|
|
|
|
|
|
|
Zmiana standardu naziemnej telewizji. List TVP do parafii i specjalna infolinia
W II kwartale 2022 roku dojdzie w Polsce do zmiany standardu naziemnej telewizji cyfrowej. Telewizja Polska planuje uruchomić planszowy kanał testowy. Nadawca publiczny nie wyklucza też uruchomienia specjalnej infolinii i listu do parafii z informacjami o DVB-T2/HEVC.
więcej
|
Polsat pracuje nad stworzeniem konkurencji dla ,,W tyle wizji" i ,,Szkła kontaktowego"
Polsat News jako jedyny duży kanał informacyjny nie ma swojego programu satyrycznego. Wkrótce może się to zmienić. Trwają prace nad stworzeniem formatu zbliżonego do „Szkła kontaktowego” i „W tyle wizji”. Do roli prowadzącego przymierzany jest Rafał Ziemkiewicz.
więcej
|
Mieszkańcy województwa lubuskiego najsłabiej przygotowani na DVB-T2/HEVC
Za kilka miesięcy ponad 2 mln gospodarstw domowych może utracić dostęp do naziemnej telewizji cyfrowej. Z danych Krajowego Instytutu Mediów wynika, że najsłabiej do nowego standardu DVB-T2/HEVC są przygotowani mieszkańcy województwa lubuskiego, a najlepiej opolskiego.
więcej
|
Jaworowicz i Semka z Nagrodami Mediów Publicznych. Naczelny PAP nagrodzony przez zarząd PAP, Ewa Stankiewicz przez TVP
W warszawskiej siedzibie TVP ogłoszono w poniedziałek laureatów Nagród Mediów Publicznych 2021. Za "Słowo" uhonorowano Joannę Siedlecką, Elżbieta Jaworowicz została nagrodzona w kategorii "Obraz", za "Muzykę” wyróżniono Józefa Skrzeka; a Piotra Semkę - w kategorii "Idea".
więcej
|
,,Mam talent!" stracił 610 tys. widzów, ale TVN nadal liderem rynku. 40,02 mln zł z reklam
Trzynasta edycja „Mam talent!” gromadziła średnio 1,86 mln widzów. Względem nadawanej dwa lata temu w tym samym paśmie dwunastej edycji widownia formatu zmalała o 610 tys. osób. TVN w czasie emisji talent-show nadal był liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 40,02 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KRRiT pochwaliła TVN24 za usunięcie obelg Frasyniuka w ,,Faktach po Faktach", wytknęła brak reakcji Kajdanowicza
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oceniła, że TVN24 słusznie usunął ze swoich platform internetowych wypowiedzi Władysława Frasyniuka w „Faktach po Faktach”, w których obraził funkcjonariuszy Straży Granicznej. Zaznaczyła, że w programie zabrakło odpowiedniej reakcji prowadzącego Grzegorza Kajdanowicza.
więcej
|
Nowy program ,,Like a bo$$" w TTV, emisja od 3 grudnia
Od 3 grudnia TTV emitować będzie nowy autorski program „Like a bo$$”. Jego bohaterami są mężczyźni, którzy odnieśli sukces zawodowy. Za realizację projektu odpowiada Unlimited Film Operations.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami. TVN24 wyprzedziło TVP Info. ,,Rolnik szuka żony", ,,M jak miłość", Fakty" i PŚ w skokach hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły reality-show „Rolnik szuka żony”, serial „M jak miłość ” oraz dziennik TVN „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP z ,,Paszportami Wolności" na rocznicę stanu wojennego: 13 dokumentów o ludziach Solidarności
Z okazji 40. rocznicy ogłoszenia stanu wojennego Telewizja Polska zaczyna akcję „Paszporty Wolności”. Pokaże w TVP Historia 13 filmów dokumentalnych o działaczach Solidarności, a dodatkowo w TVP1 zostanie wyemitowana gala. - Mam nadzieję, że nasza akcja jest dopiero początkiem, że to jest tak naprawdę wypuszczenie pierwszego takiego ognia, naszego sygnału, bo bohaterów są tysiące w Polsce - podkreślił członek zarządu TVP Mateusz Matyszkowicz.
więcej
|
Sprzedaż telewizorów traci impet. Ponad 10 procent mniej rok do roku
W czwartym kwartale 2021 roku dostawy telewizorów na rynek spadną rok do roku o 10,3 procent, zaś w skali półrocza o 12 procent – wynika z analiz firmy TrendForce. Przyczyny słabnącej koniunktury na rynku to kryzys spowodowany pandemią oraz rosnące ceny odbiorników.
więcej
|
Sony wprowadza platformę HD+ dla tegorocznych modeli telewizorów
Sony wprowadza platformę HD+ dla tegorocznych modeli telewizorów XR 8K LED, 4K OLED i 4K LED.
więcej
|
Trybunał Konstytucyjny zajmie się przepisami, na mocy których oskarżono zarząd nadawcy TV Trwam
W połowie grudnia Trybunał Konstytucyjny ma zająć się przepisami odnośnie dostępu do informacji publicznej, kluczowymi dla procesu wytoczonego zarządowi fundacji Lux Veritatis. Zmienił się skład orzekający w sprawie: Julię Przyłębską zastąpiła Krystyna Pawłowicz, która jest także w tym przypadku sprawozdawcą. Media wytykają, że jeszcze kwietniu br. broniła na Twitterze Lux Veritatis i atakowała pozywające je Stowarzyszenie Watchdog Polska.
więcej
|
Izba Lordów krytykuje prywatyzację Channel 4
Izba Lordów skrytykowała rząd Wielkiej Brytanii za jego politykę dotyczącą prywatyzacji stacji Channel 4. Zdaniem parlamentarzystów brytyjski gabinet nie dba o wystarczające konsultacje w sprawie oddania nadawcy w prywatne ręce, a w swoich sprawozdaniach skupia się wyłącznie na wskazaniu wad dotyczących pozostawienia Channel 4 w rękach państwa.
więcej
|
Tomasz Lorek będzie reporterem w Eleven Sports z żużlowej PGE Ekstraligi
Dziennikarz Polsat Sport Tomasz Lorek od przyszłego roku będzie współpracował z Eleven Sports (obie grupy stacji należą do Telewizji Polsat) jako reporter w transmisjach z żużlowej PGE Ekstraligi.
więcej
|
108 mln subskrypcji usług Disneya w samych Stanach Zjednoczonych
Platforma streamingowa Disney+ przekroczy pod koniec roku liczbę 108 mln subskrypcji w samych Stanach Zjednoczonych. Według Ampere Analysis serwis na początku IV kwartału br. miał 100 mln subskrybentów.
więcej
|
Joanna Kurowska po 17 latach powraca do ,,Pierwszej miłości"
Do obsady serialu Polsatu „Pierwsza miłość” po 17 latach przerwy powróciła Joanna Kurowska.
więcej
|
Pluto TV w Skandynawii w 2022 roku, współpraca ViacomCBS i NENT Group
ViacomCBS i NENT Group rozpoczęły współpracę w zakresie uruchomienia platformy Pluto TV w Skandynawii w przyszłym roku.
więcej
|
Nowy serial ,,Pozłacany wiek" od 25 stycznia w HBO GO (wideo)
Od 25 stycznia 2022 roku w serwisie HBO GO będzie można oglądać nowy serial „Pozłacany wiek”.
więcej
|
Za kulisami biznesu. Jak rywalizują ze sobą wielkie marki? Biznes to walka. Walka o portfele i serca klientów. Niezależnie od tego, z czego czerpie się zyski, zawsze istnieje ktoś, kto chce robić to samo, tylko szybciej, taniej albo lepiej. Co są w stanie zrobić rywalizujące ze sobą firmy, żeby pokonać konkurencję? David Brown, twórca najpopularniejszego na świecie podcastu Business Wars, a także bestsellerowej książki "Wojny Biznesowe" od dawna zgłębia tę tematykę i próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie, gdzie leżą granice rywalizacji w biznesie i dokąd to zjawisko prowadzi. Odpowiedź może zaskakiwać – praktycznie w każdym przypadku walka o prymat okazuje się gwarantem rozwoju. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaworowicz i Semka z Nagrodami Mediów Publicznych. Naczelny PAP nagrodzony przez zarząd PAP, Ewa Stankiewicz przez TVP
W warszawskiej siedzibie TVP ogłoszono w poniedziałek laureatów Nagród Mediów Publicznych 2021. Za "Słowo" uhonorowano Joannę Siedlecką, Elżbieta Jaworowicz została nagrodzona w kategorii "Obraz", za "Muzykę” wyróżniono Józefa Skrzeka; a Piotra Semkę - w kategorii "Idea".
więcej
|
|
RMF Classic w tym roku świąteczne przeboje gra wcześniej
Od środy, 1 grudnia, RMF Classic jak co roku zmienia swój profil muzyczny i przez cały dzień grać będzie największe przeboje związane z okresem Bożego Narodzenia. Termin startu akcji „Najpiękniejsza Muzyka na Święta” w tym roku wybrali słuchacze.
więcej
|
|
Robert Kozyra jako szef studia filmowego Dominiki Kulczyk rozważa nową ekranizację ,,Akademii Pana Kleksa"
Nowym prezesem studia filmowego dFlights, należącego do holdingu Dominiki Kulczyk, został Robert Kozyra, w przeszłości m.in. prezes Eurozetu. Firma zastanawia się nad nową ekranizacją książki „Akademia Pana Kleksa”, media spekulują, że reżyserem może być Maciej Kawulski, a tytułową role zagrać Rafał Zawierucha.
więcej
|
|
Przemysław Ziurkowski dołącza do managmentu Eurozetu
Przemysław Ziurkowski objął stanowisko pełnomocnika zarządu ds. sprzedaży internetowej w Grupie Eurozet. To nowo utworzone stanowisko. Ostatnio pracował w Multi Channel Network.
więcej
|
|
Tomasz Zapert dołączył do prowadzących ,,Klubu Trójki"
Dziennikarz i krytyk literacki, Tomasz Zapert, został nowym prowadzącym codziennej audycji „Klub Trójki”. Z Polskim Radiem związany jest już od kilku lat, jako prowadzący kulturalną audycję na antenie Polskiego Radia 24.
więcej
|
|
RMF FM zdecydowanym liderem w Poznaniu. Eska wyprzedziła TOK FM
Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajęło RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Eska i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Ponad
190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu.
Działania SEO dla Netia.pl - case study
W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego
miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze
współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts.
Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Maffashion: wszystkie formalności z UOKiK z naszej strony dopełnione
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował w poniedziałek o podjęciu kroków przeciw czwórce influencerów, którzy w ocenie urzędu nie podjęli współpracy w toczącym się postępowaniu wyjaśniającym nt. kryptoreklam. Jedną z tych influencere jest Julia Kuczyńska "Maffashion". - Z naszej strony jako agencji, która obsługuje zlecenia pomiędzy kontrahentami a Julią Kuczyńską wszystkie formalności zostały dopełnione - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kuba Szwedowski z agencji DB4 reprezentującej influencerkę. Zdaniem ekspertów influencerzy i influencerki objęte postępowaniem mogli nie mieć złych zamiarów, a jedynie dopuścić się niedopatrzeń w komunikacji z UOKiK.
więcej
|
Apart w świątecznej reklamie znów pokazuje bajkowy świat. ,,Zmiana komunikacji nie byłaby właściwym rozwiązaniem"
Producent biżuterii Apart podobnie jak przed rokiem pokazuje w bożonarodzeniowej kampanii bajkowy świat i stawia na luksus, za które w ub.r. marka została mocno skrytykowana. Marka YES postawiła z kolei na realia, z którymi borykają się współczesne kobiety i stworzyła pewnego rodzaju manifest. - Zmiana kursu komunikacji Apartu nie byłaby dzisiaj właściwym posunięciem. Szczególnie że konkurencyjny YES zagospodarował już alternatywną tonalność. W przypadku Apartu spójność i konsekwencja - pomimo pierwotnych błędów - może wydawać się najlepszym rozwiązaniem - ocenia Marek Gonsior, niezależny konsultant i doradca marki.
więcej
|
Ministerstwo Rozwoju i Technologii planuje centrum informacji o Polskim Ładzie
Ministerstwo Rozwoju i Technologii planuje uruchomienie multikanałowego Centrum Informacji "Polski Ład" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Szuka firmy, która się tym zajmie.
więcej
|
Ewa Farna będzie promować w Czechach polskie atrakcje turystyczne, POT szuka agencji
Polska Organizacja Turystyczna zaprasza agencje do składania ofert w celu przeprowadzenia kampanii reklamowej na rynku czeskim mającej budować wizerunek Polski jako atrakcyjnej destynacji turystycznej oraz mającej zachęcać do podróży do Polski po zniesieniu obostrzeń w podróżowaniu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Enea daje po 2 mln zł na sponsoring dwóch radomskich klubów
Spółka Enea Wytwarzanie (spółka zależna Enea SA) przedłużyła umowy sponsorskie z dwoma radomskimi klubami: siatkarskiego Cerrad Enea Czarni Radom oraz piłkarskiego Radomiak Radom. Każdy z kontraktów opiewa na kwotę 2 mln zł netto - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mata w nowej piosence odpowiada krytykującym go za współpracę z McDonald's
"Czasem 16 godzin dziennie siedzę w studiu, no a czasem na kanapie. Ale wstaję po południu i nie tyram na etacie, dlatego szanuję pracę, ty wylewasz matcha latte, głupia pi...o" - rapuje Mata w najnowszym utworze "MC". Nowy singiel to jego odpowiedź na zarzuty, że m.in. reklamuje niezdrowe jedzenie.
więcej
|
Księżna Kate "pobita" na potrzeby kampanii antyprzemocowej
Zdjęcia brytyjskiej księżej Kate z posiniaczoną twarzą posłużyły twórcy kampanii społecznej na temat przemocy domowej. Wizerunek żony księcia Williama spreparował włoski artysta Alexsandro Palombo.
więcej
|
Niższe limity osób w kinach, kościołach i gastronomii. Niedzielski: jesteśmy w apogeum czwartej fali
Minister zdrowia Adam Niedzielski zapowiedział w poniedziałek bardziej restrykcyjne limity osób mogących przebywać jednocześnie m.in. w placówkach kultury, kościołach, hotelach, lokalach gastronomicznych i na weselach. Nowe regulacje będą obowiązywały od 1 do 17 grudnia. - Jesteśmy gdzieś w apogeum czwartek fali. Teraz spodziewamy się, że albo te wzrosty wyhamują i będą utrzymywały się na tym stabilnym poziomie - stwierdził Niedzielski.
więcej
|
Grupa 4fun Media z 3,7 mln zł kwartalnego zysku. Odbicie w outdoorze i naEkranie.pl
W trzecim kwartale br. Grupa 4fun Media osiągnęła wzrost przychodów z działalności kontynuowanej o 32 proc. do 8,8 mln zł i zysku netto z 409 tys. zł do 3,73 mln zł. Mocno zwiększyły się wpływy z reklamy zewnętrznej i serwisów internetowych.
więcej
|
"Dziewczyny z Dubaju" polskim otwarciem roku. 278 tys. widzów w premierowy weekend
Film "Dziewczyny z Dubaju" w reżyserii Marii Sadowskiej zalicza najlepsze polskie otwarcie 2021 roku - produkcję obejrzało w kinach w weekend otwarcia ponad 278 tysięcy widzów.
więcej
|
Renata Marszewska: Propeller Film do Timecode Film Production
Do Timecode Film Production dołączyła kierowniczka produkcji Renata Marszewska.
więcej
|
Zespół świętych Mikołajów w świątecznej reklamie Providenta
Provident ruszył ze świąteczną odsłoną swojej kampanii reklamowej opartej na popularnym przeboju z 2000 roku. Działania przygotowały Mullenlowe Warsaw, Państwo Rodzeństwo, F1LM i OMD.
więcej
|
"Siła marzeń" w paneuropejskiej kampanii motocykli Honda
Honda Motorcycles, największy na świecie producent motocykli, rusza z ogólnoeuropejską kampanią reklamową pod hasłem "The Power of dreams". Ma pomóc marce w zwiększeniu jej udziału w rynku europejskim.
więcej
|
UOKiK wszczyna postępowanie wobec Maffashion, Marcina Dubiela, Kruszwila i Marleny Sojki, zachęca do zgłaszania scamu
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów chce nałożenia kary na Julę Kuczyńską "Maffashion", Marcina Dubiela, Marka Kruszela "Kruszwila" i Marlenę Sojki za brak współpracy w ramach postępowania dotyczącego aktywności marketingowych. Ponadto wszczął postępowanie wyjaśniające, w którym sprawdzi, czy influencerzy promują tzw. scam.
więcej
|
Agencja Communication Unlimited pracuje dla marki Finture
Agencja Communication Unlimited rozpoczęła współpracę z Finture, dostawcą usług informatycznych. Odpowiada m.in. za opracowanie strategii marki.
więcej
|
Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa konkurs ofert na kampanię 360 ,,Pełnosprawni w miłości" Fundacji Avalon
Fundacja Avalon wspierająca osoby z niepełnosprawnością wybrała Agencję Nie Do Ogarnięcia do realizacji kampanii społecznej “Pełnosprawni w miłości” realizowanej w ramach projektu Sekson.
więcej
|
Każda marka może mieć oryginalne brzmienie od MassiveMusic MassiveMusic wchodzi do Polski, Europy Środkowo-Wschodniej. Przedstawiacie się jako studio nagrań największych na świecie znanych marek. Co zaproponujecie lokalnemu rynkowi? materiał partnerskiwięcej |
|
|
Maffashion: wszystkie formalności z UOKiK z naszej strony dopełnione
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował w poniedziałek o podjęciu kroków przeciw czwórce influencerów, którzy w ocenie urzędu nie podjęli współpracy w toczącym się postępowaniu wyjaśniającym nt. kryptoreklam. Jedną z tych influencere jest Julia Kuczyńska "Maffashion". - Z naszej strony jako agencji, która obsługuje zlecenia pomiędzy kontrahentami a Julią Kuczyńską wszystkie formalności zostały dopełnione - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kuba Szwedowski z agencji DB4 reprezentującej influencerkę. Zdaniem ekspertów influencerzy i influencerki objęte postępowaniem mogli nie mieć złych zamiarów, a jedynie dopuścić się niedopatrzeń w komunikacji z UOKiK.
więcej
|
Marcin Rola w grudniu uruchomi "polski YouTube". "Słychać wycie? Znakomicie!"
- Naszą misją jest patriotyzm, ochrona religii katolickiej oraz rodziny. Stąd pomysł zrzeszenia wszystkich twórców prawicowych, którzy są nagminnie uciszani przez lewicowy YouTube - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Rola, twórca prawicowego kanału wRealu24 i jeden z pomysłodawców BanBye.pl, nowej platformy medialnej.
więcej
|
Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium. Wysoka pozycja Wirtualnemedia.pl
Liderem rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" za październik 2021 została Wirtualna Polska , na której informacje dziennikarze innych redakcji powoływali się niemalże 4 tys. razy - podaje Instytut Monitorowania Mediów. Miejsce czwarte w zestawieniu najczęściej cytowanych serwisów internetowych zajmują Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jack Dorsey przestał być szefem Twittera
Współzałożyciel i dyrektor generalny Twittera Jack Dorsey zrezygnował ze stanowiska w firmie. Zastąpił go dotychczasowy CTO (dyrektor ds. technologii) Parag Agrawal.
więcej
|
Wojciech Tomaszewski w zarządzie Answear.com
Do zarządu spółki Answear.com został powołany Wojciech Tomaszewski, poprzednio jej dyrektor ds. marketingu i e-commerce. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Onet i Geant Polska.
więcej
|
Lush Cosmetics zawiesza działalność w social mediach
Firma Lush Cosmetics, producent kosmetyków zawiesiła swoją działalność na Facebooku, Instagramie, Snapchacie i TikToku. Decyzja ta jest spowodowana niedostatecznym zapewnieniem bezpieczeństwa dla użytkowników tych platform.
więcej
|
Australia rusza do walki z trollami i hejtem. Autorzy treści przestaną być anonimowi
Rząd Australii szykuje nowe przepisy związane z atakami w mediach społecznościowych. Według planów trolle oraz hejterzy i autorzy treści zawierających zniesławienia przestaną być anonimowi, a platformy takie jak Facebook czy Twitter będą musiały ujawniać odpowiednim organom ich dane personalne.
więcej
|
Netflix pokaże w grudniu serial inspirowany książką papieża Franciszka
W poniedziałek Netflix zaprezentował pierwszy zwiastun, plakaty, zdjęcia i nazwiska bohaterów serialu dokumentalnego „Opowieści pokolenia z papieżem Franciszkiem”. 4-odcinkowy serial stworzony przez Simonę Ercolani i wyprodukowany przez studio Stand By Me, zadebiutuje na platformie w sobotę, 25 grudnia we wszystkich krajach, w których dostępna jest usługa.
więcej
|
Business Insider Polska z nowym layoutem i sekcjami tematycznymi
Serwis Businessinsider.com.pl (Ringier Axel Springer Polska) zyskał nową oprawę graficzną oraz pięć głównych sekcji tematycznych: gospodarka, rynek, biznes, finanse osobiste oraz technologia i trendy.
więcej
|
Jak zamazać lokację w Google Street View? Poradnik
Google Street View umożliwia dokładne zlokalizowanie miejsc na mapie. Funkcja aplikacji Google Maps pozwala, chociażby na zlokalizowanie konkretnych budynków. Co, jednak gdy ktoś sobie nie życzy, by jego dom był wyświetlany?
więcej
|
Allegro Biznes łączy siły z Marketplanet. Większa oferta w segmencie B2B
Platforma Allegro Biznes oraz Marketplanet zawarły umowę o współpracy. W ramach porozumienia użytkownicy serwisu z segmentu B2B uzyskają dostęp do produktów oferowanych przez sprzedawców funkcjonujących na Allegro.
więcej
|
UOKiK wszczyna postępowanie wobec Maffashion, Marcina Dubiela, Kruszwila i Marleny Sojki, zachęca do zgłaszania scamu
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów chce nałożenia kary na Julę Kuczyńską "Maffashion", Marcina Dubiela, Marka Kruszela "Kruszwila" i Marlenę Sojki za brak współpracy w ramach postępowania dotyczącego aktywności marketingowych. Ponadto wszczął postępowanie wyjaśniające, w którym sprawdzi, czy influencerzy promują tzw. scam.
więcej
|
Jakie będą skutki metawersum? "Wszystko zależy od nas"
Metawersum będzie nową formą interakcji z cyberprzestrzenią. To jak będziemy z tej technologii korzystać zależy od nas. Jej wpływ będzie jednak zależał też od indywidualnych cech psychicznych. Wierzę, że jesteśmy w stanie zaadaptować się do metawersum, ale wszystkie skutki trudno przewidzieć - mówi PAP dr Marta R. Jabłońska.
więcej
|
Blisko 1,3 mln Polaków robiąc e-zakupy podało ofiarą wycieku danych
Ofiarą wycieku danych padło blisko 1,3 mln Polaków podczas e-zakupów - wynika z badania dot. rzetelności sklepów internetowych. Ok. 760 tys. konsumentów zapytano podczas składania zamówienia w e-sklepie o PESEL, który nie jest niezbędny przy tego typu transakcjach.
więcej
|
Nie żyje youtuber Apetor
Norweski youtuber Apetor zmarł w wyniku utonięcia. Miał 57 lat.
więcej
|
Esport, czyli branża łącząca pasję i profesjonalizm
Branża esportowa naturalnie kojarzona jest z grami – to w końcu na arenach CS:GO, StarCraft II czy Dota II odbywają się największe turnieje na całym świecie. Prawda jest jednak taka, że praca w esporcie wcale nie musi wiązać się z graniem w gry. Sport elektroniczny to miejsce, w którym specjaliści wielu dziedzin mogą odnaleźć miejsce dla siebie.
więcej
|
Za kulisami biznesu. Jak rywalizują ze sobą wielkie marki? Biznes to walka. Walka o portfele i serca klientów. Niezależnie od tego, z czego czerpie się zyski, zawsze istnieje ktoś, kto chce robić to samo, tylko szybciej, taniej albo lepiej. Co są w stanie zrobić rywalizujące ze sobą firmy, żeby pokonać konkurencję? David Brown, twórca najpopularniejszego na świecie podcastu Business Wars, a także bestsellerowej książki "Wojny Biznesowe" od dawna zgłębia tę tematykę i próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie, gdzie leżą granice rywalizacji w biznesie i dokąd to zjawisko prowadzi. Odpowiedź może zaskakiwać – praktycznie w każdym przypadku walka o prymat okazuje się gwarantem rozwoju. materiał partnerskiwięcej |
|
|