Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 26 Listopada 2021
 
 
 
TePanel podzielił się danymi. ,,Telewizor ma 90 proc. Polaków, radio z DAB+ niespełna 5 proc."
 
Na zlecenie KRRiT trwają prace nad stworzeniem kompleksowego pomiaru konsumpcji mediów przez Polaków. Andrzej Olszewski, szef badań TePanelu Instytutu Łączności - Telemetria Polska zdradził portalowi Wirtualnemedia.pl dane dotyczące posiadanych przez Polaków sprzętów. więcej
 
 
Play kończy współpracę z Kurdej-Szatan, cztery agencje walczę w nowym przetargu. "Marka poszukuje i potrzebuje nowego otwarcia"
 
Od kilku dni mówi się o tym, że sieć komórkowa Play ma zerwać współpracę z aktorką Barbarą Kurdej-Szatan, która w jej reklamach występuje od 8 lat. Powodem ma być zamieszanie wokół jej osoby po wypowiedzi na temat Straży Granicznej oraz napływające do operatora w związku z tym skargi klientów. Według strategów marketingowych marce potrzebne jest nowe otwarcie, bo dotychczasowa formuła komunikacji się wyczerpała. - Play musi wymyśleć się na nowo. Zaproponować rozwiązania, które ponownie zdynamizują markę, pozwolą jej odzyskać innowacyjny charakter - komentuje Adam Miecznikowski, chief strategy officer w Publicis Poland. więcej
 
 
Konflikt w Agorze to starcie ,,budowniczych demokracji" z ,,bezdusznymi królami Excela"
 
Dziennikarze oceniają, że po dwóch stronach konfliktu między zarządem Agory a kierownictwem „Gazety Wyborczej” stoją biznesowi menedżerowie i ideowa redakcja. Zdaniem medioznawcy Jacka Wasilewskiego na sporze najwięcej stracą czytelnicy, ale i cały system medialny. więcej
 
 
Dyrektor generalna Ewa Lampart odchodzi z Grupy ZPR Media
 
Z Grupą ZPR Media, do której należą m.in. „Super Express” i Wydawnictwo Harde, po 12 latach pracy żegna się dyrektor generalna Ewa Lampart. więcej
 
 
TVP World nadaje bez koncesji. KRRiT: Nie musi jej posiadać
 
Telewizja Polska 18 listopada uruchomiła kanał TVP World. Choć nadaje nie tylko w internecie, ale także drogą satelitarną, nie posiada koncesji. Rzeczniczka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zapewnia portal Wirutalnemedia.pl, że nowa stacja nie potrzebuje koncesji, bo jest tworzona przez TVP.  więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wydatki reklamowe w Polsce 4 proc. wyższe niż przed epidemią. Handel motorem wzrostu, spadki tylko w prasie i kinach więcej
 
Bliscy dziennikarze wspominają Witolda Odrobinę. "Do bólu wrażliwy i skryty" więcej
 
Władze ,,Gazety Wyborczej" o zwolnieniu Wójcika: wbrew prawu, więc niebyłe, zarząd Agory manipuluje więcej
 
KSW z Viaplay przechodzi na model subskrypcyjny i rusza za granicę. ,,W Polsce dobrnęli do sufitu" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Motion Graphic Designer TVN GRUPA DISCOVERY
Operator Dźwięku TVN GRUPA DISCOVERY
Koordynator ds marketingu internetowego / Digital marketing coordinator Eleven Sports Network
Dziennikarz / Dziennikarka Forbes.pl Ringier Axel Springer
Social Media Specialist Ringier Axel Springer
Operator Obrazu TVN GRUPA DISCOVERY
REDAKTOR Wirtualnemedia.pl
Graphic Desiger Ringier Axel Springer
Performance Marketing Specialist (Medonet Market) Ringier Axel Springer
Redaktor czasopism branżowych/ sekretarz redakcji Presscom
PICTURE Editor GLOBAL LISTINGS
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TePanel podzielił się danymi. ,,Telewizor ma 90 proc. Polaków, radio z DAB+ niespełna 5 proc."

Na zlecenie KRRiT trwają prace nad stworzeniem kompleksowego pomiaru konsumpcji mediów przez Polaków. Andrzej Olszewski, szef badań TePanelu Instytutu Łączności - Telemetria Polska zdradził portalowi Wirtualnemedia.pl dane dotyczące posiadanych przez Polaków sprzętów. więcej

TVP World nadaje bez koncesji. KRRiT: Nie musi jej posiadać

Telewizja Polska 18 listopada uruchomiła kanał TVP World. Choć nadaje nie tylko w internecie, ale także drogą satelitarną, nie posiada koncesji. Rzeczniczka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zapewnia portal Wirutalnemedia.pl, że nowa stacja nie potrzebuje koncesji, bo jest tworzona przez TVP.  więcej

,,Top model 10" stracił widzów, ale TVN nadal liderem w 16-49.

Dziesiątą edycję programu „Top model” oglądało w TVN średnio 1,07 mln osób. Show w porównaniu do poprzedniego sezonu miał o 90 tys. mniej widzów. TVN w czasie jego emisji był drugi wśród wszystkich widzów i pierwszy w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły  38,21 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

20 skarg na ,,Wiadomości" TVP1. Powodem m.in. scena z serialu Netflixa

Od początku listopada do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło 20 skarg na „Wiadomości” TVP1. 19 z nich dotyczyło materiału, w którym do zobrazowania kryzysu imigracyjnego posłużono się nagraniem z planu serialu Netflixa. więcej

BBC reaktywuje linearny kanał telewizyjny

W lutym 2022 roku brytyjski nadawca publiczny reaktywuje linearny kanał BBC Three. Na powrót adresowanej do młodych widzów stacji po 6 latach zgodził się regulator rynku telewizyjnego Ofcom. więcej

Iwona Hartwich pozwała Magdalenę Ogórek za nazwanie jej ,,żywą gotówką"

Posłanka Koalicji Obywatelskiej, Iwona Hartwich, pozwała publicystkę TVP, Magdalenę Ogórek, za to, że dziennikarka na wizji stwierdziła, iż posłanka nazywana jest „żywą gotówką”. Domaga się przeprosin i zadośćuczynienia. Słowa padły pod koniec września, ale Hartwich pozew wniosła dopiero kilka dni temu. więcej

Disney wyda w przyszłym roku 33 mld dolarów na swoje produkcje

Walt Disney Company przedstawił budżet na 2022 rok. Amerykański koncern planuje w przyszłym roku wydać 33 mld dolarów na nowe tytuły. To aż o osiem mld dolarów więcej niż przeznaczono w tym roku. więcej

Nowy podcast Joanny Okuniewskiej w Empik Music

Empik Music, platforma streamingowa należąca do Grupy Empik, nawiązała współpracę z jedną z najpopularniejszych polskich podcasterek, Joanną Okuniewską. Od listopada w aplikacji ukazuje się cykl „Muzyczka Okuniewskiej”. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
TePanel podzielił się danymi. ,,Telewizor ma 90 proc. Polaków, radio z DAB+ niespełna 5 proc."

Na zlecenie KRRiT trwają prace nad stworzeniem kompleksowego pomiaru konsumpcji mediów przez Polaków. Andrzej Olszewski, szef badań TePanelu Instytutu Łączności - Telemetria Polska zdradził portalowi Wirtualnemedia.pl dane dotyczące posiadanych przez Polaków sprzętów. więcej

 
Ewart, Sekielski i Bojanowski o kondycji polskich mediów. "Tandeta wypycha wartościowe treści"

- Chciałabym wierzyć, że media się wybronią, ale niestety jest zmasowany atak i wykorzystane są wszystkie narzędzia, jakimi dysponuje obecna władza, żeby nas zadusić. Ja bym to porównała do oddziału intensywnej terapii dla mediów. Jesteśmy pod kroplówką - ocenia Ewa Ewart, wieloletnia dziennikarka BBC, dziś związana z TVN24. - Gigantyczne pieniądze idą na produkcje, które nic nie wnoszą, nie opowiadają nam świata, nie rozwijają nas, nie edukują - dodaje Tomasz Sekielski. więcej

 
Pierwsza płyta Radia Nowy Świat już w sprzedaży, dochód dla zdolnych dzieci uchodźców

Radio Nowy Świat wydało pierwszą swoją płytę. Cały dochód z jej sprzedaży przeznaczy na stypendia dla uzdolnionych dzieci uchodźców, znajdujących się w Polsce pod opieką Fundacji Ocalenie. Na płycie znalazła się też piosenka „Chodź tu” nagrana i opublikowana kilka miesięcy wcześniej przez radiowców. więcej

 
RMF FM rozpoczyna świąteczny sezon. 29 listopada zacznie grać gwiazdkowe hity

W najbliższą sobotę radio RMF FM zaprasza słuchaczy na przedświąteczny koncert Antka Smykiewicza na krakowskim Rynku połączony z zapaleniem lampek na miejskiej choince. W poniedziałek stacja zacznie grać świąteczne przeboje, a na antenie wystartuje loteria "Świetny Mikołaj". więcej

 
Marcin Gutowski z Nagrodą Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego

Tegoroczną Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego otrzymał dziennikarz TVN24 Marcin Gutowski. - Próbowano wyłączyć światło w mojej telewizji. To się nie udało. I się nie uda. Pracujemy dalej - mówił podczas uroczystej gali laureat. więcej

 
Polskie Radio nada cykl reportaży o przygranicznym kryzysie migracyjnym

Na antenie Polskiego Radia Dla Zagranicy wyemitowany zostanie cykl reportaży pod wspólnym tytułem „Focus On The Border”, dotyczący przyczyn i skutków kryzysu migracyjnego na wschodniej granicy Unii Europejskiej. Za przygotowanie materiałów odpowiada reporter Paweł Kurek. więcej

 
RMF FM liderem rynku radiowego w Krakowie

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w okresie od maja do października 2021 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Ponad 190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu. Działania SEO dla Netia.pl - case study

W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts. Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Play kończy współpracę z Kurdej-Szatan, cztery agencje walczę w nowym przetargu. "Marka poszukuje i potrzebuje nowego otwarcia"

Od kilku dni mówi się o tym, że sieć komórkowa Play ma zerwać współpracę z aktorką Barbarą Kurdej-Szatan, która w jej reklamach występuje od 8 lat. Powodem ma być zamieszanie wokół jej osoby po wypowiedzi na temat Straży Granicznej oraz napływające do operatora w związku z tym skargi klientów. Według strategów marketingowych marce potrzebne jest nowe otwarcie, bo dotychczasowa formuła komunikacji się wyczerpała. - Play musi wymyśleć się na nowo. Zaproponować rozwiązania, które ponownie zdynamizują markę, pozwolą jej odzyskać innowacyjny charakter - komentuje Adam Miecznikowski, chief strategy officer w Publicis Poland. więcej

Black Friday nigdy nie odejdzie do lamusa. Ale wciąż się zmienia

Czarny Piątek od lat był świętem handlu i polowania na cenowe okazje. W tym roku sytuacja jest nieco inna. Beztroskę czarnopiątkowego szaleństwa zakupowego przerwały gospodarcze turbulencje wywołane przez pandemię, czyli wysoka inflacja, przerwane łańcuchy dostaw, braki kluczowych komponentów i produktów. Czy z powodu tych kłopotów Black Friday 2021 będzie świętem czy czarnym piątkiem dla handlu? Oto opinie ekspertów branży e-commerce i nowych technologii. więcej

NCK szuka agencji do kampanii Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0

Narodowe Centrum Kultury wybiera w przetargu agencję, która zajmie się kampanią promującą Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jedynym kryterium wyboru jest cena. więcej

Rafał Brzoska i Marian Owerko przejmują Bakalland

Około 90 proc. udziałów firmy Bakalland mają kupić, poprzez spółki zależne, jej wieloletni szef Marian Owerko i prezes InPostu Rafał Brzoska. Z Bakallandu wycofuje się fundusz Innova Capital. więcej

Michał Holka marketplace managerem w Cube Group

Pracę w agencji digital marketingowej Cube Group jako marketplace manager zaczął Michał Holka. więcej

x-kom wycofuje film z Jasiem Kapelą i przeprasza. "Decyzja była nieprzemyślana"

Sklep internetowy x-kom w ostatniej chwili odwołał zaplanowaną na dziś premierę horroru "Czarny piątek". W produkcji zagrał  publicysta Jaś Kapela, który jest również autorem scenariusza. - Popełniliśmy błąd na etapie analizy - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl rzecznik prasowy x-kom Kamil Szwarbuła. więcej

Lewiatan: zakaz reklamy targetowanej zaszkodzi małym i średnim przedsiębiorstwom

Konfederacja Lewiatan uważa, że obostrzenia dotyczące reklamy targetowanej uderzą nie w wielkich potentatów internetowych, lecz w polskie i europejskie, małe i średnie przedsiębiorstwa. więcej

Maspex stawia na zrównoważony rozwój w materiałach reklamowych

Grupa Maspex zapowiedziała, że wszystkie materiały POS (czyli te stosowane w punktach sprzedaży) promujące jej marki Lubella, Krakus i Kotlin będą w 100 proc. nadawać się do recyklingu. więcej

Tarczyński sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu. Umowa na 14 mln złotych

Firma z branży produkcji mięsnej Tarczyński została sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław. Umowę podpisano na 6 lat. W czasie jej obowiązywania oficjalną nazwą obiektu będzie Tarczyński Arena.  Wartość kontraktu opiewa na kwotę 14 mln złotych. więcej

Biedronka sponsorem WOŚP, wkrótce specjalna oferta w sprzedaży

Sieć handlowa Biedronka (Jeronimo Martins Polska) została jednym ze sponsorów głównych 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się 30 stycznia 2022 roku. Już wkrótce klienci Biedronki będą mogli kupić specjalne produkty z kolekcji WOŚP, a od połowy grudnia wspierać akcję, dołączając się do zbiórki pieniędzy. więcej

"Przemoc to nie tradycja" podkreśla Centrum Praw Kobiet

Centrum Praw Kobiet ruszyło z kampanią pod hasłem "Przemoc to nie tradycja!". Jej start zaplanowano w Międzynarodowym Dniu Eliminacji Przemocy Wobec Kobiet. W spocie wystąpiły m.in. Agata Kulesza, Julia Kuczyńska Maffashion, Karolina Czarnecka, Sandra Drzymalska, Zuzanna Janin, Kamila Kamińska czy Kasia Sawczuk: więcej

Decathlon w nowej reklamie pyta "po co Ci te góry?

Decathlon w nowej kampanii zachęca do dyskusji i przedstawienia swojej odpowiedzi na pytanie kierowane do miłośników górskich szlaków "po co Ci te góry?. Nagrodą w konkursie jest górskie szkolenie z Maciejem Stańczakiem, himalaistą i ratownikiem medycznym. więcej

Przy IAB Polska działa grupa robocza Digital Out-Of-Home

W IAB Polska działa od października nowa grupa robocza Digital Out-Of-Home. Skupia przedstawicieli firm działających w tym segmencie reklamy. więcej

Chris Stephenson dyrektorem ds. globalnego marketingu w PHD

Sieć agencji mediowych PHD, należących do Omnicom Media Group mianowała Chrisa Stephensona dyrektorem ds. globalnego marketingu. Na stanowisku tym zastąpi on Avril Canavan, która po 11 latach odchodzi z firmy. więcej

Natalia Żmuda dołącza do agencji Labcon

Do agencji kreatywnej Labcon (Group One) w roli social media team leadera dołącza Natalia Żmuda. Będzie odpowiadać za zarządzanie zespołem social media managerów oraz rozwój kompetencji agencji w obszarze mediów społecznościowych. więcej

Betfan razem z TVP Sport kibicują Lewandowskiemu w zdobyciu Złotej Piłki

Betfan, legalny polski bukmacher, uruchomił kampanię promocyjną we współpracy z TVP Sport wokół plebiscytu Złota Piłka. W ramach akcji „Lewy Guuurom” bukmacher przygotował zakład specjalny, w którym najlepszy polski piłkarz zwyciężył jeszcze przed oficjalnym ogłoszeniem laureata głosowania dziennikarzy sportowych z całego świata. więcej

Każda marka może mieć oryginalne brzmienie od MassiveMusic

MassiveMusic wchodzi do Polski, Europy Środkowo-Wschodniej. Przedstawiacie się jako studio nagrań największych na świecie znanych marek. Co zaproponujecie lokalnemu rynkowi? materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Konflikt w Agorze to starcie ,,budowniczych demokracji" z ,,bezdusznymi królami Excela"

Dziennikarze oceniają, że po dwóch stronach konfliktu między zarządem Agory a kierownictwem „Gazety Wyborczej” stoją biznesowi menedżerowie i ideowa redakcja. Zdaniem medioznawcy Jacka Wasilewskiego na sporze najwięcej stracą czytelnicy, ale i cały system medialny. więcej

Dyrektor generalna Ewa Lampart odchodzi z Grupy ZPR Media

Z Grupą ZPR Media, do której należą m.in. „Super Express” i Wydawnictwo Harde, po 12 latach pracy żegna się dyrektor generalna Ewa Lampart. więcej

Kurski i Wójcik: Zarząd Agory chwyta się dezinformacji i insynuacji, aby nas obrzucić błotem

Pierwszy zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” (Agora) Jarosław Kurski i zwolniony niedawno dyrektor wydawniczy tytułu Jerzy Wójcik komunikat zarządu, który zarzucał im działanie dla własnej korzyści, nazywają „czarnym PR-em”. „Zarząd wydał dzisiaj długie oświadczenie tylko po to, by umieścić w nim dwa zatrute zdania” - oceniają. więcej

Dorota Kania chce pozwać autora Onetu za tekst, który jeszcze nie powstał

Członkini zarządu Polska Press, Dorota Kania, zapowiedziała, że pozwie portal Onet.pl i jego dziennikarza, Łukasza Cieślę, za tekst, który przygotowuje na jej temat. - Dostałam pytania, były z tezą i insynuujące - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Kania. więcej

Rafał Mądry po 13 latach pracy odchodzi z ,,Super Expressu"

Z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media) żegna się Rafał Mądry, szef działu Auto - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W dzienniku pracował przez 13 lat. więcej

Zarząd Agory odpowiada ,,Gazecie Wyborczej": to spór personalny, Kurski i Wójcik chcieli lepszych warunków tylko dla siebie

- Jesteśmy zdumieni, że w historycznym tytule, jakim jest "Gazeta Wyborcza", używa się wielkich słów, by bronić pozycji jednego kolegi - napisał zarząd Agory w liście do pracowników. Dodał, że w czasie pandemii Jarosław Kurski i Jerzy Wójcik chcieli uzyskać lepsze warunki pracy tylko dla siebie. więcej

Właściciel Gremi Media z większymi wpływami i zyskiem

W zeszłym kwartale grupa kapitałowa KCI, większościowy akcjonariusz Gremi Media, wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 4,9 proc. do 24,33 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 3,53 do 4,19 mln zł. więcej

Wg "maili Dworczyka" Mateusz Morawiecki chciał wezwania ambasadora Niemiec ,,na dywanik" z powodu artykułu ,,Faktu"

Według maila mającego pochodzić ze skrzynki Michała Dworczyka na początku października 2018 roku premier Mateusz Morawiecki poprosił, żeby w związku z publikacjami „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) polska dyplomacja wezwała na rozmowę ambasadora Niemiec. - I powiedzieli że widzimy że niemiecka gazeta idzie już nie nawet „ręka w rękę” z PO/PSL ale że ona jest w butach opozycji i ona jest opozycją - czytamy w mailu. więcej

Fotoreporterzy przeszukani w strefie przygranicznej składają w sądzie zażalenie i zapowiadają dalsze kroki prawne

Dwaj z trzech fotoreporterów zatrzymanych kilka dni przez żołnierzy w strefie przygranicznej złożyli w białostockim sądzie zażalenie na tę interwencję. Przekonują w nim sąd, że podjęte czynności -m.in. skucie kajdankami czy grożenie bronią - były rażącym nadużyciem władzy. Zapowiadają także złożenie zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w tej sprawie. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Fałszywe certyfikaty szczepienia problemem Polski i innych krajów UE

Problem handel fałszywymi certyfikatami szczepienia na COVID-19 dotyczy nie tylko Polski. “Do ministerstwa wpływają informację pochodzące zarówno z kraju, jak i z innych państw członkowskich UE, o obrocie sfałszowanymi zaświadczeniami o szczepieniu” - komentuje Ministerstwo Zdrowia. więcej

Lewiatan: zakaz reklamy targetowanej zaszkodzi małym i średnim przedsiębiorstwom

Konfederacja Lewiatan uważa, że obostrzenia dotyczące reklamy targetowanej uderzą nie w wielkich potentatów internetowych, lecz w polskie i europejskie, małe i średnie przedsiębiorstwa. więcej

Grupa CCC chce mieć w 2025 r. min. 60 proc. wpływów z e-commerce, połowa sprzedaży eobuwia w mobile'u

W ogłoszonej właśnie strategii Grupa CCC do 2025 roku chce trzykrotnie zwiększyć przychody, w których e-commerce ma mieć minimum 60 proc. udziałów. Największą linią biznesową firmy stanie się eobuwie, które ma realizować ponad 50 proc. sprzedaży poprzez aplikacje mobilne. więcej

Pentagon Research pomoże Kanałowi Sportowemu wycenić efektywność dla reklamodawców

Firma badawcza Pentagon Research w ramach współpracy przygotuje dla Kanału Sportowego system wyceny efektywności lokowania produktów. Ponadto widzowie Kanału Sportowego będą mogli w nowy sposób oceniać emitowane programy. więcej

Youtube wprowadza nowe funkcje dla twórców

Na platformie Youtube pojawią się nowe funkcje dla twórców korzystających z Youtube Studio. Użytkownicy będą mogli ponownie wykorzystać szczegóły z poprzednich filmów w nowych materiałach wideo. więcej

Google zapłaci w Irlandii 218 mln euro podatków

Koncern Google zawarł z władzami Irlandii ugodę, zgodnie z którą zapłaci w tym kraju kwotę 218 mln euro podatków. W 2020 roku spółka Google Ireland zanotowała obroty przekraczające 48 mld euro. więcej

Allegro usuwa licytację obiadu z Robertem Bąkiewiczem

Platforma Allegro usunęła ofertę licytacji wspólnego obiadu z liderem Marszu Niepodległości Robertem Bąkiewiczem. - Tego typu aukcje należy wystawiać jako charytatywne - tłumaczy Allegro. więcej

MBE przejmuje PrestaShop. Będą kompleksowe usługi dla firm w sieci

Włoski koncern MBE Worldwide uzgodnił przejęcie platformy internetowej PrestaShop. W efekcie fuzji ma powstać zintegrowany model obsługi klienta, umożliwiający rozwój przedsiębiorstw w sieci. więcej

Na stacjach Shell można nadać paczkę DHL

Stacje paliw Shell, firma kurierska DHL Parcel i operator technologiczny Pointpack rozpoczęły współpracę w zakresie obsługi nadawania i odbierania przesyłek na stacjach paliw Shell w całym kraju. Dzięki niej klienci mogą skorzystać z usług DHL na 356 stacjach Shell, czyli większości stacji tej marki w Polsce. więcej

WP Pilot promocyjnie daje dostęp do 50 kanałów za wykupienie dostępu do gali FEN37

W sobotę, 27 listopada, o godzinie 19:00 rozpocznie się transmisja gali FEN37: ENERGA Fight Night Wrocław. Użytkownicy WP Pilot, kupując dostęp do gali otrzymają także możliwość oglądania ponad 50 kanałów TV przez miesiąc. więcej

Nowy podcast Joanny Okuniewskiej w Empik Music

Empik Music, platforma streamingowa należąca do Grupy Empik, nawiązała współpracę z jedną z najpopularniejszych polskich podcasterek, Joanną Okuniewską. Od listopada w aplikacji ukazuje się cykl „Muzyczka Okuniewskiej”. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
65 proc. aktywnych zawodowo Polaków odczuwa symptomy wypalenia zawodowego

65 proc. aktywnych zawodowo Polaków skarży się na symptomy wypalenia zawodowego. Do najczęstszych objawów należą fizyczne i psychiczne wyczerpanie, brak satysfakcji z pracy, motywacji do działania oraz długotrwałe zmęczenie – wynika z najnowszego badania opinii społecznej. więcej

Co drugi Polak jest podatny na zakupy pod wpływem humoru i nastroju

Jednej piątej Polaków zdarza się co najmniej raz na kilka miesięcy wydać pod wpływem chwili 500 zł - wynika z badania dla Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor. Najmniej odporni na zakupy pod wpływem nastroju są dobrze zarabiający mężczyźni ok. czterdziestki z niższym wykształceniem. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Paweł Wójcik za Katarzynę Hałat rzecznikiem prasowym Grupy Azoty ,,Puławy"

Paweł Wójcik objął w listopadzie funkcję rzecznika Grupy Azoty „Puławy”. więcej

Agencja OBTK współpracuje z marką alkoholową Kruk

Agencja On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z firmą Kravt & Co dla marki z jej portfolio - Wódki Manufakturowej Kruk. więcej

Komunikacja+PR rozszerza współpracę z GfK

Komunikacja+PR, agencja wchodząca w skład Grupy Komunikacja Plus, rozszerza trwającą od 2019 roku współpracę z agencją badawczą GfK. więcej

Weronika Janda oraz Magdalena Galant awansowały w 38 Content Communication

Weronika Janda oraz Magdalena Galant zostały nowymi group account managerami w agencji 38 Content Communication. Na nowych stanowiskach pokierują zespołami PR managerów, seniorów i consultantów, nadzorując projekty contentowe dla klientów agencji. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Fałszywe certyfikaty szczepienia problemem Polski i innych krajów UE
Autonomiczne taksówki w Pekinie będą płatne. Ponad 5 dolarów za 3 kilometry
Apple ostrzega potencjalne ofiary Pegasusa. Komunikat dostali aktywiści z Ugandy, Salwadoru, Tajlandii i prok. Ewa Wrzosek
Pierwsze rozwiązania 5G w Polsce działają już w fabrykach
Huuuge wyszło na plus, sześć razy więcej wpływów z ,,Traffic Puzzle"
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj