|
|
|
|
|
|
|
Viaplay o kolejnej awarii podczas transmisji: Trwa bardzo szczegółowa analiza
Podczas transmisji z gali KSW 66 doszło do awarii w końcówce walki. Internauci mocno krytykują serwis streamingowy Viaplay. Współzałożyciel KSW mówi, że to także problem organizatora, a NENT Group zapewnia nas, że trwa wnikliwa analiza przyczyn kłopotów technicznych.
więcej
|
TVN Media podaje cenniki i zasady sprzedaży na 2022 rok. "Chce mocniej powalczyć o mniejszych reklamodawców"
Biuro reklamy TVN Media, obsługujące stacje TVN i zewnętrzne kanały tematyczne, ogłosiło zasady sprzedaży oferty reklamowej obowiązujące w 2022 roku. Wprowadzono korektę cen oraz nowe poziomy wydatków dla klastrów w TVN i kanałach tematycznych. Zlikwidowano pakiet MUX wprowadzając pakiet Zasięg. - Warto zwrócić uwagę na rosnącą inflację - im wyższy budżet klienta, tym większa korekta warunków rok do roku, co oznacza, że podobnie jak Polsat Media, TVN Media będzie chciało w pierwszej kolejności powalczyć o mniejszych reklamodawców i zdywersyfikować mocniej źródła dochodu - komentuje Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe MediaHub.
więcej
|
TVN7 czeka na koncesję KRRiT, jak się zmieniała oglądalność przez lata? ,,Dziś jesteśmy największym kanałem rozrywkowym w Polsce"
W pierwszym roku nadawania Siódemka miała średnio 2,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym, w kolejnych ośmiu latach roczne wyniki wahały się od 1,40 proc. do 2,04 proc. Od 2011 roku oglądalność stacji systematycznie rośnie, najlepsze wyniki zanotowano w zeszłym roku. Dotychczas największą widownię zgromadził „Big Brother”. - Siódemka to ulubiony adres dla wszystkich widzów, którzy szukają w telewizji relaksu, zapomnienia i wytchnienia od codzienności. Bez polityki, złych wiadomości i negatywnych emocji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa TVN7.
więcej
|
Dokument o aferze GetBack gotowy, nie ma daty premiery. Latkowski krytykuje dziennikarzy
Sylwester Latkowski skończył już montować swój film o aferze GetBack, ale nie potrafi wskazać daty ani miejsca jego emisji. - To trudne, myślę, że w najbliższych dniach coś się wyjaśni - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. Póki co zamieścił na YouTube klip, w którym mówi o naciskach, jakie wywierają na niego i świadków dziennikarze jednej z telewizji i gazety.
więcej
|
Dzięki streamingowi rekordowo dużo amerykańskich seriali
W 2021 roku odnotowano rekordową liczbę premierowych i kontynuowanych seriali produkcji amerykańskiej. Z raportu FX Research, zrealizowanego w Walt Disney Television wynika, że przyczyną był m.in. rozwój serwisów streamingowych.
więcej
|
TVP Info bez transmisji z senackiej komisji ds. Pegasusa, w ,,Wiadomościach" tylko wzmianki
W poniedziałek i wtorek TVP Info jako jedyny z głównym kanałów telewizyjnych nie transmitowało na żywo posiedzeń senackiej komisji ds. nielegalnej inwigilacji z użyciem systemu Pegasus. Obrady dla widzów TVP Info komentował Miłosz Kłeczek, natomiast w głównym wydaniu „Wiadomości” o pracach komisji wspomniano jedynie w krytycznym tonie.
więcej
|
Endemol Shine Polska zrealizował ,,Lego Masters" dla Czech i Słowacji
Firma Endemol Shine Polska w styczniu br. zrealizowała dla Czech i Słowacji program „Lego Masters”.
więcej
|
Joanna Lichocka ostro do dziennikarza Polsat News. Pyta czy linią stacji jest dezinformacja o pandemii
Posłanka PiS i członkini Rady Mediów Narodowych Joanna Lichocka ostro zareagowała na wpis dziennikarza Polsat News Wojciecha Dąbrowskiego, który zaatakował środowisko medyków. Lichocka zapytała, czy linią stacji jest dezinformacja w sprawie pandemii Covid-19.
więcej
|
Canal+ online przez miesiąc za darmo w promocji chipsów Lays
Do 13 marca br. potrwa promocja producenta chipsów Lays. Klienci, którzy zakupią paczkę mogą za darmo uzyskać miesięczny dostęp do serwisu streamingowego Canal+ online i wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest 55-calowy telewizor Sony z soundbar’em.
więcej
|
Ponad 56 tys. zł za reklamę przy niedzielnych "Faktach" w TVN
W cenniku reklamowym TVN Media na luty najwyżej wyceniono spot przy serwisie informacyjnym "Fakty" emitowanym w niedzielne wieczory. Stawka wynosi 56,2 tys. zł.
więcej
|
UOKiK sprawdzi, czy UPC Polska nie zawyża opłat za wypowiedzenie umowy przed terminem
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciw UPC Polska. Urząd sprawdzi, czy operator nie pobiera zbyt wysokich opłat od klientów, którzy wypowiadają umowę przed końcem jej terminu.
więcej
|
Polska spółka BBC bez 15 proc. przychodów, 252 tys. zł zysku na kapitał zapasowy
W zeszłym roku finansowym, od kwietnia 2020 do marca ub.r., spółka BBC Studios Polska zanotowała spadek przychodów o 15,1 proc. do 4,39 mln zł, a przy ograniczeniu kosztów operacyjnych o 14 proc. jej zysk netto zwiększył się z 247,3 do 252,3 tys. zł.
więcej
|
Holenderskie " The Voice" zawieszone po oskarżeniach o molestowanie seksualne
Po ujawnieniu przypadków molestowania seksualnego podczas produkcji programu "The Voice of Holland" stacja RTL poinformowała w poniedziałek o zawieszeniu dwóch innych programów - "The Voice Kids" i "The Voice Senior".
więcej
|
10 warunków dobrego badania Radia metodą pasywną Pasywne, elektroniczne, jednoźródłowe pomiary konsumpcji mediów stały się w ostatnim czasie przedmiotem szczególnego zainteresowania i rozbudzonych oczekiwań. W powszechnej świadomości rozumiane są jako oczywista oczywistość - „zmierzy się i po prostu będzie”, „zbada się i dowiemy się samej prawdy"... - a tymczasem badanie pasywne jest polem minowym, niekończącym się pasmem pułapek i trudności, wielokrotnie bardziej skomplikowanym niż dobrze rozpoznane i w setkach tysięcy badań przetestowane metody tradycyjne. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stacja Radia Szczecin w niemieckim DAB+. ,,Absurd za 3 mln zł rocznie"
Podczas wtorkowego posiedzenia Rada Mediów Narodowych pozytywnie zaopiniowała wniosek o zmianę w statucie Radia Szczecin, która pozwoli rozgłośni na uruchomienie stacji w Niemczech. Tylko lewicowy członek RMN Robert Kwiatkowski zagłosował przeciwko. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl tłumaczy powody swojej decyzji.
więcej
|
|
Dziennikarze Radia Eska i VOX FM proszą o pomoc dla kolegi po udarze
Jakub Białczak, dziennikarz radomskiego oddziału Radia Eska i VOX FM, potrzebuje wsparcia. W ubiegłym roku przeszedł udar, teraz jego żona oraz znajomi z pracy proszą o pomoc finansową na rehabilitację Kuby. "Udar spowodował ogromne spustoszenie: porażenie czterokończynowe, utrudnienia w przełykaniu, zabrał mu też głos, tak dotychczas dla niego ważny" - napisała jego żona pod zbiórką w serwisie Pomagam.pl.
więcej
|
|
RMF Classic z platformą subskrypcyjną: dodatkowe audycje i podcasty bez reklam za 9,90 zł miesięcznie
Wystartowała platforma internetowa RMF Classic+, na której oprócz streamu tej stacji dostępne są podcasty i dodatkowe audycje. Dostęp kosztuje 9,90 zł miesięcznie.
więcej
|
|
Ponad
190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu.
Działania SEO dla Netia.pl - case study
W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego
miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze
współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts.
Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
TVN Media podaje cenniki i zasady sprzedaży na 2022 rok. "Chce mocniej powalczyć o mniejszych reklamodawców"
Biuro reklamy TVN Media, obsługujące stacje TVN i zewnętrzne kanały tematyczne, ogłosiło zasady sprzedaży oferty reklamowej obowiązujące w 2022 roku. Wprowadzono korektę cen oraz nowe poziomy wydatków dla klastrów w TVN i kanałach tematycznych. Zlikwidowano pakiet MUX wprowadzając pakiet Zasięg. - Warto zwrócić uwagę na rosnącą inflację - im wyższy budżet klienta, tym większa korekta warunków rok do roku, co oznacza, że podobnie jak Polsat Media, TVN Media będzie chciało w pierwszej kolejności powalczyć o mniejszych reklamodawców i zdywersyfikować mocniej źródła dochodu - komentuje Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Kantar: Poniedziałkowe reklamy Orlenu w dziennikach warte 3,7 mln zł
3,69 mln zł warte były cennikowo publikacje PKN Orlen zamieszczone w większości polskich dzienników w miniony poniedziałek - wyliczyła firma Kantar Media. Po uwzględnieniu rabatów, jakich udzielają biura reklamy spółka mogła zapłacić za nie ok. 410 tys. zł. Najwięcej wydano w "Dzienniku Gazecie Prawnej".
więcej
|
Enea wybiera agencję do osbługi w social mediach
Spółka Enea prowadzi przetarg na wybór agencji do obsługi jej działań w mediach społecznościowych. Zamierza z nią współpracować przez rok.
więcej
|
Fabryka Marketingu wypromuje podlaskie za granicą, oferta Euvic Effect odrzucona za "rażąco niską cenę"
Fabryka Marketingu wygrała przetarg władz województwa podlaskiego na promocję tego regionu na wybranych rynkach zagranicznych. W postępowaniu odrzucono ofertę Euvic Effect z uwagi na "rażąco niską cenę".
więcej
|
Ponad 56 tys. zł za reklamę przy niedzielnych "Faktach" w TVN
W cenniku reklamowym TVN Media na luty najwyżej wyceniono spot przy serwisie informacyjnym "Fakty" emitowanym w niedzielne wieczory. Stawka wynosi 56,2 tys. zł.
więcej
|
4fun Media z nowym prezesem chce zmienić nazwę na Digital Network, elektromobilność wśród celów rozwojowych
Wojciech Bieńkowski objął stanowisko prezesa firmy 4fun Media. Firma planuje stawiać przy swoich ekranach reklamowych ładowarki do pojazdów elektrycznych, a także zmienić nazwę na Digital Network. - Priorytetem w bieżącym roku będzie maksymalne wykorzystanie potencjału ponad 23 tysięcy ekranów reklamowych LED, którymi zarządzamy - podkreśla Bieńkowski.
więcej
|
Microsoft kupuje Activision Blizzard za ponad 68 mld dolarów
Koncern Microsoft ogłosił we wtorek zamiar przejęcia holdingu Activision Blizzard, jednego z największych producentów gier na świecie i konkurentów koncernu. Transakcja ma opiewać na ponad 68 mld dolarów i dać Microsoftowi pozycję w pierwszej trójce największych firm na rynku gier.
więcej
|
Rząd Wielkiej Brytanii planuje kampanię uderzającą w szyfrowaną komunikację
Brytyjski rząd szykuje potężną kampanię mającą podważyć zaufanie społeczeństwa do komunikacji szyfrowanej Messengerze - podaje "Rolling Stone". Kampania ma kosztować brytyjskich podatników 534 000 funtów, czyli około2,9 miliona złotych.
więcej
|
Burger King na nowych reklamach nie umieszcza zdjęć produktów
Fastfoodowa sieć Burger King wymyśliła kreatywny sposób na promocję. Na nowych grafikach zrezygnowano z pokazywania produktów marki.
więcej
|
Mediaplus z kampanią Crypto.com z Mattem Damonem
Agencja mediowa Mediaplus (Group One) jest odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów w kanałach tv dla Crypto.com, aplikacji do zakupu kryptowalut na świecie. W spotach reklamowych pojawia się międzynarodowa gwiazda kina - Matt Damon. Polski oddział Mediaplus realizuje projekt we współpracy z Mediaplus International.
więcej
|
Rafał Ostrowski odpowiada za rozwój biznesu w Going
Z początkiem stycznia Rafał Ostrowski objął stanowisko szefa działu rozwoju biznesu w Going, platformie rezerwacji wydarzeń kulturalnych. Ostatnio był związany z InPostem.
więcej
|
Columbus reklamuje się w Telegazecie
W najnowszej kampanii reklamowej "Dostęp do przeszłości" dostawca fotowoltaiki Columbus, promuje się w Telegazecie, popularnym nośniku reklamowym lat 90.
więcej
|
Dagmara Witek-Kuśmider w jury Caples Awards 2022
Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative officer w agencji Publicis Worldwide Poland, zasiądzie w gronie ekspertów tworzących jury konkursu Caples Awards 2022.
więcej
|
Vileda Ultramax w nowej kampanii reklamowej
Marka sprzętu i akcesoriów do sprzątania Vileda rozpoczęła piątą edycję kampanii reklamowej Ultramax. Promuje w niej mop płaski Ultramax pod hasłem marki „W domu wszystko jest w porządku”.
więcej
|
10 warunków dobrego badania Radia metodą pasywną Pasywne, elektroniczne, jednoźródłowe pomiary konsumpcji mediów stały się w ostatnim czasie przedmiotem szczególnego zainteresowania i rozbudzonych oczekiwań. W powszechnej świadomości rozumiane są jako oczywista oczywistość - „zmierzy się i po prostu będzie”, „zbada się i dowiemy się samej prawdy"... - a tymczasem badanie pasywne jest polem minowym, niekończącym się pasmem pułapek i trudności, wielokrotnie bardziej skomplikowanym niż dobrze rozpoznane i w setkach tysięcy badań przetestowane metody tradycyjne. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kantar: Poniedziałkowe reklamy Orlenu w dziennikach warte 3,7 mln zł
3,69 mln zł warte były cennikowo publikacje PKN Orlen zamieszczone w większości polskich dzienników w miniony poniedziałek - wyliczyła firma Kantar Media. Po uwzględnieniu rabatów, jakich udzielają biura reklamy spółka mogła zapłacić za nie ok. 410 tys. zł. Najwięcej wydano w "Dzienniku Gazecie Prawnej".
więcej
|
Orlen każe spółkom zależnym prenumerować dla pracowników gazety Polska Press
Spółki-córki PKN Orlen są zobowiązane przez koncern do wykupowania dla pracowników prenumerat gazet wydawanych przez firmą Polska Press, przejętą przez Orlen wiosną ub.r. - podało Radio Zet. Koncern paliwowy zapewnia, że należące do niego firmy "mają pełną dowolność przy wyborze zamawianych tytułów".
więcej
|
Kamil Dąbrowski dyrektorem zarządzającym kanału w PMPG
Kamil Dąbrowski od stycznia br. jest dyrektorem zarządzającym kanałem w spółce PMPG Polskie Media SA.
więcej
|
Egmont wydaje magazyn ,,Spidey i Super-Kumple"
Story House Egmont wprowadza na rynek prasowy skierowany do dzieci w wieku przedszkolnym kwartalnik „Spidey i Super-Kumple”. Pierwszy numer ukaże się w środę 19 stycznia.
więcej
|
120 lat temu ukazał się pierwszy odcinek powieści ,,Chłopi"
120 lat temu, 18 stycznia 1902 r., w „Tygodniku Ilustrowanym” opublikowano pierwszy odcinek powieści „Chłopi” Władysława Reymonta. To najwybitniejsze dzieło w dorobku pisarza ukazywało się w odcinkach przez sześć lat, do 26 stycznia 1908 r.
więcej
|
Zmarł Wiktor Bołba - kustosz muzeum Legii Warszawa, były dziennikarz ,,Naszej Legii"
W wieku 65 lat zmarł Wiktor Bołba, przez ponad 50 lat związany z Legią Warszawa. Przez półtorej dekady był kustoszem klubowego muzeum, a wcześniej m.in. dziennikarzem magazynu „Nasza Legia”.
więcej
|
|
|
Grażyna Bukowska, była dziennikarka "Wiadomości" TVP, ostrzega przed bankowymi oszustami. PKO BP komentuje
"Czytajcie dokładnie ostrzeżenia na stronach bankowych. I nie dajcie się tak głupio nabrać jak ja" - apeluje na Facebooku Grażyna Bukowska, była dziennikarka telewizyjna. Kilka dni temu scamerzy chcieli wyłudzić od niej internetowe hasło dostępu do konta w PKO BP. Przedstawiciele banku przyznają, że od ponad roku tego typu próby oszustw stały się dość częste.
więcej
|
Internauci w kilka godzin wpłatami uratowali Telefon Zaufania dla dzieci i młodzieży. Zebrano milion złotych
Po tym jak wycofano rządowe wsparcie dla Telefonu Zaufania 116 111, prowadzonego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę, internauci w niecałą dobę zebrali milion złotych na dalsze funkcjonowanie linii. Fundacja zbiera też podpisy pod apelem do premiera o przywrócenie finansowania Telefonu Zaufania przez rząd.
więcej
|
Były korespondent Polskiego Radia z zarzutem publicznego znieważenia Polski
Ukraiński dziennikarz i aktywista Igor I. usłyszał zarzut publicznego znieważenia Rzeczpospolitej Polskiej we wpisie zamieszczonym na Facebooku. I. w latach 2009-2016 był korespondentem Polskiego Radia na Ukrainie.
więcej
|
TikTok eksperymentuje. Relacje wędrują do sekcji Dla Ciebie
TikTok planuje zmiany w sposobie korzystania z aplikacji. W ramach nowości relacje publikowane przez użytkowników będą się pojawiać w sekcji Dla Ciebie. W ten sposób platforma chce w większym niż dotąd stopniu przyciągnąć zaangażowanie internautów.
więcej
|
Shay Segev szefem DAZN, Darren Waterman dyrektorem finansowym
Shay Segev został mianowany jedynym szefem sportowej platformy VoD DAZN. James Rushton, współzałożyciel serwisu będzie zarządzał obszarem rynków lokalnych, zaś Darren Waterman pokieruje finansami firmy.
więcej
|
O dylematach internetu. Trzeci sezon Rozmów Facebooka to seria ciekawych rozmów o cyfrowych problemach, która stawia też nowe pytania Trzeci sezon “Rozmów Facebooka” podjął temat wyzwań, jakie tworzy cyfrowa rzeczywistość. W dyskusjach o tym, jak we właściwy sposób na nie odpowiadać, wzięli udział uznani polscy eksperci zajmujący się nowymi technologiami i ich implikacjami na społeczeństwo - m.in. filozof i eseista Tomasz Stawiszyński, futurolożka Natalia Hatalska, czy Wojtek Sawicki i Agata Tomaszewska tworzący projekt Life On Wheelz. Osiem zróżnicowanych rozmów tworzy kompletną mozaikę nakreślającą najważniejsze dylematy życia online. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Rząd Wielkiej Brytanii planuje kampanię uderzającą w szyfrowaną komunikację
Brytyjski rząd szykuje potężną kampanię mającą podważyć zaufanie społeczeństwa do komunikacji szyfrowanej Messengerze - podaje "Rolling Stone". Kampania ma kosztować brytyjskich podatników 534 000 funtów, czyli około2,9 miliona złotych.
więcej
|
Piotr Podstawek: z PKO BP do Centrum Informacyjnego Rządu
Stanowisko wicedyrektora Centrum Informacyjnego Rządu w kancelarii premiera objął Piotr Podstawek. Poprzednio pracował w PKO BP, a wcześniej m.in. w Provident Polska, CEDC i Orange Polska.
więcej
|
inPlus Media pracuje dla Boldare
Agencja inPlus Media rozpoczęła współpracę z firmą IT Boldare.
więcej
|
Sieć MBE z agencją Public Dialog
MBE, właściciel marki pocztowej Mail Boxes Etc., rozpoczyna współpracę z agencją Public Dialog.
więcej
|
40 licencji na Pegasusa. Szpiegowano nim Adama Hofmana, Dawida Jackiewicza, żonę "agenta Tomka"
Za pomocą oprogramowania Pegasus szpiegowano też ludzi związanych z PiS: byłego rzecznika partii Adama Hofmana, byłego posła Mariusza Antoniego K., byłego ministra skarbu Dawida Jackiewicza oraz Katarzynę Kaczmarek, żonę "agenta Tomka" - podała we wtorek "Gazeta Wyborcza".
więcej
|
|
|