|
|
|
|
|
|
|
TVN24 bezpłatnie w Player i w najtańszych pakietach operatorów płatnej telewizji. ,,Olbrzymie zainteresowanie Lex TVN"
TVN Grupa Discovery czasowo rozszerza zasięg TVN24. W związku z przyjęciem przez Sejm ustawy nazywanej „Lex TVN” stacja będzie dostępna dla wszystkich subskrybentów platformy streamingowej Player, a także w najtańszych pakietach sieci kablowych i platform cyfrowych.
więcej
|
Problemy z odbiorem gali KSW 65. Viaplay: Dotknęły niewielu użytkowników
W sobotę platforma streamingowa Viaplay po raz pierwszy przeprowadziła transmisję z gali KSW. Część subskrybentów w komentarzach internetowych narzekała na przerwy w transmisji. Biuro prasowe Viaplay w rozmowie z Wirtualnemedia.pl tłumaczy, że problemy dotknęły nielicznych.
więcej
|
Ponad 2,5 mln podpisów w obronie TVN. PiS kwestionuje ich wiarygodność
Ponad 2,5 mln Polaków podpisało się pod apelem w obronie TVN po tym jak Sejm przegłosował nowelizację ustawy o radiofonii i telewizji nazywaną „Lex TVN”. W wiarygodność sprzeciwu Polaków wobec zmian w przepisach wątpią jednak czołowi politycy PiS.
więcej
|
,,Kabaret. Super show Dwójki" w nowym paśmie stracił 223 tys. widzów
Drugi sezon programu „Kabaret. Super show Dwójki” w nowym paśmie oglądało średnio 478 tys. widzów, o 223 tys. osób mniej niż cykl miał wiosną br. w sobotnie wieczory. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 6,97 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowy Polsat wyda do 1,1 mld zł na swoje akcje, kupi je od innej spółki Zygmunta Solorza
Zarząd Cyfrowego Polsatu zdecydował, że nabędzie maksymalnie 32,005 mln akcji własnych od spółki Embud 2 po cenie nie wyższej niż 35 zł za sztukę.
więcej
|
Emitel nie chce płacić 260 mln zł ws. Info-TV-Operatora, odwołał się od wyroku
Operator radiotelekomunikacyjny Emitel złożył apelację od wyroku nakazującego mu zapłatę 263,4 mln zł spółce Magna Polonia za domniemane naruszenie poufności przy kupnie firmy Info-TV-Operator.
więcej
|
Trzeci sezon ,,The Voice Senior" od 1 stycznia w TVP2
Od 1 stycznia telewizyjna Dwójka w sobotnim prime-time emitować będzie trzeci sezon „The Voice Senior”, w którym nowymi trenerami będą Maryla Rodowicz i Piotr Cugowski. Właśnie został udostępniony pierwszy oficjalny zwiastun programu.
więcej
|
Nielegalny streaming będzie karany surowiej niż morderstwo
Malezja idzie na wojnę z piractwem streamingowym. W azjatyckim kraju właściciele pirackich serwisów z kanałami telewizyjnymi mogą trafić do więzienia nawet na 20 lat. Sprawcy niektórych morderstw w tym samym państwie mogą otrzymać 10-letnie wyroki.
więcej
|
,,Angela Black", ,,Euforia 2", ,,Gommora 5", ,,Ciche miejsce 2" i ,,Ostatni komers" w styczniu w HBO (wideo)
W styczniu 2022 roku w kanałach linearnych HBO pojawią się m.in. nowe seriale „Angela Black” i „Ktoś, gdzieś”, kolejne sezony „Euforii”, „Gommory”, czy filmy „Szkoła czarownic: Dziedzictwo”, „Ciche miejsce 2” i „Ostatni komers”.
więcej
|
Gergely Benda dyrektorem zarządzającym Antenna Etnertainment
Nowym dyrektorem zarządzającym Antenna Entertainment został Gergely Benda. Będzie odpowiedzialny za portfolio Antenna Group Television Network na 12 rynkach Europy Środkowej i Wschodniej. Spółka jest m.in. właścicielem kanałów grupy AXN.
więcej
|
Zmarł Żora Korolyov, znany z ,,Tańca z gwiazdami"
W wieku 34 lat zmarł tancerz, choreograf i aktor Żora Korolyov, popularny głównie z udziału w kilku edycjach show „Taniec z gwiazdami”.
więcej
|
Połowa Polaków chce, aby prezydent zawetował nowelę ustawy medialnej
50,7 proc. respondentów uważa, że prezydent powinien zawetować nowelizację ustawy medialnej; 19,7 proc. osób chciałoby jej podpisania; 12,5 proc. uważa, że o jej losach powinien zadecydować Trybunał Konstytucyjny; 17 proc. nie ma zdania w tej kwestii - wynika z sondażu United Surveys dla Wirtualnej Polski.
więcej
|
Electrolux z kampanią ,,Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania" Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii, która potrwa od 11.10 do 21.12 zaplanowano działania PR, w Social Mediach, współpracę z influencerami oraz ekspertem, video podcasty, a także wsparcie w prasie tradycyjnej, online i radio. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ranking influencerów finansowych: Krzysztof Berenda czołowym dziennikarzem, Michał Szafrański blogerem
Dziennikarz RMF 24 Krzysztof Berenda jest liderem wśród ekspertów biznesowych na Twitterze, a najbardziej aktywnym influencerem finansowym jest Michał Szafrański - wynika z drugiej edycji raportu opracowanego przez agencję Martis Consulting.
więcej
|
|
Radio Nowy Świat prezentuje świąteczny klip. Występują w nim dziennikarze stacji
Piotr Bukartyk jest autorem muzyki i słów do "Świątecznej Pocieszanki", a w teledysku do niej można zobaczyć większość pracowników Radia Nowy Świat. Internetowa rozgłośnia właśnie zaprezentowała klip do utworu, który przygotowano specjalnie na święta. Jednocześnie stacja pochwaliła się kwotą, którą udało się zebrać ze sprzedaży swojej płyty na rzecz podopiecznych Fundacji Ocalenie.
więcej
|
|
Rafał Miżejewski odchodzi z RMF FM, dołączy do redakcji Radia Zet
Z początkiem stycznia 2022 roku do redakcji informacyjnej Radia Zet dołączy reporter Rafał Miżejewski. Będzie pracował dla warszawskiej redakcji tej stacji. Miżejewski żegna się z redakcją „Faktów” RMF FM, z którą związał się w sierpniu br.
więcej
|
|
Piotr Maślak z zarzutem zniesławienia za tweet o ,,naszywkach SS" u strażników granicznych
Dziennikarz Radia TOK FM (Grupa Radiowa Agory) Piotr Maślak usłyszał zarzut zniesławienia funkcjonariuszy Straży Granicznej. Chodzi o wpis twitterowy z sierpnia br., w którym Maślak stwierdził, że „strażnicy graniczni, którzy zabraniają dostarczyć wody i dopuścić lekarzy do uchodźców mogą sobie przyczepić naszywki SS”. Zawiadomienie do prokuratury w tej sprawie złożył minister spraw wewnętrznych i administracji Mariusz Kamiński.
więcej
|
|
RMF FM w Aglomeracji Śląskiej ma 29 pkt. proc. przewagi nad drugim AntyRadiem
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze AntyRadio i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Ponad
190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu.
Działania SEO dla Netia.pl - case study
W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego
miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze
współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts.
Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Resort sprawiedliwości szuka agencji do obsługi medialnej, budżet to 6,15 mln zł
Ministerstwo Sprawiedliwości rozpoczęło przetarg na kompleksową obsługę medialną - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować dwa lata, powierzy jej budżet w wysokości 6,15 mln zł.
więcej
|
Initiative Media Warszawa bez dywidendy, z większymi wpływami i zyskiem
Agencja mediowa Initiative Media Warszawa (należąca do IPG Mediabrands) 6,1 mln zł jednostkowego zysku z ub.r. przeznaczy na swój kapitał zapasowy. W ujęciu skonsolidowanym w ub.r. zanotowała wzrost przychodów o 4,1 proc. do 367,92 mln zł i zysku netto z 5,35 do 8,65 mln zł.
więcej
|
Z koszulek piłkarzy na mundialu w Katarze zniknie napis "adidas"
Marka odzieży sportowej adidas pracuje nad zmianami logo. W ramach tych zmian ze strojów piłkarskich zawodników mundialu w Katarze w 2022 roku ma zniknąć napis "adidas" - pozostaną jedynie trzy skośne, charakterystyczne dla marki paski.
więcej
|
Stroer Media ma zlecenie od władz Warszawy na 2,36 mln zł
Firma reklamy zewnętrznej Stroer Media zajmie się dla władz Warszawy prowadzeniem kampanii informacyjnych z wykorzystaniem nośników udostępnionych przez Metro Warszawskie oraz znajdujących się w przejściu podziemnym przy Dworcu Centralnym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet wynosi 2,36 mln zł netto.
więcej
|
"Chronimy rodziny, obniżamy podatki" w rządowej kampanii Tarczy Antyinflacyjnej
Pod hasłem "Chronimy rodziny, obniżamy podatki" rusza kampania społeczna Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na temat Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej.
więcej
|
MOWI w gronie klientów Mediaplus
Agencja mediowa Mediaplus (Group One) wygrała przetarg na obsługę mediową marki MOWI w Polsce. Pierwszy wspólny projekt spółek to wielokanałowa kampania reklamowa “MOWI is Goodness” wspierająca sprzedaż w okresie przedświątecznym. Działania prowadzone są obecnie w telewizji, kanałach digitalowych oraz in-store.
więcej
|
Żywiec w zimowym wydaniu
Żywiec wprowadził właśnie na rynek limitowaną edycję puszek, nawiązująca designem do wzorów świątecznych swetrów. Obok tego trwa facebookowy konkurs marki.
więcej
|
Bryk, Walczak-Małecka, Kos i Demidowicz w zespole Value Media
Do działu client service agencji mediowej Value Media należącej do Group One dołączają cztery nowe osoby: Daria Walczak-Małecka w roli communication managera oraz Magdalena Kos, Anna Demidowicz i Magdalena Bryk w roli senior communication plannerów.
więcej
|
VMLY&R Poland autorem kampanii Danonino na rynek rumuński i bułgarski
Agencja VMLY&R Poland przygotowała najnowszą kampanię reklamową marki Danonino (odpowiednik polskich Danonków) na rynek bułgarski i rumuński.
więcej
|
Veovee: awansowały Magdalena Wachol i Agata Dadej, dołączyła Aleksandra Terebus
W warszawskiej agencji mobile marketingowej Veovee awansowały Magdalena Wachol (group account manager) i Agata Dadej (account manager). Do zespołu dołączyła Aleksandra Terebus na stanowisko account managera.
więcej
|
W 15 dni do eCommerce - jak przejść tę drogę? Software houses prześcigają się w ofertach wdrożeń eCommerce - nic dziwnego, bowiem polski rynek e-handlu należy do najszybciej rozwijających się w Europie. Liczba sklepów internetowych w naszym kraju zwiększa się, a w ciągu ostatnich trzech lat wzrost ten osiągnął dynamikę 25 proc. rocznie. Jaką platformę i strategię działania wybrać, by konwersja w Twoim e-sklepie rosła szybko, klienci stale powracali, a Twój budżet nie ucierpiał? Dokonaj korekty, nie rewolucji - zmień swoją platformę na open source. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Adwokat, dziennikarz czy ksiądz przy Pegasusie i braku kontroli nad służbami jest bez szans"
Inwigilacja pełnomocnika liderów głównej partii opozycji za pomocą Pegasusa jest, zdaniem eksperta, „sytuacją nierówności wiedzy i broni między siłami politycznymi”. - To zagrożenie dla procesów demokratycznych - podkreśla Wojciech Klicki. I dodaje, że konieczne jest powołanie instytucji, mogącej kontrolować służby specjalne.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Puls Biznesu" mocno zwiększyły wpływy reklamowe, ,,Fakt" ze spadkiem o 37 proc. (Top10)
Po dziesięciu miesiącach br. dzienniki zanotowały niewielki wzrost wpływów reklamowych. Niemal o jedną trzecią wzrosły przychody reklamowe „Pulsu Biznesu”, a „Gazeta Wyborcza” zwiększyła je prawie o 20 proc. Największy spadek zanotował „Fakt” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
WP: dziennikarz z Polska Press podejrzany o wyłudzenie dotacji z ministerstwa. Wybranowski: to odgrzewane kartofle
Osoba ze ścisłego kierownictwa jednej z gazet Polska Press ma postawione zarzuty dotyczące udziału w wyłudzeniu 1,7 mln zł dotacji z Ministerstwa Sportu i Turystyki, w wysokości 1,7 mln zł - podała Wirtualna Polska. - Odgrzewane kartofle znane od lat - skomentował redaktor naczelny "Głosu Wielkopolskiego" Wojciech Wybranowski, podkreślając, że w sprawie nie zapadł prawomocny wyrok.
więcej
|
Ruszył nabór zgłoszeń do trzeciej edycji konkursu dziennikarskiego #AllForJan Award
Ringier Axel Springer Media AG otwiera nabór zgłoszeń do trzeciej edycji konkursu #AllForJan Award. W konkursie o nagrodę im. Jana Kuciaka wyróżniane są najlepsze reportaże oraz relacje medialne nagłaśniające społecznie ważne tematy.
więcej
|
|
|
Paweł Milewski i Marcin Malicki w zespole zarządzającym Wirtualnej Polski. Odchodzi Joanna Plona
Od stycznia 2022 roku do zespołu zarządzającego Wirtualnej Polski dołączy Marcin Malicki, jako media & subscriptions product director, i Paweł Milewski, jako dyrektor obszaru Poczta i 1Login. Joanna Plona, pełniąca do tej pory funkcję VP product, podjęła decyzję o odejściu z WP. Firma przy okazji porządkuje strukturę w Pionie Produktu, dział SEO będzie podlegał naczelnemu WP.
więcej
|
Podsumowanie roku 2021 w esporcie, co wydarzy się w 2022?
Eksperci zajmujący się tematyką esportu podsumowują w cyklu Wirtualnemedia.pl najważniejsze wydarzenia z tej branży w mijającym roku oraz wskazują trendy na 2022 r. Podsumowują przedstawiciele ESL Polska, Gameset, devils.one, Next Level Agency, Fantasyexpo
więcej
|
Platformy streamingowe wydają miliardy na oryginalne treści
Rozwój platform streamingowych doprowadził do dwucyfrowego wzrostu wydatków na treści programowe na całym świecie. Z prognozy Ampere Analysis wynika, że do końca 2021 roku przekroczą one 220 mld dolarów.
więcej
|
Ranking influencerów finansowych: Krzysztof Berenda czołowym dziennikarzem, Michał Szafrański blogerem
Dziennikarz RMF 24 Krzysztof Berenda jest liderem wśród ekspertów biznesowych na Twitterze, a najbardziej aktywnym influencerem finansowym jest Michał Szafrański - wynika z drugiej edycji raportu opracowanego przez agencję Martis Consulting.
więcej
|
"Niewybaczalne" z Sandrą Bullock i "Wiedźmin" hitami Netfliksa nie tylko w Polsce, ale na całym świecie
Platforma streamingowa Netflix publikuje najnowsze zestawienie najchętniej oglądanych filmów i seriali. W ostatnim tygodniu zestawienia globalne niemal pokrywają się z rankingami popularności wśród polskich widzów platformy. Jaka jest pierwsza dziesiątka filmów i seriali na Netfliksie?
więcej
|
E-commerce znów z ponad 11 proc. udziału w polskim handlu, obroty 35 proc. w górę
W listopadzie ub.r. udział e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce wyniósł 11,4 proc., tyle samo co przed rokiem, mimo że w zeszłym miesiącu otwarte były wszystkie sklepy stacjonarne. Obroty w handlu internetowym miesiąc do miesiąca wzrosły o 35,3 proc. - podał GUS. Cały handel detaliczny zwiększył się o 12,1 proc., a w kategorii odzieżowo-obuwniczej wzrost sięgnął 56 proc.
więcej
|
Allegro ogłasza, że zakupy dotrą dopiero po Świętach, sprzedawcy wściekli
We wtorek przy ofertach na Allegro najbliższy termin dostawy zmieniono na poniedziałek po Bożym Narodzeniu. Platforma tłumaczy to „zwiększoną liczbą zamówień i trudnymi warunkami pogodowymi”. Wielu sprzedawców jest niezadowolonych, bo zmalała im sprzedaż w kluczowych dniach przed Świętami.
więcej
|
Dwaj mężczyźni oszukani w internecie na 24 tysiące złotych
Mieszkaniec Puław stracił prawie 10 tys. zł po tym, jak chcąc sprzedać buty w internecie, kliknął w link i zainstalował program do zdalnej obsługi komputera. Z kolei 29-latek z gminy Kurów stracił ponad 14 tys. zł wysyłając zaliczkę do znalezionej w internecie firmy, która nie istniała.
więcej
|
InPost ma już 16 tysięcy Paczkomatów w Polsce
W Gorzowie Wielkopolskim stanął Paczkomat firmy InPost numer 16 000.
więcej
|
Ubezpiecz się w LINK4 i zdobywaj nagrody z aplikacją ORLEN VITAY! Kiedy dwie wiodące polskie firmy łączą siły z myślą o swoich klientach, to w efekcie takiej współpracy musi powstać wyjątkowa oferta. I tak jest właśnie w tym wypadku. ORLEN Usługi Finansowe wspólnie z LINK4 TU SA przygotowały niezwykle atrakcyjną propozycję dla kierowców posiadających kartę Programu lojalnościowego VITAY. materiał partnerskiwięcej |
|
|