|
|
|
|
|
|
|
2,57 mln widzów skoków narciarskich w weekend otwarcia w TVN i 760 tys. w Eurosporcie 1
Pierwsze dwa konkursy najnowszego sezonu PŚ w skokach narciarskich na antenie TVN oglądało średnio 2,57 mln osób. Z kolei w Eurosporcie 1 zawody miały 760 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Więcej kanałów w multipleksie testowym Polsatu w DVB-T2/HEVC
Należąca do Cyfrowego Polsatu spółka BCAST wprowadziła do oferty multipleksu testowego w DVB-T2/HEVC w Warszawie i we Wrocławiu nowe kanały. Ich nazwy nie widniały we wniosku o pozwolenie na emisje próbne do KRRiT. Rzeczniczka regulatora zapewnia jednak Wirtualnemedia.pl, że emisje odbywają się za jego zgodą.
więcej
|
TVP World już dostępny poza Europą. Może trafić do polskich sieci kablowych
Uruchomiony w czwartek kanał TVP World przez kilka dni był dostępny jedynie w Europie. Telewizja Polska poinformowała portal Wirtualnemedia.pl, że teraz bez przeszkód można oglądać anglojęzyczną stację informacyjną na całym świecie. Polonia z Chicago twierdzi jednak, że problemy występują nadal na serwisie YouTube.
więcej
|
798 tys. widzów ,,Lego Masters 2" w TVN w piątkowe wieczory
Nadawany w piątkowym prime-time drugi sezon „Lego Masters” ogląda średnio 798 tys. widzów. Jest to o 360 tys. widzów mniej niż rok temu kiedy produkcja emitowana była w soboty. Cykl daje TVN ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecie w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP z prawami do fragmentów Pucharu Świata w skokach narciarskich
Choć TVN Grupa Discovery posiada prawa do niemal wszystkich transmisji z Pucharu Świata w skokach narciarskich, to Telewizja Polska pozyskała licencję na emisję skrótów najciekawszych momentów zawodów.
więcej
|
Lokalna wersja CNN zamiast miejscowego kanału informacyjnego
W poniedziałek o godz. 21 czasu portugalskiego tamtejszy kanał informacji TVI24 przeszedł do historii. Stację dzięki licencji pozwalającej na wykorzystanie wizerunku zastąpiła telewizja CNN Portugal.
więcej
|
Polsat News z nowym spotem wizerunkowym ,,Zawsze w centrum wydarzeń" (wideo)
Polsat News rozpoczął emisję nowego spotu wizerunkowego. Stacja jest promowana hasłem „Zawsze w centrum wydarzeń”.
więcej
|
Dziennikarz australijskiej telewizji zawieszony. Poszło o wywiad z Adele
Matt Doran, gospodarz programu "Weekend Sunrise" w australijskiej telewizji Seven Network, został zawieszony na dwa tygodnie. Szefowie stacji podjęli taką decyzję po tym, jak Adele, z którą miał rozmawiać, przerwała wywiad, bo dziennikarz nie słuchał jej najnowszego albumu.
więcej
|
Telewizja Polsat pokaże mistrzostwa świata piłkarek ręcznych
Telewizja Polsat pozyskała prawa do transmitowania mistrzostw świata w piłce ręcznej kobiet, w których zagra reprezentacja Polski. Mecze będzie można oglądać w Polsat Sport i Super Polsacie.
więcej
|
"Kevin sam w domu" najdroższy w świątecznym cenniku reklamowym Polsatu
W ofercie handlowej Polsatu na grudzień najwyżej wyceniono spot przy filmie "Kevin sam w domu" w wigilijny wieczór. Reklama kosztuje 73,7 tys. zł netto.
więcej
|
Udany tydzień TVN. W 4+ stacja wyprzedziła TVP2 i Polsat, a w 16-49 - umocniła się na pozycji lidera
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły mecz Polska-Węgry, serial „M jak miłość” i reality-show „Rolnik szuka żony”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Krajowy Instytut Mediów wybiera dostawców danych populacyjnych o konsumpcji mediów
Krajowy Instytut Mediów rozpoczął przetarg na świadczenie usług w zakresie dostarczania danych populacyjnych na temat konsumpcji mediów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Może wybrać nawet 4 firmy badawcze, z którymi będzie pracować przez rok.
więcej
|
Viaplay z transmisjami KSW na wyłączność, będzie 12 gal rocznie
Platforma streamingowa Viaplay będzie na wyłączność transmitowała gale KSW, pierwszą pokaże 18 grudnia. Od przyszłego roku organizowanych będzie 12 gal rocznie. Poprzednio KSW przez 17 lat współpracowało z Grupą Polsat Plus.
więcej
|
18. Mikołajkowy Blok Reklamowy w Telewizji Polsat
W poniedziałek, 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz osiemnasty Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. Właśnie wystartowała kampania zachęcająca widzów do obejrzenia charytatywnych reklam.
więcej
|
W Afganistanie wprowadzono zakaz pokazywania kobiet w serialach
Talibowie przekazali stacjom telewizyjnym w Afganistanie nowe wytyczne, wśród których znalazł się zakaz pokazywania kobiet w serialach telewizyjnych, zakaz występowania dziennikarek i prezenterek bez nakrycia głowy oraz zakaz wyświetlania filmów niezgodnych z szariatem.
więcej
|
UPC rozszerzy zasięg internetu dzięki Tauronowi. 100 tys. gospodarstw w zasięgu
Operator UPC Polska potwierdził, że korzysta z infrastruktury światłowodowej stworzonej przez firmę Tauron. Dzięki tej umowie dostawca kablowy rozszerza zasięg szybkiego internetu na dodatkowych 100 tysięcy gospodarstw domowych.
więcej
|
Stopklatka i Zoom TV w ofercie FilmBox+
Kanały naziemne Stopklatka i Zoom TV dołączyły do oferty platformy wideo na żądanie FilmBox+.
więcej
|
Canal+ online ze specjalną ofertą na Black Week, dostęp w cenie 20 zł za 2 miesiące (wideo)
Z okazji rozpoczynającego się Black Week Canal+ przygotował specjalną promocję na dostęp do serwisu Canal+ online.
więcej
|
Nowy podcast Joanny Okuniewskiej w Empik Music Empik Music, platforma streamingowa należąca do Grupy Empik, nawiązała współpracę z jedną z najpopularniejszych polskich podcasterek, Joanną Okuniewską. Od listopada w aplikacji ukazuje się cykl „Muzyczka Okuniewskiej”. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grupa Lotos wybiera agencję mediową
Grupa Lotos prowadzi przetarg na wybór agencji mediowej. Obecnie dla firmy pracuje Zenith.
więcej
|
Iwona Krzanowska na czele działu kluczowych klientów w Clear Channel
Iwona Krzanowska stanęła na czele nowo utworzonego działu kluczowych klientów (key clients) w firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland.
więcej
|
Patryk Trzaska head of influencer marketing w Plej
Patryk Trzaska awansował na nowo utworzone stanowisko head of influencer marketing w Plej. Od 4 lat odpowiada w agencji za relacje z influencerami i z sukcesami prowadzi obsługę marki Play w tym obszarze.
więcej
|
"Kevin sam w domu" najdroższy w świątecznym cenniku reklamowym Polsatu
W ofercie handlowej Polsatu na grudzień najwyżej wyceniono spot przy filmie "Kevin sam w domu" w wigilijny wieczór. Reklama kosztuje 73,7 tys. zł netto.
więcej
|
Mata w McDonald's na zakończenie kampanii
Na zakończenie kampanii reklamowej "Mata przejmuje Maka" raper Mata odwiedził jedną z warszawskich placówek McDonald's, gdzie spotkał się z fanami.
więcej
|
Carrefour nie będzie już wydawać papierowych gazetek promocyjnych
Carrefour we Francji rezygnuje z wydawania papierowych gazetek promocyjnych. Chce je zastąpić wiadomościami e-mail, SMS lub w aplikacji WhatsApp. O tym zdecydują klienci tej sieci sklepów.
więcej
|
Zenith: wydatki na reklamę w branży turystycznej wzrosną do 36 proc.w 2022
Wydatki na reklamę w branży turystycznej wzrosną z 24 proc. w 2021 roku do 36 proc. w 2022 roku. W ciągu dwóch najbliższych lat będą rosły od dwóch do sześciu razy szybciej niż cały rynek reklamowy. Marki turystyczne będą zwiększać inwestycje na digital z 63 proc. budżetu w 2020 roku do 70 proc. w 2023 roku - prognozuje agencja mediowa Zenith (Publicis Groupe).
więcej
|
Sieć MediaMarkt przekazała 100 tysięcy złotych w akcji charytatywnej ,,Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!"
W ramach ogólnopolskiej akcji MediaMarkt „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!” sieć przekazała Towarzystwu Przyjaciół Dzieci 100 tysięcy złotych. Pieniądze zbierano, przeliczając na złotówki wykonywane przez klientów przysiady.
więcej
|
Natur Produkt Zdrovit wspiera kampanią Ibesan Maślan (wideo)
Natur Produkt Zdrovit wprowadził do oferty nową markę Ibesan Maślan. Jej rynkowy debiut wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Jake Vision i Havas Media.
więcej
|
Oranżada Hellena promuje się w sklepach
W okresie przedświątecznym Oranżada Hellena (Colian) stawia na mocne wsparcie w placówkach handlowych. W sklepach pojawią się ekspozycje klasycznej Oranżady Hellena, jak i Oranżady Hellena Party.
więcej
|
Joanna Berlińska i Justyna Oracz kolejną kadencję w Grupie Roboczej Public Relations w IAB Polska
Po raz kolejny szefową Grupy Robocza Public Relations w IAB Polska została Joanna Berlińska z Lightscape, która funkcję pełni od marca 2021 r. Jej zastępczynią została na drugą kadencję Justyna Oracz z Fantasyexpo.
więcej
|
BMW w nowej kampanii korzysta z oferty EKO Backlight AMS
Marka motoryzacyjna BMW promuje najnowszy model samochodu elektrycznego, korzystając z przyczyniającej się do redukcji śladu węglowego oferty EKO Backlight od firmy reklamy zewnętrznej AMS SA. Kampania realizowana z wykorzystaniem prośrodowiskowych rozwiązań ma pomóc ograniczyć emisję CO2 i podkreślić charakter nowego BMW iX.
więcej
|
Enea dalej sponsorem Radomiaka Radom. Marek Suski: oba te podmioty grają w ekstraklasach
Spółka zależna państwowego holdingu Enea przez kolejny rok będzie sponsorem klubu piłkarskiego Radomiak Radom. - Spółka ta po raz kolejny pokazała, że jest wiarygodnym i solidnym sponsorem, na którego można liczyć nawet w tych trudnych czasach - komentuje poseł PiS Marek Suski, szef sejmowej komisji ds. energii i Skarbu Państwa.
więcej
|
Agencja MassiveMusic z biurem w Warszawie, na czele Michał Krajewski Globalna agencja MassiveMusic, oferująca treści i rozwiązania muzyczne dla branży marketingowej, otworzyła biuro w Warszawie. Jego dyrektorem kreatywnym jest Michał Krajewski. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Dziennikarze wrócą na granicę z Białorusią. Straż Graniczna pracuje nad dokładnymi wytycznymi
Straż Graniczna przygotowuje szczegółowe rozwiązania, z których będą mogli korzystać komendanci poszczególnych placówek przy udzielaniu dziennikarzom przepustek na wjazd do strefy przygranicznej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dyrektorka generalna Burda Media Polska odchodzi po 29 latach
W piątej 26 listopada Justyna Namięta - dyrektor generalny i członkini zarządu Burda Media Polska po 29 latach pracy odchodzi z firmy. Namięta zdecydowała się zakończyć karierę zawodową.
więcej
|
Naczelny Wiesci24.pl skazany za pomówienie emerytowanego żołnierza
Szef serwisu Wiesci24.pl Jan Piński został skazany na 3 tys. zł grzywny za pomówienie weterana. Miał napisać o kpt. Tomaszu Badowskim, że ten dopuszczał się gwałtów na dzieciach. Piński podkreśla, że nic o Badowskim nie pisał i zapowiada odwołanie się od wyroku.
więcej
|
,,Fakt" ma przeprosić Pieńkowską za tekst o wywiezieniu Czarneckiego w bagażniku
Sąd Apelacyjny w Warszawie orzekł, że „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) ma przeprosić Jolantę Pieńkowską za artykuł z marca 2019 roku opisujący, że aby zmylić polskie służby, wywiozła swojego męża Leszka Czarneckiego w bagażniku auta. Tekst był oparty na opublikowanym dzień wcześniej artykule „Pulsu Biznesu”.
więcej
|
Jest apel do prokuratura generalnego o wznowienie śledztwa ws. zabójstwa Jarosława Ziętary
Komitet „Wyjaśnić śmierć Jarosława Ziętary” opublikował apel do prokuratora generalnego o wznowienie śledztwa ws. zabójstwa dziennikarza porwanego ponad 29 lat temu.
więcej
|
Kasacja RPO w sprawie nagany dla dziennikarzy. ,,Rozporządzenie o stanie wyjątkowym sprzeczne z prawem prasowym"
Rzecznik Praw Obywatelskich złożył kasację do Sądu Najwyższego w sprawie trójki dziennikarzy pracujących dla Arte i AFP, ukaranych sądownie naganą za naruszenie zakazu przebywania w strefie stanu wyjątkowego. Rzecznik wskazuje, że zakaz wprowadzono niezgodnie z Konstytucją.
więcej
|
Zwolniony z Radia Gdańsk Marcin Mindykowski w zespole trójmiejskiej ,,Gazety Wyborczej"
Do zespołu „Gazety Wyborczej” (Agora) w Trójmieście dołączył Marcin Mindykowski. W redakcji kierowanej przez Grzegorza Kubickiego zajmie się przede wszystkim kulturą.
więcej
|
Zmarł pisarz i publicysta Aleksander Rowiński
20 listopada zmarł Aleksander Rowiński - pisarz, publicysta, reporter i wydawca - poinformował jego syn Lech Rowiński.
więcej
|
|
|
KSW z Viaplay przechodzi na model subskrypcyjny i rusza za granicę. ,,W Polsce dobrnęli do sufitu"
Federacja KSW kończy 17-letnią współpracę z Telewizją Polsat, jej gale nie będą już transmitowane w modelu pay per view, tylko dostępne w ofercie subskrypcyjnej platformy Viaplay, także w dziewięciu krajach poza Polską. - Viaplay gwarantuje nam dotarcie do rynków, na których nie funkcjonowaliśmy tak mocno, jak byśmy sobie życzyli - tłumaczy Martin Lewandowski, współwłaściciel KSW.
więcej
|
Wiceminister sportu zapowiada kroki prawne ws. tekstu Wirtualnej Polski o jego biznesach
Wiceminister sportu Łukasz Mejza zapowiedział kroki prawne przeciwko dziennikarzom Wirtualnej Polski: Szymonowi Jadczakowi i Mateuszowi Ratajczakowi, którzy opisali kulisy biznesów polityka. - Nie komentuję oświadczeń polityków - powiedział nam Szymon Jadczak.
więcej
|
WhatsApp wprowadza zmiany w polityce prywatności aplikacji
WhatsApp wprowadza zmiany w polityce prywatności dla europejskich użytkowników aplikacji, po nałożenia rekordowej grzywny przez Irlandzką Komisję ds. Ochrony Danych (IDPC) za naruszenie unijnych standardów ochrony danych.
więcej
|
Brand24: wpływy 21 proc. w górę, 208 tys. zł zysku netto
W trzecim kwartale br. firma Brand24, oferująca w modelu SaaS narzędzie do monitoringu internetu, osiągnęła wzrost przychodów o 21,4 proc. do 4,01 mln zł i wyniku netto z 74,8 tys. zł straty do 208,5 tys. zł zysku.
więcej
|
Meta opóźnia szyfrowanie wiadomości na Facebooku i Instagramie. W tle walka z pedofilami
Koncern Meta, właściciel Facebooka i Instagrama zapowiedział, że pełne szyfrowanie rozmów prowadzonych przez użytkowników na tych platformach zostanie wprowadzone w 2023 zamiast w 2022 roku. Decyzję podjęto po naciskach organizacji chroniących dzieci, które obawiają się, że szyfrowanie end-to-end utrudni ściganie pedofilów i innych przestępców atakujących najmłodszych w mediach społecznościowych.
więcej
|
Firma Nike stworzyła Nikeland na platformie Roblox
Marka odzieży sportowej Nike utworzyła na platformie gier Roblox nową interaktywną przestrzeń Nikeland. Wirtualne miejsce jest inspirowane prawdziwą siedzibą firmy w Beaverton w stanie Oregon i oferuje różnorodne gry, w których użytkownicy mogą uczestniczyć za pośrednictwem swoich awatarów.
więcej
|
UPC rozszerzy zasięg internetu dzięki Tauronowi. 100 tys. gospodarstw w zasięgu
Operator UPC Polska potwierdził, że korzysta z infrastruktury światłowodowej stworzonej przez firmę Tauron. Dzięki tej umowie dostawca kablowy rozszerza zasięg szybkiego internetu na dodatkowych 100 tysięcy gospodarstw domowych.
więcej
|
Ponad 80 proc. Polaków kupuje przez internet. Głównie ubrania, obuwie i elektronikę
Ponad 80 proc. Polaków w ostatnim roku zrobiło zakupy przez internet; kupowali głównie ubrania, obuwie i elektronikę - wynika z badania “Polacy na e-zakupach 2021”.
więcej
|
Ruszył podcast serwisu Ofeminin.pl ,,Tak mamy"
W poniedziałek ruszył podcast „Tak mamy” serwisu Ofeminin.pl (Ringier Axel Springer Polska). Prowadzą go naczelna Ofeminin.pl Martyna Wyrzykowska oraz dziennikarka Natalia Hołownia.
więcej
|
Nowy podcast Joanny Okuniewskiej w Empik Music Empik Music, platforma streamingowa należąca do Grupy Empik, nawiązała współpracę z jedną z najpopularniejszych polskich podcasterek, Joanną Okuniewską. Od listopada w aplikacji ukazuje się cykl „Muzyczka Okuniewskiej”. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Donald Tusk po stracie prawa jazdy za piractwo drogowe: zabrakło przeprosin, do wyborów ludzie zdążą zapomnieć
Po tym, jak w sobotę Donald Tusk dostał mandat i stracił prawo jazdy za przekroczenie dozwolonej prędkości o ponad 50 km/h, zachował się właściwie, przyznając się do winy i informując o zdarzeniu ma Twitterze, natomiast powinien był jeszcze przeprosić. Sprawa nie pogorszył długoterminowo jego wizerunku, to zupełnie niepotrzebna wpadka - komentują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży public relations.
więcej
|
Większość PR-owców nie wstydzi się przyznać do swojej pracy
85 proc. przedstawicieli branży, w anonimowej ankiecie ZFPR, wskazało, że nigdy nie wstydziło się przyznać, że zajmuje się PR-em. 81 proc. poleciłoby pracę w branży PR osobom rozpoczynającym karierę zawodową.
więcej
|
Joanna Berlińska i Justyna Oracz kolejną kadencję w Grupie Roboczej Public Relations w IAB Polska
Po raz kolejny szefową Grupy Robocza Public Relations w IAB Polska została Joanna Berlińska z Lightscape, która funkcję pełni od marca 2021 r. Jej zastępczynią została na drugą kadencję Justyna Oracz z Fantasyexpo.
więcej
|
|
|