, spółki zależnej dystrybutora prasowego Ruch, objął Michał Szyk. Zastąpił Piotra Regulskiego, który pożegnał się też z zarządem Ruchu.
więcej
|
Wydawca ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" z większymi przychodami i zyskiem
W zeszłym kwartale Grupa Gremi Media, wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 5,1 proc. do 24,35 mln zł oraz zysku netto z 3,03 do 3,12 mln zł. - Zarówno trwająca pandemia, jak i wywołujący ogromne emocje na rynku proces sprzedaży akcji spółki, nie przerwały trendu wzrostowego naszych wyników finansowych - komentuje prezes firmy Tomasz Jażdżyński.
więcej
|
Dziennikarze będą mogli pracować na granicy polsko-białoruskiej
Po 2 grudnia dziennikarze będą mogli pracować w strefie przygranicznej. Projektem ustawy, która ureguluje tę sprawę, jeszcze w tym tygodniu zajmie się Sejm - powiedział wiceszef MSWiA Błażej Poboży.
więcej
|
,,Weź czego potrzebujesz" - nowa kampania reklamowa serwisu Wysokieobcasy.pl
Sonia Bohosiewicz, Janina Bąk, Mariusz Szczygieł, Dorota Szelągowska, Natalia de Barbaro, Katarzyna Miller oraz Aleksandra Klich - to bohaterki i bohater nowej kampanii promującej Wysokieobcasy.pl (Agora), którą można oglądać w prasie, internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
więcej
|
Francuscy dziennikarze zatrzymani w strefie granicy polsko-białoruskiej
W poniedziałek rano w Usnarzu Górnym (woj. podlaskie) policja zatrzymała dwóch francuskiego oddziału RT (dawniej Russia Today). Przebywali w strefie stanu wyjątkowego bez wymaganego pozwolenia.
więcej
|
|
|
Posłowie PiS krytykują polski horror na Netflixie. ,,Plucie na mundur żołnierza polskiego"
Niedawno platforma streamingowa Netflix udostępniła polski horror „W lesie dziś nie zaśnie nikt 2”. Znalazły się tam sceny wyśmiewające Wojska Obrony Terytorialne. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl amerykańskiego giganta krytykują posłowie Prawa i Sprawiedliwości.
więcej
|
Prawie 55 mln zysku netto Wirtualnej Polski w trzecim kwartale, dwa razy więcej niż przed rokiem. Na minusie Telewizja WP
W zeszłym kwartale holding Wirtualna Polska osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 47,1 proc. do 225,1 mln zł i zysku netto z 26,55 do 54,87 mln zł. Wpływy jego spółki zależnej Wakacje.pl były już podobne jak w trzecim kwartale 2019 roku, natomiast pogorszyły się wyniki Telewizji WP.
więcej
|
Krakowski biznesmen coraz bliższy zastrzeżenia znaku Lody Ekipa
Do Urzędu Patentowego do tej pory nie wpłynął żaden sprzeciw wobec wniosku Romana Hodurka - krakowskiego biznesmena chcącego zastrzec znak towarowy Lody Ekipa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl
więcej
|
Inicjatywa Pracownicza w obronie członkini zwolnionej przez Amazona
Związek zawodowy Inicjatywa Pracownicza sprzeciwia się zwolnieniu przez Amazon Magdy Malinowskiej, która jest chronioną członkinią prezydium związku. Koncern odpowiada, że z pracownicą rozstał się, bo „odmówiła stosowania się do właściwych standardów zachowań społecznych”.
więcej
|
Microsoft blokuje reklamy związane z hazardem, procesami sądowymi, suplementami
Firma Microsoft zaktualizowała swoje zasady Audience Network. Firma nie będzie już zezwalać markom ani firmom na wyświetlanie reklam związanych z suplementami diety i witaminami, hazardem, procesami sądowymi oraz wycofanymi z eksploatacji produktami i usługami.
więcej
|
Twitter wprowadza subskrypcje Twitter Blue
Twitter wprowadził na terenie Stanów Zjednoczonych i Nowej Zelandii subskrypcje Twitter Blue, umożliwiającą m.in. edytowanie własnych wpisów czy przeglądanie popularnych stron na platformie bez konieczności oglądania reklam.
więcej
|
Eksperci z Google ujawnili atak hakerski na użytkowników urządzeń firmy Apple
Google ujawnił atak hakerski na prodemokratyczne witryny internetowe w Hongkongu. Cyberprzestępcy wykorzystali lukę w zabezpieczeniach w celu uzyskania dostępu do urządzeń Apple.
więcej
|
Kilkaset automatów paczkowych Poczty Polskiej koło Biedronek
Sieć Biedronka oraz Poczta Polska rozszerzają współpracę o lokalizacje pod automaty paczkowe W ramach współpracy, w pierwszej połowie przyszłego roku maszyny państwowego operatora pocztowego pod marką Pocztex będą zamontowane w co najmniej 750 lokalizacjach obok sklepów sieci Biedronka w całym kraju.
więcej
|
Marta Romanowska: z Rakowa Częstochowa do Kanału Sportowego
Do zespołu Kanału Sportowego dołączyła Marta Romanowska (dawniej Wasiluk), wcześniej związana z klubami piłkarskimi Raków Częstochowa i Legia Warszawa oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej.
więcej
|
David Roberts: z Zalando na szefa technologii i produktu w Allegro
W połowie stycznia 2022 roku funkcję dyrektora ds. technologii i produktu w Allegro obejmie David Roberts, zastąpi na tym stanowisku Marcina Mazurka. Wcześniej Roberts pracował w Zalando i Amazonie.
więcej
|
Spotify udostępnia lokalne zestawienia najpopularniejszych piosenek dla największych polskich miast
Słuchacze platformy Spotify mogą sprawdzić, czego najchętniej słucha się w Katowicach, Poznaniu, Warszawie czy Wrocławiu oraz jakie są tam najpopularniejsze utwory w obrębie poszczególnych gatunków muzycznych.
więcej
|
Legimi zwiększyło wpływy o 47 proc., ma 110 tys. indywidualnych abonentów
W trzecim kwartale br. internetowa platforma Legimi z ebookami i audiobookami osiągnęła wzrost przychodów 47,5 proc. do 12,68 mln zł i zysku netto z 498,3 do 562,4 tys. zł. Na koniec września miała 156,8 tys. abonentów, z czego 109,7 tys. indywidualnych.
więcej
|
TikTok chce łączyć marki z najlepszymi twórcami
TikTok zaprezentował nową platformę, która ma łączyć reklamodawców z najlepszymi twórcami, którzy następnie pomogą w personalizacji treści, by poprawić skuteczność reklam.
więcej
|
Carrefour zawarł strategiczne partnerstwo z Facebookiem
Sieć sklepów Carrefour zawarła strategiczne partnerstwo z Meta (Facebook). Umowa przewiduje wsparcie francuskiego detalisty w jego cyfrowej transformacji.
więcej
|
Dlaczego warto ,,Posłuchać TikToka"? Platforma w serii podcastów przybliża czym jest TikTok i zachęca marki oraz firmy do stawiania swoich pierwszych kroków na TikToku Posłuchaj TikToka – pod taką nazwą TikTok przygotował serię podcastów skierowaną do branży marketingowej, w których prowadzący, Artur Kurasiński, rozmawia z ekspertami na temat potencjału TikToka jako efektywnej platformy mediowej. materiał partnerskiwięcej |
|
|