|
|
|
|
|
|
|
TVP kontra Russia Today. Kurski: Nie będziemy mieli 300 mln dol. na nasz ,,Poland Today"
W 2022 roku budżet uruchomionego w czwartek kanału TVP World wyniesie 23 mln zł. Roczny budżet Russia Today to ponad 300 mln dol. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl prezes TVP Jacek Kurski nie kryje, że liczy na dodatkowe pieniądze z budżetu państwa, aby zapewnić anglojęzycznej stacji należytą promocję i zasięg.
więcej
|
Menadżerowie i pracownicy utracili stałe gabinety i biurka w TVN Grupie Discovery
W związku z pandemią koronawirusa TVN Grupa Discovery po remoncie wprowadziła zmiany w zasadach korzystania z biur i miejsc parkingowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zmiany są elementem globalnej strategii firmy.
więcej
|
Eksperci krytykują TVP World. ,,Russia Today w wersji prowinicjonalnej"
W związku z sytuacją na granicy polsko-białoruskiej zarząd TVP przyspieszył start anglojęzycznego kanału TVP World. Nadawca publiczny zapewnia, że nowy kanał nie zamierza konkurować z BBC czy CNN, a eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl krytycznie oceniają stację.
więcej
|
Jeden kanał za darmo w Playerze
Platforma streamingowa Player (TVN Grupa Discovery) udostępniła wszystkim zarejestrowanym użytkownikom dostęp do kanału TVN. „Otwarte okno” ma związek z ruszającym w sobotę Pucharem Świata w skokach narciarskich.
więcej
|
,,Ninja Warrior Polska 5" wiosną w Polsacie, Karolina Gilon gospodynią
Wiosną 2022 roku Telewizja Polsat planuje pokazać piąty sezon show „Ninja Warrior Polska” - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Program został już nagrany, ponownie poprowadzi go Karolina Gilon.
więcej
|
Producent ,,Familiady" będzie zarządzać kanałem News24, wycofuje się z inwestycji w nową spółkę
Firma Astro, produkująca „Familiadę” i nadająca kanał E-Sport TV, będzie bezpośrednio zarządzać przygotowywanym do startu kanałem News24. Uzgodniła to z potencjalnym inwestorem finansowym, jednocześnie wycofuje się z inwestycji w spółkę celową News 12.
więcej
|
671 tys. widzów widowiska ,,Wielki test" w TVP1. Hitem quiz o literaturze
„Wielki test” w sezonie 2021/2022 ogląda średnio 671 tys. widzów. Produkcja daje Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Do tej pory najwięcej widzów miał quiz poświęcony literaturze.
więcej
|
Kino Polska TV podwoiło zysk, Stopklatka z największym wzrostem wpływów
W zeszłym kwartale przychody Grupy Kino Polska TV zwiększyły się o 19 proc. do 63,53 mln zł, a zysk netto - z 6,07 do 10,96 mln zł. - Poprawiliśmy wszystkie kluczowe wskaźniki finansowe - podkreśla prezes firmy Bogusław Kisielewski.
więcej
|
TVP i Justyna Steczkowska komentują zamieszanie wokół "The Voice of Poland"
"Nieprawdą jest, że Sylwia Grzeszczak kłóci się z Markiem Piekarczykiem. Nieprawdą jest, że nie rozmawiamy ze sobą w programie i nie mamy ze sobą dobrych relacji" - napisała Justyna Steczkowska, jedna z jurorek "The Voice of Poland". W ten sposób odniosła się do ostatnich doniesień, że trenerzy muzycznego talent show nie przepadają za sobą. Z kolei Telewizja Polska zaprzecza, by program miał słabą oglądalność.
więcej
|
"Fakty" i "Masterchef" z najdroższymi reklamami w TVN
Na ponad 82 tys. zł wyceniono w cenniku reklamowym TVN na grudzień br. spot reklamy przy niedzielnych "Faktach". Niewiele mniej trzeba zapłacić za reklamę przy "Masterchefie".
więcej
|
TVP Seriale na czele kanałów filmowo-serialowych, FOX awansował na podium
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w październiku 2021 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Sci-Fi, a liderem spadków była stacja AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Trwałość i stosunek jakości do ceny najważniejsze dla Polaków przy zakupie telewizora
Ponad połowa Polaków ogląda telewizję samotnie, najczęściej przed snem. Przed telewizorem spędzamy przeciętnie ok. 3 godzin i 40 minut dziennie. Takie są wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound.
więcej
|
Majewski do Brudzińskiego w sprawie ,,taśm Morawieckiego": ,,TVP Info na prowincji jest potęgą"
Premier Mateusz Morawiecki stał się obciążeniem dla PiS – miał pisać w grudniu 2018 roku b. dziennikarz i b. urzędnik MSWiA, Paweł Majewski, do Joachima Brudzińskiego. Jako obciążenia wskazywał m.in. „aferę taśmową”, którą „na prowincji” rozminować miała (szczęśliwie dla PiS) Telewizja Polska. Ale także zarzucał „futrowanie” mediów wrogich PiS-owi pieniędzmi spółek skarbu państwa, dla budowania wizerunku premiera.
więcej
|
Pogrzeb Kamila Durczoka w piątek w Katowicach. Rodzina nie życzy sobie udziału mediów
Pogrzeb zmarłego we wtorek dziennikarza Kamila Durczoka odbędzie się w piątek w kościele pod wezwaniem Przenajświętszej Trójcy w Katowicach-Kostuchnie. Urna z prochami zmarłego zostanie złożona w rodzinnym grobie na pobliskim cmentarzu.
więcej
|
Przeciwko Baldwinowi kierowane są coraz mocniejsze zarzuty
Scena, w której Alec Baldwin strzela z pistoletu, nie była zaplanowana - napisała w pozwie sądowym opiekunka scenariusza filmu "Rust", na którego planie Baldwin śmiertelnie postrzelił operatorkę zdjęć Halynę Hutchins.
więcej
|
TVP Sport ze specjalną ramówką z okazji 15-lecia nadawania (wideo)
TVP Sport z okazji jubileuszu piętnastolecia nadawania w ramach specjalnych programów przypomni widzom najważniejsze wydarzenia sportowe ostatnich 15 lat.
więcej
|
Były dyrektor Netfliksa Bryan Noon prezesem ds. rozrywki w Walt Disney Television
Koncern Walt Disney Television mianował Bryana Noona, byłego szefa Netfliksa, na stanowisko prezesa ds. rozrywki. Wcześniej Noon pracował m.in. w ABC Studios, Warner Bros. Television i Universal Television.
więcej
|
Mastercard włącza się do gry - gaming w Bezcennych Chwilach Mastercard, podążając za najnowszymi trendami, rozszerzył katalog nagród w programie Bezcenne Chwile o nową kategorię – gaming. Firma nawiązała także współpracę z ikonami esportu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZUS kontroluje umowy o dzieło agencji z influencerami. Branża obawia się dodatkowych kosztów
Zakład Ubezpieczeń Społecznych wszczął w jednej z firm zajmujących się m.in. influencer marketingiem kontrolę umów o dzieło zawieranych z influenceami. Urząd może w wyniku kontroli oskładkować umowy do pięciu lat wstecz. Branża obawia się, że to początek większych kłopotów dla całego środowiska influencerów i współpracujących z nimi agencji.
więcej
|
Sigma Bis ma kolejne zlecenie od kancelarii premiera, warte 2 mln zł
Sigma Bis, agencja mediowa PKN Orlen i PZU wygrała kolejny w ostatnich tygodniach przetarg kancelarii premiera - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zdobyła budżet w wysokości 2 mln zł.
więcej
|
KER: reklama Credit Agricole nieetycznie sugeruje, że korzystanie z jego karty wystarczy do "bycia eko"
Bank Credit Agricole naruszył standardy branżowe, posługując się w spocie determinującym określeniem stwierdzającym, że korzystanie z promowanej karty płatniczej doprowadzi do tego, iż potencjonalny konsument będzie „eko" - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Polska koprodukcja ,,Lamb" z Europejską Nagrodą Filmową. Nagrodzono efekty specjalne stworzone przez Chimney Poland
Jury Europejskich Nagród Filmowych ogłosiło pierwszych laureatów za rok 2021. Islandzko-szwedzko-polski film „Lamb” w reżyserii Valdimara Jóhannssona doceniono za efekty specjalne autorstwa polskiego studia postprodukcyjnego Chimney Poland. Polskimi koproducentami filmu są Klaudia Śmieja-Rostworowska i Jan Naszewski z Madants/NEM Corp oraz Zuzanna Hencz i Marcin Drabiński z Chimney Poland.
więcej
|
TVN Media i Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska ze wspólną ofertą dla branży farmaceutycznej
TVN Media i Ringier Axel Springer Polska stworzyły osiem nowych pakietów content marketingowych. Oferta pod hasłem „Nowa recepta na nowe potrzeby" jest już w sprzedaży w ramach oferty obu Biur Reklamy.
więcej
|
Ostatni taki Black Friday? Niebawem zmiana w prawie
Koniec z oszustwami w ramach Black Friday? Jeszcze nie w tym roku. Nowa dyrektywa unijna, która zacznie obowiązywać za pół roku, może całkowicie zmienić zasady funkcjonowania promocji w ramach słynnego święta zakupowego.
więcej
|
"Fakty" i "Masterchef" z najdroższymi reklamami w TVN
Na ponad 82 tys. zł wyceniono w cenniku reklamowym TVN na grudzień br. spot reklamy przy niedzielnych "Faktach". Niewiele mniej trzeba zapłacić za reklamę przy "Masterchefie".
więcej
|
Polacy ogranicza zakupy przez rosnące ceny
Blisko 70 proc. Polaków ogranicza zakupy z uwagi na rosnącą inflację i wysokie ceny - wynika z najnowszego badania sondażowego przeprowadzonego przez UCE RESEARCH i SYNO Poland. Oszczędzają na odzieży, alkoholu i słodyczach.
więcej
|
Policja zrywa współpracę z Piotrem Zeltem przy akcji społecznej, przyczyną jego wpisy o rzeczniczce Straży Granicznej
Opolska policja nie będzie kontynuowała współpracy z aktorem Piotrem Zeltem, który wspierał kampanię społeczną "Trzeźwy poranek na A4". Powodem decyzji policji są wpisy aktora obrażające rzeczniczkę Straży Granicznej.
więcej
|
12 polityków PiS oskarżonych przez szefa OMZRiK o nawoływanie do nienawiści w spocie przeciw uchodźcom
Po kilkuletniej batalii prawnej Rafał Gaweł, szef Ośrodka Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych, uzyskał prawo do wniesienia subsydiarnego aktu oskarżenia czołowych polityków PiS w sprawie spotu partii z jesieni 2018 roku wymierzonego w przyjmowanie uchodźców. Gaweł oskarża ich o naruszenie art. 256 Kodeksu karnego mówiącego m.in. o nawoływaniu do nienawiści.
więcej
|
iProspect przejmuje od Zenitha globalny budżet właściciela Gucci
Firma Kering Group, właściciel takich luksusowych marek, jak Gucci, Balenciaga i Yves Saint Laurent rozstrzygnęła przetarg na globalną obsługę mediową. Do współpracy wybrała agencję iProspect należącą do holdingu dentsu.
więcej
|
Marka Żubr z akcją mająca ocieplić wizerunek nietoperzy
Fundusz Żubra (marki piwa Żubr/Kompania Piwowarska) rozpoczyna współpracę z Instytutem Biologii Ssaków Polskiej Akademii Nauk nad wspólnym projektem, skoncentrowanym wokół nietoperzy. W jej ramach startuje z akcją mającą na celu poprawienie ich wizerunku. Przy projekcie marka współpracuje z Hutą 19 im. Joachima Fersengelda oraz z Make Life Harder, 5 sposobów i Pauliną Górską.
więcej
|
Kalendarz Charytatywny #silnakobietachallenge2022. Wspierają Pakosińska, Dereszowska, Sykut-Jeżyna
Kalendarz Charytatywny #silnakobietachallenge2022 powstał dzięki współpracy Akademii Kobiet z Ogólnopolską Organizacją Kwiat Kobiecości w celu zebrania środków finansowych na profilaktykę raka szyjki macicy. W sesji zdjęciowej do kalendarza udział wzięły m.in. Katarzyna Pakosińska, Anna Dereszowska czy Paulina Sykut-Jeżyna.
więcej
|
Digitree Group: przychody 33 proc. w górę, 208 tys. zł zysku netto
W minionym kwartale holding Digitree Group, oferująca usługi z zakresu marketingu internetowego i e-commerce, osiągnął wzrost przychodów o 33 proc. do 16,94 mln zł i wyniku netto z 473,2 tys. zł straty do 208,3 tys. zł zysku.
więcej
|
Kia promuje elektrycznego crossovera EV6 (wideo)
Wystartowała kampania EV6 - nowego elektrycznego crossovera marki Kia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.
więcej
|
Bonduelle pokazuje jak ,,smakuje dobro"
Warzywa „Bez pozostałości pestycydów” są promowane przez Bonduelle w rozpoczynającej się kampanii „Tak smakuje dobro”. Jednocześnie prowadzona jest kampania edukacyjna dotycząca zobowiązań marki Bonduelle z zakresu zrównoważonej produkcji.
więcej
|
Play kontynuuje kampanię z Kurdej-Szatan, wg TVP.info podwójna rola to nagroda dla aktorki
W ramach bożonarodzeniowej kampanii sieci Play, z udziałem aktorki Agnieszki Dygant, pojawiły się spoty promujące Junior Box. W niektórych reklamach Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński występują w podwójnych rolach, na portalu TVP.info napisano, że to nagroda dla aktorki.
więcej
|
Kolejna edycja turnieju gamingowego Monte Snack #BRB Cup
Monte Snack #BRB Cup, cykl turniejów esportowych cieszący się dużą popularnością w 2020 roku, doczekał się kolejnej edycji. Marka należąca do firmy Zott, ponownie kieruje działania do grona miłośników gier komputerowych w Polsce.
więcej
|
Robert Lewandowski przeprasza i tłumaczy, dlaczego nie zagrał z Węgrami. ,,Zamiast ugasić pożar, dolał benzyny"
Robert Lewandowski nie zagrał w przegranym meczu z Węgrami, a z relacji Łączy Nas Piłka wynika, że nie zdawał sobie sprawy z konsekwencji tej porażki. Podczas zgrupowania bawił się na urodzinach Rafała Brzoski. - Rozumiem złość i rozgoryczenie kibiców i jako kapitan mogę ich tylko przeprosić oraz zapewnić, że zrobimy wszystko, aby awansować - stwierdził Lewandowski w oświadczeniu wydanym w środę. Zdaniem dziennikarzy sportowych to mało przekonujące tłumaczenie.
więcej
|
Hotailors partnerem Legii Warszawa przy podróżach
Klub piłkarski Legia Warszawa zaczął współpracę z firmą Hotailors, która zyskała miano jego oficjalnego partnera w podróży. Umowa będzie obowiązywać przez trzy lata.
więcej
|
87% KUPUJĄCYCH SKORZYSTA Z OFERT Z OKAZJI BLACK FRIDAY W okresie 1-30 września 2021 roku Offerista Group Poland przeprowadziła badanie online na platformie z gazetkami promocyjnymi Ofertolino.pl. Wzięła w nim udział reprezentatywna grupa 272 konsumentów w wieku od 18 do 65 lat z Warszawy, Katowic i innych części Polski. Black Friday już tuż tuż, 26.11.2021, a dzięki tej ankiecie chcemy zbadać postawy konsumentów wobec zakupów w Black Friday w tym roku. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Jak przekonać ludzi, aby płacili za treści w internecie? ,,Na pierwszym miejscu czytelnik, a nie reklamodawca"
- Zaufanie jest podstawą modelu prenumerat - mówił podczas konferencji poświęconej subskrypcjom cyfrowym SubscriptiON day Grzegorz Piechota. Prelegenci i paneliści podkreślali, że subskrypcje stawiają na pierwszym miejscu czytelnika, a nie reklamodawcę.
więcej
|
,,Fakt" przeniósł centrum redakcyjne do strefy przygranicznej
Część redakcji „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska” przeniosła się do strefy przygranicznej i stamtąd relacjonuje najgorętsze w tej chwili wydarzenia. Pod granicą są m.in. redaktor naczelna Katarzyna Kozłowska, jej zastępcy i kilkoro dziennikarzy. - Zamierzamy zostać tutaj przez wiele tygodni i na pewno będziemy zwiększali swoją obecność - mówi nam Katarzyna Kozłowska.
więcej
|
Lewandowski, Świątek, Stoch i Żyła wśród nominowanych w 87. Plebiscycie ,,Przeglądu Sportowego"
Robert Lewandowski, Iga Świątek, Maria Andrejczyk, Hubert Hurkacz czy Kamil Stoch, a także polskie wioślarki, biegacze i kajakarki to niektórzy z nominowanych do tegorocznej edycji plebiscytu „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska). Laureaci zostaną ogłoszeni 8 stycznia.
więcej
|
Geordie Greig przestaje kierować ,,Daily Mail". Zastąpi go Ted Verity
Geordie Grieg w trybie natychmiastowym odchodzi ze stanowiska szefa brytyjskiego dziennika „Daily Mail”. Zastąpi go Ted Verity, dotychczasowy wydawca tygodnika „Mail on Sunday”, który będzie odpowiedzialny za oba tytuły. Grieg pozostanie w wydawnictwie w roli konsultanta.
więcej
|
|
|
Jak przekonać ludzi, aby płacili za treści w internecie? ,,Na pierwszym miejscu czytelnik, a nie reklamodawca"
- Zaufanie jest podstawą modelu prenumerat - mówił podczas konferencji poświęconej subskrypcjom cyfrowym SubscriptiON day Grzegorz Piechota. Prelegenci i paneliści podkreślali, że subskrypcje stawiają na pierwszym miejscu czytelnika, a nie reklamodawcę.
więcej
|
Logo belgijskich linii lotniczych prawie identyczne jak logo Gazeta.pl
Belgijskie linie lotnicze Brussels Airlines przedstawiły swój nowy wizerunek, ale już wcześniej do sieci już wyciekło nowe logo firmy, które do złudzenia przypomina to, którego używa portal Gazeta.pl (Agora). Prawnicy Agory analizują sprawę, ale Paweł Tamioła radzi, by podchodzić do niej ostrożnie. - Historia uczy, że agresywne podejście w takich sytuacjach rzadko kończy się wizerunkową korzyścią - podkreśla.
więcej
|
ZUS kontroluje umowy o dzieło agencji z influencerami. Branża obawia się dodatkowych kosztów
Zakład Ubezpieczeń Społecznych wszczął w jednej z firm zajmujących się m.in. influencer marketingiem kontrolę umów o dzieło zawieranych z influenceami. Urząd może w wyniku kontroli oskładkować umowy do pięciu lat wstecz. Branża obawia się, że to początek większych kłopotów dla całego środowiska influencerów i współpracujących z nimi agencji.
więcej
|
TVN Media i Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska ze wspólną ofertą dla branży farmaceutycznej
TVN Media i Ringier Axel Springer Polska stworzyły osiem nowych pakietów content marketingowych. Oferta pod hasłem „Nowa recepta na nowe potrzeby" jest już w sprzedaży w ramach oferty obu Biur Reklamy.
więcej
|
Oprogramowanie Voyager typuje potencjalnych przestępców, śledząc zachowania w mediach społecznościowych
Amerykański startup technologiczny opracował oprogramowanie pozwalającego na wytypowanie potencjalnych sprawców przestępstw poprzez śledzenie kontaktów społecznych i profili przyjaciół użytkowników social mediów. Narzędzie może służyć policji i organom śledczym - pisze The Guardian.
więcej
|
Google będzie płacić Agence France-Presse za treści w Europie. Podpisano umowę
Google i Agence France-Presse zawarły porozumienie, w ramach którego amerykański koncern będzie płacił francuskiej agencji za korzystanie z tworzonych przez nią materiałów. Umowa jest przewidziana na 5 lat i obejmuje rynki w Europie.
więcej
|
Łukasz Dwulit przeszedł z Alibaby do Klarny, jest szefem w Polsce
Łukasz Dwulit, ostatnio związany z Alibaba Group, dołączył do polskiego zespołu Klarny, dostawcy rozwiązań płatniczych i platformy zakupowej.
więcej
|
Mata przejął YouTube w październiku
Reklama McDonald's z raperem Matą była hitem października na YouTube - wynika z cyklicznego podsumowania YouTube Ads Leaderboard. W rankingu znalazła się także reklama nowego Xiaomi 11T oraz Gangu Swojaków Biedronki.
więcej
|
Patoyoutuber Daniel Magical i jego matką pójdą do więzienia
Patostreamer Daniel Z., znany na YouTubie jako Daniel Magical, odbędzie karę roku pozbawiania wolności - orzekł toruński sąd. Za kratki trafi także jego matka, skazana na osiem miesięcy pozbawienia wolności.
więcej
|
Cyberprzestępcy podszywają się pod pracowników TikToka. Eksperci informują o groźnej kampanii phishingowej
Firma zajmująca się cyberbezpieczeństwem Abnormal Security poinformowała o nowej kampanii phishingowej wymierzonej w influencerów na platformie TikTok.
więcej
|
InPost będzie w Wielkiej Brytanii dostarczał zakupy z eBaya
Firma logistyczna InPost zaczyna współpracę z platformą eBay w Wielkiej Brytanii. Będzie dostarczać zakupy z eBaya, a 250 Paczkomatów będzie mieć wspólną szatę graficzną z tą platformą.
więcej
|
Spotify rozszerza program podcastowych subskrypcji. Polska na liście
Platforma Spotify ogłosiła udostępnienie możliwości sprzedaży subskrypcji podcastów w 33 krajach na całym świecie. Do tej pory z opcji tej mogli korzystać tylko amerykańscy podcasterzy.
więcej
|
Kolejna edycja turnieju gamingowego Monte Snack #BRB Cup
Monte Snack #BRB Cup, cykl turniejów esportowych cieszący się dużą popularnością w 2020 roku, doczekał się kolejnej edycji. Marka należąca do firmy Zott, ponownie kieruje działania do grona miłośników gier komputerowych w Polsce.
więcej
|
Mastercard włącza się do gry - gaming w Bezcennych Chwilach Mastercard, podążając za najnowszymi trendami, rozszerzył katalog nagród w programie Bezcenne Chwile o nową kategorię – gaming. Firma nawiązała także współpracę z ikonami esportu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polacy ogranicza zakupy przez rosnące ceny
Blisko 70 proc. Polaków ogranicza zakupy z uwagi na rosnącą inflację i wysokie ceny - wynika z najnowszego badania sondażowego przeprowadzonego przez UCE RESEARCH i SYNO Poland. Oszczędzają na odzieży, alkoholu i słodyczach.
więcej
|
|
|